BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Ajax - Rangers (UCL - woensdag 07 september 2022, 18:45); 4 - 0

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
Loetje
 Loetje - woensdag 07 september 2022 - 19:28   quote  deeplink  
Wat betreft Tadic, als dit zo doorgaat mag Kudus onze 10 gaan worden. Vanuit daar speelt hij echt prima. En dan mag Tadic gewoon even banken
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - woensdag 07 september 2022 - 19:33   quote  deeplink  
Ik vond Tadic idd de minste, er kwam geen bal aan, zag er vermoeid uit
nummer10
 nummer10 - woensdag 07 september 2022 - 19:34   quote  deeplink  
Slechte tadic wederom... Graag Kudus op 10, Berghuis op rechts en brobbey punt.. of Kudus naar rechts kan ook.. rest speelt prima met name bassey ook, wat een beer..
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - woensdag 07 september 2022 - 19:37   quote  deeplink  
3-0 wat een luxe, nu scherp blijven
Loetje
 Loetje - woensdag 07 september 2022 - 19:42   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 07 september 2022 - 19:33 schreef Jack Huntelaar het volgende:
Ik vond Tadic idd de minste, er kwam geen bal aan, zag er vermoeid uit
Het is gewoon dit seizoen nog niet goed.

Vorig jaar had hij gewoon nog veel rendement, maar krediet mag niet eeuwig zijn.
remco k
 remco k - woensdag 07 september 2022 - 19:43   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 07 september 2022 - 18:07 schreef nummer10 het volgende:

[..]

Ja belachelijke timing als ik eerlijk ben hoe goed ik Kudus ook vind, maar het is geen spits
Tja.
remco k
 remco k - woensdag 07 september 2022 - 19:45   quote  deeplink  
Ajax echt heel goed de eerste helft. Eigenlijk moet je er gewoon nog meer maken.

Tadic berghuis Alvarez en kudus voor mij de absolute uitblinkers. Kudus de beste man op het veld en Tadic laat in alles zie de baas op het veld te zijn.
remco k
 remco k - woensdag 07 september 2022 - 19:47   quote  deeplink  
Bergwijn echt ver onder de maat. Die komt amper in het spel voor en schiet tweemaal veel te snel waar hij of door kan lopen of de combinatie moet zoeken.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - woensdag 07 september 2022 - 19:49   quote  deeplink  
Bergwijn met Tadic de minste
pth
 pth - woensdag 07 september 2022 - 19:57   quote  deeplink  
Doelsaldo wordt waarschijnlijk cruciaal, dus doorstormen tegen dit rommeltje …
Loetje
 Loetje - woensdag 07 september 2022 - 20:03   quote  deeplink  
Verdomme, kom eens op
Loetje
 Loetje - woensdag 07 september 2022 - 20:07   quote  deeplink  
Als Kudus nou af en toe zijn kop eens omhoog zou doen hé... Dan wordt hij echt goed
Loetje
 Loetje - woensdag 07 september 2022 - 20:16   quote  deeplink  
Schreuder, ga onderhand eens wisselen joh
nummer10
 nummer10 - woensdag 07 september 2022 - 20:18   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 07 september 2022 - 20:16 schreef Loetje het volgende:
Schreuder, ga onderhand eens wisselen joh
Veel te laat weer de wissels, ondanks de 3-0.. tadic 2de helft weer helemaal niks
nummer10
 nummer10 - woensdag 07 september 2022 - 20:19   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 07 september 2022 - 19:45 schreef remco k het volgende:
Ajax echt heel goed de eerste helft. Eigenlijk moet je er gewoon nog meer maken.

Tadic berghuis Alvarez en kudus voor mij de absolute uitblinkers. Kudus de beste man op het veld en Tadic laat in alles zie de baas op het veld te zijn.
Tadic ??? Wellicht dat die laat zien dat het een aanvoerder is maar voetballend weer dikke drama
nummer10
 nummer10 - woensdag 07 september 2022 - 20:21   quote  deeplink  
Ok en dan 3 in 1x haha
remco k
 remco k - woensdag 07 september 2022 - 20:21   quote  deeplink  
Hoe kan je nou met zo’n vol schema en dan zo’n stand pas in de 80e minuut gaan wisselen.

