BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: NEC - Ajax 14.30 uur

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zondag 08 januari 2023 - 19:01   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 08 januari 2023 - 18:16 schreef Pietje het volgende:

[..]

Niet alleen pech. Er is ook een chronisch gebrek aan zelfvertrouwen. En dat moet de technische staf zich aanrekenen.
Zeker weten!
bertus bikkel
 bertus bikkel - zondag 08 januari 2023 - 19:06   quote  deeplink  
Klopt helemaal Pietje! Als je ziet hoe alles in elkaar stort bij een tegenslag zoals de tegengoal, dan geeft dat te denken. Ook in de afwerking mis ik vertrouwen en overtuiging!!
Er werden mede door een prima rechtsbuiten, voldoende kansen gecreëerd maar afmaken ho maar....dan blijft het 1-0 en kun je het vervolg al wel invullen. Dat gevoel sluipt ook in de ploeg. Daar heeft de staf ook een rol in. Winnen is en blijft de beste remedie.
Obdam4Ajax
 Obdam4Ajax - zondag 08 januari 2023 - 20:27   quote  deeplink  
speler is éen
team is twee
en met de trainer zijn ze de heilige drieeenheid en dan komt er swung in de ploeg, en spelplezier en geloof in eigen kunnen én in willen winnen...
Nu is het te plichtmatig...Schreuder maakt dit samenspel niet beter en op een hoger niveau.

Vier op één rij- namelijk vier keer achtereen niet gewonnen...dus uit!

Schreuder rot op! Ajax directie rot op!
Pietje
 Pietje - zondag 08 januari 2023 - 23:25   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 08 januari 2023 - 19:06 schreef bertus bikkel het volgende:
Klopt helemaal Pietje! Als je ziet hoe alles in elkaar stort bij een tegenslag zoals de tegengoal, dan geeft dat te denken. Ook in de afwerking mis ik vertrouwen en overtuiging!!
Er werden mede door een prima rechtsbuiten, voldoende kansen gecreëerd maar afmaken ho maar....dan blijft het 1-0 en kun je het vervolg al wel invullen. Dat gevoel sluipt ook in de ploeg. Daar heeft de staf ook een rol in. Winnen is en blijft de beste remedie.
In het voetbal geldt een ijzeren wet, namelijk als jij je kansen niet benut, krijg je wel een doelpunt om je oren...
nummer10
 nummer10 - zondag 08 januari 2023 - 23:38   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 08 januari 2023 - 23:25 schreef Pietje het volgende:

[..]

In het voetbal geldt een ijzeren wet, namelijk als jij je kansen niet benut, krijg je wel een doelpunt om je oren...
Maar is dat dan weer Schreuder aan te rekenen... Ik vind vandaag niet trouwens, aangezien ze best goed voetbalde ondanks zoveel blessures etc..
Pietje
 Pietje - zondag 08 januari 2023 - 23:46   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 08 januari 2023 - 23:38 schreef nummer10 het volgende:

[..]

Maar is dat dan weer Schreuder aan te rekenen... Ik vind vandaag niet trouwens, aangezien ze best goed voetbalde ondanks zoveel blessures etc..
Wat Schreuder wèl is aan te rekenen is het feit dat zijn spelers totaal geen zelfvertrouwen hebben.
Je zult zien dat volgende week tegen FC Twente, onze Portugese vriend (vandaag uitblinker) als rechter aanvaller weer netjes op de bank mag plaatsnemen.
Loetje
 Loetje - maandag 09 januari 2023 - 00:15   quote  deeplink  
Ik ga deze keer met jullie beiden mee.

Ik vind dat Ajax 45 minuten prima speelt en als je zoveel kansen zit en vanuit de bank vandaag niet heel veel kon, dat kan je Schreuder gewoon niet verwijten.

