BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Ajax - PSV (24 oktober 2021, 16:45); 5 - 0

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
Loetje
 Loetje - zondag 24 oktober 2021 - 18:36   quote  deeplink  
5-0!!!!!!!
Pietje
 Pietje - zondag 24 oktober 2021 - 18:38   quote  deeplink  
Ik had nooit gedacht dat er nog een 5e zat aan te komen. De vernedering in Eindhoven is compleet. Prachtig
Loetje
 Loetje - zondag 24 oktober 2021 - 18:38   quote  deeplink  
Hahaha 5-0!!!
remco k
 remco k - zondag 24 oktober 2021 - 18:38   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 24 oktober 2021 - 18:32 schreef Loetje het volgende:

[..]

Dat ging over Ajax.

Real was uitzinnig goed. Dus waren wel in goede doen terwijl jij beweerd van niet.
Ik heb die pot ernaast aan staan. Maar ik vind dat van beiden een zeer bedenkelijk niveau.
Eide
 Eide - zondag 24 oktober 2021 - 18:38   quote  deeplink  
Zo, dat is een aardig statement.
remco k
 remco k - zondag 24 oktober 2021 - 18:38   quote  deeplink  
5-0. Lekker hoor. Heel erg lekker.

Vandaag echt niet heel goed. Maar ongelooflijk effectief.
Loetje
 Loetje - zondag 24 oktober 2021 - 18:39   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 24 oktober 2021 - 18:38 schreef Pietje het volgende:
Ik had nooit gedacht dat er nog een 5e zat aan te komen. De vernedering in Eindhoven is compleet. Prachtig
2e helft niets weggegeven.

Misschien wel een van de mindere wedstrijden tegen PSV en dan dit...

En door mijn verleden met die club kan ik gewoon pas na de 4-0 genieten, dat heb ik echt zelden.
Loetje
 Loetje - zondag 24 oktober 2021 - 18:39   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 24 oktober 2021 - 18:38 schreef remco k het volgende:

[..]

Ik heb die pot ernaast aan staan. Maar ik vind dat van beiden een zeer bedenkelijk niveau.
Had het over de pot tegen Donetsk.

Pietje zei dat ze niet in vorm waren, dat waren ze voorafgaand wel.

Die Classico was een drama
Pietje
 Pietje - zondag 24 oktober 2021 - 18:40   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 24 oktober 2021 - 18:39 schreef Loetje het volgende:

[..]

2e helft niets weggegeven.

Misschien wel een van de mindere wedstrijden tegen PSV en dan dit...

En door mijn verleden met die club kan ik gewoon pas na de 4-0 genieten, dat heb ik echt zelden.
Ik weet het, maatje. Ik gun het je (en mezelf) van harte.
Eide
 Eide - zondag 24 oktober 2021 - 18:41   quote  deeplink  
Weer vijf verschillende doelpuntenmakers.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zondag 24 oktober 2021 - 18:41   quote  deeplink  
En dan waren we nog slordig.,
Pietje
 Pietje - zondag 24 oktober 2021 - 18:42   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 24 oktober 2021 - 18:41 schreef Jack Huntelaar het volgende:
En dan waren we nog slordig.,
Kan je nagaan :-)
Ronald 1960
 Ronald 1960 - zondag 24 oktober 2021 - 18:43   quote  deeplink  
Haller lijkt zijn draai ook steeds beter te vinden bij ons Ajax
Pietje
 Pietje - zondag 24 oktober 2021 - 18:43   quote  deeplink  
De stand op pagina 819 van teletekst. Om te smullen!!
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zondag 24 oktober 2021 - 18:43   quote  deeplink  
Naar wat is Haller ongelooflijk verbeterd aan de bal, met name in de kleine ruimte.

Terecht de beste vh veld verkozen
Ronald 1960
 Ronald 1960 - zondag 24 oktober 2021 - 18:52   quote  deeplink  
psv is zielig, zeggen ze bij espn, omdat ze donderdag nog gespeeld hebben....
flikker toch op.....
Eide
 Eide - zondag 24 oktober 2021 - 18:55   quote  deeplink  
Ajax nu 37 voor en 2 tegen met een saldo van +35.
PSV nu 22 voor en 17 tegen met een saldo van +5.

