BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: RKC - Ajax (zaterdag 22 oktober 2022, 18:45); 1 - 4

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - maandag 24 oktober 2022 - 13:27   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 24 oktober 2022 - 13:09 schreef nummer10 het volgende:

[..]

Dat kan ook indd maar denk je niet dat op deze manier het middenveld nog sterker is dan met een Taylor of Klaassen naast Berghuis.. goeie stofzuiger met voetballend vermogen naast een Berghuis..
Verdedigend goed en hij is opkomend ook sterk maar waar hij nu staat is hij ergens onbetwist al haalt hij de laatste wedstrijden niet de hoogste score
nummer10
 nummer10 - maandag 24 oktober 2022 - 13:44   quote  deeplink  
Achja we gaan het wel zien.. eerst Liverpool maar oprollen :P
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - maandag 24 oktober 2022 - 14:03   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 24 oktober 2022 - 13:44 schreef nummer10 het volgende:
Achja we gaan het wel zien.. eerst Liverpool maar oprollen :P
Hahaha,wakker worden!!! ;-)
remco k
 remco k - maandag 24 oktober 2022 - 15:00   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 24 oktober 2022 - 10:40 schreef nummer10 het volgende:

[..]

Bij een tussenjaar had je geen spelers moeten aantrekken van 20 mil plus.. hiermee ga je gewoon simpelweg de titel mee verwachten, en ook de groepsfase had je mogen verwachten met de ingekochte miljoenen
Dat over de cl is echt onzin. Liverpool heeft een veelvoud van onze begroting en ook Napoli heeft een bijna dubbele begroting dan Ajax.

Als jij al vind dat Ajax kampioen moet worden omdat onze begroting 30% meer is dan die van psv. Dan zou je ook moeten vinden dat Ajax bij voorbaat kansloos was in de cl aangezien de begroting van Napoli bijna het dubbele is als die van Ajax.
nummer10
 nummer10 - maandag 24 oktober 2022 - 15:14   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 24 oktober 2022 - 15:00 schreef remco k het volgende:

[..]

Dat over de cl is echt onzin. Liverpool heeft een veelvoud van onze begroting en ook Napoli heeft een bijna dubbele begroting dan Ajax.

Als jij al vind dat Ajax kampioen moet worden omdat onze begroting 30% meer is dan die van psv. Dan zou je ook moeten vinden dat Ajax bij voorbaat kansloos was in de cl aangezien de begroting van Napoli bijna het dubbele is als die van Ajax.
Had het over uitgave aan de selectie, niet de begroting.. daarbij heb ik never gezegd dat het makkelijk zou zijn toch in de cl.. integendeel heb gelijk gezegd dat Liverpool de grote favoriet is.. en had jij verwacht dat Napoli zo sterk zou zijn dit seizoen ?

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 24 oktober 2022 door nummer10 --
remco k
 remco k - maandag 24 oktober 2022 - 16:06   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 24 oktober 2022 - 15:14 schreef nummer10 het volgende:

[..]

Had het over uitgave aan de selectie, niet de begroting.. daarbij heb ik never gezegd dat het makkelijk zou zijn toch in de cl.. integendeel heb gelijk gezegd dat Liverpool de grote favoriet is.. en had jij verwacht dat Napoli zo sterk zou zijn dit seizoen ?
Napoli en Liverpool hebben een hogere begroting en dus ook veel meer geld uitgegeven aan de selectie.

In jouw logica is het dan dus volkomen logisch dat Ajax niet door gaat.

Napoli werd vorig seizoen al steeds sterker en speelde al vaak goed voetbal.

Napoli heeft aan marktwaarde 190 miljoen aan spelers gehaald deze zomer. Ajax voor 123 miljoen

Selectie Ajax 296 miljoen waard. Die van napoli 480 miljoen. Die van Liverpool 950 miljoen.

Kortom. In jouw eigen logica maakt Ajax geen schijn van kans. En toch ben je altijd boos.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 24 oktober 2022 door remco k --
nummer10
 nummer10 - maandag 24 oktober 2022 - 16:11   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 24 oktober 2022 - 16:06 schreef remco k het volgende:

[..]

