BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: EL: FC Midtjylland - Feyenoord (donderdag 6 oktober 2022, 21:00 uur)

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
MMM
 MMM - vrijdag 07 oktober 2022 - 07:33   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 07 oktober 2022 - 07:29 schreef Stylzz het volgende:

[..]

Ik vond Kökcü gisteren veel minder dan Timber.
Helaas voor hem.
Kokcu zit normaliter meer voetbal in dan Timber.
MMM
 MMM - vrijdag 07 oktober 2022 - 07:34   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 07 oktober 2022 - 07:32 schreef Stylzz het volgende:

[..]

Dat is geen incident meer.
En ja het zijn ook de trouwe ‘supporters’ die er altijd zijn.

Nou dan liever zonder.
Ben er ook wel klaar mee. Gezeik elke keer. Gedraag je nou gewoon eens.
Stylzz
 Stylzz - vrijdag 07 oktober 2022 - 07:35   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 07 oktober 2022 - 07:33 schreef MMM het volgende:

[..]

Kokcu zit normaliter meer voetbal in dan Timber.
Maar dit seizoen nog niet.
Maar goed. Denk dat Slot t ook lastig vindt de keuze te maken en t daarom blijft proberen
MMM
 MMM - vrijdag 07 oktober 2022 - 07:35   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 07 oktober 2022 - 07:35 schreef Stylzz het volgende:

[..]

Maar dit seizoen nog niet.
Maar goed. Denk dat Slot t ook lastig vindt de keuze te maken en t daarom blijft proberen
Laatste denk ik ook. Maar die tijd is nu voorbij. Nu keuzes maken.
FR-Henk
 FR-Henk - vrijdag 07 oktober 2022 - 08:36   quote  deeplink  
Laatste 3 wedstrijden laten steeds langere fases verval zien. Stroperig, weinig verrassing en slordig.
Teveel spelers kunnen niet onder druk en in kleine ruimte onderuit voetballen.
Zoektocht voor Slot. Zou Wiefer wel eens in de basis willen zien.
Leuv
 Leuv - vrijdag 07 oktober 2022 - 08:39   quote  deeplink  
De hele transferperiode is ruk geweest, al was de stemming volledig hallelujah, met alleen maar de visie op geld overhouden om kosten te saneren en schulden af te lossen. Wat er verkocht is en is aangekocht zijn nou net de types waar we geen ruk aan hebben of die we keihard missen. We hadden rustig moeten doorselecteren met alleen Senesi en Kokcu, en bouwen aan een vast en beter team dan een grote uitverkoop te houden. Iedere tropische verrassing die is aangekocht valt mij tegen en ik vraag me af of ze ooit beter kunnen of gaan worden met Dilrosun voorop. Er is totaal niet gekeken naar het aankopen van doelpunten en balans op het middenveld. Volledig wanbeleid van die te Kloese. De visie is iets anders maar ik krijg een groot Bosz gevoel bij de aankopen die nu zijn gedaan.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 07 oktober 2022 door Leuv --
Stylzz
 Stylzz - vrijdag 07 oktober 2022 - 08:50   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 07 oktober 2022 - 08:36 schreef FR-Henk het volgende:
Laatste 3 wedstrijden laten steeds langere fases verval zien. Stroperig, weinig verrassing en slordig.
Teveel spelers kunnen niet onder druk en in kleine ruimte onderuit voetballen.
Zoektocht voor Slot. Zou Wiefer wel eens in de basis willen zien.
Dat is t ook, algemene sentiment dat alles kut is ga ik niet in mee.
De juiste opstelling staat er nog niet. En ik vrees dat die er ook misschien nog niet is met deze spelers. Dat er dus in de lange winterperiode nog wisselingen gaan komen.

Misschien ook toch wel dat men nog niet goed met zijn allen in 1 taal kan communiceren. Wanneer je bijvoorbeeld weinig tot geen Engels spreekt, wordt t lastig.
MMM
 MMM - vrijdag 07 oktober 2022 - 08:53   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 07 oktober 2022 - 08:50 schreef Stylzz het volgende:

[..]

