BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Johan Cruijff Schaal XXVI (zaterdag 30 juli 2022, 20:00); 3 - 5

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
nummer10
 nummer10 - zondag 31 juli 2022 - 20:49   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 31 juli 2022 - 18:57 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Een oordeel vellen is nog te vroeg, kan je nu nog niets van zeggen, heeft tijd nodig met nieuwe spelers.
Wil misschien ergens te graag, werk aan de winkel is eerder voor Schreuder die moet hem eerder afremmen.
Nee heb absoluut nog geen oordeel, maar 2 potten achter elkaar of nahja bijna 2 keer rood pakken.. ik wil hem wel eens naast timber willen zien, meende ook dat die voor die positie is gekocht, daar blonk die immers uit bij rangers.. mjah wat Akas en nog een aantal ook al meermaals heeft aangegeven het lijkt wel of blind er niet uit mag..
Loetje
 Loetje - zondag 31 juli 2022 - 21:42   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 31 juli 2022 - 18:57 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Een oordeel vellen is nog te vroeg, kan je nu nog niets van zeggen, heeft tijd nodig met nieuwe spelers.
Wil misschien ergens te graag, werk aan de winkel is eerder voor Schreuder die moet hem eerder afremmen.
Oordeel zou ook nergens op slaan, want hij kan genoeg.

Maar her is gewoon allemaal lomp. En ik denk ook dat hij dat van nature inmiddels is want de Schotse Premier League is teringlomp.

Dit is een kwestie van rustig worden en dan komt het goed
nummer10
 nummer10 - zondag 31 juli 2022 - 23:42   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 31 juli 2022 - 21:42 schreef Loetje het volgende:

[..]

Oordeel zou ook nergens op slaan, want hij kan genoeg.

Maar her is gewoon allemaal lomp. En ik denk ook dat hij dat van nature inmiddels is want de Schotse Premier League is teringlomp.

Dit is een kwestie van rustig worden en dan komt het goed
Precies.. komt wel goed, maar dan wel graag centraal.. treintje wijndal Bergwijn beviel me wel..
Ajax we love you
 Ajax we love you - maandag 01 augustus 2022 - 10:27   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 30 juli 2022 - 21:25 schreef remco k het volgende:
Serieus. Dan breng je Bassey en laat je hem niet in je centrum spelen.
Ja dat dacht ik dus ook.... Wat hebben sommige trainers, echt elke idioot kan dit toch beter doen? Schuif Blind naar links, je had juist iemand in het centrum nodig die kopsterk is.

Onvoorstelbaar, Schreuder krijgt op basis van deze wedstrijd echt een dikke onvoldoende van mij
Ajax we love you
 Ajax we love you - maandag 01 augustus 2022 - 10:28   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 30 juli 2022 - 21:30 schreef remco k het volgende:
Schoten ze tegen go ahead nooit op goal?

Dit is het eerste schot tussen de palen wat hij tegen hield en ook dat is een tegengoal.

Gorter kan er echt helemaal niks van.

Dat er mensen zijn die deze man als eerste keeper van Ajax willen zien. Die zijn echt steke blind.
Nou dat is idd waar, die verdediging en middenveld was zo goed, dat hij niet veel te doen kreeg dat seizoen. De ballen die hij kreeg waren niet van hetzelfde niveau als dat hij kreeg in de JC schaal
Ajax we love you
 Ajax we love you - maandag 01 augustus 2022 - 10:29   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 30 juli 2022 - 21:44 schreef Scout2 het volgende:

[..]

Staat gewoon niet op de plek waar hij uitblinkte, dat verwijt ik Schreuder.
Ja ik verwijt hem dat ook. Bij mij begint Schreuder echt in de min, hij moet zich snel gaan herpakken
Ajax we love you
 Ajax we love you - maandag 01 augustus 2022 - 10:30   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 30 juli 2022 - 22:01 schreef remco k het volgende:
Schreuder vandaag tactisch heel erg matig.