Maar dat je in anderhalve maand niet het zelfvertrouwen kan herstellen en bij de eerste de beste tegenslag eigenlijk weer knock-out ligt, ligt wel aan het hele team proces en dus ook aan Schreuder.

Daarbij, de aankopen die Ajax wilde, hadden al binnen moeten zijn. Er was een soort nieuw elan nodig
nummer10
 nummer10 - maandag 09 januari 2023 - 09:17   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 08 januari 2023 - 23:46 schreef Pietje het volgende:

[..]

Wat Schreuder wèl is aan te rekenen is het feit dat zijn spelers totaal geen zelfvertrouwen hebben.
Je zult zien dat volgende week tegen FC Twente, onze Portugese vriend (vandaag uitblinker) als rechter aanvaller weer netjes op de bank mag plaatsnemen.
En dan zou ik Schreuder weer vervloeken... Volgens mij roepen er hier ook al best een langere tijd om onze Portugese vriend op rechts...
nummer10
 nummer10 - maandag 09 januari 2023 - 09:19   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 09 januari 2023 - 00:15 schreef Loetje het volgende:
Ik ga deze keer met jullie beiden mee.

Ik vind dat Ajax 45 minuten prima speelt en als je zoveel kansen zit en vanuit de bank vandaag niet heel veel kon, dat kan je Schreuder gewoon niet verwijten.

Maar dat je in anderhalve maand niet het zelfvertrouwen kan herstellen en bij de eerste de beste tegenslag eigenlijk weer knock-out ligt, ligt wel aan het hele team proces en dus ook aan Schreuder.

Daarbij, de aankopen die Ajax wilde, hadden al binnen moeten zijn. Er was een soort nieuw elan nodig
Eens, maar ik geloof ook wel dat dat enorm lastig is om eruit te krijgen en een stukje psychologisch is bij de spelers zelf. Qua aankopen natuurlijk helemaal eens
p111
 p111 - maandag 09 januari 2023 - 09:20   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 08 januari 2023 - 15:59 schreef pth het volgende:

[..]

Want jij zit in het stadion aan berichtgeving te doen? Ik vind Ajax helemaal niet prima spelen en gelukkig heb ik recht op mijn eigen mening. Hopelijk komt het nog goed, maar anders een prima vervolg van de reeks tegen Vitesse, PSV en Emmen. Waarschijnlijk ligt mijn verwachtingspatroon bij de allergrootste club van Nederland wat hoger dan bij jou.
Voor de winterstop creer je amper kansen en nu creer je zeker 5 a 6 heel grote kansen dat is omdat je beter speelt als voor de winterstop,maar het is gewoon zwaar kut dat je hier niet met 1-5 wint.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 09 januari 2023 door p111 --
p111
 p111 - maandag 09 januari 2023 - 09:25   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 08 januari 2023 - 16:24 schreef Loetje het volgende:
4 minuten maar met al dat liggen, haha
ja en Feyenoord kreeg er 10 bij van Bassie
Pietje
 Pietje - maandag 09 januari 2023 - 09:46   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 09 januari 2023 - 00:15 schreef Loetje het volgende:
Ik ga deze keer met jullie beiden mee.

Ik vind dat Ajax 45 minuten prima speelt en als je zoveel kansen zit en vanuit de bank vandaag niet heel veel kon, dat kan je Schreuder gewoon niet verwijten.

Maar dat je in anderhalve maand niet het zelfvertrouwen kan herstellen en bij de eerste de beste tegenslag eigenlijk weer knock-out ligt, ligt wel aan het hele team proces en dus ook aan Schreuder.

Daarbij, de aankopen die Ajax wilde, hadden al binnen moeten zijn. Er was een soort nieuw elan nodig
Oké, ik ben misschien wat te negatief. Ajax had bij rust al zeker met 3-0 voor moeten staan of zelfs met 4-0. Met zeer aanvaardbaar voetbal. Daarom kan ik niet verkroppen dat alles en (bijna) iedereen bij één tegenslag weer in elkaar klapt zoals voor de winterstop. En laten we wel wezen, Ajax had bepaald niet het moeilijkste programma..
Pietje
 Pietje - maandag 09 januari 2023 - 09:46   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 09 januari 2023 - 00:15 schreef Loetje het volgende:
Ik ga deze keer met jullie beiden mee.

