BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Ajax - Sparta (zaterdag 09 april 2022, 20:00); 2 - 1

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
bertus bikkel
 bertus bikkel - dinsdag 12 april 2022 - 18:17   quote  deeplink  
Ik vraag me af waarom onze trainer bij blessures het hele elftal omgooit en niet de poppetjes 1 op 1 vervangt. Ook al heb je dan een rechtsbuiten die nog jong en onervaren is, de rest blijft intact. Hetzelfde geldt voor de rechtsback...laat Berghuis op 10 en Timber centraal staan. Je hebt al zo weinig vastigheid momenteel. Het begint al met die onrustige keeper. Durf gewoon Gorter te brengen, veel meer rust in de opbouw. Martinez en Timber centraal en het gaat weer lopen....dan maar Sontje of Ihattaren rechtsbuiten, die zullen mi der brengen dan Anthony maar dan blijft je elftal intact....wat vinden jullie?
p111
 p111 - dinsdag 12 april 2022 - 18:17   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 12 april 2022 - 17:07 schreef Eide het volgende:
Er zijn nog heel veel andere manieren om onvrede te tonen dan individuele spelers uit te fluiten.
Het gaat om het moment dat je ontevreden bent in de Arena,ik zou niet weten hoe je anders je onvrede kan laten blijken,misschien naar huis gaan.
p111
 p111 - dinsdag 12 april 2022 - 18:21   quote  deeplink  
Bertus,dit is al door meerdere analisten opgemerkt en terecht want je heb minder verschuivingen in het aantal waardoor je waarschijnlijk meet automatismes behoud.
remco k
 remco k - dinsdag 12 april 2022 - 21:46   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 12 april 2022 - 11:41 schreef nummer10 het volgende:

[..]

Omdat ik de trainer kut vind met rare uitspraken, interviews, keuzes etc? En wat maakt tenhag meer een Ajax man dan Bosz? Als je het dan toch over dom lullen hebt..
Peter Bosz is gewoon een Feyenoord man.

Ten Hag is dat niet.

Maar goed. Blijf je clubje lekker zo neerhalen.
nummer10
 nummer10 - dinsdag 12 april 2022 - 22:54   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 12 april 2022 - 21:46 schreef remco k het volgende:

[..]

Peter Bosz is gewoon een Feyenoord man.

Ten Hag is dat niet.

Maar goed. Blijf je clubje lekker zo neerhalen.
Tenhag is een Twente en PSV man.. blablabla.. dat zou me een rotzorg zijn.. zijn voetbal gedachte is gebaseerd op de Cruijff gedachte en daar gaat het me om.. en ja joh wat haal je club naar beneden, finale el en weer een voetbal ploeg met aanzien in Europa ipv een anti voetbal ploeg, nota bene door een echte Ajax man gecreëerd
nummer10
 nummer10 - dinsdag 12 april 2022 - 22:55   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 12 april 2022 - 18:21 schreef p111 het volgende:
Bertus,dit is al door meerdere analisten opgemerkt en terecht want je heb minder verschuivingen in het aantal waardoor je waarschijnlijk meet automatismes behoud.
Dit doet die al sinds die eris en probeert het wiel opnieuw uit te vinden..
nummer10
 nummer10 - dinsdag 12 april 2022 - 22:56   quote  deeplink  
Maar goed, tenhag gaat weg.. nu aan hem om te laten zien hoe top die is de aankomende weken..
Eide
 Eide - woensdag 13 april 2022 - 10:21   quote  deeplink  
Het schijnt er doorheen te zijn. Ajax heeft in ieder geval relatief ruim de tijd om een opvolger aan te stellen. Bronnen rondom Ajax stellen trouwens dat er veel rust en vertrouwen is bij de beleidsmakers van Ajax. Men geloofd in en leunt op de ingezette koers en heeft vertrouwen dat ondanks veel vertrekkende spelers Ajax er volgend seizoen goed op zal staan.

Ik ben benieuwd. Het wordt een interessante periode. Een vertrek van Ten Hag is toch wel het einde van een uiterst succesvol tijdperk.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - woensdag 13 april 2022 - 12:36   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 13 april 2022 - 10:21 schreef Eide het volgende:
Het schijnt er doorheen te zijn. Ajax heeft in ieder geval relatief ruim de tijd om een opvolger aan te stellen. Bronnen rondom Ajax stellen trouwens dat er veel rust en vertrouwen is bij de beleidsmakers van Ajax. Men geloofd in en leunt op de ingezette koers en heeft vertrouwen dat ondanks veel vertrekkende spelers Ajax er volgend seizoen goed op zal staan.

