BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het officiële Quinten Timber topic

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
VVout
 VVout - woensdag 21 juni 2023 - 22:54   quote  deeplink  
Sterke wedstrijd gespeeld TimberT, hoop dat ie dit vast kan houden.
van geil
 van geil - woensdag 21 juni 2023 - 22:55   quote  deeplink  
🤣
VVout
 VVout - woensdag 21 juni 2023 - 22:58   quote  deeplink  
Je ziet het ook toch?
MightyAce
 MightyAce - woensdag 12 juli 2023 - 22:58   quote  deeplink  
Specsavers.
VVout
 VVout - woensdag 12 juli 2023 - 23:07   quote  deeplink  
Je moet de ironie er van durven zien hė, dan heb je nog wat voor je 8 miljoen euries.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - woensdag 12 juli 2023 - 23:14   quote  deeplink  
Was niet slecht hoor VV ,vond ik ook
Gerard_FR
 Gerard_FR - woensdag 12 juli 2023 - 23:19   quote  deeplink  
Die schoten ver naast waren bar slecht vond ik.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - woensdag 12 juli 2023 - 23:26   quote  deeplink  
Dat korte draaien van hem is wel een wapen. Hij heeft m.i. ruim voldoende talent. Maar zoals vaker gezegd, er komt meer bij kijken dan alleen dat.
FR-Henk
 FR-Henk - donderdag 13 juli 2023 - 00:21   quote  deeplink  
Start is bemoedigend, zeggen we dan.
CobusIII
 CobusIII - donderdag 13 juli 2023 - 11:26   quote  deeplink  
Een mooie wegdraai actie, gevolg door een superslechte afronding. Dat was het hoogtepunt..
cashen
VVout
 VVout - donderdag 13 juli 2023 - 12:23   quote  deeplink  
Beetje als een Bugatti kopen met een smart motor en de motor die er bij hoort over 2 jaar krijgen misschien.
van geil
 van geil - donderdag 13 juli 2023 - 20:11   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 13 juli 2023 - 11:26 schreef CobusIII het volgende:
Een mooie wegdraai actie, gevolg door een superslechte afronding. Dat was het hoogtepunt..
cashen
Dat probeert hij elke wedstrijd 10 x.
En als t dan eindelijk lukt, is het vervolg standaard ruk.
Hij heeft echt helemaal niets wat mij kan bekoren, een eenling in een elftal.
kenny
 kenny - donderdag 13 juli 2023 - 21:24   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 13 juli 2023 - 20:11 schreef van geil het volgende:

[..]

Dat probeert hij elke wedstrijd 10 x.
En als t dan eindelijk lukt, is het vervolg standaard ruk.
Hij heeft echt helemaal niets wat mij kan bekoren, een eenling in een elftal.
mee eens hoor , speelt een beetje voor eigen glorie , omschakelen vind hij ook niet zo leuk , wordt bankie zitten als hij niet verandert
Gerard_FR
 Gerard_FR - vrijdag 14 juli 2023 - 19:33   quote  deeplink  
Hopelijk lult z'n broer m binnen Arsenal als reserve dummy.
MightyAce
 MightyAce - zaterdag 15 juli 2023 - 16:01   quote  deeplink  
Zorgelijk.
kenny
 kenny - zaterdag 15 juli 2023 - 16:04   quote  deeplink  
kan mij totaal niet voorstellen dat hij basis wordt vandaag ook weer matig , v/d belt kan mij wel bekoren
Stylzz
 Stylzz - zaterdag 15 juli 2023 - 16:13   quote  deeplink  
Viel echt wel mee, Wieffer was niets beter
FR-Henk
 FR-Henk - zaterdag 15 juli 2023 - 16:17   quote  deeplink  
Timber was matig, punt is wel dat er weinig verrassing in zijn spel zit.
Bullaude vind ik nog steeds niets onderscheidends tonen.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - zaterdag 15 juli 2023 - 16:17   quote  deeplink  
Nou was Wieffer ook wel erg slordig vandaag.
kenny
 kenny - zaterdag 15 juli 2023 - 16:26   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 15 juli 2023 - 16:17 schreef FR-Henk het volgende:
Timber was matig, punt is wel dat er weinig verrassing in zijn spel zit.
Bullaude vind ik nog steeds niets onderscheidends tonen.
eens , ben bang dat bullaude het niet gaat worden , timber tjaa zelfs een 17 jarige is beter als hem
JoopieKlepzeikerT
 JoopieKlepzeikerT - zaterdag 15 juli 2023 - 23:32   quote  deeplink  
Prima inzetbaar als rechtsback
FR-Henk
 FR-Henk - donderdag 20 juli 2023 - 20:33   quote  deeplink  
Timber zou slecht in de groep liggen? Een ego die alleen zichzelf ziet?
En dan lees je dit...

