BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Ajax - Borussia Dortmund (dinsdag 19-10-2021, 21.00) Champions League 4-0

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
Loetje
 Loetje - woensdag 20 oktober 2021 - 00:55   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 19 oktober 2021 - 23:40 schreef nummer10 het volgende:

[..]

Waar benoem ik hem slecht als je hem een 8 geeft? Omdat ik hem iets minder vond dan Berghuis? Wie zijn hier nu de mensen die alles verkeerd lezen / opvatten en niet kunnen lezen dan.. of wacht enkel lezen wat ze willen lezen..

Berghuis 9
Haller 8

Zow wat negatief.. eigenlijk best lachwekkend, puur om wat? Of werkt dat in het dagelijks leven ook zo, lul met me mee ? Damn wat een no lifer dan man
Omdat je een flikkertje bent. Zoals gezegd, dat jij Berghuis hoger vind prima, vonden er meerdere. Maar gewoon weer even wat naar Haller. Gewoon een kansloos en zielig Tukkertje ben je
Loetje
 Loetje - woensdag 20 oktober 2021 - 00:56   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 19 oktober 2021 - 23:40 schreef Jack Huntelaar het volgende:
Dit was de beste wedstrijd onder ten Hag tot nu toe.

Sommige spelers zie je gewoon groeien, beter worden zoals Berghuis en Haller.
We hebben echt veel goede wedstrijden gespeeld hoor.

Maar wellicht de duur dat het niveau werd vastgehouden komt alleen Real erboven.

Heb Ajax wel helften zien spelen die nog beter waren, maar nooit een hele wedstrijd.
Loetje
 Loetje - woensdag 20 oktober 2021 - 00:56   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 19 oktober 2021 - 23:55 schreef AkaS het volgende:
Voor mij opvallend dat Pasveer en Haller echt heel goed waren.
Dat Blind ongelofelijk makkelijk overeind bleef.
Dat Gravenberch idd ondanks hard werken niet het niveau aantikte wat de rest wel aantikte.

Zooo jammer dat Mazraoui niet gewoon even simpel bijtekent..

Echt een heerlijk avondje genoten die ik echt niet zag aankomen. En daarom des te meer genoten en ouderwets geschreeuwd hahahaha

Oja... Berghuis echt een geweldige aankoop!
Eens gappie! Lekker man
Loetje
 Loetje - woensdag 20 oktober 2021 - 00:57   quote  deeplink  
Over 2 weken niet teveel verwachten en erna 2 potten om zelfs groepswinnaar te worden.
remco k
 remco k - woensdag 20 oktober 2021 - 07:41   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 19 oktober 2021 - 23:33 schreef nummer10 het volgende:

[..]

Ook jij kan niet lezen man... Zeg ik ergens die Haller had een kut pot? Een prima 8, mag je ook wel verwachten toch van zoon aankoop?
Het gaat om de negatieve toon. Toch weer ergens commentaar op hebben.

Twee assists en een goal tegen Dortmund. Dan ben je gewoon de gevaarlijkste man op het veld. En op datzelfde veld stond ook ene Haaland.

Maar nee meneer heeft weer ergens commentaar
remco k
 remco k - woensdag 20 oktober 2021 - 07:42   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 19 oktober 2021 - 23:40 schreef nummer10 het volgende:

[..]

Waar benoem ik hem slecht als je hem een 8 geeft? Omdat ik hem iets minder vond dan Berghuis? Wie zijn hier nu de mensen die alles verkeerd lezen / opvatten en niet kunnen lezen dan.. of wacht enkel lezen wat ze willen lezen..

Berghuis 9
Haller 8

Zow wat negatief.. eigenlijk best lachwekkend, puur om wat? Of werkt dat in het dagelijks leven ook zo, lul met me mee ? Damn wat een no lifer dan man
Je benoemt slechte dingen van hem. Dat doe je toch gewoon of niet?
remco k
 remco k - woensdag 20 oktober 2021 - 07:43   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 19 oktober 2021 - 23:55 schreef AkaS het volgende:
Voor mij opvallend dat Pasveer en Haller echt heel goed waren.
Dat Blind ongelofelijk makkelijk overeind bleef.
Dat Gravenberch idd ondanks hard werken niet het niveau aantikte wat de rest wel aantikte.

