BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het officiële Patrik Wålemark topic

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 14 januari 2022 - 17:40   quote  deeplink  
Oprotten met dit mistbaksel..

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 17 januari 2022 door RenatoBos --
van geil
 van geil - vrijdag 14 januari 2022 - 17:40   quote  deeplink  
Postzegel
MightyAce
 MightyAce - vrijdag 14 januari 2022 - 17:48   quote  deeplink  
En die ook niet
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 14 januari 2022 - 17:50   quote  deeplink  
'Feyenoord akkoord met Häcken over Wålemark'

3908-D634-2-F3-E-4-D6-A-8-D79-031-ACAB83-B47.jpg

Feyenoord en het Zweedse Häcken zijn het eens geworden over de transfer van Patrik Wålemark. De 20-jarige aanvaller komt per direct over en gaat voor 4,5 jaar tekenen in Rotterdam.

Dat melden Göteborgs-Posten, 1908_nl en wordt door technisch directeur Frank Arnesen bevestigt aan Voetbal International. De Zweed speelt doorgaans als rechtsbuiten maar kan ook als aanvallende middenvelder uit de voeten. Trainer Arne Slot heeft daarmee zijn gewenste aanvallende versterking binnen.

Ook onder meer Sampdoria, Club Brugge en Rubin Kazan waren concreet in de markt voor de aanvaller. Anderlecht, Ajaks, Atalanta en Sassuolo informeerden voorzichtig naar zijn diensten, maar Feyenoord is de concurrentie te slim af geweest.

Het is nog niet bekend hoeveel Feyenoord voor Wålemark betaalt. Häcken sloeg eerder een bod van 2,5 miljoen euro af. De Zweden verlangden naar verluidt vijf miljoen euro voor de aanvaller, die dit seizoen goed was voor negen doelpunten in 29 wedstrijden.

Wålemark wordt de tweede winterse versterking voor Feyenoord, eerder vandaag werd al bekend dat het Amerikaanse talent Cole Bassett voor anderhalf jaar gehuurd wordt van Colorado Rapids, met optie tot koop.



-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 14 januari 2022 door RenatoBos --
CobusIII
 CobusIII - vrijdag 14 januari 2022 - 17:56   quote  deeplink  
hebben we meteen iemand die de vrije trappen kan nemen...
R()b
 R()b - vrijdag 14 januari 2022 - 18:11   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 14 januari 2022 - 17:40 schreef RenatoBos het volgende:
Oprotten met dit mistbaksel..
Hoezo dan?
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 14 januari 2022 - 18:17   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 14 januari 2022 - 18:11 schreef R()b het volgende:

[..]

Hoezo dan?
Je mist het punt van gisteren..d:-)
Frobin1974
 Frobin1974 - vrijdag 14 januari 2022 - 18:19   quote  deeplink  
Welkom Patrik, welkom bij by far de mooiste club!
Nibke 7
 Nibke 7 - vrijdag 14 januari 2022 - 18:26   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 14 januari 2022 - 17:40 schreef van geil het volgende:
Postzegel
Super markt
MightyAce
 MightyAce - vrijdag 14 januari 2022 - 18:26   quote  deeplink  
Knap als we deze idd binnenhalen
R()b
 R()b - vrijdag 14 januari 2022 - 18:26   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 14 januari 2022 - 18:17 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

Je mist het punt van gisteren..d:-)
Ah oke, scheelt google tijd :D
FR-Henk
 FR-Henk - vrijdag 14 januari 2022 - 18:33   quote  deeplink  
Wereldselectie.
MightyAce
 MightyAce - vrijdag 14 januari 2022 - 18:34   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 14 januari 2022 - 18:33 schreef FR-Henk het volgende:
Wereldselectie.
Derde?
FR-Henk
 FR-Henk - vrijdag 14 januari 2022 - 18:36   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 14 januari 2022 - 18:34 schreef MightyAce het volgende:

[..]

Derde?
Komen overal vandaan.
Zal nog een Koreaan moeten komen. Of Rus mag ook.
kenny
 kenny - vrijdag 14 januari 2022 - 19:09   quote  deeplink  
ben wel blij met deze aankoop , echt een goede voetballer , mooie traptechniek , snel , technisch en overzicht
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 14 januari 2022 - 19:15   quote  deeplink  
Feyenoord heeft het Zweedse talent Patrik Wålemark zo goed als binnen. Alleen de medische keuring kan een overgang nog in de weg staan. De 20-jarige rechtsbuiten, die ook als aanvallende middenvelder uit de voeten kan, meldt zich morgen al in De Kuip.

