BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Borussia Dortmund - Ajax (woensdag 03-11-2021, 21.00 uur) Champions League 1-3

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
Eide
 Eide - woensdag 03 november 2021 - 23:37   quote  deeplink  
Die jaarlijkse prikken gaan er ook gewoon komen tot het virus doormuteert tot een minder dodelijke variant. Er zijn nog steeds varianten van de Spaanse griep van 1918 in omloop. Dit virus gaat niet weg en zolang de dominante (lees meest besmettelijke) variant erg dodelijk is (danwel ziekenhuisbehandeling vereist) blijven we gebonden aan maatregelen en vaccinaties.
Eide
 Eide - woensdag 03 november 2021 - 23:39   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 03 november 2021 - 23:36 schreef Loetje het volgende:
Pasveer 6
Mazraoui 6
Timber 6.5
Martinez 5
Blind 5
Alvarez 5
Gravenberch 5.5
Berghuis 5
Tadic 5.5 (ondanks zijn goal)
Haller 7 (niet goed, maar 1 kans krijgen en dat doen...)
Antony 6.5. (70 minuten een drama, erna beslissend

Klaassen 6.5
Kudus 7.
Als je 3 assists afgeeft vind ik een 7 een veel beter cijfer. Als je alle cijfers een half punt erbij geeft vind het lijstje wat eerlijker, muv Kudus die ik helemaal niet sterk vond invallen.
Loetje
 Loetje - donderdag 04 november 2021 - 00:01   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 03 november 2021 - 23:39 schreef Eide het volgende:

[..]

Als je 3 assists afgeeft vind ik een 7 een veel beter cijfer. Als je alle cijfers een half punt erbij geeft vind het lijstje wat eerlijker, muv Kudus die ik helemaal niet sterk vond invallen.
Zijn ook mijn cijfers en niet de jouwe.

Als je 70 minuten alles fout doet en erna 2.5 assist geeft, krijg je een ruimte voldoende en niet meer dan dat. Antony was echt 70 minuten grandioos kut
nummer10
 nummer10 - donderdag 04 november 2021 - 00:01   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 03 november 2021 - 23:37 schreef Eide het volgende:
Die jaarlijkse prikken gaan er ook gewoon komen tot het virus doormuteert tot een minder dodelijke variant. Er zijn nog steeds varianten van de Spaanse griep van 1918 in omloop. Dit virus gaat niet weg en zolang de dominante (lees meest besmettelijke) variant erg dodelijk is (danwel ziekenhuisbehandeling vereist) blijven we gebonden aan maatregelen en vaccinaties.
Tjah kan... Ik zeg voor de kwetsbare ouderen als ze dat willen.. daarbij is er geen corona probleem, maar een zorg probleem ;)
Loetje
 Loetje - donderdag 04 november 2021 - 00:02   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 03 november 2021 - 23:37 schreef Eide het volgende:
Die jaarlijkse prikken gaan er ook gewoon komen tot het virus doormuteert tot een minder dodelijke variant. Er zijn nog steeds varianten van de Spaanse griep van 1918 in omloop. Dit virus gaat niet weg en zolang de dominante (lees meest besmettelijke) variant erg dodelijk is (danwel ziekenhuisbehandeling vereist) blijven we gebonden aan maatregelen en vaccinaties.
Het bijbehorende beleid is in ieder geval voor mij waardeloos. Onnavolgbaar en ook diverse andere keuzes zijn niet goed geweest.

Wel tig asielzoekers hierheen halen, maar ondertussen heen uitbreiding van je ziekenhuizen. Want dat maakt wel steeds de afweging voor het verscherpen van maatregelen die continu plaatsvinden. Zorg waar ze zelf kapot op bezuinigd hebben
nummer10
 nummer10 - donderdag 04 november 2021 - 00:06   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 03 november 2021 - 23:34 schreef Loetje het volgende:

[..]

Daar waren de maatregelen anders niet naar. Toch weer iedereen die het treft en de volgende maatregelen worden min of meer binnen de 2 weken incubatietijd alweer aangekondigd op 12 november.

