BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Wie gaat Ten Hag opvolgen ?

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
jodocus
 jodocus - donderdag 07 april 2022 - 11:16   quote  deeplink  
https://www.fcupdate.nl/voetbalnieuws/400031/break-manchester-united-en-ten-hag-zo-goed-als-rond/ wie o wie ? Peter Bosz ?
jodocus
 jodocus - donderdag 07 april 2022 - 11:18   quote  deeplink  
Of Ron Jans ???
nummer10
 nummer10 - donderdag 07 april 2022 - 11:35   quote  deeplink  
Heb Ron Jans altijd een prima trainer gevonden, maar of het wat is voor Ajax betwijfel ik.. voor de rest? Geen idee.. iedereen hier weet hoe ik over Bosz denk maar hoeft van mij niet perse.. vroeg me wel af of misschien jonk iets kan zijn? Heitinga er al klaar voor? Of reiziger ?
Pietje
 Pietje - donderdag 07 april 2022 - 12:08   quote  deeplink  
Voor mijn gevoel is het huidige Ajax te groot geworden voor een Nederlandse trainer. Ik houd het daarom op een trainer uit het buitenland. Maar wie??
Daarnaast is Erik ten Hag nog niet weg hoor.
p111
 p111 - donderdag 07 april 2022 - 12:45   quote  deeplink  
John van het Schip,Bos,Slot,van der gaag,Ron Jans,Letsch. Keus genoeg niet allemaal beschikbaar of capabel wie zal het zeggen. Reiziger geen uitstraling voor Ajax /Heitinga no 1 of 2 jaartjes wachten.Ik heb geen flauw idee wie het gaat worden,ik ben benieuwd.
jodocus
 jodocus - donderdag 07 april 2022 - 15:16   quote  deeplink  
Tja idd benieuwd of Jonk wat zou zijn
Eide
 Eide - donderdag 07 april 2022 - 15:18   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 07 april 2022 - 15:16 schreef jodocus het volgende:
Tja idd benieuwd of Jonk wat zou zijn
Niet zolang Van der Sar CEO is.
Pietje
 Pietje - donderdag 07 april 2022 - 16:02   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 07 april 2022 - 15:16 schreef jodocus het volgende:
Tja idd benieuwd of Jonk wat zou zijn
Jonk wil pertinent niet. Die is ooit door de zijdeur verdwenen na een forse aanvaring met Edwin van der Sar omdat Jonk consequent weigerde om deel te nemen aan vergaderingen van het Technisch Hart bij Ajax. Zeg maar rustig: hij is weggepest en komt niet meer terug bij Ajax.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 07 april 2022 door Pietje --
Eide
 Eide - donderdag 07 april 2022 - 17:18   quote  deeplink  
Niet zozeer weggepest, maar terzijde geschoven omdat hij en Bergkamp verstorende factoren waren in het proces dat Van der Sar en Overmars voor ogen hadden. Jonk en Bergkamp wilde vol op de jeugd gaan leunen terwijl Van der Sar en Overmars met forse financiele sprongen kwaliteit wilde aantrekken en wilde aanvullen met eigen jeugd (versus leunen op).

Dat is inderdaad tot een hele forse aanvaring gekomen waarbij uiteindelijk zowel Jonk als Bergkamp is vertrokken. Zolang Van der Sar bij Ajax de scepter zwaait komt Wim Jonk niet binnen.

