BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: OPSTELLING AJAX 2022/23

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
Pietje
 Pietje - maandag 16 januari 2023 - 22:49   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 16 januari 2023 - 21:52 schreef nummer10 het volgende:

[..]

https://youtu.be/0qOuqHnlcgQ

Paar keer slecht uitkomen, bal niet klemvast, lucht duel bij een corner, te lang wachten met de bal wegschieten..

Je houd de 0, maar je kan echt niet zeggen dat die top staat te keepen..

Daarbij tegen den Bosch de 0 houden, maar ook daar deed die vreemde dingen..

Laten we het maar op wennen houden.. of liever gezegt laten we hopen dat dat het is..
Mag die jongen even acclimatiseren en wennen aan zijn nieuwe omgeving??
Loetje
 Loetje - maandag 16 januari 2023 - 22:52   quote  deeplink  
Ik vind Rulli ook zeker veel comfortabeler aan de bal.

Maar gaat uiteindelijk zaterdag 2x in de fout, wat normaal een tegengoal is. Dus zeker vertrouwen in hem en denk ook een uitstekende aankoop, maar dit mag je best benoemen
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - maandag 16 januari 2023 - 22:55   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 16 januari 2023 - 20:59 schreef remco k het volgende:

[..]

Ik inmiddels twee bij Ajax.
Ach ja ook tegen Den Bosch

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 16 januari 2023 door Jack Huntelaar --
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - maandag 16 januari 2023 - 22:57   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 16 januari 2023 - 22:52 schreef Loetje het volgende:
Ik vind Rulli ook zeker veel comfortabeler aan de bal.

Maar gaat uiteindelijk zaterdag 2x in de fout, wat normaal een tegengoal is. Dus zeker vertrouwen in hem en denk ook een uitstekende aankoop, maar dit mag je best benoemen
Mag je zeker benoemen
nummer10
 nummer10 - dinsdag 17 januari 2023 - 01:19   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 16 januari 2023 - 22:52 schreef Loetje het volgende:
Ik vind Rulli ook zeker veel comfortabeler aan de bal.

Maar gaat uiteindelijk zaterdag 2x in de fout, wat normaal een tegengoal is. Dus zeker vertrouwen in hem en denk ook een uitstekende aankoop, maar dit mag je best benoemen
Dank Loetje en zoals je al zegt ik hoop oprecht dat dit een stukje vertrouwen is en het gewoon een top keeper is..
nummer10
 nummer10 - dinsdag 17 januari 2023 - 01:20   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 16 januari 2023 - 22:57 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Mag je zeker benoemen
Nee dat mag niet want dan ben ik te negatief zei je.. ik benoem gewoon wat ik heb gezien en dat was gewoon NOG niet goed... Laten we hopen dat dat snel veranderd..
remco k
 remco k - dinsdag 17 januari 2023 - 07:35   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 16 januari 2023 - 21:52 schreef nummer10 het volgende:

[..]

https://youtu.be/0qOuqHnlcgQ

Paar keer slecht uitkomen, bal niet klemvast, lucht duel bij een corner, te lang wachten met de bal wegschieten..

Je houd de 0, maar je kan echt niet zeggen dat die top staat te keepen..

Daarbij tegen den Bosch de 0 houden, maar ook daar deed die vreemde dingen..

Laten we het maar op wennen houden.. of liever gezegt laten we hopen dat dat het is..
1 keer niet goed uitkomen en een lastige bal niet direct klemvast hebben. Zo het wat slecht.

Maar goed, je hebt je mening alweer gevormd en zal die dus niet meer gaan bijstellen als speelt hij de sterren van de hemel.
remco k
 remco k - dinsdag 17 januari 2023 - 07:47   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 16 januari 2023 - 22:52 schreef Loetje het volgende:
Ik vind Rulli ook zeker veel comfortabeler aan de bal.