Maak me wel zorgen. En hoop ook niet op een 3e of jaarlijkse prik. Die 2 hebben mij niet goed gedaan.
En daarom weiger ik hem, maar dan ook voor altijd.. het was voor verspreiding en ouderen beschermen en dat kan de prullenbak in.. o
Mondkapjes in de winkel maar met vaccin en besmetting kan je overal binnenwandelen.. dit gaat helemaal niet meer over corona.. reken gewoon even door 0.25 procent heeft een IC bed nodig 1.75 procent ziekenhuis.. iedereen die gevaccineerd is loopt geen of amper kans, zegt men.. er zijn 1.3 miljoen ongevaccineerden.. nahja reken maar uit.. gewoon weer iets van geen zorg capaciteit en wanbeleid.. maar het is makkelijker om een vingertje te wijzen en een gdpr dingetje er door willen drukken
nummer10
 nummer10 - donderdag 04 november 2021 - 00:07   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 04 november 2021 - 00:02 schreef Loetje het volgende:

[..]

Het bijbehorende beleid is in ieder geval voor mij waardeloos. Onnavolgbaar en ook diverse andere keuzes zijn niet goed geweest.

Wel tig asielzoekers hierheen halen, maar ondertussen heen uitbreiding van je ziekenhuizen. Want dat maakt wel steeds de afweging voor het verscherpen van maatregelen die continu plaatsvinden. Zorg waar ze zelf kapot op bezuinigd hebben
Compleet eens.. 6000 asielbedjes erbij, en maar personeel voor 950 Ic bedjes voor je eigen bevolking..

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 04 november 2021 door nummer10 --
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - donderdag 04 november 2021 - 01:17   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 03 november 2021 - 23:32 schreef Eide het volgende:

[..]

Neuh, er komen geen lockdowns meer. Ik denk dat we op een juridische veldslag afstevenen over wat voor verschil je mag maken tussen wel en niet gevaccineerden.
Gewoon weer avondklok!!! Heerlijk was dat!!
Loetje
 Loetje - donderdag 04 november 2021 - 02:26   quote  deeplink  
Ik zag Labyad trouwens na afloop meteen naar Antony lopen. Die zocht een goede aannemer...
Loetje
 Loetje - donderdag 04 november 2021 - 02:26   quote  deeplink  
Ik zag Labyad trouwens na afloop meteen naar Antony lopen. Die zocht een goede aannemer...
Loetje
 Loetje - donderdag 04 november 2021 - 02:26   quote  deeplink  
...

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 04 november 2021 door Loetje --
Loetje
 Loetje - donderdag 04 november 2021 - 02:27   quote  deeplink  
...

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 04 november 2021 door Loetje --
p111
 p111 - donderdag 04 november 2021 - 07:29   quote  deeplink  
Een slechte eerste helft,een terechte rode kaart ivm een sliding door de lucht en niet over het gras.Als hij gewoon blijft staan had Antoni had zijn poot doormidden gezaagd. Strafschop is te makkelijk,hij loopt nog een pas door en laat zich vallen.De tweede helft een stuk beter niet het mooiste voetbal maar wel sterk en karaktervol.Heel dominant en een terechte overwinning.
Pasveer 7
Mazra 6.5
Timber 7
Martinez 6
Blind 6
Gravenberch 6
Berghuis 6
Alvarez 5.5
Antoni 7
Haller 6.5
Tadic 6.5
--------
Kudus 6
Klaasen 6.5
p111
 p111 - donderdag 04 november 2021 - 07:29   quote  deeplink  
Een slechte eerste helft,een terechte rode kaart ivm een sliding door de lucht en niet over het gras.Als hij gewoon blijft staan had hij Antoni had zijn poot doormidden gezaagd. Strafschop is te makkelijk,hij loopt nog een pas door en laat zich vallen.De tweede helft een stuk beter niet het mooiste voetbal maar wel sterk en karaktervol.Heel dominant en een terechte overwinning.
Pasveer 7
Mazra 6.5
Timber 7
Martinez 6
Blind 6
Gravenberch 6
Berghuis 6
Alvarez 5.5
Antoni 7
Haller 6.5
Tadic 6.5
--------
Kudus 6
Klaasen 6.5

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 04 november 2021 door p111 --
remco k
 remco k - donderdag 04 november 2021 - 07:33   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 03 november 2021 - 23:16 schreef Loetje het volgende:

[..]

Er is mentaliteit getoond, zeker. Was beter dan tegen Heracles in ieder geval.

Ook dat laatste niet eens. Dat betekent als je hard werkt maar constant fouten maakt, je de ondergrens niet kunt halen.

