BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het officiële Quinten Timber topic

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
Stylzz
 Stylzz - zaterdag 18 februari 2023 - 21:40   quote  deeplink  
Bijzonder er zijn er veel slechter
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zaterdag 18 februari 2023 - 21:55   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 18 februari 2023 - 21:40 schreef Stylzz het volgende:
Bijzonder er zijn er veel slechter
Nee ben het eens met MMM ,maar misschien brengt de 2de helft verbetering
kenny
 kenny - zaterdag 18 februari 2023 - 23:25   quote  deeplink  
inderdaad brengt hij niks , gewoon banken de komende wedstrijden , taabouni meer kansen gaan geven
Stylzz
 Stylzz - zaterdag 18 februari 2023 - 23:26   quote  deeplink  
Die was nog slechter
Alexmem
 Alexmem - zaterdag 18 februari 2023 - 23:27   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 18 februari 2023 - 23:25 schreef kenny het volgende:
inderdaad brengt hij niks , gewoon banken de komende wedstrijden , taabouni meer kansen gaan geven
Die had net de slechtste invalbeurt ooit.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - zaterdag 18 februari 2023 - 23:33   quote  deeplink  
Meest ergerlijke is dat het lijkt alsof hij alles op 50% doet. Het gejok, de manier waarop hij sommige duels aangaat, hoe hij ballen inschiet. Het is een deel schijn denk ik, maar hij heeft zonder meer aan scherpte te winnen. Maar goed, Timber heeft echt totaal geen concurrentie momenteel, dus we moeten het er mee doen. Pas als Szymanski weer terug is, moet je keuzes gaan maken.
Stylzz
 Stylzz - zaterdag 18 februari 2023 - 23:35   quote  deeplink  
Vandaag toch wel weer veel onderschept.
Maar t oogt vaak niet best
Alexmem
 Alexmem - zondag 19 februari 2023 - 00:07   quote  deeplink  
Ik kan me niet aan de indruk onttrekken dat Timber zich niet in de basis gaat spelen, zodra iedereen fit is.
DMD
 DMD - zondag 19 februari 2023 - 00:10   quote  deeplink  
Ging nog verontwaardigd naar de kant toe ook.

Hij mist echt het loopvermogen om de positie van Kokcu in te vullen zoals slot dat graag ziet.

Nu hadden we ook niet gedacht dat Kokcu zo zou worden zoals hij nu tekeer gaat dus wellicht dat Timber het licht gaat zien dat er echt veel veel nodig is.
coenjo
 coenjo - zondag 19 februari 2023 - 00:23   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 19 februari 2023 - 00:10 schreef DMD het volgende:
Ging nog verontwaardigd naar de kant toe ook.

Hij mist echt het loopvermogen om de positie van Kokcu in te vullen zoals slot dat graag ziet.

Nu hadden we ook niet gedacht dat Kokcu zo zou worden zoals hij nu tekeer gaat dus wellicht dat Timber het licht gaat zien dat er echt veel veel nodig is.
timber is de kokcu van 2/3 jaar geleden idd..
zal nog veel moeten gebeuren bij hem
welke positie hij nou het beste is is ook niet echt duidelijk, misschien kan hij beter omgeschoold worden naar centrale verdediger.ofzo zodat hij een heel veld voor hem heeft
als middenvelder is het niks in ieder geval,of het systeem ligt hem niet en functioneerd hij beter in een minder aanvallend team waar het tempo vooruit wat lager ligt.
dan afscheid nemen in de zomer

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 19 februari 2023 door coenjo --
van geil
 van geil - zondag 19 februari 2023 - 08:06   quote  deeplink  
Wat een vertoning
MightyAce
 MightyAce - zondag 19 februari 2023 - 08:20   quote  deeplink  
Hij kan zijn lichaam goed gebruiken in duels. Jammer dat ie ervoor kiest dit altijd te doen.
VVout
 VVout - zondag 19 februari 2023 - 08:22   quote  deeplink  
Heb net eens page 1 terug gelezen, iedereen positief dat we eens door pakte met 8,5 miljoen. Ik ook natuurlijk, maar wat is er toch met hem. Alles wat hem sierde is nog geen 10% van over, wat een flop tot nu toe.
Stylzz
 Stylzz - zondag 19 februari 2023 - 08:27   quote  deeplink  
Vind t allemaal wat overdreven. Want zo slecht was t gisteren niet.
Zeker niet als je zit wat er nog meer gebeurde en hoe de invallers presteerden.
Nogmaals won gisteren veel duels en vulde t zonder bal echt prima in.

