BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Ajax - Excelsior (zondag 16 oktober 2022, 20:00); 7 - 1

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - dinsdag 18 oktober 2022 - 13:05   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 18 oktober 2022 - 13:03 schreef AkaS het volgende:

[..]

Hoi Remco, wat schijnbaar een hoop mensen ontgaat is dat jouw opstelling zonder Daley Blind is... Dat is een behoorlijke stap die jij gezet hebt. Nu Schreuder nog hahahaha

Overigens vraag ik mij of of Baas al niet minstens gelijkwaardig is aan Wijndal ?
Zo zie je maar AkaS, zelfs Remco draait een keer om! ;-)
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - dinsdag 18 oktober 2022 - 13:29   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 18 oktober 2022 - 13:03 schreef AkaS het volgende:

[..]

Hoi Remco, wat schijnbaar een hoop mensen ontgaat is dat jouw opstelling zonder Daley Blind is... Dat is een behoorlijke stap die jij gezet hebt. Nu Schreuder nog hahahaha

Overigens vraag ik mij of of Baas al niet minstens gelijkwaardig is aan Wijndal ?
Tuurlijk wel opgemerkt, let wel hij wilt het alleen een keer zien..hahaha
p111
 p111 - dinsdag 18 oktober 2022 - 13:42   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 17 oktober 2022 - 18:57 schreef remco k het volgende:

[..]

Omdat anderen nu eindelijk voetbal hebben laten zien wat we weken niet gezien hebben, en kudus nu een paar weken gewoon slecht speelt, weliswaar op een positie waar hij niet moet spelen, maar gisteren tijdens zijn invalbeurt op 10 vond ik hem ook niet goed.

En ik zie zijn talent echt wel, ik zie echter ook andere spelers die op dit moment beter spelen en daardoor een basis plek verdienen.

Ook Taylor is immers een groot talent wat een grote toekomst voorspelt wordt, en ook hij mag van mij even banken.

Overigens zou ik zelf nu de boel echt rigoureus veranderen en dan zou er wel plek zijn voor kudus, dat heb ik van de week ook geschreven, ik probeer echter te redeneren vanuit de gedachte van de trainer.

Vanuit mijn perspectief zou ik dit graag willen zien.

Pasveer
Timber Alvarez Bassey Wijndal
Klaassen kudus berghuis
Bergwijn Brobbey tadic.
Het is ewoon effe zoeken naar de juiste balans,Je kan deze opstelling zeker proberen.Waar ik wel mijn twijfels over heb is dat je Timber naar buiten gooit en in het centrum 2 grote wat en wat brute aanvallers heb staan die nou eenmaal niet techn/begaafd zijn,dus dat wordt een probeerseltje
remco k
 remco k - woensdag 19 oktober 2022 - 08:23   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 17 oktober 2022 - 21:08 schreef nummer10 het volgende:

[..]

En als een ander vergelijkbare opstellingen roept is het te aanvallend middenveld...
Kijk eens naar je blok van cv’s. Dat heeft hier niemand opgeschreven dus ook niet vergelijkbaar.

En ik denk ook niet dat dit tegen alle ploegen kan, tegen Liverpool is het zelfmoord bijvoorbeeld. Dan zou ik Alvarez weer een linie doorschuiven.
remco k
 remco k - woensdag 19 oktober 2022 - 08:25   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 18 oktober 2022 - 13:03 schreef AkaS het volgende:

[..]

Hoi Remco, wat schijnbaar een hoop mensen ontgaat is dat jouw opstelling zonder Daley Blind is... Dat is een behoorlijke stap die jij gezet hebt. Nu Schreuder nog hahahaha

Overigens vraag ik mij of of Baas al niet minstens gelijkwaardig is aan Wijndal ?
Dat lijkt misschien zo, maar dat is voor mij helemaal geen stap. Hij komt ook wel weer terug op niveau denk ik, maar nu heeft hij te lang niet het gewenste niveau. Dan moet je anderen een kans geven.

Tadic laat daarentegen zien dat hij nog steeds de beste is bij ons, hij stond zoals ik al zei vanaf dag 1 gewoon op de verkeerde plek.

Overigens viel Wijndal ook gewoon verschrikkelijk slecht in naar mijn idee en lijkt die jongen helemaal niet zo fit als hij moet zijn.
remco k
 remco k - woensdag 19 oktober 2022 - 08:28   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 18 oktober 2022 - 13:42 schreef p111 het volgende:

[..]

