BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Ajax - Napoli (dinsdag 04 oktober 2022, 21:00); 1 - 6

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
Jaccio
 Jaccio - dinsdag 04 oktober 2022 - 23:12   quote  deeplink  
Moet toch kut zijn om daar te moeten staan als trainer op zo een moment
Pietje
 Pietje - dinsdag 04 oktober 2022 - 23:15   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 04 oktober 2022 - 22:52 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

JONK
Jonk is gebrouilleerd met Ajax. Die komt echt niet.
Ajax moet Arne Slot een aanbieding doen die hij niet kan weigeren.
Pietje
 Pietje - dinsdag 04 oktober 2022 - 23:16   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 04 oktober 2022 - 22:52 schreef AkaS het volgende:
Dit Ajax gaat ook bij Ranger uit verliezen!!!
Dat vrees ik ook.
Wat een blamage.
Jaccio
 Jaccio - dinsdag 04 oktober 2022 - 23:16   quote  deeplink  
Gewoon voor v Gaal op de blote knieën
pth
 pth - dinsdag 04 oktober 2022 - 23:17   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 04 oktober 2022 - 23:12 schreef Jaccio het volgende:
Moet toch kut zijn om daar te moeten staan als trainer op zo een moment
Geen enkel medelijden met die pratende penis … wegwezen met die Eppo … hij loopt er niet voor weg, dan moeten ze hem maar wegtrappen.
Pietje
 Pietje - dinsdag 04 oktober 2022 - 23:17   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 04 oktober 2022 - 23:10 schreef Jaccio het volgende:
Schreuder vond het niet nodig om te wisselen. Aldus Schreuder
Dat kan ik mij goed voorstellen. Het liep immers fantastisch... not
pth
 pth - dinsdag 04 oktober 2022 - 23:18   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 04 oktober 2022 - 23:16 schreef Jaccio het volgende:
Gewoon voor v Gaal op de blote knieën
Inderdaad smeken en alle wensen van die narcist maar inwilligen …
Pietje
 Pietje - dinsdag 04 oktober 2022 - 23:19   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 04 oktober 2022 - 23:16 schreef Jaccio het volgende:
Gewoon voor v Gaal op de blote knieën
Die heeft aangegeven met pensioen te gaan na het WK
pth
 pth - dinsdag 04 oktober 2022 - 23:19   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 04 oktober 2022 - 23:17 schreef Pietje het volgende:

[..]

Dat kan ik mij goed voorstellen. Het liep immers fantastisch... not
En niet voor het eerst, wat een godvergeten klootzak.
pth
 pth - dinsdag 04 oktober 2022 - 23:20   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 04 oktober 2022 - 23:19 schreef Pietje het volgende:

[..]

Die heeft aangegeven met pensioen te gaan na het WK
Dan maar een aanbieding die hij niet kan weigeren al is het maar om in een half jaar het elftal weer enigszins op de rails te krijgen.
Pietje
 Pietje - dinsdag 04 oktober 2022 - 23:22   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 04 oktober 2022 - 23:19 schreef pth het volgende:

[..]

En niet voor het eerst, wat een godvergeten klootzak.
Hij is gewoon totaal ongeschikt, alleen voelt hij dat niet zo. Dan was Marco van Basten veel eerlijker. Die constateerde ooit dat hij ongeschikt was als hoofdtrainer.
pth
 pth - dinsdag 04 oktober 2022 - 23:22   quote  deeplink  
Buiten dat ie gewoon niet goed speelt, staat Tadic er wel als een vent bij het interview. Zoekt geen excuses en lijkt zich echt kapot te schamen.
Pietje
 Pietje - dinsdag 04 oktober 2022 - 23:24   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 04 oktober 2022 - 23:20 schreef pth het volgende:

[..]

Dan maar een aanbieding die hij niet kan weigeren al is het maar om in een half jaar het elftal weer enigszins op de rails te krijgen.
Van mij mag hij komen hoor. Hij is en blijft een fenomeen. Maar hij is ziek (prostaatkanker) en is echt aan zijn laatste klus bezig.
remco k
 remco k - dinsdag 04 oktober 2022 - 23:25   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 04 oktober 2022 - 23:01 schreef AkaS het volgende:

[..]

