BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Ajax - Vitesse (zondag 29 augustus 2021, 14:30); 5 - 0

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
remco k
 remco k - zondag 29 augustus 2021 - 15:30   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 29 augustus 2021 - 15:25 schreef Ajax Warrior het volgende:
Als ik er 1 mag aanwijzen die minder is, dan is dat Blind!
Eens. Dat schreef ik ook al. Lijkt echt niet comfortabel als linksback. Juist het stukje aan de bal was een aantal keren echt matig.
Pietje
 Pietje - zondag 29 augustus 2021 - 15:33   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 29 augustus 2021 - 15:30 schreef remco k het volgende:

[..]

Eens. Dat schreef ik ook al. Lijkt echt niet comfortabel als linksback. Juist het stukje aan de bal was een aantal keren echt matig.
Is het bekend waarom Tagliafico niet speelt? Ik heb nagenoeg de volledige eerste helft gemist.
Eide
 Eide - zondag 29 augustus 2021 - 15:41   quote  deeplink  
Die keeper van Vitesse is niet slecht hoor.
Eide
 Eide - zondag 29 augustus 2021 - 15:42   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 29 augustus 2021 - 15:33 schreef Pietje het volgende:

[..]

Is het bekend waarom Tagliafico niet speelt? Ik heb nagenoeg de volledige eerste helft gemist.
Geen idee. Lijkt gewoon gepasseerd te zijn. Overmars gaf aan dat er afspraken zijn met Nico maar dat er momenteel geen concrete intresse is. Idem met Neres. Overmars omschreef de transfermarkt als erg rustig.
remco k
 remco k - zondag 29 augustus 2021 - 15:43   quote  deeplink  
Hier kan je je toch niet anders als met een grote glimlach naar kijken tot nu toe.
remco k
 remco k - zondag 29 augustus 2021 - 15:44   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 29 augustus 2021 - 15:41 schreef Eide het volgende:
Die keeper van Vitesse is niet slecht hoor.
Die bal van Haller had een beter lot verdient. Erg knap gekeept
remco k
 remco k - zondag 29 augustus 2021 - 15:44   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 29 augustus 2021 - 15:33 schreef Pietje het volgende:

[..]

Is het bekend waarom Tagliafico niet speelt? Ik heb nagenoeg de volledige eerste helft gemist.
Gepasseerd vermoed ik.
Pietje
 Pietje - zondag 29 augustus 2021 - 15:44   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 29 augustus 2021 - 15:42 schreef Eide het volgende:

[..]

Geen idee. Lijkt gewoon gepasseerd te zijn. Overmars gaf aan dat er afspraken zijn met Nico maar dat er momenteel geen concrete intresse is. Idem met Neres. Overmars omschreef de transfermarkt als erg rustig.
Oké thanks. Duidelijk.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zondag 29 augustus 2021 - 15:46   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 29 augustus 2021 - 07:39 schreef AkaS het volgende:
Ik geloof in een 3-1 winst voor Ajax.

Mocht het onverhoopt weer als los zand zijn en op een verlies uitdraaien, dan eindelijk eens die slappe ouwehoer eruit knallen.

Van de week weer eens een interview gezien waar hij het ene moment zegt niets van de loting meegekregen te hebben omdat Vitesse aan het kijken was. En een paar minuten later vanuit een andere insteek verteld hij hoe ze zoon de loting volgde en hem op de hoogte hield...

Zo ken ik deze ouwehoer weer. Zo jammer dat gelieg van hem!

Net zoals bij zijn overstap van Utrecht naar Ajax, dat zijn allereerste officiële wedstrijd als trainer van Ajax direct tegen zijn oude club en team voor hem geen extra spanning opleverde... Nee hoor, het is gewoon een wedstrijd zoals alle anderen...

Wat een omhoog gevallen leugenaar is het eigenlijk toch!

Ja, ik blijf negatief over hem. Ben er heilig van overtuigd dat met een echt goede coach wij destijds Tottenham hadden verslagen en 2x hadden overwinterd de laatste 2 jaar.