Dat is t ook, algemene sentiment dat alles kut is ga ik niet in mee.
De juiste opstelling staat er nog niet. En ik vrees dat die er ook misschien nog niet is met deze spelers. Dat er dus in de lange winterperiode nog wisselingen gaan komen.

Misschien ook toch wel dat men nog niet goed met zijn allen in 1 taal kan communiceren. Wanneer je bijvoorbeeld weinig tot geen Engels spreekt, wordt t lastig.
Niet alles is kut. Maar tegen PSV ging het nog aardig in fases, tegen NEC een half uur, gisteren was het gewoon 90 minuten kut. Het word wel erg snel stukken minder allemaal.

Dat dit niet de basis is die het seizoen gaat eindigen ben ik wel met je eens. En ik ben benieuwd of ze de markt op gaan komende winter voor een 6.

De basis van gisteren spreekt lijkt mij allemaal wel Engels? Gimenez spreekt ook vloeiend Engels las ik gister in een tweetje. Bullaude en Paixão misschien niet, geen idee.
MightyAce
 MightyAce - vrijdag 07 oktober 2022 - 08:54   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 07 oktober 2022 - 07:34 schreef MMM het volgende:

[..]

Ben er ook wel klaar mee. Gezeik elke keer. Gedraag je nou gewoon eens.
Het antwoord is geen uitsupporters.
Leuv
 Leuv - vrijdag 07 oktober 2022 - 09:10   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 07 oktober 2022 - 08:54 schreef MightyAce het volgende:

[..]

Het antwoord is geen uitsupporters.
volledig mee eens.
Stylzz
 Stylzz - vrijdag 07 oktober 2022 - 09:25   quote  deeplink  
We deden t wel beter dan Lazio…
Leuv
 Leuv - vrijdag 07 oktober 2022 - 09:34   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 07 oktober 2022 - 08:53 schreef MMM het volgende:

[..]

Niet alles is kut. Maar tegen PSV ging het nog aardig in fases, tegen NEC een half uur, gisteren was het gewoon 90 minuten kut. Het word wel erg snel stukken minder allemaal.

Werkelijk alles is kut. Er zit geen enkel voetbal in. Ze doen allemaal maar wat met die Kokcu voorop.
kenny
 kenny - vrijdag 07 oktober 2022 - 11:11   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 07 oktober 2022 - 08:50 schreef Stylzz het volgende:

[..]

Dat is t ook, algemene sentiment dat alles kut is ga ik niet in mee.
De juiste opstelling staat er nog niet. En ik vrees dat die er ook misschien nog niet is met deze spelers. Dat er dus in de lange winterperiode nog wisselingen gaan komen.

Misschien ook toch wel dat men nog niet goed met zijn allen in 1 taal kan communiceren. Wanneer je bijvoorbeeld weinig tot geen Engels spreekt, wordt t lastig.
ben ik grotendeels met je eens , die denen hebben geen slechte ploeg , speelden goed pressie en daar hadden wij veel moeite mee
wij hebben een jonge onervaren ploeg met 15 nieuwe spelers die hebben gewoon tijd nodig om zichzelf aan te passen , daarbij heeft Slot tijd nodig om hier een elftal van te bouwen
we zullen geduld moeten hebben al is dit moeilijk voor sommigen
piet de paler
 piet de paler - vrijdag 07 oktober 2022 - 11:32   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 07 oktober 2022 - 11:11 schreef kenny het volgende:

[..]

ben ik grotendeels met je eens , die denen hebben geen slechte ploeg , speelden goed pressie en daar hadden wij veel moeite mee
wij hebben een jonge onervaren ploeg met 15 nieuwe spelers die hebben gewoon tijd nodig om zichzelf aan te passen , daarbij heeft Slot tijd nodig om hier een elftal van te bouwen
we zullen geduld moeten hebben al is dit moeilijk voor sommigen
+10
MMM
 MMM - vrijdag 07 oktober 2022 - 11:34   quote  deeplink  
Geduld heb ik zeker als er progressie is. Het stokt momenteel. Erger nog, het word met de wedstrijd slechter.