Ja, vind ik ook. En hij heeft er toch wel een beetje verstand van mogen we zeggen!!!

Maarja, sommigen vinden dat Blind en Tadic nog altijd iets toevoegen. En ik als fan van Tadic moet gewoon concluderen dat hij al een tijd niets toevoegt behalve opvulling.
Hij is ook niet goed vanaf rechts. Dat zegt toch ook niemand hier.
pth
 pth - dinsdag 04 oktober 2022 - 23:25   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 04 oktober 2022 - 23:22 schreef Pietje het volgende:

[..]

Hij is gewoon totaal ongeschikt, alleen voelt hij dat niet zo. Dan was Marco van Basten veel eerlijker. Die constateerde ooit dat hij ongeschikt was als hoofdtrainer.
Terwijl MvB helemaal niet ongeschikt was. Onder hem speelde Oranje naar mijn mening het beste voetbal ooit, maar hij vond alle randzaken gewoon niet leuk en ik denk dat hij er ook heel veel moeite mee had dat de meeste spelers niet zo goed konden voetballen als hij. Deze pratende penis mag niet eens in dezelfde ruimte vertoeven als MvB.
Pietje
 Pietje - dinsdag 04 oktober 2022 - 23:27   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 04 oktober 2022 - 23:25 schreef pth het volgende:

[..]

Terwijl MvB helemaal niet ongeschikt was. Onder hem speelde Oranje naar mijn mening het beste voetbal ooit, maar hij vond alle randzaken gewoon niet leuk en ik denk dat hij er ook heel veel moeite mee had dat de meeste spelers niet zo goed konden voetballen als hij. Deze pratende penis mag niet eens in dezelfde ruimte vertoeven als MvB.
Haha. Je hebt schitterende benamingen voor onze toptrainer.
pth
 pth - dinsdag 04 oktober 2022 - 23:27   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 04 oktober 2022 - 23:25 schreef remco k het volgende:

[..]

Hij is ook niet goed vanaf rechts. Dat zegt toch ook niemand hier.
Je kan beter zijn vanaf links en dat was ook zijn plek, maar dat betekent niet dat je op een andere positie verder dan ver door de ondergrens kan gaan zakken.
pth
 pth - dinsdag 04 oktober 2022 - 23:28   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 04 oktober 2022 - 23:27 schreef Pietje het volgende:

[..]

Haha. Je hebt schitterende benamingen voor onze toptrainer.
Niet mijn trainer en volgens mij ook niet voor een groot deel van de selectie.
remco k
 remco k - dinsdag 04 oktober 2022 - 23:28   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 04 oktober 2022 - 23:09 schreef AkaS het volgende:
na Sneijder zegt ook van der Vaart dat Tadic gewisseld zou moeten worden. En hier maar lui roepen dat je een hater bent als je aangeeft dat hij niet basisplaats waardig is.
Dat zegt helemaal niemand. Leg me geen worden in de mond.
remco k
 remco k - dinsdag 04 oktober 2022 - 23:30   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 04 oktober 2022 - 23:27 schreef pth het volgende:

[..]

Je kan beter zijn vanaf links en dat was ook zijn plek, maar dat betekent niet dat je op een andere positie verder dan ver door de ondergrens kan gaan zakken.
Maar verdient Bergwijn het dan om in plaats van hem daar te spelen? Te
Jaccio
 Jaccio - dinsdag 04 oktober 2022 - 23:31   quote  deeplink  
Oeff, de reacties en Bergwijn en Timber verklappen wel dat ze niet helemaal happy zijn met Schreuder als ze een reactie gevraagd wordt op een uitspraak van de trainer

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 04 oktober 2022 door Jaccio --
pth
 pth - dinsdag 04 oktober 2022 - 23:33   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 04 oktober 2022 - 23:30 schreef remco k het volgende:

[..]

Maar verdient Bergwijn het dan om in plaats van hem daar te spelen? Te
Dat doet er helemaal niet toe. En ja ook Bergwijn speelt ook als een vuilnisbak op rolschaatsen.
Pietje
 Pietje - dinsdag 04 oktober 2022 - 23:34   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 04 oktober 2022 - 23:28 schreef pth het volgende:

[..]