Ik vind dat Ajax 45 minuten prima speelt en als je zoveel kansen zit en vanuit de bank vandaag niet heel veel kon, dat kan je Schreuder gewoon niet verwijten.

Maar dat je in anderhalve maand niet het zelfvertrouwen kan herstellen en bij de eerste de beste tegenslag eigenlijk weer knock-out ligt, ligt wel aan het hele team proces en dus ook aan Schreuder.

Daarbij, de aankopen die Ajax wilde, hadden al binnen moeten zijn. Er was een soort nieuw elan nodig
Oké, ik ben misschien wat te negatief. Ajax had bij rust al zeker met 3-0 voor moeten staan of zelfs met 4-0. Met zeer aanvaardbaar voetbal. Daarom kan ik niet verkroppen dat alles en (bijna) iedereen bij één tegenslag weer in elkaar klapt zoals voor de winterstop. En laten we wel wezen, Ajax had bepaald niet het moeilijkste programma..
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - maandag 09 januari 2023 - 10:04   quote  deeplink  
Goed voetbal gezien, veel teveel goals niet gemaakt...
Een keer of 6 a 8 met hetzelfde team starten zou wonderen doen, maarja...dat hebben wij niet in de hand.

Woensdag/ of volgende competitie duel niet winnen, is exit trainer, dan gaat Hunter het maar tijdelijk doen :)
Loetje
 Loetje - maandag 09 januari 2023 - 11:41   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 09 januari 2023 - 09:46 schreef Pietje het volgende:

[..]

Oké, ik ben misschien wat te negatief. Ajax had bij rust al zeker met 3-0 voor moeten staan of zelfs met 4-0. Met zeer aanvaardbaar voetbal. Daarom kan ik niet verkroppen dat alles en (bijna) iedereen bij één tegenslag weer in elkaar klapt zoals voor de winterstop. En laten we wel wezen, Ajax had bepaald niet het moeilijkste programma..
Helemaal eens. Ajax had stratenver voor moeten staan met het programma dat nog komt

Mentaal zit het gewoon niet goed en dat is ook echt op Schreuder zijn conto te wijten.

Daarom had ik nieuw elan gewild, dat helpt vaak wel als een soort frisse wind.
bertus bikkel
 bertus bikkel - maandag 09 januari 2023 - 16:03   quote  deeplink  
Dat nieuwe elan was er gisteren in de vorm van onze vleugelflitser. Daar roepen we hier al langer om en had nu net in de laatste wedstrijden voor de winter het verschil kunnen maken. Ik zeg niet dat we van psv hadden gewonnen maar de andere 2 potjes had dan meer ingezeten. Dan had je inderdaad ruim bovenaan kunnen staan met het lastige programma dat nu komt. Komende wedstrijden zal wel weer lekker laf voor Tadic op rechts worden gekozen en is het weer het oude liedje. Als er dan wordt verloren, mogen we toch hopen dat het trainertje op stapt. Met n bekerzege en een benauwde overwinning op Twente en Feyenoord ziet alles er al heel anders uit maar ja....winnen is niet zo vanzelfsprekend meer....zucht.
Loetje
 Loetje - maandag 09 januari 2023 - 17:29   quote  deeplink  
Elan hoort over de hele ploeg te waaien. En daarom hoop ik dat Ajax echt nog in gaat kopen. Er zijn zoveel spelers niet in goede doen, dat ik me momenteel enorme zorgen maak of we überhaupt wel CL spelen volgend seizoen. Want met dit niveau en de huidige stand in de ED, is positie 5 net zo realistisch als 1.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - maandag 09 januari 2023 - 17:57   quote  deeplink  
Dit zou haast wel moeten, een leidertype, iemand die de ploeg op sleeptouw neemt ontbreekt.
Ergens zou een ervaren centrale verdediger niet verkeerd zijn maar vermoed dat het weer een aankomende wordt, een ervaren speler is niet meer te betalen.

