BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: AZ - Ajax (zondag 18 september 2022, 16:45); 2 - 1

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
pth
 pth - zondag 18 september 2022 - 18:44   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 18 september 2022 - 18:42 schreef remco k het volgende:
En terecht. Dat is geen penalty.
Ik vind ook dat Ajax deze wedstrijd helemaal niets verdiend en dus ook geen penalty, maar die verdediger raakt van alles behalve een bal.
Eide
 Eide - zondag 18 september 2022 - 18:45   quote  deeplink  
Nou, dat was dan de eerste verliespot. Ajax maakt echt geen goal meer.
Loetje
 Loetje - zondag 18 september 2022 - 18:48   quote  deeplink  
Maar kom op, Ajax geeft gewoon 2x in 5 dagen totaal niet thuis he.

Voetbal klopt niet, opstelling ook niet.
pth
 pth - zondag 18 september 2022 - 18:49   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 18 september 2022 - 18:45 schreef Eide het volgende:
Nou, dat was dan de eerste verliespot. Ajax maakt echt geen goal meer.
Als ze dit Schreuder voetbal blijven spelen winnen ze dit jaar geen enkele wedstrijd meer waarin tegenstand wordt geboden. Dan moeten we het hebben van winst op Excelsior, Emmen, Fortuna en dat soort troep …
Eide
 Eide - zondag 18 september 2022 - 18:50   quote  deeplink  
Kudus tegen Rangers uitstekend en hij scoort makkelijk, maar je hebt totaal geen aanspeelpunt. Ik denk niet dat Kudus een volwaardige vervanger voor op 9 is. Dat gezegd hebbende, ik kan eigenlijk geen enkele Ajacied nemen die vandaag een voldoende haalde. Gewoon heel erg zwak waarbij er vooral heel weinig druk op de opbouw van AZ zat.
Pietje
 Pietje - zondag 18 september 2022 - 18:50   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 18 september 2022 - 18:49 schreef pth het volgende:

[..]

Als ze dit Schreuder voetbal blijven spelen winnen ze dit jaar geen enkele wedstrijd meer waarin tegenstand wordt geboden. Dan moeten we het hebben van winst op Excelsior, Emmen, Fortuna en dat soort troep …
En zelfs tegen Fortuna, de eerste competitiewedstrijd van dit seizoen, is Ajax goed weggekomen.
pth
 pth - zondag 18 september 2022 - 18:50   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 18 september 2022 - 18:48 schreef Loetje het volgende:
Maar kom op, Ajax geeft gewoon 2x in 5 dagen totaal niet thuis he.

Voetbal klopt niet, opstelling ook niet.
We hebben dan ook een geweldige trainert. Weer zo’n kale kut boer die geen idee heeft … totale onbenul
remco k
 remco k - zondag 18 september 2022 - 18:51   quote  deeplink  
Ajax schaam je helemaal kapot.

Ik heb in de afgelopen 10 jaar geen enkele keer zo’n zwak Ajax gezien. Wat een complete aanfluiting dit.

Schreuder. Neem je rotzooi mee.
nummer10
 nummer10 - zondag 18 september 2022 - 18:52   quote  deeplink  
Los zand en wissels om het wisselen zonder idee erachter... De reacties van jullie zegt al genoeg
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zondag 18 september 2022 - 18:52   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 18 september 2022 - 18:50 schreef Eide het volgende:
Kudus tegen Rangers uitstekend en hij scoort makkelijk, maar je hebt totaal geen aanspeelpunt. Ik denk niet dat Kudus een volwaardige vervanger voor op 9 is. Dat gezegd hebbende, ik kan eigenlijk geen enkele Ajacied nemen die vandaag een voldoende haalde. Gewoon heel erg zwak waarbij er vooral heel weinig druk op de opbouw van AZ zat.
Ja gek genoeg Blind, uitstekend zelfs ;-)
Pietje
 Pietje - zondag 18 september 2022 - 18:52   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 18 september 2022 - 18:50 schreef pth het volgende:

[..]

