BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Ajax - PEC Zwolle (zaterdag 30 april 2022, 18:45); 3 - 0

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
Loetje
 Loetje - zaterdag 30 april 2022 - 19:28   quote  deeplink  
HALLER VERLIEST DE BAL NIET!!!
nummer10
 nummer10 - zaterdag 30 april 2022 - 19:28   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 30 april 2022 - 19:26 schreef Loetje het volgende:
Haller kan echt de tering krijgen onderhsnr. Wat een ongelooflijk slechte kutspits is dat op dit moment.

Na rust heel, heel snel Brobbey brengen. De tering, die gast doet al weken alles, echt alles slecht. Niet een ding wat deugt. Aannemen kan die niet, overzicht heeft die niet en is meer aan het sjokken en struikelen dan die deelneemt.
Heeft die altijd gedaan maar de goals verbloemde veel in een periode dat Ajax ongelofelijk veel kansen creëerde.. maar goed ben het met je eens om brobbey te brengen, of Berghuis naast tadic?
nummer10
 nummer10 - zaterdag 30 april 2022 - 19:29   quote  deeplink  
Kudus weer te wild
Loetje
 Loetje - zaterdag 30 april 2022 - 19:29   quote  deeplink  
Die Kudus he...

Speelde ooit 3 leuke potten en was voor 3 kwart hier de man. Maar wat mist die speler ontzettend veel. Heeft echt helemaal geen enkele rust in het spel. Positioneel loopt hij constant Ryan Gravenberch in de weg en verliest me een partij ballen op eigen helft. En verdedigt gewoon niet actief mee.
Loetje
 Loetje - zaterdag 30 april 2022 - 19:30   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 30 april 2022 - 19:28 schreef nummer10 het volgende:

[..]

Heeft die altijd gedaan maar de goals verbloemde veel in een periode dat Ajax ongelofelijk veel kansen creëerde.. maar goed ben het met je eens om brobbey te brengen, of Berghuis naast tadic?
Bla bla bla.

Genoeg goede dingen gedaan, ook in aannames. Maar de laatste 2 maanden kan gewoon niet

Maar ach, die discussie ga ik met een hater niet eens aan
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zaterdag 30 april 2022 - 19:33   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 30 april 2022 - 19:16 schreef nummer10 het volgende:

[..]

Jij zegt dat het slechter werd na het verlies op PSV, dat is gewoon niet waar.. daar doelde ik op.. is gewoon al maanden matig
Oja in januari wonnen we nog van PSV, in februari werd Twente 5-0 aan de kant gezet , dus geen maanden.
Benfica heeft ons wel een dreun gegeven

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 30 april 2022 door Jack Huntelaar --
nummer10
 nummer10 - zaterdag 30 april 2022 - 19:33   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 30 april 2022 - 19:30 schreef Loetje het volgende:

[..]

Bla bla bla.

Genoeg goede dingen gedaan, ook in aannames. Maar de laatste 2 maanden kan gewoon niet

Maar ach, die discussie ga ik met een hater niet eens aan
Mag jij vinden, heel veel meer mensen zagen toch andere dingen.. hater is trouwens een groot woord, vind het zelf gewoon geen speler die bij Ajax had mogen spelen..
remco k
 remco k - zaterdag 30 april 2022 - 19:35   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 30 april 2022 - 18:34 schreef nummer10 het volgende:

[..]

Speelt kudus in jong ook rechtsbuiten? Maar je vind het dus wel gerechtvaardigd dat Alvarez moet banken en dat tenhag nu gaat experimenten in deze fase van de competitie? Of had die dit soort dingen toch eerder moeten doen in de competitie en bepaalde spelers meer speeltijd moeten geven.. iets wat een aantal hier al riepen ook.. Hoop oprecht dat het goed gaat..
Nee dat vind ik inderdaad volkomen terecht. En nee ze hadden niet eerder al meer speeltijd moeten krijgen.

Met Alvarez was de afgelopen weken het defensieve ook geen zekerheid.

Natuurlijk brengt dit risico met zich mee maar niks veranderen ook.

