BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Sporting Portugal - Ajax (woensdag 15-09-2021, 21.00 uur) Champions League 1-5

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
Loetje
 Loetje - woensdag 15 september 2021 - 22:51   quote  deeplink  
Die Spanjaard moet lekker in zijn eigen Paella stikken
Onze Ajax
 Onze Ajax - woensdag 15 september 2021 - 22:52   quote  deeplink  
Toch een topprestatie van ons.
nummer10
 nummer10 - woensdag 15 september 2021 - 22:52   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 15 september 2021 - 22:50 schreef remco k het volgende:

[..]

Klaassen gaat gewoon spelen hoor. Die is op 10 niet zo onzichtbaar als Berghuis nu. En misschien gaat hij Klaassen we weer een linie terug halen.
Vraag het me af... Tenzij hij Berghuis echt op de bank gaat plaatsen.. antony ga je er natuurlijk niet afhalen
Ronald 1960
 Ronald 1960 - woensdag 15 september 2021 - 22:52   quote  deeplink  
Haller 4 goals, ongelooflijk effectief
AkaS
 AkaS - woensdag 15 september 2021 - 22:53   quote  deeplink  
Wat een mooie overwinning en start!

Gefeliciteerd allemaal mannen.Top!
Eide
 Eide - woensdag 15 september 2021 - 22:53   quote  deeplink  
Wat een prachtig resultaat en gewoon dik verdient.
nummer10
 nummer10 - woensdag 15 september 2021 - 22:53   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 15 september 2021 - 22:51 schreef Loetje het volgende:
Pasveer 4

Mazraoui 7.5
Timber 7.5
Martinez 5
Blind 5.5

Alvarez 7
Gravenberch 7.5
Berghuis 7

Tadic 4
Haller 9.5
Antony 9.5
Zou enkel Martinez een 6.5 - 7 gedaan puur omdat die ook echt een paar goede dingen had... Rest eens
nummer10
 nummer10 - woensdag 15 september 2021 - 22:54   quote  deeplink  
Gefeliciteerd mensen, goede pot
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - woensdag 15 september 2021 - 22:54   quote  deeplink  
Het grootste goudhaantje is Antony,
Op de 2e plaats Haller, gevolgd door Mazaroui.

Maar ook al mijn complimenten voor ten Hag want hij heeft deze 11 spelers met zo veel passie laten beginnen!
Een avond om nooit te vergeten mannen!!!
AkaS
 AkaS - woensdag 15 september 2021 - 22:56   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 15 september 2021 - 22:25 schreef Loetje het volgende:

[..]

Hahahahaha, 2 denk ik.

HELD!
Loetje, vandaag is Haller ook mijn held:-) !
AkaS
 AkaS - woensdag 15 september 2021 - 22:58   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 15 september 2021 - 22:24 schreef remco k het volgende:
Hahahaha. Allemaal Haller niet goed genoeg vinden.

Welke speler is er dadelijk na 1 speelronde de topscoorder van de CL.
Zo jammer. Iedereen aangenaam verrast en jij moet zuigen!
remco k
 remco k - woensdag 15 september 2021 - 23:02   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 15 september 2021 - 22:51 schreef Loetje het volgende:
Pasveer 4

Mazraoui 7.5
Timber 7.5
Martinez 5
Blind 5.5

Alvarez 7
Gravenberch 7.5
Berghuis 7

Tadic 4
Haller 9.5
Antony 9.5
Ik snap de 5 van Martinez niet. Amper balverlies, vrijwel alles vooruit, goed rugdekking geven aan Blind en wint vrijwel al zijn duels. In mijn beleving hoorde hij juist bij de betere spelers.
Loetje
 Loetje - woensdag 15 september 2021 - 23:02   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 15 september 2021 - 22:53 schreef nummer10 het volgende:

[..]