"Feyenoord heeft het naar de zin op het trainingskamp in Oostenrijk. De spelersgroep van Arne Slot wijst aan wie de grappigste ploeggenoot is en dat leidt tot veel verschillende antwoorden.

Onder meer Quinten Timber en Mats Wieffer staan goed op de kaart, zo blijkt. Wieffer wijst zelf Timon Wellenreuther aan. "Wat een gozer is dat!", stelt de middenvelder.
Stylzz
 Stylzz - donderdag 20 juli 2023 - 20:37   quote  deeplink  
Ja als je de beelden ook ziet. Allemaal gelul
CobusIII
 CobusIII - donderdag 20 juli 2023 - 21:17   quote  deeplink  
Ik vind Timber ook grappig...
coenjo
 coenjo - donderdag 20 juli 2023 - 22:07   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 20 juli 2023 - 20:33 schreef FR-Henk het volgende:
Timber zou slecht in de groep liggen? Een ego die alleen zichzelf ziet?
En dan lees je dit...

"Feyenoord heeft het naar de zin op het trainingskamp in Oostenrijk. De spelersgroep van Arne Slot wijst aan wie de grappigste ploeggenoot is en dat leidt tot veel verschillende antwoorden.

Onder meer Quinten Timber en Mats Wieffer staan goed op de kaart, zo blijkt. Wieffer wijst zelf Timon Wellenreuther aan. "Wat een gozer is dat!", stelt de middenvelder.
die media spoort voor geen meter meer
FR-Henk
 FR-Henk - donderdag 20 juli 2023 - 23:27   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 20 juli 2023 - 20:37 schreef Stylzz het volgende:
Ja als je de beelden ook ziet. Allemaal gelul
Tis vooral wat je wilt zien.
Je vindt een speler nix en dan ga je er meer bijhalen dat het 'niks zijn' van een speler bevestigt.