Wat namen:
- Heitinga wordt gezien als een toekomstig trainer van Ajax 1 maar Ajax wil hem niet meteen in het diepe gooien. We wens bestaat om hem eerst nog te laten rijpen.
- Slot is qua voetbalopvatting geschikt, maar heeft wel calimerotrekken. Bovendien zal Feyenoord gewoon geen zaken willen doen met Ajax.
- Reiziger en Bogarde zijn perfecte assistenten maar geen hoofdtrainers.
- Peter Bosz ligt bepaald niet voor de hand op dit moment.
- Buitenlandse opties worden nauwelijks genoemd. Rangnick komt natuurlijk vrij maar er lijkt eigenlijk geen enkele gerucht de ronde te doen over mogelijke buitenlandse opties.
p111
 p111 - donderdag 07 april 2022 - 17:49   quote  deeplink  
En met alle respect waarom buitenlandse middelmaat,de rote jonens zin niet betaalbaar.
p111
 p111 - donderdag 07 april 2022 - 17:50   quote  deeplink  
Misschien nog Schreuder van Brugge.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 07 april 2022 door p111 --
Eide
 Eide - donderdag 07 april 2022 - 18:19   quote  deeplink  
Ralf Rangnick is overigens ook wel een optie om Overmars op te volgen. Hij heeft RB Salzburg met een uiterst succesvol transferbeleid op de kaart gezet.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - donderdag 07 april 2022 - 18:47   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 07 april 2022 - 17:50 schreef p111 het volgende:
Misschien nog Schreuder van Brugge.
Misschien nog de beste optie op dit moment
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - donderdag 07 april 2022 - 18:48   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 07 april 2022 - 18:19 schreef Eide het volgende:
Ralf Rangnick is overigens ook wel een optie om Overmars op te volgen. Hij heeft RB Salzburg met een uiterst succesvol transferbeleid op de kaart gezet.
Tja waarom niet dan
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - donderdag 07 april 2022 - 18:49   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 07 april 2022 - 12:08 schreef Pietje het volgende:
Voor mijn gevoel is het huidige Ajax te groot geworden voor een Nederlandse trainer. Ik houd het daarom op een trainer uit het buitenland. Maar wie??
Daarnaast is Erik ten Hag nog niet weg hoor.
Is zo goed als rond, het zou me verbazen dat hij blijft
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - donderdag 07 april 2022 - 20:40   quote  deeplink  
Pep Guardiola
remco k
 remco k - vrijdag 08 april 2022 - 09:19   quote  deeplink  
quote:
Ach hou die 1 plans trainer aub weg bij Ajax zeg.
remco k
 remco k - vrijdag 08 april 2022 - 09:20   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 07 april 2022 - 18:19 schreef Eide het volgende:
Ralf Rangnick is overigens ook wel een optie om Overmars op te volgen. Hij heeft RB Salzburg met een uiterst succesvol transferbeleid op de kaart gezet.
Die is de komende twee jaar aangesteld als adviseur bij united.
remco k
 remco k - vrijdag 08 april 2022 - 09:21   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 07 april 2022 - 20:40 schreef Ajax Warrior het volgende:
Pep Guardiola
Als dat toch mogelijk zou zijn zeg.

Nee, daar is onze competitie echt te klein voor.
remco k
 remco k - vrijdag 08 april 2022 - 09:22   quote  deeplink  
Het feit dat een opvolger voor ten Hag niet bepaald makkelijk te vinden gaat zijn, zegt ook wel wat over zijn kwaliteiten en prestaties.
Eide
 Eide - vrijdag 08 april 2022 - 11:02   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 08 april 2022 - 09:20 schreef remco k het volgende:

[..]

Die is de komende twee jaar aangesteld als adviseur bij united.
Dat zijn dingen waar over te onderhandelen valt, zeker als Ten Hag inderdaad naar United gaat.

Verder vind ik het heel lastig. Ik zie niet zomaar een coach die geschikt is voor Ajax. We zijn natuurlijk ook verwent met prijzen en mooi voetbal, mede omdat de voetbaltechnische organisatie bij Ajax fenomenaal is geweest.
Loetje
 Loetje - vrijdag 08 april 2022 - 11:36   quote  deeplink  
Dit gaat een hele lastige worden. Heb gehaald en gejuicht om Ten Hag. Maar als deze man dit jaar weer een dubbel pakt, zijn de palmares echt fenomenaal hoor.

Je bent Overmars kwijt, gaat Ten Hag kwijtraken. Je gaat een aantal spelers kwijtraken dus er komt echt een volgend tijdperk aan.

In de Nederlandse lichting zie ik maar 1 potentieel koppel en dat is Heitinga met de ervaren Alfred Schreuder ernaast. Alfred is ervaren, kent de club en is altijd liever Assistent geweest dan op de voorgrond en Heitinga wordt als de toekomstige trainer gezien. Anderzijds, het is een flink risico

Ik zou hier echt over moeten nadenken
nummer10
 nummer10 - vrijdag 08 april 2022 - 11:52   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 08 april 2022 - 11:36 schreef Loetje het volgende:
Dit gaat een hele lastige worden. Heb gehaald en gejuicht om Ten Hag. Maar als deze man dit jaar weer een dubbel pakt, zijn de palmares echt fenomenaal hoor.

Je bent Overmars kwijt, gaat Ten Hag kwijtraken. Je gaat een aantal spelers kwijtraken dus er komt echt een volgend tijdperk aan.

