BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Ajax - Napoli (dinsdag 04 oktober 2022, 21:00); 1 - 6

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
remco k
 remco k - dinsdag 04 oktober 2022 - 21:29   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 04 oktober 2022 - 21:26 schreef nummer10 het volgende:

[..]

Lekker fel, niks mis mee.. maak me meer zorgen om blind wederom en ook tadic wederom niet gezien..
Welke speler op Taylor na heb je wel gezien dan?

Echt geen enkele speler die ook maar iets positiefs doen.

Als je als trainer gewoon niet snapt dat je jongens als lobotka uit de wedstrijd moet houden en daar een jongen als Klaassen voor nodig hebt.

Tsja dan houdt echt heel veel op in het hedendaagse voetbal.
remco k
 remco k - dinsdag 04 oktober 2022 - 21:29   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 04 oktober 2022 - 21:26 schreef nummer10 het volgende:

[..]

Lekker fel, niks mis mee.. maak me meer zorgen om blind wederom en ook tadic wederom niet gezien..
Je hebt iets aan lekker fel als je dan ook een keer ergens op tijd tussen zit.
Jaccio
 Jaccio - dinsdag 04 oktober 2022 - 21:30   quote  deeplink  
Zolang het werkt, werkt het. Staan er niet super goed voor in de poule, dus alles voor de punten wat mij betreft
remco k
 remco k - dinsdag 04 oktober 2022 - 21:31   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 04 oktober 2022 - 21:30 schreef Jaccio het volgende:
Zolang het werkt, werkt het. Staan er niet super goed voor in de poule, dus alles voor de punten wat mij betreft
Je gelooft toch niet echt dat je op deze manier punten gaat winnen vandaag?
Jaccio
 Jaccio - dinsdag 04 oktober 2022 - 21:33   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 04 oktober 2022 - 21:31 schreef remco k het volgende:

[..]

Je gelooft toch niet echt dat je op deze manier punten gaat winnen vandaag?
Ik heb er wel vertrouwen in, eerlijkgezegd. Tot nu toe werkt het prima. Het is niet mooi, maar werkt prima. Die 2e goal kan aan beide kanten vallen, waarna er van tactiek gewisseld zal gaan worden vermoed ik
remco k
 remco k - dinsdag 04 oktober 2022 - 21:34   quote  deeplink  
Hahahahaha. We zijn echt een lachertje.
remco k
 remco k - dinsdag 04 oktober 2022 - 21:34   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 04 oktober 2022 - 21:33 schreef Jaccio het volgende:

[..]

Ik heb er wel vertrouwen in, eerlijkgezegd. Tot nu toe werkt het prima. Het is niet mooi, maar werkt prima. Die 2e goal kan aan beide kanten vallen, waarna er van tactiek gewisseld zal gaan worden vermoed ik
Wat zei je?
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - dinsdag 04 oktober 2022 - 21:34   quote  deeplink  
Terechte voorsprong
Jaccio
 Jaccio - dinsdag 04 oktober 2022 - 21:36   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 04 oktober 2022 - 21:34 schreef remco k het volgende:

[..]

Wat zei je?
Ik maak me nog geen zorgen. Ben absoluut niet onder de indruk van Napoli tot nu toe
Loetje
 Loetje - dinsdag 04 oktober 2022 - 21:36   quote  deeplink  
Ajax heeft ook gewoon weinig in te brengen. Voorafgaand aan de poule zou dit on en nabij je niveau moeten zijn, qua tegenstand. Maar Ajax komt echt tekort
remco k
 remco k - dinsdag 04 oktober 2022 - 21:37   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 04 oktober 2022 - 21:36 schreef Jaccio het volgende:

[..]

Ik maak me nog geen zorgen. Ben absoluut niet onder de indruk van Napoli tot nu toe
Serieus?

Wij hebben 1 kans gehad en zij inmiddels een stuk of 4.
remco k
 remco k - dinsdag 04 oktober 2022 - 21:38   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 04 oktober 2022 - 21:36 schreef Loetje het volgende:
Ajax heeft ook gewoon weinig in te brengen. Voorafgaand aan de poule zou dit on en nabij je niveau moeten zijn, qua tegenstand. Maar Ajax komt echt tekort
Je wordt gewoon helemaal van de mat gespeeld als je kijkt naar hoe je wil spelen.
pth
 pth - dinsdag 04 oktober 2022 - 21:40   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 04 oktober 2022 - 21:36 schreef Jaccio het volgende:

[..]