Het doelsaldoverschil is +30 na 10 speelrondes.
Pietje
 Pietje - zondag 24 oktober 2021 - 18:56   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 24 oktober 2021 - 18:52 schreef Ronald 1960 het volgende:
psv is zielig, zeggen ze bij espn, omdat ze donderdag nog gespeeld hebben....
flikker toch op.....
Iets of iemand moet toch de schuld krijgen? Calimero's zijn het.
Pietje
 Pietje - zondag 24 oktober 2021 - 18:57   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 24 oktober 2021 - 18:55 schreef Eide het volgende:
Ajax nu 37 voor en 2 tegen met een saldo van +35.
PSV nu 22 voor en 17 tegen met een saldo van +5.

Het doelsaldoverschil is +30 na 10 speelrondes.
Ja, ongelooflijk is het. Prachtig om te zien. En bovendien verre van geflatteerd.
Pietje
 Pietje - zondag 24 oktober 2021 - 18:58   quote  deeplink  
Mannen, ik ga koken.
Plezierige zondag verder. En geniet vooral nog wat na!
Loetje
 Loetje - zondag 24 oktober 2021 - 19:03   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 24 oktober 2021 - 18:40 schreef Pietje het volgende:

[..]

Ik weet het, maatje. Ik gun het je (en mezelf) van harte.
Als ik mezelf erna ook terug lees.

Blijf daar altijd en nu ook weer sorry voor zeggen.

Ik kijk PSV ook altijd alleen. Zit zo intens veel haat.

Overweeg zelfs zo even naar Aidshoven te gaan, even de sfeer snuiven daar. Is vlakbij
Loetje
 Loetje - zondag 24 oktober 2021 - 19:04   quote  deeplink  
Pasveer 8
Mazraoui 6.5
Timber 6.5
Martinez 6.5
Blind 7
Alvarez 7
Berghuis 6
Gravenberch 4
Tadic 8
Haller 8.5
Antony 7
Loetje
 Loetje - zondag 24 oktober 2021 - 19:14   quote  deeplink  
FB-IMG-1635090094597.jpg
Loetje
 Loetje - zondag 24 oktober 2021 - 19:15   quote  deeplink  
FCev-ESEWUA4r-XQM-jpeg.jpg
remco k
 remco k - zondag 24 oktober 2021 - 19:21   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 24 oktober 2021 - 18:39 schreef Loetje het volgende:

[..]

Had het over de pot tegen Donetsk.

Pietje zei dat ze niet in vorm waren, dat waren ze voorafgaand wel.

Die Classico was een drama
Ah oké.
remco k
 remco k - zondag 24 oktober 2021 - 19:21   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 24 oktober 2021 - 18:43 schreef Ronald 1960 het volgende:
Haller lijkt zijn draai ook steeds beter te vinden bij ons Ajax
Steeds beter?

Hij is gewoon de belangrijkste man tot nu toe dit seizoen.
Ronald 1960
 Ronald 1960 - zondag 24 oktober 2021 - 19:37   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 24 oktober 2021 - 19:21 schreef remco k het volgende:

[..]

Steeds beter?

Hij is gewoon de belangrijkste man tot nu toe dit seizoen.
Ik bedoel met name het meevoetballende waarin hij een stuk beter oogt dan in het begin.
Zijn statistieken wijzen uit dat hij eigenlkijk een geweldige spits is. Hij is nu ook meevoetballend beter geworden.
Loetje
 Loetje - zondag 24 oktober 2021 - 19:47   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 24 oktober 2021 - 19:37 schreef Ronald 1960 het volgende:

[..]

Ik bedoel met name het meevoetballende waarin hij een stuk beter oogt dan in het begin.
Zijn statistieken wijzen uit dat hij eigenlkijk een geweldige spits is. Hij is nu ook meevoetballend beter geworden.
Nouja, het valt een beetje meer samen in mijn optiek.

