BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: RKC - Ajax (zaterdag 22 oktober 2022, 18:45); 1 - 4

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zaterdag 22 oktober 2022 - 20:48   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 22 oktober 2022 - 20:47 schreef remco k het volgende:

[..]

Jazeker bedoel ik dat. Bergwijn was de slechtste van allemaal vandaag.
Inderdaad, het lijkt wel of hij niet meer durft, alleen maar balletjes terug
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zaterdag 22 oktober 2022 - 20:49   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 22 oktober 2022 - 20:48 schreef remco k het volgende:

[..]

Ik vind vandaag juist weer een flinke terugval.

En dat komt door keuzes die Schreuder maakt en blijkbaar een onduidelijk of slecht tactisch plan in de eerste helft.
We hebben het toch over Brobbey?
remco k
 remco k - zaterdag 22 oktober 2022 - 20:50   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 22 oktober 2022 - 20:47 schreef pth het volgende:
Zag gisteren Porto - Benfica en kon niet anders denken dan hadden ze
Neres nog maar gehad op rechts. Die is helemaal opgeleefd onder die achterlijke Schmidt.
Ja helemaal eens.

Alleen 1 probleem, zowel Nerres als Anthony waren niet goed vanaf links en Tadic was toen juist geweldig.
Jammer dat ze er beiden tegelijk waren. Neres had nu echt een van je beste spelers geweest, had je Bergwijn helemaal niet hoeven kopen.
nummer10
 nummer10 - zaterdag 22 oktober 2022 - 20:50   quote  deeplink  
Prima 2de helft.. vond alleen tadic vandaag gewoon weer niet zo helaas.. en hoop dat Schreuder toch echt inziet waar Berghuis behoord te staan..
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zaterdag 22 oktober 2022 - 20:51   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 22 oktober 2022 - 20:50 schreef remco k het volgende:

[..]

Ja helemaal eens.

Alleen 1 probleem, zowel Nerres als Anthony waren niet goed vanaf links en Tadic was toen juist geweldig.
Jammer dat ze er beiden tegelijk waren. Neres had nu echt een van je beste spelers geweest, had je Bergwijn helemaal niet hoeven kopen.
Inderdaad
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zaterdag 22 oktober 2022 - 20:51   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 22 oktober 2022 - 20:50 schreef nummer10 het volgende:
Prima 2de helft.. vond alleen tadic vandaag gewoon weer niet zo helaas.. en hoop dat Schreuder toch echt inziet waar Berghuis behoord te staan..
Berghuis daar idd laten staan
remco k
 remco k - zaterdag 22 oktober 2022 - 20:52   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 22 oktober 2022 - 20:49 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

We hebben het toch over Brobbey?
Ik dacht dat je Ajax bedoelde.
remco k
 remco k - zaterdag 22 oktober 2022 - 20:53   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 22 oktober 2022 - 20:50 schreef nummer10 het volgende:
Prima 2de helft.. vond alleen tadic vandaag gewoon weer niet zo helaas.. en hoop dat Schreuder toch echt inziet waar Berghuis behoord te staan..
En je noemt Bergwijn niet? Die heeft een goede actie gehad met een assist die wel belangrijk was.

Tadic creëert vanaf links vandaag de meeste mogelijkheden van alle spelers.

Edit, berghuis creëerde 1 kans meer.

Maar uiteraard let je alleen op daar waar je toch over wil lopen zaniken.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 22 oktober 2022 door remco k --
remco k
 remco k - zaterdag 22 oktober 2022 - 20:53   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 22 oktober 2022 - 20:51 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Berghuis daar idd laten staan
Berghuis was nu ook twee wedstrijden heel goed vanaf rechts.
remco k
 remco k - zaterdag 22 oktober 2022 - 20:54   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 22 oktober 2022 - 20:50 schreef nummer10 het volgende:
Prima 2de helft.. vond alleen tadic vandaag gewoon weer niet zo helaas.. en hoop dat Schreuder toch echt inziet waar Berghuis behoord te staan..
Berghuis was nu juist ook weer twee wedstrijden goed vanaf rechts.

Die is zowel goed nu vanaf het middenveld als vanaf rechts.
pth
 pth - zaterdag 22 oktober 2022 - 20:55   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 22 oktober 2022 - 20:50 schreef remco k het volgende:

[..]

Ja helemaal eens.

Alleen 1 probleem, zowel Nerres als Anthony waren niet goed vanaf links en Tadic was toen juist geweldig.
Jammer dat ze er beiden tegelijk waren. Neres had nu echt een van je beste spelers geweest, had je Bergwijn helemaal niet hoeven kopen.
Yup, begint op 30 miljoen door de plee spoelen te lijken …
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zaterdag 22 oktober 2022 - 20:58   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 22 oktober 2022 - 20:54 schreef remco k het volgende:

[..]

Berghuis was nu juist ook weer twee wedstrijden goed vanaf rechts.

Die is zowel goed nu vanaf het middenveld als vanaf rechts.
Berghuis is gewoon in vorm, maakt niet uit op welke positie
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zaterdag 22 oktober 2022 - 20:59   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 22 oktober 2022 - 20:55 schreef pth het volgende:

[..]

