BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: AZ - Ajax (zondag 18 september 2022, 16:45); 2 - 1

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
Eide
 Eide - vrijdag 16 september 2022 - 19:20   quote  deeplink  
prefrence_az_Header_AZ-AJAX.png

Ajax staat voor de eerste topwedstrijd van het seizoen. AZ is de nummer 4 van de ranglijst en een serieuze uitdaging voor Ajax. Waar Ajax het lek boven leek te hebben bleek tegen Liverpool dat er nog heel veel te doen is. Ajax werd eenvoudigweg in elke linie overklast. Nu is het zaak dat niet door te laten werken naar deze wedstijd in de Eredivisie. AZ kende juist een prettige generale repetitie in de Conference League waar het, toegegeven nietige, FC Vaduz met 4-1 terzijde werd geschoven.

Dit zelfde weekend ontmoeten PSV en Feyenoord elkaar waar dit weekend een heel serieus karakter krijgt. Na dit weekend zal duidelijk zijn hoe op dit moment de onderlinge krachtsverhoudingen zijn. Daardoor wordt dit toch al vrij vroeg in het seizoen een hele belangrijke speelronde.

concept-schema.jpg

De Historie

Ajax en Az speelden in hun gezamenlijke geschiedenis 102 maal tegen elkaar. Ajax won 63 onderlinge duels ter wijl er 18 keer werd verloren. De Noord-Hollandse derby eindigde 21 maal in een gelijkspel. Ajax speelde de voorgaande vijf seizoen maal liefst 15 wedstrijden tegen AZ. Dit was 9 maal voor de competitie, 2 maal voor de KNVB-beker en 4 maal in oefenverband. VOor de compeitite speelde Ajax 1 keer gelijk verloor het vier maal en won het vier maal. Geen enkele ploeg deed het de afgelopen vijf seizoenen beter tegen Ajax. Ajax won beide bekerduels en de oefenduels leverden 2 keer winst, 2 keer verlies en 1 keer gelijkspel op. AZ is met afstand de lastigste ploeg van de afgelopen jaren voor Ajax. Dit blijkt ook wel uit voerig seizoen toen Ajax thuis verloor, uit gelijkspeelde en voor de beker won van de Alkmaarders.

AZ

AZ is het seizoen redelijk goed begonnen. AZ is nog ongeslagen maar moest wel twee keer een gelijkspel incasseren. Samen met Ajax en Feyenoord is de Alkmaarse formatie de enige nog ongeslagen ploeg. Wat statistisch opvalt is dat AZ weinig scoort maar ook niet veel tegen krijgt. Met 11 voor en 4 tegen is een wedstrijd tegen AZ dit seizoen slechts zelden een spektakelstuk. AZ begin de competitie met 3 maal winst maar kwam de volgende 3 wedstrijden slechts tot 2 maal gelijkspel en 1 maal winst. AZ liet de punten liggen tegen AZ en Twente, beide in een 1-1 gelijkspel.

Pascal Jansen laat zijn AZ 4-3-3 spelen die je ook als een 4-2-3-1 kan omschrijven. Er is dus een dubbel slot op de deur door middel van twee controleurs. Dat middenveld herbergt ook de grootste kracht van AZ. Clasie is een beperkte speler die veel vechtlust meebrengt. Daar staat Reijnders, misschien wel één van de revelaties van het seizoen, naast met oud-Ajacied De Wit ervoor in dezelfde rol als die van Klaassen bij Ajax. Met Pavlidis en Odgaard heeft AZ bovendien twee trefzekere spitsen die gedijen bij opportunisme. Achterin is AZ kwetsbaar met twee centrale verdedigers die zeker niet top zijn.

Ajax

Na twee hele overtuigende wedstrijden ging Ajax keihard onderuit tegen Liverpool. De vraag is of dit Schreuder ertoe gaat zetten om wijzigingen aan te brengen in zijn basis. Kudus scoorde een geweldige goal tegen Liverpool en lijkt toch wel een hele serieuze kandidaat te zijn om voorlopig op 9 te spelen. Vooral op het middenveld is het echt dringen met Berghuis, Klaassen en Taylor. Alle andere posities lijken eigenlijk wel duidelijk.

De Beelden

Omdat ik een terighekel heb aan Ajax punten te zien verspelen link ik de wedstrijd om de KNVB-beker. Ajax won met 0-2 door goals van Berghuis en Klaassen.



