BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: RKC - Ajax (zondag 21 november 2021, 16:45); 0 - 5

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
remco k
 remco k - zondag 21 november 2021 - 18:02   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 21 november 2021 - 17:49 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Niet altijd, Klaassen kan soms bizar goed spelen en de andere keer is het magertjes, bij Oranje was hij echt niet best.
Berghuis toch weer gescoord
Oranje is geen maatstaf voor Ajax. Bij oranje dit seizoen overigens ook gewoon heel goed.

Klaassen zou bij mij altijd bij de eerste drie vier spelers op papier staan.
Pietje
 Pietje - zondag 21 november 2021 - 18:05   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 21 november 2021 - 18:02 schreef remco k het volgende:

[..]

Oranje is geen maatstaf voor Ajax. Bij oranje dit seizoen overigens ook gewoon heel goed.

Klaassen zou bij mij altijd bij de eerste drie vier spelers op papier staan.
En Gravenberch krijgt vandaag opnieuw een signaal van Ten Hag. Hij moet echt stappen gaan maken nu.
Pietje
 Pietje - zondag 21 november 2021 - 18:17   quote  deeplink  
Gaat lekker nu: 0-4
Onze Ajax
 Onze Ajax - zondag 21 november 2021 - 18:20   quote  deeplink  
Fijn de 0 -4, maar optimaal spelen we niet, denkelijk voor 70 procent.
Zal dinsdag tegen Besiktas wel meer zijn.
Pietje
 Pietje - zondag 21 november 2021 - 18:26   quote  deeplink  
Haller = Held
Onze Ajax
 Onze Ajax - zondag 21 november 2021 - 18:27   quote  deeplink  
0 -5. De tweede helft leek wel iets meer op een trainingspartijtje.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 21 november 2021 - 18:37   quote  deeplink  
En weer geen tagliafico die minuten krijgt. Nee, dan flikkeren we Labyad erin!
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 21 november 2021 - 18:38   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 21 november 2021 - 18:20 schreef Onze Ajax het volgende:
Fijn de 0 -4, maar optimaal spelen we niet, denkelijk voor 70 procent.
Zal dinsdag tegen Besiktas wel meer zijn.
Succes dinsdag, kijk ik woensdag!
Pietje
 Pietje - zondag 21 november 2021 - 18:39   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 21 november 2021 - 18:38 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Succes dinsdag, kijk ik woensdag!
Whahaha. Kijken wie de mooiste uitslag ziet. :-)
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zondag 21 november 2021 - 18:44   quote  deeplink  
Mochten er nog vraagtekens zijn over het scorend vermogen en de wissels
Mij hoor je niet klagen over de 0-5
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 21 november 2021 - 18:45   quote  deeplink  
Vriendje van Ten Hag mocht weer even paar minuutjes spelen? Zou bijna gaan denken dat Tagliafico de vrouw van Ten Hag heeft genaaid ofzo! Sodemieter toch op met je Labyrat.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zondag 21 november 2021 - 18:50   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 21 november 2021 - 18:45 schreef Ajax Warrior het volgende:
Vriendje van Ten Hag mocht weer even paar minuutjes spelen? Zou bijna gaan denken dat Tagliafico de vrouw van Ten Hag heeft genaaid ofzo! Sodemieter toch op met je Labyrat.
Ach joh de volgende keer is Tagliafico weer aan de beurt, waar maak je je druk over...
Pietje
 Pietje - zondag 21 november 2021 - 19:02   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 21 november 2021 - 18:50 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Ach joh de volgende keer is Tagliafico weer aan de beurt, waar maak je je druk over...
Nou, ik begrijp Warrior wel hoor. Ik denk daar net zo over. Wat is er in godsnaam gebeurd met Nicolas Tagliafico? Ik mis zijn gif wel. Hij heeft een wat moeilijke periode gehad, maar nu krijgt hij totaal geen kans meer. Ik wil hem echt weer eens zien opstomen langs de lijn. In het veld, wel te verstaan.