Maar gaat uiteindelijk zaterdag 2x in de fout, wat normaal een tegengoal is. Dus zeker vertrouwen in hem en denk ook een uitstekende aankoop, maar dit mag je best benoemen
Van Wolfs winkel kan geen kant op juist doordat hij niet terugloopt maar de bal verdedigd. Natuurlijk moet hij die bal sneller wegwerken maar dat is niet normaal altijd een goal.

Dat uitkomen van hem is 100% de fout van Rensch. Als hij terug zou lopen kan die bal er veel te makkelijk overheen aangezien je balbezit hebt en je dus een stuk voor je goal staat.

Hij was in drie momenten niet scherp genoeg. Maar goed, ik verwacht geen perfecte prestaties in zijn eerste wedstrijden, zou ook wel raar zijn na een week dat je een transfer maakt.

Geen idee waarom hier nog om Pasveer wordt geroepen, die maakt de ene na de andere verkeerde inschatting en krijgt wekelijks tegengoals.
nummer10
 nummer10 - dinsdag 17 januari 2023 - 09:17   quote  deeplink  
Niemand roept hier om pasveer hè.. Alleen waarom pasveer zo snel heeft afgedaan na een perfect seizoen vorig jaar.. maar goed dat zie je wel meer met Schreuder, bepaalde spelers blijven maar spelen na een zaadpot en anderen worden gelijk geslachtofferd.. zou daar de onvrede en angst niet van komen denk je ?

Ps rulli mag van mij blijven keepen hoor, maar voor zijn komst had ik al beelden opgezocht en heb ik zelfs hier al gepost dat ik het niet zag in hem en diezelfde dingen deed als nu.. en god Remco wat hoop ik dat het een wereldkeeper is want anders gaat Ajax helemaal naar de kloten en dat wil niemand dacht ik zo..
nummer10
 nummer10 - dinsdag 17 januari 2023 - 09:54   quote  deeplink  
Even wat anders ik las net dat Cruijff Edo Ophof ooit als directeur wou ? Is dat iets of weet iemand iets over deze man ?
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - dinsdag 17 januari 2023 - 10:37   quote  deeplink  
Ik begin niet aan een opstelling, want die pisvinger doet er toch niets mee. Verbaas me erover dat Rulli bij zijn komst niet gelijk in de spits is gezet.
Ajax we love you
 Ajax we love you - dinsdag 17 januari 2023 - 11:21   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 14 januari 2023 - 23:42 schreef Jack Huntelaar het volgende:
--------------------Rulli-----------------

Sanchez-----Alvarez-----Timber-----Rensch

---------Klaassen---------Berghuis-------

-------------------Kudus-----------------

Conceicao---------Bergwijn----------Tadic
Ik zou Rensch rechtback zetten en Wijndal links, dan heb je meer voetballend vermogen
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - dinsdag 17 januari 2023 - 11:47   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 17 januari 2023 - 10:37 schreef Ajax Warrior het volgende:
Ik begin niet aan een opstelling, want die pisvinger doet er toch niets mee. Verbaas me erover dat Rulli bij zijn komst niet gelijk in de spits is gezet.
Hahahaha, wel jammer was bij jou wel benieuwd
Pietje
 Pietje - dinsdag 17 januari 2023 - 12:30   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 17 januari 2023 - 10:37 schreef Ajax Warrior het volgende:
Ik begin niet aan een opstelling, want die pisvinger doet er toch niets mee. Verbaas me erover dat Rulli bij zijn komst niet gelijk in de spits is gezet.
Whahaha. Wie weet DE oplossing met Rulli
remco k
 remco k - dinsdag 17 januari 2023 - 17:50   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 17 januari 2023 - 09:17 schreef nummer10 het volgende:
Niemand roept hier om pasveer hè.. Alleen waarom pasveer zo snel heeft afgedaan na een perfect seizoen vorig jaar.. maar goed dat zie je wel meer met Schreuder, bepaalde spelers blijven maar spelen na een zaadpot en anderen worden gelijk geslachtofferd.. zou daar de onvrede en angst niet van komen denk je ?