Geloof me, degradanten werken vaak het hardste van allemaal, maar zakken er wel doorheen. Dus niet eens.

Maar wel fijn te zien dat het vechtend ook kan
Die halen dan juist vaak hun gebruikelijke niveau wat niet voldoende is om erin te blijven omdat ze gewoon niet beter zijn dan dat.

En karakter betekend voor mij ook dat men de gelederen gesloten houd, dat men in de juiste posities blijft lopen en afspraken na blijft komen.

Als je dat blijft doen, doe je in ieder geval wat er minimaal van je gevraagd wordt, dan kan het nog wel slecht of matig zijn geweest. Maar door de ondergrens. Nee sorry voor mij niet.

Maar goed, iedereen heeft daar zijn eigen mening en grens voor.

Gisteren was ondanks het minder goede spel uiteindelijk een heerlijke avond. Eentje die ons ook financieel weer verder afstand zou moeten kunnen laten nemen van de andere Nederlandse ploegen.

Dat het een machine is, dat men nooit opgeeft en dat men voor elkaar blijft knokken is echt volledig op het conto van ten Hag toe te schrijven.
remco k
 remco k - donderdag 04 november 2021 - 07:37   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 03 november 2021 - 23:36 schreef Loetje het volgende:
Pasveer 6
Mazraoui 6
Timber 6.5
Martinez 5
Blind 5
Alvarez 5
Gravenberch 5.5
Berghuis 5
Tadic 5.5 (ondanks zijn goal)
Haller 7 (niet goed, maar 1 kans krijgen en dat doen...)
Antony 6.5. (70 minuten een drama, erna beslissend

Klaassen 6.5
Kudus 7.
Je gemiddelde cijfer is exact een 5,5. Dat was bij mij vroeger op school een voldoende.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - donderdag 04 november 2021 - 09:35   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 03 november 2021 - 23:39 schreef Eide het volgende:

[..]

Als je 3 assists afgeeft vind ik een 7 een veel beter cijfer. Als je alle cijfers een half punt erbij geeft vind het lijstje wat eerlijker, muv Kudus die ik helemaal niet sterk vond invallen.
Eens, Antony was de man met 3 assist, hij had soms mindere momenten, maar 3 assists in een Champions Leaque wedstrijd is uniek.
Van mij minimaal een 8, hij was ook niet af te stoppen.

Kudus mag van mij wel wat meer brengen, vond ik laconiek aan de bal

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 04 november 2021 door Jack Huntelaar --
AkaS
 AkaS - donderdag 04 november 2021 - 10:07   quote  deeplink  
Goedemorgen allemaal,

zo grappig al die cijfers en al die verschillende percepties...

Ik vond Mazraoui echt goed, niet foutloos maar wel heel goed.
Martinez vond ik ronduit slecht, zou van mij een 4 krijgen. Niet dat hij alles fout deed, maar hij was wel slecht.

Tadic scoort maar was ook alles behalve goed en net als tegen Heracles soms slordig in de balaanname.

Niet te vergeten dat Dortmund ook gewoon sterk speelde en veel druk gaf. Plus zij speelde de ballen wel naar de juiste kleur. En opvallend was dat zij in de klutssituaties de bal vaak meekregen.

Het was gewoon een goede uitslag met slecht spel. Veel te laconiek, traag met inspelen en veel te vaak gegaan voor de moeilijke oplossing. Dat is mijn perceptie op de wedstrijd.

Wat betreft corona... Er klopt geen reet van. Er is bewust tweedeling gezaaid. Er zijn mensen gedemoniseerd door ze af te doen als wappies. Maar als iedereen even oplet en logisch nadenkt is wel alles dat die zogenaamde wappies voorspelden inmiddels werkelijkheid geworden.

Er wordt gigantisch gemanipuleerd door de overheid met ondersteuning van bepaalde media!

Inmiddels kan ik er niet meer omheen om te denken dat er een alternatieve agenda op de achtergrond speelt.

Een aantal jaren geleden was er ophef over een sociaal experiment dat aantoonde hoe eenvoudig het merendeel te beïnvloeden ten opzichte van een bepaalde minderheid. De uitkomst was schokkend.

En zie nu met het coronabeleid, idem dito met een sterretje en de meerderheid slikt alles voor zoete koek. Echt schokkend!