Je had in de 60e minuut je eerste wissels moeten inbrengen.
nummer10
 nummer10 - woensdag 07 september 2022 - 20:22   quote  deeplink  
Toch weer een goaltje voor Bergwijn..
nummer10
 nummer10 - woensdag 07 september 2022 - 20:22   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 07 september 2022 - 20:21 schreef remco k het volgende:
Hoe kan je nou met zo’n vol schema en dan zo’n stand pas in de 80e minuut gaan wisselen.

Je had in de 60e minuut je eerste wissels moeten inbrengen.
Eens, die snap ik ook niet..
remco k
 remco k - woensdag 07 september 2022 - 20:23   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 07 september 2022 - 20:19 schreef nummer10 het volgende:

[..]

Tadic ??? Wellicht dat die laat zien dat het een aanvoerder is maar voetballend weer dikke drama
Hij is bij de meeste gevaarlijke aanvallen betrokken. Zet precies op de juiste momenten druk, je ziet hem gewoon als absolute leider het tempo bepalen. Hij verzaakt geen seconde in zijn defensieve taken en houd iedereen constant scherp.

Hij kiest een paar keer niet goed vandaag, maar speelt naar mijn idee samen met Kudus de beste wedstrijd van hun seizoen.
nummer10
 nummer10 - woensdag 07 september 2022 - 20:30   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 07 september 2022 - 20:23 schreef remco k het volgende:

[..]

Hij is bij de meeste gevaarlijke aanvallen betrokken. Zet precies op de juiste momenten druk, je ziet hem gewoon als absolute leider het tempo bepalen. Hij verzaakt geen seconde in zijn defensieve taken en houd iedereen constant scherp.

Hij kiest een paar keer niet goed vandaag, maar speelt naar mijn idee samen met Kudus de beste wedstrijd van hun seizoen.
Dan zijn de meningen verdeeld... Ik heb hem ontzettend veel verkeerde ballen zien geven vooral waardoor een aanval strande, dat dit zijn beste pot is dit seizoen zegt dan al enorm veel.. en Kudus behoord gewoon niet in de spits maar op 10 en kan die nog meer gevaar stichten, ondanks zijn spel vandaag..
remco k
 remco k - woensdag 07 september 2022 - 20:36   quote  deeplink  
Misschien speelt Kudus vandaag juist wel zo goed omdat hij vanuit de spits speelt.

Ik vind het een knappe vondst van Schreuder.
remco k
 remco k - woensdag 07 september 2022 - 20:36   quote  deeplink  
Ook Berghuis speelde gewoon goed en wil je in deze vorm helemaal niet van 10 weg hebben.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - woensdag 07 september 2022 - 20:38   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 07 september 2022 - 20:21 schreef remco k het volgende:
Hoe kan je nou met zo’n vol schema en dan zo’n stand pas in de 80e minuut gaan wisselen.

Je had in de 60e minuut je eerste wissels moeten inbrengen.
Ach zo kan je altijd wel iets vinden, ze hebben in de 2e helft minder scherp gespeeld.

Is ook logisch na zo'n geweldige 1e helft
remco k
 remco k - woensdag 07 september 2022 - 20:41   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 07 september 2022 - 20:38 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Ach zo kan je altijd wel iets vinden, ze hebben in de 2e helft minder scherp gespeeld.

Is ook logisch na zo'n geweldige 1e helft
Het gaat niet om iets vinden. Je moet je ploeg gewoon fit houden. Je ziet verdorie twee kram gevallen waarvan er eentje zelfs geblesseerd lijkt.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - woensdag 07 september 2022 - 20:41   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 07 september 2022 - 20:36 schreef remco k het volgende:
Misschien speelt Kudus vandaag juist wel zo goed omdat hij vanuit de spits speelt.

Ik vind het een knappe vondst van Schreuder.
Zo zie ik het ook, top gedacht van Schreuder
Tegen een andere tegenstander zal hij Brobbey in de spits zetten.
Die 2 centrale verdedigers zijn statisch, vandaar Kudus
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - woensdag 07 september 2022 - 20:44   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 07 september 2022 - 20:41 schreef remco k het volgende:

[..]