Ik maak me nog geen zorgen. Ben absoluut niet onder de indruk van Napoli tot nu toe
Napoli speelt dit Ajax helemaal aan flarden.
remco k
 remco k - dinsdag 04 oktober 2022 - 21:41   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 04 oktober 2022 - 21:40 schreef pth het volgende:

[..]

Napoli speelt dit Ajax helemaal aan flarden.
Ja inderdaad. Die spelen echt fantastisch voetbal.

En dan zijn hier mensen zeggen dat ze onder de indruk zijn.
nummer10
 nummer10 - dinsdag 04 oktober 2022 - 21:42   quote  deeplink  
Is blind nu verdediger of middenvelder ?
pth
 pth - dinsdag 04 oktober 2022 - 21:42   quote  deeplink  
Lekker door laten gaan dit gekloot onder deze ongelofelijke kut trainer. Krijgt er geen enkel voetbal in die kale pratende lul. Komt echt alleen maar onzin uit.
AkaS
 AkaS - dinsdag 04 oktober 2022 - 21:42   quote  deeplink  
Het spel van Napoli doet mij denken aan het Ajax van een paar jaar geleden, ze zijn goed.

Ajax... Tjonge wat is dat beroerd. Wel veel inzet nu maar echt beroerd. Tadic is alleen veldvulling. En het eerste tegendoelpunt weer de man van Blind, net als bij Go Ahead.

Zolang Tadic en Blind op basis van hun credits vanuit het verleden onomstreden blijven gaat het volgens mij helemaal niets worden!

Schreuder gaat de kerst niet halen, ben ik bang.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - dinsdag 04 oktober 2022 - 21:43   quote  deeplink  
Nog een paar wedstrijden verliezen en we zijn van deze trainer af!
nummer10
 nummer10 - dinsdag 04 oktober 2022 - 21:43   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 04 oktober 2022 - 21:29 schreef remco k het volgende:

[..]

Welke speler op Taylor na heb je wel gezien dan?

Echt geen enkele speler die ook maar iets positiefs doen.

Als je als trainer gewoon niet snapt dat je jongens als lobotka uit de wedstrijd moet houden en daar een jongen als Klaassen voor nodig hebt.

Tsja dan houdt echt heel veel op in het hedendaagse voetbal.
Ben ik absoluut met je eens
pth
 pth - dinsdag 04 oktober 2022 - 21:43   quote  deeplink  
Hoeveel verstand van voetbal moet je hebben om in te zien dat dit totaal maar dan ook totaal niet werkt.
nummer10
 nummer10 - dinsdag 04 oktober 2022 - 21:43   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 04 oktober 2022 - 21:42 schreef AkaS het volgende:
Het spel van Napoli doet mij denken aan het Ajax van een paar jaar geleden, ze zijn goed.

Ajax... Tjonge wat is dat beroerd. Wel veel inzet nu maar echt beroerd. Tadic is alleen veldvulling. En het eerste tegendoelpunt weer de man van Blind, net als bij Go Ahead.

Zolang Tadic en Blind op basis van hun credits vanuit het verleden onomstreden blijven gaat het volgens mij helemaal niets worden!

Schreuder gaat de kerst niet halen, ben ik bang.
Eens
nummer10
 nummer10 - dinsdag 04 oktober 2022 - 21:43   quote  deeplink  
Die scheids is ook een grap hoor.. dit gaat verkeerd
remco k
 remco k - dinsdag 04 oktober 2022 - 21:45   quote  deeplink  
Lekker man. Een tactisch plan met lange ballen op kudus die tegen een twee meter lange cv staat.
remco k
 remco k - dinsdag 04 oktober 2022 - 21:46   quote  deeplink  
Lekker jongens.

Ga er ook maar kei en kei hard overheen zodat schreuder morgen nog ontslagen wordt.
AkaS
 AkaS - dinsdag 04 oktober 2022 - 21:46   quote  deeplink  
onthutsend zwakke verdediging.
Loetje
 Loetje - dinsdag 04 oktober 2022 - 21:46   quote  deeplink  
Echt, alles aan deze ploeg klopt niet.
Loetje
 Loetje - dinsdag 04 oktober 2022 - 21:47   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 04 oktober 2022 - 21:38 schreef remco k het volgende:

[..]