En omdat deze al is geweest: de persconferentie van Schreuder.



-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 18 september 2022 door Eide --
nummer10
 nummer10 - vrijdag 16 september 2022 - 19:42   quote  deeplink  
Thanks weer ! Word een lastige pot vermoed ik maar Ajax wint wel hoop ik... 1-2
bertus bikkel
 bertus bikkel - vrijdag 16 september 2022 - 19:58   quote  deeplink  
Mooi om te lezen Eide!!
Eerste echte test in de ED waar we de eerste test en CL net gehad hebben.
Zoals ik al vreesde hebben we totaal geen tegenstand gehad en weten echt niet waar we staan. Best geschrokken van het verschil met Liverpool en ook AZ gaat het ons erg lastig maken. Hoe opportunistisch het voetbal is, kan nu weer pijnlijk duidelijk worden. Een week terug kon PSV worden afgeschreven en was Ajax op een eenzame hoogte beland in Nederland. Zondagavond kan PSV in het slechtste geval op doelsaldo weer koploper zijn....hoop het niet en zie ze ook niet zomaar van Feyenoord winnen maar toch...ik hou het in Alkmaar op 2-2. De interlandbreak in met 2 beentjes op de grond.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - vrijdag 16 september 2022 - 20:05   quote  deeplink  
Weer een super topic gemonteerd Eide, bedankt!

Las net dat hij Ocampos op een andere positie wil uit proberen.

Zal misschien niet direct basis zijn maar ben wel benieuwd op welke positie
Tot nu toe vind ik hem nog niet geweldig spelen

Ik denk dat Ajax wat wil recht zetten dus gok ik op 1-4
Eide
 Eide - vrijdag 16 september 2022 - 20:14   quote  deeplink  
Ik moet eerlijk zeggen dat ik niet zo goed wist wat ik over Ajax moest schrijven. Meestal kan ik wel iets met vorm, blessures, schorsen enzovoorts. Ondanks het "luxeprobleem" lijkt de selectie vrij stabiel en zijn er tot dusver eigenlijk geen uitschieters naar boven of onder.
nummer10
 nummer10 - zaterdag 17 september 2022 - 02:26   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 16 september 2022 - 19:58 schreef bertus bikkel het volgende:
Mooi om te lezen Eide!!
Eerste echte test in de ED waar we de eerste test en CL net gehad hebben.
Zoals ik al vreesde hebben we totaal geen tegenstand gehad en weten echt niet waar we staan. Best geschrokken van het verschil met Liverpool en ook AZ gaat het ons erg lastig maken. Hoe opportunistisch het voetbal is, kan nu weer pijnlijk duidelijk worden. Een week terug kon PSV worden afgeschreven en was Ajax op een eenzame hoogte beland in Nederland. Zondagavond kan PSV in het slechtste geval op doelsaldo weer koploper zijn....hoop het niet en zie ze ook niet zomaar van Feyenoord winnen maar toch...ik hou het in Alkmaar op 2-2. De interlandbreak in met 2 beentjes op de grond.
Liverpool en az... Dat is toch gewoon een totaal ander kaliber.... Wat een gelul joh, 1 van de beste teams ter wereld met name thuis vs eigenlijk een mugje.. dit behoor je gewoon te winnen..

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 17 september 2022 door nummer10 --
bertus bikkel
 bertus bikkel - zaterdag 17 september 2022 - 09:46   quote  deeplink  
Ik zeg ook nergens dat ze te vergelijken zijn. Ik zeg alleen dat we zowel in Europa als in Nederland nog niet getest waren voor Liverpool en AZ. Ik snap dat deze 2 mijlenver uit elkaar liggen....maar dat is niet wat ik zei.
Morgen gaan we zien of we echt zover boven de rest uitsteken in de ED als menigeen tot vorige week dacht.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zaterdag 17 september 2022 - 11:29   quote  deeplink  
Degene die niet goed waren tegen Liverpool zullen er alles aan doen om goed te zijn.
Dit tempo moet Ajax makkelijk aan kunnen, is niet te vergelijken met Liverpool.

Het doet pijn om te zeggen maar vind Feijenoord steeds beter worden.
Denk zelfs dat ze verder zijn dat dit Ajax
Maar goed die hebben ook niet echt een tegenstander gehad van niveau
Zondag weten we meer..

