BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: NEC - Ajax 14.30 uur

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
Loetje
 Loetje - donderdag 12 januari 2023 - 00:12   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 11 januari 2023 - 21:06 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Lastig om dit nu aan te geven, misschien van beide kanten
In de ED achter Feyenoord. Grote kwaliteiten gekregen en Europees goed gepresteerd, maar wel alleen thuis. Uit ging alles fout en in de finale zwaar naïef in het mes gelopen. Iets wat Ten Hag zeker niet gebeurd was.

Dus aan het eind van de rit was het zo spectaculair niet
remco k
 remco k - donderdag 12 januari 2023 - 07:09   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 11 januari 2023 - 16:53 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Hij kan ook gewoon laten weten dat ze met een keeper bezig zijn die zeer waarschijnlijk 1e keeper wordt anders zouden ze hem niet halen.

Maar een stukje duidelijkheid is dan wel op zijn plaats.

Is wel zo netjes, je werkt tenslotte elke dag met elkaar is een stukje communicatie.

Je moet het idd niet zwaarder maken dan het is, het hoeft geen halszaak te worden maar je moet wel in overleg met elkaar blijven.

Maar goed jij mag er anders over denken
Sorry, maar dat doe je pas als alles in kannen en kruiken is en je met de aangetrokken speler ook gesproken hebt op de club.

Word echt veel groter gemaakt, maandag is er een gesprek geweest en dat is gewoon netjes voordat de eerste wedstrijd gespeeld werd waarbij Pasveer niet de eerste keeper was.
remco k
 remco k - donderdag 12 januari 2023 - 07:11   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 11 januari 2023 - 20:33 schreef Loetje het volgende:
Vraag me wel af hoe het kan dat Schreuder 4 jaar geleden bijna de redder van Ten Hag was, iedereen vooral bleef vanwege de klik met Schreuder en die als hoofdtrainer compleet uitgekotst en onmogelijk lijkt...

Het tij kan keren, beter kan ik het niet uitdrukken
Was hij wel de redder van ten Hag. ??
Loetje
 Loetje - donderdag 12 januari 2023 - 10:08   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 12 januari 2023 - 07:11 schreef remco k het volgende:

[..]

Was hij wel de redder van ten Hag. ??
Het feit is en was natuurlijk dat na PSV - Ajax de spelers er helemaal klaar mee waren en de spelers veel irritaties hadden toen aan Ten Hag, Schreuder was toch de man met wie de meeste fijn konden werken. Dat is ook wel echt herhaaldelijk naar buiten gekomen toen

Maar apart dat je als hoofdtrainer vervolgens geen enkele affiniteit hebt met je spelersgroep hoor. Bij Brugge lagen ze ook niet wakker toen hij ging
nummer10
 nummer10 - donderdag 12 januari 2023 - 10:40   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 12 januari 2023 - 10:08 schreef Loetje het volgende:

[..]

Het feit is en was natuurlijk dat na PSV - Ajax de spelers er helemaal klaar mee waren en de spelers veel irritaties hadden toen aan Ten Hag, Schreuder was toch de man met wie de meeste fijn konden werken. Dat is ook wel echt herhaaldelijk naar buiten gekomen toen

Maar apart dat je als hoofdtrainer vervolgens geen enkele affiniteit hebt met je spelersgroep hoor. Bij Brugge lagen ze ook niet wakker toen hij ging
Maar komt dat ook niet deels door de spelers denk je ? Als je een paar rotte appels erbij hebt die lopen te knooien en de mannetjes proberen uit te hangen kan ik me voorstellen dat het er niet allemaal makkelijker op word voor een trainer... En dan bedoel ik meer de spelers die al weg wouden van het zomer..
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - donderdag 12 januari 2023 - 12:25   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 12 januari 2023 - 10:40 schreef nummer10 het volgende:

[..]

Maar komt dat ook niet deels door de spelers denk je ? Als je een paar rotte appels erbij hebt die lopen te knooien en de mannetjes proberen uit te hangen kan ik me voorstellen dat het er niet allemaal makkelijker op word voor een trainer... En dan bedoel ik meer de spelers die al weg wouden van het zomer..
Onzin, daar heeft toch elke trainer mee te maken..
Loetje
 Loetje - donderdag 12 januari 2023 - 12:31   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 12 januari 2023 - 10:40 schreef nummer10 het volgende:

[..]