Het gaat niet om iets vinden. Je moet je ploeg gewoon fit houden. Je ziet verdorie twee kram gevallen waarvan er eentje zelfs geblesseerd lijkt.
Wat betreft Bergwijn eens, hier zal Schreuder ook van leren.
90 minuten vol gaan is misschien nog te vroeg voor sommigen
remco k
 remco k - woensdag 07 september 2022 - 20:45   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 07 september 2022 - 20:30 schreef nummer10 het volgende:

[..]

Dan zijn de meningen verdeeld... Ik heb hem ontzettend veel verkeerde ballen zien geven vooral waardoor een aanval strande, dat dit zijn beste pot is dit seizoen zegt dan al enorm veel.. en Kudus behoord gewoon niet in de spits maar op 10 en kan die nog meer gevaar stichten, ondanks zijn spel vandaag..
https://www.whoscored.com/Matches/1686065/LiveStatistics/Europe-Champions-League-2022-2023-Ajax-Rangers

Hij scoort een 8,09volgens who scored dat met opta werkt. Alleen Kudus, Bergwijn die een goede tweede helft speelde en Berghuis scoorde hoger. Dan kun je gewoon niet zeggen dat hij de minste was bij Ajax.

Creëert met drie kansen de meeste van alle Ajax spelers. 83% van zijn passes komen aan, dat had echt wel wat beter gekund, maar ook wel een stuk slechter gekund.
remco k
 remco k - woensdag 07 september 2022 - 20:45   quote  deeplink  
Kudus heeft vandaag gewoon een 100% pass percentage. Al zijn passes kwamen dus aan.
remco k
 remco k - woensdag 07 september 2022 - 21:05   quote  deeplink  
Maar prachtig toch.

We vinden het blijkbaar doodnormaal dat Ajax met 4-0 kan winnen in de cl en zijn bezig met spelers of zaken die niet goed waren.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - woensdag 07 september 2022 - 21:33   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 07 september 2022 - 21:05 schreef remco k het volgende:
Maar prachtig toch.

We vinden het blijkbaar doodnormaal dat Ajax met 4-0 kan winnen in de cl en zijn bezig met spelers of zaken die niet goed waren.
Ja ongelooflijk, al deed ik er zelf aan mee ;-)

3-0 in de rust kom je nergens tegen in Europa, een eerste helft om je vingers bij af te likken, en dan liggen we hier nog te zeiken wie niet goed genoeg waren hahahahaha
nummer10
 nummer10 - donderdag 08 september 2022 - 11:31   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 07 september 2022 - 21:05 schreef remco k het volgende:
Maar prachtig toch.

We vinden het blijkbaar doodnormaal dat Ajax met 4-0 kan winnen in de cl en zijn bezig met spelers of zaken die niet goed waren.
Daar heb je een punt, maar denk dat we nog beter kunnen, denk dat het dat meer is ;)
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - donderdag 08 september 2022 - 12:24   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 08 september 2022 - 11:31 schreef nummer10 het volgende:

[..]

Daar heb je een punt, maar denk dat we nog beter kunnen, denk dat het dat meer is ;)
Zo makkelijk krijgen we het niet meer hoor in de Champions Leaque
nummer10
 nummer10 - donderdag 08 september 2022 - 12:26   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 07 september 2022 - 20:45 schreef remco k het volgende:

[..]

https://www.whoscored.com/Matches/1686065/LiveStatistics/Europe-Champions-League-2022-2023-Ajax-Rangers

Hij scoort een 8,09volgens who scored dat met opta werkt. Alleen Kudus, Bergwijn die een goede tweede helft speelde en Berghuis scoorde hoger. Dan kun je gewoon niet zeggen dat hij de minste was bij Ajax.

Creëert met drie kansen de meeste van alle Ajax spelers. 83% van zijn passes komen aan, dat had echt wel wat beter gekund, maar ook wel een stuk slechter gekund.
https://www.ajaxfanatics.nl/sneijder-kritisch-op-ajacied-tijd-voor-hem-om-zich-te-herpakken/?utm_term=free
remco k
 remco k - donderdag 08 september 2022 - 13:43   quote  deeplink  
quote:
Leuk man. De mening van een andere Nederlander.