Ps rulli mag van mij blijven keepen hoor, maar voor zijn komst had ik al beelden opgezocht en heb ik zelfs hier al gepost dat ik het niet zag in hem en diezelfde dingen deed als nu.. en god Remco wat hoop ik dat het een wereldkeeper is want anders gaat Ajax helemaal naar de kloten en dat wil niemand dacht ik zo..
Serieus. Blind en tadic kunnen er niks meer van en moeten weg.

En Pasveer keept dit halve seizoen al gewoon zwaar kut, je hebt zelf meerdere keren om een andere keeper gevraagd in de vorm van onze derde man.
En Pasveer moet gewoon blijven staan terwijl je een hele knappe aankoop binnen hebt gehaald.

Kerel ga lekker handbal kijken ofzo man. Wat jij allemaal roept valt geen touw aan vast te knopen.
Loetje
 Loetje - dinsdag 17 januari 2023 - 18:17   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 17 januari 2023 - 01:20 schreef nummer10 het volgende:

[..]

Nee dat mag niet want dan ben ik te negatief zei je.. ik benoem gewoon wat ik heb gezien en dat was gewoon NOG niet goed... Laten we hopen dat dat snel veranderd..
Niet goed is een groot woord, het ook stabiel en zoals iedereen zegt, moet hij wennen

Maar die 2 momenten waren gewoon gevaarlijk en mogen net zo goed als het andere benoemd worden
Loetje
 Loetje - dinsdag 17 januari 2023 - 18:18   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 17 januari 2023 - 07:47 schreef remco k het volgende:

[..]

Van Wolfs winkel kan geen kant op juist doordat hij niet terugloopt maar de bal verdedigd. Natuurlijk moet hij die bal sneller wegwerken maar dat is niet normaal altijd een goal.

Dat uitkomen van hem is 100% de fout van Rensch. Als hij terug zou lopen kan die bal er veel te makkelijk overheen aangezien je balbezit hebt en je dus een stuk voor je goal staat.

Hij was in drie momenten niet scherp genoeg. Maar goed, ik verwacht geen perfecte prestaties in zijn eerste wedstrijden, zou ook wel raar zijn na een week dat je een transfer maakt.

Geen idee waarom hier nog om Pasveer wordt geroepen, die maakt de ene na de andere verkeerde inschatting en krijgt wekelijks tegengoals.
Pasveer moet lekker bij de kapper blijven.

Dat 2e moment moet hij gewoon sneller uittrappen, hij schat daar de Twente speler gewoon te traag in
bertus bikkel
 bertus bikkel - dinsdag 17 januari 2023 - 21:29   quote  deeplink  
We kunnen op dit moment opstellingen maken tot we er bij neervallen, maar het gaat 'm gewoon niet worden dit seizoen. Wie je ook opstelt, iedereen is uit vorm en lijkt er geen hout meer van te kunnen.
Ik zou eerst eens stoppen met die klunzen achterin. Sanchez en Bassey kunnen totaal niet voetballen en zijn ongeschikt in de opbouw.Dan zet je daar verdomme maar types als Hato, Baas, Regeer met Timber en Alvarez neer. Die zijn opbouwen gewend vanuit de jeugd. Vervolgens heb je Berghuis nodig op het middenveld voor creativiteit met Taylor en Klaassen. Voorin is het drama en stel daar maar gewoon Conceicao op met Tadic en Brobbey. Laat dat maar eens staan in de wedstrijden na Feyenoord met een nieuwe trainer tegen Volendam, rkc , cambuur, sparta , vitesse, Excelsior.....dan krijg je meer voetbal en vastigheid. De bankzitters kunnen dan zien hoe het moet en worden hopelijk geprikkeld.
nummer10
 nummer10 - woensdag 18 januari 2023 - 12:26   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 17 januari 2023 - 17:50 schreef remco k het volgende:

[..]