Anyway obv onze selectie zeg ik winst voor Ajax!
Heb ik al meer gevraagd...
Wie is er een echt goede coach voor jou?
Altijd maar commentaar maar nooit met een oplossing komen die jou voor ogen staat

Noem een naam!!!
nummer10
 nummer10 - zondag 29 augustus 2021 - 15:48   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 29 augustus 2021 - 15:46 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Heb ik al meer gevraagd...
Wie is er een echt goede coach voor jou?
Altijd maar commentaar maar nooit met een oplossing komen die jou voor ogen staat

Noem een naam!!!
Wenger
remco k
 remco k - zondag 29 augustus 2021 - 15:50   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 29 augustus 2021 - 15:48 schreef nummer10 het volgende:

[..]

Wenger
Wat heeft die de laatste vijf jaar gedaan?
Eide
 Eide - zondag 29 augustus 2021 - 15:50   quote  deeplink  
Prima, nu werken aan het zelfvertrouwen en doelsaldo.
remco k
 remco k - zondag 29 augustus 2021 - 15:51   quote  deeplink  
Laat ten Hag maar blijven.

Vandaag hele belangrijke keuze gemaakt met Anthony.

Toch de ploeg weer heel fris en scherp gekregen in deze week.
Onze Ajax
 Onze Ajax - zondag 29 augustus 2021 - 15:51   quote  deeplink  
Inderdaad. Nu lekker naar de 5 - 0.
nummer10
 nummer10 - zondag 29 augustus 2021 - 15:52   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 29 augustus 2021 - 15:50 schreef remco k het volgende:

[..]

Wat heeft die de laatste vijf jaar gedaan?
Er werd een naam gevraagd en heb altijd de stille droom gehad dat Wenger ooit een keer bij Ajax zou komen... Of het nu nog wat is mag Joost weten
remco k
 remco k - zondag 29 augustus 2021 - 15:53   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 29 augustus 2021 - 15:52 schreef nummer10 het volgende:

[..]

Er werd een naam gevraagd en heb altijd de stille droom gehad dat Wenger ooit een keer bij Ajax zou komen... Of het nu nog wat is mag Joost weten
Huh. Dus je hebt geen idee of het nu wat is maar je wil hem we nu als vervanger van ten Hag.

Echt heel bijzonder.
remco k
 remco k - zondag 29 augustus 2021 - 15:55   quote  deeplink  
Ik vind Klaassen vandaag aan de bal niet heel goed maar wat maakt die gozer veel nuttige meters en een hoop goede intercepties.
Onze Ajax
 Onze Ajax - zondag 29 augustus 2021 - 15:56   quote  deeplink  
5 - 0
remco k
 remco k - zondag 29 augustus 2021 - 15:57   quote  deeplink  
Blind extreem belangrijk bij deze goal hoor.
remco k
 remco k - zondag 29 augustus 2021 - 15:57   quote  deeplink  
Wou net typen dat Blind een stuk beter speelt de tweede helft.
Pietje
 Pietje - zondag 29 augustus 2021 - 15:57   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 29 augustus 2021 - 15:51 schreef remco k het volgende:
Laat ten Hag maar blijven.

Vandaag hele belangrijke keuze gemaakt met Anthony.