En dat Labyat wel wat minuten heeft gekregen begrijp ik in het geheel niet. Ik kan hooguit bedenken dat hij minuten moet maken om zich in de etalage te spelen voor verkoop. Hij heeft volgens mij al een tijdje geleden te horen gekregen dat hij weg mag.
Eide
 Eide - zondag 21 november 2021 - 19:22   quote  deeplink  
Prima resultaat. Voetballend niet geweldig, maar een stabiele pot.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zondag 21 november 2021 - 19:25   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 21 november 2021 - 19:22 schreef Eide het volgende:
Prima resultaat. Voetballend niet geweldig, maar een stabiele pot.
Eens ook het doelsaldo en de 3 punten!
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zondag 21 november 2021 - 20:06   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 21 november 2021 - 19:02 schreef Pietje het volgende:

[..]

Nou, ik begrijp Warrior wel hoor. Ik denk daar net zo over. Wat is er in godsnaam gebeurd met Nicolas Tagliafico? Ik mis zijn gif wel. Hij heeft een wat moeilijke periode gehad, maar nu krijgt hij totaal geen kans meer. Ik wil hem echt weer eens zien opstomen langs de lijn. In het veld, wel te verstaan.

En dat Labyat wel wat minuten heeft gekregen begrijp ik in het geheel niet. Ik kan hooguit bedenken dat hij minuten moet maken om zich in de etalage te spelen voor verkoop. Hij heeft volgens mij al een tijdje geleden te horen gekregen dat hij weg mag.
Wie zeg dat ik er niet zo over denk? Ik zie onze krijger heel graag spelen.
Dan Daley maar op de positie van Gravenbergh, die de laatste niet echt in vorm is.

En Labyad vul je misschien zelf al goed in, of doet hij het goed op de training.
Ik vind het vrij logisch dat hij af en toe bankzitters inbrengt.

Die moet je ook af en toe minuten geven, tevreden houden.
En je beschermd daar mee spelers die tegen overbelasting aan zitten.

Labyad zie ik ook niet graag spelen maar laat minuten maken joh, volgende keer is het weer iemand anders mits ze maar met de sterkste opstelling beginnen
Pietje
 Pietje - zondag 21 november 2021 - 20:25   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 21 november 2021 - 20:06 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Wie zeg dat ik er niet zo over denk? Ik zie onze krijger heel graag spelen.
Dan Daley maar op de positie van Gravenbergh, die de laatste niet echt in vorm is.

En Labyad vul je misschien zelf al goed in, of doet hij het goed op de training.
Ik vind het vrij logisch dat hij af en toe bankzitters inbrengt.

Die moet je ook af en toe minuten geven, tevreden houden.
En je beschermd daar mee spelers die tegen overbelasting aan zitten.

Labyad zie ik ook niet graag spelen maar laat minuten maken joh, volgende keer is het weer iemand anders mits ze maar met de sterkste opstelling beginnen
Ik bedoelde zeker niet dat jij er anders over denkt.
En zeker is het prima om bankzitters ook minuten te laten maken. Een club, dus ook Ajax, heeft nu eenmaal een voltallige selectie die scherp gehouden moet worden. We zijn het best wel eens. :)
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zondag 21 november 2021 - 20:38   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 21 november 2021 - 20:25 schreef Pietje het volgende:

[..]

Ik bedoelde zeker niet dat jij er anders over denkt.
En zeker is het prima om bankzitters ook minuten te laten maken. Een club, dus ook Ajax, heeft nu eenmaal een voltallige selectie die scherp gehouden moet worden. We zijn het best wel eens. :)
Nou mooi Pietje, Boks...hahaha
nummer10
 nummer10 - zondag 21 november 2021 - 21:14   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 21 november 2021 - 18:45 schreef Ajax Warrior het volgende:
Vriendje van Ten Hag mocht weer even paar minuutjes spelen? Zou bijna gaan denken dat Tagliafico de vrouw van Ten Hag heeft genaaid ofzo! Sodemieter toch op met je Labyrat.
Hahaha eens.. reserver aanvoerder nationaal elftal en geen minuten en hij wel.. onbegrijpelijk..