Blind geloof in de beleidsbepalers en de meeheulende media.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 04 november 2021 door AkaS --
Loetje
 Loetje - donderdag 04 november 2021 - 10:55   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 04 november 2021 - 07:37 schreef remco k het volgende:

[..]

Je gemiddelde cijfer is exact een 5,5. Dat was bij mij vroeger op school een voldoende.
72 minuten door de ondergrens. Dan heb je voor mij gewoon slecht gespeeld en door de ondergrens. Die cijfers zijn echt gebasseerd op de laatste 18 minuten, anders heeft er eentje of 2 een 6 en de rest komt niet boven de 5.
Ajax we love you
 Ajax we love you - donderdag 04 november 2021 - 11:03   quote  deeplink  
Lekker 3 punten meegenomen en 2,8 miljoen + volgens ronde bereikt als groepshoofd, dat is toch wel lekker.

Verder Pasveer prima gekeept, zeker die bal wegtikken met je hand met de speler naast hem , zeer risicovol, maar technisch perfect uitgevoerd, daarna mazzel dat de kopbal er niet in ging. Onana had er een penalty van gemaakt.

Verder een ongelofelijk goede prestatie, met beetje geluk wel 4 wedstrijden gewonnen in de CL!! dat zijn niet veel clubs die dat kunnen overleggen
Eide
 Eide - donderdag 04 november 2021 - 11:04   quote  deeplink  
Ik vond en vind de rode kaart niet terecht. Natuurlijk kan je de actie van Hummels bestempelen als ernstig gemeen spel, maar ik vond het erg zwaar bestraft. Hummels heeft absoluut niet de intentie om Antony te raken. Hij gaat natuurlijk wel heel onnozel het duel aan op een plaats waar het totaal niet nodig is.

Let op, de rode kaart is prima uit te leggen op basis van de regels. Dat de VAR niet ingreep is dus logisch maar ik denk dat 99 van de 100 scheidsrechters dit met geel hadden afgedaan en dan was dat in mijn optiek terechter geweest.

De pingel was ook makkelijk gegeven maar wel terecht. Beetje ongelukkig van Nous en ook leuk geacteerd door Bellingham die eerst nog even een pasje zet voordat hij besluit te vallen, maar het was wel een overtreding, hoe licht dan ook.
nummer10
 nummer10 - donderdag 04 november 2021 - 11:29   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 04 november 2021 - 10:07 schreef AkaS het volgende:
Goedemorgen allemaal,

zo grappig al die cijfers en al die verschillende percepties...

Ik vond Mazraoui echt goed, niet foutloos maar wel heel goed.
Martinez vond ik ronduit slecht, zou van mij een 4 krijgen. Niet dat hij alles fout deed, maar hij was wel slecht.

Tadic scoort maar was ook alles behalve goed en net als tegen Heracles soms slordig in de balaanname.

Niet te vergeten dat Dortmund ook gewoon sterk speelde en veel druk gaf. Plus zij speelde de ballen wel naar de juiste kleur. En opvallend was dat zij in de klutssituaties de bal vaak meekregen.

Het was gewoon een goede uitslag met slecht spel. Veel te laconiek, traag met inspelen en veel te vaak gegaan voor de moeilijke oplossing. Dat is mijn perceptie op de wedstrijd.

Wat betreft corona... Er klopt geen reet van. Er is bewust tweedeling gezaaid. Er zijn mensen gedemoniseerd door ze af te doen als wappies. Maar als iedereen even oplet en logisch nadenkt is wel alles dat die zogenaamde wappies voorspelden inmiddels werkelijkheid geworden.

Er wordt gigantisch gemanipuleerd door de overheid met ondersteuning van bepaalde media!

Inmiddels kan ik er niet meer omheen om te denken dat er een alternatieve agenda op de achtergrond speelt.

Een aantal jaren geleden was er ophef over een sociaal experiment dat aantoonde hoe eenvoudig het merendeel te beïnvloeden ten opzichte van een bepaalde minderheid. De uitkomst was schokkend.

En zie nu met het coronabeleid, idem dito met een sterretje en de meerderheid slikt alles voor zoete koek. Echt schokkend!