We hebben dan ook een geweldige trainert. Weer zo’n kale kut boer die geen idee heeft … totale onbenul
Als hulptrainer destijds onder Ten Hag, lag hij goed bij de spelers. Als hoofdtrainer vind ik hem een (z)ware tactisch onbenul.
nummer10
 nummer10 - zondag 18 september 2022 - 18:53   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 18 september 2022 - 18:51 schreef remco k het volgende:
Ajax schaam je helemaal kapot.

Ik heb in de afgelopen 10 jaar geen enkele keer zo’n zwak Ajax gezien. Wat een complete aanfluiting dit.

Schreuder. Neem je rotzooi mee.
Nouuuuu vaak zat door de ondergrens gezakt de afgelopen jaren.. Maar dit was indd niet best! Wel grappig hoe je nu plots Schreuder nu al wil afbranden hahaha
Obdam4Ajax
 Obdam4Ajax - zondag 18 september 2022 - 18:56   quote  deeplink  
hoe kan het dat schreuder Ajax net als tegen Liverpool zoveel als mogelijk achterin terug laat spelen...daardoor kom je zelf niet in de wedstrijd en kan de tegenstander weer opkrabbelen. na de 0-1 tegen AZ werd dit eindeloos gedaan...en pas bij 1-2 ging Ajax weer vooruit voetballen...
Schreuder is dat jouw taktiek ? ik snap er niks van !
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zondag 18 september 2022 - 18:56   quote  deeplink  
Gek genoeg het laatste kwartier wel meer intensiteit...
In de 1e helft door geen energie er in te steken verloren
Pietje
 Pietje - zondag 18 september 2022 - 18:56   quote  deeplink  
Na het interlandweekend: op 1 oktober thuis tegen Go Ahead Eagles: 0-3
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zondag 18 september 2022 - 18:59   quote  deeplink  
Die kutboeren lachen zich kapot
Pietje
 Pietje - zondag 18 september 2022 - 19:04   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 18 september 2022 - 18:56 schreef Jack Huntelaar het volgende:
Gek genoeg het laatste kwartier wel meer intensiteit...
In de 1e helft door geen energie er in te steken verloren
Maar die intensiteit hadden ze vanaf minuut 1 moeten tonen. Stelletje zakkenwassers evenals de technische staf met Schreuder voorop.
Een trieste vertoning. Waardeloos. Ik weet niet precies of ik kwaad moet zijn of teleurgesteld. Ik kies toch maar voor het eerste.
Dat je verliest van AZ dat kan gebeuren, maar het was de manier waarop: geen bezieling, geen drive, geen initiatief, geen dominantie, lafheid, gewoon helemaal niets.
De supporters die meegereisd zijn naar Alkmaar zouden moeten worden gecompenseerd.
De duurste selectie ooit... Pfff
Pietje
 Pietje - zondag 18 september 2022 - 19:05   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 18 september 2022 - 18:59 schreef Jack Huntelaar het volgende:
Die kutboeren lachen zich kapot
Ik hoop dat ze erin blijven in hun lachbui...
Pietje
 Pietje - zondag 18 september 2022 - 19:06   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 18 september 2022 - 18:56 schreef Obdam4Ajax het volgende:
hoe kan het dat schreuder Ajax net als tegen Liverpool zoveel als mogelijk achterin terug laat spelen...daardoor kom je zelf niet in de wedstrijd en kan de tegenstander weer opkrabbelen. na de 0-1 tegen AZ werd dit eindeloos gedaan...en pas bij 1-2 ging Ajax weer vooruit voetballen...
Schreuder is dat jouw taktiek ? ik snap er niks van !
Hij snapt het waarschijnlijk zelf ook niet. Een tactisch onbenul.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zondag 18 september 2022 - 19:08   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 18 september 2022 - 19:04 schreef Pietje het volgende:

[..]