Maar komt dat ook niet deels door de spelers denk je ? Als je een paar rotte appels erbij hebt die lopen te knooien en de mannetjes proberen uit te hangen kan ik me voorstellen dat het er niet allemaal makkelijker op word voor een trainer... En dan bedoel ik meer de spelers die al weg wouden van het zomer..
Het waren niet een paar spelers, het was een overgroot deel van de spelersgroep.

Kom op, Frenkie centraal achterin, Gravenberch laten debuteren als 16 jarige bij een 3-0 achterstand bij PSV... Gewoon wat voorbeelden. Als assistent was Schreuder toen gewoon een vangnet van veel spelers, iets wat gewoon feitelijk waar is. Dit is door menig speler dat jaar ook gezegd, dat men het heel fijn vond bij hem terecht te kunnen.
Pietje
 Pietje - donderdag 12 januari 2023 - 14:33   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 12 januari 2023 - 00:11 schreef Loetje het volgende:

[..]

Weet ik niet. Ik denk nog steeds dat er veel goede spelers niet meer thuisgeven bijvoorbeeld. Kijk een Timber, misschien wel onze beste man vorig jaar. Dat is dit jaar gewoon een zwakke verdediger. Ik weet het niet. Hij heeft ook pech met dingen, maar ik haal er wel uit dat de spelers niet echt achter hem lijken te staan
Wat Timber betreft, vermoed ik dat hij het vorig seizoen zo kon floreren omdat hij "zekerheid" Martinez naast zich had staan. Nu dat die vertrokken is naar ManU, valt hij wat door de mand. Maar Timber is nog jong en ik ben er heilig van overtuigd dat het wel goed komt met hem.
nummer10
 nummer10 - donderdag 12 januari 2023 - 16:15   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 12 januari 2023 - 12:31 schreef Loetje het volgende:

[..]

Het waren niet een paar spelers, het was een overgroot deel van de spelersgroep.

Kom op, Frenkie centraal achterin, Gravenberch laten debuteren als 16 jarige bij een 3-0 achterstand bij PSV... Gewoon wat voorbeelden. Als assistent was Schreuder toen gewoon een vangnet van veel spelers, iets wat gewoon feitelijk waar is. Dit is door menig speler dat jaar ook gezegd, dat men het heel fijn vond bij hem terecht te kunnen.
Bedoelde nu eigenlijk haha.. toen was het overduidelijk en indd uitgesproken door menig speler, maar die zijn er bijna allemaal niet meer..
Loetje
 Loetje - vrijdag 13 januari 2023 - 00:27   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 12 januari 2023 - 14:33 schreef Pietje het volgende:

[..]

Wat Timber betreft, vermoed ik dat hij het vorig seizoen zo kon floreren omdat hij "zekerheid" Martinez naast zich had staan. Nu dat die vertrokken is naar ManU, valt hij wat door de mand. Maar Timber is nog jong en ik ben er heilig van overtuigd dat het wel goed komt met hem.
In alle eerlijkheid gap, Timber en Martinez waren beiden goed en belangrijk voor elkaar, maar Timber was gewoon de drager van de defensie. Een Ajax zonder Timber was zwakker dan een Ajax zonder Martinez

Maar alles gaat nu mis bij Timber. En hij is jong en mag fouten maken, maar er is niets meer van over. Persoonlijke fouten in overvloed eigenlijk en dat ligt nooit aan medespelers. Dat noemen we collectieve fouten.
Loetje
 Loetje - vrijdag 13 januari 2023 - 00:28   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 12 januari 2023 - 16:15 schreef nummer10 het volgende:

[..]

Bedoelde nu eigenlijk haha.. toen was het overduidelijk en indd uitgesproken door menig speler, maar die zijn er bijna allemaal niet meer..
Schreuder zal niet de eerste zijn, die wanneer hij ineens hoofdverantwoordelijke is voor een club, totaal anders gaat doen.