Zooo jammer dat Mazraoui niet gewoon even simpel bijtekent..

Echt een heerlijk avondje genoten die ik echt niet zag aankomen. En daarom des te meer genoten en ouderwets geschreeuwd hahahaha

Oja... Berghuis echt een geweldige aankoop!
Helemaal mee eens.

Ik zat zelfs zonder spanning op de bank omdat ik er heilig van overtuigd was dat Ajax dit niveau niet kon halen.

Lekker man.
Hummel10
 Hummel10 - woensdag 20 oktober 2021 - 09:26   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 20 oktober 2021 - 07:43 schreef remco k het volgende:

[..]

Helemaal mee eens.

Ik zat zelfs zonder spanning op de bank omdat ik er heilig van overtuigd was dat Ajax dit niveau niet kon halen.

Lekker man.
Had het ook niet verwacht omdat Dortmund financieel en qua namen op het veld toch wel favoriet was.

Maar dit Ajax klopt gewoon. Goed team en een erg sterke bank.
Gisteren Klaassen, Tagliafico, Neres, Dairamy, Rensch.
p111
 p111 - woensdag 20 oktober 2021 - 09:57   quote  deeplink  
Wat een heerlijk gevoel en wat heb ik genoten van dit team en ook van deze trainer die ik vaak genoeg in zijn beginperiode heb afgemaakt.Alle credits voor hem en voor Ajax dat niet alleen Dortmund heeft vernederd en heeft gespaard,maar ook heel Europa heeft stil gekregen.Bij de volgende geheime meeting over die super liga worden wij dit keer wel uitgenodigd vrees ik.
En wat wat dacht je van de transferwaarde van diverse Ajax spelers,kleine Marco loopt al met een stijve in zijn broek.Voor mij was dit de beste wedstrijd van Ajax die ik ooit gezien heb.
De cijfers wilde ik eerst niet geven omdat het een team prestatie is,maar ik doe het toch.

Pasveer 8.5
Mazra 8.5
Timber 8.5
Martinez 8.5
Blind 8.5
Alvarez 8.5
Gravenberch 7.5
Berghuis 8.5
Antoni 8.5
Haller 8.5
Tadic 8.5
=================
Ten Hag 8.5
Klaasen 7.5
Neres 7.5
Dylon 7.5

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 20 oktober 2021 door p111 --
AkaS
 AkaS - woensdag 20 oktober 2021 - 10:06   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 20 oktober 2021 - 09:57 schreef p111 het volgende:
Wat een heerlijk gevoel en wat heb ik genoten van dit team en ook van deze trainer die ik vaak genoeg in zijn beginperiode heb afgemaakt.Alle credits voor hem en voor Ajax dat niet alleen Dortmund heeft vernederd en heeft gespaard,maar ook heel Europa heeft stil gekregen.Bij de volgende geheime meeting over die super liga worden wij dit keer wel uitgenodigd vrees ik.
En wat wat dacht je van de transferwaarde van diverse Ajax spelers,kleine Marco loopt al met een stijve in zijn broek.Voor mij was dit de beste wedstrijd van Ajax die ik ooit gezien heb.
De cijfers wilde ik eerst niet geven omdat het een team prestatie is,maar ik doe het toch.

Pasveer 8.5
Mazra 8.5
Timber 8.5
Martinez 8.5
Blind 8.5
Alvarez 8.5
Gravenberch 7.5
Berghuis 8.5
Antoni 8.5
Haller 8.5
Tadic 8.5
=================
Ten Hag 8.5
Klaasen 7.5
Neres 7.5
Dylon 7.5
ik moet lachen man. Wat heb jij met die halven :-)
AkaS
 AkaS - woensdag 20 oktober 2021 - 10:12   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 19 oktober 2021 - 22:58 schreef nummer10 het volgende:

[..]