Napoli en Liverpool hebben een hogere begroting en dus ook veel meer geld uitgegeven aan de selectie.

In jouw logica is het dan dus volkomen logisch dat Ajax niet door gaat.
Waar is meer geld uitgegeven?

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 24 oktober 2022 door nummer10 --
remco k
 remco k - maandag 24 oktober 2022 - 16:13   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 24 oktober 2022 - 16:11 schreef nummer10 het volgende:

[..]

Waar is meer geld uitgegeven?
Napoli aan spelers waarde 190 miljoen Ajax 123 miljoen.

En daarnaast is dat ook helemaal niet interessant, het gaat toch om de totale selectie en niet alleen om de aankopen van deze zomer te vergelijken, die bepalen de kwaliteit van de groep toch niet.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 24 oktober 2022 door remco k --
nummer10
 nummer10 - maandag 24 oktober 2022 - 16:17   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 24 oktober 2022 - 16:06 schreef remco k het volgende:

[..]

Napoli en Liverpool hebben een hogere begroting en dus ook veel meer geld uitgegeven aan de selectie.

In jouw logica is het dan dus volkomen logisch dat Ajax niet door gaat.

Napoli werd vorig seizoen al steeds sterker en speelde al vaak goed voetbal.

Napoli heeft aan marktwaarde 190 miljoen aan spelers gehaald deze zomer. Ajax voor 123 miljoen

Selectie Ajax 296 miljoen waard. Die van napoli 480 miljoen. Die van Liverpool 950 miljoen.

Kortom. In jouw eigen logica maakt Ajax geen schijn van kans. En toch ben je altijd boos.
Altijd boos? Boos op het vertoonde spel, ja.. boos op een trainer met vreemde keuzes die een blijde nog kan zien? Ja ook dat...

En zoals jij ook weet is de bal altijd rond en kan er van alles gebeuren..

Maar NORMAAL gesproken behoord Ajax gewoon kampioen te worden..
Scout2
 Scout2 - maandag 24 oktober 2022 - 17:25   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 24 oktober 2022 - 15:00 schreef remco k het volgende:

[..]

Dat over de cl is echt onzin. Liverpool heeft een veelvoud van onze begroting en ook Napoli heeft een bijna dubbele begroting dan Ajax.

Als jij al vind dat Ajax kampioen moet worden omdat onze begroting 30% meer is dan die van psv. Dan zou je ook moeten vinden dat Ajax bij voorbaat kansloos was in de cl aangezien de begroting van Napoli bijna het dubbele is als die van Ajax.
Geld zegt niet alles, je verschuilen achter een begroting is laf en toont aan dat je de werkelijke problemen niet wil toegeven.

En dat is puur het beleid, we hebben een tijd lang een zeer goed beleid gevoerd echter is er een kantelpunt gekomen men heeft moeite dit in te zien, en toe te gegeven.

Cl uitschakeling zag iedere kenner aankomen.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - maandag 24 oktober 2022 - 18:27   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 24 oktober 2022 - 17:25 schreef Scout2 het volgende:

[..]

Geld zegt niet alles, je verschuilen achter een begroting is laf en toont aan dat je de werkelijke problemen niet wil toegeven.

En dat is puur het beleid, we hebben een tijd lang een zeer goed beleid gevoerd echter is er een kantelpunt gekomen men heeft moeite dit in te zien, en toe te gegeven.

Cl uitschakeling zag iedere kenner aankomen.
Nee maar het kan nog ;-)
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - maandag 24 oktober 2022 - 18:30   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 24 oktober 2022 - 16:17 schreef nummer10 het volgende:

[..]

Altijd boos? Boos op het vertoonde spel, ja.. boos op een trainer met vreemde keuzes die een blijde nog kan zien? Ja ook dat...

En zoals jij ook weet is de bal altijd rond en kan er van alles gebeuren..

Maar NORMAAL gesproken behoord Ajax gewoon kampioen te worden..
Ajax wordt toch elk jaar kampioen???

