BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Ajax - Groningen (zaterdag 25 september 2021, 18:45); 3 - 0

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
Loetje
 Loetje - zaterdag 25 september 2021 - 21:20   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 25 september 2021 - 21:06 schreef AkaS het volgende:
Zo heb ik heel lang gelijk gehad over ten Hag. Wat een kuttrainer hadden wij zeg. Hahaha. Maar zonder dollen, ik denk dat hij het inmiddels meer dan prima doet en zo langzamerhand bewijst dat hij toch een goede trainer is.

Hadden we, sommigen hier en ik zelf dan ongelijk in eerste instantie. Ik denk het niet. Ik heb het idee dat hij zich een beetje teveel wilde bewijzen en onnodig het wiel opnieuw wilde uitvinden.

Nu lijkt hij zijn rust te hebben gevonden en doet hij geen rare dingen meer. Eigenlijk is alles gewoon heel logisch en speelt iedereen op de juiste positie en het loopt als een trein.

En eerlijk is eerlijk, ook doordat er een goede tactiek telkens op de mat komt... Ook vandaag weer. Maar hij heeft ook niet te klagen over de kwaliteit in de selectie man man man wat hebben we een brede selectie met mogelijkheden... Zoals ik al eerder aangaf, we kunnen bijna 2 elftallen opstellen die elkaar niet veel zullen ontlopen in kwaliteit. Ongekende luxe!
Hierin eens.

Ten Hag heeft zo ontzettend lang domme keuzes gemaakt en alles wat daarbij hoort.

Tegenwoordig normaal wisselen, tactisch soms winnen van een tegenstander en dan ziet het er allemaal beter uit.

Maar even los van Ten Hag, wat ben ik blij dat we geen Ekkelenkamp en Labyad wissels meer hebben maar echt kwaliteit op de bank
Loetje
 Loetje - zaterdag 25 september 2021 - 21:23   quote  deeplink  
Nu zorgen dat we niet te vroeg pieken, maar dit vast kunnen houden.

Met dat betreft eens met Daley, Ajax is de grootste tegenstander van zichzelf
Loetje
 Loetje - zaterdag 25 september 2021 - 21:33   quote  deeplink  
Ik vrees gewoon de interlands

Wie komt er nu weer geblesseerd terug? Antony, Martinez, Tagliafico en Alvarez zou je al kunnen missen omdat ze te laat terug zijn.
Eide
 Eide - zaterdag 25 september 2021 - 22:21   quote  deeplink  
Ajax nu met een doelsaldoverschil van +22 (!) met PSV. Niet normaal.
nummer10
 nummer10 - zaterdag 25 september 2021 - 22:23   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 25 september 2021 - 21:06 schreef AkaS het volgende:
Zo heb ik heel lang gelijk gehad over ten Hag. Wat een kuttrainer hadden wij zeg. Hahaha. Maar zonder dollen, ik denk dat hij het inmiddels meer dan prima doet en zo langzamerhand bewijst dat hij toch een goede trainer is.

Hadden we, sommigen hier en ik zelf dan ongelijk in eerste instantie. Ik denk het niet. Ik heb het idee dat hij zich een beetje teveel wilde bewijzen en onnodig het wiel opnieuw wilde uitvinden.

Nu lijkt hij zijn rust te hebben gevonden en doet hij geen rare dingen meer. Eigenlijk is alles gewoon heel logisch en speelt iedereen op de juiste positie en het loopt als een trein.

En eerlijk is eerlijk, ook doordat er een goede tactiek telkens op de mat komt... Ook vandaag weer. Maar hij heeft ook niet te klagen over de kwaliteit in de selectie man man man wat hebben we een brede selectie met mogelijkheden... Zoals ik al eerder aangaf, we kunnen bijna 2 elftallen opstellen die elkaar niet veel zullen ontlopen in kwaliteit. Ongekende luxe!
helemaal eens... echter de brede selectie hebben we wel een beetje geluk mee.. neres en taqi bijv moesten eigenlijk verkocht worden van overmars.. als dit het geval was geweest werd het met name bij blessures toch alweer vrij snel een labyad als wissel bijvoorbeeld.. maar hoe de ploeg nu speelt (ja ook berghuis op 10 vind ik erg goed uitpakken) hebben tenhag reiziger en bogarde toch mooi gedaan..
nummer10
 nummer10 - zaterdag 25 september 2021 - 22:25   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 25 september 2021 - 21:20 schreef Loetje het volgende:

[..]

Hierin eens.

Ten Hag heeft zo ontzettend lang domme keuzes gemaakt en alles wat daarbij hoort.