Dat meldt Martijn Krabbendam van Voetbal International. Zondag en maandag wordt de nieuwe aanwinst medisch gekeurd. Als Wålemark dat doorstaat is hij definitief speler van Feyenoord. De Zweed kan volgend weekend, als Feyenoord op bezoek gaat bij NEC, zijn eerste minuten maken.
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 14 januari 2022 - 19:16   quote  deeplink  
De financiële details van de transfer van Patrik Wålemark zijn bekend. De Rotterdammers betalen een vast bedrag van 3.25 miljoen euro aan BK Häcken.

Dat meldt Feyenoord Transfermarkt. Bovenop de 3.25 miljoen euro komt nog een maximum bedrag van één miljoen euro aan bonussen. Daarnaast heeft Häcken een doorverkooppercentage van 15% bedongen. De Zweden hebben met de verkoop van de 20-jarige aanvaller een clubrecord te pakken.
Bowie
 Bowie - vrijdag 14 januari 2022 - 19:27   quote  deeplink  
Mooi.

Beelden van hem gezien, snel als zaad en technisch zeer ok.

Goeie aankoop, half Europa hield deze speler in de gaten.
Bevestiging ook dat de kas écht gevuld is en daarom lijkt mij de komst van Bazoer ook een feit.
van geil
 van geil - vrijdag 14 januari 2022 - 19:30   quote  deeplink  
Snel als zaad , tjeemig.
pat
 pat - vrijdag 14 januari 2022 - 20:01   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 14 januari 2022 - 19:30 schreef van geil het volgende:
Snel als zaad , tjeemig.
Tjeemig geile?
Tog iets wat je nog verbaast?

Ot:

Mooie aankopen.
Wordt een mooie tweede helft.
kuipje
 kuipje - vrijdag 14 januari 2022 - 20:46   quote  deeplink  
Wel interessant dit scoutings rapport

https://www.hudl.com/blog/patrik-walemark-hacken
Cruzcontrol
 Cruzcontrol - zaterdag 15 januari 2022 - 00:22   quote  deeplink  
Goed gevoel over deze transferwindow.

Moet allemaal nog blijken, maar lijkt allemaal gericht en logisch.
Cruzcontrol
 Cruzcontrol - zaterdag 15 januari 2022 - 01:53   quote  deeplink  
Technisch directeur Frank Arnesen heeft vrijdag niet stilgezeten. Feyenoord heeft twee grote talenten weten binnen te halen. De Rotterdammers moeten de laatste formaliteiten nog afronden en dan mogen Patrik Wålemark en Cole Bassett zich Feyenoorders noemen. ''Het was een mooie dag vandaag'', reageert de Deen.

Het verhaal van Wålemark is opmerkelijk te noemen. De buitenspeler speelde tot zijn achttiende voor een kleine club: Qviding. ''Eigenlijk is het ongelooflijk wat die jongen laat zien, want in feite heeft hij helemaal geen opleiding gehad'', vertelt Arnesen in gesprek met Voetbal International. ''Arne is gek met hem en ik kan dat begrijpen. Maar laten we ook met hem rustig doen. Hij is pas net prof en mist dus een opleiding, maar tegelijkertijd: als je je zó snel zó goed ontwikkelt, dan kan het snel gaan, hè?''

Ajax volgde Wålemark ook, maar werden niet concreet. ''Die zoeken een paar categorieën hoger, die denken aan Steven Bergwijn. Voor ons onhaalbaar, maar we zijn blij met Walemark. Ons voordeel was dat we zijn agent kenden en hij het ziet zitten in onze plannen. Dan kan je tot iets komen. Net zoals Cole Bassett past hij in het profiel en beleid dat we nu voeren: jonge, talentvolle spelers die zich kunnen doorontwikkelen, het team beter maken en ook nog eens waarde vertegenwoordigen.''
Stylzz
 Stylzz - zaterdag 15 januari 2022 - 13:37   quote  deeplink  
https://www.youtube.com/watch?v=WbktEZ8GPd8&t=3s&ab_channel=FootballTalent
VVout
 VVout - zaterdag 15 januari 2022 - 15:47   quote  deeplink  
Spelertje hoor zo te zien, zet die met Sini op de flanken en ze worden gek denk ik.
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - zaterdag 15 januari 2022 - 15:51   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 14 januari 2022 - 19:30 schreef van geil het volgende:
Snel als zaad , tjeemig.
Dat zegt iemand die zichzelf Van Geil noemt. Haha, humor!
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - zaterdag 15 januari 2022 - 16:02   quote  deeplink  
Idd snel, maar het valt me in dit filmpje wel op dat het alleen maar af cities zijn waarin hij zelf gaat. Puur individueel. Niet een keer een listig balletje op een meespreken gezien of zo. Ben benieuwd hoor.
Stylzz
 Stylzz - zondag 16 januari 2022 - 21:01   quote  deeplink  
Kan wel eens snel minuten gaan maken
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - zondag 16 januari 2022 - 21:01   quote  deeplink  
Als je zijn concurrentie ziet wel ja.
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 17 januari 2022 - 16:24   quote  deeplink  
Officieel: Feyenoord legt Wålemark langdurig vast

