BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Ajax - Liverpool (woensdag 26 oktober, 21.00 uur) UEFA Champions League 0-3

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - woensdag 26 oktober 2022 - 22:48   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 26 oktober 2022 - 22:47 schreef Loetje het volgende:
Publiek is net zo kut als dit hele Ajax.

Ajax lijkt als vanouds hartstikke ziek en maak me grote zorgen. Op deze manier ga je geen kampioen worden en nog erger, je gaat naar de afgrond.
Daar ben ik ook bang voor.
Vd Sar, H2 en Schreuder opzouten maar
Loetje
 Loetje - woensdag 26 oktober 2022 - 22:50   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 26 oktober 2022 - 22:47 schreef Jack Huntelaar het volgende:
Ajax leeg gekocht, met een trainer die precies op tijd is opgestapt
Maar dit laat je je ook gebeuren he.

Opnieuw bouwen hoort erbij. Maar daarbij wordt alles waar we voor stonden overboord gegooid en dat trek ik heel, heel slecht.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - woensdag 26 oktober 2022 - 22:51   quote  deeplink  
Bassey deed het vanavond niet verkeerd, gaat er wel komen
remco k
 remco k - woensdag 26 oktober 2022 - 22:51   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 26 oktober 2022 - 22:47 schreef Loetje het volgende:
Publiek is net zo kut als dit hele Ajax.

Ajax lijkt als vanouds hartstikke ziek en maak me grote zorgen. Op deze manier ga je geen kampioen worden en nog erger, je gaat naar de afgrond.
Toen ik het in februari zei werd ik door vrijwel iedereen voor gek verklaard.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - woensdag 26 oktober 2022 - 22:52   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 26 oktober 2022 - 22:50 schreef Loetje het volgende:

[..]

Maar dit laat je je ook gebeuren he.

Opnieuw bouwen hoort erbij. Maar daarbij wordt alles waar we voor stonden overboord gegooid en dat trek ik heel, heel slecht.
Inderdaad, alles voor de knaken.

Ze hadden er een paar aan hun contract kunnen houden
pth
 pth - woensdag 26 oktober 2022 - 22:52   quote  deeplink  
Wanbeleid en terug bij af. Sterker gaan zo aan de rand van de afgrond komen. Je verliest je rechtsback en je koopt een linksback, je verliest je rechtsbuiten en je koopt nog een linksbuiten, je kan een top keeper binnenhalen maar denkt het wel af te kunnen met de bejaardensoos, je verliest je LCV en komt op de proppen met Bassey waarvan het laatste scouting rapport uit zijn tijd bij Leicester stamde en als klap op de vuurpijl stel je een pratende penis aan als hoofdcoach terwijl het slechts een leuk assistentje is. Zelden zo veel achterlijkheid bij elkaar gezien.
Loetje
 Loetje - woensdag 26 oktober 2022 - 22:53   quote  deeplink  
Mocht het tot de EL komen... Barcelona, Arsenal, Juventus, United, Sevilla, Atletico... Tenminste, de meeste gaan daar spelen...

En dan wij... Whahahahahaha
Jaccio
 Jaccio - woensdag 26 oktober 2022 - 22:53   quote  deeplink  
Overmars terug smeken en vanuit huis laten werken. Thuiswerken is de nieuwe norm.
Niet voorzien van telefoonnummers van vrouwelijke collega's en zou prima moeten kunnen lijkt me.
Jaccio
 Jaccio - woensdag 26 oktober 2022 - 22:54   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 26 oktober 2022 - 22:53 schreef Loetje het volgende:
Mocht het tot de EL komen... Barcelona, Arsenal, Juventus, United, Sevilla, Atletico... Tenminste, de meeste gaan daar spelen...

En dan wij... Whahahahahaha
Haha belooft veel goeds
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - woensdag 26 oktober 2022 - 22:54   quote  deeplink  
Het zit vanaf vd Sar al niet goed

Blijven jullie nou achter over leunen RVC ??????
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - woensdag 26 oktober 2022 - 22:55   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 26 oktober 2022 - 22:53 schreef Loetje het volgende:
Mocht het tot de EL komen... Barcelona, Arsenal, Juventus, United, Sevilla, Atletico... Tenminste, de meeste gaan daar spelen...

En dan wij... Whahahahahaha
Whahahahaha laten we maar afhaken in Europa
remco k
 remco k - woensdag 26 oktober 2022 - 22:55   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 26 oktober 2022 - 22:47 schreef Jack Huntelaar het volgende:
Ajax leeg gekocht, met een trainer die precies op tijd is opgestapt
Ik vind dat excuus dus echt grote onzin.

Als je heel eerlijk bent, welke spelers zijn er dan allemaal nieuw in deze basis opstelling?