Tegenwoordig normaal wisselen, tactisch soms winnen van een tegenstander en dan ziet het er allemaal beter uit.

Maar even los van Ten Hag, wat ben ik blij dat we geen Ekkelenkamp en Labyad wissels meer hebben maar echt kwaliteit op de bank
neres had je bijna niet meer als wissel he als het aan overmars had gelegen... en dan kwam wss labyad wel weer ;)
nummer10
 nummer10 - zaterdag 25 september 2021 - 22:25   quote  deeplink  
anyway heerlijke pot voetbal.. en heeeel erg knap van ajax dat ze niet meegingen in dat spelletje van groningen.. is wel eens anders geweest..
Loetje
 Loetje - zaterdag 25 september 2021 - 22:58   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 25 september 2021 - 22:25 schreef nummer10 het volgende:

[..]

neres had je bijna niet meer als wissel he als het aan overmars had gelegen... en dan kwam wss labyad wel weer ;)
En daar was ook alles voor te zeggen, dus je manier van gelijk halen slaat opnieuw nergens op.
Loetje
 Loetje - zaterdag 25 september 2021 - 22:59   quote  deeplink  
Ik kom straks of morgen met het Besiktas topic.
nummer10
 nummer10 - zaterdag 25 september 2021 - 23:09   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 25 september 2021 - 22:58 schreef Loetje het volgende:

[..]

En daar was ook alles voor te zeggen, dus je manier van gelijk halen slaat opnieuw nergens op.
Geen gelijk halen hoor.. ben blij dat die er nog is en nu blijkt ook gewoon dat zoon brede selectie verdomd fijn is.. wat ik wel jammer vond is dat hij dan Haller wisselt (terecht) en dan tadic de punt in... Had stiekum danillo wel ff minuutjes willen zien maken..

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 25 september 2021 door nummer10 --
Loetje
 Loetje - zaterdag 25 september 2021 - 23:30   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 25 september 2021 - 23:09 schreef nummer10 het volgende:

[..]

Geen gelijk halen hoor.. ben blij dat die er nog is en nu blijkt ook gewoon dat zoon brede selectie verdomd fijn is.. wat ik wel jammer vond is dat hij dan Haller wisselt (terecht) en dan tadic de punt in... Had stiekum danillo wel ff minuutjes willen zien maken..
Ook die verklaring was na afloop logisch. Ten Hag verwacht dat het alternatieve scenario dit jaar Tadic in de spits zal zijn. Logisch dat je dat dan ook in de praktijk wilt oefenen.

Danilo veranderd het systeem niet, Tadic daar wel
nummer10
 nummer10 - zondag 26 september 2021 - 00:21   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 25 september 2021 - 23:30 schreef Loetje het volgende:

[..]

Ook die verklaring was na afloop logisch. Ten Hag verwacht dat het alternatieve scenario dit jaar Tadic in de spits zal zijn. Logisch dat je dat dan ook in de praktijk wilt oefenen.

Danilo veranderd het systeem niet, Tadic daar wel
Dat ben ik met je eens.. neemt niet weg dat ik danillo graag had gezien, en tadic had gespaard voor Besiktas.. Haller blijf ik gewoon twijfels over houden ondanks zijn CL optreden wat top was met 4 doelpunten, vandaag was het weer niks en voetballend weer niks gebracht
Loetje
 Loetje - zondag 26 september 2021 - 00:33   quote  deeplink  
Mag hij een keer slecht spelen na 4 prima potten?

Als die nu weer 4x kut speelt, ga ik hem wel weer afzeiken.
AkaS
 AkaS - zondag 26 september 2021 - 08:46   quote  deeplink  
Iedereen heeft weleens wedstrijden dat alles lukt en wedstrijden waar niets lukt...

Als die uiterste wegneemt, dan vind ik het over het algemeen vrij mager wat Haller laat zien als spits van Ajax.

Dat Danilo er niet in kwam, zou een teken kunnen zijn dat ten Hag weer zou willen teruggrijpen naar de optie Tadic in de spits. Maar ook dat Danilo niet goed genoeg is.

Ik zou het graag eens met eigen ogen willen zien wat we nu wel en of wat we niet hebben met Danilo...=
remco k
 remco k - zondag 26 september 2021 - 09:08   quote  deeplink  
Gisteren een heerlijk potje in het stadion gezien. Dat was voor mij heel lang geleden.

Haller was gister als afmaker gewoon slecht en daarvoor staat hij er. Als 9 houdt hij daar echter gewoon weer non stop 2 man bezig en hierdoor ontstaat er gewoon ruimte. Groningen deed gister iets wat de Boer bij Ajax vaak deed tegen bijvoorbeeld Pelle, een man er voor en een man erachter zetten om het aanspelen gewoon onmogelijk te maken. Dat hij dan dus niet in het spel voorkomt is volkomen logisch, maar hij moet die bal van Berghuis gewoon maken.