We oordelen, maar weten maar 20%.
CobusIII
 CobusIII - vrijdag 21 juli 2023 - 09:08   quote  deeplink  
Hoe hij in het team ligt en wat er allemaal op social media staat boeit me echt geen reet. Ik kijk gewoon hoe hij speelt en hoe hij zich opstelt op het veld. Dat valt mij nog niet mee.
VVout
 VVout - vrijdag 21 juli 2023 - 11:53   quote  deeplink  
Cashen en ff 10x beter halen voor weinig. Eitje toch -.-
MightyAce
 MightyAce - zaterdag 22 juli 2023 - 14:12   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 21 augustus 2022 - 17:45 schreef MightyAce het volgende:
Nog niet op iets bijzonders kunnen betrappen
Nog steeds niet.
piet de paler
 piet de paler - zaterdag 22 juli 2023 - 15:51   quote  deeplink  
Of wil je het niet zien?
Sommige spelers hebben gewoon niet de sympathie, maar dat wil niet zeggen dat ze niet kunnen voetballen.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 22 juli 2023 door piet de paler --
CobusIII
 CobusIII - zaterdag 22 juli 2023 - 18:05   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 22 juli 2023 - 15:51 schreef piet de paler het volgende:
Of wil je het niet zien?
Sommige spelers hebben gewoon niet de sympathie, maar dat wil niet zeggen dat ze niet kunnen voetballen.
Hij heeft het alle twee niet...
CobusIII
 CobusIII - zaterdag 22 juli 2023 - 18:13   quote  deeplink  
Maar even serieus en ik val in herhalingen...een recordaankoop van 8M moet toch een speler zijn die zich bewezen heeft, die er meteen staat, die een stempel op de ploeg drukt, waaraan je kan zien dat hij over kwaliteiten beschikt die je bij andere spelers niet ziet.
Timber voldoet hier (nog) op geen enkele manier aan. Hetzelfe zou ook wel eens voor Zerrouki kunnen gaan gelden (al moeten we dat natuurlijk een kans geven).
Ik heb bij van der Belt al meer voetbal gezien dan bij Timber. Neemt niet weg dat van der Belt uiteindelijk ook een diemers zou kunnen zijn. Maar die jongen is voor een prijsje gehaald, waarmee je een gokje kan wagen.
FR-Henk
 FR-Henk - zaterdag 22 juli 2023 - 18:13   quote  deeplink  
Snap het wel, Timber toont niet zichtbare meerwaarde. Maar goed, Slot is niet blind. Hij moet er nog 'rek' in zien.
Timber ligt voor een aantal meteen al in een afvalbak. Iets te rap na een half jaar (en daarna blessure).
FR-Henk
 FR-Henk - zaterdag 22 juli 2023 - 18:17   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 22 juli 2023 - 18:13 schreef CobusIII het volgende:
Maar even serieus en ik val in herhalingen...een recordaankoop van 8M moet toch een speler zijn die zich bewezen heeft, die er meteen staat, die een stempel op de ploeg drukt, waaraan je kan zien dat hij over kwaliteiten beschikt die je bij andere spelers niet ziet.
Timber voldoet hier (nog) op geen enkele manier aan. Hetzelfe zou ook wel eens voor Zerrouki kunnen gaan gelden (al moeten we dat natuurlijk een kans geven).
Ik heb bij van der Belt al meer voetbal gezien dan bij Timber. Neemt niet weg dat van der Belt uiteindelijk ook een diemers zou kunnen zijn. Maar die jongen is voor een prijsje gehaald, waarmee je een gokje kan wagen.
Snap opmerking niet dat dat ook voor Zerrouki zou kunnen gaan gelden.
En over Timber: dan kun je ook zeggen dat Sinisterra eerste seizoen ook kut was toen, en daarna zagen we de -voor Feyenoord- toen relatief hoge investering van 2 miljoen enorm renderen.
CobusIII
 CobusIII - zaterdag 22 juli 2023 - 18:17   quote  deeplink  
Ali baart mij ook zorgen. Ik begreep dat Feijenoord heeft aangegeven dat hij kan vertrekken. Slot heeft aangegeven dat Ali niet automatisch meer eerste keus is en dat hij wel eens veel op de bank zou moeten plaatsnemen. Als ik hem dan zie in het elftal dan gedraagt hij zich als een vedette, een patron. Hij zal de vrije trappen wel even nemen. Schiet ze vervolgens het stadion uit. Ik snap niet dat Slot niet ingrijpt en andere spelers een kans geeft. Er zijn namelijk spelers die dat beter kunnen.
FR-Henk
 FR-Henk - zaterdag 22 juli 2023 - 18:21   quote  deeplink  
Over Ali zijn we het eens. 3e seizoen en niet bepalend genoeg. Denk dat Slot hem nog een paar keer wil zien en tegelijk in etalage wil zetten.
CobusIII
 CobusIII - zaterdag 22 juli 2023 - 18:27   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 22 juli 2023 - 18:17 schreef FR-Henk het volgende:

[..]

Snap opmerking niet dat dat ook voor Zerrouki zou kunnen gaan gelden.
En over Timber: dan kun je ook zeggen dat Sinisterra eerste seizoen ook kut was toen, en daarna zagen we de -voor Feyenoord- toen relatief hoge investering van 2 miljoen enorm renderen.
Niet te vergelijken. Aan Sinisterra kon je meteen al zien dat hij skills had. Daarbij kwam hij uit een andere cultuur en hij was bij lange na geen record aankoop. Hij had tijd nodig om zich aan te passen. Hij werd ook niet meteen voor de basis gekocht.
En wat Zerrouki betreft vind ik dat we best een risico hebben genomen qua prijs/kwaliteit. Maar bij hem zag en zie ik wel voetbalgogme. De vraag is of hij het op een hoger niveau kan waar maken. Zoals vanmiddag ook al gezegd werd. Er moeten op het middenveld keuzes gemaakt gaan worden. Wieffer en Zerrouki is teveel van hetzelfde. Wieffer heeft een streepje voor op Zerrouki en is m.i. op dit moment ook beter.
FR-Henk
 FR-Henk - zaterdag 22 juli 2023 - 18:49   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 22 juli 2023 - 18:27 schreef CobusIII het volgende:

[..]