In de Nederlandse lichting zie ik maar 1 potentieel koppel en dat is Heitinga met de ervaren Alfred Schreuder ernaast. Alfred is ervaren, kent de club en is altijd liever Assistent geweest dan op de voorgrond en Heitinga wordt als de toekomstige trainer gezien. Anderzijds, het is een flink risico

Ik zou hier echt over moeten nadenken
Geen verkeerd duo denk ik..
p111
 p111 - vrijdag 08 april 2022 - 13:30   quote  deeplink  
Nee inderdaad Schreuder,het zal moeilijk worden om een vervanger te vinden.
jodocus
 jodocus - vrijdag 08 april 2022 - 16:24   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 08 april 2022 - 11:52 schreef nummer10 het volgende:

[..]

Geen verkeerd duo denk ik..
ja idd goeie optie
jodocus
 jodocus - vrijdag 08 april 2022 - 16:25   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 08 april 2022 - 11:36 schreef Loetje het volgende:
Dit gaat een hele lastige worden. Heb gehaald en gejuicht om Ten Hag. Maar als deze man dit jaar weer een dubbel pakt, zijn de palmares echt fenomenaal hoor.

Je bent Overmars kwijt, gaat Ten Hag kwijtraken. Je gaat een aantal spelers kwijtraken dus er komt echt een volgend tijdperk aan.

In de Nederlandse lichting zie ik maar 1 potentieel koppel en dat is Heitinga met de ervaren Alfred Schreuder ernaast. Alfred is ervaren, kent de club en is altijd liever Assistent geweest dan op de voorgrond en Heitinga wordt als de toekomstige trainer gezien. Anderzijds, het is een flink risico

Ik zou hier echt over moeten nadenken
ja ,ik zeg doen
Loetje
 Loetje - vrijdag 08 april 2022 - 17:27   quote  deeplink  
Ik zou zeker niet zomaar doen zeggen, het is alleen de enige NL keuze die in mij opkomt.

Het is echt maar de vraag of Heitinga dat kan. Je begint dan opnieuw en zelfs met een beginnende trainer bij een club waar nu vooral veel duidelijkheid nodig is, denk ik.

Er valt zeker wat voor te zeggen, het kan goed gaan en vandaar ook als optie genoemd door mij. Er valt ook genoeg te zeggen om het echt niet te doen
Eide
 Eide - vrijdag 08 april 2022 - 19:20   quote  deeplink  
Uiteindelijk is Heitinga onbewezen. Dat is een groot risico. De ervaring met nieuwbakken hoofdtrainers aan het roer van een topclub is niet heel goed geweest. Van Basten en Keizer komen meteen op als je aan Ajax denkt. Van Bommel en Van Bronckhorst deden het bij de rivalen in de Eredivisie redelijk tot goed, maar bleken beide toch ook licht voor het buitenland.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - vrijdag 08 april 2022 - 20:50   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 08 april 2022 - 11:36 schreef Loetje het volgende:
Dit gaat een hele lastige worden. Heb gehaald en gejuicht om Ten Hag. Maar als deze man dit jaar weer een dubbel pakt, zijn de palmares echt fenomenaal hoor.

Je bent Overmars kwijt, gaat Ten Hag kwijtraken. Je gaat een aantal spelers kwijtraken dus er komt echt een volgend tijdperk aan.

In de Nederlandse lichting zie ik maar 1 potentieel koppel en dat is Heitinga met de ervaren Alfred Schreuder ernaast. Alfred is ervaren, kent de club en is altijd liever Assistent geweest dan op de voorgrond en Heitinga wordt als de toekomstige trainer gezien. Anderzijds, het is een flink risico

Ik zou hier echt over moeten nadenken
Ik ga met je mee, lijkt me een goed koppel Alfred met Heitinga (of ev met Kluivert)
Alfred is een tacticus, die staat bij mij op nummer1 en Heitinga zoals jij al zei voor de toekomst.

Er gaan waarschijnlijk heel wat spelers vertrekken.
We gaan een onherkenbaar Ajax zien als we de media moeten geloven

Er wordt gepubliceerd dat Ten Hag Antony en Timber mee neemt.
Bayern is Gravenbergh en Mazaroui aan het binnen trekken.

Dan hebben we Tagliafico nog die weg wil en misschien Blind die nog ergens wil cashen.

