BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Wie gaat Ten Hag opvolgen ?

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
remco k
 remco k - vrijdag 13 mei 2022 - 10:39   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 13 mei 2022 - 09:46 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Ik heb iets anders gelezen
https://www.ad.nl/buitenlands-voetbal/ook-schreuder-en-larsson-moeten-weg-bij-fc-barcelona~ab004db2/

https://www.telegraaf.nl/sport/724759959/ook-assistent-alfred-schreuder-definitief-weg-bij-fc-barcelona

https://www.gelderlander.nl/sport/ook-schreuder-en-larsson-moeten-weg-bij-fc-barcelona~ab004db2/?referrer=https%3A%2F%2Fwww.google.nl%2F
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - vrijdag 13 mei 2022 - 12:22   quote  deeplink  
quote:
Iets meer ook hahaha

Jammer ik kan het niet zo snel meer terug vinden maar laten we het er op houden dat de nieuwe voorzitter afscheid wou nemen van de Nederlandse enclave.
Niet omdat hij ontevreden was over Schreuder.

In ieder geval is van de Sar in zijn nopjes met Schreuder.
Ze hebben hem van dichtbij mee gemaakt bij Ajax.

Laten we hem eerlijk beoordelen en de dus de kans geven, ik heb er zelf wel een goed gevoel bij

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 13 mei 2022 door Jack Huntelaar --
nummer10
 nummer10 - vrijdag 13 mei 2022 - 12:51   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 13 mei 2022 - 07:53 schreef remco k het volgende:

[..]

Nee hoor. Ik Brande Bosz helemaal niet direct af. Ik was geen voorstander van zijn komst maar heb hem het hele seizoen gesteund en geroemd voor zijn aanvallende voetbal en die stuk of 7 hele mooie wedstrijden. En ik heb hem vervloekt omdat het veel te naïef was.

Daarnaast heb ik altijd gezegd dat de Europa league finale spelen zijn verdienste is omdat zoals ik altijd zeg hij daar verantwoordelijkheid voor is.

Heel wat anders dus en zeker anders als alleen het negatieve gelul van jou over ten Hag die gewoon een groot succes is geworden bij Ajax.
Zoals ik al zei, was tenhag ook zoon succes geweest zonder alle (miljoenen) aangetrokken spelers.. met name blind en tadic en ook een Huntelaar die veel betekende voor de groep qua professionaliteit.. ik hoop oprecht dat Schreuder die zelfde kans krijgt..

Wat betreft Bosz dan verwar ik je denk ik met iemand anders, mijn fout.
nummer10
 nummer10 - vrijdag 13 mei 2022 - 12:54   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 12 mei 2022 - 23:42 schreef remco k het volgende:

[..]

Ach hou toch op man dat hij daarachter zit.

Ten Hag is de hoofdcoach en zit achter dat succes. Schreuder was toen gewoon een prima assistent die heel belangrijk was. Meer niet.
Neemt niet weg dat die het als hoofdcoach gewoon goed heeft gedaan bij hoffenheim en nu Brugge.. las gister nog een heel stuk hoe hij over bepaalde dingen denkt qua voetbal, staat mij wel aan als ik eerlijk ben... Dus ben heel erg benieuwd...
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - vrijdag 13 mei 2022 - 12:55   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 13 mei 2022 - 12:51 schreef nummer10 het volgende:

[..]

Zoals ik al zei, was tenhag ook zoon succes geweest zonder alle (miljoenen) aangetrokken spelers.. met name blind en tadic en ook een Huntelaar die veel betekende voor de groep qua professionaliteit.. ik hoop oprecht dat Schreuder die zelfde kans krijgt..

Wat betreft Bosz dan verwar ik je denk ik met iemand anders, mijn fout.
Er is misschien sprake van een terugkeer heb gelezen dat zo wel Zyech als ook Tadic staan te springen om Schreuder
nummer10
 nummer10 - vrijdag 13 mei 2022 - 12:58   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 13 mei 2022 - 12:55 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Er is misschien sprake van een terugkeer heb gelezen dat zo wel Zyech als ook Tadic staan te springen om Schreuder
Klopt.. die zijn helemaal weg van hem, en zo waren er wel meer in de selectie..
Pietje
 Pietje - vrijdag 13 mei 2022 - 14:06   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 12 mei 2022 - 23:41 schreef remco k het volgende:

[..]