Zou Haller en Berghuis omwisselen... Berghuis echt een hele goede pot en een heel belangrijk en Haller echt nog wel paar keer heel slecht in aannames... Maar hey waar hebben we het over :) 4-0
Weet je nummer 10 ik begrijp wat je bedoelt. En volgens mij heeft hij ook nog een hele hele goede kans gemist. Maar....

Hij speelde echt heel erg goed, werkte hard, was sterk in de duels en was gewoon echt heel erg goed. En niemand kan 100% foutloos spelen.

Hoop dat je goed hebt geslapen en pas op voor Loetje, ik zou geen stukkie zeep laten vallen als hij in de buurt is.... Hahahahaha

Kom op mannen deze grote azijnzeiker zegt don't fight, let us enjoy this fantastic result together :-)
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - woensdag 20 oktober 2021 - 10:13   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 20 oktober 2021 - 00:56 schreef Loetje het volgende:

[..]

We hebben echt veel goede wedstrijden gespeeld hoor.

Maar wellicht de duur dat het niveau werd vastgehouden komt alleen Real erboven.

Heb Ajax wel helften zien spelen die nog beter waren, maar nooit een hele wedstrijd.
Klopt wat Ajax betreft, maar toen zat wel meer mee.
We hadden toen op zich niet zo veel kansen.
Bij Real zat het niet mee, kregen meer kansen dan Borussia gisteravond.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - woensdag 20 oktober 2021 - 10:17   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 20 oktober 2021 - 10:12 schreef AkaS het volgende:

[..]

Weet je nummer 10 ik begrijp wat je bedoelt. En volgens mij heeft hij ook nog een hele hele goede kans gemist. Maar....

Hij speelde echt heel erg goed, werkte hard, was sterk in de duels en was gewoon echt heel erg goed. En niemand kan 100% foutloos spelen.

Hoop dat je goed hebt geslapen en pas op voor Loetje, ik zou geen stukkie zeep laten vallen als hij in de buurt is.... Hahahahaha

Kom op mannen deze grote azijnzeiker zegt don't fight, let us enjoy this fantastic result together :-)
Hahaha mooi man!
nummer10
 nummer10 - woensdag 20 oktober 2021 - 11:01   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 20 oktober 2021 - 00:55 schreef Loetje het volgende:

[..]

Omdat je een flikkertje bent. Zoals gezegd, dat jij Berghuis hoger vind prima, vonden er meerdere. Maar gewoon weer even wat naar Haller. Gewoon een kansloos en zielig Tukkertje ben je
Zohey omdat ik het cijfer iets lager geef omdat ik een aantal aannames slecht vond.. en als je ergens bij moet schelden betekend dit enkel een zwaktebod ;)
nummer10
 nummer10 - woensdag 20 oktober 2021 - 11:03   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 20 oktober 2021 - 07:42 schreef remco k het volgende:

[..]

Je benoemt slechte dingen van hem. Dat doe je toch gewoon of niet?
Ow dus je mag niet aangeven waarom ik een Berghuis een hoger cijfer gaf.. ook al was het tadic had ik precies het zelfde gezegd, ging me dit keer totaal niet om Haller die deed het gewoon prima
nummer10
 nummer10 - woensdag 20 oktober 2021 - 11:05   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 20 oktober 2021 - 10:12 schreef AkaS het volgende:

[..]

Weet je nummer 10 ik begrijp wat je bedoelt. En volgens mij heeft hij ook nog een hele hele goede kans gemist. Maar....

Hij speelde echt heel erg goed, werkte hard, was sterk in de duels en was gewoon echt heel erg goed. En niemand kan 100% foutloos spelen.

Hoop dat je goed hebt geslapen en pas op voor Loetje, ik zou geen stukkie zeep laten vallen als hij in de buurt is.... Hahahahaha

Kom op mannen deze grote azijnzeiker zegt don't fight, let us enjoy this fantastic result together :-)
Dat benoem ik ook nergens kerel, gewoon een goede pot, en was enkel om uit te leggen waarom ik Berghuis en hem om zou wisselen.. niks meer niks minder..

En gelukkig heb ik vloeibare zeep ;) en indd genieten van de overwinning en de pot voetbal wat ze hebben laten zien
remco k
 remco k - woensdag 20 oktober 2021 - 11:35   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 20 oktober 2021 - 10:12 schreef AkaS het volgende:

[..]