Serieus. Blind en tadic kunnen er niks meer van en moeten weg.

En Pasveer keept dit halve seizoen al gewoon zwaar kut, je hebt zelf meerdere keren om een andere keeper gevraagd in de vorm van onze derde man.
En Pasveer moet gewoon blijven staan terwijl je een hele knappe aankoop binnen hebt gehaald.

Kerel ga lekker handbal kijken ofzo man. Wat jij allemaal roept valt geen touw aan vast te knopen.
En dat is dus mijn punt... Vooralsnog vind ik het geen prima aankoop van wat ik NU heb gezien.. maar laten we hopen dat het de wereld keeper is die we nodig waren.. en pasveer kut ja, zoals heel Ajax.. wat betreft Gorter, 1 keer tegen psv gekeept en gelijk gewisseld, pasveer mede door toe doen van de verdediging gewisseld voor rulli waarvan we nog maar moeten afwachten of dat de oplossing is.. ik vind hem gewoon te snel slachtoffers maken waar anderen die falen gewoon blijven staan...
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - woensdag 18 januari 2023 - 15:09   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 18 januari 2023 - 12:26 schreef nummer10 het volgende:

[..]

En dat is dus mijn punt... Vooralsnog vind ik het geen prima aankoop van wat ik NU heb gezien.. maar laten we hopen dat het de wereld keeper is die we nodig waren.. en pasveer kut ja, zoals heel Ajax.. wat betreft Gorter, 1 keer tegen psv gekeept en gelijk gewisseld, pasveer mede door toe doen van de verdediging gewisseld voor rulli waarvan we nog maar moeten afwachten of dat de oplossing is.. ik vind hem gewoon te snel slachtoffers maken waar anderen die falen gewoon blijven staan...
Kut ja, zoals heel Ajax???
Fijne supporter ben jij hahaha

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 18 januari 2023 door Jack Huntelaar --
nummer10
 nummer10 - woensdag 18 januari 2023 - 15:46   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 18 januari 2023 - 15:09 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Kut ja, zoals heel Ajax???
Fijne supporter ben jij hahaha
Zegt meneer die heel het Ajax bestuur de laan uit wil sturen omdat ze kut zijn... Begrijp jij jezelf nog wel of lul je graag met iedereen mee ? Dat laatste lijkt me namelijk best het geval..
remco k
 remco k - woensdag 18 januari 2023 - 18:48   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 18 januari 2023 - 12:26 schreef nummer10 het volgende:

[..]

En dat is dus mijn punt... Vooralsnog vind ik het geen prima aankoop van wat ik NU heb gezien.. maar laten we hopen dat het de wereld keeper is die we nodig waren.. en pasveer kut ja, zoals heel Ajax.. wat betreft Gorter, 1 keer tegen psv gekeept en gelijk gewisseld, pasveer mede door toe doen van de verdediging gewisseld voor rulli waarvan we nog maar moeten afwachten of dat de oplossing is.. ik vind hem gewoon te snel slachtoffers maken waar anderen die falen gewoon blijven staan...
Dit seizoen geen enkele onhoudbare bal gepakt en geen punt gepakt voor Ajax. Daarbij de grote fouten die er waren dan kan je niet anders dan voor iemand anders kiezen.

Maar goed. Zoals altijd had je een mening al klaar en normaal gesproken stel je die nooit meer bij in welke onmogelijke hoeken jezelf ook niet draaien.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - woensdag 18 januari 2023 - 19:00   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 18 januari 2023 - 15:46 schreef nummer10 het volgende:

[..]

