BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: EL: FC Midtjylland - Feyenoord (donderdag 6 oktober 2022, 21:00 uur)

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
MMM
 MMM - maandag 03 oktober 2022 - 09:15   quote  deeplink  
FC Midtjylland - Feyenoord (donderdag 6 oktober 2022, 21:00 uur)

images?q=tbn:ANd9GcSigC-UOMl4yZ5_u6d0eh63lJ7G25CYhBADZA&usqp=CAU

Datum & tijdstip: Donderdag 6 oktober 2022, 18:45 uur
Locatie: MCH Arena, Herning
Scheidsrechter: nnb
MMM
 MMM - maandag 03 oktober 2022 - 09:23   quote  deeplink  
Ik mag toch hopen dat Arne niet weer met dezelfde 11 start. Dat is een mislukt project gebleken.
Leuv
 Leuv - maandag 03 oktober 2022 - 09:32   quote  deeplink  
6-0
MMM
 MMM - maandag 03 oktober 2022 - 09:43   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 03 oktober 2022 - 09:23 schreef MMM het volgende:
Ik mag toch hopen dat Arne niet weer met dezelfde 11 start. Dat is een mislukt project gebleken.
Bijlow; Pedersen, Trauner, Hancko, López; Geertruida, Kokcu, Szymanski; Wålemark, Giménez, Dilrosun.
Leuv
 Leuv - maandag 03 oktober 2022 - 10:07   quote  deeplink  
Bijlow, Geertruida, Trauner, Hancko, López, Wieffer, Szymanski, Bullaude, Jahanbaksh, Giménez, Dilrosun.
R()b
 R()b - maandag 03 oktober 2022 - 10:09   quote  deeplink  
Zelfde 11 met die kut instelling?
Ik denk dat ik maar mijn postzegels ga uitzoeken.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - dinsdag 04 oktober 2022 - 13:36   quote  deeplink  
Ik zou niet teveel tegelijk wisselen, ook omdat je niet aan de gang kan blijven. Maar het middenveld is niet in balans.

Szymanski en Kokcu zijn zekerheidjes. Er moet iets verzonnen worden voor de organisatie. Szymanski zal helpen, die is meer middenvelder dan Dilrosun, maar dat lijkt nog niet genoeg. Gezien de investering wil je Timber opstellen, maar zoals gezegd vind ik die weliswaar behoorlijk talentvol, maar 1) nog niet stabiel genoeg en 2) m.i. te weinig aanvullend aan Kokcu. Meer zijn opvolger dan iemand met wie hij samenspeelt.

Er zijn een aantal opties, maar ik denk zelf dat Slot Geert gaat opstellen als rechtsachter en wellicht dat dat ook wat meer stabiliteit op het middenveld brengt als hij inschuift. Maar er zijn alternatieven.

Dilrosun terug naar rechtsbuiten. Ali is na een slecht eerste jaar wel verbeterd, maar overtuigd nog niet genoeg voor een basisplaats. Idrissi zou ik nog even laten staan. En Giménez willen we allemaal een paar keer achter mekaar in de basis zien, maar het zou kunnen dat Slot daar nog even mee wacht. Zoals gezegd moet je denk ik ook niet teveel tegelijk veranderen. Szymanski en (waarschijnlijk) Geert, misschien een derde aanpassing en kijken of dat het gewenste effect sorteert.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - dinsdag 04 oktober 2022 - 13:41   quote  deeplink  
Dus de enige aanpassing die ik zeker zou doen is Szymanski opstellen en Dilrosun terug naar rechtsbuiten ipv Ali. De rest is lastiger. Het scheelt misschien al meer als Kokcu en Timber meer vanuit hun positie/kracht spelen ipv te doen alsof ze het opbouwend vermogen van Aursnes hebben.
MMM
 MMM - dinsdag 04 oktober 2022 - 13:57   quote  deeplink  
Je hebt zeker een punt T maar de voorhoede is absoluut niet goed genoeg. Idrissi heeft al jaren niet gepresteerd, Danilo is een leuke speler voor de bank en Ali is gewoon nog steeds zo kut als vorig seizoen.

Misschien heb je een punt dat als Geertruida de backpositie weer inneemt er wat meer stabiliteit is maar ik vraag t me af. Alleen de achterhoede staat (rechtsback afhankelijk van wat we willen met Geertruida).