Niet te vergelijken. Aan Sinisterra kon je meteen al zien dat hij skills had. Daarbij kwam hij uit een andere cultuur en hij was bij lange na geen record aankoop. Hij had tijd nodig om zich aan te passen. Hij werd ook niet meteen voor de basis gekocht.
En wat Zerrouki betreft vind ik dat we best een risico hebben genomen qua prijs/kwaliteit. Maar bij hem zag en zie ik wel voetbalgogme. De vraag is of hij het op een hoger niveau kan waar maken. Zoals vanmiddag ook al gezegd werd. Er moeten op het middenveld keuzes gemaakt gaan worden. Wieffer en Zerrouki is teveel van hetzelfde. Wieffer heeft een streepje voor op Zerrouki en is m.i. op dit moment ook beter.
Timber heeft mogelijk meer moeite aan te tikken aan het andere spel dat Slot eist en het hogere niveau. En echt, 2 miljoen was toen een zware investering voor een nog noodlijdend Feyenoord. Timber werd meer voor de basis gekocht inderdaad, dat verklaart ook de hogere uitgave.
Maar goed, zal komend half jaar defintief blijken of er nog meer uit gaat komen bij deze jongen.

Wieffer en Zerrouki? Is maar net hoe Slot zijn collectief wil uitbalanceren, waarbij ik zelf denk dat Wieffer meer aanvallend en Zerrouki meer controlerend speelt. Dat veel van hetzelfde zie ik niet zo.
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 22 juli 2023 - 19:08   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 22 juli 2023 - 18:13 schreef FR-Henk het volgende:
Snap het wel, Timber toont niet zichtbare meerwaarde. Maar goed, Slot is niet blind. Hij moet er nog 'rek' in zien.
Timber ligt voor een aantal meteen al in een afvalbak. Iets te rap na een half jaar (en daarna blessure).
Je bedoelt te zeggen dat wAt jij bij Bozenik deed..
Gerard_FR
 Gerard_FR - zaterdag 22 juli 2023 - 19:45   quote  deeplink  
Henk heeft v geil daarmee weggepest.
coenjo
 coenjo - zaterdag 22 juli 2023 - 19:51   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 22 juli 2023 - 18:49 schreef FR-Henk het volgende:

[..]

Timber heeft mogelijk meer moeite aan te tikken aan het andere spel dat Slot eist en het hogere niveau. En echt, 2 miljoen was toen een zware investering voor een nog noodlijdend Feyenoord. Timber werd meer voor de basis gekocht inderdaad, dat verklaart ook de hogere uitgave.
Maar goed, zal komend half jaar defintief blijken of er nog meer uit gaat komen bij deze jongen.

Wieffer en Zerrouki? Is maar net hoe Slot zijn collectief wil uitbalanceren, waarbij ik zelf denk dat Wieffer meer aanvallend en Zerrouki meer controlerend speelt. Dat veel van hetzelfde zie ik niet zo.
ik denk dat ze wel samen komen te spelen. wieffer op de plek van kokcu, iets meer vooruit dan vorig jaar. en dan een nieuwe creatieve 10 er nog bij.
coenjo
 coenjo - zaterdag 22 juli 2023 - 19:51   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 22 juli 2023 - 18:49 schreef FR-Henk het volgende:

[..]

Timber heeft mogelijk meer moeite aan te tikken aan het andere spel dat Slot eist en het hogere niveau. En echt, 2 miljoen was toen een zware investering voor een nog noodlijdend Feyenoord. Timber werd meer voor de basis gekocht inderdaad, dat verklaart ook de hogere uitgave.
Maar goed, zal komend half jaar defintief blijken of er nog meer uit gaat komen bij deze jongen.