Er staat dat hij het vaakst de bal verloor van iedereen op het veld. Dat is feitelijk gewoon onjuist en dat in combinatie met het gegeven dat het een mening is van iemand die wel vaker waanideeën heeft, maakt dat ik dat niet heel serieus kan nemen.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - donderdag 08 september 2022 - 14:06   quote  deeplink  
De 1e helft kwamen ballen niet vaak aan van Tadic, 2e helft was hij een stuk beter.
Hij heeft betere wedstrijden gespeeld

Ook is hij gepasseerd op zijn positie door Bergwijn die gisteren ook niet zijn beste wedstrijd speelde

Mij hoor je niet zeggen dat hij naar de bank verwezen moet worden want hij is nog van grote waarde, er komt wel een inspirator het veld op die daarnaast angst inboezemt bij de tegenstander

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 08 september 2022 door Jack Huntelaar --
p111
 p111 - donderdag 08 september 2022 - 14:11   quote  deeplink  
Hij is door alle omstandigheden (plek kwijt en overval)wat uit vorm maar we weten dat hij geweldig kan voetballen,dus gewoon geduld en dan is hij er weer.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - donderdag 08 september 2022 - 14:38   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 08 september 2022 - 14:11 schreef p111 het volgende:
Hij is door alle omstandigheden (plek kwijt en overval)wat uit vorm maar we weten dat hij geweldig kan voetballen,dus gewoon geduld en dan is hij er weer.
Zeker weten, iets uit vorm door wat voor reden dan ook.
Maar nog steeds belangrijk!
Ajax we love you
 Ajax we love you - donderdag 08 september 2022 - 15:21   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 07 september 2022 - 19:28 schreef Loetje het volgende:
Wat betreft Tadic, als dit zo doorgaat mag Kudus onze 10 gaan worden. Vanuit daar speelt hij echt prima. En dan mag Tadic gewoon even banken
Ik denk dat Kudus ook duidelijk is in de pers dat hij dit wil :)

Maar idd als je Kudus erachter hebt, dan Brobbey in de spits, met op links Berwijn en op rechts mag van mij Tadic blijven staan. Die ElCampos mag van mij al weg, voegd niets toe, dus zeker niet een koopoptie lichten aan het eind van dit seizoen

Alleen speelde berghuis wel echt goed nu, dan moet je Tadic gewoon even ernaast zetten. Het is gewoon een luxe probleem

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 08 september 2022 door Ajax we love you --
Eide
 Eide - donderdag 08 september 2022 - 15:39   quote  deeplink  
Voor de mensen die nogal kiritshc zijn op Tadic, kijk de samenvatting eens hoe vaak Tadic bij gevaarlijke momenten was betrokken.
Eide
 Eide - donderdag 08 september 2022 - 16:30   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 07 september 2022 - 19:28 schreef Loetje het volgende:
Wat betreft Tadic, als dit zo doorgaat mag Kudus onze 10 gaan worden. Vanuit daar speelt hij echt prima. En dan mag Tadic gewoon even banken
Ik snap dus echt helemaal niets van deze redenering.

Kudus speelt puik op 9. Berghuis speelt puik op 10 en komt op rechtsbuiten totaal niet uit de verf. Tadic speelt niet geweldig maar is bij bijna alle gevaarlijke aanvallen betrokken. Ajax speelt met Kudus op 9 de beste pot van het seizoen.

Hoe kom je dan tot de conclusie dat de beste oplossing is om de helemaal boel om te gooien, spelers weg te halen van waar ze het goed doen en de aanvoerder die aanhoudend belangrijk is op de bank te zetten.

Ik zie echt niet hoe je zo'n kromme redevoering zo wegzet.
remco k
 remco k - donderdag 08 september 2022 - 23:05   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 08 september 2022 - 15:21 schreef Ajax we love you het volgende:

[..]

Ik denk dat Kudus ook duidelijk is in de pers dat hij dit wil :)

Maar idd als je Kudus erachter hebt, dan Brobbey in de spits, met op links Berwijn en op rechts mag van mij Tadic blijven staan. Die ElCampos mag van mij al weg, voegd niets toe, dus zeker niet een koopoptie lichten aan het eind van dit seizoen

Alleen speelde berghuis wel echt goed nu, dan moet je Tadic gewoon even ernaast zetten. Het is gewoon een luxe probleem
Berghuis speelt juist goed vanaf 10 en heeft nog werkelijk geen knikker geraakt vanaf rechts.