Er is een fout gemaakt door geen vervanger te halen voor Aursnes, dit hebben ik en vele op 31-08 al gezegd. Lazio en PSV uit verliezen kan op papier. Gelijk tegen Heerenveen en NEC is onacceptabel als je ambities heb. Je moet hopen dat je met zo min mogelijk puntverlies de winterstop haalt. En dan de markt op.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 04 oktober 2022 door MMM --
piet de paler
 piet de paler - dinsdag 04 oktober 2022 - 15:35   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 04 oktober 2022 - 13:57 schreef MMM het volgende:
Je hebt zeker een punt T maar de voorhoede is absoluut niet goed genoeg. Idrissi heeft al jaren niet gepresteerd, Danilo is een leuke speler voor de bank en Ali is gewoon nog steeds zo kut als vorig seizoen.

Misschien heb je een punt dat als Geertruida de backpositie weer inneemt er wat meer stabiliteit is maar ik vraag t me af. Alleen de achterhoede staat (rechtsback afhankelijk van wat we willen met Geertruida).

Er is een fout gemaakt door geen vervanger te halen voor Aursnes, dit hebben ik en vele op 31-08 al gezegd. Lazio en PSV uit verliezen kan op papier. Gelijk tegen Heerenveen en NEC is onacceptabel als je ambities heb. Je moet hopen dat je met zo min mogelijk puntverlies de winterstop haalt. En dan de markt op.
Heb je nog iets positiefs?
Kom op zo slecht en zwart is het niet
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - dinsdag 04 oktober 2022 - 15:37   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 04 oktober 2022 - 13:57 schreef MMM het volgende:
Je hebt zeker een punt T maar de voorhoede is absoluut niet goed genoeg. Idrissi heeft al jaren niet gepresteerd, Danilo is een leuke speler voor de bank en Ali is gewoon nog steeds zo kut als vorig seizoen.

Misschien heb je een punt dat als Geertruida de backpositie weer inneemt er wat meer stabiliteit is maar ik vraag t me af. Alleen de achterhoede staat (rechtsback afhankelijk van wat we willen met Geertruida).

Er is een fout gemaakt door geen vervanger te halen voor Aursnes, dit hebben ik en vele op 31-08 al gezegd. Lazio en PSV uit verliezen kan op papier. Gelijk tegen Heerenveen en NEC is onacceptabel als je ambities heb. Je moet hopen dat je met zo min mogelijk puntverlies de winterstop haalt. En dan de markt op.
Er zijn meer die niet functioneerden tegen bijvoorbeeld NEC inderdaad, maar het is niet altijd even duidelijk of dat aan de speler ligt of aan het spel. Kijk, Danilo heeft 1 goede kans gemist, maar verder ook niet normaal bediend. En toch een aantal prima goals gemaakt, bijvoorbeeld tegen GAE. Idrissi heeft een aantal wedstrijden ook veel gecreëerd en gescoord. Als we iedereen opofferen na 1 of 2 mindere wedstrijden blijft er niets over. Het is een kwestie van tijd voor sommigen in het elftal komen, ik denk bijvoorbeeld ook dat Gimenez uiteindelijk meer te bieden heeft dan Danilo. Vooral ook omdat hij meer aanwezig is. Maar het is ook van belang dat op de juiste manier te doen. Kijken wat werkt en wat niet werkt. Spelers laten wennen, op laten trainen. Dessers had ook een aantal maanden nodig voordat hij aan een basisplaats toe was.

Ik ben geneigd eerst in de as in te grijpen en dan kijken hoe de rest functioneert. Szymanski en evt Gimenez. En kijken wat je met Geert wil. Rechtsback of op het middenveld.
MMM
 MMM - dinsdag 04 oktober 2022 - 15:43   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 04 oktober 2022 - 15:37 schreef T-FeYeN00rD het volgende:

[..]

Er zijn meer die niet functioneerden tegen bijvoorbeeld NEC inderdaad, maar het is niet altijd even duidelijk of dat aan de speler ligt of aan het spel. Kijk, Danilo heeft 1 goede kans gemist, maar verder ook niet normaal bediend. En toch een aantal prima goals gemaakt, bijvoorbeeld tegen GAE. Idrissi heeft een aantal wedstrijden ook veel gecreëerd en gescoord. Als we iedereen opofferen na 1 of 2 mindere wedstrijden blijft er niets over. Het is een kwestie van tijd voor sommigen in het elftal komen, ik denk bijvoorbeeld ook dat Gimenez uiteindelijk meer te bieden heeft dan Danilo. Vooral ook omdat hij meer aanwezig is. Maar het is ook van belang dat op de juiste manier te doen. Kijken wat werkt en wat niet werkt. Spelers laten wennen, op laten trainen. Dessers had ook een aantal maanden nodig voordat hij aan een basisplaats toe was.