Het is ewoon effe zoeken naar de juiste balans,Je kan deze opstelling zeker proberen.Waar ik wel mijn twijfels over heb is dat je Timber naar buiten gooit en in het centrum 2 grote wat en wat brute aanvallers heb staan die nou eenmaal niet techn/begaafd zijn,dus dat wordt een probeerseltje
Alvarez is voetballend veel beter dan veel hier doen vermoeden, als je tactisch gaat spelen zoals city het met zijn verdedigers doet, krijg je nog steeds heel veel voetballende opties.
Ten Hag deed dat vorig jaar trouwens vrijwel identiek, die liet heel vaak een back het middenveld instappen waardoor je daar altijd spelers over hebt.
nummer10
 nummer10 - woensdag 19 oktober 2022 - 09:16   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 19 oktober 2022 - 08:23 schreef remco k het volgende:

[..]

Kijk eens naar je blok van cv’s. Dat heeft hier niemand opgeschreven dus ook niet vergelijkbaar.

En ik denk ook niet dat dit tegen alle ploegen kan, tegen Liverpool is het zelfmoord bijvoorbeeld. Dan zou ik Alvarez weer een linie doorschuiven.
Dit hebben meer mensen al geopperd... Zoals je al zegt tegen "mindere" ploegen
nummer10
 nummer10 - woensdag 19 oktober 2022 - 09:17   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 19 oktober 2022 - 08:25 schreef remco k het volgende:

[..]

Dat lijkt misschien zo, maar dat is voor mij helemaal geen stap. Hij komt ook wel weer terug op niveau denk ik, maar nu heeft hij te lang niet het gewenste niveau. Dan moet je anderen een kans geven.

Tadic laat daarentegen zien dat hij nog steeds de beste is bij ons, hij stond zoals ik al zei vanaf dag 1 gewoon op de verkeerde plek.

Overigens viel Wijndal ook gewoon verschrikkelijk slecht in naar mijn idee en lijkt die jongen helemaal niet zo fit als hij moet zijn.
Tadic heeft het vooralsnog laten zien tegen 2 degradatie kandidaten... Nu de andere partijen nog.

Wijndal heb je gelijk in, maar mag het van mij gaan bewijzen met meer potten achter elkaar en wedstrijd fit is.. want dat lijkt die indd niet..
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - woensdag 19 oktober 2022 - 10:13   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 19 oktober 2022 - 09:17 schreef nummer10 het volgende:

[..]

Tadic heeft het vooralsnog laten zien tegen 2 degradatie kandidaten... Nu de andere partijen nog.

Wijndal heb je gelijk in, maar mag het van mij gaan bewijzen met meer potten achter elkaar en wedstrijd fit is.. want dat lijkt die indd niet..
Tadic heeft karakter, was even niet in vorm, wat sommigen vergeten is dat hij belangrijk is voor de ploeg, geeft aanwijzingen, deelt zijn passie, laat daardoor iedereen beter spelen. Komt er weer wel.
Mocht Bergwijn beter spelen, meer assists geven dan Tadic dan natuurlijk Bergwijn er in maar die heeft het op dit moment ook niet

Zoals ten Cate terecht zei bij Rondo dat Wijndal nog te zwaar is, klopt helemaal ook gezien zijn minuten die hij kreeg.
nummer10
 nummer10 - woensdag 19 oktober 2022 - 11:35   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 19 oktober 2022 - 10:13 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Tadic heeft karakter, was even niet in vorm, wat sommigen vergeten is dat hij belangrijk is voor de ploeg, geeft aanwijzingen, deelt zijn passie, laat daardoor iedereen beter spelen. Komt er weer wel.
Mocht Bergwijn beter spelen, meer assists geven dan Tadic dan natuurlijk Bergwijn er in maar die heeft het op dit moment ook niet

Zoals ten Cate terecht zei bij Rondo dat Wijndal nog te zwaar is, klopt helemaal ook gezien zijn minuten die hij kreeg.
Ik heb het idee dat de ploeg hem steeds minder mag.. kijk bij elk doelpunt hoe die staat te gebaren om het te komen vieren met elkaar en er amper spelers bij komen... Misschien zie ik spoken maar ik heb echt het gevoel dat er iets onderling niet klopt..
remco k
 remco k - woensdag 19 oktober 2022 - 11:49   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 19 oktober 2022 - 09:16 schreef nummer10 het volgende:

[..]

Dit hebben meer mensen al geopperd... Zoals je al zegt tegen "mindere" ploegen
Bassey met Alvarez heb ik hier niemand zien schrijven.
remco k
 remco k - woensdag 19 oktober 2022 - 11:50   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 19 oktober 2022 - 09:17 schreef nummer10 het volgende:

[..]