Je wordt gewoon helemaal van de mat gespeeld als je kijkt naar hoe je wil spelen.
Maar dit is wel de zoveelste keer op rij he
pth
 pth - dinsdag 04 oktober 2022 - 21:47   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 04 oktober 2022 - 21:45 schreef remco k het volgende:
Lekker man. Een tactisch plan met lange ballen op kudus die tegen een twee meter lange cv staat.
Top trainer die kale dorps idioot.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - dinsdag 04 oktober 2022 - 21:47   quote  deeplink  
Wat een kwaliteit Napoli, dit mist Ajax aan alle kanten
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - dinsdag 04 oktober 2022 - 21:48   quote  deeplink  
Het had minimaal 1-5 moeten zijn
nummer10
 nummer10 - dinsdag 04 oktober 2022 - 21:49   quote  deeplink  
Lekkere opbouw en balverlies... En daar compleet alles verkeerd..

En die lange ballen.. dat deden ze tegen goahead al, ook Brobbey kon hier niks mee.. Kudus ook niet... Dit zal alleen werken met een Lucca.. en is dat wat ? Maar wat Akas al aangaf zolang bepaalde spelers waar je geen keutel meer aan hebt maar blijven spelen, en verkeerde keuzen worden gemaakt op bepaalde plekken houd het snel op..
AkaS
 AkaS - dinsdag 04 oktober 2022 - 21:49   quote  deeplink  
Ongelofelijk wat een kutzooi.

Kudus is geen spits, ook al scoort hij. Tadic is stadic. Blind heb je echt helemaal geen fuck aan. Leuk hoor die opbouwende ballen waar verder niets uit komt. Het enige dat zijn aanwezigheid oplevert zijn tegendoelpunten.

Positiespel helemaal NUL.
pth
 pth - dinsdag 04 oktober 2022 - 21:49   quote  deeplink  
Schreuder rot op! Vanavond nog Schreuder rot op! Vanavond nog Schreuder rot op! Vanavond nog Schreuder rot op! Vanavond nog Schreuder rot op! Vanavond nog Schreuder rot op! Vanavond nog Schreuder rot op! Vanavond nog Schreuder rot op! Vanavond nog Schreuder rot op! Vanavond nog Schreuder rot op! Vanavond nog Schreuder rot op! Vanavond nog Schreuder rot op! Vanavond nog Schreuder rot op! Vanavond nog Schreuder rot op! Vanavond nog Schreuder rot op! Vanavond nog Schreuder rot op! Vanavond nog
remco k
 remco k - dinsdag 04 oktober 2022 - 21:50   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 04 oktober 2022 - 21:47 schreef Loetje het volgende:

[..]

Maar dit is wel de zoveelste keer op rij he
Ja dit kan echt niet.

Tegen Liverpool heb je gewoon alle geluk dat je er niet met 6-0 vanaf gaat en nu mag je ook blij zijn met deze stand.

Schreuder en de Ajax directie maakt de club helemaal kapot.

Dit zit ook veel dieper dan een paar verloren wedstrijden en trainer waar ik niet achter sta hoor.

Scoutings rapporten worden genegeerd, er worden veel te makkelijke transfers gemaakt, geen enkele jongen uit een koker van een scout.

Dan een trainer die de ploeg niet fris en fit krijgt.

Als Tadic zo belangrijk voor je is. Zet hem dan godverdomme gewoon op zijn eigen plek neer aan de linkerkant.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - dinsdag 04 oktober 2022 - 21:50   quote  deeplink  
Die hele Schreuder heeft het voetbal uit dit Ajax gehaald. Kudus als spits opstellen terwijl het geen spits is. Tadic die door het hele veld heen wordt gezet om hem maar in de basis te laten. Blind die wekelijks flatert en nog trager is dan de traagste slak. Verder continu het middenveld wordt overgeslagen en elke bal direct naar voren wordt geschopt. BEN ER HELEMAAL KLAAR MEE!!!
pth
 pth - dinsdag 04 oktober 2022 - 21:50   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 04 oktober 2022 - 21:49 schreef AkaS het volgende:
Ongelofelijk wat een kutzooi.

Kudus is geen spits, ook al scoort hij. Tadic is stadic. Blind heb je echt helemaal geen fuck aan. Leuk hoor die opbouwende ballen waar verder niets uit komt. Het enige dat zijn aanwezigheid oplevert zijn tegendoelpunten.