055-B2-E2-E-7-C85-4-FFD-B99-E-E85-A9-FC50-D8-F.jpg

De twintigjarige Zweed Patrik Wålemark is Feyenoorder. Zijn komst leek al aanstaande, maar is nu ook door de club zelf bevestigd. De club kondigde zijn komst aan via social media, waarna een officieel persbericht snel zal volgen.

Wålemark is een linksbenige rechtsbuiten, die op die positie als concurrent voor Alireza Jahanbakhsh zal dienen. De Zweedse jeugdinternational tekent in De Kuip een contract voor 4,5 jaar, tot medio 2026. Volgens eerdere berichten betaalt Feyenoord een bedrag van rond de 3,25 miljoen euro aan zijn oude club BK Häcken.

Bij Häcken was Wålemark afgelopen seizoen goed voor negen goals en acht assists in 29 wedstrijden. Ook debuteerde hij in 2021 voor Zweden Onder 21. Daar maakte hij sinds zijn debuut minuten in alle zeven duels, waarin hij goed was voor drie goals en twee assists.

"Na de indrukwekkende ontwikkeling die Patrik in Zweden heeft doorgemaakt is de overgang naar Feyenoord een mooie volgende stap in zijn carrière", aldus Frank Arnesen. "We zien in hem een speler die met dreigende acties en versnelling ruimte en kansen kan creëren voor zichzelf en zijn medespelers. Kortom: een talentvolle speler waarvan we verwachten dat hij de groei die hij al heeft laten zien hier verder bij ons doortrekt."

B67-A1-AAF-1297-414-C-AA40-632478978349.jpg

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 17 januari 2022 door RenatoBos --
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - maandag 17 januari 2022 - 17:20   quote  deeplink  
Welkom! Hard nodig ook, hopelijk onze vleugels zijn minder goed bezet dan gehoopt. Nelson en Jahanbakhsh vallen tegen, Linssen is eigenlijk alleen maar centraal inzetbaar, telkens als hij naar de flank gaat is het veel minder.

En Sini presteert wel, maar die heeft ook wel genoeg mindere wedstrijden er tussen zitten. En fysiek heeft hij soms problemen (vermoeidheid in de loop van de wedstrijd, blessures) En op 1 goede buitenspeler kan je niet een heel seizoen bouwen.
van geil
 van geil - maandag 17 januari 2022 - 17:40   quote  deeplink  
T heeft een harde plassert
piet de paler
 piet de paler - maandag 17 januari 2022 - 17:51   quote  deeplink  
Na die zweed en amerikaan schijnt er nog iemand te komen .....( met komen bedoel ik niet zoals in the voice) enig idee wie
MightyAce
 MightyAce - maandag 17 januari 2022 - 18:05   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 17 januari 2022 - 17:51 schreef piet de paler het volgende:
Na die zweed en amerikaan schijnt er nog iemand te komen .....( met komen bedoel ik niet zoals in the voice) enig idee wie
Waarschijnlijk ook een jonge speler met niet al te lang contract meer.
piet de paler
 piet de paler - maandag 17 januari 2022 - 18:09   quote  deeplink  
Zou Walemark...........de nieuwe .......ove Kindvall worden ?
Of was Ove een spits