Tadic heeft het vooralsnog laten zien tegen 2 degradatie kandidaten... Nu de andere partijen nog.

Wijndal heb je gelijk in, maar mag het van mij gaan bewijzen met meer potten achter elkaar en wedstrijd fit is.. want dat lijkt die indd niet..
Tadic laat het al jarenlang zien op die positie en gaat nu gewoon weer vrolijk door daar. Die heeft echt amper een mindere periode gehad op die plek in al die jaren.

Maar goed, bekijk het allemaal lekker negatief, we zijn niet anders van je gewend.
remco k
 remco k - woensdag 19 oktober 2022 - 11:50   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 19 oktober 2022 - 10:13 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Tadic heeft karakter, was even niet in vorm, wat sommigen vergeten is dat hij belangrijk is voor de ploeg, geeft aanwijzingen, deelt zijn passie, laat daardoor iedereen beter spelen. Komt er weer wel.
Mocht Bergwijn beter spelen, meer assists geven dan Tadic dan natuurlijk Bergwijn er in maar die heeft het op dit moment ook niet

Zoals ten Cate terecht zei bij Rondo dat Wijndal nog te zwaar is, klopt helemaal ook gezien zijn minuten die hij kreeg.
Vorm heeft er niks mee te maken gehad denk ik. Gewoon op z’n eigen positie. Het is geen rechtsbuiten.
nummer10
 nummer10 - woensdag 19 oktober 2022 - 13:01   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 19 oktober 2022 - 11:50 schreef remco k het volgende:

[..]

Vorm heeft er niks mee te maken gehad denk ik. Gewoon op z’n eigen positie. Het is geen rechtsbuiten.
Dat gaan we de aankomende potten dan zien hoop ik...
remco k
 remco k - woensdag 19 oktober 2022 - 13:48   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 19 oktober 2022 - 13:01 schreef nummer10 het volgende:

[..]

Dat gaan we de aankomende potten dan zien hoop ik...
Jij vind het toevallig dat hij niet presteert op rechts en op links direct bepalend is?

Ik verwacht tegen Liverpool gewoon wederom een zwak Ajax.

Ajax zal zich moeten gaan oprichten door wedstrijden zoals afgelopen zaterdag, daar ga je vertrouwen van tanken en hopelijk gaat het dan op ten duur structureel beter en vanzelf weer goed worden.

En ja, Tadic zal ook nog meedelen in de malaise, je kan je immers niet in je eentje onderscheiden.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - woensdag 19 oktober 2022 - 14:28   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 19 oktober 2022 - 11:50 schreef remco k het volgende:

[..]

Vorm heeft er niks mee te maken gehad denk ik. Gewoon op z’n eigen positie. Het is geen rechtsbuiten.
Zijn eigen positie en hij zat direct wel beter in zijn vel leek het
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - woensdag 19 oktober 2022 - 14:31   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 19 oktober 2022 - 13:48 schreef remco k het volgende:

[..]

Jij vind het toevallig dat hij niet presteert op rechts en op links direct bepalend is?

Ik verwacht tegen Liverpool gewoon wederom een zwak Ajax.

Ajax zal zich moeten gaan oprichten door wedstrijden zoals afgelopen zaterdag, daar ga je vertrouwen van tanken en hopelijk gaat het dan op ten duur structureel beter en vanzelf weer goed worden.

En ja, Tadic zal ook nog meedelen in de malaise, je kan je immers niet in je eentje onderscheiden.
Dit denk ik ook, ze moeten als team groeien, vanwege te veel nieuwelingen, ze moeten elkaar blindelings gaan vinden.
Dit doet je niet tegen tegenstanders van het kaliber Napoli en Liverpool maar eerder tegen het kaliber Excelsior
nummer10
 nummer10 - woensdag 19 oktober 2022 - 15:44   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 19 oktober 2022 - 13:48 schreef remco k het volgende:

[..]

Jij vind het toevallig dat hij niet presteert op rechts en op links direct bepalend is?

Ik verwacht tegen Liverpool gewoon wederom een zwak Ajax.

Ajax zal zich moeten gaan oprichten door wedstrijden zoals afgelopen zaterdag, daar ga je vertrouwen van tanken en hopelijk gaat het dan op ten duur structureel beter en vanzelf weer goed worden.

En ja, Tadic zal ook nog meedelen in de malaise, je kan je immers niet in je eentje onderscheiden.
Je mag van een tadic toch wel verwachten dat die ook een bal kan aannemen op rechts.. er werd immers ook van andere spelers verwacht die niet op de eigen positie voetbalde dat ze het daar net zo goed zouden doen...

