BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Ajax - Willem II (donderdag 02 december 2021, 21:00); 5 - 0

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zaterdag 04 december 2021 - 19:46   quote  deeplink  
En wie spreekt de waarheid? De teleurgestelde speler of de trainer die denkt dat hij altijd gelijk heeft?
nummer10
 nummer10 - zaterdag 04 december 2021 - 20:48   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 04 december 2021 - 19:46 schreef Ajax Warrior het volgende:
En wie spreekt de waarheid? De teleurgestelde speler of de trainer die denkt dat hij altijd gelijk heeft?
Hebben we niet eerder zulke verhalen gehad van invallers? Of spelers die om onbegrijpelijke redenen in 1 x niet meer in de plannen voorkwamen ? In dit geval geloof ik Taqi en heel opmerkelijk dat vlak achter het interview een interview van tenhag komt die het tegenovergestelde beweerd.. maar goed wat Eide al zegt, als er 1 reservespeler minuten moet maken is het Taqi wel..
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zaterdag 04 december 2021 - 23:29   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 04 december 2021 - 20:48 schreef nummer10 het volgende:

[..]

Hebben we niet eerder zulke verhalen gehad van invallers? Of spelers die om onbegrijpelijke redenen in 1 x niet meer in de plannen voorkwamen ? In dit geval geloof ik Taqi en heel opmerkelijk dat vlak achter het interview een interview van tenhag komt die het tegenovergestelde beweerd.. maar goed wat Eide al zegt, als er 1 reservespeler minuten moet maken is het Taqi wel..
Het zijn allemaal verhalen, neem alles met een korreltje zout voordat ik naar iemand ga wijzen, het lijkt de Story wel hier

Ook ik ben een voorstander van Tagliafico, speelt met passie, scoort zo af en toe maar wil al 2 seizoenen weg bij Ajax dus kan ik me voorstellen dat hij wil spelen

Maar wat doen we dan met Daley met zijn fluwelen passies?
Dit gezeik krijg je als je 22 bijna gelijkwaardige spelers hebt, dan heeft ieder zo z'n voorkeur.

We doen het hartstikke goed met deze 11 waarom dan weer gezeik richting de trainer?

Maar wees blij want na dit seizoen ben je zeer waarschijnlijk van hem af
Maar goed dan heeft een andere trainer het weer gedaan, want die kiest misschien ook de verkeerde in jouw ogen.
nummer10
 nummer10 - zondag 05 december 2021 - 00:01   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 04 december 2021 - 23:29 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Het zijn allemaal verhalen, neem alles met een korreltje zout voordat ik naar iemand ga wijzen, het lijkt de Story wel hier

Ook ik ben een voorstander van Tagliafico, speelt met passie, scoort zo af en toe maar wil al 2 seizoenen weg bij Ajax dus kan ik me voorstellen dat hij wil spelen

Maar wat doen we dan met Daley met zijn fluwelen passies?
Dit gezeik krijg je als je 22 bijna gelijkwaardige spelers hebt, dan heeft ieder zo z'n voorkeur.

We doen het hartstikke goed met deze 11 waarom dan weer gezeik richting de trainer?

Maar wees blij want na dit seizoen ben je zeer waarschijnlijk van hem af
Maar goed dan heeft een andere trainer het weer gedaan, want die kiest misschien ook de verkeerde in jouw ogen.
Gaat me niet eens om Taqi of blind.. ook al vind ik blind linksback en qua passes echt tegenvallen.. gaat me meer om het feit dat hij amper minuten krijgt terwijl het tig potten had gekund.. en dat er dus blijkbaar volgens hem zelf amper met hem gesproken word en de bankzitters, vind ik best kwalijk als je zegt dat je meer dan 11 basis spelers hebt... en tenhag zegt dat dit niet zo is, vreemd toch? Wie er gelijk heeft laat ik in het midden, maar dat hij meer minuten verdiend lijkt me duidelijk toch..
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zondag 05 december 2021 - 00:54   quote  deeplink  
Iedere supporter heeft zo zijn voorkeur voor bepaalde spelers.
Ook ik maar de cijfers spreken anders.

15 wedstrijden gespeeld 2 doelpunten tegen, waar hebben we het over?
We mogen in ons handjes knijpen met deze verdediging
nummer10
 nummer10 - zondag 05 december 2021 - 01:12   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 05 december 2021 - 00:54 schreef Jack Huntelaar het volgende:
Iedere supporter heeft zo zijn voorkeur voor bepaalde spelers.
Ook ik maar de cijfers spreken anders.

15 wedstrijden gespeeld 2 doelpunten tegen, waar hebben we het over?
We mogen in ons handjes knijpen met deze verdediging
Dat is me punt toch niet... In hoeveel wedstrijden kom je eenvoudig voor zoals jezelf al zegt , weinig tegen.. dan had je Taqi, een zeer gewaardeerde speler en voorheen onbetwist basisspeler en reserver aanvoerder van Argentiniƫ meer minuten kunnen geven toch? En ik geloof al helemaal niet dat je met taqi meer tegendoelpunten had dan met blind.. en je weet zelf ook wel toch dat tenhag een paar spelers heeft die never gaan banken hoe slecht ze ook presteren..

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3165
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Ajax - Willem II (donderdag 02 december 2021, 21:00); 5 - 0









0.0063650