En Kudus speelt nu helemaal geen rechtsbuiten.
nummer10
 nummer10 - zaterdag 30 april 2022 - 19:36   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 30 april 2022 - 19:33 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Oja in januari wonnen we nog van PSV, in februari werd Twente 5-0 aan de kant gezet , dus geen maanden.
Benfica heeft ons wel een dreun gegeven
Je snapt me punt toch kerel.. de bekerfinale was niet de bottleneck.. eerder ging er al iets mis..
remco k
 remco k - zaterdag 30 april 2022 - 19:36   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 30 april 2022 - 18:35 schreef nummer10 het volgende:

[..]

Taylor amper ervaring, regeer geen, kudus ook vrij weinig minuten in Ajax 1 dit seizoen en dan ook nog eens niet op zijn positie..
Jij stelt toch gewoon debutanten. Dat klopt zoals gewoonlijk weer eens niet bij iets wat jij stelt.
nummer10
 nummer10 - zaterdag 30 april 2022 - 19:36   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 30 april 2022 - 19:35 schreef remco k het volgende:

[..]

Nee dat vind ik inderdaad volkomen terecht. En nee ze hadden niet eerder al meer speeltijd moeten krijgen.

Met Alvarez was de afgelopen weken het defensieve ook geen zekerheid.

Natuurlijk brengt dit risico met zich mee maar niks veranderen ook.

En Kudus speelt nu helemaal geen rechtsbuiten.
Nee omdat we 442 spelen... Absoluut geen fan van overigens maar goed nu ff alles voor de winst
nummer10
 nummer10 - zaterdag 30 april 2022 - 19:38   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 30 april 2022 - 19:36 schreef remco k het volgende:

[..]

Jij stelt toch gewoon debutanten. Dat klopt zoals gewoonlijk weer eens niet bij iets wat jij stelt.
Nee lol als je het zo wilt bekijken is het geen debutant nee.. had moeten zeggen spelers met erg weinig eredivisie ervaring... You win
Loetje
 Loetje - zaterdag 30 april 2022 - 19:40   quote  deeplink  
Maar wat is het matig.

Degene die me positief opvalt is Tadic. Niet omdat hij briljant speelt, maar gewoon echt overal is en gewoon een waanzinnig belangrijke goal maakt.

Ik vind Haller afschuwelijk, ik vind Kudus vreselijk, ik vind Klaassen heel matig en ik zie Timber de gekste dingen doen.

Ik weet ook dat veel mensen fan zijn van Taylor en deze jongen vorige week goed vonden spelen. Heel eerlijk, ik zie het nog niet. Vind hem persoonlijk ontzettend slordig aan de bal.

De 2 beste kansen tot op heden zijn gewoon voor PEC. Die 1-1 sluit ik ook echt niet uit want er ligt echt ruimte bij ons. En Ajax zelf heeft ook ruimte zat, maar dat loopt gewoon niet en het zit met name in de eerste aanname, maar ook wel een deel passing.

Heel graag Brian Brobbey nu, misschien zelfs wel Ihattaren voor Kudus.
Loetje
 Loetje - zaterdag 30 april 2022 - 19:41   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 30 april 2022 - 19:36 schreef nummer10 het volgende:

[..]

Nee omdat we 442 spelen... Absoluut geen fan van overigens maar goed nu ff alles voor de winst
Ondanks die 4-4-2 zijn we enorm kwetsbaar.

Ik vind het gewaagd, want zoveel beter vind ik Ajax niet spelen. Sterker nog, helemaal niet zelfs
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zaterdag 30 april 2022 - 19:43   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 30 april 2022 - 19:40 schreef Loetje het volgende:
Maar wat is het matig.

Degene die me positief opvalt is Tadic. Niet omdat hij briljant speelt, maar gewoon echt overal is en gewoon een waanzinnig belangrijke goal maakt.

Ik vind Haller afschuwelijk, ik vind Kudus vreselijk, ik vind Klaassen heel matig en ik zie Timber de gekste dingen doen.

Ik weet ook dat veel mensen fan zijn van Taylor en deze jongen vorige week goed vonden spelen. Heel eerlijk, ik zie het nog niet. Vind hem persoonlijk ontzettend slordig aan de bal.

De 2 beste kansen tot op heden zijn gewoon voor PEC. Die 1-1 sluit ik ook echt niet uit want er ligt echt ruimte bij ons. En Ajax zelf heeft ook ruimte zat, maar dat loopt gewoon niet en het zit met name in de eerste aanname, maar ook wel een deel passing.