Ik ben benieuwd. Het wordt een interessante periode. Een vertrek van Ten Hag is toch wel het einde van een uiterst succesvol tijdperk.
Zeker weten dat het een succesvol tijdperk was, ben benieuwd wat er allemaal gaat gebeuren
bertus bikkel
 bertus bikkel - woensdag 13 april 2022 - 13:07   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 12 april 2022 - 22:55 schreef nummer10 het volgende:

[..]

Dit doet die al sinds die eris en probeert het wiel opnieuw uit te vinden..
Sorry hoor maar ik zie al die analisten niet vaak en als het volgens jou zo'n open deur is, waarom zou onze trainer daar dan niet aan denken?
p111
 p111 - woensdag 13 april 2022 - 15:01   quote  deeplink  
Dat was ook de kritiek van die analisten,waar ik het ook mee eens ben.Je kan beter 1 op 1 plek vervangen als dat je het elftal op 3 plekken wijzigt.
remco k
 remco k - woensdag 13 april 2022 - 15:54   quote  deeplink  
De wisselingen vielen wel mee.

Uiteindelijk moeten gewoon je beste 11 spelers op het veld staan.

Daarnaast scoort berghuis een goal vanaf rechts en maakt Klaassen twee mega belangrijke goals vanaf 10.

Klaassen zou in jullie beredenering dus niet gespeeld hebben.

Achterin zijn de wisselingen ook gewoon volkomen logisch aangezien helemaal niemand daar op een plek is komen te spelen die voor hem nieuw was.

Daarnaast overtuigt er vrijwel niemand bij jong Ajax dusdanig dat ze beter zouden zijn dan dit nu.

Diezelfde analisten roepen daarnaast dat je dan Timber en Martinez in ere had kunnen houden. Dat is ook gewoon completeringen aangezien beide spelers blessures hebben gehad en dat los van elkaar en tegelijk.

Het is toch echt volkomen logisch om Blind naar het centrum te halen en tagliafico te laten spelen op linksback? Of had je dan Tagliafico op de bank moeten laten zitten zodat je een jongen uit jong Ajax had laten spelen die nog niet overtuigen?
remco k
 remco k - woensdag 13 april 2022 - 15:55   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 13 april 2022 - 15:01 schreef p111 het volgende:
Dat was ook de kritiek van die analisten,waar ik het ook mee eens ben.Je kan beter 1 op 1 plek vervangen als dat je het elftal op 3 plekken wijzigt.
Aangezien je Anthony Mazraoui Rensch en Martinez mist speel je sowieso op 3 plekken met andere spelers.
Loetje
 Loetje - woensdag 13 april 2022 - 16:34   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 13 april 2022 - 15:55 schreef remco k het volgende:

[..]

Aangezien je Anthony Mazraoui Rensch en Martinez mist speel je sowieso op 3 plekken met andere spelers.
Martinez ontbreekt sowieso?
p111
 p111 - woensdag 13 april 2022 - 17:45   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 13 april 2022 - 15:55 schreef remco k het volgende:

[..]

Aangezien je Anthony Mazraoui Rensch en Martinez mist speel je sowieso op 3 plekken met andere spelers.
Klopt,maar ik had Timber gewoon centraal laten staan en Mazro dan helaas door Schuurs moeten laten vervangen omdat Rensch ook geblesseerd laten staan.
remco k
 remco k - woensdag 13 april 2022 - 23:11   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 13 april 2022 - 16:34 schreef Loetje het volgende:

[..]

Martinez ontbreekt sowieso?
De afgelopen wedstrijd hadden ze het over
remco k
 remco k - woensdag 13 april 2022 - 23:12   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 13 april 2022 - 17:45 schreef p111 het volgende:

[..]

Klopt,maar ik had Timber gewoon centraal laten staan en Mazro dan helaas door Schuurs moeten laten vervangen omdat Rensch ook geblesseerd laten staan.
Dus Schuurs die nog nooit rechtsback heeft gespeeld daar laten spelen terwijl timber daar juist heel veel gespeeld heeft.