We moeten spelers wel beoordelen op de posities waar ze spelen.
p111
 p111 - donderdag 08 september 2022 - 23:20   quote  deeplink  
Deze opstelling tegen Rangers speelde een geweldige wedstrijd,als de trainer aan Kudus uitlegt dat die 9 positie in de zone is en hij kan zwerven wat hij ook deed dat dan 10 en 9 bijna geen verschil maakt.
remco k
 remco k - donderdag 08 september 2022 - 23:51   quote  deeplink  
Als je zo goed speelt mag er toch uberhaubt geen reden zijn om te wisselen.
Eide
 Eide - vrijdag 09 september 2022 - 00:03   quote  deeplink  
Ik denk wel dat Kudus op 9 een zuiver tactische keuze was eerlijk gezegd. Rangers speelt met twee lange, sterke verdedigers die niet heel wendbaar zijn en kwetsbaar als ze uit de zone worden gelokt. Een hangende 9 is dan beter dan een diepe 9 als Brobbey. Daarnaast vulde Kuku het natuurlijk meer dan geweldig in.

Dat neemt niet weg dat ik niet denk Kudus nu de vaste 9 wordt. Ik hoop eigenlijk dat Schreuder het gaat aandurven om te roteren met een aantal spelers.
nummer10
 nummer10 - vrijdag 09 september 2022 - 09:31   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 08 september 2022 - 15:39 schreef Eide het volgende:
Voor de mensen die nogal kiritshc zijn op Tadic, kijk de samenvatting eens hoe vaak Tadic bij gevaarlijke momenten was betrokken.
Mag ik er ook 1 waarbij die die situaties om zeep helpt en balverlies heeft? Tuurlijk is die bij de aanvallen betrokken, tis ook een aanvaller..
Ajax we love you
 Ajax we love you - vrijdag 09 september 2022 - 09:39   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 08 september 2022 - 23:05 schreef remco k het volgende:

[..]

Berghuis speelt juist goed vanaf 10 en heeft nog werkelijk geen knikker geraakt vanaf rechts.

We moeten spelers wel beoordelen op de posities waar ze spelen.
Hij speelt niet echt op 10 vind ik, op papier wel, maar ik vind hem meer een valse zwervende 10 en die positie vult hij wel goed in. Hij is ook vaak als rechtbuiten te vinden. Ajax heeft veel spelers die op meerdere posities voorin kunnen spelen, dat maakt Ajax denk ik ook dit jaar voorin veel creatiever, dan onder Ten HAg waar iedereen toch een beetje op zijn eigen positie bleef staan.
AkaS
 AkaS - vrijdag 09 september 2022 - 10:51   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 09 september 2022 - 00:03 schreef Eide het volgende:
Ik denk wel dat Kudus op 9 een zuiver tactische keuze was eerlijk gezegd. Rangers speelt met twee lange, sterke verdedigers die niet heel wendbaar zijn en kwetsbaar als ze uit de zone worden gelokt. Een hangende 9 is dan beter dan een diepe 9 als Brobbey. Daarnaast vulde Kuku het natuurlijk meer dan geweldig in.

Dat neemt niet weg dat ik niet denk Kudus nu de vaste 9 wordt. Ik hoop eigenlijk dat Schreuder het gaat aandurven om te roteren met een aantal spelers.
Hij vulde het zeker heel sterk in. Vervelende vind ik dat Kudus niet de erkenning krijgt die hou zou moeten hebben. Nu vulde hij de positie van valse spits heel goed in. Ten Hag had dit ook al eens geprobeerd maar tijdens die wedstrijd raakte hij geblesseerd en viel toen uit. Echter is hij een aanvallende middenvelder en op basis van zijn kwaliteiten zou hij een basisplaats verdienen.

Ik geef het Schreuder te doen... Ondanks dat het nu goed uitpakte hebben we natuurlijk gewoon een echte spits nodig. En dat is vooralsnog Brobbey.