Zou enkel Martinez een 6.5 - 7 gedaan puur omdat die ook echt een paar goede dingen had... Rest eens
Martinez zit ook fout bij de tegengoal, zit fout bij de afgekeurde goal en zit pal voor rust ook helemaal fout.

Dat is teveel in de CL. Vandaar de nipte onvoldoende
Loetje
 Loetje - woensdag 15 september 2021 - 23:03   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 15 september 2021 - 23:02 schreef remco k het volgende:

[..]

Ik snap de 5 van Martinez niet. Amper balverlies, vrijwel alles vooruit, goed rugdekking geven aan Blind en wint vrijwel al zijn duels. In mijn beleving hoorde hij juist bij de betere spelers.
Heb het al eerder genoemd. Betrokken bij 3 kansen (waarvan 1 goal) tegen. Dat is in de CL teveel en wordt je wel op afgerekend.
Loetje
 Loetje - woensdag 15 september 2021 - 23:06   quote  deeplink  
Helemaal eens met Sneijder hier.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - woensdag 15 september 2021 - 23:18   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 15 september 2021 - 23:06 schreef Loetje het volgende:
Helemaal eens met Sneijder hier.
Heb ik ook
remco k
 remco k - woensdag 15 september 2021 - 23:26   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 15 september 2021 - 23:02 schreef Loetje het volgende:

[..]

Martinez zit ook fout bij de tegengoal, zit fout bij de afgekeurde goal en zit pal voor rust ook helemaal fout.

Dat is teveel in de CL. Vandaar de nipte onvoldoende
Die tegengoal kan hij niet veel aan doen toch, hij dwingt hem naar de zijkant en dat schot gaat er bij een amateur keeper nog niet in. Die tweede goal is buitenspel en neem ik niet mee. Aan de zijkant zat hij wel een keer goed mis, maar als je dat afzet tegen alles waar hij tussen zat, zijn duels die hij slim aangaat en zijn werklust zou ik hem een 7,5 geven.

Maar goed, ieder zijn visie.
remco k
 remco k - woensdag 15 september 2021 - 23:27   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 15 september 2021 - 23:06 schreef Loetje het volgende:
Helemaal eens met Sneijder hier.
Zegt sowieso wel goede dingen. Kuyt zegt alleen maar hetzelfde als Sneijder.

Overigens beide heren wel een beetje zenuwachtig heen en weer draaien over Haller. Beiden hadden hem niet opgesteld.
remco k
 remco k - woensdag 15 september 2021 - 23:28   quote  deeplink  
En toch. Je wint 1-5 in de cl. En er kan gewoon nog steeds relatief makkelijk een hele hoop makkelijker en beter.

Met name de afstemming naar Berghuis toe, dat lieten ze net goed zien en werd hier ook al aangestipt.

Een heerlijke avond mensen.
p111
 p111 - donderdag 16 september 2021 - 00:27   quote  deeplink  
Wat een kut keeper die Pasveer graag Gorter proberen en Onana op flikkeren.
AkaS
 AkaS - donderdag 16 september 2021 - 01:08   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 15 september 2021 - 23:02 schreef Loetje het volgende:

[..]

Martinez zit ook fout bij de tegengoal, zit fout bij de afgekeurde goal en zit pal voor rust ook helemaal fout.

Dat is teveel in de CL. Vandaar de nipte onvoldoende
Plus hij pakte heel dom en onnodig geel.
Loetje
 Loetje - donderdag 16 september 2021 - 03:04   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 16 september 2021 - 01:08 schreef AkaS het volgende:

[..]

Plus hij pakte heel dom en onnodig geel.
Ook mee eens.
Loetje
 Loetje - donderdag 16 september 2021 - 03:20   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 15 september 2021 - 22:56 schreef AkaS het volgende:

[..]

Loetje, vandaag is Haller ook mijn held:-) !
Haha, de held van iedereen denk ik.