Blind geloof in de beleidsbepalers en de meeheulende media.
Niks aan toe te voegen :)
AkaS
 AkaS - donderdag 04 november 2021 - 11:45   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 04 november 2021 - 11:04 schreef Eide het volgende:
Ik vond en vind de rode kaart niet terecht. Natuurlijk kan je de actie van Hummels bestempelen als ernstig gemeen spel, maar ik vond het erg zwaar bestraft. Hummels heeft absoluut niet de intentie om Antony te raken. Hij gaat natuurlijk wel heel onnozel het duel aan op een plaats waar het totaal niet nodig is.

Let op, de rode kaart is prima uit te leggen op basis van de regels. Dat de VAR niet ingreep is dus logisch maar ik denk dat 99 van de 100 scheidsrechters dit met geel hadden afgedaan en dan was dat in mijn optiek terechter geweest.

De pingel was ook makkelijk gegeven maar wel terecht. Beetje ongelukkig van Nous en ook leuk geacteerd door Bellingham die eerst nog even een pasje zet voordat hij besluit te vallen, maar het was wel een overtreding, hoe licht dan ook.
Op basis van de intentie om zware blessures als gevolg van debiele overtredingen terug te brengen is het voor mij donker rood. Hij raakt hem zeker niet en gelukkig maar anders had Anthony nooit meer gevoetbald.

De penalty vond ik zeer onterecht omdat vanuit een bepaald beeld te zien was dat het contactmoment was op het moment dat de speler van dortmund zijn been achterwaarts bewoog en door de achterwaartse beweging hij contact maakt met Mazraoui die achter hem liep.

Maar zoals eerder al gezegd, iedereen heeft zijn eigen beleving.

Overigens leek het voor mij wel alsof de scheids na de rode kaart iets goed wilde maken richting Dortmund. Geen sterk optreden van deze mannen inclusief de VAR.
Eide
 Eide - donderdag 04 november 2021 - 11:47   quote  deeplink  
Eens, Oliver was nadrukkelijk aan het marchanderen.
p111
 p111 - donderdag 04 november 2021 - 13:05   quote  deeplink  
Het was duidelijk een goedmakertje,ik vond de scheidsrechter na die rode kaart duidelijk pro Dortmund.elke twijfelbal was voor Dortmund en ook die strafschop had hij normaal nooit gegeven.
Pietje
 Pietje - donderdag 04 november 2021 - 14:00   quote  deeplink  
Het is absoluut waar, Ajax speelde het grootste deel van de wedstrijd niet goed. Misschien waren zij wat geïntimideerd door de entourage in het stadion? Ik heb geen idee, ik roep maar wat.
Maar neem wel in ogenschouw dat Borussia Dortmund wel even een Duitse topclub is, met een paar wereldkampioenen in de selectie. Een topclub die nagenoeg ieder jaar in de Champions League speelt en veel ervaring heeft. Bovendien speelden zij thuis.

Direct na de loting voor de huidige CL was het voor mij duidelijk dat Dortmund topfavoriet was en de eerste twee plaatsen in deze poule voor mij zouden gaan naar Dortmund en Sporting Lissabon. Spelen om een doorstart in de Europa League zou voor mij gaan tussen Ajax en Besiktas. Hoe anders is het gelopen! Ik vind het een grandioze prestatie van Ajax. Zo nu en dan de afgelopen weken heb ik genoten.

Dan de rode kaart gisteren voor Hummels. Bij dat soort slidings neem je bewust het risico dat je een speler "meeneemt" en dus (zwaar) kunt blesseren. Dat weet Hummels ook, die de vermoorde onschuld zelve speelde. Het is dat Anthony opsprong, anders had hij waarschijnlijk beide benen gebroken. Het gaat in mijn beleving niet om "intentie" maar om daadwerkelijke overtreding. Dat Hummels nu in de pers laat weten dat hij Anthony onsportief vindt, vind ik een gotspe. Zijn het niet juist Duitse spelers die bijvoorbeeld de schwalbe hebben geïntroduceerd? Over sportiviteit gesproken...

De penalty voor Borussia vond ik niet terecht omdat het slachtoffer (Bellingham) eerst nog even een leep passje gaf aan een medespeler (bij het lichte contact bleef hij keurig op de been) en toen hij zag dat het passje niet aankwam liet hij zich (zonder contact) vallen. Nogmaals, over sportiviteit gesproken.
Dat de VAR er een strafschop in zag vond ik niks anders dan gemarchandeer van de Engelsen (scheidsrechter en VAR).