Ik ben geneigd eerst in de as in te grijpen en dan kijken hoe de rest functioneert. Szymanski en evt Gimenez. En kijken wat je met Geert wil. Rechtsback of op het middenveld.
Idrissi heeft eigenlijk nog niets laten zien toch? Echt een onvoldoende vooralsnog.

Danilo vind ik gewoon als je naar het complete plaatje kijkt niet goed genoeg. Spits van Feyenoord 1 verwacht ik toch wat meer van. Tegen NEC moet hij natuurlijk ook scoren, een 1000% kans. Tegen GAE absoluut twee prima goals.

We gaan t zien morgen. Verwacht wel 2/3 wijzigingen idd.
MMM
 MMM - dinsdag 04 oktober 2022 - 15:43   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 04 oktober 2022 - 15:35 schreef piet de paler het volgende:

[..]

Heb je nog iets positiefs?
Kom op zo slecht en zwart is het niet
Waar ben je het mee oneens? Het hele stuk?
piet de paler
 piet de paler - dinsdag 04 oktober 2022 - 16:16   quote  deeplink  
Het kan altijd beter, maar je weet het heeft tijd nodig.
Er lopen weldegelijk goede nieuwe mensen ( alleen het zijn er veel) ik denk dat er langzaam hierarchie op het veld gaat komen.
De voorhoede is niet slecht en de nieuwe mensen die nu nog inval beurten kregen , zijn wel degelijk prima spelers.
De puzzelstukjes moeten nog in elkaar vallen.
Ook sttaat er weer potentie ( financieel ) op het veld
Mexicaans, Oostenrijks,Tsjechisch, en Peruviaans international. En een prima trainer
Tegen Midtyland hoop ik dat je het goed gaat doen, en tegen Twente dan ziet de wereld er weer anders uit
En de toonmaakt de nuziek, ik vindt al snel iets negatief klinken, misschien bedoel je wel iets anders, dan ik intrepeteer .

Hup Feyenoord

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 04 oktober 2022 door piet de paler --
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - dinsdag 04 oktober 2022 - 16:23   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 04 oktober 2022 - 15:43 schreef MMM het volgende:

[..]

Idrissi heeft eigenlijk nog niets laten zien toch? Echt een onvoldoende vooralsnog.

Danilo vind ik gewoon als je naar het complete plaatje kijkt niet goed genoeg. Spits van Feyenoord 1 verwacht ik toch wat meer van. Tegen NEC moet hij natuurlijk ook scoren, een 1000% kans. Tegen GAE absoluut twee prima goals.

We gaan t zien morgen. Verwacht wel 2/3 wijzigingen idd.
Idrissi 2 goals en 2 assists in 423 minuten. Ik ben met je eens dat het beter moet. Is ook nog steeds niet topfit heb ik het idee. Maar af en toe laat hij wel wat zien.

En voor de volledigheid:

Walemark: 1 goal en 3 assists in 447 minuten.
Dilrosun: 3 goals en 2 assists in 806 minuten.

Qua statistieken Dilrosun de minste, maar die brengt voetballend wel het meest.

Anyway, nogmaals, tis niet zo dat ik deze spelers nou allemaal zou goed vind. Als jij mij vraagt hoe ik hoop/verwacht dat Feyenoord er over een paar maanden uitziet, dan denk ik ook niet dat Danilo er dan instaat. En Idrissi als huurling liever ook niet. Maar ik wil ook voorkomen dat er bijvoorbeeld elke wedstrijd een andere spits staat. Zeker in de as is vastigheid belangrijk. Wel kwaliteit natuurlijk. Dus als Gimenez komt, moet hij blijven staan en kunnen leveren. Ook fysiek, ook qua teamspel. Eigenlijk vergelijkbaar met Linssen/Dessers vorig jaar. De tweede is (waarschijnlijk) beter dan de eerste in potentie. Maar je weet wel wat je aan de eerste hebt.

Een kwestie van tijd, of dat volgende wedstrijd al is, is lastig zeggen. Maar ik denk dat Gimenez op korte termijn de kans gaat krijgen, waarschijnlijk in een thuiswedstrijd. Tegen Twente bijvoorbeeld.
Leuv
 Leuv - dinsdag 04 oktober 2022 - 17:11   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 04 oktober 2022 - 15:43 schreef MMM het volgende:

[..]