Yup, begint op 30 miljoen door de plee spoelen te lijken …
Lijkt het wel op maar vermoed dat die straks beter gaat spelen zoals in de eerste wedstrijden van dit seizoen
pth
 pth - zaterdag 22 oktober 2022 - 21:06   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 22 oktober 2022 - 20:59 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Lijkt het wel op maar vermoed dat die straks beter gaat spelen zoals in de eerste wedstrijden van dit seizoen
Laten we het hopen. Gozer kan echt wel voetballen, maar de laatste tijd kun je net zo goed een vuilnisbak opstellen. Met misschien een paar versterkingen in de winterstop en een trainer die ze wel weet te raken, moet er toch genoeg kwaliteit zijn om in ieder geval in Nederland weer regelmatig voetbal te spelen waarvoor je op het puntje van je stoel gaat zitten.
Eide
 Eide - zaterdag 22 oktober 2022 - 21:08   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 22 oktober 2022 - 20:43 schreef pth het volgende:

[..]

die kan je zo van mij krijgen.
Behalve dat ik er 3x om moest vragen je er nog begon met "maar die andere dan".
pth
 pth - zaterdag 22 oktober 2022 - 21:13   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 22 oktober 2022 - 21:08 schreef Eide het volgende:

[..]

Behalve dat ik er 3x om moest vragen je er nog begon met "maar die andere dan".
Denk bij me zelf lees nog even mijn reactie terug: “ Slechtste was wederom opa Blind. Bassey is inderdaad ook niet veel. Al helemaal niet als ie linksback moet spelen. Geen Ajax materiaal, maar ja 20 miljoen of zo voor afgetikt (met geloof ik een laatste scoutingsrapport toen die gast nog bij Leicester rond liep).” Het enige waarin we volgens mij van mening verschillen is dat jij Bassey de allerslechtste vond en ik Blind (met Bassey als een goede tweede in de 1e helft). Dat is de ellende met meningen
nummer10
 nummer10 - zaterdag 22 oktober 2022 - 21:56   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 22 oktober 2022 - 20:53 schreef remco k het volgende:

[..]

En je noemt Bergwijn niet? Die heeft een goede actie gehad met een assist die wel belangrijk was.

Tadic creëert vanaf links vandaag de meeste mogelijkheden van alle spelers.

Edit, berghuis creëerde 1 kans meer.

Maar uiteraard let je alleen op daar waar je toch over wil lopen zaniken.
Bergwijn was ook niet best, vanaf rechts.. tadic van beiden kanten gewoon niet sterk.. tenminste niet wat je vanhem mag verwachten
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zaterdag 22 oktober 2022 - 22:01   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 22 oktober 2022 - 21:06 schreef pth het volgende:

[..]

Laten we het hopen. Gozer kan echt wel voetballen, maar de laatste tijd kun je net zo goed een vuilnisbak opstellen. Met misschien een paar versterkingen in de winterstop en een trainer die ze wel weet te raken, moet er toch genoeg kwaliteit zijn om in ieder geval in Nederland weer regelmatig voetbal te spelen waarvoor je op het puntje van je stoel gaat zitten.
Die vuilnisbak kan best wel voetballen, die is het vast niet verleerd

Denk jij nou echt dat ze Schreuder er uit trappen???

Echt niet, vd Sar heeft hem bijna de hemel in geprezen toen hij kwam plus dat hij de ballen niet heeft om hem te vervangen.

Vermoed wel dat er 1 of 2 versterkingen bij komen die al een poos gescout worden in Zuid Amerika
nummer10
 nummer10 - zaterdag 22 oktober 2022 - 22:18   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 22 oktober 2022 - 22:01 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Die vuilnisbak kan best wel voetballen, die is het vast niet verleerd

Denk jij nou echt dat ze Schreuder er uit trappen???

Echt niet, vd Sar heeft hem bijna de hemel in geprezen toen hij kwam plus dat hij de ballen niet heeft om hem te vervangen.

Vermoed wel dat er 1 of 2 versterkingen bij komen die al een poos gescout worden in Zuid Amerika
En welke positie spelen die wie ze aan het scouten zijn?
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zaterdag 22 oktober 2022 - 23:32   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 22 oktober 2022 - 22:18 schreef nummer10 het volgende:

[..]

En welke positie spelen die wie ze aan het scouten zijn?
Een spits, een rechtsbuiten in Brazilië en een rechtsback in Mexico ook Alvarez geheten.

Dat wil niet zeggen dat ze komen maar Klaas Jan zat voor hun gezamelijk met een scout op de tribune, ze volgen deze heren al geruime tijd

Ook wordt Ziyech genoemd in het roddelcircuit

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 22 oktober 2022 door Jack Huntelaar --
Eide
 Eide - zondag 23 oktober 2022 - 08:20   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 22 oktober 2022 - 23:32 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Een spits, een rechtsbuiten in Brazilië en een rechtsback in Mexico ook Alvarez geheten.