Even zo een spits die gemakkelijk scoort want ik ben nog niet gecharmeerd van Brobbey en Lucca, eerst genoemde kan het worden maar creëert zelf te weinig.

Ben benieuwd wie er nog komt want we missen daadkracht.
nummer10
 nummer10 - maandag 09 januari 2023 - 17:59   quote  deeplink  
Mjah zijn er toppers te koop in de winterstop ? Dat vraag ik me dan weer af..
Loetje
 Loetje - maandag 09 januari 2023 - 18:15   quote  deeplink  
Wat wil en kun je uitgeven hè.

Alles kan, maar hoe creatief ben je en juist daar moet de kracht van Ajax liggen

En juist dat is waar Ajax momenteel in faalt.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - maandag 09 januari 2023 - 19:05   quote  deeplink  
Klopt,gelukkig nemen H2 nu ook de scouts mee op zoek naar bijvoorbeeld een centrale verdediger.

Ze hebben als voorbeeld hoofdscout Veldmate naar KRC Genk tegen FcBrugge gestuurd gisteren

Dit nadat Huntelaar voor de winterstop is wezen kijken naar Abakar Sylla (Club Brugge)

Die kreeg een goed beeld van Sylla want die pakte 2 gele kaarten en dus rood in die wedstrijd, dom dom dom haha

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 09 januari 2023 door Jack Huntelaar --
Pietje
 Pietje - maandag 09 januari 2023 - 19:13   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 09 januari 2023 - 11:41 schreef Loetje het volgende:

[..]

Helemaal eens. Ajax had stratenver voor moeten staan met het programma dat nog komt

Mentaal zit het gewoon niet goed en dat is ook echt op Schreuder zijn conto te wijten.

Daarom had ik nieuw elan gewild, dat helpt vaak wel als een soort frisse wind.
Ik ben het volledig met je eens. Na de gelijkmaker van NEC zag je diverse spelers van Ajax in wanhoop naar elkaar kijken. Zo van "hoe moet dat nou".
Pietje
 Pietje - maandag 09 januari 2023 - 19:17   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 09 januari 2023 - 17:29 schreef Loetje het volgende:
Elan hoort over de hele ploeg te waaien. En daarom hoop ik dat Ajax echt nog in gaat kopen. Er zijn zoveel spelers niet in goede doen, dat ik me momenteel enorme zorgen maak of we überhaupt wel CL spelen volgend seizoen. Want met dit niveau en de huidige stand in de ED, is positie 5 net zo realistisch als 1.
Zo iets schreef ik ook al eerder. Het Ajax in de huidige vorm is rijp voor een eindklassering op plek nummer 5. Ajax-onwaardig dus, net als veel spelers.
Pietje
 Pietje - maandag 09 januari 2023 - 19:18   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 09 januari 2023 - 18:15 schreef Loetje het volgende:
Wat wil en kun je uitgeven hè.

Alles kan, maar hoe creatief ben je en juist daar moet de kracht van Ajax liggen

En juist dat is waar Ajax momenteel in faalt.
En alweer ben ik het met je eens.
p111
 p111 - maandag 09 januari 2023 - 20:25   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 09 januari 2023 - 09:46 schreef Pietje het volgende:

[..]