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 17 september 2022 door Jack Huntelaar --
AkaS
 AkaS - zaterdag 17 september 2022 - 12:07   quote  deeplink  
Voor mij is het grote probleem de status van een paar sterkhouders die op basis hiervan moeten spelen in de gedachte van de trainer, maar niet de toegevoegde waarde kunnen brengen die noodzakelijk is op het allerhoogste niveau. Althans voor alsnog niet.

Ik vind het echt ongelofelijk dat er nog mensen zijn die niet zien dat Blind een zwakke plek voor het team is. Ondanks dat hij in balbezit iets kan brengen wat anderen minder kunnen brengen. Maar dan moet je wel balbezit hebben. En wanneer je tegen het kaliber van Liverpool speelt en niet in staat bent om het middenveld te domineren is de toegevoegde waarde van Blind zeer beperkt en zijn de zwakheden van hem bepalender dan zijn pluspunten.

Tadic heeft statistieken die ongekend zijn, maar ook hij kan vooralsnog niet brengen wat voor het team belangrijk is. Er gaat weinig dreiging van hem uit vanuit het perspectief van de tegenstander bekeken. He needs to step up his game en anders ook gewoon plaats maken, al weet ik niet wie er al klaar is om zijn plek op rechtsvoor een invulling te geven die ons naar een hoger niveau tilt. Wellicht Ocampos een kans geven.

AZ is natuurlijk van een ander niveau dan Liverpool en zou winst op moeten leveren, echter hebben wij het best vaak lastig tegen AZ.

Hopen dat alles goed in elkaar schuift en we met de winst eruit kunnen komen.

Hoe dan ook hebben we een balvaste creatieve middenvelder nodig om op CL niveau te kunnen presteren. Denk echt dat Kudus een soort Frenkie de Jong rol moet gaan vervullen. Hij is de enige op dit moment die deze rol een beetje kan benaderen.

AZ - Ajax 2 - 3
nummer10
 nummer10 - zaterdag 17 september 2022 - 12:26   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 17 september 2022 - 12:07 schreef AkaS het volgende:
Voor mij is het grote probleem de status van een paar sterkhouders die op basis hiervan moeten spelen in de gedachte van de trainer, maar niet de toegevoegde waarde kunnen brengen die noodzakelijk is op het allerhoogste niveau. Althans voor alsnog niet.

Ik vind het echt ongelofelijk dat er nog mensen zijn die niet zien dat Blind een zwakke plek voor het team is. Ondanks dat hij in balbezit iets kan brengen wat anderen minder kunnen brengen. Maar dan moet je wel balbezit hebben. En wanneer je tegen het kaliber van Liverpool speelt en niet in staat bent om het middenveld te domineren is de toegevoegde waarde van Blind zeer beperkt en zijn de zwakheden van hem bepalender dan zijn pluspunten.

Tadic heeft statistieken die ongekend zijn, maar ook hij kan vooralsnog niet brengen wat voor het team belangrijk is. Er gaat weinig dreiging van hem uit vanuit het perspectief van de tegenstander bekeken. He needs to step up his game en anders ook gewoon plaats maken, al weet ik niet wie er al klaar is om zijn plek op rechtsvoor een invulling te geven die ons naar een hoger niveau tilt. Wellicht Ocampos een kans geven.

AZ is natuurlijk van een ander niveau dan Liverpool en zou winst op moeten leveren, echter hebben wij het best vaak lastig tegen AZ.

Hopen dat alles goed in elkaar schuift en we met de winst eruit kunnen komen.

Hoe dan ook hebben we een balvaste creatieve middenvelder nodig om op CL niveau te kunnen presteren. Denk echt dat Kudus een soort Frenkie de Jong rol moet gaan vervullen. Hij is de enige op dit moment die deze rol een beetje kan benaderen.

AZ - Ajax 2 - 3
Eens
p111
 p111 - zaterdag 17 september 2022 - 12:29   quote  deeplink  
Mooi topic weer Eide,tja AZ afgelopen donderdag tegen een club uit de kk divisie uit Zwitserland hebben ze in de laatste 10 minuten gewonnen dus ze zijn nou niet bepaald in topvorm.Als we daar bang voor moeten zijn als VIP selectie van Nederland dan kunnen we beter stoppen.Dit word gewoon een simpele 0-3

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 17 september 2022 door p111 --
remco k
 remco k - zaterdag 17 september 2022 - 13:56   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 17 september 2022 - 12:07 schreef AkaS het volgende:
Voor mij is het grote probleem de status van een paar sterkhouders die op basis hiervan moeten spelen in de gedachte van de trainer, maar niet de toegevoegde waarde kunnen brengen die noodzakelijk is op het allerhoogste niveau. Althans voor alsnog niet.