Positiespel helemaal NUL.
Heel Ajax is super slecht, maar Blind is lachwekkend slecht.
Jaccio
 Jaccio - dinsdag 04 oktober 2022 - 21:50   quote  deeplink  
Kut en jammer. Ik vind gewoon dat je echt niet hoeft te verliezen van Napoli. Absoluut geen slechte ploeg hoor, maar een geconcentreerd Ajax met een plan kan hier gewoon punten pakken
AkaS
 AkaS - dinsdag 04 oktober 2022 - 21:52   quote  deeplink  
Bergwijn is sterker vanaf links, maar het levert niets op. Dan maar naar rechts pleuren en Tadic naar links, als het dan nog niets oplevert dan maar met heel veel lof over zijn inbreng uit het verleden naar de bank.

Dit kan toch gewoon niet.

Blind kan toch gewoon echt niet. Waar is Nicootje toch als je hem nodig hebt.
remco k
 remco k - dinsdag 04 oktober 2022 - 21:52   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 04 oktober 2022 - 21:50 schreef Jaccio het volgende:
Kut en jammer. Ik vind gewoon dat je echt niet hoeft te verliezen van Napoli. Absoluut geen slechte ploeg hoor, maar een geconcentreerd Ajax met een plan kan hier gewoon punten pakken
Deze selectie echt niet hoor. Daarvoor hebben we gewoon veel te slecht ingekocht. Wij hebben echt een matige selectie die ook nog eens compleet verkeerd gebruikt wordt.

Als ik eerlijk ben vind ik dat we nu een selectie hebben om 3-5-2 te gaan spelen.
remco k
 remco k - dinsdag 04 oktober 2022 - 21:54   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 04 oktober 2022 - 21:52 schreef AkaS het volgende:
Bergwijn is sterker vanaf links, maar het levert niets op. Dan maar naar rechts pleuren en Tadic naar links, als het dan nog niets oplevert dan maar met heel veel lof over zijn inbreng uit het verleden naar de bank.

Dit kan toch gewoon niet.

Blind kan toch gewoon echt niet. Waar is Nicootje toch als je hem nodig hebt.
Maar waarom niet gewoon Bergwijn naar de bank? Die heeft op zijn goals na echt nog helemaal niets laten zien waarom hij uberhaubt in ons shirt zou mogen lopen toch?

Hij kan geen druk zetten, loopt geïrriteerd rond, gaat geen duel aan en is niet in staat om
Uberhaubt met iemand te combineren.
AkaS
 AkaS - dinsdag 04 oktober 2022 - 21:54   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 04 oktober 2022 - 21:50 schreef remco k het volgende:

[..]

Ja dit kan echt niet.

Tegen Liverpool heb je gewoon alle geluk dat je er niet met 6-0 vanaf gaat en nu mag je ook blij zijn met deze stand.

Schreuder en de Ajax directie maakt de club helemaal kapot.

Dit zit ook veel dieper dan een paar verloren wedstrijden en trainer waar ik niet achter sta hoor.

Scoutings rapporten worden genegeerd, er worden veel te makkelijke transfers gemaakt, geen enkele jongen uit een koker van een scout.

Dan een trainer die de ploeg niet fris en fit krijgt.

Als Tadic zo belangrijk voor je is. Zet hem dan godverdomme gewoon op zijn eigen plek neer aan de linkerkant.
Remco, wat bedoel je met scoutingsrapporten die genegeerd worden, heb ik iets gemist?
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - dinsdag 04 oktober 2022 - 21:56   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 04 oktober 2022 - 21:52 schreef remco k het volgende:

[..]

Deze selectie echt niet hoor. Daarvoor hebben we gewoon veel te slecht ingekocht. Wij hebben echt een matige selectie die ook nog eens compleet verkeerd gebruikt wordt.

Als ik eerlijk ben vind ik dat we nu een selectie hebben om 3-5-2 te gaan spelen.
Exact 3-5-2
Tadic terug naar links
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - dinsdag 04 oktober 2022 - 21:56   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 04 oktober 2022 - 21:54 schreef remco k het volgende:

[..]

Maar waarom niet gewoon Bergwijn naar de bank? Die heeft op zijn goals na echt nog helemaal niets laten zien waarom hij uberhaubt in ons shirt zou mogen lopen toch?

Hij kan geen druk zetten, loopt geïrriteerd rond, gaat geen duel aan en is niet in staat om
Uberhaubt met iemand te combineren.
Die valt me inderdaad zwaar tegen
pth
 pth - dinsdag 04 oktober 2022 - 21:56   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 04 oktober 2022 - 21:52 schreef AkaS het volgende:
Bergwijn is sterker vanaf links, maar het levert niets op. Dan maar naar rechts pleuren en Tadic naar links, als het dan nog niets oplevert dan maar met heel veel lof over zijn inbreng uit het verleden naar de bank.