Dat wil niet zeggen dat ze komen maar Klaas Jan zat voor hun gezamelijk met een scout op de tribune, ze volgen deze heren al geruime tijd

Ook wordt Ziyech genoemd in het roddelcircuit
Allemaal gelezen inderdaad. Ziyech wordt overigens pas opportuun als die bereid is heel veel salaris in te leveren.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zondag 23 oktober 2022 - 10:24   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 23 oktober 2022 - 08:20 schreef Eide het volgende:

[..]

Allemaal gelezen inderdaad. Ziyech wordt overigens pas opportuun als die bereid is heel veel salaris in te leveren.
Als hij wil spelen bij de mooiste club van allemaal, dan voor een hongerloontje ;-)
Hij moet gewoon niet zeiken!
p111
 p111 - zondag 23 oktober 2022 - 10:41   quote  deeplink  
Tja 8/9 miljoen of 3 miljoen dat ligt er aan hoe belangrijk geld vor je is.Neem Bogarde die heeft geloof ik 3 of 4 jaar bij de beloftes moeten trainen van Chelsey omdat hij uit de selectie was gezet en niet voor minder wilde spelen bij een andere club.Die heeft gewoon zijn top contract uitgedient zonder te voetballen alleen voor het geld.
p111
 p111 - zondag 23 oktober 2022 - 11:17   quote  deeplink  
Wat zo jammer is dat Ajax in de eerste helft via Klaasen 2 bloedkansen niet benutte anders speel je gewoon een veel simpeler wedstrijd.Verdedigend vond ik het weer matig,alhoewel RKC wel een compliment verdiend ze speelde de eerste helft prima voetbal.
Ik ga toch even mijn eigen cijfers geven.
Pasveer 6 niet top met ballen van de zijkant 1 op 1 goed.
Sanches 5 zeer magertjes aan de bal
Alvarez 5 was niet zijn beste wedstrijd
Timber 6 aub wat meer initiatief dat deed hij wel de tweede helft dat miste ik de laatste tijd bij hem ,het was allemaal een beetje gemakzuchtig.
Blind 4 met alleen zijn prima page naar voren is niet voldoende,verdedigend weer matig,kreeg een schop omdat hij er als een mietje inging.
Klaasen 5.5 2 bloedkansen eerste helft hadden moeten zitten,wel weer hard gewerkt niet top.
Berghuis 8 was veruit de beste man.
Tadic 5,5 praat veel had een paar mooie acties,maar ik mis de beslissende acties in de 16
Brobbey 7 2 prima doelpunten maar zit nog meer in bij hem.
Bergwijn 5,5 zit nog niet in zijn topvorm maar zort wel voor veel dreiging

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 23 oktober 2022 door p111 --
nummer10
 nummer10 - zondag 23 oktober 2022 - 11:33   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 22 oktober 2022 - 23:32 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Een spits, een rechtsbuiten in Brazilië en een rechtsback in Mexico ook Alvarez geheten.

Dat wil niet zeggen dat ze komen maar Klaas Jan zat voor hun gezamelijk met een scout op de tribune, ze volgen deze heren al geruime tijd

Ook wordt Ziyech genoemd in het roddelcircuit
Maar ligt daar het probleem voor Ajax.. zie er liever centraal achterin wat bij komen.. wat zit er achter Timber bijv..
jodocus
 jodocus - zondag 23 oktober 2022 - 11:54   quote  deeplink  
verdedigend vond ik het wel zwak , maar goed in de winter een krijger erbij ????
AkaS
 AkaS - zondag 23 oktober 2022 - 12:22   quote  deeplink  
Ik hoop dat iedereen binnen Ajax ziet en beseft dat het vertoonde spel onder Schreuder echt onthutsend zwak is. Persoonlijk zie ik ook geen enkele lijn in een eventuele spelopvatting waar naartoe gegroeid moet worden.

Wat betreft het hier en nu hoop ik dat iedereen beseft hoe klein RKC is en hoe wij ondanks de uitslag toch een groot deel van de 1e helft meerdere malen goed zijn weggekomen. Tegen nota fucking bene RKC!!!

Dat het toch een overwinning werd kwam voort uit individuele acties en een hogere kwaliteit van sommige spelers ten opzichte van de RKC spelers.

Op CL niveau hadden we wederom binnen 15 a 20 minuten op een 2 of misschien 3 - 0 achterstand gestaan.

Ik zie een team dat positioneel telkens in de problemen komt. Ik zie te weinig beweging en als gevolg van de disbalans, beperking door de traagheid van Blind, gebrek aan diepte aanvallend gezien, gebrek aan Kudus op het middenveld, zie ik weinig snelle combinaties die je op CL niveau nodig hebt om onder de druk van de tegenstander uit te voetballen vooral als die tegenstander hoog druk gaat zetten....

Schreuder, het spijt me maar moet echt heel snel wat anders laten zien of anders heel snel wegwezen.
AkaS
 AkaS - zondag 23 oktober 2022 - 12:28   quote  deeplink  
Oja... En hou eens op met vriendjespolitiek. Niemand geeft het toe wanneer het gebeurd, maar toch weet iedereen dat het bestaat en gebeurd op ieder niveau. Ook bij Ajax.