En mijn gevoel zegt dat dat tegen hem werkt nu. Misschien is het wel allemaal te geforceerd. Kijk na Ajax - Excelsior, die uitbarsting... De punten waren terecht, maar dat je dan erna uit eigen mond hoort dat het ingepland is, zegt dat wel veel over iemand.
Loetje
 Loetje - vrijdag 13 januari 2023 - 00:31   quote  deeplink  
En nogmaals, er pleiten ook dingen voor hem hè.

Hij had beloftes met spelers die niet in weg zouden gaan en verliest deze toch, met Antony kort voor het einde.

Er wordt door de club niet geanticipeerd op de scouting

Hij moet een totaal nieue elftal bouwen.

En ook niet onbelangrijk, je technische mannen hebben geen netwerk.

Dit overkomt Schreuder ook gewoon hè. Maar dat je vervolgens met de wedstrijd slechter wordt, vreemde wissels en opstellingen maakt en in de pleuris komt met je groep, is dat wel hem aan te rekenen en op basis daarvan is het vertrouwen weg
nummer10
 nummer10 - vrijdag 13 januari 2023 - 09:15   quote  deeplink  
Helemaal mee eens Loetje..
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - vrijdag 13 januari 2023 - 09:24   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 13 januari 2023 - 00:31 schreef Loetje het volgende:
En nogmaals, er pleiten ook dingen voor hem hè.

Hij had beloftes met spelers die niet in weg zouden gaan en verliest deze toch, met Antony kort voor het einde.

Er wordt door de club niet geanticipeerd op de scouting

Hij moet een totaal nieue elftal bouwen.

En ook niet onbelangrijk, je technische mannen hebben geen netwerk.

Dit overkomt Schreuder ook gewoon hè. Maar dat je vervolgens met de wedstrijd slechter wordt, vreemde wissels en opstellingen maakt en in de pleuris komt met je groep, is dat wel hem aan te rekenen en op basis daarvan is het vertrouwen weg
Klopt helemaal Brabo!
p111
 p111 - vrijdag 13 januari 2023 - 12:35   quote  deeplink  
Ik ben ook bang dat deze Schreuder niet echt een man is die respect afdwingt waardoor de voetballers zich soms niet echt 100 procent geven.Hij komt mij niet echt als een sterke persoonlijkheid over,en ook zijn wissel beleid en zijn opstelling verbazen mij vaak en niet positief.
Pietje
 Pietje - vrijdag 13 januari 2023 - 17:35   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 13 januari 2023 - 00:27 schreef Loetje het volgende:

[..]

In alle eerlijkheid gap, Timber en Martinez waren beiden goed en belangrijk voor elkaar, maar Timber was gewoon de drager van de defensie. Een Ajax zonder Timber was zwakker dan een Ajax zonder Martinez

Maar alles gaat nu mis bij Timber. En hij is jong en mag fouten maken, maar er is niets meer van over. Persoonlijke fouten in overvloed eigenlijk en dat ligt nooit aan medespelers. Dat noemen we collectieve fouten.
Dat weet ik gappie, ik zocht enkel naar de reden van zijn enorme terugval. Ik kon alleen maar bedenken dat het aan zijn kompaan (Marinez) in de verdediging kwam.
En natuurlijk mag hij fouten maken. Dat is inherent aan jonge spelers: zij zijn vaak wat wispelturig, maar Timber draaide vorig jaar een magistraal seizoen met als gevolg dat hij werd geselecteerd voor Oranje.
Misschien ligt dit ook aan onze "fantastische" trainer? Er lopen op dit moment weinig Ajacieden met zelfvertrouwen rond. Dat kan geen toeval zijn!
Pietje
 Pietje - vrijdag 13 januari 2023 - 17:37   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 13 januari 2023 - 00:31 schreef Loetje het volgende:
En nogmaals, er pleiten ook dingen voor hem hè.

Hij had beloftes met spelers die niet in weg zouden gaan en verliest deze toch, met Antony kort voor het einde.

Er wordt door de club niet geanticipeerd op de scouting

Hij moet een totaal nieue elftal bouwen.

En ook niet onbelangrijk, je technische mannen hebben geen netwerk.

