BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Ajax - Sparta (zaterdag 09 april 2022, 20:00); 2 - 1

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
p111
 p111 - zondag 10 april 2022 - 10:18   quote  deeplink  
Arm omhoog stom daar worden ze voor gewaarsch/door scheidsrechter en de bal raakt duidelijk in de herhaling boven/binnenkant arm dus gewoon een strafschop.Tweede helft duidelijk beter dan de eerste helft want die was dramatisch en een dramatische keeper die schijt heeft aan de hele Arena,opfucken met hem en ook niet meer op de bank.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 10 april 2022 door p111 --
bertus bikkel
 bertus bikkel - zondag 10 april 2022 - 10:23   quote  deeplink  
Deze horde is weer genomen....en door!!
Goed voetballen zit er blijkbaar in deze fase niet meer in door teveel blessures, wisselingen en dus geen vaste patronen.
Onana is klaar denk ik, Gorter gaat de competitie verder afmaken en Steek krijgt een mooi afscheid in de bekerfinale.
jodocus
 jodocus - zondag 10 april 2022 - 10:25   quote  deeplink  
Wat hebben wij een ongelofelijke KUTkeeper
nummer10
 nummer10 - zondag 10 april 2022 - 10:52   quote  deeplink  
Maar de weerbaarheid was goed.. aldus tenhag, alweer... rot toch op man.. en onana wat moet je daar nog van zeggen.. blij met de 3 punten maar dat was het dan ook

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 10 april 2022 door nummer10 --
Hummel10
 Hummel10 - zondag 10 april 2022 - 11:36   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 10 april 2022 - 10:23 schreef bertus bikkel het volgende:
Deze horde is weer genomen....en door!!
Goed voetballen zit er blijkbaar in deze fase niet meer in door teveel blessures, wisselingen en dus geen vaste patronen.
Onana is klaar denk ik, Gorter gaat de competitie verder afmaken en Steek krijgt een mooi afscheid in de bekerfinale.
Ten Hag laat hem gewoon staan hoor.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zondag 10 april 2022 - 12:27   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 10 april 2022 - 11:36 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Ten Hag laat hem gewoon staan hoor.
Dat weet ik zo net nog niet
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zondag 10 april 2022 - 12:28   quote  deeplink  
De wedstrijd niet gezien op de samenvatting na dan.
Toch had ik de stand goed geraden ;-)
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zondag 10 april 2022 - 12:29   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 10 april 2022 - 10:25 schreef jodocus het volgende:
Wat hebben wij een ongelofelijke KUTkeeper
Hij doet het niet expres maar is niet meer met Ajax bezig in zijn hoofd
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 10 april 2022 - 12:34   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 10 april 2022 - 10:18 schreef p111 het volgende:
Arm omhoog stom daar worden ze voor gewaarsch/door scheidsrechter en de bal raakt duidelijk in de herhaling boven/binnenkant arm dus gewoon een strafschop.Tweede helft duidelijk beter dan de eerste helft want die was dramatisch en een dramatische keeper die schijt heeft aan de hele Arena,opfucken met hem en ook niet meer op de bank.
Dat heeft hij helemaal niet gezegd. Misschien even zijn hele interview bekijken, ipv een stukje nieuwsbericht.
remco k
 remco k - zondag 10 april 2022 - 13:54   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 10 april 2022 - 10:52 schreef nummer10 het volgende:
Maar de weerbaarheid was goed.. aldus tenhag, alweer... rot toch op man.. en onana wat moet je daar nog van zeggen.. blij met de 3 punten maar dat was het dan ook
Ajax speelt toch ook gewoon een goede tweede helft en ja die weerbaarheid is extreem belangrijk.

Misschien wel een van de belangrijkste zaken in het hedendaagse voetbal

Maar wat verwacht jij in zo’n periode dan waarin het niet lukt? Je te maken krijgt met de zaken Overmars en veel blessure leed.

Jij verwacht dan fantastisch voetbal en overwinningen van 4-0 ofzo?
remco k
 remco k - zondag 10 april 2022 - 14:07   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 10 april 2022 - 12:34 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Dat heeft hij helemaal niet gezegd. Misschien even zijn hele interview bekijken, ipv een stukje nieuwsbericht.
Eens.

Er wordt gesteld dat hij eerder bij de tien beste keepers hoorde en dat dit nu niet meer zo is.

Hij geeft vervolgens aan dat hij een jaar niet gespeeld heeft, en dat hij dat niveau weer gaat halen maar dat hij zelf goed weet dat dit nu niet het geval is.