Maar indien niet dan volgend jaar beter, slaap ik niet slechter van, worden ze misschien wakker in Amsterdam.
Weten ze dat ze verkeerd bezig zijn of de ander gewoon nog beter is, voor mij geen schande!

Jij bent waarschijnlijk zo'n supporter indien ze 3x geen kampioen zijn geworden geen supporter meer ben

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 24 oktober 2022 door Jack Huntelaar --
remco k
 remco k - maandag 24 oktober 2022 - 18:53   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 24 oktober 2022 - 16:17 schreef nummer10 het volgende:

[..]

Altijd boos? Boos op het vertoonde spel, ja.. boos op een trainer met vreemde keuzes die een blijde nog kan zien? Ja ook dat...

En zoals jij ook weet is de bal altijd rond en kan er van alles gebeuren..

Maar NORMAAL gesproken behoord Ajax gewoon kampioen te worden..
Dat is mooi hè. In de eredivisie moet Ajax van je kampioen worden en geef je als reden omdat Ajax een groter budget hebt.

Ach ja, succes ermee, dit is toch kansloos.
remco k
 remco k - maandag 24 oktober 2022 - 18:54   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 24 oktober 2022 - 17:25 schreef Scout2 het volgende:

[..]

Geld zegt niet alles, je verschuilen achter een begroting is laf en toont aan dat je de werkelijke problemen niet wil toegeven.

En dat is puur het beleid, we hebben een tijd lang een zeer goed beleid gevoerd echter is er een kantelpunt gekomen men heeft moeite dit in te zien, en toe te gegeven.

Cl uitschakeling zag iedere kenner aankomen.
Kerel, je hebt de geschiedenis van deze discussie niet meegekregen.

Ik ben het namelijk volledig met je eens.
Scout2
 Scout2 - maandag 24 oktober 2022 - 19:05   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 24 oktober 2022 - 18:54 schreef remco k het volgende:

[..]

Kerel, je hebt de geschiedenis van deze discussie niet meegekregen.

Ik ben het namelijk volledig met je eens.
Ah ok, Sry :)

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 24 oktober 2022 door Scout2 --
nummer10
 nummer10 - maandag 24 oktober 2022 - 19:26   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 24 oktober 2022 - 18:30 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Ajax wordt toch elk jaar kampioen???

Maar indien niet dan volgend jaar beter, slaap ik niet slechter van, worden ze misschien wakker in Amsterdam.
Weten ze dat ze verkeerd bezig zijn of de ander gewoon nog beter is, voor mij geen schande!

Jij bent waarschijnlijk zo'n supporter indien ze 3x geen kampioen zijn geworden geen supporter meer ben
Als dat zo was had ik de moet allang opgegeven in de slechte jaren ;)
nummer10
 nummer10 - maandag 24 oktober 2022 - 19:33   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 24 oktober 2022 - 18:53 schreef remco k het volgende:

[..]

Dat is mooi hè. In de eredivisie moet Ajax van je kampioen worden en geef je als reden omdat Ajax een groter budget hebt.

Ach ja, succes ermee, dit is toch kansloos.
Nee denk dat we precies het zelfde bedoelen... Dat de bal rond blijft en geld niet altijd wat zegt, ook niet in nl, en dat klopt.. echter vind ik, dat dit niet mag gebeuren.. in een toernooi vind ik dat anders, kijk maar naar de beker..
remco k
 remco k - maandag 24 oktober 2022 - 20:42   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 24 oktober 2022 - 19:33 schreef nummer10 het volgende:

[..]

Nee denk dat we precies het zelfde bedoelen... Dat de bal rond blijft en geld niet altijd wat zegt, ook niet in nl, en dat klopt.. echter vind ik, dat dit niet mag gebeuren.. in een toernooi vind ik dat anders, kijk maar naar de beker..
Wij hebben deze discussie eerder gehad. Toen bleef je juist kei en keihard beweren dat het Ajax moet winnen omdat ze meer geld te besteden hebben.