Waar ben je het mee oneens? Het hele stuk?
Laat ze hier lekker lullen. Aursnes hadden ze nooit moeten laten gaan en Timber hadden ze nooit voor 8.5M€ moeten halen. Dit zijn 2 blunders die ons zwaar gaan wegen dit seizoen.
Leuv
 Leuv - dinsdag 04 oktober 2022 - 17:15   quote  deeplink  
Alles begint met iedereen op de juiste plek te zetten. Dus ophouden met Dilrosun op 10 of op rechts. Hij speelt zijn hele leven al linksbuiten dus dan moet je hem daar neerzetten. Is hij daar niet goed genoeg voor dan had je hem nooit moeten halen. Het is allemaal zo dubieus wat er gebeurd en die Slot is vreselijk eigenwijs en zal zijn ongelijk nooit toegeven. Die blijft dus vasthouden aan dezelfde 11 minkukels.
MMM
 MMM - dinsdag 04 oktober 2022 - 17:36   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 04 oktober 2022 - 16:16 schreef piet de paler het volgende:
Het kan altijd beter, maar je weet het heeft tijd nodig.
Er lopen weldegelijk goede nieuwe mensen ( alleen het zijn er veel) ik denk dat er langzaam hierarchie op het veld gaat komen.
De voorhoede is niet slecht en de nieuwe mensen die nu nog inval beurten kregen , zijn wel degelijk prima spelers.
De puzzelstukjes moeten nog in elkaar vallen.
Ook sttaat er weer potentie ( financieel ) op het veld
Mexicaans, Oostenrijks,Tsjechisch, en Peruviaans international. En een prima trainer
Tegen Midtyland hoop ik dat je het goed gaat doen, en tegen Twente dan ziet de wereld er weer anders uit
En de toonmaakt de nuziek, ik vindt al snel iets negatief klinken, misschien bedoel je wel iets anders, dan ik intrepeteer .

Hup Feyenoord
Ik vind de huidige voorhoede niet goed genoeg, kwalitatief. Die gasten die steeds kort invallen is nog lastig om daarover te oordelen, die moeten wel wat meer tijd krijgen om daar wat van te vinden.

Maar misschien wat T zegt. Hopelijk gaan we nu gefaseerd een vaste, kwalitatief goede basis zien.
MMM
 MMM - dinsdag 04 oktober 2022 - 17:39   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 04 oktober 2022 - 17:11 schreef Leuv het volgende:

[..]

Laat ze hier lekker lullen. Aursnes hadden ze nooit moeten laten gaan en Timber hadden ze nooit voor 8.5M€ moeten halen. Dit zijn 2 blunders die ons zwaar gaan wegen dit seizoen.
Aursnes laten gaan kan ik begrijpen als je kijkt naar wat hij gekost heeft en oplevert in een jaar tijd. Maar dan moet je wel een vervanger halen, wat nu gebeurd is kan natuurlijk niet.

Je hoort steeds verschillende bedragen wat betreft aankoop Timber. 8.5 miljoen zou ik ook teveel vinden. Telegraaf sprak destijds over 6,5 miljoen?
VVout
 VVout - dinsdag 04 oktober 2022 - 17:51   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 04 oktober 2022 - 15:35 schreef piet de paler het volgende:

[..]

Heb je nog iets positiefs?
Kom op zo slecht en zwart is het niet
Nou kan ik lang iets goed lullen, maar zondag echt niet.
bijft007
 bijft007 - dinsdag 04 oktober 2022 - 17:58   quote  deeplink  
Ik denk dat ik tot ze meer n 6 hebben wel met kokcu en timber zou spelen, szymanski vindt ik toch wel n lastige. Want eigenlijk denk ik dat ie ook t best is op n 8 positie maar vooral linkshalf in een 442, op dit moment zou ik meer kijken naar de buitenspelers, dat moet echt beter, vorig jaar had je bv n sini, daar hoefde je nie naar om te kijken die leverde altijd wel ook al zat ie niet in de wedstrijd, nu heb je echt elke pot 2 twijfelaars (nog) dat is er 1 teveel, ook nelson was ook wat constanter dan de huidige 2,. Ik zou iig wel denk ik als het niveau nog niet veel uitmaakt voor walemark kiezen, das toch meer je toekomst