Oké, ik ben misschien wat te negatief. Ajax had bij rust al zeker met 3-0 voor moeten staan of zelfs met 4-0. Met zeer aanvaardbaar voetbal. Daarom kan ik niet verkroppen dat alles en (bijna) iedereen bij één tegenslag weer in elkaar klapt zoals voor de winterstop. En laten we wel wezen, Ajax had bepaald niet het moeilijkste programma..
Dat klopt wel Pietje pure pech onterechte vrijetrap en het staat 1-1 waar onze keeper misschien ook wel wat meer had kunnen doen.Maar ook daarna hebben we nog 2 of 3 bloedkansen gehad,daar moeten we ons maar aan vasthouden.
Loetje
 Loetje - maandag 09 januari 2023 - 22:17   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 09 januari 2023 - 19:05 schreef Jack Huntelaar het volgende:
Klopt,gelukkig nemen H2 nu ook de scouts mee op zoek naar bijvoorbeeld een centrale verdediger.

Ze hebben als voorbeeld hoofdscout Veldmate naar KRC Genk tegen FcBrugge gestuurd gisteren

Dit nadat Huntelaar voor de winterstop is wezen kijken naar Abakar Sylla (Club Brugge)

Die kreeg een goed beeld van Sylla want die pakte 2 gele kaarten en dus rood in die wedstrijd, dom dom dom haha
Maar dat is eigenlijk al te laat. Er is veel geld weggegooid.

Even in alle eerlijkheid, waar kom je er buiten het voetbal mee weg om 100 miljoen te verneuken en gewoon te mogen blijven?
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - maandag 09 januari 2023 - 22:23   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 09 januari 2023 - 22:17 schreef Loetje het volgende:

[..]

Maar dat is eigenlijk al te laat. Er is veel geld weggegooid.

Even in alle eerlijkheid, waar kom je er buiten het voetbal mee weg om 100 miljoen te verneuken en gewoon te mogen blijven?
1000 euro in deze maatschappij is al de doodsteek.
Overigens kan chreuder wel zijn koffer pakken als hij van Den Bosch of tegen Twente verliest.
Dan is het zeer waarschijnlijk en terecht einde oefening
Loetje
 Loetje - maandag 09 januari 2023 - 22:42   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 09 januari 2023 - 22:23 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

1000 euro in deze maatschappij is al de doodsteek.
Overigens kan chreuder wel zijn koffer pakken als hij van Den Bosch of tegen Twente verliest.
Dan is het zeer waarschijnlijk en terecht einde oefening
Ik ga niet mee met Aad de Mos en zijn consorten.

Ik vind namelijk dat Ajax vanaf september al iedere week minder geworden en dan laat je hem dus zitten

Wie stel je halverwege ineens aan? En Heitinga presteert bij Jong ook niet momenteel, dus dat is ook weer riskant
Hoe logisch het ook zou zijn, verbaasd het mij echt niet dat hij ook dan mag blijven.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 09 januari 2023 door Loetje --
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - maandag 09 januari 2023 - 23:00   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 09 januari 2023 - 22:42 schreef Loetje het volgende:

[..]

Ik ga niet mee met Aad de Mos en zijn consorten.

Ik vind namelijk dat Ajax vanaf september al iedere week minder geworden en dan laat je hem dus zitten

Wie stel je halverwege ineens aan? En Heitinga presteert bij Jong ook niet momenteel, dus dat is ook weer riskant
Hoe logisch het ook zou zijn, verbaasd het mij echt niet dat hij ook dan mag blijven.
Tja lastig om Schreuder te vervangen, ik zou het op dit moment niet weten.
Heitinga is nog niet de aangewezen figuur, John van het Schip is denk ik te soft

Nogmaals het is best lastig om Schreuder op te volgen, heel deze spelersgroep heeft totaal geen vertrouwen in zich zelf, daar gaat heel wat tijd over heen.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 09 januari 2023 door Jack Huntelaar --
Loetje
 Loetje - maandag 09 januari 2023 - 23:38   quote  deeplink  
In dat geval durf ik de creativiteit van Ajax wel in te vullen, want dat wordt Bosz
nummer10
 nummer10 - dinsdag 10 januari 2023 - 00:11   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 09 januari 2023 - 23:38 schreef Loetje het volgende:
In dat geval durf ik de creativiteit van Ajax wel in te vullen, want dat wordt Bosz
Qua puinruimer prima (al eerder de rotte appels eruit gewerkt) en heel duidelijk naar de spelers toe... Of hij de man op dit moment is weet ik niet, maar andere namen kan ik ook niet verzinnen...
nummer10
 nummer10 - dinsdag 10 januari 2023 - 00:13   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 09 januari 2023 - 22:42 schreef Loetje het volgende:

[..]