Maar die intensiteit hadden ze vanaf minuut 1 moeten tonen. Stelletje zakkenwassers evenals de technische staf met Schreuder voorop.
Een trieste vertoning. Waardeloos. Ik weet niet precies of ik kwaad moet zijn of teleurgesteld. Ik kies toch maar voor het eerste.
Dat je verliest van AZ dat kan gebeuren, maar het was de manier waarop: geen bezieling, geen drive, geen initiatief, geen dominantie, lafheid, gewoon helemaal niets.
De supporters die meegereisd zijn naar Alkmaar zouden moeten worden gecompenseerd.
De duurste selectie ooit... Pfff
Zo zie ik het ook, totaal geen inzet vanaf de 1e minuut, het is bekend dat Schreuder teveel verantwoording legt bij de spelers, werkt niet!!!
Pietje
 Pietje - zondag 18 september 2022 - 19:11   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 18 september 2022 - 19:08 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Zo zie ik het ook, totaal geen inzet vanaf de 1e minuut, het is bekend dat Schreuder teveel verantwoording legt bij de spelers, werkt niet!!!
Het werkt zeker niet, Jack. En daar zou Schreuder na 7 wedstrijden toch ook achter moeten zijn. Ik vrees dat hij niet anders kan. Er is geen enkel signaal dat hij het wel snapt.
Wat een triest gedoe. Een losse flodder van een wedstrijd.
pth
 pth - zondag 18 september 2022 - 19:17   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 18 september 2022 - 18:56 schreef Obdam4Ajax het volgende:
hoe kan het dat schreuder Ajax net als tegen Liverpool zoveel als mogelijk achterin terug laat spelen...daardoor kom je zelf niet in de wedstrijd en kan de tegenstander weer opkrabbelen. na de 0-1 tegen AZ werd dit eindeloos gedaan...en pas bij 1-2 ging Ajax weer vooruit voetballen...
Schreuder is dat jouw taktiek ? ik snap er niks van !
Omdat het een laffe resultaat lullo is. Net het interview: wat vind je het meest teleurstellend? … Het resultaat! … Nee godvergeten nitwit, het onvoorstelbare laffe kut voetbal dat je Ajax laat spelen is het meest teleurstellend. Als Ajax op zijn Ajax speelt komt het resultaat tegen dit soort heel hard werkende ploegjes vanzelf lul de behanger.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zondag 18 september 2022 - 19:17   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 18 september 2022 - 19:11 schreef Pietje het volgende:

[..]

Het werkt zeker niet, Jack. En daar zou Schreuder na 7 wedstrijden toch ook achter moeten zijn. Ik vrees dat hij niet anders kan. Er is geen enkel signaal dat hij het wel snapt.
Wat een triest gedoe. Een losse flodder van een wedstrijd.
Zo kan iedereen van ons wel een wedstrijd leiden Pietje, misschien zelfs beter
pth
 pth - zondag 18 september 2022 - 19:19   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 18 september 2022 - 18:56 schreef Pietje het volgende:
Na het interlandweekend: op 1 oktober thuis tegen Go Ahead Eagles: 0-3
Zou ergens wel goed zijn. Kan me niet voorstellen dat die kale kut muppet dan niet met pek en veren de Arena uit gejaagd wordt. Dat zou werkelijk een zegen voor Ajax en de voetballiefhebber zijn! Al wil ik als fan eigenlijk nooit dat ons Ajax verliest.
Eide
 Eide - zondag 18 september 2022 - 19:29   quote  deeplink  
Ik snap eigenlijk nog steeds niet waar ik naar heb zitten kijken. Ajax was juist die ploeg van druk zetten en makkelijk voetballen over de flanken. Het lijkt wel alsof de ploeg dat volledig is verleerd.