Heel graag Brian Brobbey nu, misschien zelfs wel Ihattaren voor Kudus.
Ja ga wel met je mee, laat Brobbey maar komen, Haller heeft het al een hele poos niet
nummer10
 nummer10 - zaterdag 30 april 2022 - 19:44   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 30 april 2022 - 19:41 schreef Loetje het volgende:

[..]

Ondanks die 4-4-2 zijn we enorm kwetsbaar.

Ik vind het gewaagd, want zoveel beter vind ik Ajax niet spelen. Sterker nog, helemaal niet zelfs
Zwolle gewoon 3 erg goede kansen ook indd..
nummer10
 nummer10 - zaterdag 30 april 2022 - 19:45   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 30 april 2022 - 19:40 schreef Loetje het volgende:
Maar wat is het matig.

Degene die me positief opvalt is Tadic. Niet omdat hij briljant speelt, maar gewoon echt overal is en gewoon een waanzinnig belangrijke goal maakt.

Ik vind Haller afschuwelijk, ik vind Kudus vreselijk, ik vind Klaassen heel matig en ik zie Timber de gekste dingen doen.

Ik weet ook dat veel mensen fan zijn van Taylor en deze jongen vorige week goed vonden spelen. Heel eerlijk, ik zie het nog niet. Vind hem persoonlijk ontzettend slordig aan de bal.

De 2 beste kansen tot op heden zijn gewoon voor PEC. Die 1-1 sluit ik ook echt niet uit want er ligt echt ruimte bij ons. En Ajax zelf heeft ook ruimte zat, maar dat loopt gewoon niet en het zit met name in de eerste aanname, maar ook wel een deel passing.

Heel graag Brian Brobbey nu, misschien zelfs wel Ihattaren voor Kudus.
Helemaal mee eens
Loetje
 Loetje - zaterdag 30 april 2022 - 19:46   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 30 april 2022 - 19:43 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Ja ga wel met je mee, laat Brobbey maar komen, Haller heeft het al een hele poos niet
Ik vind het ook te ver gaan om te zeggen dat het nooit niks was. Maar het was vaak of/of. Of belangrijke goals, of goed als aanspeelpunt en kansen missen.

Maar zoals de laatste tijd, dat kan en mag niet. Het is echt te slecht.

Maar wat snak ik naar even rustig kijken zonder stress.

Iets in mij zegt ook dat als Ajax wint, die 4 punten weggegeven gaan worden in de laatste 3 wedstrijden en dan is het rampscenario compleet
nummer10
 nummer10 - zaterdag 30 april 2022 - 19:48   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 30 april 2022 - 19:46 schreef Loetje het volgende:

[..]

Ik vind het ook te ver gaan om te zeggen dat het nooit niks was. Maar het was vaak of/of. Of belangrijke goals, of goed als aanspeelpunt en kansen missen.

Maar zoals de laatste tijd, dat kan en mag niet. Het is echt te slecht.

Maar wat snak ik naar even rustig kijken zonder stress.

Iets in mij zegt ook dat als Ajax wint, die 4 punten weggegeven gaan worden in de laatste 3 wedstrijden en dan is het rampscenario compleet
En ik zet net te denken dan nog 3 potten, dat zullen ze dan toch niet meer weggeven.. hou op met me hoor
nummer10
 nummer10 - zaterdag 30 april 2022 - 19:49   quote  deeplink  
Geen wissels...
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zaterdag 30 april 2022 - 19:49   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 30 april 2022 - 19:46 schreef Loetje het volgende:

[..]

Ik vind het ook te ver gaan om te zeggen dat het nooit niks was. Maar het was vaak of/of. Of belangrijke goals, of goed als aanspeelpunt en kansen missen.

Maar zoals de laatste tijd, dat kan en mag niet. Het is echt te slecht.

Maar wat snak ik naar even rustig kijken zonder stress.

Iets in mij zegt ook dat als Ajax wint, die 4 punten weggegeven gaan worden in de laatste 3 wedstrijden en dan is het rampscenario compleet
Moet er inderdaad niet aan denken dat ze het nu nog weg geven.
Loetje
 Loetje - zaterdag 30 april 2022 - 19:51   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 30 april 2022 - 19:49 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Moet er inderdaad niet aan denken dat ze het nu nog weg geven.
Volgende speelronde wordt cruciaal als je vandaag wint. En anders nog meer.