Maar aan de bal, oogpijn soms ja
MMM
 MMM - zondag 19 februari 2023 - 08:31   quote  deeplink  
Wel essentieel zijn kwaliteiten aan de bal op die plek. En dit moet dan de vervanger van Kokcu worden volgend seizoen? Nooit een optie.

En zijn gesjok is echt ontzettend irritant. Ik vind het echt totaal geen fijne speler om naar te kijken, zit al snel in m’n irritatie gebied.
Stylzz
 Stylzz - zondag 19 februari 2023 - 08:36   quote  deeplink  
Dat laatste is bij veel.
Ik denk dat t nog wel komt.
Ork was ook zo.
van geil
 van geil - zondag 19 februari 2023 - 09:16   quote  deeplink  
🔐
ar
 ar - zondag 19 februari 2023 - 14:42   quote  deeplink  
Zeer matig.
Gisteren echt een niksnut
CobusIII
 CobusIII - zondag 19 februari 2023 - 20:34   quote  deeplink  
Als je 8,5M gekost hebt, krijg je niet zoveel tijd om het te laten zien. Zeker niet als men denkt dat hij 2-3 jaar nodig heeft om op het niveau van kokcu te komen. voor 8,5M moet je er meteen staan, zeker na een half jaar. Ik zie geen progressie. Ik vind hem ook niet fit ogen en komt inzicht te kort voor op het middenveld. tot slot is hij zeer matig in de afronding.
bijft007
 bijft007 - vrijdag 24 februari 2023 - 11:28   quote  deeplink  
Blijkbaar er n tijd uit met knieblessure, normaal gesproken niet erg gezien zn vorm, maar andere kandidaten niet beter zo niet slechter, doe dan bullaude echt maar totdat szymanski terug is

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 24 februari 2023 door bijft007 --
MMM
 MMM - vrijdag 24 februari 2023 - 12:54   quote  deeplink  
Alsjeblieft geen Dilrosun op 10.
Leuv
 Leuv - vrijdag 24 februari 2023 - 12:59   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 24 februari 2023 - 11:28 schreef bijft007 het volgende:
Blijkbaar er n tijd uit met knieblessure, normaal gesproken niet erg gezien zn vorm, maar andere kandidaten niet beter zo niet slechter, doe dan bullaude echt maar totdat szymanski terug is
Weer op de training. Ik mag toch hopen dat ze de trainingsmethoden een keer onder de loep houden.
Stylzz
 Stylzz - vrijdag 24 februari 2023 - 16:26   quote  deeplink  
Ja vanaf maandag trainen ze alleen nog op de PlayStation
FR-Henk
 FR-Henk - vrijdag 24 februari 2023 - 18:22   quote  deeplink  
Ze trainen op 80%.
van geil
 van geil - vrijdag 24 februari 2023 - 18:25   quote  deeplink  
Perfect topic voor deze posts,
Bowie
 Bowie - vrijdag 24 februari 2023 - 18:55   quote  deeplink  
Waar gehakt wordt vallen spaanders beste Leuv.

Ik vond het optreden van Timber tegen AZ te zielig om naar te kijken, hij bewoog niet, ging geen duels aan, bood zich niet aan, hij was eigenlijk een karikatuur van een geflopte aankoop.....

Hij wist zélf ook dat een nwe blessure de enige optie was. Bij Slot blijft ie basis, en dit omdat ie ruim 7 mln gekost heeft.

Slot was vanmiddag ook lief over hem, hij herstelt zo snel, hij wil zo graag.
Maar inwendig is ie opgelucht, Kokcu, Wieffer en straks Szymanski weer, de man die er voor zrogt dat Warschau straks Feynoord minded is.
Stylzz
 Stylzz - vrijdag 24 februari 2023 - 19:10   quote  deeplink  
Zonde dat ie geblesseerd is.
Bowie
 Bowie - vrijdag 24 februari 2023 - 20:04   quote  deeplink  
Tuurlijk is het jammer dat ie wat ernstigs heeft.
Maar soms lijkt het of dingen voorbestemd zijn, klinkt vaag, maar ik vond zijn optreden zaterdag écht genant. Speelt mee dat ie daarvoor er ook uit is geweest en nu door afwezigheid Kokcu wel gelijk veel van hem verwacht werd, en dat straalde ie uit, het was of ie zich verschool. Was vooral 1e helft af en toe écht pijnlijk om te zien omdat Geertruida en Hancko gewend zijn dat na een paar keer heen en weer ze de bal kwijt kunnen aan een zich laten zakkende middenvelder. Maar Timber kwam niet, bleef tussen AZ spelers een beetje rondlopen en af en toe zelfs stil staan. Hij voelde dat ie nog niet kon brengen wat ik kan, dat is pijnlijk en zal hem geraakt hebben, en in zo'n sfeer raak je dan in de daaropvolgende week geblesseerd.