Statistieken waren zoals iedereen wist altijd wel goed, maar vaak was het een houthakker aan de bal. Vervolgens was het aan de bal al wat beter maar scoorde het niet. En nu is het deze week beiden. Ja, dan is die heel goed.
AkaS
 AkaS - zondag 24 oktober 2021 - 19:48   quote  deeplink  
1 goedeavond mannen. Had nog niet gereageerd, maar wel de hele wedstrijd gekeken. Zag een wedstrijd die begon zoals deze begon tegen Dortmund. Dat wil zeggen een dominerende tegenstander de eerste 10 minuten, ongeveer. Daarna langzaam aan de kansen voor Ajax komende.

Wederom kon Berghuis zich belangrijk maken, net als Pasveer en dat vind ik wel leuk voor deze twee. Hoop eerlijk gezegd dat Berghuis ook een uitbundig en massaal toegezongen zal worden. Na zijn moedige overstap, het gezeik dat hij moest ondergaan. Om vervolgens zich zo in het team te spelen en te onderscheiden met goals en assists vind ik wel geweldig.

Blind zag ik het totaal niet in zitten, maar ik kan niet anders zien dan dat hij echt super speelt zolang hij door het team in zijn kracht gezet wordt. En dat komt eerlijk gezegd ook onze kale knikker ten Hag toe, die zich ook super heeft ontwikkelt. Het is een glorieuze juichparade op dit moment. Echt geweldig genieten. En tot slot Haller... Hij begint echt gruwelijk te worden, wat een metamorfose is deze man aan het ondergaan. Sleuren, sterk in de duels, vast en scorend.

Echt genieten. En ook even genoten van Kudus... Wel lekker, mocht het raiola spel weer gespeeld gaan worden dat hij erachter staat.

Over Gravenberch gesproken, wederom grotendeels dissonant binnen het team. Hij krijgt heel duidelijk de kans om zich te ontwikkelen. Hopelijk stelt hij zich realistisch en dankbaar op richting Ajax...
Eide
 Eide - zondag 24 oktober 2021 - 20:57   quote  deeplink  
Eens over Gravenberch, maar hij heeft ook een ijzersterke periode gehad. Geef die jongen tijd want hij kan verschrikkelijk goed voetballen. Maar eens, hij speelde niet best.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zondag 24 oktober 2021 - 21:07   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 24 oktober 2021 - 19:48 schreef AkaS het volgende:
1 goedeavond mannen. Had nog niet gereageerd, maar wel de hele wedstrijd gekeken. Zag een wedstrijd die begon zoals deze begon tegen Dortmund. Dat wil zeggen een dominerende tegenstander de eerste 10 minuten, ongeveer. Daarna langzaam aan de kansen voor Ajax komende.

Wederom kon Berghuis zich belangrijk maken, net als Pasveer en dat vind ik wel leuk voor deze twee. Hoop eerlijk gezegd dat Berghuis ook een uitbundig en massaal toegezongen zal worden. Na zijn moedige overstap, het gezeik dat hij moest ondergaan. Om vervolgens zich zo in het team te spelen en te onderscheiden met goals en assists vind ik wel geweldig.

Blind zag ik het totaal niet in zitten, maar ik kan niet anders zien dan dat hij echt super speelt zolang hij door het team in zijn kracht gezet wordt. En dat komt eerlijk gezegd ook onze kale knikker ten Hag toe, die zich ook super heeft ontwikkelt. Het is een glorieuze juichparade op dit moment. Echt geweldig genieten. En tot slot Haller... Hij begint echt gruwelijk te worden, wat een metamorfose is deze man aan het ondergaan. Sleuren, sterk in de duels, vast en scorend.

Echt genieten. En ook even genoten van Kudus... Wel lekker, mocht het raiola spel weer gespeeld gaan worden dat hij erachter staat.

Over Gravenberch gesproken, wederom grotendeels dissonant binnen het team. Hij krijgt heel duidelijk de kans om zich te ontwikkelen. Hopelijk stelt hij zich realistisch en dankbaar op richting Ajax...
Je vergeet naast Berghuis en die kale knikker nog meneertje Haller, ook die schitterde, heeft zich enorm verbeterd toch?