Hij geeft aan dat hij naar de trainers luistert en verder niet, en dat het hem geen fuck uitmaakt of ze zingen of dat ze voor hem fluiten omdat hij daar niets aan kan doen.

Een niet zo standaard interview, maar hij zegt daar niks dat ik echt heel apart of gek vind.
remco k
 remco k - zondag 10 april 2022 - 14:10   quote  deeplink  
Ik vond Kenneth Taylor gisteren overigens goed invallen.

Was erg betrokken bij het spel en vond hem goed spelen.

Maakte nog wel wat kleine foutjes links en rechts en liep zich een paar keer vast. Maar liet wel zijn potentie zien.
p111
 p111 - zondag 10 april 2022 - 15:52   quote  deeplink  
Als je schijt hebt aan de kritiek en aan je fans en eigenlijk niet met je team een rondje langs de tribune wil,dan heb je schijt aan al die fans.Dus rot maar lekker naar Italie en Ajax zet een positieve keeper op doel.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 10 april 2022 door p111 --
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 10 april 2022 - 16:47   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 10 april 2022 - 15:52 schreef p111 het volgende:
Als je schijt hebt aan de kritiek en aan je fans en eigenlijk niet met je team een rondje langs de tribune wil,dan heb je schijt aan al die fans.Dus rot maar lekker naar Italie en Ajax zet een positieve keeper op doel.
Echt, jij bent echt dom! Luister zijn interview terug voordat je de poep uit je vingers laat komen!
p111
 p111 - zondag 10 april 2022 - 17:58   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 10 april 2022 - 16:47 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Echt, jij bent echt dom! Luister zijn interview terug voordat je de poep uit je vingers laat komen!
Mischien moet jij een dubbele bril opzetten dan zie je misschien hoe hij zich gedraagt.
remco k
 remco k - zondag 10 april 2022 - 18:42   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 10 april 2022 - 15:52 schreef p111 het volgende:
Als je schijt hebt aan de kritiek en aan je fans en eigenlijk niet met je team een rondje langs de tribune wil,dan heb je schijt aan al die fans.Dus rot maar lekker naar Italie en Ajax zet een positieve keeper op doel.
Mooie stemmingmakerij. Hij rent er uiteindelijk zelfs naartoe als blind hem roept om mee te lopen.
nummer10
 nummer10 - zondag 10 april 2022 - 20:17   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 10 april 2022 - 13:54 schreef remco k het volgende:

[..]

Ajax speelt toch ook gewoon een goede tweede helft en ja die weerbaarheid is extreem belangrijk.

Misschien wel een van de belangrijkste zaken in het hedendaagse voetbal

Maar wat verwacht jij in zo’n periode dan waarin het niet lukt? Je te maken krijgt met de zaken Overmars en veel blessure leed.

Jij verwacht dan fantastisch voetbal en overwinningen van 4-0 ofzo?
Dus je moet maar genoegen nemen met voldoende weerbaarheid? Ga toch weg man tenhag word met de dag idioter in zijn interviews.. zelfs goahead waarbij de hele selectie net zo duur is als die spits van ons speelt nog leuker voetbal op het moment.. en blessures snap nu ik, maar op trainingen leer je dit al in verschillende samenstellingen mochten er mensen wegvallen..
nummer10
 nummer10 - zondag 10 april 2022 - 20:23   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 10 april 2022 - 18:42 schreef remco k het volgende:

[..]

Mooie stemmingmakerij. Hij rent er uiteindelijk zelfs naartoe als blind hem roept om mee te lopen.
Noem jij het maar stemmingmakerij..

https://m.fcupdate.nl/voetbalnieuws/400216/onana-onder-vuur-bij-ajax-na-schandalige-actie-na-de-wedstrijd/?utm_source=headliner.nl&utm_medium=link&utm_term=free&utm_content=textlink&utm_campaign=Headliner.nl
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 10 april 2022 - 20:50   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 10 april 2022 - 17:58 schreef p111 het volgende:

[..]

Mischien moet jij een dubbele bril opzetten dan zie je misschien hoe hij zich gedraagt.
Misschien moet jij gewoon niet zo dom lullen!
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 10 april 2022 - 20:51   quote  deeplink  
quote:
Nog zo 1 die dom lult. Pffff
p111
 p111 - zondag 10 april 2022 - 20:58   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 10 april 2022 - 18:42 schreef remco k het volgende:

[..]