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 04 oktober 2022 door bijft007 --
piet de paler
 piet de paler - dinsdag 04 oktober 2022 - 18:42   quote  deeplink  
Even back on topic , ik zou echt niet weten hoe sterk midtylland is, ja tegen die romeinen speelde ze goed.
Of hadden die een off day?
Weet niet of het een zwaar verdedigende ploeg is of aanvallend, we gaan het zien

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 04 oktober 2022 door piet de paler --
bijft007
 bijft007 - dinsdag 04 oktober 2022 - 19:03   quote  deeplink  
redelijk aanvallend volgens mij, dat is hun voetbal filosofie, vond 2-3 jaar geleden toen die Amsterdamse club ertegen moest, die dreyer rechtsbuiten wel aardige speler, toendertijd leek me t wel wat voor ons, maar aangezien hij ernog steeds speelt zal t mss wel mee vallen
van geil
 van geil - dinsdag 04 oktober 2022 - 20:57   quote  deeplink  
0-3 makkie.
van geil
 van geil - dinsdag 04 oktober 2022 - 22:18   quote  deeplink  
Bijlow
Pedersen Trauner Hancko Lopez
Geertruida Wieffer Kokcu Szymanski
Gimenez Idrissi
MightyAce
 MightyAce - woensdag 05 oktober 2022 - 07:12   quote  deeplink  
Na zondag heb ik er weinig vertrouwen in voor deze pot.
piet de paler
 piet de paler - woensdag 05 oktober 2022 - 11:56   quote  deeplink  
Als je net zo zou spelen als de eerste 25 min tegen NEC, en je scoort daar ook nog bij.
Komt het zelfvertrouwen en dan win je gewoon
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 05 oktober 2022 - 12:02   quote  deeplink  
En zo best doen hun het niet, staan in Denemarken in het rechterrijtje 14 uit 11
piet de paler
 piet de paler - woensdag 05 oktober 2022 - 12:06   quote  deeplink  
Als je wint doe je goede zaken
Leuv
 Leuv - woensdag 05 oktober 2022 - 15:28   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 05 oktober 2022 - 12:02 schreef RenatoBos het volgende:
En zo best doen hun het niet, staan in Denemarken in het rechterrijtje 14 uit 11
Hunnie of zullie ?
kenny
 kenny - woensdag 05 oktober 2022 - 15:55   quote  deeplink  
ik hoop dat ze goed spelen resultaat vind ik ondergeschikt , belangrijker is dat er ontwikkeling in dit elftal zit , stel dat je derde wordt in deze poel ga je alsnog naar de Conference League , misschien past dit niveau ons op dit moment wel beter en kan je weer meer rondes bereiken
FR-Henk
 FR-Henk - woensdag 05 oktober 2022 - 15:57   quote  deeplink  
1-3 moet mogelijk zijn.
En anders zit de klad erin.
FR-Henk
 FR-Henk - woensdag 05 oktober 2022 - 16:32   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 05 oktober 2022 - 15:28 schreef Leuv het volgende:

[..]

Hunnie of zullie ?
Gehaald uit Kokcu topic, geschreven ma 3 okt. jl.

"Het gaat hier werkelijk nergens over. Wat een niveau."
van geil
 van geil - woensdag 05 oktober 2022 - 19:56   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 04 oktober 2022 - 22:18 schreef van geil het volgende:
Bijlow
Pedersen Trauner Hancko Lopez
Geertruida Wieffer Kokcu Szymanski
Gimenez Idrissi
Ik zou dit eens proberen
Evt Danilo voor Idrissi.
Pedersen en Lopez zijn de buitenspelers.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 05 oktober 2022 door van geil --
piet de paler
 piet de paler - donderdag 06 oktober 2022 - 09:47   quote  deeplink  
Zijn er al meer forum leden gespannen , voor vanavond?
Stylzz
 Stylzz - donderdag 06 oktober 2022 - 12:03   quote  deeplink  
0-5
piet de paler
 piet de paler - donderdag 06 oktober 2022 - 12:13   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 06 oktober 2022 - 12:03 schreef Stylzz het volgende:
0-5
Tja...
Leuv
 Leuv - donderdag 06 oktober 2022 - 12:35   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 05 oktober 2022 - 19:56 schreef van geil het volgende:

[..]