Dat is toch juist volkomen onlogisch.
p111
 p111 - donderdag 14 april 2022 - 18:37   quote  deeplink  
Schuurs heeft wel eens rechtsback gespeeld geen top,maar ja je twee rechtsbacks waren allebei geblesseerd.Ik heb geen idee wie de rechtsback van jong is,das een slecht teken.
bertus bikkel
 bertus bikkel - donderdag 14 april 2022 - 18:52   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 10 april 2022 - 10:23 schreef bertus bikkel het volgende:
Deze horde is weer genomen....en door!!
Goed voetballen zit er blijkbaar in deze fase niet meer in door teveel blessures, wisselingen en dus geen vaste patronen.
Onana is klaar denk ik, Gorter gaat de competitie verder afmaken en Steek krijgt een mooi afscheid in de bekerfinale.
Gaat het toch uitkomen....althans deel 1, Steek krijgt mooi afscheid. Nu kijken of Gorter inderdaad de competitie mag afmaken!!!
nummer10
 nummer10 - donderdag 14 april 2022 - 19:45   quote  deeplink  
Laffe keus en totaal onbegrijpelijk.. ook steek heeft er maanden uitgelegen en voor zijn blessure ook amper een stabiele factor gebleken.. Had dan voor Gorter gekozen, die heeft tenslotte de toekomst..
bertus bikkel
 bertus bikkel - donderdag 14 april 2022 - 20:46   quote  deeplink  
Eens, Gorter heeft de toekomst maar toch iets van een gegund afscheid voor Steek voor al zijn verdiensten voor de club denk ik
nummer10
 nummer10 - donderdag 14 april 2022 - 22:40   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 14 april 2022 - 20:46 schreef bertus bikkel het volgende:
Eens, Gorter heeft de toekomst maar toch iets van een gegund afscheid voor Steek voor al zijn verdiensten voor de club denk ik
Ik gun het steek zeker.. maar ook maanden eruit en daarvoor ook al niet goed... Verlies je de finale straks door een blunder van steek en word het een kut afscheid... Tenhag had hier gewoon ballen moeten tonen en Gorter moeten zeggen, dit is je kans..
remco k
 remco k - vrijdag 15 april 2022 - 09:11   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 14 april 2022 - 19:45 schreef nummer10 het volgende:
Laffe keus en totaal onbegrijpelijk.. ook steek heeft er maanden uitgelegen en voor zijn blessure ook amper een stabiele factor gebleken.. Had dan voor Gorter gekozen, die heeft tenslotte de toekomst..
Stekelenburg was juist gewoon erg goed in deze periode bij Ajax.

Ten Hag is terecht nu niet meer bezig met de toekomst. Die wil nog 6 keer winnen om twee prijzen te pakken.

En dat is in deze fase van een seizoen en van hem als trainer bij Ajax volkomen logisch.
nummer10
 nummer10 - vrijdag 15 april 2022 - 09:38   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 15 april 2022 - 09:11 schreef remco k het volgende:

[..]

Stekelenburg was juist gewoon erg goed in deze periode bij Ajax.

Ten Hag is terecht nu niet meer bezig met de toekomst. Die wil nog 6 keer winnen om twee prijzen te pakken.

En dat is in deze fase van een seizoen en van hem als trainer bij Ajax volkomen logisch.
Hoe kom je erbij? Die haalde de hoeken niet eens meer en liet ook een paar houdbare ballen door.. En vergeet niet hoelang die eruit is geweest.. steek is een groter risico, voor zowel Ajax en voor steek zelf..
remco k
 remco k - vrijdag 15 april 2022 - 15:00   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 15 april 2022 - 09:38 schreef nummer10 het volgende:

[..]

Hoe kom je erbij? Die haalde de hoeken niet eens meer en liet ook een paar houdbare ballen door.. En vergeet niet hoelang die eruit is geweest.. steek is een groter risico, voor zowel Ajax en voor steek zelf..
Dat klopt dus gewoon niet. Was juist belangrijk richting de titel van vorig seizoen.
remco k
 remco k - vrijdag 15 april 2022 - 15:01   quote  deeplink  
Of het nu terecht is, geen idee. Maar mensen die roepen dat Gorter moet keepen zonder dat ze uberhaubt eens naar jong Ajax kijken. Die mensen kun je toch niet serieus nemen
nummer10
 nummer10 - vrijdag 15 april 2022 - 15:26   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 15 april 2022 - 15:00 schreef remco k het volgende:

[..]