Zegt meneer die heel het Ajax bestuur de laan uit wil sturen omdat ze kut zijn... Begrijp jij jezelf nog wel of lul je graag met iedereen mee ? Dat laatste lijkt me namelijk best het geval..
Een aantal vh bestuur wel ja, maar is dan heel Ajax kut ??? Hahahaha

Ik lul met niemand mee gast, ik heb mijn eigen visie , er kunnen er zo maar meer zijn met dezelfde visie hier op het forum

Ik vind wel (ben niet de enige hier) dat je constant uit je nek loopt te lullen maar goed ik kan soms wel om je lachen.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 18 januari 2023 door Jack Huntelaar --
nummer10
 nummer10 - woensdag 18 januari 2023 - 21:06   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 18 januari 2023 - 19:00 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Een aantal vh bestuur wel ja, maar is dan heel Ajax kut ??? Hahahaha

Ik lul met niemand mee gast, ik heb mijn eigen visie , er kunnen er zo maar meer zijn met dezelfde visie hier op het forum

Ik vind wel (ben niet de enige hier) dat je constant uit je nek loopt te lullen maar goed ik kan soms wel om je lachen.
Ik hoop dat ik uit me nek lul en rulli mij gaat bevallen... Maar wees eerlijk, vind je hem een zekere indruk maken vooralsnog ? En dat was me enige punt..

En ja heel Ajax was/is kut en verrot voor nu en hoop dat daar snel verandering in komt..
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - woensdag 18 januari 2023 - 21:48   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 18 januari 2023 - 21:06 schreef nummer10 het volgende:

[..]

Ik hoop dat ik uit me nek lul en rulli mij gaat bevallen... Maar wees eerlijk, vind je hem een zekere indruk maken vooralsnog ? En dat was me enige punt..

En ja heel Ajax was/is kut en verrot voor nu en hoop dat daar snel verandering in komt..
Ik heb al eerder laten weten dat je Rulli niet op 2 wedstrijden moet beoordelen.
Het voordeel van Rulli is wel dat hij nog een aantal jaren mee kan, heeft ervaring, heeft een snelle reflex maar goed afwachten

Wil hem tegen Feijenoord graag zien in een overvolle verhitte Kuip, en dan nog zijn we pas 3 wedstrijden met hem onderweg
nummer10
 nummer10 - woensdag 18 januari 2023 - 22:14   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 18 januari 2023 - 21:48 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Ik heb al eerder laten weten dat je Rulli niet op 2 wedstrijden moet beoordelen.
Het voordeel van Rulli is wel dat hij nog een aantal jaren mee kan, heeft ervaring, heeft een snelle reflex maar goed afwachten

Wil hem tegen Feijenoord graag zien in een overvolle verhitte Kuip, en dan nog zijn we pas 3 wedstrijden met hem onderweg
Een keeper van 30 he en Europese ervaring, die zou er gelijk moeten staan met overtuiging en niet zo zenuwachtig moeten overkomen als nu.. dat mag je van een Drommel verwachten en die werd er gelijk weer uitgehaald..
remco k
 remco k - woensdag 18 januari 2023 - 22:15   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 18 januari 2023 - 22:14 schreef nummer10 het volgende:

[..]

Een keeper van 30 he en Europese ervaring, die zou er gelijk moeten staan met overtuiging en niet zo zenuwachtig moeten overkomen als nu.. dat mag je van een Drommel verwachten en die werd er gelijk weer uitgehaald..
Ik hoorde timber in het interview zeggen dat hij juist heel erg zeker over kwam.

Echt waar man, twee momentjes eruit halen terwijl onze oude grabbelaar 10 van dat soort momentjes had per pot.
nummer10
 nummer10 - woensdag 18 januari 2023 - 22:17   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 18 januari 2023 - 22:15 schreef remco k het volgende:

[..]

Ik hoorde timber in het interview zeggen dat hij juist heel erg zeker over kwam.