Blind kan echt niet.

Dit Ajax heeft te weinig om ook nog eens een type Blind op te stellen, want hoe je het ook went of keert, zijn traagheid is een beperking in verdedigend opzicht. En speelt altijd mee in het hoofd van teamgenoten die voor hem moeten compenseren want dat moet je wanneer je een teamgenoot in de verdediging hebt die zo traag is. Ik denk dat niemand het uit durft te spreken, maar ze allemaal zo nu en dan flink balen van zijn traagheid en wat hier uit voortkomt.

Daarnaast begint hij zijn fouten en de gevolgen hiervan steeds vaker af te schuiven met gebaartjes naar anderen....

Danny Blind = Scholletje.
Daley Blind = Kwalletje
nummer10
 nummer10 - zondag 23 oktober 2022 - 12:33   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 23 oktober 2022 - 12:28 schreef AkaS het volgende:
Oja... En hou eens op met vriendjespolitiek. Niemand geeft het toe wanneer het gebeurd, maar toch weet iedereen dat het bestaat en gebeurd op ieder niveau. Ook bij Ajax.

Blind kan echt niet.

Dit Ajax heeft te weinig om ook nog eens een type Blind op te stellen, want hoe je het ook went of keert, zijn traagheid is een beperking in verdedigend opzicht. En speelt altijd mee in het hoofd van teamgenoten die voor hem moeten compenseren want dat moet je wanneer je een teamgenoot in de verdediging hebt die zo traag is. Ik denk dat niemand het uit durft te spreken, maar ze allemaal zo nu en dan flink balen van zijn traagheid en wat hier uit voortkomt.

Daarnaast begint hij zijn fouten en de gevolgen hiervan steeds vaker af te schuiven met gebaartjes naar anderen....

Danny Blind = Scholletje.
Daley Blind = Kwalletje
Eens
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 23 oktober 2022 - 14:14   quote  deeplink  
Hopelijk hebben we gezien dat het zonder Blind een klein stukje beter ging de 2e helft. Wat mij betreft lekker laten banken. Helemaal gezien zijn gedrag!

En Pasveer, fuck you!! Ik beslis zelf wat ik van Blind vind.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zondag 23 oktober 2022 - 14:33   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 23 oktober 2022 - 11:33 schreef nummer10 het volgende:

[..]

Maar ligt daar het probleem voor Ajax.. zie er liever centraal achterin wat bij komen.. wat zit er achter Timber bijv..
Eens, hoop ik ook op!
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zondag 23 oktober 2022 - 14:50   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 23 oktober 2022 - 12:22 schreef AkaS het volgende:
Ik hoop dat iedereen binnen Ajax ziet en beseft dat het vertoonde spel onder Schreuder echt onthutsend zwak is. Persoonlijk zie ik ook geen enkele lijn in een eventuele spelopvatting waar naartoe gegroeid moet worden.

Wat betreft het hier en nu hoop ik dat iedereen beseft hoe klein RKC is en hoe wij ondanks de uitslag toch een groot deel van de 1e helft meerdere malen goed zijn weggekomen. Tegen nota fucking bene RKC!!!

Dat het toch een overwinning werd kwam voort uit individuele acties en een hogere kwaliteit van sommige spelers ten opzichte van de RKC spelers.

Op CL niveau hadden we wederom binnen 15 a 20 minuten op een 2 of misschien 3 - 0 achterstand gestaan.

Ik zie een team dat positioneel telkens in de problemen komt. Ik zie te weinig beweging en als gevolg van de disbalans, beperking door de traagheid van Blind, gebrek aan diepte aanvallend gezien, gebrek aan Kudus op het middenveld, zie ik weinig snelle combinaties die je op CL niveau nodig hebt om onder de druk van de tegenstander uit te voetballen vooral als die tegenstander hoog druk gaat zetten....

Schreuder, het spijt me maar moet echt heel snel wat anders laten zien of anders heel snel wegwezen.
Eens ik ben ook geen Schreuder fan!

Maar wisselt toch Blind en Tadic
Iets wat zijn voorgangers niet deden.

Is aan handen en voeten gebonden met het materiaal wat H2 heeft binnen gehaald op een enkeling na.

Vorig seizoen was het ook de trainer die je helemaal met de grond gelijk maakte, je hebt ten Hag op precies dezelfde wijze veracht.

Toch is deze trainer bij één van de grootste club ter wereld binnen gehaald, dit vanwege zijn trainingswijze, en zijn successen.

Hij bewijst op dit moment het tegendeel, dat hij de juiste man is daar

Maar goed Schreuder,

Ik reken Schreuder af op de afgang tegen Napoli in beide wedstrijden

Toch zie ik langzaam verbetering bij Ajax, gisteren wisselde hij weer goed, ik zeg met nadruk langzaam wordt het spel beter van Ajax.

Ik hoop dat hij Blind een keer niet in de basis laat beginnen, dat hij Kudus opstelt, exact wat jij aangeeft, is een heerlijke speler alleen soms iets te naïef.