Pasveer
Rensch timber Bassey blind
Alvarez berghuis
Klaassen
Bergwijn Brobbey tadic.

Dat zijn echt maar twee spelers die er vorig jaar niet speelden.
Rensch is niet nieuw, die heeft inmiddels 62 wedstrijden gespeeld. Brobbey kent het spel ook en speelde ook voldoende.
Ja de bank is compleet vernieuwd, maar iedereen praat over 7 basis spelers en dat is gewoon bullshit.
remco k
 remco k - woensdag 26 oktober 2022 - 22:56   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 26 oktober 2022 - 22:48 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Daar ben ik ook bang voor.
Vd Sar, H2 en Schreuder opzouten maar
Vd sar is juist een hele solide basis geweest en met name intern is men heel erg blij en tevreden met hem. Ik zou echt geen enkele reden kunnen bedenken waarom hij weg zou moeten.
pth
 pth - woensdag 26 oktober 2022 - 23:00   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 26 oktober 2022 - 22:55 schreef remco k het volgende:

[..]

Ik vind dat excuus dus echt grote onzin.

Als je heel eerlijk bent, welke spelers zijn er dan allemaal nieuw in deze basis opstelling?

Pasveer
Rensch timber Bassey blind
Alvarez berghuis
Klaassen
Bergwijn Brobbey tadic.

Dat zijn echt maar twee spelers die er vorig jaar niet speelden.
Rensch is niet nieuw, die heeft inmiddels 62 wedstrijden gespeeld. Brobbey kent het spel ook en speelde ook voldoende.
Ja de bank is compleet vernieuwd, maar iedereen praat over 7 basis spelers en dat is gewoon bullshit.
Inderdaad grote onzin als je Gravenberch, Antony, Mazraoui en Martinez verliest en je krijgt er Bassey, Sanchez, een lamme versie van Bergwijn voor terug en bovendien top assistentje Schreuder om er een totale puinbak van te maken. Het spijt me maar recht lullen wat zo krom is als een banaan dat is pas bullshit.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 26 oktober 2022 door pth --
Loetje
 Loetje - woensdag 26 oktober 2022 - 23:01   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 26 oktober 2022 - 22:56 schreef remco k het volgende:

[..]

Vd sar is juist een hele solide basis geweest en met name intern is men heel erg blij en tevreden met hem. Ik zou echt geen enkele reden kunnen bedenken waarom hij weg zou moeten.
Even eerlijk, waarin heeft Van der Sar tot nu toe bewezen de perfecte AD te zijn voor Ajax? Ik zie het vooralsnog niet. Hij bleef relatief geruisloos naast een sterk persoon als Overmars. Maar ik vind hem ten eerste net even te afwezig en ten tweede, ik zie heel veel paniek binnen de club wat niet uitstraalt dat er rust is. Zie de recente reacties van Schreuder en Hamstra. Nu hoeft dat niet perse door Van der Sar te komen, maar dat het heel onrustig is, staat voor mij vast. Ook omtrent Overmars reageerde hij bijvoorbeeld veel te laat

In de vorige periode gebeurde er ook veel en toch bleef het intern rustig.

Nogmaals, ik zeg niet dat hij slecht is, maar om nou te zeggen dat het goed is, heb ik echt veel en veel te weinig aanknopingspunten voor
pth
 pth - woensdag 26 oktober 2022 - 23:04   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 26 oktober 2022 - 22:56 schreef remco k het volgende:

[..]

Vd sar is juist een hele solide basis geweest en met name intern is men heel erg blij en tevreden met hem. Ik zou echt geen enkele reden kunnen bedenken waarom hij weg zou moeten.
Betrokkene is totaal onzichtbaar nu het echt wel crisis is. Kan mij het rotten dat ie zo’n toffe peer tijdens de teambuilding is en dat de kantine juffrouw met hem wegloopt, moet een keer gaan doen waar ie voor aangenomen is en dat is zware besluiten nemen. CEO van een mega bedrijf die nauwelijks fatsoenlijk uit zijn woorden kan komen.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - woensdag 26 oktober 2022 - 23:06   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 26 oktober 2022 - 22:56 schreef remco k het volgende:

[..]

Vd sar is juist een hele solide basis geweest en met name intern is men heel erg blij en tevreden met hem. Ik zou echt geen enkele reden kunnen bedenken waarom hij weg zou moeten.
Omdat hij te soft is, kruipt weg
Vorig seizoen moest ten Hag de pers inlichten over Overmars

Ajax een grote club in Europa is af gegaan als een gieter in de Champions League, kinderlijk afgemaakt.