Daar mag PSV niet meer dan één punt inlopen maximaal
nummer10
 nummer10 - zaterdag 30 april 2022 - 19:55   quote  deeplink  
Heel erg goed doorjagen van timber
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zaterdag 30 april 2022 - 20:00   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 30 april 2022 - 19:51 schreef Loetje het volgende:

[..]

Volgende speelronde wordt cruciaal als je vandaag wint. En anders nog meer.

Daar mag PSV niet meer dan één punt inlopen maximaal
Klopt
nummer10
 nummer10 - zaterdag 30 april 2022 - 20:00   quote  deeplink  
Haller! Gvd
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zaterdag 30 april 2022 - 20:00   quote  deeplink  
Voor het zelfvertrouwen moeten er nog een paar in
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zaterdag 30 april 2022 - 20:05   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 30 april 2022 - 19:51 schreef Loetje het volgende:

[..]

Volgende speelronde wordt cruciaal als je vandaag wint. En anders nog meer.

Daar mag PSV niet meer dan één punt inlopen maximaal
In Alkmaar moet gewoon gewonnen worden, moet nog zien of de lampjes winnen in een volle kuip
nummer10
 nummer10 - zaterdag 30 april 2022 - 20:11   quote  deeplink  
Haller !!! Dikke fucking mongool !
Loetje
 Loetje - zaterdag 30 april 2022 - 20:12   quote  deeplink  
Die Haller moet gewoon het stadion uit getrapt worden. En zo hard, dat hij niet eens meer durft te spelen. Wat een ongelooflijke miskleun is dat zeg.

En wat laat Ten Hag zich opnieuw belachelijk kennen door hem weer alweer veel te lang te laten staan. Deze jongen verdiend geen minuut op het moment
nummer10
 nummer10 - zaterdag 30 april 2022 - 20:19   quote  deeplink  
Wat heeft haller bij tenhag gedaan dat die er nog in staat...
nummer10
 nummer10 - zaterdag 30 april 2022 - 20:21   quote  deeplink  
433 aub !

Tadic brobbey Mo

Zo had je ook moeten beginnen denk ik maar goed
nummer10
 nummer10 - zaterdag 30 april 2022 - 20:24   quote  deeplink  
Lekker goal hoor
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zaterdag 30 april 2022 - 20:25   quote  deeplink  
En toch weer 3-0
Eide
 Eide - zaterdag 30 april 2022 - 20:28   quote  deeplink  
Ik begrijp het negativisme niet. Ajax zeker niet goed, maar wel een pak beter dan de voorgaande wedstrijden. 3-0 tegen het stugge Zwolle is een prima uitslag. Het veldspel moet echt nog beter maar ik vind het al met al een positieve avond waar een opwaartse trend te zien is.
nummer10
 nummer10 - zaterdag 30 april 2022 - 20:38   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 30 april 2022 - 20:28 schreef Eide het volgende:
Ik begrijp het negativisme niet. Ajax zeker niet goed, maar wel een pak beter dan de voorgaande wedstrijden. 3-0 tegen het stugge Zwolle is een prima uitslag. Het veldspel moet echt nog beter maar ik vind het al met al een positieve avond waar een opwaartse trend te zien is.
Vond het absoluut geen stug Zwolle als ik eerlijk ben.. kwamen niet om de bus te parkeren of Ajax uit de wedstrijd te halen en dat voor een degradatie kandidaat.. wel met je eens dat er iets meer swong in zat
Loetje
 Loetje - zaterdag 30 april 2022 - 20:43   quote  deeplink  
Nou, gefeliciteerd guppies. Mede dankzij een snelle 2-0 voor rust, terwijl Zwolle hest goed uit de kleedkamer kwam, een redelijk makkelijke zege en dat is even fijn.

Ik vertik om hem volledig af te zagen omdat hij genoeg betekent heeft, maar wat was Haller slecht joh
Eide
 Eide - zaterdag 30 april 2022 - 20:52   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 30 april 2022 - 20:38 schreef nummer10 het volgende:

[..]