Hij maakte wel indruk bij zijn toenmalige clubs en deed dat als hoofdtrainer en niet als assistent.

Als hij er is ga ik er uiteraard 100% voor en geef hem alle tijd. Ik zeg ook niet dat hij gaat falen maar ik snap de keuze voor een goede assistent als hoofdtrainer echt totaal niet.
Het was ook geen "beschuldiging" hoor, het was zomaar wat hardop filosoferen.
We moeten sowieso maar afwachten hoe een trainer het bij Ajax gaat doen.
En zoveel geschikte trainers zijn er ook niet bepaald beschikbaar.
Eide
 Eide - vrijdag 13 mei 2022 - 17:07   quote  deeplink  
Van der Gaag gaat met Ten Hag mee naar ManU om daar assistent te worden.
AkaS
 AkaS - vrijdag 13 mei 2022 - 18:34   quote  deeplink  
Gezien de positieve berichten uit het verleden ben ik blij met de keuze voor Schreuder. Hopelijk krijgt hij dezelfde kansen als ten Hag qua transferbudget.

Wat wel opvalt is dat hij overal snel weg is, we gaan het zien...

Gefeliciteerd trouwens nog allemaal met het kampioenschap en vooral nog een jaartje CL!
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - vrijdag 13 mei 2022 - 21:49   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 13 mei 2022 - 18:34 schreef AkaS het volgende:
Gezien de positieve berichten uit het verleden ben ik blij met de keuze voor Schreuder. Hopelijk krijgt hij dezelfde kansen als ten Hag qua transferbudget.

Wat wel opvalt is dat hij overal snel weg is, we gaan het zien...

Gefeliciteerd trouwens nog allemaal met het kampioenschap en vooral nog een jaartje CL!
Klopt hij is overal snel weg gegaan, bij Ajax is hij zelf opgestapt om hoofdcoach te worden van Hoffenheim, waar hij ooit assistent trainer is geweest, overigens ook bij Vitesse en Twente.

Maar goed later stapte hij zelf op bij Hoffenheim omdat hij bij Barcelona assistent van Koeman kon worden.

Bij Barcelona moest hij weg omdat Koeman er uit moest, door de nieuwe voorzitter werd er daarom afscheid genomen van het Nederlands trainingsduo.

Werd bij Brugge aangenomen als hoofdtrainer, omdat Brugge er slecht voor stond in de vompetitie.
Nu een paar maanden verder staat hij met Brugge boven aan.

En nu dus aan genomen door Ajax als hoofdtrainer.
remco k
 remco k - zaterdag 14 mei 2022 - 12:32   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 13 mei 2022 - 12:22 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Iets meer ook hahaha

Jammer ik kan het niet zo snel meer terug vinden maar laten we het er op houden dat de nieuwe voorzitter afscheid wou nemen van de Nederlandse enclave.
Niet omdat hij ontevreden was over Schreuder.

In ieder geval is van de Sar in zijn nopjes met Schreuder.
Ze hebben hem van dichtbij mee gemaakt bij Ajax.

Laten we hem eerlijk beoordelen en de dus de kans geven, ik heb er zelf wel een goed gevoel bij
Ik denk dat hij gewoon weg moest omdat ze ook over zijn inbreng niet tevreden waren.

En uiteraard krijgt hij een eerlijke kans en hoop ik dat hij nog veel beter is als ten Hag. Ik betwijfel dat alleen en ben bang dat het een flop gaat worden.
remco k
 remco k - zaterdag 14 mei 2022 - 12:37   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 13 mei 2022 - 12:54 schreef nummer10 het volgende:

[..]

Neemt niet weg dat die het als hoofdcoach gewoon goed heeft gedaan bij hoffenheim en nu Brugge.. las gister nog een heel stuk hoe hij over bepaalde dingen denkt qua voetbal, staat mij wel aan als ik eerlijk ben... Dus ben heel erg benieuwd...
Hoffenheim redelijk gedaan. Na zijn vertrek zijn ze met de nieuwe trainer nog een plek geklommen en is er pas Europees voetbal veiliggesteld.