Maar laat duidelijk zijn dat ik hoop dat ie nog sneller herstelt dan de vorige keer want in de potentie is het wel iemand die de échte top kan halen, in die zin begrijp ik van der Vaart wel die Timber absolute top noemt.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - vrijdag 24 februari 2023 - 20:27   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 24 februari 2023 - 12:54 schreef MMM het volgende:
Alsjeblieft geen Dilrosun op 10.
De kans is vrij groot denk ik.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - vrijdag 24 februari 2023 - 20:28   quote  deeplink  
Zijn blessure kunnen we niet gebruiken. Nee hij was niet in vorm, maar we hebben maar 4 echte middenvelders die je redelijkerwijs op kan stellen. En nu hebben we gezien blessures er maar 2. En we zitten nog in 3 competities. Dit is een serieus probleem.
van geil
 van geil - vrijdag 24 februari 2023 - 20:35   quote  deeplink  
Zijn bijdrages waren altijd onvoldoende of zelfs slecht.
Laat er maar een nieuwe opstaan.
En Geertruida is er ook nog nu Trauner terugkeert.
Stylzz
 Stylzz - vrijdag 24 februari 2023 - 20:37   quote  deeplink  
Inderdaad, laat maar een nieuwe pispaal opstaan 😉
VVout
 VVout - vrijdag 24 februari 2023 - 21:04   quote  deeplink  
Neraysho kon ook nog op het middenveld toch?
Stylzz
 Stylzz - vrijdag 24 februari 2023 - 21:16   quote  deeplink  
Yup. En anders gewoon idem ander. Misschien doet Marciano t ook wel beter dan Timber
tomson
 tomson - vrijdag 24 februari 2023 - 21:16   quote  deeplink  
Varkenoord lijkt wel een slagveld de laatste weken. Ze vallen bij bosjes.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - vrijdag 24 februari 2023 - 21:41   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 24 februari 2023 - 20:04 schreef Bowie het volgende:
Tuurlijk is het jammer dat ie wat ernstigs heeft.
Maar soms lijkt het of dingen voorbestemd zijn, klinkt vaag, maar ik vond zijn optreden zaterdag écht genant. Speelt mee dat ie daarvoor er ook uit is geweest en nu door afwezigheid Kokcu wel gelijk veel van hem verwacht werd, en dat straalde ie uit, het was of ie zich verschool. Was vooral 1e helft af en toe écht pijnlijk om te zien omdat Geertruida en Hancko gewend zijn dat na een paar keer heen en weer ze de bal kwijt kunnen aan een zich laten zakkende middenvelder. Maar Timber kwam niet, bleef tussen AZ spelers een beetje rondlopen en af en toe zelfs stil staan. Hij voelde dat ie nog niet kon brengen wat ik kan, dat is pijnlijk en zal hem geraakt hebben, en in zo'n sfeer raak je dan in de daaropvolgende week geblesseerd.

Maar laat duidelijk zijn dat ik hoop dat ie nog sneller herstelt dan de vorige keer want in de potentie is het wel iemand die de échte top kan halen, in die zin begrijp ik van der Vaart wel die Timber absolute top noemt.
Eens
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - vrijdag 24 februari 2023 - 23:35   quote  deeplink  
Wordt misschien sowieso tijd wat meer jonge middenvelders nadrukkelijker bij het eerste te betrekken. Wie van o21 komt misschien in aanmerking. Karim, Milambo, Kleijn? Of iemand uit o18 misschien?
Stylzz
 Stylzz - zaterdag 25 februari 2023 - 05:52   quote  deeplink  
Allemaal nog nét niet, maar als je t niet probeert weet je t niet 🤷🏽‍♂️
Leuv
 Leuv - zaterdag 25 februari 2023 - 09:39   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 24 februari 2023 - 18:22 schreef FR-Henk het volgende:
Ze trainen op 80%.
80% van wat ?
Leuv
 Leuv - zaterdag 25 februari 2023 - 09:43   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 24 februari 2023 - 18:55 schreef Bowie het volgende:
Waar gehakt wordt vallen spaanders beste Leuv.

