BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Ajax - PSV (24 oktober 2021, 16:45); 5 - 0

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
remco k
 remco k - maandag 25 oktober 2021 - 13:36   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 25 oktober 2021 - 12:05 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Je hebt gedeeltelijk gelijk dat Ajax nog in de voorbereiding zat.

Maar wel degelijk wou Ajax voor eigen publiek in de Johan Cruyff ArenA winnend afsluiten.

Maar begrijpelijk dat dit niet lukte, maar het deed wel degelijk pijn bij de supporters
Nou voor mij en in mijn omgeving echt bij niemand hoor. Veredelde oefenpot die uiteraard leuk is om te winnen. Maar meer ook niet.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - maandag 25 oktober 2021 - 14:23   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 25 oktober 2021 - 13:36 schreef remco k het volgende:

[..]

Nou voor mij en in mijn omgeving echt bij niemand hoor. Veredelde oefenpot die uiteraard leuk is om te winnen. Maar meer ook niet.
Dat kan en mag is voor iedereen persoonlijk maar voor anderen gewoon weer een prijs, genoemd naar onze legendarische Johan.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - maandag 25 oktober 2021 - 14:24   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 25 oktober 2021 - 13:32 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Heerlijk spandoek en goede tekst!!
Ja hahaha zegt dat wel
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - maandag 25 oktober 2021 - 14:26   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 25 oktober 2021 - 12:55 schreef p111 het volgende:
Laat hij maar eens kijken naar diverse voorbeelden o,a Donny-Kluivert-Brobbey-Malen van uit de Ajax jeugd en Bakker van uit de bank van psg enz enz zoveel voorbeelden .
Inderdaad, maar ook hij weet dit hoor.
Ik geloof niet dat Gravenbergh transfervrij de deur uitwandeld, maar zeg nooit nooit...
Loetje
 Loetje - maandag 25 oktober 2021 - 14:47   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 25 oktober 2021 - 13:26 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Heerlijk spandoek en goede tekst!!
100%! 2x een gaaf spandoek en 2x gaaf vuurwerk deze week.
Loetje
 Loetje - maandag 25 oktober 2021 - 14:48   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 25 oktober 2021 - 14:23 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Dat kan en mag is voor iedereen persoonlijk maar voor anderen gewoon weer een prijs, genoemd naar onze legendarische Johan.
Dat maakt het zo erg. Ze noemen de meest nietszeggende kutprijs die 90% als onderdeel van de voorbereiding ziet, naar onze beste speler aller tijden.
p111
 p111 - maandag 25 oktober 2021 - 15:04   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 25 oktober 2021 - 14:26 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Inderdaad, maar ook hij weet dit hoor.
Ik geloof niet dat Gravenbergh transfervrij de deur uitwandeld, maar zeg nooit nooit...
Nou met die Pizza crim/zaakwaarnemer denk ik van wel.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - maandag 25 oktober 2021 - 15:10   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 25 oktober 2021 - 14:48 schreef Loetje het volgende:

[..]

Dat maakt het zo erg. Ze noemen de meest nietszeggende kutprijs die 90% als onderdeel van de voorbereiding ziet, naar onze beste speler aller tijden.
Volledig mee eens maar wat doe je eraan...
Loetje
 Loetje - maandag 25 oktober 2021 - 15:42   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 25 oktober 2021 - 15:10 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Volledig mee eens maar wat doe je eraan...
In ieder geval niet doen alsof dat een een of andere belangrijke prijs is want dat is het gewoon niet.

Het was hooguit lekker geweest van PSV te winnen en dat was het.

En ik als grootste PSV hater hier, ik als degene die voor iedere wedstrijd tegen PSV 2 weken lang amper slaapt er werkelijk geen nacht van wakker heb gelegen, zegt alles denk ik.

Kutprijs die ze af moeten schaffen of totaal anders moeten gaan doen.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - maandag 25 oktober 2021 - 15:56   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 25 oktober 2021 - 15:04 schreef p111 het volgende:

[..]