Hahaha, enfin ik heb ook enorm genoten!
Zelfs dat Ajax flink slordig was en dat PSV daar niet van kon profiteren...

5-0 hoe zoet is de wraak van ons Ajax
Eide
 Eide - zondag 24 oktober 2021 - 21:27   quote  deeplink  
Ik ben vooral verbaasd over Berghuis. Toen dat rond kwam wist ik echt niet wat Ajax met hem moest, maar de man is een aanwinst voor de ploeg. Hij werkt hard, er zit veel voetbal in en hij heeft een uitstekende klik met Tadic. Je levert in de pressing wel in ten opzichte van Klaassen maar Berghuis brengt wel veel extra voetbal.
Loetje
 Loetje - zondag 24 oktober 2021 - 22:02   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 24 oktober 2021 - 20:57 schreef Eide het volgende:
Eens over Gravenberch, maar hij heeft ook een ijzersterke periode gehad. Geef die jongen tijd want hij kan verschrikkelijk goed voetballen. Maar eens, hij speelde niet best.
Het is nu al 4 wedstrijden op rij gewoon niet goed en dat begint al in de basistaken. Hij mag fouten maken en zich ontwikkelen, maar er moet wel een grens zijn
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zondag 24 oktober 2021 - 22:38   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 24 oktober 2021 - 21:27 schreef Eide het volgende:
Ik ben vooral verbaasd over Berghuis. Toen dat rond kwam wist ik echt niet wat Ajax met hem moest, maar de man is een aanwinst voor de ploeg. Hij werkt hard, er zit veel voetbal in en hij heeft een uitstekende klik met Tadic. Je levert in de pressing wel in ten opzichte van Klaassen maar Berghuis brengt wel veel extra voetbal.
Eens, hij sticht veel gevaar in de zestien, zowel in de combinatie als ook doelkansen
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zondag 24 oktober 2021 - 22:42   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 24 oktober 2021 - 22:02 schreef Loetje het volgende:

[..]

Het is nu al 4 wedstrijden op rij gewoon niet goed en dat begint al in de basistaken. Hij mag fouten maken en zich ontwikkelen, maar er moet wel een grens zijn
Hij heeft idd veel balverlies, is in het combineren niet precies genoeg en te slap in de afronding, het lijkt alsof hij niet gefocust is.

Aan de bal zie je wel dat hij een grote kan worden
AkaS
 AkaS - zondag 24 oktober 2021 - 23:01   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 24 oktober 2021 - 21:07 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Je vergeet naast Berghuis en die kale knikker nog meneertje Haller, ook die schitterde, heeft zich enorm verbeterd toch?

Hahaha, enfin ik heb ook enorm genoten!
Zelfs dat Ajax flink slordig was en dat PSV daar niet van kon profiteren...

5-0 hoe zoet is de wraak van ons Ajax
Lees mijn reactie nog eens goed... Daar staat echt wel meneertje Haller benoemd... Geeft verder niet hoor hahahaha
Ronald 1960
 Ronald 1960 - zondag 24 oktober 2021 - 23:09   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 24 oktober 2021 - 13:29 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Nee joh, Ajax en Hamilton! ;-)
Toch echt Ajax en Max ;-)
p111
 p111 - zondag 24 oktober 2021 - 23:09   quote  deeplink  
Een matige wedstrijd en toch met 5-0 winnen wat een indivuele klasse.
Pasveer 8
Mazra 6
Timber 7
Martinez 6
Blind 8
Gravenberch 5
Alvarez 7
Berghuis 7.5
Antoni 7.5
Haller 8
Tadic 8
========
Ten Hag 6 Had Gravenberch eerder moeten wisselen evt Klaasen of Kudus.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 24 oktober 2021 door p111 --
remco k
 remco k - zondag 24 oktober 2021 - 23:13   quote  deeplink  
Ten Hag een 6?