Toch de ploeg weer heel fris en scherp gekregen in deze week.
Absoluut eens! Ik zou echt niet weten wat Erik ten Hag fout heeft gedaan om hem continu zo te bejegenen. Voor de tweede keer op rij de Rinus Michels award gekregen. Die prijs krijg je niet zomaar!
Eide
 Eide - zondag 29 augustus 2021 - 15:57   quote  deeplink  
Dit heet een tegenstander verpletteren.
Pietje
 Pietje - zondag 29 augustus 2021 - 15:58   quote  deeplink  
Vitesse wordt een beetje opgerold door een ontketend Ajax. Vitesse, toch niet bepaald de minste!
Pietje
 Pietje - zondag 29 augustus 2021 - 15:59   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 29 augustus 2021 - 15:57 schreef Eide het volgende:
Dit heet een tegenstander verpletteren.
Dit geeft een hoop zelfvertrouwen.
Onze Ajax
 Onze Ajax - zondag 29 augustus 2021 - 15:59   quote  deeplink  
Nu een half dozijn halen. Hopen op de 6 - 0
remco k
 remco k - zondag 29 augustus 2021 - 16:02   quote  deeplink  
Godsjamme. Die moet Haller gewoon maken.
Pietje
 Pietje - zondag 29 augustus 2021 - 16:03   quote  deeplink  
Oei... Haller toch...
Onze Ajax
 Onze Ajax - zondag 29 augustus 2021 - 16:03   quote  deeplink  
Wat een drama. Had 6 -0 moeten zijn.
Pietje
 Pietje - zondag 29 augustus 2021 - 16:04   quote  deeplink  
Hoe staat het met de blessure van Kudus eigenlijk. Heeft iemand daar nieuws over?
remco k
 remco k - zondag 29 augustus 2021 - 16:07   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 29 augustus 2021 - 16:04 schreef Pietje het volgende:
Hoe staat het met de blessure van Kudus eigenlijk. Heeft iemand daar nieuws over?
Volgens mij vertelde ten Hag laatste dat hij telkens een terugval heeft maar dat het geen hele ernstige blessure is.
Pietje
 Pietje - zondag 29 augustus 2021 - 16:09   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 29 augustus 2021 - 16:07 schreef remco k het volgende:

[..]

Volgens mij vertelde ten Hag laatste dat hij telkens een terugval heeft maar dat het geen hele ernstige blessure is.
Oké, dank je wel Remco. Ik ben de laatste tijd erg druk met de Voedselbank, dus kom ik er niet toe om dat allemaal te volgen.
remco k
 remco k - zondag 29 augustus 2021 - 16:11   quote  deeplink  
Ik wordt niet heel vrolijk van de invalbeurt van Nerres.

Die heeft er gewoon geen zin
Pietje
 Pietje - zondag 29 augustus 2021 - 16:12   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 29 augustus 2021 - 16:11 schreef remco k het volgende:
Ik wordt niet heel vrolijk van de invalbeurt van Nerres.

Die heeft er gewoon geen zin
Volgens mij is hij nadrukkelijk bezig met een transfer. Hij is er duidelijk met zijn koppie niet bij.
remco k
 remco k - zondag 29 augustus 2021 - 16:14   quote  deeplink  
Dat is toch godverdomme gewoon rood of niet.
Pietje
 Pietje - zondag 29 augustus 2021 - 16:15   quote  deeplink  
En de VAR zwijgt...
remco k
 remco k - zondag 29 augustus 2021 - 16:15   quote  deeplink  
En ik wordt zo blij van Alvarez Tagliafico en Martinez. Heerlijke spelers.
remco k
 remco k - zondag 29 augustus 2021 - 16:16   quote  deeplink  
Haller gaat in zijn beste pot voor Ajax tot nu toe niet scoren vrees ik.
Onze Ajax
 Onze Ajax - zondag 29 augustus 2021 - 16:17   quote  deeplink  
Als we zo spelen als vandaag, dan kan het in de Champions League wel leuk worden lijkt mij.
remco k
 remco k - zondag 29 augustus 2021 - 16:17   quote  deeplink  
Haller scoort in zijn slechte wedstrijden en scoort niet in zijn goede wedstrijden.

Hmmm. Wat hebben we dan liever.
Pietje
 Pietje - zondag 29 augustus 2021 - 16:19   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 29 augustus 2021 - 16:17 schreef remco k het volgende:
Haller scoort in zijn slechte wedstrijden en scoort niet in zijn goede wedstrijden.

Hmmm. Wat hebben we dan liever.
Haha. Drie keer raden... :)
remco k
 remco k - zondag 29 augustus 2021 - 16:24   quote  deeplink  
Hele knappe overwinning van Ajax dit.