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 17 januari 2022 door piet de paler --
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 17 januari 2022 - 18:53   quote  deeplink  
Ja..
FR-Henk
 FR-Henk - maandag 17 januari 2022 - 18:56   quote  deeplink  
Rechtsbuiten en afgelopen seizoen vooral aanvallende middenvelder.
Inzetbaar op meer posities. Dat wil Slot graag.
Frobin1974
 Frobin1974 - maandag 17 januari 2022 - 19:02   quote  deeplink  
Wat ik lees en hoor komt er nog één speler in ieder geval. Vaag verhaal gelezen dat het om een speler zou gaan uit een stad waar men Feyenoord liever niet meer ziet......Rome? Gent? Basel? Glasgow? Kortom erg vaag.
MightyAce
 MightyAce - maandag 17 januari 2022 - 19:06   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 17 januari 2022 - 19:02 schreef Frobin1974 het volgende:
Wat ik lees en hoor komt er nog één speler in ieder geval. Vaag verhaal gelezen dat het om een speler zou gaan uit een stad waar men Feyenoord liever niet meer ziet......Rome? Gent? Basel? Glasgow? Kortom erg vaag.
Hahaha dan kan je half Europa wegstrepen
FR-Henk
 FR-Henk - maandag 17 januari 2022 - 19:11   quote  deeplink  
Hah, leuk.
Nancy?
Gerard_FR
 Gerard_FR - maandag 17 januari 2022 - 19:19   quote  deeplink  
Bremen?
van geil
 van geil - maandag 17 januari 2022 - 19:22   quote  deeplink  
Berlijn
van geil
 van geil - maandag 17 januari 2022 - 19:25   quote  deeplink  
We klappen er wel de aardige miljoenen uit deze winter.
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 17 januari 2022 - 21:34   quote  deeplink  
Patrik Wålemark rondde maandagmiddag zijn overstap naar Feyenoord af. Voor de Zweed ging het de afgelopen week allemaal erg snel, met de transfer als beloning voor zijn stormachtige ontwikkeling. Op de website van Feyenoord vertelde hij erover.

"Het voelt geweldig om in deze stad en bij deze club te zijn. Ik heb goede gesprekken gehad met Feyenoord en kreeg het idee dat ze een goed plan met me hebben", aldus de 20-jarige nieuweling, die zich verdiepte in zijn nieuwe club. "Het eerste dat ik hoorde, is dat de supporters geweldig zijn. Ik kijk ernaar uit om kennis met ze te maken. Natuurlijk is het ook een grote club in Nederland, een club met een mooie historie."

Afgelopen jaar was Wålemark bij BK Häcken goed voor negen goals en acht assists. "Het was een goed seizoen voor mij. Ik heb mijn kwaliteiten kunnen laten zien en hoop dat zo snel mogelijk ook voor Feyenoord te doen. Het is voor mij erg snel gegaan. Drie jaar geleden speelde ik nog op het vierde niveau van Zweden. Na twee jaar op het hoogste niveau bij BK Häcken ben ik nu hier. Ik ben blij met hoe het is gelopen."

Wålemark vertelde alvast kort welk type speler Het Legioen kan verwachten. "Ik hou ervan om met mijn linkerbeen naar binnen te komen om vervolgens te passen of te schieten. Ik ben behoorlijk snel aan de bal en creëer graag kansen voor mezelf en ploeggenoten. Van nature ben ik een rechtsbuiten, maar het afgelopen seizoen heb ik ook veel als aanvallende middenvelder gespeeld. Een voorkeur heb ik eigenlijk niet."



-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 17 januari 2022 door RenatoBos --
CobusIII
 CobusIII - dinsdag 18 januari 2022 - 15:53   quote  deeplink  
https://www.fcupdate.nl/voetbalnieuws/396226/feyenoord-aanwinst-walemark-is-nog-niet-100-fit/?utm_source=headliner.nl&utm_medium=link&utm_term=free&utm_content=textlink&utm_campaign=Headliner.nl
VVout
 VVout - dinsdag 18 januari 2022 - 17:10   quote  deeplink  
Logisch, maar als wissel tegen het einde zal hem al wat minuten kunnen maken toch?
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 18 januari 2022 - 18:24   quote  deeplink  
Zou me ook verbazen als ze een speler hadden aangetrokken die voor de verandering wel fit zou zijn..
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 18 januari 2022 - 18:53   quote  deeplink  
Nou ja die
Competitie ligt al ff stil.
Maar zag m vandaag flink op de training mee doen
van geil
 van geil - dinsdag 18 januari 2022 - 19:00   quote  deeplink  
Mix tussen Robben Messi en Berghuis.
Jaja.

De blessuregevoeligheid van Robben.
De kop-kracht van Messi.
En de betrouwbaarheid van Berghuis.
MightyAce
 MightyAce - dinsdag 18 januari 2022 - 20:03   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 18 januari 2022 - 19:00 schreef van geil het volgende:
Mix tussen Robben Messi en Berghuis.
Jaja.

De blessuregevoeligheid van Robben.
De kop-kracht van Messi.
En de betrouwbaarheid van Berghuis.
De nieuwe Harmeet Singh

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3165
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het officiële Patrik Wålemark topic









0.0150358