Niet mijn trainer en volgens mij ook niet voor een groot deel van de selectie.
Ik bedoelde het ook cynisch...
Hij ziet het ook niet, hij is volledig onbekwaam. Welke coach gaat pas 20 minuten voor tijd wisselen als het niet loopt en je wordt afgeslacht??
Ik schaam me diep voor zo'n wanprestatie van mijn club.
Volgens mij heeft Ajax in zijn historie nog nooit zo'n thuisnederlaag geleden.
bertus bikkel
 bertus bikkel - dinsdag 04 oktober 2022 - 23:34   quote  deeplink  
We kunnen hier allemaal wel trainertje de schuld geven , maar wie heeft m aangesteld?
Misschien is er in de leiding ook het eea aan de hand....
Team mist vertrouwen en is geen ingespeeld geheel. Je speelt in feite met 9 man als je Tadic op rechts zet en Blind achterin houdt. Net of Bergwijn zo goed is vanaf links...Je haalt Tadic eraf en zet Conceicao erin op rechts en dan als ze fit zijn Wijndal en Sanchez als back. Klaasen op middenveld met Kudus en dan Brobbey in de spits. Speel gewoon eens een paar weken in een vaste opstelling!!!
pth
 pth - dinsdag 04 oktober 2022 - 23:37   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 04 oktober 2022 - 23:34 schreef Pietje het volgende:

[..]

Ik bedoelde het ook cynisch...
Hij ziet het ook niet, hij is volledig onbekwaam. Welke coach gaat pas 20 minuten voor tijd wisselen als het niet loopt en je wordt afgeslacht??
Ik schaam me diep voor zo'n wanprestatie van mijn club.
Volgens mij heeft Ajax in zijn historie nog nooit zo'n thuisnederlaag geleden.
Yup, dit is de grootste Europese nederlaag in de geschiedenis van de club. Spelers hebben volgens mij helemaal niets met deze trekegel, noch de spelers op het veld noch de wissels op de bank. Heb het gevoel dat ze het een absolute nono vinden.
AkaS
 AkaS - dinsdag 04 oktober 2022 - 23:38   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 04 oktober 2022 - 23:31 schreef Jaccio het volgende:
Oeff, de reacties en Bergwijn en Timber verklappen wel dat ze niet helemaal happy zijn met Schreuder als ze een reactie gevraagd wordt op een uitspraak van de trainer
Klopt, maar wie gaat met zijn vuist op tafel slaan en eisen dat Blind en Tadic even naar de bank moeten verhuizen. Die persoon heeft dan zijn laatste wedstrijd gespeeld denk ik. De hierarchie is de doodsteek voor Ajax. Want de grote mannen in de hierarchie zijn ook de mannen die het niveau naar beneden halen.

Grote jongen die nu gaat eisen dat Blind en Tadic ruimte moeten gaan maken. Waar gaat dit naar toe mannen... Straks geruisloos uit de CL en ook geen kampioen worden als dit zo blijft.... En dan stagneren de inkomsten, gaan er nog meer verkopen plaatsvinden. Aankoopbudget gaat dan op de schop... Ojee er moet echt hard ingegrepen gaan worden.