Mooie stemmingmakerij. Hij rent er uiteindelijk zelfs naartoe als blind hem roept om mee te lopen.
Inderdaad hij was razend enthousiast en stond te zwaaien naar het publiek mijn god.
p111
 p111 - zondag 10 april 2022 - 20:59   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 10 april 2022 - 20:50 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Misschien moet jij gewoon niet zo dom lullen!
Je hoeft die bril niet op te zetten,dat heeft toch geen zin bij jou.
nummer10
 nummer10 - zondag 10 april 2022 - 21:01   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 10 april 2022 - 20:51 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Nog zo 1 die dom lult. Pffff
iedereen zit ernaast indd die de beelden ziet..
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 10 april 2022 - 23:35   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 10 april 2022 - 21:01 schreef nummer10 het volgende:

[..]

iedereen zit ernaast indd die de beelden ziet..
Echt, lekker makkelijk scoren! Blind liep een paar weken geleden tegen Feijenoord na zijn wissel de catacomben in en kwam na de wedstrijd ook niet meer naar buiten om het publiek te bedanken. Nu werd hij weer toegezongen! Het nadeel is enkel dat de media dit wil laten zien opdat supporters een mening gaan vormen. Jij weet niet waar Onana of wat Onana doet op het moment dat de spelers klaar staan om de supporters te bedanken. Dezelfde supporters die het nodig vonden om Onana uit te jouwen tijdens de wedstrijd. Lekker makkelijk scoren hé?
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 10 april 2022 - 23:36   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 10 april 2022 - 20:58 schreef p111 het volgende:

[..]

Inderdaad hij was razend enthousiast en stond te zwaaien naar het publiek mijn god.
Datzelfde publiek wat hem de hele wedstrijd, dus vanaf de eerste seconde en zelfs ervoor al uitjouwde en uitfloot?

Waar was je kritiek op Blind dan, die het publiek na de klassieker niet eens bedankte?
nummer10
 nummer10 - maandag 11 april 2022 - 00:32   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 10 april 2022 - 23:35 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Echt, lekker makkelijk scoren! Blind liep een paar weken geleden tegen Feijenoord na zijn wissel de catacomben in en kwam na de wedstrijd ook niet meer naar buiten om het publiek te bedanken. Nu werd hij weer toegezongen! Het nadeel is enkel dat de media dit wil laten zien opdat supporters een mening gaan vormen. Jij weet niet waar Onana of wat Onana doet op het moment dat de spelers klaar staan om de supporters te bedanken. Dezelfde supporters die het nodig vonden om Onana uit te jouwen tijdens de wedstrijd. Lekker makkelijk scoren hé?
Dat toezingen naar blind vind ik echt totaal anders... Blind verdiende het niet, ook niet omdat die slecht speelt.. die moet gewoon op de bank en had je tenhag voor uit moeten fluiten.. onana vind ik echt compleet een ander verhaal.. naait de club, presteerde echt uitermate slecht, heeft schijt aan de supporters, en heeft blijkbaar schijt aan heel Ajax.. Ook tenhag mag je kwalijk nemen dat die hem nog altijd opstelt overigens.. tenhag moet hier Ajax, zichzelf en ook onana gewoon in bescherming nemen..

Vergeet niet dat ik altijd een onana fan was he... Maar dat is echt wel over, en niet enkel om dat pilletje en contract.. de uitspraken wat die nu doet kan gewoon niet, hij heeft dus schijt aan de supporters en trekt zich er niks van aan, je weet wel de supporters die een x bedrag betalen om vermaakt te worden en waardoor Ajax überhaupt groot is geworden..
nummer10
 nummer10 - maandag 11 april 2022 - 00:34   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 10 april 2022 - 23:36 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Datzelfde publiek wat hem de hele wedstrijd, dus vanaf de eerste seconde en zelfs ervoor al uitjouwde en uitfloot?

Waar was je kritiek op Blind dan, die het publiek na de klassieker niet eens bedankte?
Volgens mij was die kritiek er wel degelijk.... hier op het forum weet ik het niet of het gepost is, maar dat er kritiek was was wel duidelijk..
Eide
 Eide - maandag 11 april 2022 - 06:08   quote  deeplink  
Warrior, niet recht lullen wat krom is. Onana staat te keepen als een natte krant en gedraagt zich onacceptabel richting Ajax en het publiek. Los van de gevoeligheden rond Onana is dit gewoon een objectieve waarheid.
p111
 p111 - maandag 11 april 2022 - 07:48   quote  deeplink  
Klopt excact,maar effe voor de duidelijkheid ik vond het altijd voor zijn doping en zijn transfer problemen een top keeper,maar op dit moment moet hij zeker terug naar de toekomst.Hij is gewoon een storende factor geworden en gedraagt zich als een malloot.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - maandag 11 april 2022 - 10:14   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 11 april 2022 - 00:32 schreef nummer10 het volgende:

[..]