Rest prima resultaat, stabiele best saaie pot.. maar toch weer lekker +5
Pietje
 Pietje - zondag 21 november 2021 - 21:37   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 21 november 2021 - 20:38 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Nou mooi Pietje, Boks...hahaha
Haha! Oké: boks!
Eide
 Eide - zondag 21 november 2021 - 21:38   quote  deeplink  
Eerlijk gezegd heeft Ten Hag mij verbaasd met veel wissels. EtH is meestal niet van heel veel wissel toepassen. Ik denk dat hij niet EN Tadic EN Blind uit de ploeg wilde halen. Waarom Labyad dan minuten krijgt is mij ook een raadsel.
nummer10
 nummer10 - zondag 21 november 2021 - 21:46   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 21 november 2021 - 21:38 schreef Eide het volgende:
Eerlijk gezegd heeft Ten Hag mij verbaasd met veel wissels. EtH is meestal niet van heel veel wissel toepassen. Ik denk dat hij niet EN Tadic EN Blind uit de ploeg wilde halen. Waarom Labyad dan minuten krijgt is mij ook een raadsel.
Enige wat ik kan bedenken werd dacht ik door pietje gezegd, verkoop..
nummer10
 nummer10 - zondag 21 november 2021 - 21:51   quote  deeplink  
Ok wauw... Ik heb gewoon totaal de laatste tijd niet meegekregen naar lees dat labyrat betrokken is wss bij een mishandeling zaak en dat beelden zijn gewist/kwijt geraakt? Dan had die net zoals proMes never meer mogen spelen, iets met tegendeel bewijzen voordat die niet meer mag spelen vind ik weer een ding.. je kan het ook andersom zien, niet meer spelen tot dat er bewijs is dat je niks hebt gedaan.. dan begrijp ik de keus van Tenhag al helemaal niet meer.. voegt niks toe, en dan ook nog dit..
Pietje
 Pietje - zondag 21 november 2021 - 22:10   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 21 november 2021 - 21:38 schreef Eide het volgende:
Eerlijk gezegd heeft Ten Hag mij verbaasd met veel wissels. EtH is meestal niet van heel veel wissel toepassen. Ik denk dat hij niet EN Tadic EN Blind uit de ploeg wilde halen. Waarom Labyad dan minuten krijgt is mij ook een raadsel.
Ik vermoed Eide, dat het wisselen van deze twee sterkhouders is gebeurd i.v.m. de komende CL-wedstrijd tegen Besiktas. De pot tegen RKC zat in de knip, dus hij kon beide spelers sparen en niet nodeloos belasten.
nummer10
 nummer10 - zondag 21 november 2021 - 22:30   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 21 november 2021 - 22:10 schreef Pietje het volgende:

[..]

Ik vermoed Eide, dat het wisselen van deze twee sterkhouders is gebeurd i.v.m. de komende CL-wedstrijd tegen Besiktas. De pot tegen RKC zat in de knip, dus hij kon beide spelers sparen en niet nodeloos belasten.
Cl Ben je al door.. dan zou je bijna zeggen minuten op doen voor de CL...
Eide
 Eide - zondag 21 november 2021 - 22:32   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 21 november 2021 - 22:30 schreef nummer10 het volgende:

[..]

Cl Ben je al door.. dan zou je bijna zeggen minuten op doen voor de CL...
Nou nee. Elke overwinning is 2.8 mio waard. Dat zijn dus potjes die de moeite waard zijn om te winnen na afgelopen seizoen. Dat zijn ook munten die rechtstreek terug te selectie in kunnen.
Pietje
 Pietje - zondag 21 november 2021 - 23:34   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 21 november 2021 - 22:30 schreef nummer10 het volgende:

[..]