Doe iets, what ever...
Laat een een envelop vallen in de bus van Schreuder, of stelt een nieuwe technisch directeur aan maar doe iets, kruipt niet weg

Er moet namelijk iets gebeuren
Loetje
 Loetje - woensdag 26 oktober 2022 - 23:06   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 26 oktober 2022 - 23:04 schreef pth het volgende:

[..]

Betrokkene is totaal onzichtbaar nu het echt wel crisis is. Kan mij het rotten dat ie zo’n toffe peer tijdens de teambuilding is en dat de kantine juffrouw met hem wegloopt, moet een keer gaan doen waar ie voor aangenomen is en dat is zware besluiten nemen. CEO van een mega bedrijf die nauwelijks fatsoenlijk uit zijn woorden kan komen.
Je kan ook gewoon intern actief zijn he, dat weten wij niet en mogen wij ook niet over oordelen.

Echter, ik zie bij veel mensen paniek en dat zijn mensen vanuit de staf en bestuur. Dat geeft mij in ieder geval aanleiding om te denken dat het niet rustig is.
Loetje
 Loetje - woensdag 26 oktober 2022 - 23:07   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 26 oktober 2022 - 23:06 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Omdat hij te soft is, kruipt weg
Vorig seizoen moest ten Hag de pers inlichten over Overmars

Ajax een grote club in Europa is af gegaan als een gieter in de Champions League, kinderlijk afgemaakt.

Doe iets, what ever...
Laat een een envelop vallen in de bus van Schreuder, of stelt een nieuwe technisch directeur aan maar doe iets, kruipt niet weg

Er moet namelijk iets gebeuren
Nouja, dat laatste. Ajax lijkt echt ineens op de tijd voor Cruijff nu. Dat is verdomd eng
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - woensdag 26 oktober 2022 - 23:10   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 26 oktober 2022 - 22:55 schreef remco k het volgende:

[..]

Ik vind dat excuus dus echt grote onzin.

Als je heel eerlijk bent, welke spelers zijn er dan allemaal nieuw in deze basis opstelling?

Pasveer
Rensch timber Bassey blind
Alvarez berghuis
Klaassen
Bergwijn Brobbey tadic.

Dat zijn echt maar twee spelers die er vorig jaar niet speelden.
Rensch is niet nieuw, die heeft inmiddels 62 wedstrijden gespeeld. Brobbey kent het spel ook en speelde ook voldoende.
Ja de bank is compleet vernieuwd, maar iedereen praat over 7 basis spelers en dat is gewoon bullshit.
De aanwinsten komen te kort, maken Ajax niet beter laat staan even goed dan vorig seizoen.
Schreuder doet zo maar wat heb ik het idee
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - woensdag 26 oktober 2022 - 23:10   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 26 oktober 2022 - 23:00 schreef pth het volgende:

[..]

Inderdaad grote onzin als je Gravenberch, Antony, Mazraoui en Martinez verliest en je krijgt er Bassey, Sanchez, een lamme versie van Bergwijn voor terug en bovendien top assistentje Schreuder om er een totale puinbak van te maken. Het spijt maar recht lullen wat zo krom is als een banaan dat is pas bullshit.
Zo is het inderdaad
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - woensdag 26 oktober 2022 - 23:11   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 26 oktober 2022 - 23:01 schreef Loetje het volgende:

[..]

Even eerlijk, waarin heeft Van der Sar tot nu toe bewezen de perfecte AD te zijn voor Ajax? Ik zie het vooralsnog niet. Hij bleef relatief geruisloos naast een sterk persoon als Overmars. Maar ik vind hem ten eerste net even te afwezig en ten tweede, ik zie heel veel paniek binnen de club wat niet uitstraalt dat er rust is. Zie de recente reacties van Schreuder en Hamstra. Nu hoeft dat niet perse door Van der Sar te komen, maar dat het heel onrustig is, staat voor mij vast. Ook omtrent Overmars reageerde hij bijvoorbeeld veel te laat

In de vorige periode gebeurde er ook veel en toch bleef het intern rustig.

Nogmaals, ik zeg niet dat hij slecht is, maar om nou te zeggen dat het goed is, heb ik echt veel en veel te weinig aanknopingspunten voor
Hij moet nu op staan, niet weg kruipen
remco k
 remco k - woensdag 26 oktober 2022 - 23:19   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 26 oktober 2022 - 23:00 schreef pth het volgende:

[..]