Dat toezingen naar blind vind ik echt totaal anders... Blind verdiende het niet, ook niet omdat die slecht speelt.. die moet gewoon op de bank en had je tenhag voor uit moeten fluiten.. onana vind ik echt compleet een ander verhaal.. naait de club, presteerde echt uitermate slecht, heeft schijt aan de supporters, en heeft blijkbaar schijt aan heel Ajax.. Ook tenhag mag je kwalijk nemen dat die hem nog altijd opstelt overigens.. tenhag moet hier Ajax, zichzelf en ook onana gewoon in bescherming nemen..

Vergeet niet dat ik altijd een onana fan was he... Maar dat is echt wel over, en niet enkel om dat pilletje en contract.. de uitspraken wat die nu doet kan gewoon niet, hij heeft dus schijt aan de supporters en trekt zich er niks van aan, je weet wel de supporters die een x bedrag betalen om vermaakt te worden en waardoor Ajax überhaupt groot is geworden..
En daar komt hij weer! Dat heeft hij helemaal niet gezegd.

"Let them say what they want, no problem, i still love them." Het is maar net welk stuk je wil uitlichten, dit zei hij namelijk ook!
remco k
 remco k - maandag 11 april 2022 - 12:03   quote  deeplink  
quote:
Ja dat vind ik inderdaad ja.

Ik zou Onana ook eraf halen denk ik, maar niet om dit soort redenen.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - maandag 11 april 2022 - 12:10   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 10 april 2022 - 20:17 schreef nummer10 het volgende:

[..]

Dus je moet maar genoegen nemen met voldoende weerbaarheid? Ga toch weg man tenhag word met de dag idioter in zijn interviews.. zelfs goahead waarbij de hele selectie net zo duur is als die spits van ons speelt nog leuker voetbal op het moment.. en blessures snap nu ik, maar op trainingen leer je dit al in verschillende samenstellingen mochten er mensen wegvallen..
Jij bent één van de weinigen die ten Hag uitkotst op dit forum, zet je dat niet aan het denken?
nummer10
 nummer10 - maandag 11 april 2022 - 12:18   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 11 april 2022 - 12:10 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Jij bent één van de weinigen die ten Hag uitkotst op dit forum, zet je dat niet aan het denken?
Nee totaal niet aangezien ik iets meer lees dan enkel dit forum en weet hoeveel er net zo overdenken..
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - maandag 11 april 2022 - 15:12   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 11 april 2022 - 12:18 schreef nummer10 het volgende:

[..]

Nee totaal niet aangezien ik iets meer lees dan enkel dit forum en weet hoeveel er net zo overdenken..
Jongen waarom geef je niet toe dat hij het gewoon goed gedaan heeft en nog steeds goed doet
remco k
 remco k - maandag 11 april 2022 - 15:18   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 11 april 2022 - 12:18 schreef nummer10 het volgende:

[..]

Nee totaal niet aangezien ik iets meer lees dan enkel dit forum en weet hoeveel er net zo overdenken..
Nou ben dan wel benieuwd.

Denk je dat de rest hier alleen headliner bekijkt ofzo?

Er zijn er wel meer kritisch op ten Hag. Maar op welk forum ik ook kijk of met wie ik ook praat.

Ik heb nog niemand gesproken met zo’n aversie tegen ten Hag als jij.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - maandag 11 april 2022 - 17:18   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 11 april 2022 - 00:32 schreef nummer10 het volgende:

[..]

Dat toezingen naar blind vind ik echt totaal anders... Blind verdiende het niet, ook niet omdat die slecht speelt.. die moet gewoon op de bank en had je tenhag voor uit moeten fluiten.. onana vind ik echt compleet een ander verhaal.. naait de club, presteerde echt uitermate slecht, heeft schijt aan de supporters, en heeft blijkbaar schijt aan heel Ajax.. Ook tenhag mag je kwalijk nemen dat die hem nog altijd opstelt overigens.. tenhag moet hier Ajax, zichzelf en ook onana gewoon in bescherming nemen..