En dat hij Bassey centraal naast Timber zet, en Baas als linksback omdat ik geen voorstander ben van Wijndal, die is net zo traag als Blind.

Je kan en mag blijven afgeven op de trainer, moet jij weten maar je schiet er geen moer mee op want hij blijft gewoon zitten, vd Sar is helemaal gek van hem, die gaat hem echt niet ontslaan, heeft hij sowieso de ballen niet voor

Tja trainers, het blijft altijd een gok zie je wel want in 1e instantie stond jij achter Schreuder, maar nogmaals hij is niet verantwoordelijk voor de aankoop op Grillitsh na die het overigens gisteren niet verkeerd deed.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 23 oktober 2022 door Jack Huntelaar --
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 23 oktober 2022 - 19:55   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 23 oktober 2022 - 14:50 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Is aan handen en voeten gebonden met het materiaal wat H2 heeft binnen gehaald op een enkeling na.

Ik heb dit stukje er even uitgehaald. Alle spelers die Ajax gehaald heeft zijn in overleg gegaan met Schreuder. Daarnaast komen er veel uit de stal van de zaakwaarnemer van Schreuder. En daarom zeg ik je dat Schreuder niet bij Ajax past, Huntelaar en Hamstra de club verneuken door teveel te luisteren naar de zaakwaarnemer en Van der Sar niet durft in te grijpen.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zondag 23 oktober 2022 - 20:27   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 23 oktober 2022 - 19:55 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Ik heb dit stukje er even uitgehaald. Alle spelers die Ajax gehaald heeft zijn in overleg gegaan met Schreuder. Daarnaast komen er veel uit de stal van de zaakwaarnemer van Schreuder. En daarom zeg ik je dat Schreuder niet bij Ajax past, Huntelaar en Hamstra de club verneuken door teveel te luisteren naar de zaakwaarnemer en Van der Sar niet durft in te grijpen.
Mocht dit zo zijn dan is idd Schreuder degene die schuldig is aan het niveau van de nieuwe spelers en is hij niet geschikt als trainer van Ajax , mee eens.

Maar goed ik dacht dat ik wat anders gelezen heb.
Mocht ik nog iets vinden dat het niet van de hand van Schreuder kwam kom ik er op terug zo niet dan zitten we met een amateurtrainer opgescheept.

Ik denk niet dat van der Sar hem daar op ontslaat, dus zitten we mooi met de gebakken peren
nummer10
 nummer10 - zondag 23 oktober 2022 - 21:19   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 23 oktober 2022 - 14:14 schreef Ajax Warrior het volgende:
Hopelijk hebben we gezien dat het zonder Blind een klein stukje beter ging de 2e helft. Wat mij betreft lekker laten banken. Helemaal gezien zijn gedrag!

En Pasveer, fuck you!! Ik beslis zelf wat ik van Blind vind.
2de pot al hè.. die passes waarom die erin zou moeten staan zag ik gister ook gewoon van timber afkomen en Berghuis.. kortom, blind is overbodig..
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zondag 23 oktober 2022 - 21:59   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 23 oktober 2022 - 19:55 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Ik heb dit stukje er even uitgehaald. Alle spelers die Ajax gehaald heeft zijn in overleg gegaan met Schreuder. Daarnaast komen er veel uit de stal van de zaakwaarnemer van Schreuder. En daarom zeg ik je dat Schreuder niet bij Ajax past, Huntelaar en Hamstra de club verneuken door teveel te luisteren naar de zaakwaarnemer en Van der Sar niet durft in te grijpen.
Lees nog steeds overal dat H2 de volgende spelers heeft binnen gehaald, er wordt nergens gerept dat de spelers door Schreuder zijn aangedragen.

Grillitsch lijkt me logisch dat hij door Schreuder is aan gedragen maar goed die was transfervrij, leuk om de reservebank op te vullen.

Bergwijn en Brobbey komen sowieso niet van Schreuder
Die werden door Overmars beoordeeld en lees ook dat deze 2 van H2 komen.

Ik lees nergens dat het lijstje van Schreuder komt, in ieder geval hield Brobbey voor kort de bank warm en liep hij ook niet hard weg met Wijndal.

Van de nieuwe spelers laat hij alleen Bassey veelvuldig spelen.
Het wordt hem zelfs kwalijk genomen dat hij te weinig nieuwe spelers in de basis laat beginnen.

Sanchez, Baas en Wijndal zijn ingevallen omdat Rensch geblesseerd is, Blind door het ijs is gezakt, hij liet zelfs Baas invallen ipv Wijndal tegen Napoli

Dus alles wijst er op dat de nieuwe spelers niet van hem komen op een enkeling na

Niet dat ik hier mee Schreuder in bescherming neemt want hij bakt er tot nu niet veel van.