Actie nummer 1. Blind en Tadic naar de bank.
Actie nummer 2. Andere trainer.
AkaS
 AkaS - dinsdag 04 oktober 2022 - 23:40   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 04 oktober 2022 - 23:34 schreef bertus bikkel het volgende:
We kunnen hier allemaal wel trainertje de schuld geven , maar wie heeft m aangesteld?
Misschien is er in de leiding ook het eea aan de hand....
Team mist vertrouwen en is geen ingespeeld geheel. Je speelt in feite met 9 man als je Tadic op rechts zet en Blind achterin houdt. Net of Bergwijn zo goed is vanaf links...Je haalt Tadic eraf en zet Conceicao erin op rechts en dan als ze fit zijn Wijndal en Sanchez als back. Klaasen op middenveld met Kudus en dan Brobbey in de spits. Speel gewoon eens een paar weken in een vaste opstelling!!!
Zoiets bertus. Ben echt benieuwd. Maar dit kan niet meer!
pth
 pth - dinsdag 04 oktober 2022 - 23:40   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 04 oktober 2022 - 23:34 schreef bertus bikkel het volgende:
We kunnen hier allemaal wel trainertje de schuld geven , maar wie heeft m aangesteld?
Misschien is er in de leiding ook het eea aan de hand....
Team mist vertrouwen en is geen ingespeeld geheel. Je speelt in feite met 9 man als je Tadic op rechts zet en Blind achterin houdt. Net of Bergwijn zo goed is vanaf links...Je haalt Tadic eraf en zet Conceicao erin op rechts en dan als ze fit zijn Wijndal en Sanchez als back. Klaasen op middenveld met Kudus en dan Brobbey in de spits. Speel gewoon eens een paar weken in een vaste opstelling!!!
Trainertje is een absolute droplul en Flappie en de hockey trutjes in de RVC hebben ze ook niet alle 24 in een kratje als je zo’n nietszeggende pretvlek aanstelt (is een leuk assistentje op KKD niveau en wordt nooit meer dan dat).
Jaccio
 Jaccio - dinsdag 04 oktober 2022 - 23:41   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 04 oktober 2022 - 23:38 schreef AkaS het volgende:

[..]

Klopt, maar wie gaat met zijn vuist op tafel slaan en eisen dat Blind en Tadic even naar de bank moeten verhuizen. Die persoon heeft dan zijn laatste wedstrijd gespeeld denk ik. De hierarchie is de doodsteek voor Ajax. Want de grote mannen in de hierarchie zijn ook de mannen die het niveau naar beneden halen.

Grote jongen die nu gaat eisen dat Blind en Tadic ruimte moeten gaan maken. Waar gaat dit naar toe mannen... Straks geruisloos uit de CL en ook geen kampioen worden als dit zo blijft.... En dan stagneren de inkomsten, gaan er nog meer verkopen plaatsvinden. Aankoopbudget gaat dan op de schop... Ojee er moet echt hard ingegrepen gaan worden.

Actie nummer 1. Blind en Tadic naar de bank.
Actie nummer 2. Andere trainer.
Denk dat als er iemand in de selectie is die er iets van kan zeggen zijn het juist Timber en Bergwijn. Timber mag je niet op de bank zetten en een aankoop van 30M ook niet.
Pietje
 Pietje - dinsdag 04 oktober 2022 - 23:42   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 04 oktober 2022 - 23:40 schreef pth het volgende:

[..]

Trainertje is een absolute droplul en Flappie en de hockey trutjes in de RVC hebben ze ook niet alle 24 in een kratje als je zo’n nietszeggende pretvlek aanstelt (is een leuk assistentje op KKD niveau en wordt nooit meer dan dat).
Haha. Nog meer mooie namen. Je maakt mijn avond toch (een beetje) goed.
pth
 pth - dinsdag 04 oktober 2022 - 23:44   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 04 oktober 2022 - 23:42 schreef Pietje het volgende:

[..]

Haha. Nog meer mooie namen. Je maakt mijn avond toch (een beetje) goed.
Doe mijn uiterste best om geen woorden te gaan gebruiken waar ik me daarna kapot voor moet schamen
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - dinsdag 04 oktober 2022 - 23:46   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 04 oktober 2022 - 22:42 schreef nummer10 het volgende:
Is aangepast dames... En niet zo aanstellen is gewoon een stopwoordje uit emotie, zelfs in Amsterdam... En kom niet aan met loop er zelf mee, genoeg meegemaakt met die ziekte, denk nog wel meer als menig hier dus bedoel er niks mee.. maar zoals gezegd het is aangepast want hoord indd niet op een forum, eerlijk is eerlijk..
Dames? Gewoon je teringsmoel houden wat dat woord betreft! Niks geen stopwoordje!
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - dinsdag 04 oktober 2022 - 23:48   quote  deeplink  
En ja, ik ben BOOS!
Pietje
 Pietje - dinsdag 04 oktober 2022 - 23:52   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 04 oktober 2022 - 23:48 schreef Ajax Warrior het volgende:
En ja, ik ben BOOS!
En jij niet alleen!
Ik heb met kromme tenen zitten kijken. Ik schaam me voor de "prestatie" van mijn club.
En wat betreft die ellendige ziekte heb je 100% gelijk.
Ook ik heb een hoop vrienden/vriendinnen en familie verloren aan die rot ziekte, waaronder mijn moeder, mijn broer en mijn schoonmoeder. Bah.
p111
 p111 - dinsdag 04 oktober 2022 - 23:57   quote  deeplink  
Die trainer ik moet gewoon lachen man die kale kutknikker die is echt zo ek als een deur als zijn intervieuw hoort.Wat een mafketel gelijk zijn auto inleveren en met de tram naar huis sturen.
nummer10
 nummer10 - woensdag 05 oktober 2022 - 00:30   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 04 oktober 2022 - 23:46 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Dames? Gewoon je teringsmoel houden wat dat woord betreft! Niks geen stopwoordje!
Daarom ook aangepast en aangegeven dat het hier niet hoord.. En zeker wel stopwoordje, die ik zelfs gebruikte toen mijn ma het had.. daarbij wens ik het niemand toe en werd dat ook niet gezegd... Alleen hier had kk ff kut trainer moeten zijn, vandaar ook mijn excuses hier... En ja ik ben ook boos.. en hoe..