Daardoor komen Tadic en Bergwijn totaal niet uit de verf. Alles gaat de knikkerpot in richting Kudus die daar totaal de set aan vaardigheden niet voor heeft. Berghuis komt geen moment in het spel voor... ik heb echt geen idee waar we nu eigenlijk naar zitten te kijken. Ik weet ook eigenlijk niet goed wat Schreuder nu als tactisch concept voor ogen heeft.
remco k
 remco k - zondag 18 september 2022 - 19:32   quote  deeplink  
Geef de schaal maar vast weg hoor. Dit is zo verschrikkelijk slecht geweest dat ik geen enkel vertrouwen heb in beterschap.

Hoe kan je fysiek nou te kort komen terwijl je twee dagen langer de rust hebt gehad en de aller duurste selectie ooit hebt in de eredivisie.
bertus bikkel
 bertus bikkel - zondag 18 september 2022 - 19:32   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 16 september 2022 - 19:58 schreef bertus bikkel het volgende:
Mooi om te lezen Eide!!
Eerste echte test in de ED waar we de eerste test en CL net gehad hebben.
Zoals ik al vreesde hebben we totaal geen tegenstand gehad en weten echt niet waar we staan. Best geschrokken van het verschil met Liverpool en ook AZ gaat het ons erg lastig maken. Hoe opportunistisch het voetbal is, kan nu weer pijnlijk duidelijk worden. Een week terug kon PSV worden afgeschreven en was Ajax op een eenzame hoogte beland in Nederland. Zondagavond kan PSV in het slechtste geval op doelsaldo weer koploper zijn....hoop het niet en zie ze ook niet zomaar van Feyenoord winnen maar toch...ik hou het in Alkmaar op 2-2. De interlandbreak in met 2 beentjes op de grond.
Niks aan toe voegen, reacties van anderen blijken een lachertje....
bertus bikkel
 bertus bikkel - zondag 18 september 2022 - 19:35   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 17 september 2022 - 02:26 schreef nummer10 het volgende:

[..]

Liverpool en az... Dat is toch gewoon een totaal ander kaliber.... Wat een gelul joh, 1 van de beste teams ter wereld met name thuis vs eigenlijk een mugje.. dit behoor je gewoon te winnen..
Wat n gelul?? Dit is toch heel logisch omdat je totaal geen tegenstand hebt gehad en nu voor het eerst getest bent.....zowel internationaal als nationaal door het ijs gezakt.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zondag 18 september 2022 - 19:52   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 18 september 2022 - 19:32 schreef remco k het volgende:
Geef de schaal maar vast weg hoor. Dit is zo verschrikkelijk slecht geweest dat ik geen enkel vertrouwen heb in beterschap.

Hoe kan je fysiek nou te kort komen terwijl je twee dagen langer de rust hebt gehad en de aller duurste selectie ooit hebt in de eredivisie.
Omdat ze er geen zin in hadden, het regende en we winnen dit toch wel..

Tot dat ze een kwartier voor tijd wakker werden, tja..

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 18 september 2022 door Jack Huntelaar --
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zondag 18 september 2022 - 19:54   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 18 september 2022 - 19:29 schreef Eide het volgende:
Ik snap eigenlijk nog steeds niet waar ik naar heb zitten kijken. Ajax was juist die ploeg van druk zetten en makkelijk voetballen over de flanken. Het lijkt wel alsof de ploeg dat volledig is verleerd.

Daardoor komen Tadic en Bergwijn totaal niet uit de verf. Alles gaat de knikkerpot in richting Kudus die daar totaal de set aan vaardigheden niet voor heeft. Berghuis komt geen moment in het spel voor... ik heb echt geen idee waar we nu eigenlijk naar zitten te kijken. Ik weet ook eigenlijk niet goed wat Schreuder nu als tactisch concept voor ogen heeft.
Geen inzet, we winnen dit toch wel was de insteek
pth
 pth - zondag 18 september 2022 - 19:55   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 18 september 2022 - 19:29 schreef Eide het volgende:
Ik snap eigenlijk nog steeds niet waar ik naar heb zitten kijken. Ajax was juist die ploeg van druk zetten en makkelijk voetballen over de flanken. Het lijkt wel alsof de ploeg dat volledig is verleerd.