Zijn tactische plan was gewoon heel erg goed en psv kwam na de eerste tien minuten steeds vaker een man te kort.
p111
 p111 - maandag 25 oktober 2021 - 08:37   quote  deeplink  
Dat is geen verdienste van Ten Hag,ze knokte zich in de wedstrijd hoofdzakelijk door die magistrale 1-0 .Ik vind alleen dat hij met zulke goede bankzitters Gravenberch in de rust had moeten wisselen,hij is al een paar wedstrijden uit vorm.ook als sein naar de bank dat als je in het veld niet goed bent heb je op de bank een kans om snel in te vallen.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - maandag 25 oktober 2021 - 10:06   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 25 oktober 2021 - 08:37 schreef p111 het volgende:
Dat is geen verdienste van Ten Hag,ze knokte zich in de wedstrijd hoofdzakelijk door die magistrale 1-0 .Ik vind alleen dat hij met zulke goede bankzitters Gravenberch in de rust had moeten wisselen,hij is al een paar wedstrijden uit vorm.ook als sein naar de bank dat als je in het veld niet goed bent heb je op de bank een kans om snel in te vallen.
Ik vind jouw puntverdeling juist, en idd was Gravenbergh drama.

Zelf riep ik ook wisselen maar juist door niet te wisselen liepen we uit naar 3-0.
En na de wissel Berghuis Klaassen naar 4-0.

Soms moet je de speler in kwestie juist niet wisselen, dit helpt de speler juist niet.

Wisselen helpt het team misschien, maar hoeft niet want Kudus was de laatste tijd ook niet best

Hij heeft de afgelopen tijd juist spelers beter gemaakt door spelers juist te laten staan, goede voorbeelden zijn Alvarez, Berghuis en Haller.

De meesten hier riepen destijds ook wisselen, ten Hag werd voor alles uitgemaakt, kijk waar ze nu staan.

Met de Johan Cruyff schaal kregen we nog een pak slaag van dit PSV.

Van mij krijg hij alle credits want hij maakt spelers beter, als dit niet duidelijk is na Borussia, PSV en het huidige doelsaldo dan weet ik het niet meer.

Als we zo door gaan staan topclubs in Europa in de rij voor hem.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - maandag 25 oktober 2021 - 10:28   quote  deeplink  
Ten Hag richt zich met kritiek tot Gravenberch: 'Het is wel de eis'

Maandag, 25 oktober 2021 om 07:32 • Yanick Vos
Ajax-trainer Erik ten Hag heeft zich kritisch uitgelaten over Ryan Gravenberch naar aanleiding van zijn optreden zondag tegen PSV. Ondanks de 5-0 overwinning op de Eindhovenaren, kwam de coach na afloop terug op het slordige balverlies van de negentienjarige middenvelder. Ten Hag benadrukt dat Gravenberch zich op dit vlak 'heel snel' zal moeten verbeteren.

Gravenberch begon slordig aan de wedstrijd tegen PSV. "De eerste kans van PSV ontstond na een slordig moment van Ryan", zo wordt Ten Hag geciteerd door De Telegraaf. "Dat zijn stappen die hij nog moet zetten, maar dat is op zijn leeftijd ook normaal. Alleen het is wel de eis. Willen we succesvol zijn, dan zal Ryan die stappen heel snel moeten maken. Hij mag daar die bal niet verliezen. Uiteindelijk groeit hij in de wedstrijd, maar hij moet direct aan staan. Daar moet hij aan gaan werken."

PSV opende sterk in Amsterdam en leverde drie doelpogingen tussen de palen. Remko Pasveer bewees met zijn reddingen zijn waarde voor Ajax. "Het is wel eens goed voor mijn ploeg om te beleven dat het er in de beginfase niet goed uitzag", aldus Ten Hag. "Een aantal spelers zat niet gelijk in de wedstrijd, was heel slordig aan de bal en maakte verkeerde keuzes. We moesten overleven. En dat deden we."