Ik vond het optreden van Timber tegen AZ te zielig om naar te kijken, hij bewoog niet, ging geen duels aan, bood zich niet aan, hij was eigenlijk een karikatuur van een geflopte aankoop.....

Hij wist zélf ook dat een nwe blessure de enige optie was. Bij Slot blijft ie basis, en dit omdat ie ruim 7 mln gekost heeft.

Slot was vanmiddag ook lief over hem, hij herstelt zo snel, hij wil zo graag.
Maar inwendig is ie opgelucht, Kokcu, Wieffer en straks Szymanski weer, de man die er voor zrogt dat Warschau straks Feynoord minded is.
Onzin. Je traint om jezelf te verbeteren. Daar horen geen zware blessures bij. Het gebeurd bij ons dit seizoen te vaak dat dit soort blessure tijdens de training vallen. Dan is er toch iets mis en zal er gekeken moeten worden hoe het anders kan. Vooral knieblessure vallen meestal tijdens een duel. Het lukt mij nu niet het moment veel in duels te gaan trainen op een training.
van geil
 van geil - zaterdag 25 februari 2023 - 10:07   quote  deeplink  
Zijn vorige blessure was een zegen voor het elftal.
Met Wieffer kwam ineens het goede spel terug, en waren we weer baas op het middenveld.
MightyAce
 MightyAce - zaterdag 25 februari 2023 - 10:44   quote  deeplink  
Overspannen draaikontspier
MightyAce
 MightyAce - zaterdag 25 februari 2023 - 10:44   quote  deeplink  
Vrijdag werd bekend gemaakt dat Quinten Timber langere tijd uit de roulatie zal zijn. ''Hij heeft op de training een knieblessure opgelopen. Een medespeler viel op zijn knie waardoor hij flink geblesseerd is geraakt.'' Oud-Eredivisiespeler Thomas Verhaar vindt dit een aderlating. ''Die gaat Feyenoord wel missen. Als hij de beste versie van zichzelf is, kan hij een hele waardevolle speler voor Feyenoord zijn.''
Stylzz
 Stylzz - zaterdag 25 februari 2023 - 13:37   quote  deeplink  
Dat is t ook. Maar goed. Soms ook dramatisch.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - zaterdag 25 februari 2023 - 15:26   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 25 februari 2023 - 10:07 schreef van geil het volgende:
Zijn vorige blessure was een zegen voor het elftal.
Met Wieffer kwam ineens het goede spel terug, en waren we weer baas op het middenveld.
Uiteindelijk heeft hij toen maar 2 wedstrijden volledig gemist. Maar goed, belangrijker nog is dat we toen nog een fitte Szymanski hadden. En Wieffer zat toen al tegen meer aan, met enkele goede invalbeurten. Dat zie ik nu ook minder bij bijvoorbeeld Taabouni en Bullaude.

Laten we het hopen. Timber was bepaald niet goed, ook zeker de laatste potjes, maar ik moet nog maar zien of wat erachter zit beter is.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 26 februari 2023 door T-FeYeN00rD --
yoghurt17
 yoghurt17 - zondag 26 februari 2023 - 07:50   quote  deeplink  
Ik heb lange tijd gedacht het is een dipje hij komt wel weer op t niveau van Utrecht,maar begin na de wed tegen as toch echt t idee te krijgen dat hij t niveau niet aan kan. Zou hem van de zomer proberen te ruilen met Reijnders van Az. Zal er vast nog zo'n 2-3 mln bij moeten maar dan heb je wel een veel betere speler lopen..
tomson
 tomson - zondag 26 februari 2023 - 13:05   quote  deeplink  
Maak je maar geen zorgen Quinten. Je wordt (voorlopig nog) niet gemist.
MightyAce
 MightyAce - vrijdag 31 maart 2023 - 17:04   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 26 februari 2023 - 13:05 schreef tomson het volgende:
Maak je maar geen zorgen Quinten. Je wordt (voorlopig nog) niet gemist.
Wel, door Ed...
tomson
 tomson - vrijdag 31 maart 2023 - 21:11   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 31 maart 2023 - 17:04 schreef MightyAce het volgende:

[..]

Wel, door Ed...
Oke oke wel door Ed dan. Quinten maak je dan maar een heeeeeel klein beetje zorgen. Doe het voor Ed !
VVout
 VVout - vrijdag 31 maart 2023 - 21:35   quote  deeplink  
Dit topic ook weer uit de klei getrokken, dacht dat deze miljoenen een beetje onder gesneeuwd waren.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5882
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het officiële Quinten Timber topic









0.0144150