Daardoor komen Tadic en Bergwijn totaal niet uit de verf. Alles gaat de knikkerpot in richting Kudus die daar totaal de set aan vaardigheden niet voor heeft. Berghuis komt geen moment in het spel voor... ik heb echt geen idee waar we nu eigenlijk naar zitten te kijken. Ik weet ook eigenlijk niet goed wat Schreuder nu als tactisch concept voor ogen heeft.
Tactiek Schreuder? Doe maar wat en dan laat ik er na de wedstrijd wel een lulverhaal op los.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 18 september 2022 door pth --
remco k
 remco k - zondag 18 september 2022 - 19:56   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 18 september 2022 - 18:53 schreef nummer10 het volgende:

[..]

Nouuuuu vaak zat door de ondergrens gezakt de afgelopen jaren.. Maar dit was indd niet best! Wel grappig hoe je nu plots Schreuder nu al wil afbranden hahaha
Ik brand hem niet af, maar ik ben wel echt woest om deze twee wedstrijden en zijn eigen onvermogen om iets te veranderen of te forceren.

Ik heb vooraf mijn twijfels geuit en nog geen goede wedstrijd gezien tegen een beetje tegenstand.
Ik heb direct mijn kritiek geuit op het aankoop beleid inclusief de keuze voor de trainer.

De ploeg oogt niet fris, oogt geïrriteerd en lijkt geen idee te hebben wat te doen.

En juist al die zaken zijn de verantwoordelijkheid van een trainer.

Zo kansloos en slecht als deze twee wedstrijden is het onder ten Hag echt geen enkele keer geweest, en dat kan je uit alle macht proberen recht te lullen, maar zo is het gewoon.

En ten Hag moest ook meerdere keren opnieuw beginnen, en zoveel geld als nu is er nog nooit uitgegeven aan de selectie.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zondag 18 september 2022 - 19:56   quote  deeplink  
Niet alleen de trainer ook de spelers moeten eens flink op hun flikker krijgen.

Ze verdienen kapitalen

Maar wie gaat dit doen?
Van de Sar zie ik dit niet doen
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zondag 18 september 2022 - 19:58   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 18 september 2022 - 19:56 schreef remco k het volgende:

[..]

Ik brand hem niet af, maar ik ben wel echt woest om deze twee wedstrijden en zijn eigen onvermogen om iets te veranderen of te forceren.

Ik heb vooraf mijn twijfels geuit en nog geen goede wedstrijd gezien tegen een beetje tegenstand.
Ik heb direct mijn kritiek geuit op het aankoop beleid inclusief de keuze voor de trainer.

De ploeg oogt niet fris, oogt geïrriteerd en lijkt geen idee te hebben wat te doen.

En juist al die zaken zijn de verantwoordelijkheid van een trainer.

Zo kansloos en slecht als deze twee wedstrijden is het onder ten Hag echt geen enkele keer geweest, en dat kan je uit alle macht proberen recht te lullen, maar zo is het gewoon.

En ten Hag moest ook meerdere keren opnieuw beginnen, en zoveel geld als nu is er nog nooit uitgegeven aan de selectie.
Volledig mee eens terwijl ik positief was na het aanstellen van Schreuder
pth
 pth - zondag 18 september 2022 - 20:03   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 18 september 2022 - 19:56 schreef Jack Huntelaar het volgende:
Niet alleen de trainer ook de spelers moeten eens flink op hun flikker krijgen.

Ze verdienen kapitalen

Maar wie gaat dit doen?
Van de Sar zie ik dit niet doen
Zou juist een taak voor de trainer zijn, maar ja met deze natte flats? Bepaald helemaal niets en probeert alleen bepaalde historische sterkhouders tevreden te houden. Daarnaast heeft de lul geen idee hoe een elftal neer te zetten en er iets van voetbal in te krijgen. Volgende kut boer die tactisch het niveau heeft van een grond champion en door de spelers achter zijn rug waarschijnlijk gewoon wordt uitgelachen …
jodocus
 jodocus - zondag 18 september 2022 - 20:14   quote  deeplink  
terecht verloren , geen inzet , alsof je met 4-0 voor staat zo wordt er gedacht , bah bah wat slecht
nummer10
 nummer10 - zondag 18 september 2022 - 20:18   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 18 september 2022 - 19:56 schreef remco k het volgende:

[..]