Om op jou zin terug te komen,

SCHREUDER ROT OP!
nummer10
 nummer10 - woensdag 05 oktober 2022 - 00:32   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 04 oktober 2022 - 23:38 schreef AkaS het volgende:

[..]

Klopt, maar wie gaat met zijn vuist op tafel slaan en eisen dat Blind en Tadic even naar de bank moeten verhuizen. Die persoon heeft dan zijn laatste wedstrijd gespeeld denk ik. De hierarchie is de doodsteek voor Ajax. Want de grote mannen in de hierarchie zijn ook de mannen die het niveau naar beneden halen.

Grote jongen die nu gaat eisen dat Blind en Tadic ruimte moeten gaan maken. Waar gaat dit naar toe mannen... Straks geruisloos uit de CL en ook geen kampioen worden als dit zo blijft.... En dan stagneren de inkomsten, gaan er nog meer verkopen plaatsvinden. Aankoopbudget gaat dan op de schop... Ojee er moet echt hard ingegrepen gaan worden.

Actie nummer 1. Blind en Tadic naar de bank.
Actie nummer 2. Andere trainer.
Bosz heeft al eerder aangetoond gewoon verkeerde kikkertjes eruit te flikkeren.. zowel bij Ajax als bij Heracles.. of het de juiste man weer is weet ik niet, maar andere namen kan ik me niet bedenken op dit moment..
nummer10
 nummer10 - woensdag 05 oktober 2022 - 00:33   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 04 oktober 2022 - 23:31 schreef Jaccio het volgende:
Oeff, de reacties en Bergwijn en Timber verklappen wel dat ze niet helemaal happy zijn met Schreuder als ze een reactie gevraagd wordt op een uitspraak van de trainer
Helaas niet meer gezien, had alles uitgedrukt
Jaccio
 Jaccio - woensdag 05 oktober 2022 - 07:18   quote  deeplink  
Jeetje wat kut wakker worden zeg zo. Wat een dreun is dit geweest
AkaS
 AkaS - woensdag 05 oktober 2022 - 07:57   quote  deeplink  
Goedemorgen forumgenoten.

Net als op dit forum of net als bij Ajax heb je op dit forum ook een soort hierarchie. Er zijn hier een paar oud gedienden die een mening hebben en wanneer je hier vanaf wijkt ben jij gek en niet zij.

Blind en Tadic leveren al tijden niet. Tadic is statisch en alleen tegen een overduidelijk mindere tegenstander kan hij nog wat en dat komt dan in zijn statistieken te staan. Wat weer een stokpaardje is voor de forumleden waar ik op doel en waarmee zij dan weer doen alsof jij gek bent en wat jij wedstrijden lang achter elkaar ziet niet de werkelijkheid is.

En nu zelfs de voormalig topvoetballers van Nederland het op tv ronduit benoemen en het beschamend vinden dat Tadic en Blind maar mogen blijven staan terwijl ze verre van basis waardig zijn. Krijg je reacties dat je ze geen woorden in de mond moet leggen, terwijl ze heel hard hebben geroepen dat Tadic en Blind geweldig zijn en de statistieken dit bevestigen...