Laten we hopen dat we Haller behouden want die is ook in de picture.

Ik zie het eerlijk gezegd somber in want we zijn inderdaad Overmars ook nog eens kwijt

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 08 april 2022 door Jack Huntelaar --
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - vrijdag 08 april 2022 - 20:58   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 08 april 2022 - 19:20 schreef Eide het volgende:
Uiteindelijk is Heitinga onbewezen. Dat is een groot risico. De ervaring met nieuwbakken hoofdtrainers aan het roer van een topclub is niet heel goed geweest. Van Basten en Keizer komen meteen op als je aan Ajax denkt. Van Bommel en Van Bronckhorst deden het bij de rivalen in de Eredivisie redelijk tot goed, maar bleken beide toch ook licht voor het buitenland.
Alfred als hoofdtrainer, Heintinga als assistent
Zodat Heitinga over een paar jaar het stokje over kan nemen.

Ik vind trouwens dat we zo snel mogelijk een vervanger voor Overmars moeten aan trekken.
Die moet de in en uitgaande transfers gaan regelen, want er komt nog al wat aan.
remco k
 remco k - vrijdag 08 april 2022 - 23:29   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 08 april 2022 - 11:36 schreef Loetje het volgende:
Dit gaat een hele lastige worden. Heb gehaald en gejuicht om Ten Hag. Maar als deze man dit jaar weer een dubbel pakt, zijn de palmares echt fenomenaal hoor.

Je bent Overmars kwijt, gaat Ten Hag kwijtraken. Je gaat een aantal spelers kwijtraken dus er komt echt een volgend tijdperk aan.

In de Nederlandse lichting zie ik maar 1 potentieel koppel en dat is Heitinga met de ervaren Alfred Schreuder ernaast. Alfred is ervaren, kent de club en is altijd liever Assistent geweest dan op de voorgrond en Heitinga wordt als de toekomstige trainer gezien. Anderzijds, het is een flink risico

Ik zou hier echt over moeten nadenken
Ik zou Heitinga echt nog niet aanstellen. Volgens mij heeft Ajax daar zelf ook iets over geroepen toch?
remco k
 remco k - vrijdag 08 april 2022 - 23:31   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 08 april 2022 - 19:20 schreef Eide het volgende:
Uiteindelijk is Heitinga onbewezen. Dat is een groot risico. De ervaring met nieuwbakken hoofdtrainers aan het roer van een topclub is niet heel goed geweest. Van Basten en Keizer komen meteen op als je aan Ajax denkt. Van Bommel en Van Bronckhorst deden het bij de rivalen in de Eredivisie redelijk tot goed, maar bleken beide toch ook licht voor het buitenland.
Van Bommel toch ook gewoon matig in Nederland en ontslagen?
remco k
 remco k - vrijdag 08 april 2022 - 23:32   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 08 april 2022 - 20:50 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Ik ga met je mee, lijkt me een goed koppel Alfred met Heitinga (of ev met Kluivert)
Alfred is een tacticus, die staat bij mij op nummer1 en Heitinga zoals jij al zei voor de toekomst.

Er gaan waarschijnlijk heel wat spelers vertrekken.
We gaan een onherkenbaar Ajax zien als we de media moeten geloven

Er wordt gepubliceerd dat Ten Hag Antony en Timber mee neemt.
Bayern is Gravenbergh en Mazaroui aan het binnen trekken.

Dan hebben we Tagliafico nog die weg wil en misschien Blind die nog ergens wil cashen.

Laten we hopen dat we Haller behouden want die is ook in de picture.

Ik zie het eerlijk gezegd somber in want we zijn inderdaad Overmars ook nog eens kwijt
Ajax gaat echt niet zomaar zoveel spelers verkopen.

Ik vermoed dat Gravenberg Onana tagliafico en misschien Anthony vertrekt en dat het daarna ook klaar is.

Ajax laat al jaren niet zomaar even een halve selectie gaan.

En leuk dat ten Hag iemand mee wil nemen. Maar als Ajax niet hoeft of wil verkopen gaan ze gewoon niet.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 08 april 2022 door remco k --
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zaterdag 09 april 2022 - 00:25   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 08 april 2022 - 23:32 schreef remco k het volgende:

[..]

Ajax gaat echt niet zomaar zoveel spelers verkopen.

Ik vermoed dat Gravenberg Onana tagliafico en misschien Anthony vertrekt en dat het daarna ook klaar is.