Inderdaad grote onzin als je Gravenberch, Antony, Mazraoui en Martinez verliest en je krijgt er Bassey, Sanchez, een lamme versie van Bergwijn voor terug en bovendien top assistentje Schreuder om er een totale puinbak van te maken. Het spijt maar recht lullen wat zo krom is als een banaan dat is pas bullshit.
Het gaat over automatismen. Taylor Brobbey en rensch hebben gewoon laten zien dat ze dat vorig seizoen wel hadden en dit elftal wordt nu compleet verneukt.
pth
 pth - woensdag 26 oktober 2022 - 23:21   quote  deeplink  
Goed interview met Hamstra: “weet jij wel hoe vaak Ajax de afgelopen 8 jaar heeft overwintert? Nou, maar twee keer”. Feitelijk juist, maar totaal nietszeggend. Nog zo’n pratende penis in een Ajax kostuum. Vanavond nog voorgoed het stadion uit trappen die loser.
pth
 pth - woensdag 26 oktober 2022 - 23:23   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 26 oktober 2022 - 23:19 schreef remco k het volgende:

[..]

Het gaat over automatismen. Taylor Brobbey en rensch hebben gewoon laten zien dat ze dat vorig seizoen wel hadden en dit elftal wordt nu compleet verneukt.
Het is gewoon wanbeleid van een stel zeer goed betaalde pratende penissen, die nog minder verstand van voetbal hebben dan ik thuis op de bank. Stelletje eikeltjes die Ajax van sensatie naar lachwekkende droeftoeters hebben gebracht en dat in een paar maanden tijd. Sar, H2, Schreudertje allemaal totaal incompetent.
remco k
 remco k - woensdag 26 oktober 2022 - 23:24   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 26 oktober 2022 - 23:06 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Omdat hij te soft is, kruipt weg
Vorig seizoen moest ten Hag de pers inlichten over Overmars

Ajax een grote club in Europa is af gegaan als een gieter in de Champions League, kinderlijk afgemaakt.

Doe iets, what ever...
Laat een een envelop vallen in de bus van Schreuder, of stelt een nieuwe technisch directeur aan maar doe iets, kruipt niet weg

Er moet namelijk iets gebeuren
Als ze binnen Ajax bedacht hebben om hier een lange termijn visie van te maken, dan snap ik heel goed dat ze Scheuder niet weg zullen sturen. Het zijn bij heel veel hele grote bedrijven juist meestal niet de AD die naar buiten treden met informatie of persconferenties.
Op Spanje na zie je dat uberhaubt zelden gebeuren.

Die man is in de luwte hoofdverantwoordelijk voor alle succes van de afgelopen 12 jaar.

Overmars is ook een tijd lang als een of andere Juda afgeschilderd, dat vond ik toen al belachelijk en dit vind ik net zo belachelijk.

Het is overigens ook niet zo dat een AD eventjes zelf wat beslissingen kan nemen op dit vlak hè, daar heb je vaak gewoon een rvc voor nodig en als je serieuze beleidsmatige veranderingen wil doorvoeren moet dat ook gewoon goedgekeurd worden door een or.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - woensdag 26 oktober 2022 - 23:26   quote  deeplink  
Tja iemand binnen halen met inzicht.

Je moet eerst zorgen dat het achterin pot dicht is

Laat Ajax er voor zorgen dat het vriendje van Danny Blind, Lowietje na het WK niet met pensioen gaat

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 26 oktober 2022 door Jack Huntelaar --
remco k
 remco k - woensdag 26 oktober 2022 - 23:27   quote  deeplink  
Wat mij opvalt aan de analist Bogarde is dat er nu geen begrip is voor elkaar en met elkaar voor afspraken, hij vertelde dat men onder ten Hag dagelijks bezig waren met onderlinge afstanden, afspraken maken en nakomen en weten wat een ander doet.

Tsja dat mis ik echt allemaal, en mensen die zeggen dat het cl succes van Ajax destijds de verdienste was van Schreuder en niet van ten Hag moeten een pilletje nemen. Dat geeft wel aan dat ten Hag een absolute top trainer is en was en dat wij in een heel diep gat vallen.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - woensdag 26 oktober 2022 - 23:27   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 26 oktober 2022 - 23:27 schreef remco k het volgende:
Wat mij opvalt aan de analist Bogarde is dat er nu geen begrip is voor elkaar en met elkaar voor afspraken, hij vertelde dat men onder ten Hag dagelijks bezig waren met onderlinge afstanden, afspraken maken en nakomen en weten wat een ander doet.

Tsja dat mis ik echt allemaal, en mensen die zeggen dat het cl succes van Ajax destijds de verdienste was van Schreuder en niet van ten Hag moeten een pilletje nemen. Dat geeft wel aan dat ten Hag een absolute top trainer is en was en dat wij in een heel diep gat vallen.
Eens!
pth
 pth - woensdag 26 oktober 2022 - 23:32   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 26 oktober 2022 - 23:24 schreef remco k het volgende:

[..]