Weet je nummer 10 ik begrijp wat je bedoelt. En volgens mij heeft hij ook nog een hele hele goede kans gemist. Maar....

Hij speelde echt heel erg goed, werkte hard, was sterk in de duels en was gewoon echt heel erg goed. En niemand kan 100% foutloos spelen.

Hoop dat je goed hebt geslapen en pas op voor Loetje, ik zou geen stukkie zeep laten vallen als hij in de buurt is.... Hahahahaha

Kom op mannen deze grote azijnzeiker zegt don't fight, let us enjoy this fantastic result together :-)
Die kans was buitenspel, dat moet je dus niet meenemen.

Waar mensen over vallen, is gewoon het direct benoemen van wat minder goede dingen en dat na zon pot en periode voor die jongen.

Gravenberg was gister echt de minste van allemaal, die wordt niet eens benoemt, het moet direct weer over Haller gaan....

En even serieus, hij moet echt nog wel beter hoor, maar van de 11 gemaakte goals is hij door een assist of de goal zelf maken bij 8 of 9 stuks betrokken. Dat zijn cijfers die alleen ronaldo en messi hebben kunnen overleggen de afgelopen 20 jaar.

En natuurlijk moet het niet alleen maar over cijfers gaan he, maar de getallen liegen toch ook niet..
remco k
 remco k - woensdag 20 oktober 2021 - 11:36   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 20 oktober 2021 - 11:03 schreef nummer10 het volgende:

[..]

Ow dus je mag niet aangeven waarom ik een Berghuis een hoger cijfer gaf.. ook al was het tadic had ik precies het zelfde gezegd, ging me dit keer totaal niet om Haller die deed het gewoon prima
Waarom reageeer je dan wel juist exact op Haller en bijvoorbeeld niet op Gravenberg.

direct even wat negatiefs benoemen van hem waar je dat bij anderen echt gewoon niet doet.
nummer10
 nummer10 - woensdag 20 oktober 2021 - 11:47   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 20 oktober 2021 - 11:36 schreef remco k het volgende:

[..]

Waarom reageeer je dan wel juist exact op Haller en bijvoorbeeld niet op Gravenberg.

direct even wat negatiefs benoemen van hem waar je dat bij anderen echt gewoon niet doet.
Omdat ik het met de rest van de cijfers gewoon eens ben? En een 8 IPV 9 omdat ik een paar keer een aanname minder vond dan Berghuis is niet perse negatief, als het tadic en Berghuis betrof had ik het zelfde gezegd.. hoe je het ook ziet of leest what ever, er was geen slechte speler gisteren, ook Haller niet ;) en wat je zegt van gravenberch klopt misschien wel, maar deed ook heel erg veel goede dingen.. maar volgens mij had akas het ook al eens benoemd, zou wel eens een middenveld willen zien met Klaassen Alvarez en berghuis.. en ja gewoon enorm genoten van een prachtig Ajax

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 20 oktober 2021 door nummer10 --
remco k
 remco k - woensdag 20 oktober 2021 - 11:50   quote  deeplink  
Daarnaast, ballen springen van zijn voet??

gisteren leed hij in 94% van de gevallen dat hij de bal had, geen balverlies.

Dat is ongekend hoor voor een spits, ter vergelijking, er waren er maar 2 die daar in de buurt zaten, en dat waren Timber en Martinez die beiden op 95% zitten, en we weten allemaal dat dit voor een CV veel makkelijker is dan voor een 9.