Ajax laat al jaren niet zomaar even een halve selectie gaan.

En leuk dat ten Hag iemand mee wil nemen. Maar als Ajax niet hoeft of wil verkopen gaan ze gewoon niet.
Inderdaad dan lopen ze later gratis de deur uit als tegen reactie.

Ik hoop dat je gelijk krijgt want spelers als Timber wil ik absoluut niet kwijt.
Hoop echt dat hij zelf zo verstandig is.

Maar ook Mazaroui vergeet je, want die blijft ook niet.
Die loopt gratis de deur uit.

Ook Labyad en Danilo vertrekken dus is er werk aan de winkel voor een technisch directeur die er niet is
nummer10
 nummer10 - zaterdag 09 april 2022 - 00:57   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 09 april 2022 - 00:25 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Inderdaad dan lopen ze later gratis de deur uit als tegen reactie.

Ik hoop dat je gelijk krijgt want spelers als Timber wil ik absoluut niet kwijt.
Hoop echt dat hij zelf zo verstandig is.

Maar ook Mazaroui vergeet je, want die blijft ook niet.
Die loopt gratis de deur uit.

Ook Labyad en Danilo vertrekken dus is er werk aan de winkel voor een technisch directeur die er niet is
Labyad en Danilo hebben niks ingebracht dit seizoen, dus mis je niks aan.. jeugd staat echt wel klaar, een aantal dan.. ook een raadsel waarom tenhag bijv een labyad in een interview labyad voorkeur gaf aan eigen jeugd die meer toekomst hebben maar goed...iets met eigen aankopen boven jeugd stellen terwijl zijn aankopen die veel geld hebben gekost eigenlijk minder zijn ? Haller/brobbey klaiber/rensch unuvar/labyad..

En nogmaals heel leuk dat die goede cijfers heeft qua prestaties.. maar dat hadden meer trainers kunnen bereiken met dit materiaal en daar ben ik van overtuigd.. we vergeten het kampioenschap dankzij corona, daarna een top elftal met ziyech de ligt frenkie etc.. en dit jaar wederom billen knijpen tegen de kleintjes en wan prestaties tegen elftallen die een bepaalde tactiek hebben waar tenhag nog altijd geen antwoord op heeft.. zoals ik al vaker heb gezegd je moet je de ballen uit de broek schamen dat je niet met 2 vingers in de neus kampioen word met de miljoenen die in deze selectie zit..
remco k
 remco k - zaterdag 09 april 2022 - 08:46   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 09 april 2022 - 00:25 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Inderdaad dan lopen ze later gratis de deur uit als tegen reactie.

Ik hoop dat je gelijk krijgt want spelers als Timber wil ik absoluut niet kwijt.
Hoop echt dat hij zelf zo verstandig is.

Maar ook Mazaroui vergeet je, want die blijft ook niet.
Die loopt gratis de deur uit.

Ook Labyad en Danilo vertrekken dus is er werk aan de winkel voor een technisch directeur die er niet is
Ja want de laatste jaren zijn er echt tientallen spelers transfervrij vertrokken.

Volgens mij heeft Ajax dat juist altijd heel goed gedaan en heeft men daardoor altijd een goede selectie gehad.

Labyad en Danilo reken ik helemaal niet tot de groep als ik eerlijk ben.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zaterdag 09 april 2022 - 08:55   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 09 april 2022 - 00:57 schreef nummer10 het volgende:

[..]

Labyad en Danilo hebben niks ingebracht dit seizoen, dus mis je niks aan.. jeugd staat echt wel klaar, een aantal dan.. ook een raadsel waarom tenhag bijv een labyad in een interview labyad voorkeur gaf aan eigen jeugd die meer toekomst hebben maar goed...iets met eigen aankopen boven jeugd stellen terwijl zijn aankopen die veel geld hebben gekost eigenlijk minder zijn ? Haller/brobbey klaiber/rensch unuvar/labyad..