Als ze binnen Ajax bedacht hebben om hier een lange termijn visie van te maken, dan snap ik heel goed dat ze Scheuder niet weg zullen sturen. Het zijn bij heel veel hele grote bedrijven juist meestal niet de AD die naar buiten treden met informatie of persconferenties.
Op Spanje na zie je dat uberhaubt zelden gebeuren.

Die man is in de luwte hoofdverantwoordelijk voor alle succes van de afgelopen 12 jaar.

Overmars is ook een tijd lang als een of andere Juda afgeschilderd, dat vond ik toen al belachelijk en dit vind ik net zo belachelijk.

Het is overigens ook niet zo dat een AD eventjes zelf wat beslissingen kan nemen op dit vlak hè, daar heb je vaak gewoon een rvc voor nodig en als je serieuze beleidsmatige veranderingen wil doorvoeren moet dat ook gewoon goedgekeurd worden door een or.
In een normaal bedrijf beslist de RVC helemaal niks, maar toetst het beleid van het bestuur achteraf. Niet bij Ajax, daar bepalen hockey trutjes en golf lullo’s welke spelers er wel en niet komen. En oh ja laat de AD de enige zijn met iets van status nadat Overmars weg is gestuurd en twee laat ik het netjes zeggen H-tjes met nauwelijks ervaring noch netwerk het gat moeten vullen. Dan moet je opstaan als AD en de touwtjes in handen nemen. Of zou een top voetballer als van de Sar niet kunnen zien dat een rechtsback verliezen en een linksback kopen, een rechtsbuiten verliezen en nog een linksbuiten kopen (etc. etc.) een beetje vreemd is en desastreuze gevolgen voor je elftal kan hebben? Ben ik nou zo slim of is Flappie zo stom!

Zeker jammer dat Overmars weg is. Had nu geen foto’s van zijn eigen leuter hoeven rond te sturen, maar had foto’s van die pratende penis langs de lijn kunnen rondstrooien en daar was niemand over gevallen.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 26 oktober 2022 door pth --
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - woensdag 26 oktober 2022 - 23:46   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 26 oktober 2022 - 23:32 schreef pth het volgende:

[..]

In een normaal bedrijf beslist de RVC helemaal niks, maar toetst het beleid van het bestuur achteraf. Niet bij Ajax, daar bepalen hockey trutjes en golf lullo’s welke spelers er wel en niet komen. En oh ja laat de AD de enige zijn met iets van status nadat Overmars weg is gestuurd en twee laat ik het netjes zeggen H-tjes met nauwelijks ervaring noch netwerk het gat moeten vullen. Dan moet je opstaan als AD en de touwtjes in handen nemen. Of zou een top voetballer als van de Sar niet kunnen zien dat een rechtsback verliezen en een linksback kopen, een rechtsbuiten verliezen en nog een linksbuiten kopen (etc. etc.) een beetje vreemd is en desastreuze gevolgen voor je elftal kan hebben? Ben ik nou zo slim of is Flappie zo stom!

Zeker jammer dat Overmars weg is. Had nu geen foto’s van zijn eigen leuter hoeven rond te sturen, maar had foto’s van die pratende penis langs de lijn kunnen rondstrooien en daar was niemand over gevallen.
Whahahahaha er zit een kern van waarheid in
Loetje
 Loetje - donderdag 27 oktober 2022 - 00:32   quote  deeplink  
Ik ben normaliter niet van het ongegeneerd afzeiken van iemand, maar Pth, ik lig al een uur dubbel van je bijnaam voor Schreuder. Onze pratende Penis.

Ik stel voor dat iedereen hier hem voortaan zo noemt hier.
remco k
 remco k - donderdag 27 oktober 2022 - 08:10   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 26 oktober 2022 - 23:32 schreef pth het volgende:

[..]

In een normaal bedrijf beslist de RVC helemaal niks, maar toetst het beleid van het bestuur achteraf. Niet bij Ajax, daar bepalen hockey trutjes en golf lullo’s welke spelers er wel en niet komen. En oh ja laat de AD de enige zijn met iets van status nadat Overmars weg is gestuurd en twee laat ik het netjes zeggen H-tjes met nauwelijks ervaring noch netwerk het gat moeten vullen. Dan moet je opstaan als AD en de touwtjes in handen nemen. Of zou een top voetballer als van de Sar niet kunnen zien dat een rechtsback verliezen en een linksback kopen, een rechtsbuiten verliezen en nog een linksbuiten kopen (etc. etc.) een beetje vreemd is en desastreuze gevolgen voor je elftal kan hebben? Ben ik nou zo slim of is Flappie zo stom!