Ik ga niet mee met Aad de Mos en zijn consorten.

Ik vind namelijk dat Ajax vanaf september al iedere week minder geworden en dan laat je hem dus zitten

Wie stel je halverwege ineens aan? En Heitinga presteert bij Jong ook niet momenteel, dus dat is ook weer riskant
Hoe logisch het ook zou zijn, verbaasd het mij echt niet dat hij ook dan mag blijven.
Denk niet dat de supporters dat gaan accepteren en er wel weer mutsjes richting de training gaan...
remco k
 remco k - dinsdag 10 januari 2023 - 07:23   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 09 januari 2023 - 22:42 schreef Loetje het volgende:

[..]

Ik ga niet mee met Aad de Mos en zijn consorten.

Ik vind namelijk dat Ajax vanaf september al iedere week minder geworden en dan laat je hem dus zitten

Wie stel je halverwege ineens aan? En Heitinga presteert bij Jong ook niet momenteel, dus dat is ook weer riskant
Hoe logisch het ook zou zijn, verbaasd het mij echt niet dat hij ook dan mag blijven.
Als Aad de mos iets zegt, ga er dan maar vanuit dat het tegendeel waar is.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - dinsdag 10 januari 2023 - 11:27   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 09 januari 2023 - 23:38 schreef Loetje het volgende:
In dat geval durf ik de creativiteit van Ajax wel in te vullen, want dat wordt Bosz
Tja makkelijk maar worden we met hem beter?

Is wel een betere people manager want dat is Schreuder absoluut niet maar veel te aanvallend ingesteld heb ik het idee
Om kampioen te worden akkoord maar Europees gezien?

Dan moeten we verdedigend een stuk beter worden
nummer10
 nummer10 - dinsdag 10 januari 2023 - 11:46   quote  deeplink  
Aanval is de beste verdediging...
Zo lang je 1 keer meer scoort dan de tegenstander...
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - dinsdag 10 januari 2023 - 17:50   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 10 januari 2023 - 11:46 schreef nummer10 het volgende:
Aanval is de beste verdediging...
Zo lang je 1 keer meer scoort dan de tegenstander...
Hij is in ieder geval meer een people manager dan Schreuder.
Maar het is nog niet aan de orde.

Zolang hij zijn wedstrijden maar gaat winnen tegen Twente en Feijenoord, zo niet dan is het einde oefening voor hem
nummer10
 nummer10 - dinsdag 10 januari 2023 - 17:57   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 10 januari 2023 - 17:50 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Hij is in ieder geval meer een people manager dan Schreuder.
Maar het is nog niet aan de orde.

Zolang hij zijn wedstrijden maar gaat winnen tegen Twente en Feijenoord, zo niet dan is het einde oefening voor hem
Wat ik me afvraag... Zouden de spelers echt ziek of geblesseerd zijn ? Het zijn wel net de spelers van Oranje of ontevreden zoals Kudus.. en dan ook nog pasveer die van niks weet en dat openlijk uitspreekt in de pers.. en zou het zo zijn dat Schreuder werd uitgelachen ? Komt bij kale en Kokkie weg en die weten vaak best veel inside shit...
remco k
 remco k - dinsdag 10 januari 2023 - 21:44   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 10 januari 2023 - 11:27 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Tja makkelijk maar worden we met hem beter?