Ik brand hem niet af, maar ik ben wel echt woest om deze twee wedstrijden en zijn eigen onvermogen om iets te veranderen of te forceren.

Ik heb vooraf mijn twijfels geuit en nog geen goede wedstrijd gezien tegen een beetje tegenstand.
Ik heb direct mijn kritiek geuit op het aankoop beleid inclusief de keuze voor de trainer.

De ploeg oogt niet fris, oogt geïrriteerd en lijkt geen idee te hebben wat te doen.

En juist al die zaken zijn de verantwoordelijkheid van een trainer.

Zo kansloos en slecht als deze twee wedstrijden is het onder ten Hag echt geen enkele keer geweest, en dat kan je uit alle macht proberen recht te lullen, maar zo is het gewoon.

En ten Hag moest ook meerdere keren opnieuw beginnen, en zoveel geld als nu is er nog nooit uitgegeven aan de selectie.
Niet zoveel geld maar over het algemeen wel een betere selectie en een tadic in vorm, en zeker onder ten Hag echt wel zulke kut potten gehad maar dat geeft niks, rest wel echt met je eens hoor.. Ik vond Schreuder een logische keuze maar wel met twijfels..
p111
 p111 - zondag 18 september 2022 - 20:20   quote  deeplink  
Die Schreuder was ook niet erg geliefd in Brugge.Dat begrijp ik best het is een laffe kuttrainer,hopelijk sturen de spelers aan op een breuk,het hoog druk zetten is helemaal weg en Tadic op rechts dan speel je met 10 man,weer niet gewisseld Rensch sturen we naar de Ajax dames zet aub die Mexicaan er in als hij weer fit is en gebruik alleen maar spelers die er voor gaan,
remco k
 remco k - zondag 18 september 2022 - 20:30   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 18 september 2022 - 20:18 schreef nummer10 het volgende:

[..]

Niet zoveel geld maar over het algemeen wel een betere selectie en een tadic in vorm, en zeker onder ten Hag echt wel zulke kut potten gehad maar dat geeft niks, rest wel echt met je eens hoor.. Ik vond Schreuder een logische keuze maar wel met twijfels..
Vorm is mede de verantwoordelijk van een trainer.

Op basis waarvan heeft Bergwijn het recht om uberhaubt op de positie van Tadic te spelen.

Gewoon Tadic op zijn normale plek laten spelen, als er dan geen plek is voor Bergwijn dan is dat maar zo.
remco k
 remco k - zondag 18 september 2022 - 20:32   quote  deeplink  
Pasveer.

Timber Alvarez Bassey Blind

Klaassen Taylor
Kudus
Bergwijn Brobbey Tadic.

En laat dat maar een tijdje staan.

Defensief sterker, aan de bal meer zekerheid. En meer creatiever op je middenveld.
Loetje
 Loetje - zondag 18 september 2022 - 20:36   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 18 september 2022 - 20:32 schreef remco k het volgende:
Pasveer.

Timber Alvarez Bassey Blind

Klaassen Taylor
Kudus
Bergwijn Brobbey Tadic.

En laat dat maar een tijdje staan.

Defensief sterker, aan de bal meer zekerheid. En meer creatiever op je middenveld.
Grotendeels eens, maar wie gaat je opbouw van achter doen?
bertus bikkel
 bertus bikkel - zondag 18 september 2022 - 20:56   quote  deeplink  
Toeval of niet maar ik zag zojuist een staatje voorbij komen dat Ajax in de laatste wedstrijd voor een interland break van de laatste 10 er 7 niet winnend af wist te sluiten...wat zou dat zijn?
remco k
 remco k - zondag 18 september 2022 - 20:57   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 18 september 2022 - 20:36 schreef Loetje het volgende:

[..]