In ieder geval durft hij wel Blind en Tadic te wisselen, ik wacht wel op het moment dat hij Blind uit de basis haalt want ik ben er nu ook wel klaar mee.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 23 oktober 2022 door Jack Huntelaar --
nummer10
 nummer10 - maandag 24 oktober 2022 - 01:22   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 23 oktober 2022 - 21:59 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Lees nog steeds overal dat H2 de volgende spelers heeft binnen gehaald, er wordt nergens gerept dat de spelers door Schreuder zijn aangedragen.

Grillitsch lijkt me logisch dat hij door Schreuder is aan gedragen maar goed die was transfervrij, leuk om de reservebank op te vullen.

Bergwijn en Brobbey komen sowieso niet van Schreuder
Die werden door Overmars beoordeeld en lees ook dat deze 2 van H2 komen.

Ik lees nergens dat het lijstje van Schreuder komt, in ieder geval hield Brobbey voor kort de bank warm en liep hij ook niet hard weg met Wijndal.

Van de nieuwe spelers laat hij alleen Bassey veelvuldig spelen.
Het wordt hem zelfs kwalijk genomen dat hij te weinig nieuwe spelers in de basis laat beginnen.

Sanchez, Baas en Wijndal zijn ingevallen omdat Rensch geblesseerd is, Blind door het ijs is gezakt, hij liet zelfs Baas invallen ipv Wijndal tegen Napoli

Dus alles wijst er op dat de nieuwe spelers niet van hem komen op een enkeling na

Niet dat ik hier mee Schreuder in bescherming neemt want hij bakt er tot nu niet veel van.

In ieder geval durft hij wel Blind en Tadic te wisselen, ik wacht wel op het moment dat hij Blind uit de basis haalt want ik ben er nu ook wel klaar mee.
Die wisselende die ook pas na enorm veel publieke commentaar en supporters die begonnen te klagen..

En wat waar rook is is vuur he.. ik zeg niet dat alles klopt wat ze roepen.. maar ik geloof echt wel dat er een kern van waarheid in zit..

Bergwijn brobbey wijndal heb je gelijk in, die kwamen nog van het lijstje Overmars, en ik vermoed dat Sanchez is aangekocht ok Alvarez tevreden te houden zodat die bleef...

Maar het netwerk van de zaakwaarnemer waar Schreuder zelfs geld voor bassey zou hebben gekregen? Ik vind dat nogal een ding hoor dat zaakwaarnemers shit gaan runnen..

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 24 oktober 2022 door nummer10 --
remco k
 remco k - maandag 24 oktober 2022 - 09:58   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 23 oktober 2022 - 21:19 schreef nummer10 het volgende:

[..]

2de pot al hè.. die passes waarom die erin zou moeten staan zag ik gister ook gewoon van timber afkomen en Berghuis.. kortom, blind is overbodig..
Dat is precies wat er gisteren juist aan ontbrak., ook met Blind in het veld, Timber heeft 1 zo’n bal gegeven en Berghuis moet daar op het veld helemaal niet komen.

Er werden juist helemaal geen linies overgeslagen, daardoor was het gewoon heel erg statistisch en het voetbal niet goed. Dat heeft overigens meerdere oorzaken, maar dit is er wel 1 van.
remco k
 remco k - maandag 24 oktober 2022 - 10:02   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 23 oktober 2022 - 21:59 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Lees nog steeds overal dat H2 de volgende spelers heeft binnen gehaald, er wordt nergens gerept dat de spelers door Schreuder zijn aangedragen.

Grillitsch lijkt me logisch dat hij door Schreuder is aan gedragen maar goed die was transfervrij, leuk om de reservebank op te vullen.

Bergwijn en Brobbey komen sowieso niet van Schreuder
Die werden door Overmars beoordeeld en lees ook dat deze 2 van H2 komen.

Ik lees nergens dat het lijstje van Schreuder komt, in ieder geval hield Brobbey voor kort de bank warm en liep hij ook niet hard weg met Wijndal.

Van de nieuwe spelers laat hij alleen Bassey veelvuldig spelen.
Het wordt hem zelfs kwalijk genomen dat hij te weinig nieuwe spelers in de basis laat beginnen.

Sanchez, Baas en Wijndal zijn ingevallen omdat Rensch geblesseerd is, Blind door het ijs is gezakt, hij liet zelfs Baas invallen ipv Wijndal tegen Napoli

Dus alles wijst er op dat de nieuwe spelers niet van hem komen op een enkeling na

Niet dat ik hier mee Schreuder in bescherming neemt want hij bakt er tot nu niet veel van.

In ieder geval durft hij wel Blind en Tadic te wisselen, ik wacht wel op het moment dat hij Blind uit de basis haalt want ik ben er nu ook wel klaar mee.
Van wat er in de pers is verschenen, is hij bij meerdere inkomende transfers aangesloten geweest bij de gesprekken. Dit was bij bassey concencao en Grillitsch.

Overigens heeft Schreuder in een eerder interview aangegeven dat hij zelf bij alle inkomende transfers betrokken is geweest en dat is ook gewoon heel normaal.

Een trainer krijgt normaal gesproken niet ineens 2 spelers voor z’n neus die hij nooit gezien heeft of nog nooit van gehoord heeft.
nummer10
 nummer10 - maandag 24 oktober 2022 - 10:11   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 24 oktober 2022 - 09:58 schreef remco k het volgende:

[..]