Is wel een betere people manager want dat is Schreuder absoluut niet maar veel te aanvallend ingesteld heb ik het idee
Om kampioen te worden akkoord maar Europees gezien?

Dan moeten we verdedigend een stuk beter worden
Een botsing met blind maakt iemand geen slechte people manager.

Hij is juist daarom altijd geroemd. Ziyech en Tadic liepen eerder ook met hem weg.
remco k
 remco k - dinsdag 10 januari 2023 - 21:44   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 10 januari 2023 - 11:46 schreef nummer10 het volgende:
Aanval is de beste verdediging...
Zo lang je 1 keer meer scoort dan de tegenstander...
Uiteindelijk scoort er bij Bosz dus altijd iemand meer dan hij. En verliest hij dus vrijwel altijd alle competities.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - dinsdag 10 januari 2023 - 23:15   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 10 januari 2023 - 21:44 schreef remco k het volgende:

[..]

Een botsing met blind maakt iemand geen slechte people manager.

Hij is juist daarom altijd geroemd. Ziyech en Tadic liepen eerder ook met hem weg.
Het is niet alleen Blind, ook heeft hij Pasveer niet ingeseind over dat Rulli zo goed als zeker 1e keeper wordt.
Misschien valt hij mee als people manager maar anders gezegd dan...is hij wel goed in het communiceren?

Ziyech en Tadic roemen hem om zijn trainingsschap, en wie weet was de communicatie wel oke samen
Maar goed je kan niet met iedereen goed akkederen, laat ik hem dan het voordeel vd twijfel geven
nummer10
 nummer10 - woensdag 11 januari 2023 - 09:30   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 10 januari 2023 - 21:44 schreef remco k het volgende:

[..]

Uiteindelijk scoort er bij Bosz dus altijd iemand meer dan hij. En verliest hij dus vrijwel altijd alle competities.
Tjah heb het al vaker gezegd, heeft nooit een ploeg gehad voor een kampioenschap.. bij Heracles trouwens wel met beperkte middelen meerdere keren prima gedaan.. en ja Ajax misschien na de boer waar die eerst puin moest ruimen en Ajax weer moest laten voetballen..

Ik zeg overigens niet dat die perse moet komen van mij, maar wie anders mocht Schreuder überhaupt weg moeten ?
nummer10
 nummer10 - woensdag 11 januari 2023 - 09:30   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 10 januari 2023 - 21:44 schreef remco k het volgende:

[..]

Uiteindelijk scoort er bij Bosz dus altijd iemand meer dan hij. En verliest hij dus vrijwel altijd alle competities.
Tjah heb het al vaker gezegd, heeft nooit een ploeg gehad voor een kampioenschap.. bij Heracles trouwens wel met beperkte middelen meerdere keren prima gedaan.. en ja Ajax misschien na de boer waar die eerst puin moest ruimen en Ajax weer moest laten voetballen..

Ik zeg overigens niet dat die perse moet komen van mij, maar wie anders mocht Schreuder überhaupt weg moeten ?
remco k
 remco k - woensdag 11 januari 2023 - 15:57   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 10 januari 2023 - 23:15 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Het is niet alleen Blind, ook heeft hij Pasveer niet ingeseind over dat Rulli zo goed als zeker 1e keeper wordt.
Misschien valt hij mee als people manager maar anders gezegd dan...is hij wel goed in het communiceren?

Ziyech en Tadic roemen hem om zijn trainingsschap, en wie weet was de communicatie wel oke samen
Maar goed je kan niet met iedereen goed akkederen, laat ik hem dan het voordeel vd twijfel geven
Wat is er nou weer mis met het rulli verhaal?

Moet schreuder binnen twee dagen na de transfer direct Pasveer inlichten of het is prima dat dit na het weekend gebeurt vanaf dat rulli ook daadwerkelijk aansluit?

Er worden problemen gemaakt en gezien die er niet zijn.