En oh, oh wat smaken de drie punten lekker!! En wat ben ik trots op onze jongens: in november al geplaatst voor de achtste finale. Een prestatie van jewelste.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - donderdag 04 november 2021 - 15:05   quote  deeplink  
Ten Hag overweegt Ajax-wijzigingen: 'Alleen die spelers zijn goed genoeg'
Gepubliceerd: Do 04-11-2021 om 13:23

Ajax-trainer Erik ten Hag overweegt om in de resterende Champions League-duels een aantal andere spelers een kans te geven. Van sparen wil hij desondanks niets weten.

De Amsterdammers zijn na de 1-3 zege bij Borussia Dortmund zeker van de achtste finale, maar spelen ook nog tegen Besiktas (24 november) en Sporting Portugal (7 december). "Wij krijgen een heel zwaar programma in de competitie voor onze kiezen, in december én januari, en ook in dat licht moet je deze wedstrijden zien als: je wil de ploeg verder ontwikkelen en dat zijn niet alleen maar elf spelers", stelt Ten Hag, geciteerd door Voetbal International.

"Willen we succesvol zijn, dan hebben we meer spelers nodig die iets kunnen bijdragen aan de ploeg, die iets extra's kunnen brengen of die het kunnen opvangen mochten we tegen blessures of schorsingen aanlopen", vervolgt de oefenmeester. "Ik heb het niet over spelers sparen. Sparen, dat is de vertaling van supporters. Maar als er andere jongens zouden gaan spelen, dan betekent dit dat zij ook een bijdrage kunnen gaan leveren en de kans krijgen voor de toekomst een bijdrage te leveren voor de selectie. Waarmee je dus de selectie sterker maakt."

"In die wedstrijden tegen Besiktas en Sporting Portugal staat er ook nog veel op het spel. Deze trainer wil winnen en dat is de maatstaf en de norm die bij Ajax hoort. Alleen spelers die díé houding hebben, zijn goed genoeg voor Ajax. De anderen vallen af", besluit Ten Hag.
bertus bikkel
 bertus bikkel - donderdag 04 november 2021 - 20:47   quote  deeplink  
Op zich logisch! Ik zou een Kudus, Daramy, Schuurs, Nico, Rensch Onana, Neres etc ook wel eens willen zien....en dan op dit niveau. Je bent nu in de luxe dat dat kan. Dit kan ons in het verloop van het seizoen nog profijt opleveren!!
Loetje
 Loetje - vrijdag 05 november 2021 - 00:59   quote  deeplink  
Er is ook nog 5.6 miljoen te verdienen in die 2 wedstrijden. Gewoon een paar laten spelen en niet te gek doen.

Klaassen, Neres en Nico bijvoorbeeld. Iedere linie eentje
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - vrijdag 05 november 2021 - 10:13   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 05 november 2021 - 00:59 schreef Loetje het volgende:
Er is ook nog 5.6 miljoen te verdienen in die 2 wedstrijden. Gewoon een paar laten spelen en niet te gek doen.

Klaassen, Neres en Nico bijvoorbeeld. Iedere linie eentje
Lijkt me inderdaad het verstandigste, eigenlijk moet je een winnend team nooit veranderen op een enkeling na daar gelaten
Ajax we love you
 Ajax we love you - vrijdag 05 november 2021 - 10:43   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 05 november 2021 - 00:59 schreef Loetje het volgende:
Er is ook nog 5.6 miljoen te verdienen in die 2 wedstrijden. Gewoon een paar laten spelen en niet te gek doen.

