BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Ajax - Go Ahead Eagles (zondag 07 november 2021, 20:00); 0 - 0

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
Loetje
 Loetje - zondag 07 november 2021 - 22:04   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 07 november 2021 - 22:02 schreef AkaS het volgende:
Ik heb weer de ouderwetse ten Hag gezien!

Daramy of beter gezegd Dramy heeft mijn inziens niets laten zien dat een invalbeurt boven Neres rechtvaardigd. Waarom niet Neres op links en Anthony laten staan.

Waarom Berghuis niet, heb ik wat gemist dat deze speler met zoveel assists en goals in een nul - nul wedstrijd niet mag invallen???
Maar vind jij het gek dat die invallers amper nog wat laten zien als je gewoon zelden tot nooit speelminuten krijgt? Je ziet gewoon het ritme wat ze missen.

Je ziet het nu 2x in de rust. Daar kantelt er blijkbaar ook helemaal niks.

Dit mag de trainer zich ook keihard aanrekenen.
Loetje
 Loetje - zondag 07 november 2021 - 22:04   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 07 november 2021 - 22:03 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Tja...... vooral alles mooi willen doen. Hakjes, achter het standbeen. JE had ze gewoon KAPOT kunnen spelen, maar alles kan zulke ploegen dus niet kapot spelen. Geloof mij, dit ga je nog vaker meemaken.
+1000
remco k
 remco k - zondag 07 november 2021 - 22:04   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 07 november 2021 - 22:02 schreef AkaS het volgende:
Ik heb weer de ouderwetse ten Hag gezien!

Daramy of beter gezegd Dramy heeft mijn inziens niets laten zien dat een invalbeurt boven Neres rechtvaardigd. Waarom niet Neres op links en Anthony laten staan.

Waarom Berghuis niet, heb ik wat gemist dat deze speler met zoveel assists en goals in een nul - nul wedstrijd niet mag invallen???
Berghuis was niet fit.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 07 november 2021 - 22:05   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 07 november 2021 - 22:02 schreef remco k het volgende:

[..]

Dat is het ook zeker. Je moet namelijk je kansen afmaken. Zeker met zo’n selectie en zo’n ploeg. En zeker met zulke kansen.
Nee Remco, het heeft met zoveel meer te maken. Bijvoorbeeld met instelling. Alles moet mooi, veel te veel gebrei, maar nergens wordt de tegenstander kapot gespeeld. Dit is nu de 4e keer en gaat nog vaker gebeuren. En blijkbaar heeft Ajax dan niet de rust en de spelers om dat aan gort te voetballen. Kap met die hakjes en dergelijke en ga eerst zorgen dat je voor komt.
Loetje
 Loetje - zondag 07 november 2021 - 22:06   quote  deeplink  
En allemaal leuk die paar kansen. Maar als jij 12 wedstrijden bezig bent. 33% van die wedstrijden niet wint de rest heel simpel. Is de conclusie dat het dus om uitersten draait. Of makkelijk en simpel, of lastig en puntverlies. En gemiddeld 1 in de 3 wedstrijden is dat veel en veel te veel
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 07 november 2021 - 22:06   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 07 november 2021 - 22:02 schreef AkaS het volgende:
Ik heb weer de ouderwetse ten Hag gezien!

Daramy of beter gezegd Dramy heeft mijn inziens niets laten zien dat een invalbeurt boven Neres rechtvaardigd. Waarom niet Neres op links en Anthony laten staan.

Waarom Berghuis niet, heb ik wat gemist dat deze speler met zoveel assists en goals in een nul - nul wedstrijd niet mag invallen???
Ho ho, het was maar een incident AkaS! ;-)
Loetje
 Loetje - zondag 07 november 2021 - 22:07   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 07 november 2021 - 22:04 schreef remco k het volgende:

[..]

Berghuis was niet fit.
Dacht dat er alleen spelers op de bank zaten altijd die konden spelen als het moest...
remco k
 remco k - zondag 07 november 2021 - 22:08   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 07 november 2021 - 22:05 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Nee Remco, het heeft met zoveel meer te maken. Bijvoorbeeld met instelling. Alles moet mooi, veel te veel gebrei, maar nergens wordt de tegenstander kapot gespeeld. Dit is nu de 4e keer en gaat nog vaker gebeuren. En blijkbaar heeft Ajax dan niet de rust en de spelers om dat aan gort te voetballen. Kap met die hakjes en dergelijke en ga eerst zorgen dat je voor komt.
Mag je vinden. Ik zie ze voldoende kansen creëren. Een van de eerste drie moet je gewoon maken.