Dat klopt dus gewoon niet. Was juist belangrijk richting de titel van vorig seizoen.
Vorig seizoen...
nummer10
 nummer10 - vrijdag 15 april 2022 - 15:27   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 15 april 2022 - 15:01 schreef remco k het volgende:
Of het nu terecht is, geen idee. Maar mensen die roepen dat Gorter moet keepen zonder dat ze uberhaubt eens naar jong Ajax kijken. Die mensen kun je toch niet serieus nemen
Onana deed het ook fantastisch indd bij jong..
Eide
 Eide - vrijdag 15 april 2022 - 19:27   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 15 april 2022 - 15:01 schreef remco k het volgende:
Of het nu terecht is, geen idee. Maar mensen die roepen dat Gorter moet keepen zonder dat ze uberhaubt eens naar jong Ajax kijken. Die mensen kun je toch niet serieus nemen
Jong Ajax geeft ook wel ene vertekent beeld natuurlijk. Onana was bij Jong Ajax een grabbelaar. Gorter keept er goed, maar lijkt wel moeite te hebben met de communicatie. Ik zou een keuze voor Steek heel goed snappen.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - vrijdag 15 april 2022 - 20:56   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 14 april 2022 - 19:45 schreef nummer10 het volgende:
Laffe keus en totaal onbegrijpelijk.. ook steek heeft er maanden uitgelegen en voor zijn blessure ook amper een stabiele factor gebleken.. Had dan voor Gorter gekozen, die heeft tenslotte de toekomst..
Schei toch uit jongen, alles wat ten Hag beslist klopt niet volgens jou.
Het is nooit goed..
Ik vind gewoon dat Steek dit verdiend daarnaast heeft hij veel meer ervaring dan Gorter
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - vrijdag 15 april 2022 - 20:57   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 14 april 2022 - 22:40 schreef nummer10 het volgende:

[..]

Ik gun het steek zeker.. maar ook maanden eruit en daarvoor ook al niet goed... Verlies je de finale straks door een blunder van steek en word het een kut afscheid... Tenhag had hier gewoon ballen moeten tonen en Gorter moeten zeggen, dit is je kans..
Wat een onzin weer
nummer10
 nummer10 - vrijdag 15 april 2022 - 23:45   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 15 april 2022 - 20:56 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Schei toch uit jongen, alles wat ten Hag beslist klopt niet volgens jou.
Het is nooit goed..
Ik vind gewoon dat Steek dit verdiend daarnaast heeft hij veel meer ervaring dan Gorter
En stel hij maakt een blunder.. lekker afscheid man
nummer10
 nummer10 - vrijdag 15 april 2022 - 23:46   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 15 april 2022 - 20:57 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Wat een onzin weer
Kijk de reacties terug en interviews etc..
p111
 p111 - vrijdag 15 april 2022 - 23:48   quote  deeplink  
Een beetje vertrouwen in steek mag wel.
remco k
 remco k - zaterdag 16 april 2022 - 11:11   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 15 april 2022 - 15:26 schreef nummer10 het volgende:

[..]

Vorig seizoen...
O sorry man. Je bedoelt dus dit seizoen van Stekelenburg?

Dat zijn drie wedstrijden en maar 1 tegengoal.

Dus welke ballen in de hoeken allemaal bedoel je dan?
Loetje
 Loetje - zaterdag 16 april 2022 - 12:33   quote  deeplink  
Feit is dat Onana, door welke omstandigheden dan ook, momenteel meer door laat dan die tegen houdt. Tevens is het aantoonbaar dat de hele laatste linie heel onzeker is. Het toeval is dat dat begonnen is sinds Onana terug onder de lat was.

Dan is deze keuze zeer te rechtvaardigen
nummer10
 nummer10 - zaterdag 16 april 2022 - 18:20   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 16 april 2022 - 11:11 schreef remco k het volgende:

[..]

O sorry man. Je bedoelt dus dit seizoen van Stekelenburg?

Dat zijn drie wedstrijden en maar 1 tegengoal.

Dus welke ballen in de hoeken allemaal bedoel je dan?
Feit blijft dat steek geen topper meer is en ook nooit meer gaat worden, lang eruit is geweest en je een potentiële nummer 1 keeper ook hebt zitten.. dat onana eruit gaat is gewoon meer dan terecht en IK had voor Gorter gekozen.. En ja hoop dat steek een bere pot keept..
remco k
 remco k - zaterdag 16 april 2022 - 19:28   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 16 april 2022 - 18:20 schreef nummer10 het volgende:

[..]

Feit blijft dat steek geen topper meer is en ook nooit meer gaat worden, lang eruit is geweest en je een potentiële nummer 1 keeper ook hebt zitten.. dat onana eruit gaat is gewoon meer dan terecht en IK had voor Gorter gekozen.. En ja hoop dat steek een bere pot keept..
Feit is dat je gewoon jezelf klem lult.
nummer10
 nummer10 - zaterdag 16 april 2022 - 19:37   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 16 april 2022 - 19:28 schreef remco k het volgende:

[..]