Blind is een fucking trage slak die mooie ballen naar voren speelt maar mag het ook als je miljoenen verdient. My god. Verder is deze man de oorzaak dat je bij iedere afgeslagen aanval met poep in je broek de omschakeling afwacht. Zelf tegen kaboutertjes als Go Ahead en zelfs dan kan deze trage slak, turbo passer geen duel winnen en krijg je een tegendoelpunt.

Inderdaad schandalig en fijn dat dit nu eens op tv uitgesproken wordt.
AkaS
 AkaS - woensdag 05 oktober 2022 - 07:57   quote  deeplink  
Goedemorgen forumgenoten.

Net als op dit forum of net als bij Ajax heb je op dit forum ook een soort hierarchie. Er zijn hier een paar oud gedienden die een mening hebben en wanneer je hier vanaf wijkt ben jij gek en niet zij.

Blind en Tadic leveren al tijden niet. Tadic is statisch en alleen tegen een overduidelijk mindere tegenstander kan hij nog wat en dat komt dan in zijn statistieken te staan. Wat weer een stokpaardje is voor de forumleden waar ik op doel en waarmee zij dan weer doen alsof jij gek bent en wat jij wedstrijden lang achter elkaar ziet niet de werkelijkheid is.

En nu zelfs de voormalig topvoetballers van Nederland het op tv ronduit benoemen en het beschamend vinden dat Tadic en Blind maar mogen blijven staan terwijl ze verre van basis waardig zijn. Krijg je reacties dat je ze geen woorden in de mond moet leggen, terwijl ze heel hard hebben geroepen dat Tadic en Blind geweldig zijn en de statistieken dit bevestigen...

Blind is een fucking trage slak die mooie ballen naar voren speelt maar mag het ook als je miljoenen verdient. My god. Verder is deze man de oorzaak dat je bij iedere afgeslagen aanval met poep in je broek de omschakeling afwacht. Zelf tegen kaboutertjes als Go Ahead en zelfs dan kan deze trage slak, turbo passer geen duel winnen en krijg je een tegendoelpunt.

Inderdaad schandalig en fijn dat dit nu eens op tv uitgesproken wordt.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - woensdag 05 oktober 2022 - 08:04   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 05 oktober 2022 - 07:57 schreef AkaS het volgende:
Goedemorgen forumgenoten.

Net als op dit forum of net als bij Ajax heb je op dit forum ook een soort hierarchie. Er zijn hier een paar oud gedienden die een mening hebben en wanneer je hier vanaf wijkt ben jij gek en niet zij.

Blind en Tadic leveren al tijden niet. Tadic is statisch en alleen tegen een overduidelijk mindere tegenstander kan hij nog wat en dat komt dan in zijn statistieken te staan. Wat weer een stokpaardje is voor de forumleden waar ik op doel en waarmee zij dan weer doen alsof jij gek bent en wat jij wedstrijden lang achter elkaar ziet niet de werkelijkheid is.

En nu zelfs de voormalig topvoetballers van Nederland het op tv ronduit benoemen en het beschamend vinden dat Tadic en Blind maar mogen blijven staan terwijl ze verre van basis waardig zijn. Krijg je reacties dat je ze geen woorden in de mond moet leggen, terwijl ze heel hard hebben geroepen dat Tadic en Blind geweldig zijn en de statistieken dit bevestigen...

Blind is een fucking trage slak die mooie ballen naar voren speelt maar mag het ook als je miljoenen verdient. My god. Verder is deze man de oorzaak dat je bij iedere afgeslagen aanval met poep in je broek de omschakeling afwacht. Zelf tegen kaboutertjes als Go Ahead en zelfs dan kan deze trage slak, turbo passer geen duel winnen en krijg je een tegendoelpunt.

Inderdaad schandalig en fijn dat dit nu eens op tv uitgesproken wordt.
+1 of je krijgt te horen dat je hem al nooit wat vond.