Dit overkomt Schreuder ook gewoon hè. Maar dat je vervolgens met de wedstrijd slechter wordt, vreemde wissels en opstellingen maakt en in de pleuris komt met je groep, is dat wel hem aan te rekenen en op basis daarvan is het vertrouwen weg
Ik ben dat volledig met je eens.
remco k
 remco k - vrijdag 13 januari 2023 - 17:49   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 12 januari 2023 - 10:08 schreef Loetje het volgende:

[..]

Het feit is en was natuurlijk dat na PSV - Ajax de spelers er helemaal klaar mee waren en de spelers veel irritaties hadden toen aan Ten Hag, Schreuder was toch de man met wie de meeste fijn konden werken. Dat is ook wel echt herhaaldelijk naar buiten gekomen toen

Maar apart dat je als hoofdtrainer vervolgens geen enkele affiniteit hebt met je spelersgroep hoor. Bij Brugge lagen ze ook niet wakker toen hij ging
Er waren een aantal jongens die fijn met schreuder konden werken. Kan ook een tactiek van ten Hag geweest zijn om op die manier via schreuder de gevoelige jongens te bereiken.

Veel jongens irriteerden zich inderdaad. Maar kwam dat niet gewoon door een gebrek aan topsport mentaliteit bij zowel die spelers als de club.

Hoe meer ik ten Hag aan het werk zie bij united hoe meer ik ervan overtuigd raak dat de tandem overmars ten Hag het beste is geweest dat Ajax is overkomen sinds van Gaal in 94.

En zijn werkwijze had bij Ajax slachtoffers en heeft bij united slachtoffers.

Met Ronaldo heeft hij laten zien een hele grote trainer te zijn, zonder pardon alle beslissingen genomen die nodig zijn. En knetter rechtlijnig geweest.

Ik vraag me dan ook echt af of de rol van schreuder wel zo groot is geweest en dat het misschien wel zo is geweest dat Schreuder een marionettepop was van ten Hag om zijn doelen te bereiken.
remco k
 remco k - vrijdag 13 januari 2023 - 18:09   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 12 januari 2023 - 12:31 schreef Loetje het volgende:

[..]

Het waren niet een paar spelers, het was een overgroot deel van de spelersgroep.

Kom op, Frenkie centraal achterin, Gravenberch laten debuteren als 16 jarige bij een 3-0 achterstand bij PSV... Gewoon wat voorbeelden. Als assistent was Schreuder toen gewoon een vangnet van veel spelers, iets wat gewoon feitelijk waar is. Dit is door menig speler dat jaar ook gezegd, dat men het heel fijn vond bij hem terecht te kunnen.
Maar dat kan ook gewoon een goede tactische keuze van ten Hag zijn geweest.

Ten Hag heeft zelf ook wel eens aangegeven dat hij bij Ajax had verwacht dat het proces tot dat topsport klimaat veel makkelijker had moeten gaan.
nummer10
 nummer10 - vrijdag 13 januari 2023 - 21:21   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 13 januari 2023 - 18:09 schreef remco k het volgende:

[..]

Maar dat kan ook gewoon een goede tactische keuze van ten Hag zijn geweest.

Ten Hag heeft zelf ook wel eens aangegeven dat hij bij Ajax had verwacht dat het proces tot dat topsport klimaat veel makkelijker had moeten gaan.
Dat proces was al in ingezet onder Bosz... Die miste dit klimaat al toen die kwam.. erg genoeg eigenlijk, ook einde van dat seizoen wou die dit doortrekken maar vertrok uiteindelijk helaas.. neemt niet weg dat ik dat gedeelte van ten Hag dikke prima vond, maar eigenlijk best normaal, maar eigenlijk weer niet normaal dat dit nog niet zo erg was bij Ajax..
remco k
 remco k - zaterdag 14 januari 2023 - 09:27   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 13 januari 2023 - 21:21 schreef nummer10 het volgende:

[..]

Dat proces was al in ingezet onder Bosz... Die miste dit klimaat al toen die kwam.. erg genoeg eigenlijk, ook einde van dat seizoen wou die dit doortrekken maar vertrok uiteindelijk helaas.. neemt niet weg dat ik dat gedeelte van ten Hag dikke prima vond, maar eigenlijk best normaal, maar eigenlijk weer niet normaal dat dit nog niet zo erg was bij Ajax..
Ach hou op over die Bosz man. Overal zo ongeveer mislukt.
nummer10
 nummer10 - zaterdag 14 januari 2023 - 10:51   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 14 januari 2023 - 09:27 schreef remco k het volgende:

[..]