Neres, Berghuis en zo nog wel wat..

Zoals ik zei hoop ik dat dit het probleem was en hij dus wederom de belangrijkste speler gaat zijn, ook tegen de betere ploegen..
remco k
 remco k - woensdag 19 oktober 2022 - 20:19   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 19 oktober 2022 - 15:44 schreef nummer10 het volgende:

[..]

Je mag van een tadic toch wel verwachten dat die ook een bal kan aannemen op rechts.. er werd immers ook van andere spelers verwacht die niet op de eigen positie voetbalde dat ze het daar net zo goed zouden doen...

Neres, Berghuis en zo nog wel wat..

Zoals ik zei hoop ik dat dit het probleem was en hij dus wederom de belangrijkste speler gaat zijn, ook tegen de betere ploegen..
Sorry, maar dat kan ik nooit gezegd hebben.

Uiteraard kan je spelers wel proberen op andere posities, berghuis is een mooi voorbeeld daarvan, dat blijkt gewoon ook een goede middenvelder te zijn.

Tadic voetbalt ook weleens op andere plekken bij Servië. Maar dat is in een ander systeem.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - woensdag 19 oktober 2022 - 20:43   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 19 oktober 2022 - 20:19 schreef remco k het volgende:

[..]

Sorry, maar dat kan ik nooit gezegd hebben.

Uiteraard kan je spelers wel proberen op andere posities, berghuis is een mooi voorbeeld daarvan, dat blijkt gewoon ook een goede middenvelder te zijn.

Tadic voetbalt ook weleens op andere plekken bij Servië. Maar dat is in een ander systeem.
Inderdaad staat hij bij Servië op 10, maar Servië speelt niet op de helft van de tegenstander.

Het is veel moeilijk om net als Ajax op de helft van de tegenstander te spelen dan op op de counter. De ruimtes zijn dan vele malen kleiner.

Een team als GA-Eagles kan dan makkelijk op een gelijkspel spelen.

Ajax zou t.a.v. Europese wedstrijden eens meer moeten trainen op verdedigen om ook net als Real Madrid te counteren, zou misschien meer op kunnen leveren, met 2 snelle spitsen.

Met andere woorden zou Ajax verschillende systemen moeten beheersen anders loop je tegen de grote jongens in het mes.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 19 oktober 2022 door Jack Huntelaar --
remco k
 remco k - woensdag 19 oktober 2022 - 21:27   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 19 oktober 2022 - 20:43 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Inderdaad staat hij bij Servië op 10, maar Servië speelt niet op de helft van de tegenstander.

Het is veel moeilijk om net als Ajax op de helft van de tegenstander te spelen dan op op de counter. De ruimtes zijn dan vele malen kleiner.

Een team als GA-Eagles kan dan makkelijk op een gelijkspel spelen.

Ajax zou t.a.v. Europese wedstrijden eens meer moeten trainen op verdedigen om ook net als Real Madrid te counteren, zou misschien meer op kunnen leveren, met 2 snelle spitsen.

Met andere woorden zou Ajax verschillende systemen moeten beheersen anders loop je tegen de grote jongens in het mes.
Uiteindelijk moet je met je eigen spel ook van dat soort clubs kunnen winnen, dat lukte ten Hag ook met kleine aanpassingen. Om dan ineens op de counter te gaan spelen, zou ik niet zien zitten.
nummer10
 nummer10 - woensdag 19 oktober 2022 - 22:07   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 19 oktober 2022 - 20:19 schreef remco k het volgende:

[..]

Sorry, maar dat kan ik nooit gezegd hebben.

Uiteraard kan je spelers wel proberen op andere posities, berghuis is een mooi voorbeeld daarvan, dat blijkt gewoon ook een goede middenvelder te zijn.

Tadic voetbalt ook weleens op andere plekken bij Servië. Maar dat is in een ander systeem.
Zeg ook niet dat jij dat hebt gezegd perse hè... Enige wat ik bedoel is tadic behoord met zijn kwaliteiten ook gewoon beter te kunnen dan wat die liet zien op rechts.. dat deed die absoluut dus niet en ik hoop dat die op links gewoon zo blijft als ook tegen de kleinere en dat vraag ik me gewoon af, en hoop dat ik er compleet naast zit..
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - woensdag 19 oktober 2022 - 22:18   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 19 oktober 2022 - 21:27 schreef remco k het volgende:

[..]