Feit is dat je gewoon jezelf klem lult.
Absoluut niet

Nergens echt geslaagd na Ajax, EK meerdere houdbare ballen niet gepakt, werd geroepen om een betere nummer 1 ipv 2 bejaarden (steek en pasveer) nu lang eruit en moet plots de beker finale keepen, wat ik hem overigens gun en hoop dat die ons kampioen maakt.. Maar noem mij maar 1 punt waaruit ik vertrouwen moet hebben.. En wat ik steek al helemaal NIET gun is een blunder waardoor je de prijs mist en hij zijn carriere dan op zoon manier moet beëindigen..
Eide
 Eide - zaterdag 16 april 2022 - 20:50   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 16 april 2022 - 18:20 schreef nummer10 het volgende:

[..]

Feit blijft dat steek geen topper meer is en ook nooit meer gaat worden, lang eruit is geweest en je een potentiële nummer 1 keeper ook hebt zitten.. dat onana eruit gaat is gewoon meer dan terecht en IK had voor Gorter gekozen.. En ja hoop dat steek een bere pot keept..
Dat gold ook toen Steek werd gehaald en hij keepte daarna uitstekend. Hij haalde zelfs Oranje. Welke concrete reden heb je derhalve die suggereert dat dit nu anders zal zijn? Jij hebt een emotionele, of in ieder geval rationeel onverklaarbare, voorkeur voor Gorter. Dat kan en mag natuurlijk, maar er is geen enkele rationele reden om Steek te passeren.

Voordat iemand dan roept dat Onana om louter emotionele redenen wordt gepasseerd, dat is statistisch en aantoonbaar niet waar. Onana keept gewoon minder goed dan voorheen wat hem vervangen, naast de emotionele lading, een rationeel verklaarbaar keuze maakt.

Overigens is Onana, als hij inderdaad wordt gepasseerd, natuurlijk helemaal klaar bij Ajax. Je moet hem dan misschien niet eens meer op het trainingsveld willen hebben.
nummer10
 nummer10 - zaterdag 16 april 2022 - 21:03   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 16 april 2022 - 20:50 schreef Eide het volgende:

[..]

Dat gold ook toen Steek werd gehaald en hij keepte daarna uitstekend. Hij haalde zelfs Oranje. Welke concrete reden heb je derhalve die suggereert dat dit nu anders zal zijn? Jij hebt een emotionele, of in ieder geval rationeel onverklaarbare, voorkeur voor Gorter. Dat kan en mag natuurlijk, maar er is geen enkele rationele reden om Steek te passeren.

Voordat iemand dan roept dat Onana om louter emotionele redenen wordt gepasseerd, dat is statistisch en aantoonbaar niet waar. Onana keept gewoon minder goed dan voorheen wat hem vervangen, naast de emotionele lading, een rationeel verklaarbaar keuze maakt.

Overigens is Onana, als hij inderdaad wordt gepasseerd, natuurlijk helemaal klaar bij Ajax. Je moet hem dan misschien niet eens meer op het trainingsveld willen hebben.
Als ik me niet vergis haalde die oranje door blessures of geen speeltijd.. deed het toen verdienstelijk bij Ajax maar absoluut geen top en haalde hoeken amper in oranje.. en vond het oprecht prachtig dat die er stond toen.. alleen hoelang is die er nu ook uitgeweest.. Dat ik zeg Gorter komt puur omdat ik hem het ook gun en hij de toekomstige nummer 1 moet worden en hem dit een boost zou kunnen geven, idem zoals onana toen er plots stond van jong naar Ajax 1.. en Gorter doet het zelfs al beter dan onana toen die overgeheveld werd.. en Ja geloof me ik gun steek een prachtig afscheid, wat die kan vergeten als die het verknooit wat je hem niet eens kwalijk kan nemen dan.. Maar laten we hopen dat die alle ballen pakt die daadwerkelijk gepakt kunnen worden..
remco k
 remco k - zondag 17 april 2022 - 10:55   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 16 april 2022 - 21:03 schreef nummer10 het volgende:

[..]