Vond het absoluut geen stug Zwolle als ik eerlijk ben.. kwamen niet om de bus te parkeren of Ajax uit de wedstrijd te halen en dat voor een degradatie kandidaat.. wel met je eens dat er iets meer swong in zat
Zwolle krijgt maar heel weinig goals tegen. Voor deze avond vergelijkbaar met Vitesse en Groningen bijvoorbeeld. Wetende dat deze ploeg vecht tegen degradatie mag je rustig stellen dat Zwolle een defensief stugge tegenstander is die het achterin over het algemeen goed voor elkaar heeft.
Loetje
 Loetje - zaterdag 30 april 2022 - 20:59   quote  deeplink  
Ik baal nog steeds van die last second gelijkmaker van Pisvee bij Twente. Dan hadden we volgende week mogen verliezen met nog steeds een keer puntverlies mogelijk erna.

Wat verwachten volgende week? Pisvee wint namelijk morgen ook simpel van Willem II. Ik denk dat Pisvee gaat winnen in de Kuip, dit jaar lijkt immers alles anders. Feyenoord speelt 2.5 dag ervoor in Marseille.

Wel denk ik dat Ajax van grote invloed kan zijn op die wedstrijd. Ik verwacht namelijk dat men bij Pisvee volledig bouwt op dat Ajax daar punten laat liggen.
remco k
 remco k - zaterdag 30 april 2022 - 21:06   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 30 april 2022 - 19:38 schreef nummer10 het volgende:

[..]

Nee lol als je het zo wilt bekijken is het geen debutant nee.. had moeten zeggen spelers met erg weinig eredivisie ervaring... You win
Regeer foutloos. Kudus prima gespeeld en Taylor met een assist en voor assist mega belangrijk vandaag.

Ten Hag had vandaag het gelijk aan zijn zijde.
remco k
 remco k - zaterdag 30 april 2022 - 21:07   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 30 april 2022 - 20:59 schreef Loetje het volgende:
Ik baal nog steeds van die last second gelijkmaker van Pisvee bij Twente. Dan hadden we volgende week mogen verliezen met nog steeds een keer puntverlies mogelijk erna.

Wat verwachten volgende week? Pisvee wint namelijk morgen ook simpel van Willem II. Ik denk dat Pisvee gaat winnen in de Kuip, dit jaar lijkt immers alles anders. Feyenoord speelt 2.5 dag ervoor in Marseille.

Wel denk ik dat Ajax van grote invloed kan zijn op die wedstrijd. Ik verwacht namelijk dat men bij Pisvee volledig bouwt op dat Ajax daar punten laat liggen.
Helemaal eens.

Iedere eerstvolgende wedstrijd is nu gewoon de finale.

Je kan overigens volgende week kampioen worden zonder zelf te spelen.
nummer10
 nummer10 - zaterdag 30 april 2022 - 22:42   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 30 april 2022 - 20:59 schreef Loetje het volgende:
Ik baal nog steeds van die last second gelijkmaker van Pisvee bij Twente. Dan hadden we volgende week mogen verliezen met nog steeds een keer puntverlies mogelijk erna.

Wat verwachten volgende week? Pisvee wint namelijk morgen ook simpel van Willem II. Ik denk dat Pisvee gaat winnen in de Kuip, dit jaar lijkt immers alles anders. Feyenoord speelt 2.5 dag ervoor in Marseille.

Wel denk ik dat Ajax van grote invloed kan zijn op die wedstrijd. Ik verwacht namelijk dat men bij Pisvee volledig bouwt op dat Ajax daar punten laat liggen.
Willem 2 gaat winnen morgen !
nummer10
 nummer10 - zaterdag 30 april 2022 - 22:45   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 30 april 2022 - 21:06 schreef remco k het volgende:

[..]

Regeer foutloos. Kudus prima gespeeld en Taylor met een assist en voor assist mega belangrijk vandaag.

Ten Hag had vandaag het gelijk aan zijn zijde.
maar zou dat niet zo zijn geweest met Alvarez gravenberch Berghuis tadic brobbey Mo ? We zullen het nooit weten! Wel blij dat het redelijk heeft uitgepakt! Wel mag van mij nu haller echt op de bank want die deed echt naar dan ook echt helemaal niet mee vandaag.. achja des te knapper is de overwinnen met 10 man..
nummer10
 nummer10 - zaterdag 30 april 2022 - 22:46   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 30 april 2022 - 21:07 schreef remco k het volgende:

[..]
Je kan overigens volgende week kampioen worden zonder zelf te spelen.
?
Pietje
 Pietje - zondag 01 mei 2022 - 00:14   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 30 april 2022 - 19:46 schreef Loetje het volgende:

[..]