Dit kan toch gewoon niet.

Blind kan toch gewoon echt niet. Waar is Nicootje toch als je hem nodig hebt.
Zo langzamerhand begint het er op te lijken dat je die 30 miljoen net zo goed door de plee had kunnen spoelen. Is in zijn eigen grootsheid gaan geloven die lul de behanger …
Loetje
 Loetje - dinsdag 04 oktober 2022 - 21:57   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 04 oktober 2022 - 21:46 schreef remco k het volgende:
Lekker jongens.

Ga er ook maar kei en kei hard overheen zodat schreuder morgen nog ontslagen wordt.
Ik heb enkele jaren terug tegen Chelsea gezegd, het wordt tijd dat de arrogantie eens afgestraft wordt. Toen kreeg ik alles over me heen.

Nu zeg ik, helemaal met je eens. Schreuder maakt ongekende fouten. Het elftal klopt niet en is niet klaar voor de Champions League. Ik betwijfel zelfs of het Eredivisie kampioen waardig is. Wellicht betekent een hele forse nederlaag het vertrek van Schreuder.

Ajax gaat dit namelijk niet meer goedmaken.
Loetje
 Loetje - dinsdag 04 oktober 2022 - 21:58   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 04 oktober 2022 - 21:45 schreef remco k het volgende:
Lekker man. Een tactisch plan met lange ballen op kudus die tegen een twee meter lange cv staat.
Terwijl Kudus een zwerver is he...

Ik weet dat Brobbey nog niet brengt wat hij kan. Maar waarom niet Brobbey met Kudus erachter/zwervend om hem heen?
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - dinsdag 04 oktober 2022 - 21:58   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 04 oktober 2022 - 21:54 schreef AkaS het volgende:

[..]

Remco, wat bedoel je met scoutingsrapporten die genegeerd worden, heb ik iets gemist?
De afgelopen aankopen zijn niet van de scouting gekomen maar waarschijnlijk door H2
remco k
 remco k - dinsdag 04 oktober 2022 - 21:59   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 04 oktober 2022 - 21:54 schreef AkaS het volgende:

[..]

Remco, wat bedoel je met scoutingsrapporten die genegeerd worden, heb ik iets gemist?
Er kwamen diverse berichten dat de zaakwaarnemer van Schreuder zich met vrijwel alle aankopen bemoeit heeft en dat die nadrukkelijk huntelaar flankeert.

https://www.voetbalprimeur.nl/nieuws/1044663/het-rommelt-binnen-ajax-zaakwaarnemer-schreuder-heeft-flinke-vinger-in-de-pap.html

Dat Ajax aan het afbrokkelen was benoem ik al wat langer, er wordt minder en minder aandacht besteed aan eigen jeugd en er worden steeds meer gekke aankopen gedaan zonder dat scouts daar uberhaubt naar gekeken hebben.
AkaS
 AkaS - dinsdag 04 oktober 2022 - 21:59   quote  deeplink  
Dit Ajax heeft niet meer de kwaliteit om de dominante partij te zijn. Er is volgens mij behoefte aan backs als Nico. Backs die kunnen verdedigen. Wij hebben slechts matige spelers op de backposities staan. Het zijn voetballers die eigenlijk niet beslissend zijn in aanvallend opzicht. Maar wel doorslaggevend zijn in verdedigend opzicht, in negatieve zin dan welteverstaan!
pth
 pth - dinsdag 04 oktober 2022 - 21:59   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 04 oktober 2022 - 21:52 schreef remco k het volgende:

[..]

Deze selectie echt niet hoor. Daarvoor hebben we gewoon veel te slecht ingekocht. Wij hebben echt een matige selectie die ook nog eens compleet verkeerd gebruikt wordt.

Als ik eerlijk ben vind ik dat we nu een selectie hebben om 3-5-2 te gaan spelen.
We hebben een prima selectie. Alleen staat er een totale idioot voor de groep die nog niet het niveau van de zaterdag amateurs aantikt. Deze lul ontbeert het Ajax DNA en denkt vanuit rest verdediging en niet verliezen en zelfs dat krijgt die eikel niet voor elkaar. Als Keizer na 4 mindere potjes zijn biezen mocht pakken, dan is de tijd voor deze pratende lul ook wel op.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 04 oktober 2022 door pth --

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5976
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Ajax - Napoli (dinsdag 04 oktober 2022, 21:00); 1 - 6









0.0066039