En we zien spelers waarvan we nu wel weten dat die of gigantisch uit vorm zijn of niet goed genoeg zijn. Idrissi, Danilo en Jahanbakhsh maar blijven opstellen vind ik waanzinnig.
piet de paler
 piet de paler - vrijdag 07 oktober 2022 - 11:41   quote  deeplink  
Zijn er nog forumleden in Denemarken geweest?
Er wordt nu gezegd door diverse commentaren dat de Feyenoord werden aangevallen ......tja wat is er waar van dit verhaal
En over de wedstrijd .......slordig nerveus Feyenoord.
Ook tijd voor keuzes en fris bloed. Gimenez, Wiefer, Paxao, Hartjes gewoon inzetten denk ( aanname) dat deze chemie beter is.
kenny
 kenny - vrijdag 07 oktober 2022 - 11:51   quote  deeplink  
vorig seizoen zat het allemaal mee , sommigen denken dat dit structureel hoort te zijn , bij een elftal in opbouw horen nu eenmaal ook fouten en mindere wedstrijden , tegen die Oostenrijkers was het goed gisteren niet maar dat had ook meer met die Denen te maken dan met ons , die denen speelden Lazio ff zoek dus die zijn geen kroketten ploeg

we zullen geduld moeten hebben , een fatsoenlijke voorbereiding hebben we totaal niet gehad , spelers kwamen tot de laatste dag nog binnen en dan begin je al met een achterstand zoals nu ook gedeeltelijk blijkt
MMM
 MMM - vrijdag 07 oktober 2022 - 11:54   quote  deeplink  
Sturm Graz speelde 0-0 tegen Lazio.. Dus hoe serieus je al die potjes onderling moet nemen..
piet de paler
 piet de paler - vrijdag 07 oktober 2022 - 12:05   quote  deeplink  
Dus alle kans nog voor overwintering
MightyAce
 MightyAce - vrijdag 07 oktober 2022 - 12:28   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 07 oktober 2022 - 08:50 schreef Stylzz het volgende:

[..]

Dat is t ook, algemene sentiment dat alles kut is ga ik niet in mee.
De juiste opstelling staat er nog niet. En ik vrees dat die er ook misschien nog niet is met deze spelers. Dat er dus in de lange winterperiode nog wisselingen gaan komen.

Misschien ook toch wel dat men nog niet goed met zijn allen in 1 taal kan communiceren. Wanneer je bijvoorbeeld weinig tot geen Engels spreekt, wordt t lastig.
Zelfs als je niet dezelfde taal spreekt kun je toch zien naar wie je de bal schopt? Of dat je met je mannetje meeloopt? Dat je mag rennen ipv sjokken?

We zijn gisteren echt weer door een ondergrens gezakt, waarbij we ons niet mogen verschuilen achter een nieuw team zijn.
piet de paler
 piet de paler - vrijdag 07 oktober 2022 - 12:39   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 07 oktober 2022 - 12:28 schreef MightyAce het volgende:

[..]

Zelfs als je niet dezelfde taal spreekt kun je toch zien naar wie je de bal schopt? Of dat je met je mannetje meeloopt? Dat je mag rennen ipv sjokken?

We zijn gisteren echt weer door een ondergrens gezakt, waarbij we ons niet mogen verschuilen achter een nieuw team zijn.
Nou kom maar op Arne Ace wat is jou oplossing en opstelling...............
Er is behoefte aan een 2 tal echte leiders in het vel, verdedigend en op het middenveld