Ik vind het echt ongelofelijk dat er nog mensen zijn die niet zien dat Blind een zwakke plek voor het team is. Ondanks dat hij in balbezit iets kan brengen wat anderen minder kunnen brengen. Maar dan moet je wel balbezit hebben. En wanneer je tegen het kaliber van Liverpool speelt en niet in staat bent om het middenveld te domineren is de toegevoegde waarde van Blind zeer beperkt en zijn de zwakheden van hem bepalender dan zijn pluspunten.

Tadic heeft statistieken die ongekend zijn, maar ook hij kan vooralsnog niet brengen wat voor het team belangrijk is. Er gaat weinig dreiging van hem uit vanuit het perspectief van de tegenstander bekeken. He needs to step up his game en anders ook gewoon plaats maken, al weet ik niet wie er al klaar is om zijn plek op rechtsvoor een invulling te geven die ons naar een hoger niveau tilt. Wellicht Ocampos een kans geven.

AZ is natuurlijk van een ander niveau dan Liverpool en zou winst op moeten leveren, echter hebben wij het best vaak lastig tegen AZ.

Hopen dat alles goed in elkaar schuift en we met de winst eruit kunnen komen.

Hoe dan ook hebben we een balvaste creatieve middenvelder nodig om op CL niveau te kunnen presteren. Denk echt dat Kudus een soort Frenkie de Jong rol moet gaan vervullen. Hij is de enige op dit moment die deze rol een beetje kan benaderen.

AZ - Ajax 2 - 3
Van mij mag iedereen gewisseld worden. Maar dan moet de vervanger wel beter zijn.

Wijndal is nu geblesseerd en liet juist zonder bal tot nu toe zien nog veel minder goed dan Blind te zijn.

Berghuis kan bij Ajax geen goede minuut als rechtsbuiten overleggen. Wie moet daar dan spelen.
Eide
 Eide - zaterdag 17 september 2022 - 15:09   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 17 september 2022 - 13:56 schreef remco k het volgende:

[..]

Van mij mag iedereen gewisseld worden. Maar dan moet de vervanger wel beter zijn.
Dit dus. Wisselen om het wisselen is flauwekul.
nummer10
 nummer10 - zaterdag 17 september 2022 - 16:33   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 17 september 2022 - 13:56 schreef remco k het volgende:

[..]

Van mij mag iedereen gewisseld worden. Maar dan moet de vervanger wel beter zijn.

Wijndal is nu geblesseerd en liet juist zonder bal tot nu toe zien nog veel minder goed dan Blind te zijn.

Berghuis kan bij Ajax geen goede minuut als rechtsbuiten overleggen. Wie moet daar dan spelen.
Blind zonder bal heb ikzelf ook nog weinig goeds zien doen de laatste tijd en zelfs met bal niet meer zo belangerijk als voorheen..

Wil Berghuis best weer is vanaf rechts zien met brobbey in de punt kijken hoe dat gaat ipv met Haller...
remco k
 remco k - zondag 18 september 2022 - 09:04   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 17 september 2022 - 16:33 schreef nummer10 het volgende:

[..]

Blind zonder bal heb ikzelf ook nog weinig goeds zien doen de laatste tijd en zelfs met bal niet meer zo belangerijk als voorheen..

Wil Berghuis best weer is vanaf rechts zien met brobbey in de punt kijken hoe dat gaat ipv met Haller...
Even nagekeken. Blind is met een assist of voorassist nu al bij meer goals betrokken dan vorig jaar of het jaar ervoor.

Dus meer bepalend.
remco k
 remco k - zondag 18 september 2022 - 09:05   quote  deeplink  
Berghuis vanaf rechts? Die heeft daar echt nu een keer of dertig gespeeld en eigenlijk nog nooit een goede wedstrijd vanaf die plek.

Ook vorig jaar met targets pits Haller niet. Die heeft daar niks te zoeken.
nummer10
 nummer10 - zondag 18 september 2022 - 11:18   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 18 september 2022 - 09:05 schreef remco k het volgende:
Berghuis vanaf rechts? Die heeft daar echt nu een keer of dertig gespeeld en eigenlijk nog nooit een goede wedstrijd vanaf die plek.