Zeker jammer dat Overmars weg is. Had nu geen foto’s van zijn eigen leuter hoeven rond te sturen, maar had foto’s van die pratende penis langs de lijn kunnen rondstrooien en daar was niemand over gevallen.
In bedrijven waar men werkt met een rvc is dat heel verschillend wat daar de bevoegdheden van zijn. Er zijn bedrijven waar een rvc wel opdrachten kunnen verstrekken en soms ook beslissingen tegen kunnen houden.

Hamstra vind ik overigens een flapdrol, maar waar hij wel degelijk gelijk in heeft is dat we de afgelopen 8 jaar maar twee keer overwinterd hebben in Europa en dat nu ineens als fans als eis hebben gesteld.
Ook hebben we nu twee punten meer dan vorig jaar in dezelfde wedstrijden.

Qua prestaties is het dus niet zoveel anders dan anders, echter is de manier waarop en het kansloze eraan verschrikkelijk frustrerend.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - donderdag 27 oktober 2022 - 08:45   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 27 oktober 2022 - 00:32 schreef Loetje het volgende:
Ik ben normaliter niet van het ongegeneerd afzeiken van iemand, maar Pth, ik lig al een uur dubbel van je bijnaam voor Schreuder. Onze pratende Penis.

Ik stel voor dat iedereen hier hem voortaan zo noemt hier.
Ik vind flappie voor vd Sar ook wel iets hebben, hahahaha..
wvb
 wvb - donderdag 27 oktober 2022 - 10:12   quote  deeplink  
Kommer en kwel in Amsterdam.
Iedereen dekt zich in.
De trainer, de directeur, de technische staf.
Veel aankopen, blijken geen "gouden greep", je speelt ook hoog spel door zulke hoge transfersommen op te hoesten. Indien twijfel over potentiële aankopen/aanwinsten, wacht, val terug op eigen jeugd, eigen kweek en talenten, totdat je denkt verdorie, nu hebben we toch een enorm talent in het vizier, voor een betaalbare prijs.
Wat doet die makelaar van Schreuder en Tadic daar, hetzelfde voor die duitse assistent, moest die nu ook zo nodig op de loonlijst.
Een Argentijn willen kopen, daarna huren voor veel geld, geen pottenbreker.
Ik zie een wekelijks stuntelende keeper, een kwakkelende verdediging, spelers die al vele wedstrijden ondermaats presteren, welke echter niet gewisseld worden.
Kudus is voetballer met een goede techniek, laat hem niet verpieteren, leuk om naar te kijken. Huntelaar behoudt hem, hij heeft veel voor de club betekend, maak hem spitsentrainer.
Indien as weekend verlies van een getergd PSV, er zullen geheid koppen gaan rollen.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 27 oktober 2022 door wvb --
bertus bikkel
 bertus bikkel - donderdag 27 oktober 2022 - 11:55   quote  deeplink  
Ach, je kon het vooraf wel invullen. Het viel me nog mee het eerste halfuur leuk meegedaan. Liverpool wachtte een beetje af. Daarna gingen ze ff tandje hoger en ben je kansloos wederom. Dit is ons niveau momenteel. Op het eerste half uur voort borduren en lekker 2 weken hard trainen voor PSV. Als die hoge ballen gaan spelen op Luuk de Jong ben je ook dan vrij kansloos vrees ik....
nummer10
 nummer10 - donderdag 27 oktober 2022 - 12:27   quote  deeplink  
Ik mis gewoon Bogarde... De man die niet nodig was volgens Schreuder... Nee daar zit nu een nikszeggende mof... En waar ligt het grootste probleem, achterin, het deel wat Bogarde opzich nam.. ohja en een trainer die het spelletje snapt mis ik ook..
remco k
 remco k - donderdag 27 oktober 2022 - 12:47   quote  deeplink  
Wij zouden ook zomaar eens met een flinke nederlaag naar huis gestuurd kunnen worden uit Schotland.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - donderdag 27 oktober 2022 - 14:38   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 27 oktober 2022 - 12:47 schreef remco k het volgende:
Wij zouden ook zomaar eens met een flinke nederlaag naar huis gestuurd kunnen worden uit Schotland.
Mocht dit zo zijn dan kan Schreuder zijn koffers in pakken, dan is er geen reden om hem aan te houden
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - donderdag 27 oktober 2022 - 14:53   quote  deeplink  
Wie je als trainer voor deze groep zet, zal het absoluut niet slechter doen.

Dus waarom niet direct vervangen?
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - donderdag 27 oktober 2022 - 16:43   quote  deeplink  
Volgens Bogarde was er totaal geen communicatie in deze groep.

Iets wat voorheen dagelijks op de training aandacht aan geschonken werd.

Ik was destijds een voorstander voor Schreuder maar ben er nu helemaal klaar mee.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 27 oktober 2022 door Jack Huntelaar --
remco k
 remco k - donderdag 27 oktober 2022 - 17:39   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 27 oktober 2022 - 16:43 schreef Jack Huntelaar het volgende:
Volgens Bogarde was er totaal geen communicatie in deze groep.