Je weet dat ik er geen fan van ben, maar dit komt hem toe.
Eide
 Eide - donderdag 16 september 2021 - 06:15   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 15 september 2021 - 23:27 schreef remco k het volgende:

[..]

Zegt sowieso wel goede dingen. Kuyt zegt alleen maar hetzelfde als Sneijder.

Overigens beide heren wel een beetje zenuwachtig heen en weer draaien over Haller. Beiden hadden hem niet opgesteld.
Ik vond ze beide een hinderlijke onderbreking van de reclames.
nummer10
 nummer10 - donderdag 16 september 2021 - 08:08   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 16 september 2021 - 03:20 schreef Loetje het volgende:

[..]

Haha, de held van iedereen denk ik.

Je weet dat ik er geen fan van ben, maar dit komt hem toe.
Precies die dus... Op naar de volgende pot
remco k
 remco k - donderdag 16 september 2021 - 09:07   quote  deeplink  
Sommigen hier lijken net Valentijntje Driessen..

Hij speelde goed MAAR!!!!! Altijd dat woordje Maar erbij, waarom toch, je verwachte er niks van, zeg gewoon dat je er naast zat en geef hem de credits zonder MAAR...

Ik had uberhaubt niets van de pot verwacht gistere, man wat zat ik er naast en wat ben ik daar blij mee...
AkaS
 AkaS - donderdag 16 september 2021 - 10:24   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 16 september 2021 - 09:07 schreef remco k het volgende:
Sommigen hier lijken net Valentijntje Driessen..

Hij speelde goed MAAR!!!!! Altijd dat woordje Maar erbij, waarom toch, je verwachte er niks van, zeg gewoon dat je er naast zat en geef hem de credits zonder MAAR...

Ik had uberhaubt niets van de pot verwacht gistere, man wat zat ik er naast en wat ben ik daar blij mee...
Weet je Remco, Anthony speelde goed. Haller werd geweldig bediend en Haller maakte het geweldig af!

Niets meer en niets minder.

Ik heb sinds de komst van Haller nog niet eerder een wedstrijd gezien waarin hij zo goed werd aangespeeld en waarin hij zo trefzeker was.

Dat dit gisteren wel het geval was, is om van te genieten. En niet om te gebruiken om op te hitsen, maar daar hou jij helaas teveel van vrees ik.

Persoonlijk reageer ik altijd op wat ik waarneem. En de Haller van gisterenavond had zich nog niet eerder laten zien. En welke analist je ook hoorde gisteren, iedereen was aangenaam verrast. En niemand had dit verwacht!

Ik en velen met mij hopen dat het geen incidentele gelukkige samenloop was, vanwege een onthutsend zwak verdedigende tegenstander, maar dat Haller stiekem Super Haller blijkt te zijn.

En dus ook trefzeker zal zijn tegen Besiktas en Dortmund.

Dat zou een feestje zijn. En het gelijk van ten Hag bovendien!

Heb ik dan niets meer om te zeiken? Jawel, op dit moment vind ik de voordelen van Blind niet meer zwaarwegender dan de nadelen. Dit komt op momenten in wedstrijden naar voren. Zowel verdedigend als aanvallend. En tegen een sterke tegenstander krijg je minder kansen en heb je een sterkere druk op tegengoals dan kunnen dergelijke momenten beslissen of je de punten pakt of verliest.

Is mijn mening op dit moment.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 16 september 2021 door AkaS --
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - donderdag 16 september 2021 - 12:10   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 15 september 2021 - 22:51 schreef Onze Ajax het volgende:

[..]

Ja veel te wispelturig. Maar ja, hij heeft het niveau van Kuipers niet.
Dat zal hij ook nooit worden.
Kuipers en niveau??? Hahahaha kappen hoor met slaap lullen.
Eide
 Eide - donderdag 16 september 2021 - 12:43   quote  deeplink  
Haller deed precies waar hij voor is gehaald. Goals maken. Daarnaast was hij hartstikke actief en speelde gewoon een goede wedstrijd. De creativiteit moet bij gasten als Gravenberch, Antony en Berghuis vandaan komen. Ook die deden dat uitstekend.