Uiteindelijk moet je met je eigen spel ook van dat soort clubs kunnen winnen, dat lukte ten Hag ook met kleine aanpassingen. Om dan ineens op de counter te gaan spelen, zou ik niet zien zitten.
Ook niet in uitwedstrijden met 3-5-2
Ik zou het alleen maar toe juichen.

Niet tegen de Rangers want die zijn qua niveau een stuk minder maar had het graag gezien in de uitwedstrijden tegen Liverpool en Napoli, we zijn veel te kwetsbaar achter in
remco k
 remco k - donderdag 20 oktober 2022 - 11:19   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 19 oktober 2022 - 22:07 schreef nummer10 het volgende:

[..]

Zeg ook niet dat jij dat hebt gezegd perse hè... Enige wat ik bedoel is tadic behoord met zijn kwaliteiten ook gewoon beter te kunnen dan wat die liet zien op rechts.. dat deed die absoluut dus niet en ik hoop dat die op links gewoon zo blijft als ook tegen de kleinere en dat vraag ik me gewoon af, en hoop dat ik er compleet naast zit..
Zo negatief als dat je altijd maar bent heb ik sterk het idee dat je hoopt dat hij het slecht gaat doen, enkel om je gelijk dan hier te kunnen halen. Zou immers niet de eerste keer zijn
nummer10
 nummer10 - donderdag 20 oktober 2022 - 13:45   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 20 oktober 2022 - 11:19 schreef remco k het volgende:

[..]

Zo negatief als dat je altijd maar bent heb ik sterk het idee dat je hoopt dat hij het slecht gaat doen, enkel om je gelijk dan hier te kunnen halen. Zou immers niet de eerste keer zijn
Tjah mag je vinden, ik loop alleen de polonaise nog niet.. maar je vind me negatief, maar vaak klopt het wel en komt er steeds meer kritiek op de spelers waarvan ik allanger negatiever ben... dat jij het pas later door hebt, tjah.. nogmaals hoop dat ik met tadic er compleet naast zit, enige wat ik zeg is dat ik het van onze aanvoerder ook wil zien tegen andere ploegen dan degradatie kandidaten.. niet te veel gevraagd toch? Wil je overigens de herhalingen na kijken hoe spelers op hem reageren ? Ik vraag me oprecht af of die nog wel zoon leider is als wat die voorheen was binnen de spelersgroep.. maar dit zal dan echt puur door Schreuder komen en vriendjespolitiek en kan ik tadic niet kwalijk nemen..

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 20 oktober 2022 door nummer10 --
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - donderdag 20 oktober 2022 - 14:49   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 20 oktober 2022 - 13:45 schreef nummer10 het volgende:

[..]

Tjah mag je vinden, ik loop alleen de polonaise nog niet.. maar je vind me negatief, maar vaak klopt het wel en komt er steeds meer kritiek op de spelers waarvan ik allanger negatiever ben... dat jij het pas later door hebt, tjah.. nogmaals hoop dat ik met tadic er compleet naast zit, enige wat ik zeg is dat ik het van onze aanvoerder ook wil zien tegen andere ploegen dan degradatie kandidaten.. niet te veel gevraagd toch? Wil je overigens de herhalingen na kijken hoe spelers op hem reageren ? Ik vraag me oprecht af of die nog wel zoon leider is als wat die voorheen was binnen de spelersgroep.. maar dit zal dan echt puur door Schreuder komen en vriendjespolitiek en kan ik tadic niet kwalijk nemen..
Er zijn er 3 eigenlijk 4 die niks goed kunnen doen bij jou, jij weet zelf wel wie het zijn.

Je vindt altijd wel iets over die 3 a 4, ook al spelen ze een goede wedstrijd of die ene wisselde niet goed en/of hij komt niet goed uit zijn woorden

Benoem eens een aantal spelers die goed zijn en waarom zijn ze goed, misschien ga ik je dan wat positiever zien.

Één ding moet ik je nageven dat je altijd wel reageert, er zijn er bij op dit forum die om de hoek komen kijken wanneer Ajax niet goed heeft gepresteerd, dan geven ze hun commentaar en zijn ze weer weg.

Nu ben ik negatief en ergens ook weer positief toch?

Nou nu mag jij...;-)

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 20 oktober 2022 door Jack Huntelaar --
nummer10
 nummer10 - donderdag 20 oktober 2022 - 14:54   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 20 oktober 2022 - 14:49 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Er zijn er 3 eigenlijk 4 die niks goed kunnen doen bij jou, jij weet zelf wel wie het zijn.
Je vindt altijd wel iets over die 3 a 4, ook al spelen ze een goede wedstrijd of die ene wisselde niet goed en/of hij komt niet goed uit zijn woorden

Benoem eens een aantal spelers die goed zijn en waarom zijn ze goed, misschien ga ik je dan wat positiever zien.
Één ding moet ik je nageven dat je altijd wel reageert, er zijn er bij op dit forum die om de hoek komen kijken wanneer Ajax niet goed heeft gepresteerd, dan geven ze hun commentaar en dan zijn ze weer weg.