Cl Ben je al door.. dan zou je bijna zeggen minuten op doen voor de CL...
Dat klopt wel, maar het financiële aspect is ook belangrijk in de CL. Winst van een wedstrijd levert toch veel meer op dan een gelijkspel of nederlaag. En dat financiële is door alle corona-ellende toch heel erg belangrijk. Dat moet je niet onderschatten.
Wat Eide dus ook al schreef.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 21 november 2021 door Pietje --
Pietje
 Pietje - zondag 21 november 2021 - 23:37   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 21 november 2021 - 22:32 schreef Eide het volgende:

[..]

Nou nee. Elke overwinning is 2.8 mio waard. Dat zijn dus potjes die de moeite waard zijn om te winnen na afgelopen seizoen. Dat zijn ook munten die rechtstreek terug te selectie in kunnen.
Precies. En Ajax (en alle andere clubs in het betaald voetbal) hebben een financiële aderlating ondergaan, waardoor de kans op extra pecunia met twee handen wordt aangegrepen.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 21 november 2021 - 23:57   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 21 november 2021 - 18:50 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Ach joh de volgende keer is Tagliafico weer aan de beurt, waar maak je je druk over...
Waarom? Omdat ik het een 0,0% toegevoegde waarde vind. Enige is dat ze hem.proberen te slijten. Donder gewoon op met dit soort gasten! Laat gewoon Tagliafico minuten maken. Die heb je harder nodig dat Labyrat!
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - maandag 22 november 2021 - 00:01   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 21 november 2021 - 21:51 schreef nummer10 het volgende:
Ok wauw... Ik heb gewoon totaal de laatste tijd niet meegekregen naar lees dat labyrat betrokken is wss bij een mishandeling zaak en dat beelden zijn gewist/kwijt geraakt? Dan had die net zoals proMes never meer mogen spelen, iets met tegendeel bewijzen voordat die niet meer mag spelen vind ik weer een ding.. je kan het ook andersom zien, niet meer spelen tot dat er bewijs is dat je niks hebt gedaan.. dan begrijp ik de keus van Tenhag al helemaal niet meer.. voegt niks toe, en dan ook nog dit..
Dit vind ik geen reden. Net als bij Promes vind ik dat je pas dader bent als de rechter uitspraak heeft gedaan! Dat is dus zeker niet de reden voor mijn betoog.

Vind gewoon dat hele meespelen van hem onlogisch. Tagliafico lijkt mij veel belangrijker, maar ja Ten Hag duwt sommigen liever lekker weg op de bank.en als ze dan eens moeten beginnen in de basis verbaast zijn dat ze minder zijn geworden.
wvb
 wvb - maandag 22 november 2021 - 05:11   quote  deeplink  
Ten Hag als hij een gentleman was, zou hij eens wat meer aandacht aan Tagliafico moeten besteden, in plaats van aan Labyad met zijn aflopend contract en tevens verwikkeld zijnde in een gerechtelijke affaire.
Tagliafico is een vuurvreter, een strijder met heel zijn ziel en zaligheid speelde hij voor Ajax en doelpunten maakte hij ook, ik geef toe in zijn enthousiasme soms een beetje onbesuisd, maar wat een werklust legt die man aan de dag, bovenal hij was loyaal aan Ajax, geen onderhandelingen van een jaar zoals Brobbey en Mazraoui.
Want waar dat toe leidt en hoe dat afloopt, dan weet je inmiddels uit ervaring.
p111
 p111 - maandag 22 november 2021 - 09:02   quote  deeplink  
Prima resultaat zakelijke overwinning maar belachelijke wissels,ben het eens met meerdere Nico blift zitten en Labyat laten spelen,wat is dat toch met TH met wissels lullebehanger.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 22 november 2021 door p111 --
nummer10
 nummer10 - maandag 22 november 2021 - 09:38   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 22 november 2021 - 00:01 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Dit vind ik geen reden. Net als bij Promes vind ik dat je pas dader bent als de rechter uitspraak heeft gedaan! Dat is dus zeker niet de reden voor mijn betoog.