En dat dit niet gebeurt is heel erg slecht en mag je de ploeg voor de volle 100% aanrekenen.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 07 november 2021 - 22:08   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 07 november 2021 - 22:06 schreef Loetje het volgende:
En allemaal leuk die paar kansen. Maar als jij 12 wedstrijden bezig bent. 33% van die wedstrijden niet wint de rest heel simpel. Is de conclusie dat het dus om uitersten draait. Of makkelijk en simpel, of lastig en puntverlies. En gemiddeld 1 in de 3 wedstrijden is dat veel en veel te veel
+1000!!! Maar we gaan gewoon weer dezelfde reactie krijgen na de wedstrijd!
Loetje
 Loetje - zondag 07 november 2021 - 22:08   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 07 november 2021 - 22:06 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Ho ho, het was maar een incident AkaS! ;-)
Kleintje maar. Kan een keer gebeuren. Zeker na vorige week in Almelo als je zo goed speelt, moet je deze even incasseren.

Wat klopt er niet...
Ajax - Dortmund 4-0
Ajax - PSV 5-0
Heracles - Ajax 0-0
Dortmund - Ajax 1-3
Ajax - Go Ahead 0-0

Dit is echt een kwestie in het hoofdje.
Pietje
 Pietje - zondag 07 november 2021 - 22:09   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 07 november 2021 - 21:59 schreef remco k het volgende:

[..]

Je krijgt een stuk of 5 hele goede kansen. Daar moet je er gewoon twee van maken. Het liefst in de eerste helft en dan is er helemaal niks aan de hand.
Dat is wel waar, maar toch erg simplistisch. Het gebeurt in de competitie te vaak dus is er kennelijk een structureel probleem.
Hoe je het ook wendt of keert, tegen een ploeg als GA Eagles moet je gewoon de 3 punten halen.
Het is bizar dat Ajax nu al 9 verliespunten heeft.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 07 november 2021 - 22:10   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 07 november 2021 - 22:08 schreef remco k het volgende:

[..]

Mag je vinden. Ik zie ze voldoende kansen creëren. Een van de eerste drie moet je gewoon maken.

En dat dit niet gebeurt is heel erg slecht en mag je de ploeg voor de volle 100% aanrekenen.
Ze moeten kappen met al die hakjes enzo. Die doe je als je 3 of 4-0 voor staat. Daarnaast onbegrijpelijk dat je er 4 achterin houdt. Je had makkelijker aanvallend kunnen staan! Maar er zijn teveel spelers die denken dat ze de top al bereikt hebben en met die flair spelen. Om van te kotsen.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 07 november 2021 - 22:11   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 07 november 2021 - 22:09 schreef Pietje het volgende:

[..]

Dat is wel waar, maar toch erg simplistisch. Het gebeurt in de competitie te vaak dus is er kennelijk een structureel probleem.
Hoe je het ook wendt of keert, tegen een ploeg als GA Eagles moet je gewoon de 3 punten halen.
Het is bizar dat Ajax nu al 9 verliespunten heeft.
Dank je Pietje!!
Pietje
 Pietje - zondag 07 november 2021 - 22:11   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 07 november 2021 - 22:08 schreef Loetje het volgende:

[..]

Kleintje maar. Kan een keer gebeuren. Zeker na vorige week in Almelo als je zo goed speelt, moet je deze even incasseren.

Wat klopt er niet...
Ajax - Dortmund 4-0
Ajax - PSV 5-0
Heracles - Ajax 0-0
Dortmund - Ajax 1-3
Ajax - Go Ahead 0-0

Dit is echt een kwestie in het hoofdje.
Absoluut. Ik kan ook niks anders bedenken. Een structureel probleem bij Ajax.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 07 november 2021 - 22:13   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 07 november 2021 - 22:08 schreef Loetje het volgende:

[..]

Kleintje maar. Kan een keer gebeuren. Zeker na vorige week in Almelo als je zo goed speelt, moet je deze even incasseren.

Wat klopt er niet...
Ajax - Dortmund 4-0
Ajax - PSV 5-0
Heracles - Ajax 0-0
Dortmund - Ajax 1-3
Ajax - Go Ahead 0-0

Dit is echt een kwestie in het hoofdje.
Dat ze denken dat ze tegen die "kleintjes" wel even winnen! En 2x lopen ze als kippen zonder kop met een flair dat niemand ze iets kan maken over het veld. Om van te kotsen.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 07 november 2021 - 22:13   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 07 november 2021 - 22:11 schreef Pietje het volgende:

[..]