Nu ben ik negatief en ergens ook weer positief, nu mag jij...;-)
3/4 ?

1/2 en dat moeten onze leiders zijn..

Alvarez heb ik ooit al aangegeven dat die echt gegroeid is...

Rensch is een talent maar heeft het met name in verdedigend opzicht echt nog niet (misschien te verwend met mazzraoui?)

Tadic bakte er dit seizoen gewoon nog niks van.

Spits niet, op 10 niet, en rechts niet.. nu op links 2 leuke potten tegen degradatie kandidaten en hoop dat de positie het probleem was, mjah spits heeft die ooit prima gedaan toch? Vandaar mijn vraagtekens en hoop ernaast te zitten ook qua hoe die in de spelersgroep ligt..

Blind, tjah.. dat is het gewoon niet meer (ook voor hem en Ajax hoop ik dat die zich herpakt alleen vrees het niet) en dat kan iedereen zien denk ik.. en ja dat komt denk ik zeker door zijn "blessure" maar we zijn geen liefdadigheids instelling toch? Op is op..
remco k
 remco k - donderdag 20 oktober 2022 - 18:23   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 20 oktober 2022 - 13:45 schreef nummer10 het volgende:

[..]

Tjah mag je vinden, ik loop alleen de polonaise nog niet.. maar je vind me negatief, maar vaak klopt het wel en komt er steeds meer kritiek op de spelers waarvan ik allanger negatiever ben... dat jij het pas later door hebt, tjah.. nogmaals hoop dat ik met tadic er compleet naast zit, enige wat ik zeg is dat ik het van onze aanvoerder ook wil zien tegen andere ploegen dan degradatie kandidaten.. niet te veel gevraagd toch? Wil je overigens de herhalingen na kijken hoe spelers op hem reageren ? Ik vraag me oprecht af of die nog wel zoon leider is als wat die voorheen was binnen de spelersgroep.. maar dit zal dan echt puur door Schreuder komen en vriendjespolitiek en kan ik tadic niet kwalijk nemen..
Meestal klopt het juist niet. In welke wereld leef je man.
nummer10
 nummer10 - donderdag 20 oktober 2022 - 19:09   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 20 oktober 2022 - 18:23 schreef remco k het volgende:

[..]

Meestal klopt het juist niet. In welke wereld leef je man.
Bij wie niet dan ?
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - donderdag 20 oktober 2022 - 19:46   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 20 oktober 2022 - 14:54 schreef nummer10 het volgende:

[..]

3/4 ?

1/2 en dat moeten onze leiders zijn..

Alvarez heb ik ooit al aangegeven dat die echt gegroeid is...

Rensch is een talent maar heeft het met name in verdedigend opzicht echt nog niet (misschien te verwend met mazzraoui?)

Tadic bakte er dit seizoen gewoon nog niks van.

Spits niet, op 10 niet, en rechts niet.. nu op links 2 leuke potten tegen degradatie kandidaten en hoop dat de positie het probleem was, mjah spits heeft die ooit prima gedaan toch? Vandaar mijn vraagtekens en hoop ernaast te zitten ook qua hoe die in de spelersgroep ligt..

Blind, tjah.. dat is het gewoon niet meer (ook voor hem en Ajax hoop ik dat die zich herpakt alleen vrees het niet) en dat kan iedereen zien denk ik.. en ja dat komt denk ik zeker door zijn "blessure" maar we zijn geen liefdadigheids instelling toch? Op is op..
Weet je nummer10, spelers kunnen even niet in vorm zijn, dit geldt voor jonge en oudere ervaren spelers, je moet dan niet direct sommige spelers afschrijven.

Als Ajax een wedstrijd met winst afsluit waarom moeten dan toch koppen rollen?
Blind en Tadic mogen van mij gewisseld worden geen enkel probleem mee maar je moet ze later weer wel de kans geven.

Zo wel Blind als ook Tadic hebben veel betekend voor Ajax niet alleen qua voetbal maar ook qua aansturing.
Met name nu zijn ze weer belangrijk omdat er veel nieuwe spelers zijn bij gekomen.
Ik moet zeggen dat Schreuder toch gewoon Tadic als ook Blind wisselt, je kan hem dat niet verwijten.
Wat dat aan gaat heeft ten Hag die 2 nooit gewisseld naar ik weet.