Bergwijn op links lijkt me onbetwist. Blijft rechtsvoor over om in te vullen... Tadic heeft dit nu gedaan. En daar zijn de meningen over verdeeld. Zijn statistieken zijn fenomenaal. Dus wellicht moet hij meerdere wedstrijden de kans op rechts krijgen om zich meer comfortabel te voelen op deze positie en kan hij wellicht groeien naar zijn oude niveau op links.

Middenveld is Alvarez onbetwist. Blijven de posities op 10 en links over om in te vullen...

Wie o wie bieden de beste combi's met Alvarez: Taylor, Berghuis, Kudus, Klaassen ...

Moet je dit per wedstrijd bekijken en rouleren, of heb je vastigheden nodig waar individuen op elkaar ingespeeld kunnen raken..?

Ouderwets bekeken zou ik gaan voor een vaste invulling, echter willen spelers dit bij Nederlandse clubs niet accepteren en gaan ze muiten en of voor een transfer om vervolgens bij een buitenlandse club in dezelfde situatie te komen en het daar dan wel accepteren... ( meer geld lijkt dan een hoop te vergoeden...)

Anyway, een hele uitdaging voor onze nieuwe coach!
Eide
 Eide - vrijdag 09 september 2022 - 11:46   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 09 september 2022 - 10:51 schreef AkaS het volgende:

[..]

Hij vulde het zeker heel sterk in. Vervelende vind ik dat Kudus niet de erkenning krijgt die hou zou moeten hebben. Nu vulde hij de positie van valse spits heel goed in. Ten Hag had dit ook al eens geprobeerd maar tijdens die wedstrijd raakte hij geblesseerd en viel toen uit. Echter is hij een aanvallende middenvelder en op basis van zijn kwaliteiten zou hij een basisplaats verdienen.

Ik geef het Schreuder te doen... Ondanks dat het nu goed uitpakte hebben we natuurlijk gewoon een echte spits nodig. En dat is vooralsnog Brobbey.

Bergwijn op links lijkt me onbetwist. Blijft rechtsvoor over om in te vullen... Tadic heeft dit nu gedaan. En daar zijn de meningen over verdeeld. Zijn statistieken zijn fenomenaal. Dus wellicht moet hij meerdere wedstrijden de kans op rechts krijgen om zich meer comfortabel te voelen op deze positie en kan hij wellicht groeien naar zijn oude niveau op links.

Middenveld is Alvarez onbetwist. Blijven de posities op 10 en links over om in te vullen...

Wie o wie bieden de beste combi's met Alvarez: Taylor, Berghuis, Kudus, Klaassen ...

Moet je dit per wedstrijd bekijken en rouleren, of heb je vastigheden nodig waar individuen op elkaar ingespeeld kunnen raken..?

Ouderwets bekeken zou ik gaan voor een vaste invulling, echter willen spelers dit bij Nederlandse clubs niet accepteren en gaan ze muiten en of voor een transfer om vervolgens bij een buitenlandse club in dezelfde situatie te komen en het daar dan wel accepteren... ( meer geld lijkt dan een hoop te vergoeden...)

Anyway, een hele uitdaging voor onze nieuwe coach!
Helemaal mee eens. Schreuder heeft een luxeprobleem met Klaassen, Kudus, Berghuis, Taylor, Wijndal, Brobbey en nog een aantal reserves die je ook wil ontwikkelen (Sanchez, Conceição, Kaplan en mogelijk Grillitsch als de geruchten over Alvarez waar zijn.
remco k
 remco k - zaterdag 10 september 2022 - 09:32   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 09 september 2022 - 09:39 schreef Ajax we love you het volgende:

[..]

Hij speelt niet echt op 10 vind ik, op papier wel, maar ik vind hem meer een valse zwervende 10 en die positie vult hij wel goed in. Hij is ook vaak als rechtbuiten te vinden. Ajax heeft veel spelers die op meerdere posities voorin kunnen spelen, dat maakt Ajax denk ik ook dit jaar voorin veel creatiever, dan onder Ten HAg waar iedereen toch een beetje op zijn eigen positie bleef staan.
Het gaat mij erom dat als je het invult zoals je aangeeft je gewoon weer twee posities gaat aanpassen.

En dat doe je dan nadat je 4-0 wint in de cl.

Ik snap die logica niet.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5985
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Ajax - Rangers (UCL - woensdag 07 september 2022, 18:45); 4 - 0









0.0080940