Absoluut. Ik kan ook niks anders bedenken. Een structureel probleem bij Ajax.
En die gaat ons na de interlandbreak met wedstrijden tegen RKC en Sparta opbreken.
Loetje
 Loetje - zondag 07 november 2021 - 22:13   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 07 november 2021 - 22:09 schreef Pietje het volgende:

[..]

Dat is wel waar, maar toch erg simplistisch. Het gebeurt in de competitie te vaak dus is er kennelijk een structureel probleem.
Hoe je het ook wendt of keert, tegen een ploeg als GA Eagles moet je gewoon de 3 punten halen.
Het is bizar dat Ajax nu al 9 verliespunten heeft.
Gewoon eens. 1000% eens zelfs met jou.

Als je vanaf Dortmund thuis de serie kijkt die ze neerzetten, is het complete disrespect naar de Eredivisie.

Je verwoord het prima
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zondag 07 november 2021 - 22:14   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 07 november 2021 - 22:09 schreef Pietje het volgende:

[..]

Dat is wel waar, maar toch erg simplistisch. Het gebeurt in de competitie te vaak dus is er kennelijk een structureel probleem.
Hoe je het ook wendt of keert, tegen een ploeg als GA Eagles moet je gewoon de 3 punten halen.
Het is bizar dat Ajax nu al 9 verliespunten heeft.
Gaat er maar aan staan, tegen een ploeg die zich helemaal terug trekt.
Het is toch veel makkelijker voetballen tegen een ploeg die ook aanvalt.

Er komt dan toch ook wat geluk bij kijken, valt die val binnen is het veel makkelijker voetballen.
Valt die niet binnen zoals vanavond ga je tegen je zelf spelen..

Er struktueel niets mis...het is wel balen als een stekker

Geloof me hun balen ook, zoals ook de trainer
Loetje
 Loetje - zondag 07 november 2021 - 22:15   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 07 november 2021 - 22:10 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Ze moeten kappen met al die hakjes enzo. Die doe je als je 3 of 4-0 voor staat. Daarnaast onbegrijpelijk dat je er 4 achterin houdt. Je had makkelijker aanvallend kunnen staan! Maar er zijn teveel spelers die denken dat ze de top al bereikt hebben en met die flair spelen. Om van te kotsen.
Juist. Op 0-0 tegen een compacte ploeg ga je in hoog tempo van links naar rechts met lopende mensen. Het was er niet. Constant door het midden en dat tig keer herhalen.

En in de slotfase blijft Ajax ook maar eindeloos lopen. Alsof het alleen maar kan wanneer het mooi kan.

Dit is echt iets in de koppies en nergens anders. Dan kun je wat kansen hebben, maar het is overall genomen veel en veel te weinig. Van de kansen tot aan het spel
Pietje
 Pietje - zondag 07 november 2021 - 22:16   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 07 november 2021 - 22:11 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Dank je Pietje!!
Ajax kan bovendien niet omgaan met ploegen die de bus parkeren. Dan weet je vooraf dat je met een ander strijdplan moet komen.
Onbegrijpelijk dat Steven Berghuis 90 minuten op de bank moest blijven zitten. Juist hij is bij machte om zo'n muur af te breken.
Foutje bedankt!!
Loetje
 Loetje - zondag 07 november 2021 - 22:16   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 07 november 2021 - 22:11 schreef Pietje het volgende:

[..]

Absoluut. Ik kan ook niks anders bedenken. Een structureel probleem bij Ajax.
Feyenoord bijvoorbeeld haken de laatste jaren af door puntverlies tegen de kleintjes...

Ajax is gewoon met hetzelfde bezig nu.

Dit is echt iets mentaal. En andere clubs zien dit ook en gaan dit, geheel terecht, ook doen.
Loetje
 Loetje - zondag 07 november 2021 - 22:17   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 07 november 2021 - 22:14 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Gaat er maar aan staan, tegen een ploeg die zich helemaal terug trekt.
Het is toch veel makkelijker voetballen tegen een ploeg die ook aanvalt.

Er komt dan toch ook wat geluk bij kijken, valt die val binnen is het veel makkelijker voetballen.
Valt die niet binnen zoals vanavond ga je tegen je zelf spelen..