Berghuis doet goed op rechts, Tadic op zijn oude positie ook.
Bergwijn is wat terug gevallen, die kan je in.principe op 9 of op 10 zetten

Brobbey deed het ook niet verkeerd, Alvarez is niet te missen op het middenveld
nummer10
 nummer10 - donderdag 20 oktober 2022 - 22:58   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 20 oktober 2022 - 19:46 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Weet je nummer10, spelers kunnen even niet in vorm zijn, dit geldt voor jonge en oudere ervaren spelers, je moet dan niet direct sommige spelers afschrijven.

Als Ajax een wedstrijd met winst afsluit waarom moeten dan toch koppen rollen?
Blind en Tadic mogen van mij gewisseld worden geen enkel probleem mee maar je moet ze later weer wel de kans geven.

Zo wel Blind als ook Tadic hebben veel betekend voor Ajax niet alleen qua voetbal maar ook qua aansturing.
Met name nu zijn ze weer belangrijk omdat er veel nieuwe spelers zijn bij gekomen.
Ik moet zeggen dat Schreuder toch gewoon Tadic als ook Blind wisselt, je kan hem dat niet verwijten.
Wat dat aan gaat heeft ten Hag die 2 nooit gewisseld naar ik weet.

Berghuis doet goed op rechts, Tadic op zijn oude positie ook.
Bergwijn is wat terug gevallen, die kan je in.principe op 9 of op 10 zetten

Brobbey deed het ook niet verkeerd, Alvarez is niet te missen op het middenveld
Maar dat is nu juist het probleem bij met name blind.. die moet sturen, maar dat doet die niet...hij is niet meer die o zo belangrijke speler als wat men zei.. tadic lijkt dit ook steeds minder te worden in de spelers groep..

En hey dat ze gewisseld werden is ook puur de druk van de media, laten we eerlijk zijn
remco k
 remco k - vrijdag 21 oktober 2022 - 00:24   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 20 oktober 2022 - 19:09 schreef nummer10 het volgende:

[..]

Bij wie niet dan ?
Als je niet doorhebt hoe vaak en wanneer je er compleet naast zit zou ik je bijna wat hulp gaan adviseren man.
remco k
 remco k - vrijdag 21 oktober 2022 - 00:25   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 20 oktober 2022 - 22:58 schreef nummer10 het volgende:

[..]

Maar dat is nu juist het probleem bij met name blind.. die moet sturen, maar dat doet die niet...hij is niet meer die o zo belangrijke speler als wat men zei.. tadic lijkt dit ook steeds minder te worden in de spelers groep..

En hey dat ze gewisseld werden is ook puur de druk van de media, laten we eerlijk zijn
Hoe weet jij nou of hij stuurt? Of heb je een speciale audio set dat je alleen blind zijn aansturingen hoort?
nummer10
 nummer10 - vrijdag 21 oktober 2022 - 09:13   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 21 oktober 2022 - 00:25 schreef remco k het volgende:

[..]

Hoe weet jij nou of hij stuurt? Of heb je een speciale audio set dat je alleen blind zijn aansturingen hoort?
Ok dan stuurt die, prima... Maar wat een amateur dan
remco k
 remco k - vrijdag 21 oktober 2022 - 10:45   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 21 oktober 2022 - 09:13 schreef nummer10 het volgende:

[..]

Ok dan stuurt die, prima... Maar wat een amateur dan
Ook dat weet je niet. Misschien was het nog wel veel slechter zonder zijn sturing.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - vrijdag 21 oktober 2022 - 11:33   quote  deeplink  
Hahaha het gaat fijn hier!!!
nummer10
 nummer10 - vrijdag 21 oktober 2022 - 11:54   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 21 oktober 2022 - 10:45 schreef remco k het volgende:

[..]

Ook dat weet je niet. Misschien was het nog wel veel slechter zonder zijn sturing.
Hahaha dat zou kunnen... Maar goed blind discussie gaat toch niet ophouden... Hij bakt er dit seizoen niks van en verdedigend vorig jaar ook al stukken minder maar kon die zich nog aardig verschuilen achter een Martinez en Timber met een uitstekend seizoen..
remco k
 remco k - vrijdag 21 oktober 2022 - 13:35   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 21 oktober 2022 - 11:54 schreef nummer10 het volgende:

[..]