Vind gewoon dat hele meespelen van hem onlogisch. Tagliafico lijkt mij veel belangrijker, maar ja Ten Hag duwt sommigen liever lekker weg op de bank.en als ze dan eens moeten beginnen in de basis verbaast zijn dat ze minder zijn geworden.
Mjah daarin verschillen we van mening :) maar indd ook al was dat voorval er niet, gewoon zwaar onlogisch... Doet me een beetje denken aan Martinez, ook zo uit het niks op de banken n geen minuten meer, en plots kan je hem niet meer missen..
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - maandag 22 november 2021 - 09:43   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 21 november 2021 - 23:57 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Waarom? Omdat ik het een 0,0% toegevoegde waarde vind. Enige is dat ze hem.proberen te slijten. Donder gewoon op met dit soort gasten! Laat gewoon Tagliafico minuten maken. Die heb je harder nodig dat Labyrat!
Ik zie Tagliafico ook graag spelen, Labyrat...Hahahaha
remco k
 remco k - maandag 22 november 2021 - 12:45   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 21 november 2021 - 21:51 schreef nummer10 het volgende:
Ok wauw... Ik heb gewoon totaal de laatste tijd niet meegekregen naar lees dat labyrat betrokken is wss bij een mishandeling zaak en dat beelden zijn gewist/kwijt geraakt? Dan had die net zoals proMes never meer mogen spelen, iets met tegendeel bewijzen voordat die niet meer mag spelen vind ik weer een ding.. je kan het ook andersom zien, niet meer spelen tot dat er bewijs is dat je niks hebt gedaan.. dan begrijp ik de keus van Tenhag al helemaal niet meer.. voegt niks toe, en dan ook nog dit..
Staat er natuurlijk gewoon los van.

Je bent onschuldig tot het tegendeel bewezen is..
Eide
 Eide - maandag 22 november 2021 - 13:20   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 22 november 2021 - 09:38 schreef nummer10 het volgende:

[..]

Doet me een beetje denken aan Martinez, ook zo uit het niks op de banken n geen minuten meer, en plots kan je hem niet meer missen..
Dat bewijst vooral dat spelers hun positie in in het elftal zelf afdwingen. Wat er feitelijk is gebeurt is dat Martinez Blind heeft overtroffen centraal achterin terwijl Blind het voorals beter doet dan Tagliafico... althans, in de ogen van Erik ten Hag dan.

Ik ben het helemaal met je eens dat Tagliafico meer minuten zou moeten maken. Hetzelfde vind ik trouwens van Rensch en Schuurs. Waar de reserve-aanvallers en -middenvelders geregeld speelminuten maken zijn die echt wel heel schaars voor de verdedigers. Dat is in ieder geval mijn indruk. Daar zou wat meer balans in mogen zitten voor mij.
p111
 p111 - maandag 22 november 2021 - 15:10   quote  deeplink  
Dat klopt exact TH blijft in dit soort dingen onberekenbaar.Ik zie totaal geen enkele reden om Labyat er in te zetten,hij mag weg maar blijft uiteraard zitten voor dat dikke salaris.En jongens als Nico /Rensh en Neres moeten veel meer speeltijd krijgen.Er zijn zat wedstrijden waar zij minuten kunnen maken.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 22 november 2021 door p111 --
nummer10
 nummer10 - maandag 22 november 2021 - 16:12   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 22 november 2021 - 13:20 schreef Eide het volgende:

[..]

Dat bewijst vooral dat spelers hun positie in in het elftal zelf afdwingen. Wat er feitelijk is gebeurt is dat Martinez Blind heeft overtroffen centraal achterin terwijl Blind het voorals beter doet dan Tagliafico... althans, in de ogen van Erik ten Hag dan.

Ik ben het helemaal met je eens dat Tagliafico meer minuten zou moeten maken. Hetzelfde vind ik trouwens van Rensch en Schuurs. Waar de reserve-aanvallers en -middenvelders geregeld speelminuten maken zijn die echt wel heel schaars voor de verdedigers. Dat is in ieder geval mijn indruk. Daar zou wat meer balans in mogen zitten voor mij.
Eens

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5977
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: RKC - Ajax (zondag 21 november 2021, 16:45); 0 - 5









0.0108850