Er struktueel niets mis...het is wel balen als een stekker

Geloof me hun balen ook, zoals ook de trainer
Ze zullen zeker balen, maar diezelfde trainer krijgt het ook niet omgezet na rust toch. Geeft zijn bank ook amper tijd, toch?

Kap met hem met alles te verdedigen, net als andere moeten kappen hem overal als enige de schuld van te geven.
Loetje
 Loetje - zondag 07 november 2021 - 22:19   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 07 november 2021 - 22:16 schreef Pietje het volgende:

[..]

Ajax kan bovendien niet omgaan met ploegen die de bus parkeren. Dan weet je vooraf dat je met een ander strijdplan moet komen.
Onbegrijpelijk dat Steven Berghuis 90 minuten op de bank moest blijven zitten. Juist hij is bij machte om zo'n muur af te breken.
Foutje bedankt!!
Alle invallers kunnen er ineens helemaal niks meer van. Dat baart me gewoon heel wat zorgen.

Zie gewoon spelers zonder ritme.

En sommige jongens mogen eindeloos dezelfde fouten maken
Pietje
 Pietje - zondag 07 november 2021 - 22:21   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 07 november 2021 - 22:14 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Gaat er maar aan staan, tegen een ploeg die zich helemaal terug trekt.
Het is toch veel makkelijker voetballen tegen een ploeg die ook aanvalt.

Er komt dan toch ook wat geluk bij kijken, valt die val binnen is het veel makkelijker voetballen.
Valt die niet binnen zoals vanavond ga je tegen je zelf spelen..

Er struktueel niets mis...het is wel balen als een stekker

Geloof me hun balen ook, zoals ook de trainer
Dat ben ik niet met je eens. Spelers en coach weten dat dit soort ploegen met veel verdedigers heel compact gaat spelen. Dan moet je een ander strijdplan hebben. En voor mij totaal onbegrijpelijk, dat Berghuis daar geen rol in kreeg. Een flater!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 07 november 2021 door Pietje --
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 07 november 2021 - 22:22   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 07 november 2021 - 22:14 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Gaat er maar aan staan, tegen een ploeg die zich helemaal terug trekt.
Het is toch veel makkelijker voetballen tegen een ploeg die ook aanvalt.

Er komt dan toch ook wat geluk bij kijken, valt die val binnen is het veel makkelijker voetballen.
Valt die niet binnen zoals vanavond ga je tegen je zelf spelen..

Er struktueel niets mis...het is wel balen als een stekker

Geloof me hun balen ook, zoals ook de trainer
Hou toch op! Continu dat zalvende gelul! Het is gewoon slecht en schandelijk wat ze op het veld lieten zien.
Loetje
 Loetje - zondag 07 november 2021 - 22:22   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 07 november 2021 - 22:21 schreef Pietje het volgende:

[..]

Dat ben ik niet met je eens. Spelers en coach weten dat dit soort ploegen met veel verdedigers heel compact gaat spelen. Dan moet je een ander strijdplan hebben. En voor mij totaal onbegrijpelijk, dat Berghuis daar heen rol in kreeg. Een flater!
Inderdaad. Ook Ten Hag is gewoon niet in staat het om te zetten. Maar ook niet om invallers echt vertrouwen te geven.

Dit is echt collectief falen.
Pietje
 Pietje - zondag 07 november 2021 - 22:22   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 07 november 2021 - 22:13 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

En die gaat ons na de interlandbreak met wedstrijden tegen RKC en Sparta opbreken.
Dat zal mij niks verbazen. Het doet pijn aan mijn ziel, hart en ogen om te zien dat Feyenoord minder verliespunten heeft dan Ajax.
Loetje
 Loetje - zondag 07 november 2021 - 22:22   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 07 november 2021 - 22:22 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Hou toch op! Continu dat zalvende gelul! Het is gewoon slecht en schandelijk wat ze op het veld lieten zien.
Ach, maak dat iemand wijs die bijna in de reet kruipt van iemand.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 07 november 2021 - 22:22   quote  deeplink  
Het is al erg dat zelfs ik Berghuis miste.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 07 november 2021 - 22:23   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 07 november 2021 - 22:22 schreef Loetje het volgende:

[..]

Ach, maak dat iemand wijs die bijna in de reet kruipt van iemand.
Jep! +1000!
remco k
 remco k - zondag 07 november 2021 - 22:24   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 07 november 2021 - 22:09 schreef Pietje het volgende:

[..]