Door de omzetting in de eerste helft met Taylor wordt psv beter terwijl ze er niet aan te pas kwamen.

Dan breng je Bassey voor lengte en doe je dat als back en niet als cv.

Individueel is Gorter gewoon geen goede keeper en gaat Rensch twee keer de fout in bij een tegengoal. Rensch speelt overigens wel gewoon een hele goede wedstrijd buiten die momenten.

Higler de slechtste man van het veld. Die man bewijst keer op keer dat hij geen grote wedstrijden kan fluiten.

Ajax voetballend overigens gewoon prima, als Schreuder de juiste tactische keuzes gaat maken kan het een mooi seizoen worden.
+1
jodocus
 jodocus - maandag 01 augustus 2022 - 11:58   quote  deeplink  
en wanneer komt er een nieuwe keepert ?
Eide
 Eide - maandag 01 augustus 2022 - 12:25   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 01 augustus 2022 - 11:58 schreef jodocus het volgende:
en wanneer komt er een nieuwe keepert ?
Niet. Ajax heeft met Steek en Pasveer twee uitstekende keepers. Ik verwacht dat Ajax eerst gaat evalueren hoe Charlie Setford ervoor staat en daarna pas een besluit gaat nemen over een eventuele nieuwe keeper.

Mocht Ajax wel een keeper aantrekken moet je sterk rekening houden met Jasper Cillissen. Hoewel Cillissen een prima keeper is weet ik niet of hij een versterking is ten opzichte van Steek en/of Pasveer.
jodocus
 jodocus - maandag 01 augustus 2022 - 13:55   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 01 augustus 2022 - 12:25 schreef Eide het volgende:

[..]

Niet. Ajax heeft met Steek en Pasveer twee uitstekende keepers. Ik verwacht dat Ajax eerst gaat evalueren hoe Charlie Setford ervoor staat en daarna pas een besluit gaat nemen over een eventuele nieuwe keeper.

Mocht Ajax wel een keeper aantrekken moet je sterk rekening houden met Jasper Cillissen. Hoewel Cillissen een prima keeper is weet ik niet of hij een versterking is ten opzichte van Steek en/of Pasveer.
nou lekker dan
Eide
 Eide - maandag 01 augustus 2022 - 14:08   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 01 augustus 2022 - 13:55 schreef jodocus het volgende:

[..]

nou lekker dan
Ik ben er ook niet heel gelukkig mee. Liefst had ik de 25-jarige versie van Manuel Neuer onder de lat gehad bij Ajax, maar zowel Pasveer als Stekelenburg hebben vorig jaar laten zien het niveau Champions Leageu nog prima aan te kunnen. Ajax heeft twee keepers die dat niveau hebben die beide echt nog een jaar mee kunnen. Met Gorter is er een jonge keeper aanwezig en in Charlie Setford heeft men nog een talentvolle keeper.

Er is gewoon (nog) geen reden om een paniekaankoop te doen. Dat komt pas aan de orde als Steek en/of Pasveer met pensioen gaat. Als er een buitenkans is om een goede keeper aan te trekken kan Ajax die kans altijd aangrijpen, maar ik verwacht niet dat H2 nu met prioriteit op zoek gaat naar een keeper.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - maandag 01 augustus 2022 - 17:27   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 31 juli 2022 - 21:42 schreef Loetje het volgende:

[..]

Oordeel zou ook nergens op slaan, want hij kan genoeg.

Maar her is gewoon allemaal lomp. En ik denk ook dat hij dat van nature inmiddels is want de Schotse Premier League is teringlomp.

Dit is een kwestie van rustig worden en dan komt het goed
Inderdaad komt het goed wanneer hij rustig wordt.

Een van onze beste cv's ooit pakte zelfs een paar keer rood in het begin, trouwens ook Zyech pakte rood..

Komt tijd komt raad
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - maandag 01 augustus 2022 - 17:40   quote  deeplink  
Ik bedoelde Chivu
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - dinsdag 02 augustus 2022 - 12:47   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 01 augustus 2022 - 12:25 schreef Eide het volgende:

[..]