Ik vind het ook te ver gaan om te zeggen dat het nooit niks was. Maar het was vaak of/of. Of belangrijke goals, of goed als aanspeelpunt en kansen missen.

Maar zoals de laatste tijd, dat kan en mag niet. Het is echt te slecht.

Maar wat snak ik naar even rustig kijken zonder stress.

Iets in mij zegt ook dat als Ajax wint, die 4 punten weggegeven gaan worden in de laatste 3 wedstrijden en dan is het rampscenario compleet
Ik denk daar net zo over. Het "de Graafschap-scenario" van een aantal jaren geleden.
Pietje
 Pietje - zondag 01 mei 2022 - 00:18   quote  deeplink  
Toeval of niet? André Onana is sinds twee wedstrijden verdreven uit het doel en prompt houdt Ajax (Stekelenburg) weer de nul achterin...
p111
 p111 - zondag 01 mei 2022 - 00:25   quote  deeplink  
Even ook wat positiefs uiten,ik vond Ajax een stuk beter als de afgelopen weken.Pec de laatste weken heel moeilijk te verslaan speelde echt niet slecht maar Ajax was gewoon veel fanatieker als de laatste wedstrijden,en bij vlagen weer prima aanvalspel.Een echt minpuntje was vandaag Haller die echt dramatisch was.Ik vond Taylor een frisse wind en beweging in het team brengen,Kudus bij vlagen weer de oude Kudus maar spelen in een systeem met aanvallen maar ook met verdedigen heeft hij nog moeite mee.Vergeer deed zijn plicht maar nog wat onzeker.
Stekel 5
Vergeer 6
Timber 6.5
Blind 6
Nico 6.5
Gravenberch 5.5
Kudus 6
Klaasen 6,5
Tadic 7
Haller 4
Taylor 6.5
Berghuis 6
Alvarez 5,5
Rench 6
Brobbey 6

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 01 mei 2022 door p111 --
Loetje
 Loetje - zondag 01 mei 2022 - 01:55   quote  deeplink  
Stekelenburg 5
Regeer 6
Timber 6
Blind 6.5
Tagliafico 6.5
Gravenberch 5.5
Kudus 5
Klaassen 7
Taylor 6
Haller 2
Tadic 7

Berghuis 5.5
Brobbey 5.5
Rensch 6
Alvarez 6
Loetje
 Loetje - zondag 01 mei 2022 - 01:55   quote  deeplink  
.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 01 mei 2022 door Loetje --
nummer10
 nummer10 - zondag 01 mei 2022 - 11:58   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 01 mei 2022 - 00:18 schreef Pietje het volgende:
Toeval of niet? André Onana is sinds twee wedstrijden verdreven uit het doel en prompt houdt Ajax (Stekelenburg) weer de nul achterin...
Puur de sturing achterin denk ik.. en niet echt schoten op doel gehad en ook steek zat er een paar keer naast bij een hoge bal en had zomaar een doelpunt kunnen zijn.. gelukkig nu niet het geval geweest.. het is wel gewoon een feit dat er een andere keeper moet komen volgend jaar maar zou begod niet weten wie..
nummer10
 nummer10 - zondag 01 mei 2022 - 12:03   quote  deeplink  
Erik ten Hag is zeer tevreden over de optredens van Sébastien Haller en Dusan Tadic in het Eredivisie-duel van Ajax met PEC Zwolle. De Servische aanvoerder was belangrijk met een fraai doelpunt, maar de Ivoriaanse spits miste een grote kans en kreeg de nodige kritiek.

"Ik denk dat ze het uitstekend hebben gedaan. Sébastien heeft het voordeel dat hij dit systeem kent, want zo hebben we vaak bij FC Utrecht gespeeld", vertelt Ten Hag op de persconferentie. De trainer kan zich niet vinden in de kritiek van onder meer ESPN-analist Kees Kwakman. "Ik vond hem eerlijk gezegd goed spelen. Ik weet dat die goals wel weer gaan komen. Die ervaring heb ik met hem. Het eerste uur vond ik hem heel behoorlijk spelen, als aanspeelpunt en bij het positie kiezen.

Is die man serieus of is dit sarcasme? Weet dat die vaker gekke uitspraken doet maar deze...

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5987
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Ajax - PEC Zwolle (zaterdag 30 april 2022, 18:45); 3 - 0









0.0081009