Grotendeels eens, maar wie gaat je opbouw van achter doen?
Alvarez Blind en Timber. Je hebt daarnaast met Klaassen ipv Alvarez gewoon ook meer voetbal in je defensieve middenveld.

In je achterste 6 krijg je op deze manier juist veel meer voetbal.
Pietje
 Pietje - zondag 18 september 2022 - 21:02   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 18 september 2022 - 20:32 schreef remco k het volgende:
Pasveer.

Timber Alvarez Bassey Blind

Klaassen Taylor
Kudus
Bergwijn Brobbey Tadic.

En laat dat maar een tijdje staan.

Defensief sterker, aan de bal meer zekerheid. En meer creatiever op je middenveld.
Dit is heel grappig. Het is namelijk exact de opstelling die ik ook voor ogen had. Een opstelling ook waar bluf en branie in zit. Het handelsmerk van Ajax!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 18 september 2022 door Pietje --
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zondag 18 september 2022 - 21:14   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 18 september 2022 - 20:32 schreef remco k het volgende:
Pasveer.

Timber Alvarez Bassey Blind

Klaassen Taylor
Kudus
Bergwijn Brobbey Tadic.

En laat dat maar een tijdje staan.

Defensief sterker, aan de bal meer zekerheid. En meer creatiever op je middenveld.
Kan ik wel mee eens zijn met deze opstelling.
Gewoon Tadic weer op z'n oude stekkie

Naar de verdediging kijkende speelde Ajax toch ook in de 2e helft vanmiddag?
Maar ook akkoord hoor
.
Ik vind het middenveld nog een vraagteken wat betreft Taylor, voetballend oke maar verdedigend minder.

Grillitsch?

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 18 september 2022 door Jack Huntelaar --
nummer10
 nummer10 - zondag 18 september 2022 - 21:16   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 18 september 2022 - 20:32 schreef remco k het volgende:
Pasveer.

Timber Alvarez Bassey Blind

Klaassen Taylor
Kudus
Bergwijn Brobbey Tadic.

En laat dat maar een tijdje staan.

Defensief sterker, aan de bal meer zekerheid. En meer creatiever op je middenveld.
Precies de voorste 4 wat ik ook opperde alleen heb je tadic en Bergwijn andersom, maar dat maakt geen keutel uit.. ook die erachter heb ik al eens benoemd in een ander overzicht maar werd er verweten dat het middenveld dan veel te aanvallend was..
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 18 september 2022 - 22:06   quote  deeplink  
Lachen man, de hypocriete reacties hier..............
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 18 september 2022 - 22:08   quote  deeplink  
.............. dit zag je al van verre aankomen namelijk!
remco k
 remco k - maandag 19 september 2022 - 07:05   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 18 september 2022 - 21:14 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Kan ik wel mee eens zijn met deze opstelling.
Gewoon Tadic weer op z'n oude stekkie

Naar de verdediging kijkende speelde Ajax toch ook in de 2e helft vanmiddag?
Maar ook akkoord hoor
.
Ik vind het middenveld nog een vraagteken wat betreft Taylor, voetballend oke maar verdedigend minder.

Grillitsch?
Nee gewoon Taylor laten staan. Is de enige middenvelder waar gisteren voetbal in zat. Die had hij juist niet moeten wisselen.
remco k
 remco k - maandag 19 september 2022 - 07:06   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 18 september 2022 - 21:16 schreef nummer10 het volgende:

[..]

Precies de voorste 4 wat ik ook opperde alleen heb je tadic en Bergwijn andersom, maar dat maakt geen keutel uit.. ook die erachter heb ik al eens benoemd in een ander overzicht maar werd er verweten dat het middenveld dan veel te aanvallend was..
Nee jij wil Tadic eraf hebben. Dus niet hetzelfde.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5998
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: AZ - Ajax (zondag 18 september 2022, 16:45); 2 - 1









0.0109419