Voor Tadic heb ik nog een beetje respect. Die man is een echte winnaar. Maar we hebben geen coach die hem in bescherming neemt en zegt dat het bankje voor hem misschien tijdelijk beter is. Tadic is iemand die zichzelf kapot traint om fit te zijn, en misschien is dat op dit moment gewoon zijn manco.
AkaS
 AkaS - woensdag 05 oktober 2022 - 08:07   quote  deeplink  
Wat Schreuder betreft... Tja het is overduidelijk dat deze man is voorgelogen bij het tekenen van zijn contract. Of hij heeft onder een steen gelegen en zag niet aankomen dat er een grote uitloop zou komen van spelers.

En mag ik hier ook nog even erop attenderen dat de bewierrookte Overmars hier deels voor verantwoordelijk is. Hij gaf zijn fotografie hobby voorrang waardoor hij veel en veel te laat doorhad dat de contracten van Gravenberch en Mazzraoui afliepen.

Zijn maatje ten Hag heeft het eerlijk gezegd prima gedaan, uiteindelijk maar daar had hij ook de selectie naar en ondanks dat kwam hij aanvankelijk ook met de raarste opstellingen en wissels. Pas na schorsingen en blessures werd deze man gedwongen om met opstellingen te komen die voor iedereen logisch waren en de successen brachten.

Maar ook deze trainer heeft 2 belangrijke kills op zijn naam, te weten Nico Tagliafico en David Neres... weggepest door ze structureel te negeren. Hadden we deze spelers nu nog maar ter beschikking dan zou het niveau direct stijgen.

Anyway het is duidelijk dat Schreuder verbitterd is over de vele verkopen en het is nog duidelijker dat sinds hij trainer is, Ajax giga slecht voetbal laat zien. Verliezen tegen Liverpool, Napoli en AZ moet geaccepteerd kunnen worden. MAAR.... de manier waarop, dit voetbal heb ik nog nooit, werkelijk waar nog nooit gezien in mijn leven. Een soort kick en rush uit onmacht en daar niet de spelers voor hebben. En dan zo afgeslacht worden. De verdediging is echt een gatenkaas. Positiespel HELEMAAL NUL. We kregen een lesje uit Napoli betreffende positiespel en mooie korte combinaties.

Ajax onder Schreuder is echt om te huilen.

Of oprotten, of doorselecteren. Blind en Tadic eruit en een goed middenveld neerzetten, aankopen of wat dan ook. Maar dit kan niet meer !!!
AkaS
 AkaS - woensdag 05 oktober 2022 - 08:08   quote  deeplink  
Er moet nu echt even ingegrepen worden aub!!!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 05 oktober 2022 door AkaS --
AkaS
 AkaS - woensdag 05 oktober 2022 - 08:12   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 05 oktober 2022 - 08:04 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

+1 of je krijgt te horen dat je hem al nooit wat vond.

Voor Tadic heb ik nog een beetje respect. Die man is een echte winnaar. Maar we hebben geen coach die hem in bescherming neemt en zegt dat het bankje voor hem misschien tijdelijk beter is. Tadic is iemand die zichzelf kapot traint om fit te zijn, en misschien is dat op dit moment gewoon zijn manco.
Helemaal eens. En deze man is echt een Ajax fan, trots om hier te spelen. Die mag je niet zo laten afgaan of afglijden tot een niveau dat mensen gaan fluiten om hun ongenoegen te uiten. Je moet nu doorselecteren en hem bij tijd en wijlen als de stand dit toelaat laten invallen om zijn ding te doen en langzaam in de staf van Ajax te laten integreren.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - woensdag 05 oktober 2022 - 08:15   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 05 oktober 2022 - 07:18 schreef Jaccio het volgende:
Jeetje wat kut wakker worden zeg zo. Wat een dreun is dit geweest
Zegt dat wel, ik denk niet dat Schreuder dit gaat oplossen.

Dus niet lang aan houden
Ik ga helemaal met Remco mee wat betreft een 3-5-2 opstelling.

Het probleem ligt op het middenveld, daar moet je de slag winnen, zodoende kan je meer druk uitoefenen voor in en ben je verdedigend niet zo kwetsbaar.

...Sanchez........Timber........Bassey...

Berghuis..Alvarez..Kudus..Klaassen..Blind (Taylor)

...........Bergwijn........Tadic.........