Twee jaar daarvoor werd hoffenheim nog derde. Het jaar voordat schreuder er zat werden ze negende.
remco k
 remco k - zaterdag 14 mei 2022 - 12:39   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 13 mei 2022 - 12:58 schreef nummer10 het volgende:

[..]

Klopt.. die zijn helemaal weg van hem, en zo waren er wel meer in de selectie..
Dat is ook mooi toch.

Bij Liverpool lopen alle spelers weg met Pepijn lijnders. Dat is blijkbaar ook een fantastische veldtrainer en assistent.

Als hoofdtrainer gewoon heel hard gefaald en zo zijn er heel veel voorbeelden.
remco k
 remco k - zaterdag 14 mei 2022 - 12:40   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 13 mei 2022 - 21:49 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Klopt hij is overal snel weg gegaan, bij Ajax is hij zelf opgestapt om hoofdcoach te worden van Hoffenheim, waar hij ooit assistent trainer is geweest, overigens ook bij Vitesse en Twente.

Maar goed later stapte hij zelf op bij Hoffenheim omdat hij bij Barcelona assistent van Koeman kon worden.

Bij Barcelona moest hij weg omdat Koeman er uit moest, door de nieuwe voorzitter werd er daarom afscheid genomen van het Nederlands trainingsduo.

Werd bij Brugge aangenomen als hoofdtrainer, omdat Brugge er slecht voor stond in de vompetitie.
Nu een paar maanden verder staat hij met Brugge boven aan.

En nu dus aan genomen door Ajax als hoofdtrainer.
Daarom stapte hij niet op. Hij stapte op omdat de club en schreuder over de lange termijn absoluut niet dezelfde visie hadden over het doorselecteren.
nummer10
 nummer10 - zaterdag 14 mei 2022 - 14:51   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 14 mei 2022 - 12:39 schreef remco k het volgende:

[..]

Dat is ook mooi toch.

Bij Liverpool lopen alle spelers weg met Pepijn lijnders. Dat is blijkbaar ook een fantastische veldtrainer en assistent.

Als hoofdtrainer gewoon heel hard gefaald en zo zijn er heel veel voorbeelden.
Tjah rijkaard faalde ook en iedereen weet hoe dat eindigde..
remco k
 remco k - zaterdag 14 mei 2022 - 16:05   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 14 mei 2022 - 14:51 schreef nummer10 het volgende:

[..]

Tjah rijkaard faalde ook en iedereen weet hoe dat eindigde..
En dat is dus precies een van de voorbeelden die wel op zichzelf staan. Of zijn er heel veel trainers die de cl wonnen nadat ze gedegradeerd zijn?

Trainers die goed zijn als assistent maar niet als hoofdtrainer zijn er echt heel erg veel van.

Maar nogmaals. We gaan zien hoe hij het gaat doen.

Hij krijgt van mij het volste vertrouwen. Ik had deze keuze echter absoluut niet gemaakt.
nummer10
 nummer10 - zaterdag 14 mei 2022 - 17:47   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 14 mei 2022 - 16:05 schreef remco k het volgende:

[..]

En dat is dus precies een van de voorbeelden die wel op zichzelf staan. Of zijn er heel veel trainers die de cl wonnen nadat ze gedegradeerd zijn?

Trainers die goed zijn als assistent maar niet als hoofdtrainer zijn er echt heel erg veel van.

Maar nogmaals. We gaan zien hoe hij het gaat doen.

Hij krijgt van mij het volste vertrouwen. Ik had deze keuze echter absoluut niet gemaakt.
Ben dat stuk ook wel met je eens.. echter vind ik dat Schreuder het keurig heeft gedaan bij hoffenheim en Brugge..

Maar wie had jij liever gezien ? Ik had echt geen andere namen..
remco k
 remco k - zaterdag 14 mei 2022 - 20:17   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 14 mei 2022 - 17:47 schreef nummer10 het volgende:

[..]

Ben dat stuk ook wel met je eens.. echter vind ik dat Schreuder het keurig heeft gedaan bij hoffenheim en Brugge..

Maar wie had jij liever gezien ? Ik had echt geen andere namen..
Ik had het wel gaaf gevonden om voor een buitenlandse trainer gaan.

Ik had bijvoorbeeld Bielsa wel graag gezien.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5131
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Wie gaat Ten Hag opvolgen ?









0.0083250