Klaassen, Neres en Nico bijvoorbeeld. Iedere linie eentje
Klaassen staat zeker op de plek van Alvarez, want die is geschorst en dan kan het ook zo maar zijn dat Klaassen ijn plekje gaat innemen, want in de Eredivisie heb je meer aan een Klaassen tegen de kleine clubs dan Alvarez
Eide
 Eide - vrijdag 05 november 2021 - 11:51   quote  deeplink  
De kans dat Klaassen voor Alvarez speelt is heel groot, zeker omdat Gravenberch ook prima uit de voeten kan op de 6 en Klaassen dat middenveld prima kan belopen.
p111
 p111 - vrijdag 05 november 2021 - 14:16   quote  deeplink  
Ik zou het zeker goed vinden om die jongens van de bank een kans te geven zodat ze zich ontwikkelen, en bij evt invallen niet zo ontwent staan te voetballen omdat ze weken niet gespeeld hebben.Mijn voorkeur gaat uit naar Nico/Neres/Kudus/Klaasen/Gorter
p111
 p111 - vrijdag 05 november 2021 - 14:17   quote  deeplink  
Ik zou het zeker goed vinden om die jongens van de bank een kans te geven zodat ze zich ontwikkelen, en bij evt invallen niet zo ontwent staan te voetballen omdat ze weken niet gespeeld hebben.Mijn voorkeur gaat uit naar Nico/Neres/Kudus/Klaasen/Gorter
p111
 p111 - vrijdag 05 november 2021 - 14:17   quote  deeplink  
Ik zou het zeker goed vinden om die jongens van de bank een kans te geven zodat ze zich ontwikkelen, en bij evt invallen niet zo ontwent staan te voetballen omdat ze weken niet gespeeld hebben.Mijn voorkeur gaat uit naar Nico/Neres/Kudus/Klaasen/Gorter
p111
 p111 - vrijdag 05 november 2021 - 14:17   quote  deeplink  
Ik zou het zeker goed vinden om die jongens van de bank een kans te geven zodat ze zich ontwikkelen, en bij evt invallen niet zo ontwent staan te voetballen omdat ze weken niet gespeeld hebben.Mijn voorkeur gaat uit naar Nico/Neres/Kudus/Klaasen/Gorter
p111
 p111 - vrijdag 05 november 2021 - 14:17   quote  deeplink  
Ik zou het zeker goed vinden om die jongens van de bank een kans te geven zodat ze zich ontwikkelen, en bij evt invallen niet zo ontwent staan te voetballen omdat ze weken niet gespeeld hebben.Mijn voorkeur gaat uit naar Nico/Neres/Kudus/Klaasen/Gorter
p111
 p111 - vrijdag 05 november 2021 - 14:17   quote  deeplink  
Ik zou het zeker goed vinden om die jongens van de bank een kans te geven zodat ze zich ontwikkelen, en bij evt invallen niet zo ontwent staan te voetballen omdat ze weken niet gespeeld hebben.Mijn voorkeur gaat uit naar Nico/Neres/Kudus/Klaasen/Gorter
p111
 p111 - vrijdag 05 november 2021 - 14:17   quote  deeplink  
Ik zou het zeker goed vinden om die jongens van de bank een kans te geven zodat ze zich ontwikkelen, en bij evt invallen niet zo ontwent staan te voetballen omdat ze weken niet gespeeld hebben.Mijn voorkeur gaat uit naar Nico/Neres/Kudus/Klaasen/Gorter
p111
 p111 - vrijdag 05 november 2021 - 14:17   quote  deeplink  
Ik zou het zeker goed vinden om die jongens van de bank een kans te geven zodat ze zich ontwikkelen, en bij evt invallen niet zo ontwent staan te voetballen omdat ze weken niet gespeeld hebben.Mijn voorkeur gaat uit naar Nico/Neres/Kudus/Klaasen/Gorter
p111
 p111 - vrijdag 05 november 2021 - 14:17   quote  deeplink  
Ik zou het zeker goed vinden om die jongens van de bank een kans te geven zodat ze zich ontwikkelen, en bij evt invallen niet zo ontwent staan te voetballen omdat ze weken niet gespeeld hebben.Mijn voorkeur gaat uit naar Nico/Neres/Kudus/Klaasen/Gorter
p111
 p111 - vrijdag 05 november 2021 - 14:18   quote  deeplink  
Nou dit is grappig 1x intikken en 6x geplaatst.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - vrijdag 05 november 2021 - 15:31   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 05 november 2021 - 14:18 schreef p111 het volgende:
Nou dit is grappig 1x intikken en 6x geplaatst.
Goed bezig..;-)
Eide
 Eide - vrijdag 05 november 2021 - 17:26   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 05 november 2021 - 15:31 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Goed bezig..;-)
Ik vind het maar een flauwe manier om je post count kunstmatig te verhogen hoor ;)
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - vrijdag 05 november 2021 - 22:47   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 05 november 2021 - 17:26 schreef Eide het volgende:

[..]

Ik vind het maar een flauwe manier om je post count kunstmatig te verhogen hoor ;)
Hahaha zo ver had ik niet in gedachten Eide ;-)
remco k
 remco k - zaterdag 06 november 2021 - 14:25   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 05 november 2021 - 10:43 schreef Ajax we love you het volgende:

[..]