Iets wat voorheen dagelijks op de training aandacht aan geschonken werd.

Ik was destijds een voorstander voor Schreuder maar ben er nu helemaal klaar mee.
Toch vraag ik me dat wel een beetje af, als je kijkt zie je timber Bassey blind en Alvarez constant wijzen overleggen en ik geloof niet wat hij zegt dat het nu niet gebeurt.

Hij was gister ook maar toeschouwer en is nu niet meer betrokken bij het elftal.
AkaS
 AkaS - donderdag 27 oktober 2022 - 21:10   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 27 oktober 2022 - 17:39 schreef remco k het volgende:

[..]

Toch vraag ik me dat wel een beetje af, als je kijkt zie je timber Bassey blind en Alvarez constant wijzen overleggen en ik geloof niet wat hij zegt dat het nu niet gebeurt.

Hij was gister ook maar toeschouwer en is nu niet meer betrokken bij het elftal.
Je vergeet dat Bogarde een topvoetballer is geweest. En dus weet wat verdedigend nodig is op topniveau en daarmee ook zaken kan herkennen of kan signaleren bij een gebrek aan. Daarbij komt dat Ajax een gigantische hoeveelheid aan tegendoelpunten heeft gekregen. Behalve door persoonlijke fouten op het conto van kwalletje Blind, staat de verdediging aantoonbaar verkeerd en snijden zelfs teams als Volendam en RKC door onze verdedigende linie... Dus volgens mij heeft hij wel degelijk een punt.
AkaS
 AkaS - donderdag 27 oktober 2022 - 21:16   quote  deeplink  
Of ik heb niet alles goed gelezen... Maar ik hoor nergens dat het raar is dat hij Taylor liet invallen... Ik vond hem slecht en dat is volgens mij niet raar als je er een tijdje uit bent geweest vanwege een blessure.

Veel logischer had ik het gevonden als hij Kudus op het middenveld had gebracht en laten staan. Brobbey had laten staan en onze Portugese vriend eerder had laten invallen. Schreuder had mooie woorden voor hem maar laat hem maar bitter weinig spelen terwijl zowel Tadic als Bergwijn echt niet de pannen van het dak spelen. Een voorhoede met Bergwijn, Brobbey en Conceição heeft wel heel veel snelheid en diepgang. Met Kudus, Berghuis en Alvarez hier achter ben je volgens mij stukken dreigender en denkt een tegenstander wel 2x om heel hoog druk te zetten...

Maarja, ik moet eerst mijn trainersdiploma halen. Denk eraan om deze te halen waar Hamstra zijn diploma´s heeft gehaald. Is wel zo makkelijk!!!
p111
 p111 - donderdag 27 oktober 2022 - 22:00   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 26 oktober 2022 - 22:55 schreef remco k het volgende:

[..]

Ik vind dat excuus dus echt grote onzin.

Als je heel eerlijk bent, welke spelers zijn er dan allemaal nieuw in deze basis opstelling?

Pasveer
Rensch timber Bassey blind
Alvarez berghuis
Klaassen
Bergwijn Brobbey tadic.

Dat zijn echt maar twee spelers die er vorig jaar niet speelden.
Rensch is niet nieuw, die heeft inmiddels 62 wedstrijden gespeeld. Brobbey kent het spel ook en speelde ook voldoende.
Ja de bank is compleet vernieuwd, maar iedereen praat over 7 basis spelers en dat is gewoon bullshit.
Martinez/Nico/Mazra/Antoni/Haller/Gravenberch + Ten Hag

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 27 oktober 2022 door p111 --
remco k
 remco k - vrijdag 28 oktober 2022 - 00:25   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 27 oktober 2022 - 21:10 schreef AkaS het volgende:

[..]

Je vergeet dat Bogarde een topvoetballer is geweest. En dus weet wat verdedigend nodig is op topniveau en daarmee ook zaken kan herkennen of kan signaleren bij een gebrek aan. Daarbij komt dat Ajax een gigantische hoeveelheid aan tegendoelpunten heeft gekregen. Behalve door persoonlijke fouten op het conto van kwalletje Blind, staat de verdediging aantoonbaar verkeerd en snijden zelfs teams als Volendam en RKC door onze verdedigende linie... Dus volgens mij heeft hij wel degelijk een punt.
Begrijp me niet verkeerd, ik vind bogarde een meerwaarde en die had nooit weggestuurd mogen worden.