Dat is wel waar, maar toch erg simplistisch. Het gebeurt in de competitie te vaak dus is er kennelijk een structureel probleem.
Hoe je het ook wendt of keert, tegen een ploeg als GA Eagles moet je gewoon de 3 punten halen.
Het is bizar dat Ajax nu al 9 verliespunten heeft.
Je zegt simplistisch. Maar zei onze aller grootste ooit daar niet eens wat over?

En zo simpel is het ook volgens mij. Dat er structuur in zit bevestig ik zelfs, en het niet maken van kansen tegen de kleintjes is gewoon een ding.
Loetje
 Loetje - zondag 07 november 2021 - 22:24   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 07 november 2021 - 22:22 schreef Ajax Warrior het volgende:
Het is al erg dat zelfs ik Berghuis miste.
Dit meen je niet toch? :o
nummer10
 nummer10 - zondag 07 november 2021 - 22:24   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 07 november 2021 - 22:06 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Ho ho, het was maar een incident AkaS! ;-)
3 jaar achter elkaar dezelfde fouten zijn geen incidenten meer toch.. maar goed, laten we het op een incident houden...
Pietje
 Pietje - zondag 07 november 2021 - 22:25   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 07 november 2021 - 22:16 schreef Loetje het volgende:

[..]

Feyenoord bijvoorbeeld haken de laatste jaren af door puntverlies tegen de kleintjes...

Ajax is gewoon met hetzelfde bezig nu.

Dit is echt iets mentaal. En andere clubs zien dit ook en gaan dit, geheel terecht, ook doen.
Dat laatste vrees ik ook. Bijna alle modale ploegen weten precies hoe ze Ajax voor de voeten moeten lopen. Met zo'n uitslag vanavond en vorige week, zit ik gewoon kapot. Wat een anticlimax.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 07 november 2021 - 22:26   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 07 november 2021 - 22:24 schreef nummer10 het volgende:

[..]

3 jaar achter elkaar dezelfde fouten zijn geen incidenten meer toch.. maar goed, laten we het op een incident houden...
Was even een cynische reactie op de reactie van AkaS vorige week. Meer even een grapje met AkaS zeg maar.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 07 november 2021 door Ajax Warrior --
nummer10
 nummer10 - zondag 07 november 2021 - 22:26   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 07 november 2021 - 22:08 schreef Loetje het volgende:

[..]

Kleintje maar. Kan een keer gebeuren. Zeker na vorige week in Almelo als je zo goed speelt, moet je deze even incasseren.

Wat klopt er niet...
Ajax - Dortmund 4-0
Ajax - PSV 5-0
Heracles - Ajax 0-0
Dortmund - Ajax 1-3
Ajax - Go Ahead 0-0

Dit is echt een kwestie in het hoofdje.
Twente en andere seizoenen ? Bijna strctueel als een ploeg zich ingraaft en fysiek gaat spelen hebben ze geen antwoord.. stoort me enorm en dat is niet enkel dit seizoen
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 07 november 2021 - 22:27   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 07 november 2021 - 22:24 schreef Loetje het volgende:

[..]

Dit meen je niet toch? :o
Ja echt! Hij leefde op de tribune meer mee dan sommige spelers op het veld.
remco k
 remco k - zondag 07 november 2021 - 22:27   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 07 november 2021 - 22:16 schreef Pietje het volgende:

[..]

Ajax kan bovendien niet omgaan met ploegen die de bus parkeren. Dan weet je vooraf dat je met een ander strijdplan moet komen.
Onbegrijpelijk dat Steven Berghuis 90 minuten op de bank moest blijven zitten. Juist hij is bij machte om zo'n muur af te breken.
Foutje bedankt!!
Berghuis was niet fit volgens mij.

Maar hoezo is juist hij daar de man voor?

Hij heeft in heel zijn carrière amper met een ploeg dit soort wedstrijden gespeeld.

Ik zeg niet dat het niet zo is hoor, maar welke prestaties uit het verleden bewijzen dat juist hij nu die man was geweest?
nummer10
 nummer10 - zondag 07 november 2021 - 22:27   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 07 november 2021 - 22:26 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Was even een cynische reactie op de reactie van AjaS vorige week. Meer even een grapje met AkaS zeg maar.
Helder :)
remco k
 remco k - zondag 07 november 2021 - 22:27   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 07 november 2021 - 22:22 schreef Loetje het volgende:

[..]