Dat is precies wat er gisteren juist aan ontbrak., ook met Blind in het veld, Timber heeft 1 zo’n bal gegeven en Berghuis moet daar op het veld helemaal niet komen.

Er werden juist helemaal geen linies overgeslagen, daardoor was het gewoon heel erg statistisch en het voetbal niet goed. Dat heeft overigens meerdere oorzaken, maar dit is er wel 1 van.
Timber en ook de middenvelders vind ik beter spelen zonder Blind..
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - maandag 24 oktober 2022 - 10:20   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 24 oktober 2022 - 10:02 schreef remco k het volgende:

[..]

Van wat er in de pers is verschenen, is hij bij meerdere inkomende transfers aangesloten geweest bij de gesprekken. Dit was bij bassey concencao en Grillitsch.

Overigens heeft Schreuder in een eerder interview aangegeven dat hij zelf bij alle inkomende transfers betrokken is geweest en dat is ook gewoon heel normaal.

Een trainer krijgt normaal gesproken niet ineens 2 spelers voor z’n neus die hij nooit gezien heeft of nog nooit van gehoord heeft.
Ach ik ga hier niet eens meer over discussiëren, het zal allemaal wel
Dan lees jij of ik iets anders.

Ongeacht of hij er wel of niet bij is geweest, hij beslist echt niet in zijn eentje.
En spelers die aan getrokken worden zijn niet van de orde zoals Martinez en Anthony, het is al knap dat ze die voor een mooie prijs aangetrokken hebben toen.

Je weet toch ook dat wanneer je zo veel nieuwe spelers aankoopt deze niet direct een goed lopend elftal vormen, velen hier zijn wat dit aan gaat heel ongeduldig.
Er zitten altijd spelers bij die net het niveau niet aan tikken, of ze weten het bijvoorbaat maar je moet ook spelers hebben die op de bank plaats moeten nemen

Van de Sar riep voor dit seizoen al dat dit een tussen jaar zou worden.
En toch verwacht iedereen dat we dan zo maar boven aan staan of we dat mee doen om de prijzen in de C.L., we zijn Ajax en absoluut geen Liverpool of Real Madrid.

We zullen deze trainer de kans moeten geven want vd Sar staat vierkant achter hem.
Hij heeft hem mede binnen gehaald, dan zal hij hem lang blijven verdedigen.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - maandag 24 oktober 2022 - 10:22   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 24 oktober 2022 - 10:11 schreef nummer10 het volgende:

[..]

Timber en ook de middenvelders vind ik beter spelen zonder Blind..
Dit is een beetje kort door de bocht, het zou kunnen hoor maar dit kan je niet concluderen na 1 helft zonder Blind
nummer10
 nummer10 - maandag 24 oktober 2022 - 10:38   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 24 oktober 2022 - 10:22 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Dit is een beetje kort door de bocht, het zou kunnen hoor maar dit kan je niet concluderen na 1 helft zonder Blind
2 wedstrijden..
nummer10
 nummer10 - maandag 24 oktober 2022 - 10:40   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 24 oktober 2022 - 10:20 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Ach ik ga hier niet eens meer over discussiëren, het zal allemaal wel
Dan lees jij of ik iets anders.

Ongeacht of hij er wel of niet bij is geweest, hij beslist echt niet in zijn eentje.
En spelers die aan getrokken worden zijn niet van de orde zoals Martinez en Anthony, het is al knap dat ze die voor een mooie prijs aangetrokken hebben toen.

Je weet toch ook dat wanneer je zo veel nieuwe spelers aankoopt deze niet direct een goed lopend elftal vormen, velen hier zijn wat dit aan gaat heel ongeduldig.
Er zitten altijd spelers bij die net het niveau niet aan tikken, of ze weten het bijvoorbaat maar je moet ook spelers hebben die op de bank plaats moeten nemen

Van de Sar riep voor dit seizoen al dat dit een tussen jaar zou worden.
En toch verwacht iedereen dat we dan zo maar boven aan staan of we dat mee doen om de prijzen in de C.L., we zijn Ajax en absoluut geen Liverpool of Real Madrid.

We zullen deze trainer de kans moeten geven want vd Sar staat vierkant achter hem.
Hij heeft hem mede binnen gehaald, dan zal hij hem lang blijven verdedigen.
Bij een tussenjaar had je geen spelers moeten aantrekken van 20 mil plus.. hiermee ga je gewoon simpelweg de titel mee verwachten, en ook de groepsfase had je mogen verwachten met de ingekochte miljoenen
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - maandag 24 oktober 2022 - 10:57   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 24 oktober 2022 - 10:40 schreef nummer10 het volgende:

[..]

Bij een tussenjaar had je geen spelers moeten aantrekken van 20 mil plus.. hiermee ga je gewoon simpelweg de titel mee verwachten, en ook de groepsfase had je mogen verwachten met de ingekochte miljoenen
De titel wel, daar gaan ze altijd voor maar je kan niet verwachten met zo veel nieuwe spelers direct in het 1e jaar door te dringen in de top van Europa.