Met de linies kort op elkaar voetballen druk zetten en verdedigen
..
p111
 p111 - woensdag 05 oktober 2022 - 08:18   quote  deeplink  
Deze gasten vd/Vaart/SNeyder en Jansen benoemen precies wat het forum ook al weken roept,maar wat npg niet is binnen gekomen bij die kale kuttrainer.En dan in het intervieuw zeggen ik vond het nog niet nodig om in de rust te wisselen,wat een lachwekkende kabouter.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - woensdag 05 oktober 2022 - 08:21   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 05 oktober 2022 - 08:04 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

+1 of je krijgt te horen dat je hem al nooit wat vond.

Voor Tadic heb ik nog een beetje respect. Die man is een echte winnaar. Maar we hebben geen coach die hem in bescherming neemt en zegt dat het bankje voor hem misschien tijdelijk beter is. Tadic is iemand die zichzelf kapot traint om fit te zijn, en misschien is dat op dit moment gewoon zijn manco.
Eens wat betreft Tadic, wat betreft Blind is opbouwend goed en verdedigend minder vanwege zijn snelheid, hoort eerder op het middenveld.

Tagliafico wordt gemist linksachter, Wijndal is een miskoop komt daar te kort
Jaccio
 Jaccio - woensdag 05 oktober 2022 - 08:35   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 05 oktober 2022 - 07:57 schreef AkaS het volgende:
Goedemorgen forumgenoten.

Net als op dit forum of net als bij Ajax heb je op dit forum ook een soort hierarchie. Er zijn hier een paar oud gedienden die een mening hebben en wanneer je hier vanaf wijkt ben jij gek en niet zij.

Blind en Tadic leveren al tijden niet. Tadic is statisch en alleen tegen een overduidelijk mindere tegenstander kan hij nog wat en dat komt dan in zijn statistieken te staan. Wat weer een stokpaardje is voor de forumleden waar ik op doel en waarmee zij dan weer doen alsof jij gek bent en wat jij wedstrijden lang achter elkaar ziet niet de werkelijkheid is.

En nu zelfs de voormalig topvoetballers van Nederland het op tv ronduit benoemen en het beschamend vinden dat Tadic en Blind maar mogen blijven staan terwijl ze verre van basis waardig zijn. Krijg je reacties dat je ze geen woorden in de mond moet leggen, terwijl ze heel hard hebben geroepen dat Tadic en Blind geweldig zijn en de statistieken dit bevestigen...

Blind is een fucking trage slak die mooie ballen naar voren speelt maar mag het ook als je miljoenen verdient. My god. Verder is deze man de oorzaak dat je bij iedere afgeslagen aanval met poep in je broek de omschakeling afwacht. Zelf tegen kaboutertjes als Go Ahead en zelfs dan kan deze trage slak, turbo passer geen duel winnen en krijg je een tegendoelpunt.

Inderdaad schandalig en fijn dat dit nu eens op tv uitgesproken wordt.
Wat betreft Tadic ben ik het gedeeltelijk eens. Ik zie niet zo gauw een andere leider opstaan binnen dit elftal. Hij speelt niet goed, maar is op andere manieren belangrijk voor deze jochies. Maargoed, volgende week in en tegen Napoli speelt hij sowieso niet, dus kan kunnen we zien hoe het elftal eruitziet zonder hem.

Blind, dat andere leiderstype, is verdedigend zeer slecht maar opbouwend zeer belangrijk, dus niet in de verdediging zetten maar op het middenveld plaatsen. In de verdediging moet je echte killers hebben, daar ontbreekt het ons aan. Timber is fantastisch, maar Rensch is nog te zwak, Bassey moet nog groeien en Blind hoort daar niet meer te staan.
remco k
 remco k - woensdag 05 oktober 2022 - 08:40   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 04 oktober 2022 - 23:33 schreef pth het volgende:

[..]

Dat doet er helemaal niet toe. En ja ook Bergwijn speelt ook als een vuilnisbak op rolschaatsen.
Natuurlijk doet dat er wel toe.

Tadic is de beste speler van Ajax. Laat die gozer gewoon op z’n eigen plek spelen.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3163
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Ajax - Napoli (dinsdag 04 oktober 2022, 21:00); 1 - 6









0.0136289