Ik zie hem ook liever vandaag dan morgen vertrekken. Maar wel over eerlijke zaken.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - woensdag 11 januari 2023 - 16:53   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 11 januari 2023 - 15:57 schreef remco k het volgende:

[..]

Wat is er nou weer mis met het rulli verhaal?

Moet schreuder binnen twee dagen na de transfer direct Pasveer inlichten of het is prima dat dit na het weekend gebeurt vanaf dat rulli ook daadwerkelijk aansluit?

Er worden problemen gemaakt en gezien die er niet zijn.

Ik zie hem ook liever vandaag dan morgen vertrekken. Maar wel over eerlijke zaken.
Hij kan ook gewoon laten weten dat ze met een keeper bezig zijn die zeer waarschijnlijk 1e keeper wordt anders zouden ze hem niet halen.

Maar een stukje duidelijkheid is dan wel op zijn plaats.

Is wel zo netjes, je werkt tenslotte elke dag met elkaar is een stukje communicatie.

Je moet het idd niet zwaarder maken dan het is, het hoeft geen halszaak te worden maar je moet wel in overleg met elkaar blijven.

Maar goed jij mag er anders over denken
Loetje
 Loetje - woensdag 11 januari 2023 - 20:31   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 10 januari 2023 - 07:23 schreef remco k het volgende:

[..]

Als Aad de mos iets zegt, ga er dan maar vanuit dat het tegendeel waar is.
Hahaha Aadje leugenaartje he
Loetje
 Loetje - woensdag 11 januari 2023 - 20:32   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 10 januari 2023 - 11:27 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Tja makkelijk maar worden we met hem beter?

Is wel een betere people manager want dat is Schreuder absoluut niet maar veel te aanvallend ingesteld heb ik het idee
Om kampioen te worden akkoord maar Europees gezien?

Dan moeten we verdedigend een stuk beter worden
Even heel eerlijk, is Ajax dat jaar beter geworden? Of zat daar gewoon heel veel mee?
Loetje
 Loetje - woensdag 11 januari 2023 - 20:33   quote  deeplink  
Vraag me wel af hoe het kan dat Schreuder 4 jaar geleden bijna de redder van Ten Hag was, iedereen vooral bleef vanwege de klik met Schreuder en die als hoofdtrainer compleet uitgekotst en onmogelijk lijkt...

Het tij kan keren, beter kan ik het niet uitdrukken
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - woensdag 11 januari 2023 - 21:06   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 11 januari 2023 - 20:32 schreef Loetje het volgende:

[..]

Even heel eerlijk, is Ajax dat jaar beter geworden? Of zat daar gewoon heel veel mee?
Lastig om dit nu aan te geven, misschien van beide kanten
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - woensdag 11 januari 2023 - 21:08   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 11 januari 2023 - 20:33 schreef Loetje het volgende:
Vraag me wel af hoe het kan dat Schreuder 4 jaar geleden bijna de redder van Ten Hag was, iedereen vooral bleef vanwege de klik met Schreuder en die als hoofdtrainer compleet uitgekotst en onmogelijk lijkt...

Het tij kan keren, beter kan ik het niet uitdrukken
Denk je dat het tij terug kan keren mits hij 1 a 2 goede aankopen er bij krijgt ?
Loetje
 Loetje - donderdag 12 januari 2023 - 00:11   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 11 januari 2023 - 21:08 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Denk je dat het tij terug kan keren mits hij 1 a 2 goede aankopen er bij krijgt ?
Weet ik niet. Ik denk nog steeds dat er veel goede spelers niet meer thuisgeven bijvoorbeeld. Kijk een Timber, misschien wel onze beste man vorig jaar. Dat is dit jaar gewoon een zwakke verdediger. Ik weet het niet. Hij heeft ook pech met dingen, maar ik haal er wel uit dat de spelers niet echt achter hem lijken te staan

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5906
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: NEC - Ajax 14.30 uur









0.0096061