Wieffer en Zerrouki? Is maar net hoe Slot zijn collectief wil uitbalanceren, waarbij ik zelf denk dat Wieffer meer aanvallend en Zerrouki meer controlerend speelt. Dat veel van hetzelfde zie ik niet zo.
ik denk dat ze wel samen komen te spelen. wieffer op de plek van kokcu, iets meer vooruit dan vorig jaar. en dan een nieuwe creatieve 10 er nog bij.
slot kennende zal hij sowieso met zijn aankoop zerrouki beginnen, ook wieffer is onomstreden.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 22 juli 2023 door coenjo --
FR-Henk
 FR-Henk - zaterdag 22 juli 2023 - 20:02   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 22 juli 2023 - 19:08 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

Je bedoelt te zeggen dat wAt jij bij Bozenik deed..
Zeg ik dat ik heilig ben dan?
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 22 juli 2023 - 21:38   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 22 juli 2023 - 20:02 schreef FR-Henk het volgende:

[..]

Zeg ik dat ik heilig ben dan?
Dat nog net niet nee..
MMM
 MMM - zondag 23 juli 2023 - 12:35   quote  deeplink  
Feyenoord wil Timber wel als inverted RB opstellen, maar speler wenst dat echt niet
Stylzz
 Stylzz - zondag 23 juli 2023 - 13:08   quote  deeplink  
Komt wel
CobusIII
 CobusIII - zondag 23 juli 2023 - 13:25   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 22 juli 2023 - 18:49 schreef FR-Henk het volgende:

[..]

Timber heeft mogelijk meer moeite aan te tikken aan het andere spel dat Slot eist en het hogere niveau. En echt, 2 miljoen was toen een zware investering voor een nog noodlijdend Feyenoord. Timber werd meer voor de basis gekocht inderdaad, dat verklaart ook de hogere uitgave.
Maar goed, zal komend half jaar defintief blijken of er nog meer uit gaat komen bij deze jongen.

Wieffer en Zerrouki? Is maar net hoe Slot zijn collectief wil uitbalanceren, waarbij ik zelf denk dat Wieffer meer aanvallend en Zerrouki meer controlerend speelt. Dat veel van hetzelfde zie ik niet zo.
Ik snap je punt. In theorie zou timber naar een toegevoegde waarde kunnen toegroeien. Mijn punt is wat Feijenoord bezielde om hem voor 8M aan te schaffen. Hij speelde 1 jaar in de ere divisie, hij speelde bij Utrecht waar hij niet de beste van het veld was, daarnaast kon hij geen wedstrijd 90 minuten volhouden. Dat je zo iemand voor 2M oppikt omdat je denkt hij potentieel heeft, daar kan ik in mee gaan. maar om er 8M voor te betalen snap ik echt niet. De enige reden die ik kan verzinnen is dat ze hebben gedacht dat hij net zo goed als zijn broer zou zijn omdat ze tweeling zijn. Maar zo iets doms geloof ik niet.
FR-Henk
 FR-Henk - zondag 23 juli 2023 - 13:40   quote  deeplink  
Zoals ik het nu zie is Timber (nog) niet in staat gebleken om in de veeleisende tactiek van Slot mee te kunnen.
Trouwens, niet vergeten dat Timber deel uitmaakte van een Feyenoord dat ook in het najaar amper punten verspeelde. En vaste waarde was.
MMM
 MMM - zondag 23 juli 2023 - 16:06   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 23 juli 2023 - 13:40 schreef FR-Henk het volgende:
Zoals ik het nu zie is Timber (nog) niet in staat gebleken om in de veeleisende tactiek van Slot mee te kunnen.
Trouwens, niet vergeten dat Timber deel uitmaakte van een Feyenoord dat ook in het najaar amper punten verspeelde. En vaste waarde was.
Maar niks toevoegde. En een Feyenoord dat na de winterstop beter ging spelen, zonder hem.

Ik zie het niet in Timber. Zie ook geen plek voor hem.
kenny
 kenny - zondag 23 juli 2023 - 23:53   quote  deeplink  
timber wil zich gaan tonen en heeft er zin in , nou ik heb het er nog niet vanaf gezien , buiten een x 1 goede aanname is het drama

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3163
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het officiële Quinten Timber topic









0.0178790