Daarnaast krijgt Haller van alle statistieken sites het hoogste cijfer van alle mannen in het veld, sterker nog, van de meeste sites zelfs het hoogste cijfer dat men gisteren heeft gegeven in alle CL wedstrijden.
Loetje
 Loetje - woensdag 20 oktober 2021 - 11:53   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 20 oktober 2021 - 10:13 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Klopt wat Ajax betreft, maar toen zat wel meer mee.
We hadden toen op zich niet zo veel kansen.
Bij Real zat het niet mee, kregen meer kansen dan Borussia gisteravond.
Nouja, ik herinner me een 2e helft in Turijn tegen een fysieke en compacte ploeg die 45 minuten op een schroothoop gespeeld werd. Ik herinner me hoe Ajax Bayern op 10 minuten na 2x helemaal de touwtering inspeelt. Ik herinner me hoe Ajax Barca met het eigen spel anaal aan het penetreren was. Nee, er was veel meer goed in het verleden, maar zelden inderdaad een hele pot.
Loetje
 Loetje - woensdag 20 oktober 2021 - 11:54   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 20 oktober 2021 - 11:01 schreef nummer10 het volgende:

[..]

Zohey omdat ik het cijfer iets lager geef omdat ik een aantal aannames slecht vond.. en als je ergens bij moet schelden betekend dit enkel een zwaktebod ;)
In jou redenering verdiend 3 kwart van het elftal dan een onvoldoende omtrent mindere aannames
Loetje
 Loetje - woensdag 20 oktober 2021 - 11:55   quote  deeplink  
Lekker wakker worden dit joh.

3 potjes te gaan, 2x uit. Zou mooi zijn als we het halen.
Eide
 Eide - woensdag 20 oktober 2021 - 12:03   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 20 oktober 2021 - 11:55 schreef Loetje het volgende:
Lekker wakker worden dit joh.

3 potjes te gaan, 2x uit. Zou mooi zijn als we het halen.
Winnen van Sporting en je bent er. Vier punten halen en je hebt er ook sowieso. Elk puntverlies van Sporting plus zelf minimaal één maal winnen en je bent er.

13 punten is de magische grens. 12 punten is ook voldoende tenzij Sporting vanaf nu alles wint en bovendien in de return het doelsaldoverschil weet weg te poetsen.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - woensdag 20 oktober 2021 - 12:16   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 20 oktober 2021 - 11:53 schreef Loetje het volgende:

[..]

Nouja, ik herinner me een 2e helft in Turijn tegen een fysieke en compacte ploeg die 45 minuten op een schroothoop gespeeld werd. Ik herinner me hoe Ajax Bayern op 10 minuten na 2x helemaal de touwtering inspeelt. Ik herinner me hoe Ajax Barca met het eigen spel anaal aan het penetreren was. Nee, er was veel meer goed in het verleden, maar zelden inderdaad een hele pot.
Klopt hahahaha, met name in de ArenA tegen Barca maar idd niet de hele wedstrijd
Eide
 Eide - woensdag 20 oktober 2021 - 12:41   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 20 oktober 2021 - 11:53 schreef Loetje het volgende:

[..]

Nouja, ik herinner me een 2e helft in Turijn tegen een fysieke en compacte ploeg die 45 minuten op een schroothoop gespeeld werd. Ik herinner me hoe Ajax Bayern op 10 minuten na 2x helemaal de touwtering inspeelt. Ik herinner me hoe Ajax Barca met het eigen spel anaal aan het penetreren was. Nee, er was veel meer goed in het verleden, maar zelden inderdaad een hele pot.
Eens, maar nog veel belangrijker is dat Ajax zo'n heel hoog niveau nooit een volledig seizoen weet vast te houden. Het plafond is gigantisch hoog maar het gemiddelde en zeker ook de ondergrens zitten zeker niet dicht genoeg tegen dat plafond aan. Dat is voor mij het grote verhil met de echte Europese top.
p111
 p111 - woensdag 20 oktober 2021 - 13:27   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 20 oktober 2021 - 10:06 schreef AkaS het volgende:

[..]

ik moet lachen man. Wat heb jij met die halven :-)
Iets extra als dank vor deze geweldige avond.
p111
 p111 - woensdag 20 oktober 2021 - 13:31   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 20 oktober 2021 - 11:35 schreef remco k het volgende:

[..]

Die kans was buitenspel, dat moet je dus niet meenemen.

Waar mensen over vallen, is gewoon het direct benoemen van wat minder goede dingen en dat na zon pot en periode voor die jongen.

Gravenberg was gister echt de minste van allemaal, die wordt niet eens benoemt, het moet direct weer over Haller gaan....