Nou met die Pizza crim/zaakwaarnemer denk ik van wel.
Ze zijn er altijd zelf bij, en er zal toch wel 1 wijs iemand in de familie zitten ;-)
Eide
 Eide - maandag 25 oktober 2021 - 16:38   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 25 oktober 2021 - 14:24 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Ja hahaha zegt dat wel
Brainfart is leuk gevonden. Aidshoven vind ik nogal puberaal. Het maakt het doek niet sterker, is niet leuk gevonden of gevat maakt het voorgaande Brainfart zelfs minder sterk. Mooi doek, dat ene stukje vind ik een beetje armoedig.
Loetje
 Loetje - maandag 25 oktober 2021 - 18:00   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 25 oktober 2021 - 16:38 schreef Eide het volgende:

[..]

Brainfart is leuk gevonden. Aidshoven vind ik nogal puberaal. Het maakt het doek niet sterker, is niet leuk gevonden of gevat maakt het voorgaande Brainfart zelfs minder sterk. Mooi doek, dat ene stukje vind ik een beetje armoedig.
Tsja, pubergedrag of niet. Ik heb 3x meegemaakt wat er in Eindhoven geroepen wordt als je naar je bus loopt. Dat is 60x erger als Aidshoven, wat wel vaker door Ajacieden gezegd wordt.

Het gebeurd overal en dan ga ik me niet druk maken als het hier ook een keer gebeurd
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - dinsdag 26 oktober 2021 - 14:55   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 25 oktober 2021 - 16:38 schreef Eide het volgende:

[..]

Brainfart is leuk gevonden. Aidshoven vind ik nogal puberaal. Het maakt het doek niet sterker, is niet leuk gevonden of gevat maakt het voorgaande Brainfart zelfs minder sterk. Mooi doek, dat ene stukje vind ik een beetje armoedig.
Lekker belangrijk, gewoon mooi spandoek!
nummer10
 nummer10 - dinsdag 26 oktober 2021 - 16:32   quote  deeplink  
de vernielingen die die dorpsgekken hebben aangericht in de jc arena vind ik erger
Ajax we love you
 Ajax we love you - dinsdag 26 oktober 2021 - 18:08   quote  deeplink  
Ben blij dat Ten Hag ontevreden was op Gravenberch. Ben benieuwd hoelang Gravenberch nog in de basis staat als hij zo blijft spelen. Volgens mij is hij nu al bezig met een andere club, want ik moet nog maar zien of ze dat gaan verlengen. Pizzabakker gaat hem aanbieden bij JUventus
remco k
 remco k - dinsdag 26 oktober 2021 - 19:05   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 26 oktober 2021 - 18:08 schreef Ajax we love you het volgende:
Ben blij dat Ten Hag ontevreden was op Gravenberch. Ben benieuwd hoelang Gravenberch nog in de basis staat als hij zo blijft spelen. Volgens mij is hij nu al bezig met een andere club, want ik moet nog maar zien of ze dat gaan verlengen. Pizzabakker gaat hem aanbieden bij JUventus
Ik denk dat die dingen los van elkaar staan.

Gravenberg is ook gewoon nog een heel erg jong talent dat nu een dipje zou kunnen hebben hè.
Ajax we love you
 Ajax we love you - vrijdag 29 oktober 2021 - 14:04   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 26 oktober 2021 - 19:05 schreef remco k het volgende:

[..]

Ik denk dat die dingen los van elkaar staan.

Gravenberg is ook gewoon nog een heel erg jong talent dat nu een dipje zou kunnen hebben hè.
IS ook zo, maar zijn houding en zijn gebrek aan concentratie is wel een dingetje. Daar moet hij aan werken. Ik denk dat het niet echt een dipje is, want hij doet ook echt veel goeds. Denk echt dat het gewoon met concentratie gebrek te maken heeft. Daarbij is het altijd hetzelfde liedje bij spelers die bezig zijn met een andere club of verlenging. Als de transferwindow open gaat, spelen ze ruk

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 29 oktober 2021 door Ajax we love you --

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3162
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Ajax - PSV (24 oktober 2021, 16:45); 5 - 0









0.0122950