Bijzonder.
nummer10
 nummer10 - maandag 24 oktober 2022 - 20:53   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 24 oktober 2022 - 20:42 schreef remco k het volgende:

[..]

Wij hebben deze discussie eerder gehad. Toen bleef je juist kei en keihard beweren dat het Ajax moet winnen omdat ze meer geld te besteden hebben.

Bijzonder.
Dat zeg ik nu toch ook.. IK VIND (mijn mening) dat ze kampioen moeten worden en gefaald als ze het niet halen, maar het kan gebeuren en dat is wat jij zegt en dat klopt, maar zou niet mogen.. dus nee, niks anders..
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - dinsdag 25 oktober 2022 - 02:25   quote  deeplink  
Hahahahaha
remco k
 remco k - dinsdag 25 oktober 2022 - 09:55   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 24 oktober 2022 - 20:53 schreef nummer10 het volgende:

[..]

Dat zeg ik nu toch ook.. IK VIND (mijn mening) dat ze kampioen moeten worden en gefaald als ze het niet halen, maar het kan gebeuren en dat is wat jij zegt en dat klopt, maar zou niet mogen.. dus nee, niks anders..
Zeker wel, want die vlieger gaat voor jezelf in de cl niet op.

Volgens jouw logica moeten Napoli en Liverpool met twee vingers in de neus door naar de volgende ronde.
nummer10
 nummer10 - dinsdag 25 oktober 2022 - 10:51   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 25 oktober 2022 - 09:55 schreef remco k het volgende:

[..]

Zeker wel, want die vlieger gaat voor jezelf in de cl niet op.

Volgens jouw logica moeten Napoli en Liverpool met twee vingers in de neus door naar de volgende ronde.
Zoals jij ook weet heb je altijd uitzonderingen.. maar wie zijn er de laatste jaren het verste gekomen in de cl? Precies de clubs met het grote geld.. en af en toe een uitschieter van een wat kleinere club met minder geld.. kortom, clubs die veel te besteden hebben behoren hoge ogen te gooien, zo niet hebben ze gefaald..

Ajax heeft veruit het meeste te besteden in Nederland dus behoren ze kampioen te worden, zo niet ben je gefaald..

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 25 oktober 2022 door nummer10 --
Loetje
 Loetje - dinsdag 25 oktober 2022 - 16:08   quote  deeplink  
..

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 25 oktober 2022 door Loetje --
Loetje
 Loetje - dinsdag 25 oktober 2022 - 16:09   quote  deeplink  
..

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 25 oktober 2022 door Loetje --
remco k
 remco k - dinsdag 25 oktober 2022 - 19:14   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 25 oktober 2022 - 10:51 schreef nummer10 het volgende:

[..]

Zoals jij ook weet heb je altijd uitzonderingen.. maar wie zijn er de laatste jaren het verste gekomen in de cl? Precies de clubs met het grote geld.. en af en toe een uitschieter van een wat kleinere club met minder geld.. kortom, clubs die veel te besteden hebben behoren hoge ogen te gooien, zo niet hebben ze gefaald..

Ajax heeft veruit het meeste te besteden in Nederland dus behoren ze kampioen te worden, zo niet ben je gefaald..
Er zijn een groot aantal clubs die extreem veel geld te besteden hebben en de cl gewoon niet winnen. Psg en city zijn de mooiste voorbeelden. Die worden nu al jarenlang verslagen.
nummer10
 nummer10 - dinsdag 25 oktober 2022 - 20:53   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 25 oktober 2022 - 19:14 schreef remco k het volgende:

[..]

Er zijn een groot aantal clubs die extreem veel geld te besteden hebben en de cl gewoon niet winnen. Psg en city zijn de mooiste voorbeelden. Die worden nu al jarenlang verslagen.
Vaak van andere clubs met niet veel minder geld... Jammer dat we de jaren niet meer hebben dat het geld gewoon niet zoon grote rol speelt...

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3145
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: RKC - Ajax (zaterdag 22 oktober 2022, 18:45); 1 - 4









0.0094997