Niet. Ajax heeft met Steek en Pasveer twee uitstekende keepers. Ik verwacht dat Ajax eerst gaat evalueren hoe Charlie Setford ervoor staat en daarna pas een besluit gaat nemen over een eventuele nieuwe keeper.

Mocht Ajax wel een keeper aantrekken moet je sterk rekening houden met Jasper Cillissen. Hoewel Cillissen een prima keeper is weet ik niet of hij een versterking is ten opzichte van Steek en/of Pasveer.
Maar Steek is nu al bijna 10 maanden geblesseerd, met een hele korte tussenpozen. Dan lijkt het me toch tijd verder te gaan kijken. Want die Gorter kan echt niet gap!
Eide
 Eide - dinsdag 02 augustus 2022 - 12:51   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 02 augustus 2022 - 12:47 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Maar Steek is nu al bijna 10 maanden geblesseerd, met een hele korte tussenpozen. Dan lijkt het me toch tijd verder te gaan kijken. Want die Gorter kan echt niet gap!
Eens, maar ik heb gewoon niet het idee dat Ajax op zoek is naar een keepersalternief voor de langere termijn. Ze hebben voldoende keepers en het lijkt er niet op dat ze er ook maar één terzijde schuiven.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - dinsdag 02 augustus 2022 - 13:19   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 01 augustus 2022 - 12:25 schreef Eide het volgende:

[..]

Niet. Ajax heeft met Steek en Pasveer twee uitstekende keepers. Ik verwacht dat Ajax eerst gaat evalueren hoe Charlie Setford ervoor staat en daarna pas een besluit gaat nemen over een eventuele nieuwe keeper.

Mocht Ajax wel een keeper aantrekken moet je sterk rekening houden met Jasper Cillissen. Hoewel Cillissen een prima keeper is weet ik niet of hij een versterking is ten opzichte van Steek en/of Pasveer.
AZ is met Jasper Cillissen bezig
remco k
 remco k - dinsdag 02 augustus 2022 - 19:51   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 31 juli 2022 - 11:57 schreef nummer10 het volgende:

[..]

Volgens mij kan Klaassen dit prima.. daarbij kan ik me opstellingen herinneren met schone frenkie en vd beek.. wie was hier de echte verdedigende middenvelder..
Toen speelde schone en Frenkie als defensieve middenvelders met een de Ligt erachter. Dat is heel wat anders.
nummer10
 nummer10 - dinsdag 02 augustus 2022 - 19:53   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 02 augustus 2022 - 19:51 schreef remco k het volgende:

[..]

Toen speelde schone en Frenkie als defensieve middenvelders met een de Ligt erachter. Dat is heel wat anders.
Schone en frenkie zijn ook geen stofzuigers zoals een Alvarez toen had je de ligt, en nu een timber en bassey eventueel.. Europees word het wellicht een ander verhaal maar de eredivisie moet het prima kunnen lijkt me
p111
 p111 - dinsdag 02 augustus 2022 - 22:13   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 02 augustus 2022 - 13:19 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

AZ is met Jasper Cillissen bezig
Slim
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - dinsdag 02 augustus 2022 - 23:18   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 02 augustus 2022 - 22:13 schreef p111 het volgende:

[..]

Slim
Weet ik niet, voor Ajax te oud, we hebben al 2 bejaarden
p111
 p111 - dinsdag 02 augustus 2022 - 23:30   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 02 augustus 2022 - 23:18 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Weet ik niet, voor Ajax te oud, we hebben al 2 bejaarden
33 voor een keeper ys niet bejaard,
nummer10
 nummer10 - woensdag 03 augustus 2022 - 01:27   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 02 augustus 2022 - 23:30 schreef p111 het volgende:

[..]