Hahaha dat zou kunnen... Maar goed blind discussie gaat toch niet ophouden... Hij bakt er dit seizoen niks van en verdedigend vorig jaar ook al stukken minder maar kon die zich nog aardig verschuilen achter een Martinez en Timber met een uitstekend seizoen..
En het feit dat ten Hag ook gewoon Ronaldo passeert en zelfs uit de selectie zet bewijst voor de volle 100% dat er geen vriendjespolitiek heeft plaatsgevonden en dat Blind gewoon speelde omdat hij de beste was, zelfde met het nl elftal. Die mannen gaan geen speler opstellen terwijl iemand anders beter is. Zeker niet als je daarmee je eigen glazen ingooit.

Vorige seizoen gewoon nog steeds goed. Dit seizoen inderdaad niet goed genoeg.
nummer10
 nummer10 - vrijdag 21 oktober 2022 - 15:54   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 21 oktober 2022 - 13:35 schreef remco k het volgende:

[..]

En het feit dat ten Hag ook gewoon Ronaldo passeert en zelfs uit de selectie zet bewijst voor de volle 100% dat er geen vriendjespolitiek heeft plaatsgevonden en dat Blind gewoon speelde omdat hij de beste was, zelfde met het nl elftal. Die mannen gaan geen speler opstellen terwijl iemand anders beter is. Zeker niet als je daarmee je eigen glazen ingooit.

Vorige seizoen gewoon nog steeds goed. Dit seizoen inderdaad niet goed genoeg.
Geen vriendjes politiek.. ok.. dat hebben we gezien met Martinez op de bank zetten die noodgedwongen plots centraal moest gaan staan.. en nu net die trainer neemt hem mee naar manU, had die blind dan niet mee kunnen nemen of zou tenhag toch in hebben gezien dat Martinez toch beter is dan blind?
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - vrijdag 21 oktober 2022 - 16:52   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 21 oktober 2022 - 15:54 schreef nummer10 het volgende:

[..]

Geen vriendjes politiek.. ok.. dat hebben we gezien met Martinez op de bank zetten die noodgedwongen plots centraal moest gaan staan.. en nu net die trainer neemt hem mee naar manU, had die blind dan niet mee kunnen nemen of zou tenhag toch in hebben gezien dat Martinez toch beter is dan blind?
Jij blijft bezig hè... hahahaha ongelooflijk
Zoiets als toekomst toch???

Ojeeh moet ik niet doen, heeft namelijk geen zin...hè nou doe ik al mee hahahahaha

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 21 oktober 2022 door Jack Huntelaar --
remco k
 remco k - vrijdag 21 oktober 2022 - 17:35   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 21 oktober 2022 - 15:54 schreef nummer10 het volgende:

[..]

Geen vriendjes politiek.. ok.. dat hebben we gezien met Martinez op de bank zetten die noodgedwongen plots centraal moest gaan staan.. en nu net die trainer neemt hem mee naar manU, had die blind dan niet mee kunnen nemen of zou tenhag toch in hebben gezien dat Martinez toch beter is dan blind?
Ja dat zag hij vorig jaar zelf al hè.

De tering man. Als ik zo negatief in het leven zou staan als dat jij hier in 100 van je 100 Posts overkomt zou ik me serieus bij een huisarts gaan melden om me eens goed te laten onderzoeken. De tering.
nummer10
 nummer10 - vrijdag 21 oktober 2022 - 18:13   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 21 oktober 2022 - 17:35 schreef remco k het volgende:

[..]

Ja dat zag hij vorig jaar zelf al hè.

De tering man. Als ik zo negatief in het leven zou staan als dat jij hier in 100 van je 100 Posts overkomt zou ik me serieus bij een huisarts gaan melden om me eens goed te laten onderzoeken. De tering.
Heeft toch niks ermee te maken hoe je in het leven staat hahaha.
Gewoon een heel positief iemand, maar wat kut is is kut...
remco k
 remco k - zaterdag 22 oktober 2022 - 15:08   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 21 oktober 2022 - 18:13 schreef nummer10 het volgende:

[..]

Heeft toch niks ermee te maken hoe je in het leven staat hahaha.
Gewoon een heel positief iemand, maar wat kut is is kut...
Ik heb je nog nooit iets positiefs zien schrijven hier.
nummer10
 nummer10 - zaterdag 22 oktober 2022 - 15:29   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 22 oktober 2022 - 15:08 schreef remco k het volgende:

[..]

Ik heb je nog nooit iets positiefs zien schrijven hier.
Tis maar net wat je wilt lezen..

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5986
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Ajax - Excelsior (zondag 16 oktober 2022, 20:00); 7 - 1









0.0070629