Ach hou op over die Bosz man. Overal zo ongeveer mislukt.
Dat vind jij.. maar heb het je vaker gevraagd, welk team buiten Ajax om heeft die gehad om kampioen mee te worden ? Ohja een Ajax die weer mooi moest gaan voetballen na de boer..
remco k
 remco k - zaterdag 14 januari 2023 - 13:23   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 14 januari 2023 - 10:51 schreef nummer10 het volgende:

[..]

Dat vind jij.. maar heb het je vaker gevraagd, welk team buiten Ajax om heeft die gehad om kampioen mee te worden ? Ohja een Ajax die weer mooi moest gaan voetballen na de boer..
Ja want de Boer deed het bedroevend slecht.

Leuke statistiek. In het minst goede jaar van de Boer, had het team meer geslaagde passes per wedstrijd op de helft van de tegenstander dan onder Bosz.

Over het algemeen betekend dit dat je dominanter bent dan je tegenstanders.

Bosz wordt ook gewoon overal ontslagen. Gewoon een leuke trainer met een leuk voetbal beeld, maar onrealistisch om prijzen te winnen.

Maar goed, jij vond schreuder een geweldige keuze, ten Hag een slechte trainer, dus in welke wereld ben jij uberhaubt in staat een goed beeld over een trainer te schetsen.
nummer10
 nummer10 - zaterdag 14 januari 2023 - 17:36   quote  deeplink  
Onrealistisch voor prijzen... Heracles kampioen en super goed gedaan in de eredivisie met weinig middelen daar.. Ajax die die opnieuw moest leren voetballen bijna kampioen en finale el.. voor de rest geen ploegen gehad waarmee die überhaupt kampioen kon worden..

Schreuder een geweldige keuze ? Gezien zijn tijd bij Ajax ja en aangezien er weinig andere opties waren..

Ten Hag met veruit de duurste selectie ever bij Ajax moest gewoon presteren en maakte ook gewoon rare keuzes en dat weet jij ook, is je volgens mij ook al door anderen goed uitgelegd hier..
remco k
 remco k - zaterdag 14 januari 2023 - 20:36   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 14 januari 2023 - 17:36 schreef nummer10 het volgende:
Onrealistisch voor prijzen... Heracles kampioen en super goed gedaan in de eredivisie met weinig middelen daar.. Ajax die die opnieuw moest leren voetballen bijna kampioen en finale el.. voor de rest geen ploegen gehad waarmee die überhaupt kampioen kon worden..

Schreuder een geweldige keuze ? Gezien zijn tijd bij Ajax ja en aangezien er weinig andere opties waren..

Ten Hag met veruit de duurste selectie ever bij Ajax moest gewoon presteren en maakte ook gewoon rare keuzes en dat weet jij ook, is je volgens mij ook al door anderen goed uitgelegd hier..
Bla bal bla. Al zo lang trainer en eigenlijk vrijwel niks gewonnen of gepresteerd.

Een assistent hoofd trainer maken is zelden een goede keuze. En er waren meer dan voldoende goede trainers beschikbaar.
nummer10
 nummer10 - maandag 16 januari 2023 - 08:45   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 14 januari 2023 - 20:36 schreef remco k het volgende:

[..]

Bla bal bla. Al zo lang trainer en eigenlijk vrijwel niks gewonnen of gepresteerd.

Een assistent hoofd trainer maken is zelden een goede keuze. En er waren meer dan voldoende goede trainers beschikbaar.
Blablabla al zo lang trainer en niks gewonnen.. zoals ik al zei welke teams heeft die er voor gehad buiten Ajax om ? Bij Ajax toch aardig Ajax weer op de kaart gezet Europees...

Daarbij lopen er meer goede trainer rond die teams leuk laten voetballen maar ook geen prijs hebben..
remco k
 remco k - maandag 16 januari 2023 - 09:54   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 16 januari 2023 - 08:45 schreef nummer10 het volgende:

[..]