Als ik me niet vergis haalde die oranje door blessures of geen speeltijd.. deed het toen verdienstelijk bij Ajax maar absoluut geen top en haalde hoeken amper in oranje.. en vond het oprecht prachtig dat die er stond toen.. alleen hoelang is die er nu ook uitgeweest.. Dat ik zeg Gorter komt puur omdat ik hem het ook gun en hij de toekomstige nummer 1 moet worden en hem dit een boost zou kunnen geven, idem zoals onana toen er plots stond van jong naar Ajax 1.. en Gorter doet het zelfs al beter dan onana toen die overgeheveld werd.. en Ja geloof me ik gun steek een prachtig afscheid, wat die kan vergeten als die het verknooit wat je hem niet eens kwalijk kan nemen dan.. Maar laten we hopen dat die alle ballen pakt die daadwerkelijk gepakt kunnen worden..
En weer lul je uit je nek.

Hij heeft bij oranje bij zijn terug keer twee tegengoals gehad, 1 daarvan was een terug gelegde kop bal uit een corner en de andere was van dichtbij. Beide goals was iedere keeper op de wereld kansloos geweest.

Je blijft dus maar doorgaan over die hoeken. Maar het klopt gewoon niet en je haalt er meerdere keren dezelfde een reden bij die gewoon niet klopt.
remco k
 remco k - zondag 17 april 2022 - 10:56   quote  deeplink  
En zoals al eerder. Misschien gaat hij vandaag wel compleet de fout in en wint psv door fouten van Stekelenburg.

Maar Stekelenburg begon dit seizoen als de eerste keeper. En nu hij terug is met de geblesseerden en Onana die niet presteerde, is de keuze voor Stekelenburg echt volkomen terecht.
p111
 p111 - zondag 17 april 2022 - 11:28   quote  deeplink  
Inderdaad,Gorter langzaam brengen na het seizoen in de voorbereiding.Wat ik wel lees weet niet of het allemaal waar is dat Ajax toch belangstelling toont voor diverse keepers dus twijfelen ze misschien toch over Gorter.Misschien dat ze toch weer naar Gillissen neigen.
p111
 p111 - zondag 17 april 2022 - 11:30   quote  deeplink  
Ben wel blij dat Onana eindelijk er uit gedonderd is,veel plezier in Italie.
Eide
 Eide - zondag 17 april 2022 - 11:50   quote  deeplink  
Onana zou zich hebben afgemeld met een vermeende liesblessure en niet bij de wedstrijdselectie zitten.
nummer10
 nummer10 - zondag 17 april 2022 - 12:25   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 17 april 2022 - 10:55 schreef remco k het volgende:

[..]

En weer lul je uit je nek.

Hij heeft bij oranje bij zijn terug keer twee tegengoals gehad, 1 daarvan was een terug gelegde kop bal uit een corner en de andere was van dichtbij. Beide goals was iedere keeper op de wereld kansloos geweest.

Je blijft dus maar doorgaan over die hoeken. Maar het klopt gewoon niet en je haalt er meerdere keren dezelfde een reden bij die gewoon niet klopt.
Zou ik de potten etc ff nakijken... Anyway ik snap steek gewoon niet na zoon lange blessure en je een potentiële nummer 1 hebt zitten die de toekomst kan hebben.. maar goed dat is een mening.. laten we gewoon hopen dat die fantastisch keept en ons de beker en kampioenschap bezorgd..
nummer10
 nummer10 - zondag 17 april 2022 - 12:27   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 17 april 2022 - 11:50 schreef Eide het volgende:
Onana zou zich hebben afgemeld met een vermeende liesblessure en niet bij de wedstrijdselectie zitten.
Die hadden ze na het dopingschandaal en dat die transfervrij vertrok nooit weer bij de selectie moeten halen.. Maar goed onana is verleden tijd, jammer dat die zulk gedrag heeft vertoond, ik wens zijn nieuwe club dan ook veel succes met hem..
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 17 april 2022 - 18:02   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 17 april 2022 - 12:27 schreef nummer10 het volgende:

[..]

Die hadden ze na het dopingschandaal en dat die transfervrij vertrok nooit weer bij de selectie moeten halen.. Maar goed onana is verleden tijd, jammer dat die zulk gedrag heeft vertoond, ik wens zijn nieuwe club dan ook veel succes met hem..
Weer zo'n onwetende op basis van populistische nieuwsberichten gebasseerde mening!
p111
 p111 - zondag 17 april 2022 - 22:08   quote  deeplink  
Steek zou al keepen voor dat die pipo zich geblesseerd afmelden.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5985
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Ajax - Sparta (zaterdag 09 april 2022, 20:00); 2 - 1









0.0130639