Ajax won uiteindelijk op overtuigende wijze door doelpunten van Steven Berghuis, Sébastien Haller, Antony, Davy Klaassen en Dusan Tadic. Door de overwinning op de titelconcurrent is de voorsprong op PSV nu vier punten, terwijl de Amsterdammers ook een veel beter doelsaldo hebben: plus dertig om plus vijf. Zaterdagavond om 18.45 uur wacht Ajax de uitwedstrijd tegen Heracles Almelo.

===================================================

Het is dus niet dat ten Hag het niet zag....
En Gravenbergh zelf wist het ook tijdens de wedstrijd, hij weet nu dat hij snel moet verbeteren
remco k
 remco k - maandag 25 oktober 2021 - 10:47   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 25 oktober 2021 - 10:06 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Ik vind jouw puntverdeling juist, en idd was Gravenbergh drama.

Zelf riep ik ook wisselen maar juist door niet te wisselen liepen we uit naar 3-0.
En na de wissel Berghuis Klaassen naar 4-0.

Soms moet je de speler in kwestie juist niet wisselen, dit helpt de speler juist niet.

Wisselen helpt het team misschien, maar hoeft niet want Kudus was de laatste tijd ook niet best

Hij heeft de afgelopen tijd juist spelers beter gemaakt door spelers juist te laten staan, goede voorbeelden zijn Alvarez, Berghuis en Haller.

De meesten hier riepen destijds ook wisselen, ten Hag werd voor alles uitgemaakt, kijk waar ze nu staan.

Met de Johan Cruyff schaal kregen we nog een pak slaag van dit PSV.

Van mij krijg hij alle credits want hij maakt spelers beter, als dit niet duidelijk is na Borussia, PSV en het huidige doelsaldo dan weet ik het niet meer.

Als we zo door gaan staan topclubs in Europa in de rij voor hem.
De JC schaal is toch helemaal niet relevant in welke vorm dan ook, dat was het toen niet en dat was het nu niet.

PSV was op volle oorlogssterkte, zat al in de competitie modus door de voorrondes.

En Ajax zat nog middenin de voorbereiding, met nog een aantal spelers die terug moesten komen, een aantal die nog maar net waren aangesloten..

Ajax benaderde deze wedstrijd gewoon als een van de potjes in de voorbereiding, niets meer en niets minder..
AkaS
 AkaS - maandag 25 oktober 2021 - 11:33   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 25 oktober 2021 - 10:28 schreef Jack Huntelaar het volgende:
Ten Hag richt zich met kritiek tot Gravenberch: 'Het is wel de eis'

Maandag, 25 oktober 2021 om 07:32 • Yanick Vos
Ajax-trainer Erik ten Hag heeft zich kritisch uitgelaten over Ryan Gravenberch naar aanleiding van zijn optreden zondag tegen PSV. Ondanks de 5-0 overwinning op de Eindhovenaren, kwam de coach na afloop terug op het slordige balverlies van de negentienjarige middenvelder. Ten Hag benadrukt dat Gravenberch zich op dit vlak 'heel snel' zal moeten verbeteren.

Gravenberch begon slordig aan de wedstrijd tegen PSV. "De eerste kans van PSV ontstond na een slordig moment van Ryan", zo wordt Ten Hag geciteerd door De Telegraaf. "Dat zijn stappen die hij nog moet zetten, maar dat is op zijn leeftijd ook normaal. Alleen het is wel de eis. Willen we succesvol zijn, dan zal Ryan die stappen heel snel moeten maken. Hij mag daar die bal niet verliezen. Uiteindelijk groeit hij in de wedstrijd, maar hij moet direct aan staan. Daar moet hij aan gaan werken."

PSV opende sterk in Amsterdam en leverde drie doelpogingen tussen de palen. Remko Pasveer bewees met zijn reddingen zijn waarde voor Ajax. "Het is wel eens goed voor mijn ploeg om te beleven dat het er in de beginfase niet goed uitzag", aldus Ten Hag. "Een aantal spelers zat niet gelijk in de wedstrijd, was heel slordig aan de bal en maakte verkeerde keuzes. We moesten overleven. En dat deden we."