Ach, maak dat iemand wijs die bijna in de reet kruipt van iemand.
Serieus. Waarom nou weer zo man. Waarom nou weer zo op de man spelen.

Mensen hebben gewoon recht op een mening toch.
Pietje
 Pietje - zondag 07 november 2021 - 22:28   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 07 november 2021 - 22:22 schreef Loetje het volgende:

[..]

Inderdaad. Ook Ten Hag is gewoon niet in staat het om te zetten. Maar ook niet om invallers echt vertrouwen te geven.

Dit is echt collectief falen.
Ik ben het met je eens, gap.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zondag 07 november 2021 - 22:28   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 07 november 2021 - 22:21 schreef Pietje het volgende:

[..]

Dat ben ik niet met je eens. Spelers en coach weten dat dit soort ploegen met veel verdedigers heel compact gaat spelen. Dan moet je een ander strijdplan hebben. En voor mij totaal onbegrijpelijk, dat Berghuis daar geen rol in kreeg. Een flater!
Lees de berichtgeving voor de wedstrijd, Berghuis was fysiek niet in staat om te spelen, verdere details ontbreken
nummer10
 nummer10 - zondag 07 november 2021 - 22:28   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 07 november 2021 - 22:27 schreef remco k het volgende:

[..]

Berghuis was niet fit volgens mij.

Maar hoezo is juist hij daar de man voor?

Hij heeft in heel zijn carrière amper met een ploeg dit soort wedstrijden gespeeld.

Ik zeg niet dat het niet zo is hoor, maar welke prestaties uit het verleden bewijzen dat juist hij nu die man was geweest?
Passie had die ook bij Feyenoord en kon altijd wel goed olie op het vuur gooien als het moest.. hierin vond ik tadic altijd geweldig wel maar zie ik dit seizoen weinig van
Pietje
 Pietje - zondag 07 november 2021 - 22:28   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 07 november 2021 - 22:22 schreef Ajax Warrior het volgende:
Het is al erg dat zelfs ik Berghuis miste.
Haha.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 07 november 2021 - 22:29   quote  deeplink  
Wederom met een kutgevoel de interlandbreak in. En wederom een kut einde van het weekend!
remco k
 remco k - zondag 07 november 2021 - 22:29   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 07 november 2021 - 22:28 schreef nummer10 het volgende:

[..]

Passie had die ook bij Feyenoord en kon altijd wel goed olie op het vuur gooien als het moest.. hierin vond ik tadic altijd geweldig wel maar zie ik dit seizoen weinig van
Hij kon zelden de opening vinden in juist deze wedstrijden en daar gaat het nu om.

En olie op het vuur zoals hij kan en doet is precies wat het voetbal van Ajax nooit nodig heeft.
Loetje
 Loetje - zondag 07 november 2021 - 22:29   quote  deeplink  
Waarom zeggen spelers altijd 'wat ik zeg' op iets wat ze nog niet gezegd hebben....?
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 07 november 2021 - 22:30   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 07 november 2021 - 22:28 schreef nummer10 het volgende:

[..]

Passie had die ook bij Feyenoord en kon altijd wel goed olie op het vuur gooien als het moest.. hierin vond ik tadic altijd geweldig wel maar zie ik dit seizoen weinig van
Ik vraag me ook af wat er met Tadic is??

En Let wel, heb Tadic hoog zitten.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 07 november 2021 door Ajax Warrior --
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 07 november 2021 - 22:30   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 07 november 2021 - 22:29 schreef Loetje het volgende:
Waarom zeggen spelers altijd 'wat ik zeg' op iets wat ze nog niet gezegd hebben....?
Huh? Wie? Wat? Waar?
Loetje
 Loetje - zondag 07 november 2021 - 22:31   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 07 november 2021 - 22:27 schreef remco k het volgende:

[..]

Serieus. Waarom nou weer zo man. Waarom nou weer zo op de man spelen.

Mensen hebben gewoon recht op een mening toch.
Yep, net als mensen recht hebben daar een mening op te hebben, toch?

Wordt wel vaker persoonlijk aanvallen hier, daar miep ik ook niet over.

Uitdelen en incasseren. Degene die dat niet kan, heeft weinig op een forum te zoeken

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5945
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Ajax - Go Ahead Eagles (zondag 07 november 2021, 20:00); 0 - 0









0.0124709