Vergeet niet dat ik altijd een onana fan was he... Maar dat is echt wel over, en niet enkel om dat pilletje en contract.. de uitspraken wat die nu doet kan gewoon niet, hij heeft dus schijt aan de supporters en trekt zich er niks van aan, je weet wel de supporters die een x bedrag betalen om vermaakt te worden en waardoor Ajax überhaupt groot is geworden..
Huhh Blind gekozen als beste man vh veld tegen Sparta, die kan je op meerdere posities kwijt
nummer10
 nummer10 - maandag 11 april 2022 - 17:54   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 11 april 2022 - 15:12 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Jongen waarom geef je niet toe dat hij het gewoon goed gedaan heeft en nog steeds goed doet
Omdat ik niet anders verwacht met alle miljoenen die op het veld staan.. dan behoor je simpelweg kampioen te worden..
nummer10
 nummer10 - maandag 11 april 2022 - 17:55   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 11 april 2022 - 17:18 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Huhh Blind gekozen als beste man vh veld tegen Sparta, die kan je op meerdere posities kwijt
Gast.. Sparta.. en prima als 12de man indd..
nummer10
 nummer10 - maandag 11 april 2022 - 17:56   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 11 april 2022 - 15:18 schreef remco k het volgende:

[..]

Nou ben dan wel benieuwd.

Denk je dat de rest hier alleen headliner bekijkt ofzo?

Er zijn er wel meer kritisch op ten Hag. Maar op welk forum ik ook kijk of met wie ik ook praat.

Ik heb nog niemand gesproken met zo’n aversie tegen ten Hag als jij.
Genoeg echt genoeg..
remco k
 remco k - dinsdag 12 april 2022 - 07:01   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 11 april 2022 - 17:55 schreef nummer10 het volgende:

[..]

Gast.. Sparta.. en prima als 12de man indd..
Je twaalfde man is niet de beste man van de wedstrijd.

Ook in de cl dit seizoen verkozen tot de beste man van de hele speelronde hè.

Dat is dus inclusief jongens als mbappe Messi Ronaldo neymar lwandowski Haaland en ga maar door.

En daar wordt hij verkozen door internationale kenners.

Maar nee. Nummer 10 weet het beter en Blind kan er helemaal niks van.

Nee hoor, hij heeft een hele matige periode hè had dit seizoen en is nu bezig weer beter te worden.
remco k
 remco k - dinsdag 12 april 2022 - 07:26   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 11 april 2022 - 17:56 schreef nummer10 het volgende:

[..]

Genoeg echt genoeg..
Er zijn altijd mensen die kritisch zijn. Dat is ook logisch gezien het spel en volkomen normaal.

Maar zoals jij constant los gaat op ten Hag zonder zijn positieve dingen te benoemen is gewoon supporter onwaardig.

Als je daarnaast ziet hoe je een niet Ajax man zoals Bosz de hemel in prijs zou je bijna gaan denken dat je hier alleen maar komt trollen en helemaal niet voor Ajax bent.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - dinsdag 12 april 2022 - 09:11   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 12 april 2022 - 07:26 schreef remco k het volgende:

[..]

Er zijn altijd mensen die kritisch zijn. Dat is ook logisch gezien het spel en volkomen normaal.

Maar zoals jij constant los gaat op ten Hag zonder zijn positieve dingen te benoemen is gewoon supporter onwaardig.

Als je daarnaast ziet hoe je een niet Ajax man zoals Bosz de hemel in prijs zou je bijna gaan denken dat je hier alleen maar komt trollen en helemaal niet voor Ajax bent.
Straks draait hij weer een beetje bij en gaat dan later weer los ;-)

Een echte supporter heeft minimaal respect voor een speler als Blind en een trainer die heel zijn ziel en zaligheid er in stopt
p111
 p111 - dinsdag 12 april 2022 - 09:13   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 10 april 2022 - 23:36 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Datzelfde publiek wat hem de hele wedstrijd, dus vanaf de eerste seconde en zelfs ervoor al uitjouwde en uitfloot?

Waar was je kritiek op Blind dan, die het publiek na de klassieker niet eens bedankte?
Niet best,maar Blind heeft niet die achtergrond die Onana heeft uitgehaald bij Ajax.Mijn mening is gewoon Onana heeft niks meer met Ajax en zet dan gewoon of Gorter of Stekelenburg op doel.Gewoon mijn mening en er zullen genoeg andere meningen zijn dat is niet anders.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 12 april 2022 door p111 --
nummer10
 nummer10 - dinsdag 12 april 2022 - 11:41   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 12 april 2022 - 07:26 schreef remco k het volgende:

[..]