En nogmaals heel leuk dat die goede cijfers heeft qua prestaties.. maar dat hadden meer trainers kunnen bereiken met dit materiaal en daar ben ik van overtuigd.. we vergeten het kampioenschap dankzij corona, daarna een top elftal met ziyech de ligt frenkie etc.. en dit jaar wederom billen knijpen tegen de kleintjes en wan prestaties tegen elftallen die een bepaalde tactiek hebben waar tenhag nog altijd geen antwoord op heeft.. zoals ik al vaker heb gezegd je moet je de ballen uit de broek schamen dat je niet met 2 vingers in de neus kampioen word met de miljoenen die in deze selectie zit..
Hallo, of die spelers nou iets gebracht hebben of niet, je zal toch weer anderen moet hebben.
Dus zal de top van Ajax met de nieuwe trainers staf moeten bepalen of er jeugd door stroomt of dat er spelers aan gekocht moeten worden, ik laat alleen maar weten dat er best veel werk aan komt.

Jij valt steeds maar weer in herhaling over ten Hag.
Makkelijk hoor om iemand helemaal af te zeiken met argumenten die nergens op slaan.
Ten Hag heeft het over het geheel gezien goed gedaan.
Heeft Ajax redelijk ver naar de top van Europa gebracht.
We doen dus weer mee in Europa

Spelers en trainers die onder/ met ten Hag hebben gewerkt zijn werkelijk lyrisch over hem,

Heb je het interview met Gardiola gezien?
Manchester United die hem hoog hebben staan.

Nee hoor meneertje vindt maar een trainer van niks
nummer10
 nummer10 - zaterdag 09 april 2022 - 09:27   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 09 april 2022 - 08:55 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Hallo, of die spelers nou iets gebracht hebben of niet, je zal toch weer anderen moet hebben.
Dus zal de top van Ajax met de nieuwe trainers staf moeten bepalen of er jeugd door stroomt of dat er spelers aan gekocht moeten worden, ik laat alleen maar weten dat er best veel werk aan komt.

Jij valt steeds maar weer in herhaling over ten Hag.
Makkelijk hoor om iemand helemaal af te zeiken met argumenten die nergens op slaan.
Ten Hag heeft het over het geheel gezien goed gedaan.
Heeft Ajax redelijk ver naar de top van Europa gebracht.
We doen dus weer mee in Europa

Spelers en trainers die onder/ met ten Hag hebben gewerkt zijn werkelijk lyrisch over hem,

Heb je het interview met Gardiola gezien?
Manchester United die hem hoog hebben staan.

Nee hoor meneertje vindt maar een trainer van niks
Laat het hem maar zien bij manU zou ik zeggen.. of een andere grote club.. ik zeg overigens nergens dat ik niet blij ben met de cijfers want dat is goed voor Ajax. Echter DENK ik dat elke redelijke trainer het niet minder had gedaan, en al helemaal in de eredivisie niet... Helaas zullen we dit nooit weten aangezien er veel spelers weggaan volgend jaar en de nieuwe trainer denk ik met minder moet gaan werken..
remco k
 remco k - zaterdag 09 april 2022 - 22:16   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 09 april 2022 - 09:27 schreef nummer10 het volgende:

[..]

Laat het hem maar zien bij manU zou ik zeggen.. of een andere grote club.. ik zeg overigens nergens dat ik niet blij ben met de cijfers want dat is goed voor Ajax. Echter DENK ik dat elke redelijke trainer het niet minder had gedaan, en al helemaal in de eredivisie niet... Helaas zullen we dit nooit weten aangezien er veel spelers weggaan volgend jaar en de nieuwe trainer denk ik met minder moet gaan werken..
Ach hou op man. Je bent louter en alleen negatief over ten Hag en benut ieder mogelijkheid om hem onderuit te halen.

Feit is dat de beste man met Ajax dingen bereikt heeft die voor onmogelijk werden gehouden.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zondag 10 april 2022 - 00:55   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 09 april 2022 - 22:16 schreef remco k het volgende:

[..]

Ach hou op man. Je bent louter en alleen negatief over ten Hag en benut ieder mogelijkheid om hem onderuit te halen.

Feit is dat de beste man met Ajax dingen bereikt heeft die voor onmogelijk werden gehouden.
Eens!
p111
 p111 - zondag 10 april 2022 - 10:09   quote  deeplink  
Hopelijk dat ten Hag wel ballen toont en die Onana die gewoon kut staat te keepen en totaal geen enkel gevoel heeft bij de fans en de kritiek die hij krijgt,dat intreseert hem geen fuck.Nou ten Hag laat dan zien dat je een kerel bent en flikker die gozer lekker terug naar de bank of nog mooier zou zijn laat hem lekker alleen nog maar trainen.
nummer10
 nummer10 - zondag 10 april 2022 - 10:55   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 09 april 2022 - 22:16 schreef remco k het volgende:

[..]