Ook vorig jaar met targets pits Haller niet. Die heeft daar niks te zoeken.
Bij Feyenoord toch de belangrijkste... Ik denk met een brobbey in de spits die die in kan spelen en daadwerkelijk een bal vast kan houden en kaatsen dat het best beter kan gaan... Dus zou het wel eens willen zien meerdere potten..
nummer10
 nummer10 - zondag 18 september 2022 - 11:19   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 18 september 2022 - 09:04 schreef remco k het volgende:

[..]

Even nagekeken. Blind is met een assist of voorassist nu al bij meer goals betrokken dan vorig jaar of het jaar ervoor.

Dus meer bepalend.
Tjah zou een ander die niet hebben gemaakt?
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zondag 18 september 2022 - 12:04   quote  deeplink  
Het AD verwacht de zelfde 11 als tegen Liverpool.

Wel verwacht het AD dat Tadic op 10 staat en Berghuis op rechts
Eide
 Eide - zondag 18 september 2022 - 12:32   quote  deeplink  
nummer10
 nummer10 - zondag 18 september 2022 - 14:12   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 18 september 2022 - 12:04 schreef Jack Huntelaar het volgende:
Het AD verwacht de zelfde 11 als tegen Liverpool.

Wel verwacht het AD dat Tadic op 10 staat en Berghuis op rechts
Berghuis Brobbey Bergwijn en Kudus op 10.. mjah zullen we nooit gaan zien vermoed ik, alleen met eventuele blessures wat niemand wil natuurlijk...
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zondag 18 september 2022 - 14:40   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 18 september 2022 - 14:12 schreef nummer10 het volgende:

[..]

Berghuis Brobbey Bergwijn en Kudus op 10.. mjah zullen we nooit gaan zien vermoed ik, alleen met eventuele blessures wat niemand wil natuurlijk...
Sorrij maar Brobbey op 10 ???
remco k
 remco k - zondag 18 september 2022 - 15:11   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 18 september 2022 - 11:18 schreef nummer10 het volgende:

[..]

Bij Feyenoord toch de belangrijkste... Ik denk met een brobbey in de spits die die in kan spelen en daadwerkelijk een bal vast kan houden en kaatsen dat het best beter kan gaan... Dus zou het wel eens willen zien meerdere potten..
Berghuis had het juist van zijn eigen acties en de voorzetten. Daarin had het juist met Haller moeten kunnen lopen.

En Feyenoord is geen Ajax.

Bij Ajax daar vaak zat gespeeld en geen goede wedstrijd eigenlijk.
remco k
 remco k - zondag 18 september 2022 - 15:12   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 18 september 2022 - 11:19 schreef nummer10 het volgende:

[..]

Tjah zou een ander die niet hebben gemaakt?
Nee die zouden andere niet hebben gemaakt.

Volgens mij zie je dat bij ons op rechts en onze huidige cv’s bewijzen ook duidelijk dat ze dat niet kunnen.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zondag 18 september 2022 - 15:27   quote  deeplink  
Vind wel onze verdediging de sterkste van de eredivisie, als ik zie hoe het bij PSV staat of bij Feijenoord hoeven wij niet te klagen

Even afkloppen voor nu ;-)
remco k
 remco k - zondag 18 september 2022 - 15:35   quote  deeplink  
Die Bijlow bewijst volle bak dat hij terecht niet voor het nl elftal is geselecteerd.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zondag 18 september 2022 - 15:36   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 18 september 2022 - 15:35 schreef remco k het volgende:
Die Bijlow bewijst volle bak dat hij terecht niet voor het nl elftal is geselecteerd.
Klopt
Eide
 Eide - zondag 18 september 2022 - 15:44   quote  deeplink  
Fc8NkUqXkAE085y?format=jpg&name=large
nummer10
 nummer10 - zondag 18 september 2022 - 16:22   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 18 september 2022 - 14:40 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Sorrij maar Brobbey op 10 ???
Waar lees je dat ? :) Kudus achter Brobbey..
nummer10
 nummer10 - zondag 18 september 2022 - 16:22   quote  deeplink  
Succes zometeen allemaal
nummer10
 nummer10 - zondag 18 september 2022 - 16:24   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 18 september 2022 - 15:11 schreef remco k het volgende:

[..]