Er zijn altijd mensen die kritisch zijn. Dat is ook logisch gezien het spel en volkomen normaal.

Maar zoals jij constant los gaat op ten Hag zonder zijn positieve dingen te benoemen is gewoon supporter onwaardig.

Als je daarnaast ziet hoe je een niet Ajax man zoals Bosz de hemel in prijs zou je bijna gaan denken dat je hier alleen maar komt trollen en helemaal niet voor Ajax bent.
Omdat ik de trainer kut vind met rare uitspraken, interviews, keuzes etc? En wat maakt tenhag meer een Ajax man dan Bosz? Als je het dan toch over dom lullen hebt..
nummer10
 nummer10 - dinsdag 12 april 2022 - 11:43   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 12 april 2022 - 09:11 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Straks draait hij weer een beetje bij en gaat dan later weer los ;-)

Een echte supporter heeft minimaal respect voor een speler als Blind en een trainer die heel zijn ziel en zaligheid er in stopt
Dus moet je alles maar accepteren qua keuzes, uitspraken etc? En ja ben blij met de resultaten, en niet voor het eerst dat ik zeg dat een beetje trainer dit ook had gekund.. Met name in de eredivisie
nummer10
 nummer10 - dinsdag 12 april 2022 - 11:45   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 12 april 2022 - 09:13 schreef p111 het volgende:

[..]

Niet best,maar Blind heeft niet die achtergrond die Onana heeft uitgehaald bij Ajax.Mijn mening is gewoon Onana heeft niks meer met Ajax en zet dan gewoon of Gorter of Stekelenburg op doel.Geoon mijn mening en er zullen genoeg andere meningen zijn dat is niet anders.
Stekelenburg is ook niks meer.. Als tenhag ballen heeft gooit die Gorter erin, doet het vast niet slechter dan onana
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - dinsdag 12 april 2022 - 15:27   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 12 april 2022 - 11:43 schreef nummer10 het volgende:

[..]

Dus moet je alles maar accepteren qua keuzes, uitspraken etc? En ja ben blij met de resultaten, en niet voor het eerst dat ik zeg dat een beetje trainer dit ook had gekund.. Met name in de eredivisie
Tuurlijk jij weet het beter dan wie dan ook..
Eide
 Eide - dinsdag 12 april 2022 - 15:51   quote  deeplink  
Ik vind Blind een fantastische speler. Hij heeft een mindere periode, net als een aantal andere spelers. Ik vind het wel raar dat juist Blind dan door sommigen wordt afgeslacht. Naast dat de man een zeer verdienstelijke verdediger is, is hij ook in de opbouw veruit de belangrijkste speler bij Ajax.

Hij heeft de hoogste eXpected Threat van alle spelers in de Eredivisie, voor bijvoorbeeld Tadic (#2), Veerman (#3), Kucku (#4) en Timber (#5). In Frankrijk leidt Messi dat klassement, in Spanje Vinicius Junior en in Engeland Alexander-Arnold. Het zijn bepaald geen pannekoeken die hier echt goed in zijn.

EXpected Threat is trouwens een statistiek die probeert te vatten welke spelers het beste zijn in het vinden van de snelste route richting de goal. Het toont dus dat Blind vrijwel altijd vooruit denkt en bovendien een dusdanige bal speelt dat Ajax snel in een scoringspositie komt. Het zegt dus iets over de kwaliteit van de opbouw.

Blind is gewoon heel erg goed. Timber kan trouwens nog beter wordt. Jurrien is verdedigend al beter en als hij opbouwend nog groeit kan hij een verbeterde versie van Blind worden.
p111
 p111 - dinsdag 12 april 2022 - 16:50   quote  deeplink  
Je hebt volkomen gelijk,het probleem is dat hij op dit moment behoorlijk uit vorm is en dat de mensen altijd top van hem verwachten,dat zal de reden zijn dat ze hem uitfloten.En je hebt maar een mogelijkheid om je onvrede te laten zien en dat is fluiten.Niet goed maar wel begrijpelijk,gelukkig kreeg hij afgelopen Zaterdag weer applaus omdat ze spijt hadden,dat is wel wat anders als die wegloper Onana.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 12 april 2022 door p111 --
Eide
 Eide - dinsdag 12 april 2022 - 17:07   quote  deeplink  
Er zijn nog heel veel andere manieren om onvrede te tonen dan individuele spelers uit te fluiten.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5988
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Ajax - Sparta (zaterdag 09 april 2022, 20:00); 2 - 1









0.0063178