Klaassen staat zeker op de plek van Alvarez, want die is geschorst en dan kan het ook zo maar zijn dat Klaassen ijn plekje gaat innemen, want in de Eredivisie heb je meer aan een Klaassen tegen de kleine clubs dan Alvarez
Sorry hoor. Maar Alvarez is momenteel misschien wel de belangrijkste schakel in het elftal.

Die staat bij de eerste drie of vier spelers op papier en gaat absoluut niet gepasseerd worden en dat is ook volkomen terecht.
Loetje
 Loetje - zaterdag 06 november 2021 - 14:54   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 06 november 2021 - 14:25 schreef remco k het volgende:

[..]

Sorry hoor. Maar Alvarez is momenteel misschien wel de belangrijkste schakel in het elftal.

Die staat bij de eerste drie of vier spelers op papier en gaat absoluut niet gepasseerd worden en dat is ook volkomen terecht.
WIJ ZIJN HET EENS VOOR HET EERST IN 2 WEKEN!!!
WIJ ZIJN HET EENS VOOR HET EERST IN 2 WEKEN!!!
WIJ ZIJN HET EENS VOOR HET EERST IN 2 WEKEN!!!
WIJ ZIJN HET EENS VOOR HET EERST IN 2 WEKEN!!!
WIJ ZIJN HET EENS VOOR HET EERST IN 2 WEKEN!!!
WIJ ZIJN HET EENS VOOR HET EERST IN 2 WEKEN!!!
WIJ ZIJN HET EENS VOOR HET EERST IN 2 WEKEN!!!
WIJ ZIJN HET EENS VOOR HET EERST IN 2 WEKEN!!!
WIJ ZIJN HET EENS VOOR HET EERST IN 2 WEKEN!!!
WIJ ZIJN HET EENS VOOR HET EERST IN 2 WEKEN!!!
WIJ ZIJN HET EENS VOOR HET EERST IN 2 WEKEN!!!
WIJ ZIJN HET EENS VOOR HET EERST IN 2 WEKEN!!!
WIJ ZIJN HET EENS VOOR HET EERST IN 2 WEKEN!!!
WIJ ZIJN HET EENS VOOR HET EERST IN 2 WEKEN!!!
WIJ ZIJN HET EENS VOOR HET EERST IN 2 WEKEN!!!
WIJ ZIJN HET EENS VOOR HET EERST IN 2 WEKEN!!!
WIJ ZIJN HET EENS VOOR HET EERST IN 2 WEKEN!!!
WIJ ZIJN HET EENS VOOR HET EERST IN 2 WEKEN!!!
WIJ ZIJN HET EENS VOOR HET EERST IN 2 WEKEN!!!
WIJ ZIJN HET EENS VOOR HET EERST IN 2 WEKEN!!!
WIJ ZIJN HET EENS VOOR HET EERST IN 2 WEKEN!!!
WIJ ZIJN HET EENS VOOR HET EERST IN 2 WEKEN!!!
WIJ ZIJN HET EENS VOOR HET EERST IN 2 WEKEN!!!
WIJ ZIJN HET EENS VOOR HET EERST IN 2 WEKEN!!!
WIJ ZIJN HET EENS VOOR HET EERST IN 2 WEKEN!!!
WIJ ZIJN HET EENS VOOR HET EERST IN 2 WEKEN!!!
WIJ ZIJN HET EENS VOOR HET EERST IN 2 WEKEN!!!
WIJ ZIJN HET EENS VOOR HET EERST IN 2 WEKEN!!!
WIJ ZIJN HET EENS VOOR HET EERST IN 2 WEKEN!!!
WIJ ZIJN HET EENS VOOR HET EERST IN 2 WEKEN!!!
Pietje
 Pietje - zaterdag 06 november 2021 - 15:14   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 06 november 2021 - 14:25 schreef remco k het volgende:

[..]

Sorry hoor. Maar Alvarez is momenteel misschien wel de belangrijkste schakel in het elftal.

Die staat bij de eerste drie of vier spelers op papier en gaat absoluut niet gepasseerd worden en dat is ook volkomen terecht.
Absoluut volledig met je eens.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5131
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Borussia Dortmund - Ajax (woensdag 03-11-2021, 21.00 uur) Champions League 1-3









0.0179779