Blablabla al zo lang trainer en niks gewonnen.. zoals ik al zei welke teams heeft die er voor gehad buiten Ajax om ? Bij Ajax toch aardig Ajax weer op de kaart gezet Europees...

Daarbij lopen er meer goede trainer rond die teams leuk laten voetballen maar ook geen prijs hebben..
En ook dat zijn dus trainers die niet geschikt zijn voor ajax..

Ajax ver gebracht in de europa league, van Bronckhorst ook afgelopen jaar met de rangers, daar heeft ook niemand het meer over..

Alleen de CL telt als je het hebt over weer op de kaart zetten..
nummer10
 nummer10 - maandag 16 januari 2023 - 10:28   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 16 januari 2023 - 09:54 schreef remco k het volgende:

[..]

En ook dat zijn dus trainers die niet geschikt zijn voor ajax..

Ajax ver gebracht in de europa league, van Bronckhorst ook afgelopen jaar met de rangers, daar heeft ook niemand het meer over..

Alleen de CL telt als je het hebt over weer op de kaart zetten..
Onzin natuurlijk.. Ajax veroverde heel Europa met mooi voetbal waardoor spelers weer meer waard werden en door kon groeien en nog grotere spelers konden komen waarmee tenhag weer door kon bouwen... Allemaal super natuurlijk, echter is er nu niet veel meer van over..
remco k
 remco k - maandag 16 januari 2023 - 19:04   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 16 januari 2023 - 10:28 schreef nummer10 het volgende:

[..]

Onzin natuurlijk.. Ajax veroverde heel Europa met mooi voetbal waardoor spelers weer meer waard werden en door kon groeien en nog grotere spelers konden komen waarmee tenhag weer door kon bouwen... Allemaal super natuurlijk, echter is er nu niet veel meer van over..
Je bent echt zo’n beetje de enige die dat allemaal op het conto van Bosz schuift.
nummer10
 nummer10 - maandag 16 januari 2023 - 21:56   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 16 januari 2023 - 19:04 schreef remco k het volgende:

[..]

Je bent echt zo’n beetje de enige die dat allemaal op het conto van Bosz schuift.
Van de paar man op dit forum misschien.. hoor toch echt veel meer mensen erover

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 16 januari 2023 door nummer10 --
Loetje
 Loetje - maandag 16 januari 2023 - 22:50   quote  deeplink  
Meneer hoort weer...
nummer10
 nummer10 - dinsdag 17 januari 2023 - 01:21   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 16 januari 2023 - 22:50 schreef Loetje het volgende:
Meneer hoort weer...
Spreek nog wel eens andere mensen buiten het Forum om ;)

Maar zoals vaker gezegd het maakt me niet uit wie er aan het roer staat, als we maar weer vooruit kunnen kijken...

Ik heb enkel geen andere namen qua trainers die nu willen komen en geschikt zouden kunnen zijn..
remco k
 remco k - dinsdag 17 januari 2023 - 17:47   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 17 januari 2023 - 01:21 schreef nummer10 het volgende:

[..]

Spreek nog wel eens andere mensen buiten het Forum om ;)

Maar zoals vaker gezegd het maakt me niet uit wie er aan het roer staat, als we maar weer vooruit kunnen kijken...

Ik heb enkel geen andere namen qua trainers die nu willen komen en geschikt zouden kunnen zijn..
Waar je mee omgaat wordt je mee besmet.
Loetje
 Loetje - dinsdag 17 januari 2023 - 18:17   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 17 januari 2023 - 01:21 schreef nummer10 het volgende:

[..]

Spreek nog wel eens andere mensen buiten het Forum om ;)

Maar zoals vaker gezegd het maakt me niet uit wie er aan het roer staat, als we maar weer vooruit kunnen kijken...

Ik heb enkel geen andere namen qua trainers die nu willen komen en geschikt zouden kunnen zijn..
De rest van de inrichting of? ;-)
nummer10
 nummer10 - woensdag 18 januari 2023 - 12:27   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 17 januari 2023 - 18:17 schreef Loetje het volgende:

[..]

De rest van de inrichting of? ;-)
Hahaha eikel..

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5924
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: NEC - Ajax 14.30 uur









0.0131590