33 voor een keeper ys niet bejaard,
Maar niet beter... ;) Jasper is gewoon ook een beperkte keeper zonder enige uitstraling.. als ze al een andere keeper willen kopen zou ik verder zoeken, maar we vergeten dat Gorter nog jong is en moet leren, net zoals top keepers van nu toen ze jong waren flinke fouten maakte..keepen is een vak apart en je bent qua keeper niet voor niks op zijn best pas op latere leeftijd..
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - woensdag 03 augustus 2022 - 07:25   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 02 augustus 2022 - 23:30 schreef p111 het volgende:

[..]

33 voor een keeper ys niet bejaard,
1. Ik vind hem minder geworden
2. Liever een keeper waar we jaren mee door kunnen die al wat ervaring heeft.

Als ik eerlijk ben hebben de lampjes een goede keeper binnen gehaald

Tja eenvoudig gezegd is een keeper er om ballen tegen te houden, lijkt me best wel belangrijk

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 03 augustus 2022 door Jack Huntelaar --
p111
 p111 - woensdag 03 augustus 2022 - 08:24   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 03 augustus 2022 - 01:27 schreef nummer10 het volgende:

[..]

Maar niet beter... ;) Jasper is gewoon ook een beperkte keeper zonder enige uitstraling.. als ze al een andere keeper willen kopen zou ik verder zoeken, maar we vergeten dat Gorter nog jong is en moet leren, net zoals top keepers van nu toen ze jong waren flinke fouten maakte..keepen is een vak apart en je bent qua keeper niet voor niks op zijn best pas op latere leeftijd..
Hij is met Bilow de keeper van het Nederlands elftal die zijn laatste wedstrijd een prima wedstrijd keepte,en ik heb liever zo,n keeper als een met uitstraling die er geen reed van kan zie Gorter.
AkaS
 AkaS - woensdag 03 augustus 2022 - 08:27   quote  deeplink  
Cilissen is gewoon een heel degelijke keeper waar Ajax best veel profijt van kan hebben komend seizoen. Gorter of die jongen daarachter hebben nog zeker wel een jaartje of 2 nodig om klaar gestoomd te worden.

Toch apart want dit kon je van mijlenver zien aankomen en dan word ik er niet eens voor betaald om dit aan te zien komen !

Ik zou Cilissen halen als ik Ajax was.
AkaS
 AkaS - woensdag 03 augustus 2022 - 08:30   quote  deeplink  
Hopelijk krijgt Klaiber een retourtje Utrecht, misschien samen met Labyad. Prachtige aankopen van Erik ten Hag. Hebben echt iets toegevoegd.... Not.

Daramy en Bandé zijn ook zo van die aankopen, ben benieuwd wie deze gok van +/- 20 miljoen bij elkaar heeft aanbevolen...
Eide
 Eide - woensdag 03 augustus 2022 - 09:55   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 03 augustus 2022 - 08:30 schreef AkaS het volgende:
Hopelijk krijgt Klaiber een retourtje Utrecht, misschien samen met Labyad. Prachtige aankopen van Erik ten Hag. Hebben echt iets toegevoegd.... Not.

Labyad staat sinds 1 juli 2022 niet meer onder contract bij Ajax.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - woensdag 03 augustus 2022 - 11:19   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 03 augustus 2022 - 08:27 schreef AkaS het volgende:
Cilissen is gewoon een heel degelijke keeper waar Ajax best veel profijt van kan hebben komend seizoen. Gorter of die jongen daarachter hebben nog zeker wel een jaartje of 2 nodig om klaar gestoomd te worden.

Toch apart want dit kon je van mijlenver zien aankomen en dan word ik er niet eens voor betaald om dit aan te zien komen !

Ik zou Cilissen halen als ik Ajax was.
Is alleen maar minder geworden in de afgelopen jaren, denk ook niet dat Ajax hem binnen gaat halen
nummer10
 nummer10 - woensdag 03 augustus 2022 - 11:44   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 03 augustus 2022 - 08:24 schreef p111 het volgende:

[..]