En hij zegt veel goede dingen, echter zie je ze gewoon communiceren, dat zie je zelfs op tv, en hij zegt dat het niet gebeurt, misschien begrijpen ze elkaar niet of zijn de afspraken niet duidelijk, maar niet communiceren geloof ik niet omdat je gewoon ziet dat ze het wel doen.
remco k
 remco k - vrijdag 28 oktober 2022 - 00:28   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 27 oktober 2022 - 22:00 schreef p111 het volgende:

[..]

Martinez/Nico/Mazra/Antoni/Haller/Gravenberch + Ten Hag
Ik snap wat je zegt hoor.

Maar Nico was geen basis speler, Taylor speelde al vaker voor Gravenberg en Brobbey was er vorig jaar al als spits.
Rensch had al 52 wedstrijden bij Ajax 1 in de benen voordat dit seizoen starte, Mazraoui was meer geblesseerd dan dat hij speelde.

En natuurlijk lever je dan een helle hoop kwaliteit in, maar er hoeven maar twee nieuwe spelers ingepast te worden, dan kan je niet roepen dat alle automatismen kwijt zijn.

Daar ging het mij om,
nummer10
 nummer10 - vrijdag 28 oktober 2022 - 01:40   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 27 oktober 2022 - 21:16 schreef AkaS het volgende:
Of ik heb niet alles goed gelezen... Maar ik hoor nergens dat het raar is dat hij Taylor liet invallen... Ik vond hem slecht en dat is volgens mij niet raar als je er een tijdje uit bent geweest vanwege een blessure.

Veel logischer had ik het gevonden als hij Kudus op het middenveld had gebracht en laten staan. Brobbey had laten staan en onze Portugese vriend eerder had laten invallen. Schreuder had mooie woorden voor hem maar laat hem maar bitter weinig spelen terwijl zowel Tadic als Bergwijn echt niet de pannen van het dak spelen. Een voorhoede met Bergwijn, Brobbey en Conceição heeft wel heel veel snelheid en diepgang. Met Kudus, Berghuis en Alvarez hier achter ben je volgens mij stukken dreigender en denkt een tegenstander wel 2x om heel hoog druk te zetten...

Maarja, ik moet eerst mijn trainersdiploma halen. Denk eraan om deze te halen waar Hamstra zijn diploma´s heeft gehaald. Is wel zo makkelijk!!!
Absoluut eens, Kudus favo positie.. maar mocht maar 4 min.. Brobbey die het gewoon goed deed en dan Kudus weer in de punt na 4 min.. achja, Schreuder
.
nummer10
 nummer10 - vrijdag 28 oktober 2022 - 01:43   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 28 oktober 2022 - 00:28 schreef remco k het volgende:

[..]

Ik snap wat je zegt hoor.

Maar Nico was geen basis speler, Taylor speelde al vaker voor Gravenberg en Brobbey was er vorig jaar al als spits.
Rensch had al 52 wedstrijden bij Ajax 1 in de benen voordat dit seizoen starte, Mazraoui was meer geblesseerd dan dat hij speelde.

En natuurlijk lever je dan een helle hoop kwaliteit in, maar er hoeven maar twee nieuwe spelers ingepast te worden, dan kan je niet roepen dat alle automatismen kwijt zijn.

Daar ging het mij om,
Tadic niet in vorm, blind dikke ruk...

Ten Hag ga ik het niet over hebben, die had het ook gewoon zwaar minder gedaan met dit materiaal
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - vrijdag 28 oktober 2022 - 10:06   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 28 oktober 2022 - 00:28 schreef remco k het volgende:

[..]

Ik snap wat je zegt hoor.

Maar Nico was geen basis speler, Taylor speelde al vaker voor Gravenberg en Brobbey was er vorig jaar al als spits.
Rensch had al 52 wedstrijden bij Ajax 1 in de benen voordat dit seizoen starte, Mazraoui was meer geblesseerd dan dat hij speelde.

En natuurlijk lever je dan een helle hoop kwaliteit in, maar er hoeven maar twee nieuwe spelers ingepast te worden, dan kan je niet roepen dat alle automatismen kwijt zijn.

Daar ging het mij om,
Let wel, 2 a 3 nieuwe spelers kunnen nou net het verschil maken.

Ik bedoel dan op de posities van Martinez en op Anthony, ook missen we 2 spitsen.
Voor Danilo en Haller is jeugdspeler Lucca gekomen, ook niet echt een succes

We missen gewoon kwaliteit, Timber red het niet zonder Martinez, en er komt niets vanaf rechts.

Misschien valt Schreuder niet veel te verwijten.
Ten Hag had het zeer waarschijnlijk ook niet gered met deze jongetjes.

Heeft niet voor niets de kanjers er tussen uit gehaald

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3145
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Ajax - Liverpool (woensdag 26 oktober, 21.00 uur) UEFA Champions League 0-3









0.0081841