Tadic, Blind en Martinez waren minder sterk, de rest heeft gewoon een uitstekende pot gespeeld. Haller hoort daar integraal bij. Om dezelfde reden rekenen we Alvarez ook niet aan dat hij voetballend weinig toevoegde. Die moet ballen afpakken en hard werken. Haller moet goals maken en handen binden.

Haller dus uitstekend. Hij zal nooit wereld voetballer van het jaar worden, maar dat is de eis ook niet.
remco k
 remco k - donderdag 16 september 2021 - 13:34   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 16 september 2021 - 10:24 schreef AkaS het volgende:

[..]

Weet je Remco, Anthony speelde goed. Haller werd geweldig bediend en Haller maakte het geweldig af!

Niets meer en niets minder.

Ik heb sinds de komst van Haller nog niet eerder een wedstrijd gezien waarin hij zo goed werd aangespeeld en waarin hij zo trefzeker was.

Dat dit gisteren wel het geval was, is om van te genieten. En niet om te gebruiken om op te hitsen, maar daar hou jij helaas teveel van vrees ik.

Persoonlijk reageer ik altijd op wat ik waarneem. En de Haller van gisterenavond had zich nog niet eerder laten zien. En welke analist je ook hoorde gisteren, iedereen was aangenaam verrast. En niemand had dit verwacht!

Ik en velen met mij hopen dat het geen incidentele gelukkige samenloop was, vanwege een onthutsend zwak verdedigende tegenstander, maar dat Haller stiekem Super Haller blijkt te zijn.

En dus ook trefzeker zal zijn tegen Besiktas en Dortmund.

Dat zou een feestje zijn. En het gelijk van ten Hag bovendien!

Heb ik dan niets meer om te zeiken? Jawel, op dit moment vind ik de voordelen van Blind niet meer zwaarwegender dan de nadelen. Dit komt op momenten in wedstrijden naar voren. Zowel verdedigend als aanvallend. En tegen een sterke tegenstander krijg je minder kansen en heb je een sterkere druk op tegengoals dan kunnen dergelijke momenten beslissen of je de punten pakt of verliest.

Is mijn mening op dit moment.
Wel apart, ik ga in tegen de MAAR van verschillende mensen, en dan ben ik degene die de boel aan het ophitsen is? Dat is in mijn beleving de omgekeerde wereld.

Enige waar ik nu ook op doel is dat je ook gewoon kan zeggen wat jij nu doet "hij was vandaag goed" en daarna klaar, er is geen maar, bekijk dingen gewoon per wedstrijd en oordeel op dat wat je op dat moment ziet.

Het lijkt er hier vaak op dat als iemand 5 keer goed is, je bij die slechte 6e keer niet mag zeggen dat het slecht was.
En dat als iemand 5 keer slecht is, je bij die goede 6e keer niet mag zeggen dat het gewoon goed was. Alsof spelers niet een goede of slechte periode kunnen hebben.

Je zag dat hier bijvoorbeeld ook met Tagliafico, het is hier een hele tijd vloeken in de kerk geweest als je zei dat hij een slechte wedstrijd speelde, terwijl dat echt al tijden het geval is geweest.

Nu zijn Blind en Tadic in mijn beleving dit seizoen echt gewoon niet goed begonnen. Dat kan toch gewoon zo zijn, zonder dat ik dan meteen zou vinden dat Tadic of Blind een slechte voetballer is?

Net zoals dat ten Hag gisteren een aantal hele goede tactische oplossingen heeft bedacht die heel goed werden uitgevoerd.
AkaS
 AkaS - donderdag 16 september 2021 - 18:49   quote  deeplink  
Nagenoeg helemaal met je eens Remco.

Echter in mijn beleving was iedereen in een roes en blij vanwege de onverwachte overwinning en doeltreffendheid van Haller. Allemaal positief.