En even serieus, hij moet echt nog wel beter hoor, maar van de 11 gemaakte goals is hij door een assist of de goal zelf maken bij 8 of 9 stuks betrokken. Dat zijn cijfers die alleen ronaldo en messi hebben kunnen overleggen de afgelopen 20 jaar.

En natuurlijk moet het niet alleen maar over cijfers gaan he, maar de getallen liegen toch ook niet..
Klopt excact,het doet afbreuk aan deze geweldige topprestatie.Alleen mijn cijfer was voor Ryan gewoon wat lager voor de rest een geweldige team prestatie.
nummer10
 nummer10 - woensdag 20 oktober 2021 - 17:12   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 20 oktober 2021 - 12:03 schreef Eide het volgende:

[..]

Winnen van Sporting en je bent er. Vier punten halen en je hebt er ook sowieso. Elk puntverlies van Sporting plus zelf minimaal één maal winnen en je bent er.

13 punten is de magische grens. 12 punten is ook voldoende tenzij Sporting vanaf nu alles wint en bovendien in de return het doelsaldoverschil weet weg te poetsen.
Die 12 ga je nooit meer weggeven lijkt me.. en als ze zo spelen als gisteren ga je ongeslagen door, aan de andere kant lijkt het me ook wel tof dat als we al zeker zijn de wissels en met name de jeugd laten proeven aan het grote werk
Loetje
 Loetje - woensdag 20 oktober 2021 - 18:08   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 20 oktober 2021 - 12:03 schreef Eide het volgende:

[..]

Winnen van Sporting en je bent er. Vier punten halen en je hebt er ook sowieso. Elk puntverlies van Sporting plus zelf minimaal één maal winnen en je bent er.

13 punten is de magische grens. 12 punten is ook voldoende tenzij Sporting vanaf nu alles wint en bovendien in de return het doelsaldoverschil weet weg te poetsen.
Dortmund winnen en je bent door. Hé, durven dromen he. Hoe onrealistisch misschien ook.
Dan sta je op 12 en Sporting en Dortmund op 6. Die spelen dan nog tegen elkaar...
Loetje
 Loetje - woensdag 20 oktober 2021 - 18:09   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 20 oktober 2021 - 12:16 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Klopt hahahaha, met name in de ArenA tegen Barca maar idd niet de hele wedstrijd
Kwam ook door de rode kaart he.

Dat zou overigens wel een schitterend scenario zijn als je durft te dromen.

Ajax wint de poule, Barca redt onverhoopt nog de 2e plek. 8e finale Ajax tegen Barca en waar Ajax enkele jaren geleden het Barca spel probeerde te spelen, dat Ajax nu even laat zien hoe Barca er momenteel van droomt om te spelen. Stukje Johan Cruijff en een prachtpot
Loetje
 Loetje - woensdag 20 oktober 2021 - 18:10   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 20 oktober 2021 - 17:12 schreef nummer10 het volgende:

[..]

Die 12 ga je nooit meer weggeven lijkt me.. en als ze zo spelen als gisteren ga je ongeslagen door, aan de andere kant lijkt het me ook wel tof dat als we al zeker zijn de wissels en met name de jeugd laten proeven aan het grote werk
Jeugd laten proeven voor wedstrijden van 2.8 miljoen per stuk?

Nee, hooguit een keer Klaassen, een extra gele kaart pakken om zo niet op scherp te staan, een keertje Neres maar that's it.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - woensdag 20 oktober 2021 - 19:05   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 20 oktober 2021 - 18:09 schreef Loetje het volgende:

[..]

Kwam ook door de rode kaart he.

Dat zou overigens wel een schitterend scenario zijn als je durft te dromen.

Ajax wint de poule, Barca redt onverhoopt nog de 2e plek. 8e finale Ajax tegen Barca en waar Ajax enkele jaren geleden het Barca spel probeerde te spelen, dat Ajax nu even laat zien hoe Barca er momenteel van droomt om te spelen. Stukje Johan Cruijff en een prachtpot
Ik droom nu al, haha dat zou geweldig zijn
Eide
 Eide - woensdag 20 oktober 2021 - 20:23   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 20 oktober 2021 - 17:12 schreef nummer10 het volgende:

[..]