Heel goed voetbal en geen speler die buiten de toon viel. Blind was de eerste helft matig maar herstelde aan het einde van die helft en de tweede helft.

Anthony Alvarez Gravenberg en Haller zijn voor mij de beste spelers van vandaag.
Loetje
 Loetje - zondag 29 augustus 2021 - 16:25   quote  deeplink  
Ik heb tot de wissels echt ontzettend genoten van Ajax. Hoog tempo voor rust, na rust tempo iets minder maar meer dan zat swung in de ploeg. Alleen Blind vond ik ietsje minder, al vond ik hem na rust wel iets beter.

Ajax kent vervolgens best wel luxe wissels, maar die maken de wedstrijd dood, anders wordt het echt 6/7-0. Berghuis en Neres vielen echt idioot slecht in.

Had Haller zijn goaltje gegund.

Mazraoui en Antony onze beste mannen
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zondag 29 augustus 2021 - 17:16   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 29 augustus 2021 - 15:48 schreef nummer10 het volgende:

[..]

Wenger
Waarom hij?
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zondag 29 augustus 2021 - 17:19   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 29 augustus 2021 - 16:15 schreef remco k het volgende:
En ik wordt zo blij van Alvarez Tagliafico en Martinez. Heerlijke spelers.
Deze mannen zijn de kers op de taart met hun temperament, zo bevlogen..
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zondag 29 augustus 2021 - 17:23   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 29 augustus 2021 - 15:57 schreef Pietje het volgende:

[..]

Absoluut eens! Ik zou echt niet weten wat Erik ten Hag fout heeft gedaan om hem continu zo te bejegenen. Voor de tweede keer op rij de Rinus Michels award gekregen. Die prijs krijg je niet zomaar!
Ik denk omdat hij geen Amsterdammer is, een kale kop heeft en niet goed uit zijn woorden komt Pietje!
Hij is gewoon niet stoer genoeg...

Hij mag van mij een rokje aan zolang hij trainer van Ajax is al ben ik ook niet altijd blij geweest met zijn wissels.
Al moet ik zeggen dat hem dat steeds beter af gaat

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 29 augustus 2021 door Jack Huntelaar --
nummer10
 nummer10 - zondag 29 augustus 2021 - 17:37   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 29 augustus 2021 - 16:17 schreef remco k het volgende:
Haller scoort in zijn slechte wedstrijden en scoort niet in zijn goede wedstrijden.

Hmmm. Wat hebben we dan liever.
Dat laatste, zoals je zag komt de rest erom heen dan ook beter tot hun recht en speel je wel met 11 man ;)
Eide
 Eide - zondag 29 augustus 2021 - 17:58   quote  deeplink  
Ajax dit seizoen 5-0, 1-1 en 5-0. De zon schijnt of het regent, maar iets er tussenin hebben we nog niet gezien.
Pietje
 Pietje - zondag 29 augustus 2021 - 20:37   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 29 augustus 2021 - 17:23 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Ik denk omdat hij geen Amsterdammer is, een kale kop heeft en niet goed uit zijn woorden komt Pietje!
Hij is gewoon niet stoer genoeg...

Hij mag van mij een rokje aan zolang hij trainer van Ajax is al ben ik ook niet altijd blij geweest met zijn wissels.
Al moet ik zeggen dat hem dat steeds beter af gaat
Ach Jack, wie is er 100% perfect? Iedereen maakt wel eens een foutje. Ik ga niet uit van zijn dialect en zijn kale hoofd. Ik beoordeel hem op zijn prestaties en die zijn gewoon goed!

Haha. Een rokje aan... haha

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 29 augustus 2021 door Pietje --
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zondag 29 augustus 2021 - 23:16   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 29 augustus 2021 - 20:37 schreef Pietje het volgende:

[..]

Ach Jack, wie is er 100% perfect? Iedereen maakt wel eens een foutje. Ik ga niet uit van zijn dialect en zijn kale hoofd. Ik beoordeel hem op zijn prestaties en die zijn gewoon goed!