Ajax won uiteindelijk op overtuigende wijze door doelpunten van Steven Berghuis, Sébastien Haller, Antony, Davy Klaassen en Dusan Tadic. Door de overwinning op de titelconcurrent is de voorsprong op PSV nu vier punten, terwijl de Amsterdammers ook een veel beter doelsaldo hebben: plus dertig om plus vijf. Zaterdagavond om 18.45 uur wacht Ajax de uitwedstrijd tegen Heracles Almelo.

===================================================

Het is dus niet dat ten Hag het niet zag....
En Gravenbergh zelf wist het ook tijdens de wedstrijd, hij weet nu dat hij snel moet verbeteren
---

Het is duidelijk dat ten Hag het natuurlijk ook waarneemt. Net als destijds bij de Ligt ziet men de potentie van de speler en krijgt deze de tijd en ruimte om fouten te maken en te groeien naar het niveau dat ze haalbaar achten.

Het is alleen voor Ajax te hopen dat de entourage van Gravenberch dit ook zo zien en waarderen. En begrijpen dat Ajax voor hem op dit moment de juiste plaats is om te ontwikkelen en uiteindelijk te komen tot een win-win situatie voor zowel hem zelf als Ajax.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - maandag 25 oktober 2021 - 12:05   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 25 oktober 2021 - 10:47 schreef remco k het volgende:

[..]

De JC schaal is toch helemaal niet relevant in welke vorm dan ook, dat was het toen niet en dat was het nu niet.

PSV was op volle oorlogssterkte, zat al in de competitie modus door de voorrondes.

En Ajax zat nog middenin de voorbereiding, met nog een aantal spelers die terug moesten komen, een aantal die nog maar net waren aangesloten..

Ajax benaderde deze wedstrijd gewoon als een van de potjes in de voorbereiding, niets meer en niets minder..
Je hebt gedeeltelijk gelijk dat Ajax nog in de voorbereiding zat.

Maar wel degelijk wou Ajax voor eigen publiek in de Johan Cruyff ArenA winnend afsluiten.

Maar begrijpelijk dat dit niet lukte, maar het deed wel degelijk pijn bij de supporters
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - maandag 25 oktober 2021 - 12:09   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 25 oktober 2021 - 11:33 schreef AkaS het volgende:

[..]

---

Het is duidelijk dat ten Hag het natuurlijk ook waarneemt. Net als destijds bij de Ligt ziet men de potentie van de speler en krijgt deze de tijd en ruimte om fouten te maken en te groeien naar het niveau dat ze haalbaar achten.

Het is alleen voor Ajax te hopen dat de entourage van Gravenberch dit ook zo zien en waarderen. En begrijpen dat Ajax voor hem op dit moment de juiste plaats is om te ontwikkelen en uiteindelijk te komen tot een win-win situatie voor zowel hem zelf als Ajax.
Helemaal mee eens Akass, laten we hopen dat het goed afloopt.

Dat hij en zijn familie dit voor op stelt, en niet naar die rat van Raiola luisterd.
p111
 p111 - maandag 25 oktober 2021 - 12:55   quote  deeplink  
Laat hij maar eens kijken naar diverse voorbeelden o,a Donny-Kluivert-Brobbey-Malen van uit de Ajax jeugd en Bakker van uit de bank van psg enz enz zoveel voorbeelden .
Ajax we love you
 Ajax we love you - maandag 25 oktober 2021 - 13:06   quote  deeplink  
Misschien moet iemand een filmpje maken van al die heerlijke sukkels die hun geld achterna gingen dankzijn Raiola
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - maandag 25 oktober 2021 - 13:26   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 24 oktober 2021 - 19:14 schreef Loetje het volgende:
[ afbeelding ]
Heerlijk spandoek en goede tekst!!
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - maandag 25 oktober 2021 - 13:32   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 24 oktober 2021 - 19:14 schreef Loetje het volgende:
[ afbeelding ]
Heerlijk spandoek en goede tekst!!

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3163
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Ajax - PSV (24 oktober 2021, 16:45); 5 - 0









0.0126180