Jij denkt met geld alles te winnen, alleen met geld pak je geen titels, is ook weer kort door de bocht. Een speler moet zich aan kunnen passen, voelt zich hier niet direct thuis.

Een goed voorbeeld is Alvarez, heeft een poos geduurd dat weten jij en ik

Conceicao is ook een goed voorbeeld, heeft moeite gehad in het begin volgens Schreuder
nummer10
 nummer10 - maandag 24 oktober 2022 - 12:03   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 24 oktober 2022 - 10:57 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

De titel wel, daar gaan ze altijd voor maar je kan niet verwachten met zo veel nieuwe spelers direct in het 1e jaar door te dringen in de top van Europa.

Jij denkt met geld alles te winnen, alleen met geld pak je geen titels, is ook weer kort door de bocht. Een speler moet zich aan kunnen passen, voelt zich hier niet direct thuis.

Een goed voorbeeld is Alvarez, heeft een poos geduurd dat weten jij en ik

Conceicao is ook een goed voorbeeld, heeft moeite gehad in het begin volgens Schreuder
Doordringen in de top heeft ook niemand het over denk ik... Maar kijk is naar Napoli.. ik denk oprecht dat het een kwestie is van goed scouten en een trainer die weet wat die doet.. Remco heeft het al eens gezegd als ik me niet vergis, de aankopen zijn op save en weinig verrassend en dan ook nog eens een trainer die echt hele rare beslissingen maakt of maakte waardoor er gemor kwam en veel kritiek in de spelersgroep waardoor er totaal geen vertrouwen meer in de groep zat.. dat helpt allemaal niet mee natuurlijk..
nummer10
 nummer10 - maandag 24 oktober 2022 - 12:05   quote  deeplink  
Zou timber overigens niet op het middenveld kunnen naast Berghuis en Kudus/Klaassen ervoor.. Alvarez naar bassey

Sanchez/rensch Alvarez bassey wijndal/baas

Timber Berghuis

Kudus/Klaassen

Bergwijn Brobbey tadic

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 24 oktober 2022 door nummer10 --
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - maandag 24 oktober 2022 - 12:52   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 24 oktober 2022 - 12:03 schreef nummer10 het volgende:

[..]

Doordringen in de top heeft ook niemand het over denk ik... Maar kijk is naar Napoli.. ik denk oprecht dat het een kwestie is van goed scouten en een trainer die weet wat die doet.. Remco heeft het al eens gezegd als ik me niet vergis, de aankopen zijn op save en weinig verrassend en dan ook nog eens een trainer die echt hele rare beslissingen maakt of maakte waardoor er gemor kwam en veel kritiek in de spelersgroep waardoor er totaal geen vertrouwen meer in de groep zat.. dat helpt allemaal niet mee natuurlijk..
Nee maar hier ben ik het wel mee eens, dit hoor je mij niet zeggen.
Schreuder valt mij ook zwaar tegen maar misschien ben ik ook te ongeduldig

Ik vind wel dat wij Ajax supporters vele malen kritischer zijn dan bijvoorbeeld Feijenoord en PSV supporters, dit komt omdat wij echt wel verwend zijn.

Ga maar eens een kijkje nemen bij hun hier op headliner, hun accepteren meer is mijn idee
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - maandag 24 oktober 2022 - 12:55   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 24 oktober 2022 - 12:05 schreef nummer10 het volgende:
Zou timber overigens niet op het middenveld kunnen naast Berghuis en Kudus/Klaassen ervoor.. Alvarez naar bassey

Sanchez/rensch Alvarez bassey wijndal/baas

Timber Berghuis

Kudus/Klaassen

Bergwijn Brobbey tadic
Hij zou dit heel goed kunnen zoals ook zijn broer Quinten.
Maar we hebben al zo veel middenvelders en onze verdedigers die dan over blijven komen wellicht te kort.

Al denk ik wel dat Alvarez centraal heel goed kan achter in.
Je zou ook kunnen denken aan Timber als rechtsback en Alvarez op zijn plaats

Ik denk dat Alvarez Bassey wel goed aan stuurt.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 24 oktober 2022 door Jack Huntelaar --
nummer10
 nummer10 - maandag 24 oktober 2022 - 13:09   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 24 oktober 2022 - 12:55 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Hij zou dit heel goed kunnen zoals ook zijn broer Quinten.
Maar we hebben al zo veel middenvelders en onze verdedigers die dan over blijven komen wellicht te kort.

Al denk ik wel dat Alvarez centraal heel goed kan achter in.
Je zou ook kunnen denken aan Timber als rechtsback en Alvarez op zijn plaats

Ik denk dat Alvarez Bassey wel goed aan stuurt.
Dat kan ook indd maar denk je niet dat op deze manier het middenveld nog sterker is dan met een Taylor of Klaassen naast Berghuis.. goeie stofzuiger met voetballend vermogen naast een Berghuis..

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3145
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: RKC - Ajax (zaterdag 22 oktober 2022, 18:45); 1 - 4









0.0097579