Hij is met Bilow de keeper van het Nederlands elftal die zijn laatste wedstrijd een prima wedstrijd keepte,en ik heb liever zo,n keeper als een met uitstraling die er geen reed van kan zie Gorter.
Gebrek aan beter.. ook bijlow trouwens in de fout vd week ;)
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - woensdag 03 augustus 2022 - 12:35   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 03 augustus 2022 - 08:30 schreef AkaS het volgende:
Hopelijk krijgt Klaiber een retourtje Utrecht, misschien samen met Labyad. Prachtige aankopen van Erik ten Hag. Hebben echt iets toegevoegd.... Not.

Daramy en Bandé zijn ook zo van die aankopen, ben benieuwd wie deze gok van +/- 20 miljoen bij elkaar heeft aanbevolen...
Kan je niet op conto van 1 man schrijven, gaat een heel team over.
Destijds, Overmars, de trainer en scouts, die moeten de mensen over het geld overtuigen, gaat over miljoenen hè
p111
 p111 - woensdag 03 augustus 2022 - 12:53   quote  deeplink  
Nou elke voetballer had gezien dat Daramy en Bande en onze Argentijnse vriend Magalan totaal NIET het niveau hebben voor Ajax. Dus ja voor mij onbegrijpelijke missers !!!!!
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - woensdag 03 augustus 2022 - 13:44   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 03 augustus 2022 - 12:53 schreef p111 het volgende:
Nou elke voetballer had gezien dat Daramy en Bande en onze Argentijnse vriend Magalan totaal NIET het niveau hebben voor Ajax. Dus ja voor mij onbegrijpelijke missers !!!!!
Klopt maar missers heb je bij elke club, sommigen halen hun niveau niet .
Kijk naar Rensch, speelt lang niet meer zo goed als een poos geleden.

De vraag is of hij dat niveau opnieuw kan halen
Het zijn mensen waar mee je te maken hebt, geen robots
p111
 p111 - woensdag 03 augustus 2022 - 18:25   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 03 augustus 2022 - 13:44 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Klopt maar missers heb je bij elke club, sommigen halen hun niveau niet .
Kijk naar Rensch, speelt lang niet meer zo goed als een poos geleden.

De vraag is of hij dat niveau opnieuw kan halen
Het zijn mensen waar mee je te maken hebt, geen robots
Rensch heeft het laten zien maar is het kwijt helaas,maar die andere Bande/Magolan/Mohamen die hebben het nog nooit laten zien !!dus wie heeft die gescout
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - woensdag 03 augustus 2022 - 23:29   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 03 augustus 2022 - 18:25 schreef p111 het volgende:

[..]

Rensch heeft het laten zien maar is het kwijt helaas,maar die andere Bande/Magolan/Mohamen die hebben het nog nooit laten zien !!dus wie heeft die gescout
Hahaha ik denk de terreinknecht
Nogmaals is meervoud, die worden door meerderen beoordeeld

Hun hebben bij hun vorige club echt wel iets laten zien anders worden ze niet gekocht
Die hebben zeer zeker bij hun vorige club indruk gemaakt.

Klaiber kan waarschijnlijk weer terug naar Utrecht en Daramy wordt gehuurd door zijn oude club

Dat ze bij Ajax niet uit de verf komen is wel gebleken maar wie weet als ze meer speelminuten hadden gehad of zijn ze wel geaccepteerd binnen de groep

Het is makkelijk om te wijzen, de echte achtergrond weten we niet
En geloof mij zogenaamde miskopen heb je overal bij elke club

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 03 augustus 2022 door Jack Huntelaar --
AkaS
 AkaS - donderdag 04 augustus 2022 - 11:22   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 02 augustus 2022 - 12:47 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Maar Steek is nu al bijna 10 maanden geblesseerd, met een hele korte tussenpozen. Dan lijkt het me toch tijd verder te gaan kijken. Want die Gorter kan echt niet gap!
Steek kan inderdaad echt niet meer. Doet geen gekke dingen als hij kan spelen. Verliest geen punten en is wat dat betreft solide obv kwaliteit en ervaring. Maar pakt ook geen punten meer voor je zoals Onana deed in zijn goede periode.