Ach hou op man. Je bent louter en alleen negatief over ten Hag en benut ieder mogelijkheid om hem onderuit te halen.

Feit is dat de beste man met Ajax dingen bereikt heeft die voor onmogelijk werden gehouden.
De finale cl bedoel je.. klopt met een enorm goed elftal die eerst heeft moeten zeiken bij tenhag omdat het niet liep..
nummer10
 nummer10 - zondag 10 april 2022 - 10:55   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 10 april 2022 - 10:09 schreef p111 het volgende:
Hopelijk dat ten Hag wel ballen toont en die Onana die gewoon kut staat te keepen en totaal geen enkel gevoel heeft bij de fans en de kritiek die hij krijgt,dat intreseert hem geen fuck.Nou ten Hag laat dan zien dat je een kerel bent en flikker die gozer lekker terug naar de bank of nog mooier zou zijn laat hem lekker alleen nog maar trainen.
Doet die niet heeft al gezegd dat hij het seizoen afmaakt..

https://www.voetbalprimeur.nl/nieuws/1025545/bruggink-ziet-vergif-rond-onana-er-staan-twintig-ajax-spelers-te-wachten.html

En dan plus dit.. dan ben je als trainer gewoon echt dom dat je er niks mee doet

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 10 april 2022 door nummer10 --
p111
 p111 - zondag 10 april 2022 - 11:08   quote  deeplink  
Dit is killing voor je team hij moet hem echt er uit flikkeren.
remco k
 remco k - zondag 10 april 2022 - 13:52   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 10 april 2022 - 10:55 schreef nummer10 het volgende:

[..]

De finale cl bedoel je.. klopt met een enorm goed elftal die eerst heeft moeten zeiken bij tenhag omdat het niet liep..
En de best presterende trainer in de eredivisie ooit in de eerste honderd wedstrijden.

Alle seizoenen volle bak meedoen voor het kampioenschap en hem
Meestal ook gewoon winnen of als eerste eindigen.

Vaker overwinteren in Europa dan welke andere trainer dan ook sinds van Gaal.

Tsja. Tis allemaal kut.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 10 april 2022 - 16:46   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 10 april 2022 - 10:09 schreef p111 het volgende:
Hopelijk dat ten Hag wel ballen toont en die Onana die gewoon kut staat te keepen en totaal geen enkel gevoel heeft bij de fans en de kritiek die hij krijgt,dat intreseert hem geen fuck.Nou ten Hag laat dan zien dat je een kerel bent en flikker die gozer lekker terug naar de bank of nog mooier zou zijn laat hem lekker alleen nog maar trainen.
Heeft hij niet gezegd ......
Eide
 Eide - zondag 10 april 2022 - 19:01   quote  deeplink  
Ten Hag zou ook een aanbieding van RB Leipzig op zak hebben.
remco k
 remco k - zondag 10 april 2022 - 19:33   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 10 april 2022 - 19:01 schreef Eide het volgende:
Ten Hag zou ook een aanbieding van RB Leipzig op zak hebben.
Qua club geen stap vooruit. Qua competitie natuurlijk wel en stap vooruit.

Maar wel naar een competitie waarin kampioen worden bijna niet kan.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zondag 10 april 2022 - 19:59   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 10 april 2022 - 19:33 schreef remco k het volgende:

[..]

Qua club geen stap vooruit. Qua competitie natuurlijk wel en stap vooruit.

Maar wel naar een competitie waarin kampioen worden bijna niet kan.
Qua club is Manchester groter maar ook daar zal het heel lastig worden.
Ik denk dat hij beter moet blijven, al blijft het een prachtige uitdaging
Eide
 Eide - zondag 10 april 2022 - 20:03   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 10 april 2022 - 19:33 schreef remco k het volgende:

[..]

Qua club geen stap vooruit. Qua competitie natuurlijk wel en stap vooruit.

Maar wel naar een competitie waarin kampioen worden bijna niet kan.
Manchester United is ook geen stap vooruit. Uitzichtloze middenmoter. Daarnaast past RB Leipzig als club beter bij de aanvallende filosofie van Ten Hag. Daarnaast is de Bundesliga natuurlijk een competitie die Ten Hag past als aan warme jas.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5958
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Wie gaat Ten Hag opvolgen ?









0.0078260