Die 12 ga je nooit meer weggeven lijkt me.. en als ze zo spelen als gisteren ga je ongeslagen door, aan de andere kant lijkt het me ook wel tof dat als we al zeker zijn de wissels en met name de jeugd laten proeven aan het grote werk
Dat lijkt mij wat overdreven, maar je kan wel gasten als Nico en Neres meer minuten gunnen.

Ik ben overigens benieuwd wat Ajax in de 2e ronde van de Beker gaat doen. Ik verwacht Ajax 2, maar lees mee met wat voor opstelling dat kan worden:

Gorter, Rensch, Schuurs, Llansana (Jong Ajax), Tagliafico, Taylor, Kudus, Klaassen, Daramy, Danilo, Neres.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - woensdag 20 oktober 2021 - 20:32   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 20 oktober 2021 - 20:23 schreef Eide het volgende:

[..]

Dat lijkt mij wat overdreven, maar je kan wel gasten als Nico en Neres meer minuten gunnen.

Ik ben overigens benieuwd wat Ajax in de 2e ronde van de Beker gaat doen. Ik verwacht Ajax 2, maar lees mee met wat voor opstelling dat kan worden:

Gorter, Rensch, Schuurs, Llansana (Jong Ajax), Tagliafico, Taylor, Kudus, Klaassen, Daramy, Danilo, Neres.
Ik zou het zo best willen zien..haha
Eide
 Eide - woensdag 20 oktober 2021 - 20:55   quote  deeplink  
Rensch, Schuurs, Tagliafico, Klaassen en Neres zijn allen (potentiele) basisspelers. Bizar hoor.
nummer10
 nummer10 - woensdag 20 oktober 2021 - 21:13   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 20 oktober 2021 - 20:55 schreef Eide het volgende:
Rensch, Schuurs, Tagliafico, Klaassen en Neres zijn allen (potentiele) basisspelers. Bizar hoor.
Wel geluk dat geen club neres en Taqi wouden kopen terwijl overmars er eigenlijk vanaf wou.. maar indd geweldig dat ze er nog zijn waardoor we niet gelijk terug hoeven grijpen op toch heel wat minder..
Loetje
 Loetje - woensdag 20 oktober 2021 - 21:41   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 20 oktober 2021 - 20:55 schreef Eide het volgende:
Rensch, Schuurs, Tagliafico, Klaassen en Neres zijn allen (potentiele) basisspelers. Bizar hoor.
En dan heb je Kudus, Daramy en Gorter die alles hebben om basisspeler te worden.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - donderdag 21 oktober 2021 - 09:30   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 20 oktober 2021 - 21:41 schreef Loetje het volgende:

[..]

En dan heb je Kudus, Daramy en Gorter die alles hebben om basisspeler te worden.
We zitten idd goed in de spelers, en goed wat er aan komt
remco k
 remco k - donderdag 21 oktober 2021 - 11:27   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 20 oktober 2021 - 18:10 schreef Loetje het volgende:

[..]

Jeugd laten proeven voor wedstrijden van 2.8 miljoen per stuk?

Nee, hooguit een keer Klaassen, een extra gele kaart pakken om zo niet op scherp te staan, een keertje Neres maar that's it.
Nou ik zou er wat meer gewoon veel minuten geven als die mogelijkheid er is.

Rensch tagliafico Neres Klaassen Schuurs daramy

Niet allemaal tegelijk natuurlijk
nummer10
 nummer10 - donderdag 21 oktober 2021 - 11:51   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 20 oktober 2021 - 18:10 schreef Loetje het volgende:

[..]

Jeugd laten proeven voor wedstrijden van 2.8 miljoen per stuk?