En was jij de persoon die een sneer gaf aan de mensen die tot aan deze wedstrijd Haller niet goed genoeg vonden. Ik dacht echt toen ik dat las, waarom je dit moest doen en gelijkertijd de suggestie wekkend dat de kritiek op hem nergens op gebaseerd zou zijn.

Néé, je zegt dat niet letterlijk... Maar je insinueert dat wel met je post

Verder helemaal met je eens. Ook de tactiek van Ajax door een overtal te creëren op het middenveld middels de backs...

Ervan uitgaande dat dit ook daadwerkelijk uit de hoge hoed van ten Hag kwam. Dit pakte heel goed uit.

Denk wel dat Haller niet meer zoveel ruimte zal krijgen in de CL.

Echt een prachtige actie overigens van Berghuis met dito goal!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 16 september 2021 door AkaS --
remco k
 remco k - vrijdag 17 september 2021 - 08:49   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 16 september 2021 - 18:49 schreef AkaS het volgende:
Nagenoeg helemaal met je eens Remco.

Echter in mijn beleving was iedereen in een roes en blij vanwege de onverwachte overwinning en doeltreffendheid van Haller. Allemaal positief.

En was jij de persoon die een sneer gaf aan de mensen die tot aan deze wedstrijd Haller niet goed genoeg vonden. Ik dacht echt toen ik dat las, waarom je dit moest doen en gelijkertijd de suggestie wekkend dat de kritiek op hem nergens op gebaseerd zou zijn.

Néé, je zegt dat niet letterlijk... Maar je insinueert dat wel met je post

Verder helemaal met je eens. Ook de tactiek van Ajax door een overtal te creëren op het middenveld middels de backs...

Ervan uitgaande dat dit ook daadwerkelijk uit de hoge hoed van ten Hag kwam. Dit pakte heel goed uit.

Denk wel dat Haller niet meer zoveel ruimte zal krijgen in de CL.

Echt een prachtige actie overigens van Berghuis met dito goal!
Sorry, maar dat insinueer ik niet, overigens is in mijn beleving ook een deel van de kritiek onterecht en kijken sommigen niet waar wat ze kunnen zien..

Dit is van Haller ook echt een incident en hij gaat er nooit weer 4 maken, echter geeft het wel aan dat hij altijd een goal kan maken, en dat is toch echt waarvoor hij gehaald is.

Wij willen graag meevoetballende spitsen die ook veel scoren en assists geven, alleen is er voor een andere spits gekozen en binnen die visie is hij de beste in de selectie.

Het kritiek wat er is op het spel van Haller is terecht als je blijft vasthouden aan de gedachte van die voetballende spits, maar aangezien daar niet voor gekozen is kun je Haller daar niet op afrekenen, en als je daar dan toch iets van wil vinden moet je dat dan doen tegen het gekozen beleid en de visie v.w.b. de 9 positie..

Eens met die goal van Berghuis, echt om je vingers bij af te likken zo mooi, Messi maakt ze op deze manier zo vaak af, echt heerlijk, de mooiste van de goals afgelopen woensdag..

Wat vind je van de wederopstanding van Mazraoui? En wat denk je van zijn contract nu hij bij Raiola zit...
p111
 p111 - vrijdag 17 september 2021 - 10:05   quote  deeplink  
Laten we nog effe heerlijk nagenieten van die topavond in Lissabon. Oke klaar dan nu de cijfers.

Pasveer een 3
Blind een 5(uit vorm)
Martinez een 6.5
Timber een 7.5
Mazra een 7.5
Gravenberch een 8
Berghuis een 7.5
Alvarez een 7.5
Antoni een 9
Haller een 9
Tadic een 5

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 17 september 2021 door p111 --

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5962
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Sporting Portugal - Ajax (woensdag 15-09-2021, 21.00 uur) Champions League 1-5









0.0096428