Ik zou dit eens proberen
Evt Danilo voor Idrissi.
Pedersen en Lopez zijn de buitenspelers.
Nou nee dank je.
Gewoon 433 (met de punt naar voren).
VVout
 VVout - donderdag 06 oktober 2022 - 13:36   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 06 oktober 2022 - 09:47 schreef piet de paler het volgende:
Zijn er al meer forum leden gespannen , voor vanavond?
Absoluut, hier mag het eigenlijk niet mis gaan en toch hè...
MightyAce
 MightyAce - donderdag 06 oktober 2022 - 16:49   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 06 oktober 2022 - 09:47 schreef piet de paler het volgende:
Zijn er al meer forum leden gespannen , voor vanavond?
Nope
Stylzz
 Stylzz - donderdag 06 oktober 2022 - 17:32   quote  deeplink  
Nee t boeit ook niet zo veel
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - donderdag 06 oktober 2022 - 17:39   quote  deeplink  
In de onderlinge ontmoetingen met Graz en Midtjylland tweemaal 4 punten pakken en je bent een heel eind op weg naar overwintering in de EL. Dus gelijkspelletje of winst vanavond. Verlies is niet direct het einde van de wereld, iedereen staat op 3 na 2 wedstrijden, maar dan moet je elders meer punten ophalen. Zeker gezien de bonuspunten van Midtjylland tegen Lazio. Vandaag ten minste gelijkspelen geeft marge.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 06 oktober 2022 door T-FeYeN00rD --
har
 har - donderdag 06 oktober 2022 - 19:59   quote  deeplink  
Sebas op 10, Dilro op rechtsbuiten, Geert op rechtsback.
Dit moet een sterke opstelling zijn maar ze zullen voor veel arbeid moeten leveren tegen de Denen
Het weertje is koud, nat en winderig, geen voordeel voor ons.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 06 oktober 2022 door har --
MMM
 MMM - donderdag 06 oktober 2022 - 20:00   quote  deeplink  
Geert terug is fijn. Szymanski op 10 ook.

Vrees wel weer een beetje voor t middenveld met Orrie en Timber samen. Hopelijk kan Geertruida daar belangrijk in zijn.

Idrissi en Danilo moeten t echt laten zien nu. Weer een wedstrijd niet presteren is toch een keer banken lijkt me.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 06 oktober 2022 door MMM --
piet de paler
 piet de paler - donderdag 06 oktober 2022 - 20:07   quote  deeplink  
Hopelijk is dit de klik
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - donderdag 06 oktober 2022 - 20:07   quote  deeplink  
Slot leest weer mee ;)

Momenteel ook redelijkerwijs de sterkste opstelling denk ik. Hopelijk is met Geert en Szymanski de onbalans op het middenveld (deels) verholpen. Mocht dat nog niet zo zijn (en we zijn een paar potjes verder) dan ga je naar de volgende opties kijken. Wieffer, Geert op het middenveld. Dat soort dingen.

En 1 op 1 kan je altijd wisselen, zeker voorin.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - donderdag 06 oktober 2022 - 20:11   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 06 oktober 2022 - 20:00 schreef MMM het volgende:

(...)

Idrissi en Danilo moeten t echt laten zien nu. Weer een wedstrijd niet presteren is toch een keer banken lijkt me.
Zekers. Die spelen ook omdat Slot niet teveel wil veranderen. Maar het moment is dichtbij dat we anderen op hun positie in de basis gaan. Ook omdat je daar wat makkelijker kan wisselen, zonder dat het je hele spel veranderd. Met name Gimenez is heel dicht bij een basisplaats. Zou me niet verbazen als Slot die zondag sowieso op gaat stellen. Lijkt me een uitgelezen mogelijkheid om dat te proberen. Thuis in de Kuip en een verse kracht na een Europese uitwedstrijd.
ar
 ar - donderdag 06 oktober 2022 - 20:17   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 06 oktober 2022 - 09:47 schreef piet de paler het volgende:
Zijn er al meer forum leden gespannen , voor vanavond?
Totaal niet.
ar
 ar - donderdag 06 oktober 2022 - 20:17   quote  deeplink  
Een eenvoudige 0-4
Leuv
 Leuv - donderdag 06 oktober 2022 - 20:26   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 06 oktober 2022 - 20:00 schreef MMM het volgende:
Geert terug is fijn. Szymanski op 10 ook.

Vrees wel weer een beetje voor t middenveld met Orrie en Timber samen. Hopelijk kan Geertruida daar belangrijk in zijn.

Idrissi en Danilo moeten t echt laten zien nu. Weer een wedstrijd niet presteren is toch een keer banken lijkt me.
Doosje met kansen voor Idriisi zit wel aardig gevuld. Meer dan bij andere spelers.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5913
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: EL: FC Midtjylland - Feyenoord (donderdag 6 oktober 2022, 21:00 uur)









0.0070939