Iets wat mij opviel wat thuis nog niet was opgevallen, was de communicatie tussen Berghuis, Alvarez, Anthony en Mazraoui. Die zijn met z’n vieren non stop bezig met elkaar, dat is op onze linkerkant met Blind Tadic Berghuis en Gravenberg gewoon een heel stuk minder.

En wat zijn Timber en Martinez een goed duo.

Voor mij was Alvarez gisteren de beste man. Ongelooflijk wat die verzet aan werk en hoe goed die jongen ook is aan de bal voor iemand met zijn kenmerkende kwaliteiten.
nummer10
 nummer10 - zondag 26 september 2021 - 11:04   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 26 september 2021 - 08:46 schreef AkaS het volgende:
Iedereen heeft weleens wedstrijden dat alles lukt en wedstrijden waar niets lukt...

Als die uiterste wegneemt, dan vind ik het over het algemeen vrij mager wat Haller laat zien als spits van Ajax.

Dat Danilo er niet in kwam, zou een teken kunnen zijn dat ten Hag weer zou willen teruggrijpen naar de optie Tadic in de spits. Maar ook dat Danilo niet goed genoeg is.

Ik zou het graag eens met eigen ogen willen zien wat we nu wel en of wat we niet hebben met Danilo...=
Precies die...
Eide
 Eide - maandag 27 september 2021 - 06:46   quote  deeplink  
Eens dat Haller z'n transfersom nog niet heeft omgezet in daden. Hij is wel wat beter op dreef. Ik verbaas me wel over de hoeveelheid simpele kopkansen die de kopsterkste speler van de Premier League en Bundesliga mist.

Verder moeten we waken voor hosanna. Ajax draait nu goed maar er gaan ook echt nog minder goede periodes komen.
AkaS
 AkaS - maandag 27 september 2021 - 09:50   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 27 september 2021 - 06:46 schreef Eide het volgende:
Eens dat Haller z'n transfersom nog niet heeft omgezet in daden. Hij is wel wat beter op dreef. Ik verbaas me wel over de hoeveelheid simpele kopkansen die de kopsterkste speler van de Premier League en Bundesliga mist.

Verder moeten we waken voor hosanna. Ajax draait nu goed maar er gaan ook echt nog minder goede periodes komen.
Kan mijzelf volledig vinden in jouw post. Haller is beter op dreef, maar het is opvallend hoeveel kansen hij mist en het was tevens opvallend hoe trefzeker hij tegen sporting was. Ik ben benieuwd wie de echte Haller is.

Zijn timing bij het koppen was tegen Groningen ook niet best trouwens. Maar wellicht schopt hij er tegen Besiktas weer een paar binnen en is hij weer de held.
Ajax we love you
 Ajax we love you - woensdag 29 september 2021 - 15:02   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 25 september 2021 - 20:49 schreef AkaS het volgende:

[..]

Letten jullie wel even op mannen... hahahaha
hahaha
Ajax we love you
 Ajax we love you - woensdag 29 september 2021 - 15:08   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 25 september 2021 - 21:20 schreef Loetje het volgende:

[..]

Hierin eens.

Ten Hag heeft zo ontzettend lang domme keuzes gemaakt en alles wat daarbij hoort.

Tegenwoordig normaal wisselen, tactisch soms winnen van een tegenstander en dan ziet het er allemaal beter uit.

Maar even los van Ten Hag, wat ben ik blij dat we geen Ekkelenkamp en Labyad wissels meer hebben maar echt kwaliteit op de bank
Wat ik ook mooi vind, is dat alle spelers met hem en de rest van de staf weglopen. Ze vinden het geweldig, kijk ook hoe berghuis dat verwoord, vergeleken met zijn tijd bij Feijenoord.

Waar eerst de spelers moeite hadden om elke week iets anders hun rol in te vullen, laat Ten Hag zien hoe belangrijk het is om elke westrijd te annaliseren wat de sterke en zwakke punten zijn van een tegenstander en daarop aanpassingen te maken. Nu hoor ik niemand meer klagen

Ik denk ook dat Ten Hag enorm gegroeid is als trainer. trainer zijn van een top club is toch anders dan van Utrecht. Natuurlijk heeft Overmars hem ook wel een selectie gegeven waar je U tegen zegt

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3096
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Ajax - Groningen (zaterdag 25 september 2021, 18:45); 3 - 0









0.0109319