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 07 oktober 2022 door piet de paler --
CobusIII
 CobusIII - vrijdag 07 oktober 2022 - 12:44   quote  deeplink  
De ploeg mist gif. Denk dat Gimenez dat wel heeft. Middenveld en dan met name timber en kokcu vullen elkaar niet aan en zijn constant uit balans. Daar ligt het grootste probleem. Daardoor komt je verdediging te veel onder druk en kan je de aanvallers niet aan het werk zetten. Dit wordt niet beter als je ook nog clowns als Ali en Idrissi hebt rondlopen in je basis.
Stylzz
 Stylzz - vrijdag 07 oktober 2022 - 12:57   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 07 oktober 2022 - 11:41 schreef piet de paler het volgende:
Zijn er nog forumleden in Denemarken geweest?
Er wordt nu gezegd door diverse commentaren dat de Feyenoord werden aangevallen ......tja wat is er waar van dit verhaal
En over de wedstrijd .......slordig nerveus Feyenoord.
Ook tijd voor keuzes en fris bloed. Gimenez, Wiefer, Paxao, Hartjes gewoon inzetten denk ( aanname) dat deze chemie beter is.
Wij worden altijd aangevallen.
We zijn t nooit zelf.
kenny
 kenny - vrijdag 07 oktober 2022 - 13:24   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 07 oktober 2022 - 12:44 schreef CobusIII het volgende:
De ploeg mist gif. Denk dat Gimenez dat wel heeft. Middenveld en dan met name timber en kokcu vullen elkaar niet aan en zijn constant uit balans. Daar ligt het grootste probleem. Daardoor komt je verdediging te veel onder druk en kan je de aanvallers niet aan het werk zetten. Dit wordt niet beter als je ook nog clowns als Ali en Idrissi hebt rondlopen in je basis.
eens , timber en kokcu kunnen dit elftal duidelijk nog niet dragen en zijn beetje van hetzelfde , jahanbaks is het totaal kwijt idrissie en dilrosun laten het ook niet zien , danilo is heel ijverig mist misschien wat kwaliteit maar hij kan het ook niet alleen voorin

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 07 oktober 2022 door kenny --
FR-Henk
 FR-Henk - vrijdag 07 oktober 2022 - 18:31   quote  deeplink  
Het voetbal moet komende weken weer niveau hoger zijn. Dan pas meer substantieel oordeel.
Gerard_FR
 Gerard_FR - vrijdag 07 oktober 2022 - 19:04   quote  deeplink  
Taalproblemen, coach problemen in het veld, weten hoe je iemand de tyfus scheld in z'n eigen taal, bang om iemand te kwetsen, verschillende culturen enz.
Het wachten is op iemand die hierin z'n hoofd verliest en het ijs breekt.
van geil
 van geil - vrijdag 07 oktober 2022 - 21:02   quote  deeplink  
Jammer van die 2-2
Was dik verdiend, maar toch.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 07 oktober 2022 door van geil --
Stylzz
 Stylzz - vrijdag 07 oktober 2022 - 21:18   quote  deeplink  
Die 1-2 was eigenlijk de start. En dat was zo
Slecht
FR-Henk
 FR-Henk - zaterdag 08 oktober 2022 - 02:44   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 07 oktober 2022 - 19:04 schreef Gerard_FR het volgende:
Taalproblemen, coach problemen in het veld, weten hoe je iemand de tyfus scheld in z'n eigen taal, bang om iemand te kwetsen, verschillende culturen enz.
Het wachten is op iemand die hierin z'n hoofd verliest en het ijs breekt.
Welnee, zoiets ontstaat ongemerkt in een groep. De informele leider.
van geil
 van geil - zaterdag 08 oktober 2022 - 10:30   quote  deeplink  
Zoals jij dat hier bent, @ Gerard.
van geil
 van geil - maandag 10 oktober 2022 - 20:13   quote  deeplink  
Return schiet al weer op.
bijft007
 bijft007 - maandag 10 oktober 2022 - 20:27   quote  deeplink  
Misschien wel de eerste echt belangrijkste week deze, bluif je er bij of haak je voorlopig af zowel europaleague en zondag uit az
van geil
 van geil - maandag 10 oktober 2022 - 20:28   quote  deeplink  
Ik zou beide spitsen opstellen
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 11 oktober 2022 - 18:40   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 06 oktober 2022 - 21:34 schreef Leuv het volgende:
De gebeden zijn gehoord.
Oppleuren met die Idrissi.
Een zware domper voor Feyenoorder Oussama Idrissi. De aanvaller komt dit jaar niet meer in actie vanwege een hamstringblessure.

De vleugelaanvaller liep de blessure vorige week op tijdens de Europa League-wedstrijd tegen het Deense FC Midtjylland. Idrissi viel tijdens het duel in Denemarken al na een half uur uit nadat hij wilde aanzetten voor een sprint.

Een MRI-scan heeft de hamstringblessure nu bevestigd, meldt Feyenoord.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5987
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: EL: FC Midtjylland - Feyenoord (donderdag 6 oktober 2022, 21:00 uur)









0.0106229