Berghuis had het juist van zijn eigen acties en de voorzetten. Daarin had het juist met Haller moeten kunnen lopen.

En Feyenoord is geen Ajax.

Bij Ajax daar vaak zat gespeeld en geen goede wedstrijd eigenlijk.
Brobbey is veel meer een voetballer dan haller en meer diepgang waarbij Berghuis de balletjes makkelijker kan geven zoals ziyech dat deed bijv.. tenminste dit denk ik en zou ik wel eens willen zien en een Kudus dus op 10
remco k
 remco k - zondag 18 september 2022 - 16:25   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 18 september 2022 - 16:24 schreef nummer10 het volgende:

[..]

Brobbey is veel meer een voetballer dan haller en meer diepgang waarbij Berghuis de balletjes makkelijker kan geven zoals ziyech dat deed bijv.. tenminste dit denk ik en zou ik wel eens willen zien en een Kudus dus op 10
Zo Berghuis nog nooit met een spits gespeeld en dat wil je hem nu ineens laten doen?
remco k
 remco k - zondag 18 september 2022 - 16:26   quote  deeplink  
Maar uiteraard joh. Haal de man die voor Ajax ook dit seizoen met grote afstand de meeste kansen creëert er maar uit. Waarom zou je immers je beste speler willen opstellen.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zondag 18 september 2022 - 16:37   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 18 september 2022 - 14:12 schreef nummer10 het volgende:

[..]

Berghuis Brobbey Bergwijn en Kudus op 10.. mjah zullen we nooit gaan zien vermoed ik, alleen met eventuele blessures wat niemand wil natuurlijk...
Hier lees ik dit nummer10
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zondag 18 september 2022 - 16:44   quote  deeplink  
Succes mannen!
remco k
 remco k - zondag 18 september 2022 - 16:54   quote  deeplink  
Bassey is een top verdediger maar die moet echt van de bal afblijven.
remco k
 remco k - zondag 18 september 2022 - 16:54   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 18 september 2022 - 16:37 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Hier lees ik dit nummer10
Ja daar staat toch echt kudus op 10.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zondag 18 september 2022 - 16:55   quote  deeplink  
Bassey moet het simpel houden
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zondag 18 september 2022 - 16:55   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 18 september 2022 - 16:54 schreef remco k het volgende:
Bassey is een top verdediger maar die moet echt van de bal afblijven.
Juist
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zondag 18 september 2022 - 16:57   quote  deeplink  
Bassey moet het opbouwen aan Blind over laten
remco k
 remco k - zondag 18 september 2022 - 16:58   quote  deeplink  
Het lijkt de eerste tien minuten weer nergens op.
remco k
 remco k - zondag 18 september 2022 - 16:58   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 18 september 2022 - 16:57 schreef Jack Huntelaar het volgende:
Bassey moet het opbouwen aan Blind over laten
Of aan timber, maar zelf iig niet.
remco k
 remco k - zondag 18 september 2022 - 16:58   quote  deeplink  
Tsja. Die kut blind hè.
remco k
 remco k - zondag 18 september 2022 - 16:59   quote  deeplink  
Prachtige goal.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zondag 18 september 2022 - 16:59   quote  deeplink  
Hahaha wat een geweldige trap van Blind
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zondag 18 september 2022 - 17:01   quote  deeplink  
Berghuis stond wel even te klootviolen
remco k
 remco k - zondag 18 september 2022 - 17:04   quote  deeplink  
We staan voor, maar het voetbal is gewoon heel erg matig en plichtmatig traag allemaal.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zondag 18 september 2022 - 17:06   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 18 september 2022 - 17:04 schreef remco k het volgende:
We staan voor, maar het voetbal is gewoon heel erg matig en plichtmatig traag allemaal.
Tja het is nog niet echt een topwedstrijd
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zondag 18 september 2022 - 17:09   quote  deeplink  
Het gaat onder Schreuder voor alsnog trager dan onder ten Hag heb ik het idee
remco k
 remco k - zondag 18 september 2022 - 17:10   quote  deeplink  
Geen enkele druk vooruit. De keeper die de meeste ballen raakt en geen speler die vrij komt. Daarbij alles in een slakken tempo.

Nee sorry, dit spel bekoort me nog voor geen meter.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5974
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: AZ - Ajax (zondag 18 september 2022, 16:45); 2 - 1









0.0106039