Haha. Een rokje aan... haha
Dit heb ik ook,vandaar mijn sarcasme...haha
AkaS
 AkaS - maandag 30 augustus 2021 - 08:47   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 29 augustus 2021 - 15:46 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Heb ik al meer gevraagd...
Wie is er een echt goede coach voor jou?
Altijd maar commentaar maar nooit met een oplossing komen die jou voor ogen staat

Noem een naam!!!
Hé bijdehandje waar staat geschreven dat als je een trainer niet moet, dat je verplicht bent om een andere trainer te moeten benoemen. Slappe ouwehoer dat je daar bent!

Beetje populair lopen doen omdat de meeste hier het oneens met mij zijn. En dat weet je.

Ga toch weg man. Ik geef toch precies aan in al die keren waarom ik hem niet moet en alles dat ik zeg klopt als een zwerende vinger!

Gisteren genoten van een scherp spelend Ajax. Neemt niet weg dat Vitesse zwak was en ook heel goed op 1-1 had kunnen komen wanneer die betreffende speler zijn oogkleppen had afgedaan.

Maar nog maar eens een opsomming wat mijn problemen met ten Hag zijn. Mag jij zeggen of ik iets weergeef dat niet waar is...

1. Komt in de winterstop over van Utrecht en speelt zijn 1e officiele wedstrijd na de winterstop tegen zijn oude club en team waar hij zoals hij zelf zei met een missie bezig was. Hij beweerde dat deze wedstrijd geen extra spanning voor hem opleverde omdat het gewoon een van de vele wedstrijden is.... Je reinste bullshit!!

Tottenham verloren, ach iedereen in de gloria omdat er al vele vele jaren daarvoor niets bereikt was. Maar we hadden een extreem goed team op dat moment. En dat besefte we allen niet. Om zo knullig uitgeschakeld te worden had voorkomen kunnen worden door de Ligt lekker achterin te houden. Om dat moment moet je als coach invloed uitoefenen. zei Johan Cruijff niet ooit dat het om details gaat. Dit was een cruciaal detail.

Dit jaar valt het gelukkig mee, maar de voorgaande jaren bleef hij maar eigenwijs volharden in teamsamenstellingen waarvan iedereen zei dat het niet werkte. En hij bleef maar eigenwijs doorgaan en niet heel toevallig met spelers die in het verleden onder hem hadden gewerkt.

Neres, van de Beek moesten door externe druk vanuit de club naar voren geschoven worden voordat ten Hag eindelijk overstag ging en hen ging opstellen.

Alvarez... Sommigen geven ten Hag credits dat hij Alvarez op het middenveld zette nu het zo goed gaat. Maar ikzelf en nog een paar anderen hier, irriteerde ons aan het feit dat Alvarez aanvankelijk helemaal geen enkele kans kreeg.

Martinez speelde een prima seizoen en het seizoen erop werd hij plotseling totaal genegeerd todat het moment kwam dat Martinez liet zien dat het een foute keuze was van ten Hag om hem te passeren en negeren.

Ondanks dat het een heel verhaal is, is het nog redelijk beknopt opgesomd.

Deze trainer heeft op van Gaal na, echt ongekend goede selecties tot zijn beschikking. Het aantal aankopen zoals deze trainer aangeeft te willen hebben worden tot in het ongelofelijke gehonoreerd. Het aantal aankopen en ook de transferbedragen die hieraan gekoppeld zijn, zijn voor Nederlandse en Ajax begrippen ongekend.

Mag die pannenkoek dan kampioen van NL worden???

En dan de uitschakelingen de laatste jaren in Europees verband.

En nu weer het slappe ouwehoer verhaal over die loting. Totaal niet belangrijk verder, maar het valt gewoon op dat je naar hem luistert in het interview en dat je hoort dat hij uit zijn nek lult.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 30 augustus 2021 door AkaS --

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3097
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Ajax - Vitesse (zondag 29 augustus 2021, 14:30); 5 - 0









0.0094921