Maar hoezo zien wij dit met zijn allen wel en zij die ervoor betaald krijgen niet ?
AkaS
 AkaS - donderdag 04 augustus 2022 - 11:25   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 03 augustus 2022 - 09:55 schreef Eide het volgende:

[..]

Labyad staat sinds 1 juli 2022 niet meer onder contract bij Ajax.
Ja is waar ook, maar toch een prima move voor hem om samen met Klaiber in utrecht te gaan voetballen. Heeft zijn potentie helaas nooit waar kunnen maken. Niet bij psv, niet bij sporting en niet bij Ajax.
AkaS
 AkaS - donderdag 04 augustus 2022 - 11:27   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 03 augustus 2022 - 12:35 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Kan je niet op conto van 1 man schrijven, gaat een heel team over.
Destijds, Overmars, de trainer en scouts, die moeten de mensen over het geld overtuigen, gaat over miljoenen hè
Nou dat weet ik niet, volgens mij hadden Overmars en ten Hag behoorlijke vrijheid en hebben zij het er doorheen gedrukt. Volgens mij vergeet je de uitwerking van machthebbende posities en personen binnen bedrijven... Sommige mensen wil je niet tegen je in het harnas jagen want dan zijn je dagen geteld.

We weten allemaal dat het zo werkt maar wanneer het speelt doet iedereen altijd alsof je een wappie bent als je het benoemd ;-)
AkaS
 AkaS - donderdag 04 augustus 2022 - 11:30   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 03 augustus 2022 - 18:25 schreef p111 het volgende:

[..]

Rensch heeft het laten zien maar is het kwijt helaas,maar die andere Bande/Magolan/Mohamen die hebben het nog nooit laten zien !!dus wie heeft die gescout
Rensch is een echt Ajax back... alla van der Wiel en van Rhijn... Sierlijke voetballers, aanvallend ingesteld maar wanneer het op verdedigen aankomt valt het allemaal tegen. En in de CL kom je grote en sterke clubs en teams tegen met vaardige en snelle aanvallers. Dan moet je snelheid hebben, gogme en ook daadwerkelijk kunnen verdedigen.

Grappig is wel dat Nico bij de supporters super populair was en er toch voor Blind werd gekozen. Supporters zijn niet gek. zij zien echt wel waar de schoen wringt in een wedstrijd.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - donderdag 04 augustus 2022 - 11:56   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 04 augustus 2022 - 11:22 schreef AkaS het volgende:

[..]

Steek kan inderdaad echt niet meer. Doet geen gekke dingen als hij kan spelen. Verliest geen punten en is wat dat betreft solide obv kwaliteit en ervaring. Maar pakt ook geen punten meer voor je zoals Onana deed in zijn goede periode.

Maar hoezo zien wij dit met zijn allen wel en zij die ervoor betaald krijgen niet ?
Ja dat vraag ik me ook af.
remco k
 remco k - donderdag 04 augustus 2022 - 18:00   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 04 augustus 2022 - 11:27 schreef AkaS het volgende:

[..]

Nou dat weet ik niet, volgens mij hadden Overmars en ten Hag behoorlijke vrijheid en hebben zij het er doorheen gedrukt. Volgens mij vergeet je de uitwerking van machthebbende posities en personen binnen bedrijven... Sommige mensen wil je niet tegen je in het harnas jagen want dan zijn je dagen geteld.

We weten allemaal dat het zo werkt maar wanneer het speelt doet iedereen altijd alsof je een wappie bent als je het benoemd ;-)
Uiteindelijk zit er bij Ajax een RVC die aankopen goed moeten keuren binnen het beleid.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5178
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Johan Cruijff Schaal XXVI (zaterdag 30 juli 2022, 20:00); 3 - 5









0.0101070