Nee, hooguit een keer Klaassen, een extra gele kaart pakken om zo niet op scherp te staan, een keertje Neres maar that's it.
Dat is wel waar.. maar zou dat niet kunnen tegen bijv een Besiktas? En dan bedoel ik meer namen zoals wat Remco al benoemde.. of gewoon basis starten, 2-0 bijv en dan lekker 5 man wisselen.. mjah we gaan het wel zien joh, ben al blij met waar we nu staan, zowel competitie als CL
Loetje
 Loetje - donderdag 21 oktober 2021 - 13:17   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 21 oktober 2021 - 11:51 schreef nummer10 het volgende:

[..]

Dat is wel waar.. maar zou dat niet kunnen tegen bijv een Besiktas? En dan bedoel ik meer namen zoals wat Remco al benoemde.. of gewoon basis starten, 2-0 bijv en dan lekker 5 man wisselen.. mjah we gaan het wel zien joh, ben al blij met waar we nu staan, zowel competitie als CL
Gebeurd toch normaal ook?

Nooit met 11 andere spelers gaan starten in de CL. En sowieso, eerst maar eens door zien te gaan.

Doe dat maar lekker in de beker. 11 nieuwe spelers betekent een totaal nieuw elftal en dus geen afstemming en patronen. Maar erna wel keihard beoordeeld worden.

Nee, gewoon normaal doen. Ajax moet van zichzelf al top zijn om dit neer te zetten, gaat namelijk niet vanzelf zoals een Bayern en City.
Ajax we love you
 Ajax we love you - vrijdag 22 oktober 2021 - 08:46   quote  deeplink  
Man man man, dat julie dit kunnen schrijven allemaal tijdens de wedstrijd. Ik kan dat echt niet. Ben veel te veel bezig met de wedstrijd zelf.

PAsveer weergaloos, Gravenberch vond ik zo slecht, Berguis was meetsterlijk, Haller... pfff wat was hij goed ook omdat ze het middenveld soms konden overslaan en hij de bal perfect doorkopt op Tadic en we balbezit houden. Blind, geweldig. Anthony on fire! Tadic, gewoon weer erg sterk.

Ten HAg heeft het goed voor elkaar en ik vrees een leegloop als we weer heel ver komen in de CL
Eide
 Eide - vrijdag 22 oktober 2021 - 12:51   quote  deeplink  
Haaland is geblesseerd geraakt in het duel tegen Ajax en is naar verwachting enkele weken uitgeschakeld. Dortmund trainer Rose verwacht niet dat Haaland het Champions League duel tegen Ajax gaat halen.
Ronald 1960
 Ronald 1960 - zondag 24 oktober 2021 - 12:19   quote  deeplink  
Ik lees hierboven dat we met meer invallers zouden kunnen spelen, maar ik waak wel voor onderschatting van de tegenstander en overschatting van ons zelf t.o.v. de tegenstander. Ik ben voorstander om ten aller tijden met de sterkste basis opstelling te beginnen, gaat het goed, dan kun je in de loop van de wedstrijd altijd nog 5 man wisselen.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 24 oktober 2021 - 13:06   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 22 oktober 2021 - 08:46 schreef Ajax we love you het volgende:
Man man man, dat julie dit kunnen schrijven allemaal tijdens de wedstrijd. Ik kan dat echt niet. Ben veel te veel bezig met de wedstrijd zelf.

Gelukkig maar, als we al die onzin van jou er tussendoor krijgen tijdens de wedstrijd zijn we helemaal ver van huis.
Ajax we love you
 Ajax we love you - maandag 25 oktober 2021 - 11:51   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 24 oktober 2021 - 13:06 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Gelukkig maar, als we al die onzin van jou er tussendoor krijgen tijdens de wedstrijd zijn we helemaal ver van huis.
Hahaha, ja precies!
Ajax we love you
 Ajax we love you - maandag 25 oktober 2021 - 11:51   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 22 oktober 2021 - 12:51 schreef Eide het volgende:
Haaland is geblesseerd geraakt in het duel tegen Ajax en is naar verwachting enkele weken uitgeschakeld. Dortmund trainer Rose verwacht niet dat Haaland het Champions League duel tegen Ajax gaat halen.
Hij gaat ook het Nederlands elftal niet halen, dat is wel een opsteker!

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5139
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Ajax - Borussia Dortmund (dinsdag 19-10-2021, 21.00) Champions League 4-0









0.0122709