Echt waar man, twee momentjes eruit halen terwijl onze oude grabbelaar 10 van dat soort momentjes had per pot.
Ik vind hem nerveus overkomen.. mag jij niet vinden natuurlijk . Toekomst gaat het uitwijzen, hoop dat je gelijk hebt..
Scout2
 Scout2 - zondag 22 januari 2023 - 21:34   quote  deeplink  
Wat is Ajax afgegleden, beroerde is dat je het al van ver aanziet komen, want onder Overmars ging het op een gegeven moment al bergafwaarts.

Hoop op een wederopstanding.
Ook al heeft Schreuder veel fouten gemaakt, toch ligt het dieper.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zondag 22 januari 2023 - 22:02   quote  deeplink  
Schreuder is geen ten Hag, Huntelaar en Hamstra zijn samen geen Overmars

Bassey of Wijndal is geen Tagliafico of Blind, Sanchez is geen Mazraoui of Rensch.

Taylor is geen Gravenberch, Brobbey is geen Haller, Tadic is niet de oude

Van de Sar kruipt voor alle ellende weg.

Nee het is denk ik niet alleen Schreuder...

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 22 januari 2023 door Jack Huntelaar --
remco k
 remco k - maandag 23 januari 2023 - 14:02   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 22 januari 2023 - 22:02 schreef Jack Huntelaar het volgende:
Schreuder is geen ten Hag, Huntelaar en Hamstra zijn samen geen Overmars

Bassey of Wijndal is geen Tagliafico of Blind, Sanchez is geen Mazraoui of Rensch.

Taylor is geen Gravenberch, Brobbey is geen Haller, Tadic is niet de oude

Van de Sar kruipt voor alle ellende weg.

Nee het is denk ik niet alleen Schreuder...
Hoe weet jij dat van de Sar wegkruipt?

Voor hetzelfde geld is die bikkelhard aan het werk om alles wel dezelfde kant op te krijgen en doet hij alles binnen zijn mogelijkheden om de boel weer strak te krijgen.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - maandag 23 januari 2023 - 15:11   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 23 januari 2023 - 14:02 schreef remco k het volgende:

[..]

Hoe weet jij dat van de Sar wegkruipt?

Voor hetzelfde geld is die bikkelhard aan het werk om alles wel dezelfde kant op te krijgen en doet hij alles binnen zijn mogelijkheden om de boel weer strak te krijgen.
Weg kruipen is misschien iets te overdreven gesteld, maar wanneer er problemen zijn zou naar buiten toe treden verhelderend werken, nu wordt hij weer uit de wind geholpen
remco k
 remco k - maandag 23 januari 2023 - 19:12   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 23 januari 2023 - 15:11 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Weg kruipen is misschien iets te overdreven gesteld, maar wanneer er problemen zijn zou naar buiten toe treden verhelderend werken, nu wordt hij weer uit de wind geholpen
Waarom moet hij naar buiten toe zaken melden. Welk nut heeft dat en wat is hij moeten zeggen dan?

Het gaat nu niet goed maar we hebben vertrouwen?? Wat heb je aan dat soort dooddoeners.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - maandag 23 januari 2023 - 19:25   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 23 januari 2023 - 19:12 schreef remco k het volgende:

[..]

Waarom moet hij naar buiten toe zaken melden. Welk nut heeft dat en wat is hij moeten zeggen dan?

Het gaat nu niet goed maar we hebben vertrouwen?? Wat heb je aan dat soort dooddoeners.
Er zijn genoeg items naar buiten te brengen met het juiste verhaal, duidelijkheid verschaffen heet dat want er wordt zo veel geluld, daardoor zijn mensen beschadigd.

Naar de pers toe mag hij best zijn woordje doen.

Ik weet hij moet niets maar soms is het verstandig

Maar heb ik ergens gezegd dat ik vertrouwen heb?

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 23 januari 2023 door Jack Huntelaar --
Loetje
 Loetje - maandag 23 januari 2023 - 19:57   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 23 januari 2023 - 15:11 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Weg kruipen is misschien iets te overdreven gesteld, maar wanneer er problemen zijn zou naar buiten toe treden verhelderend werken, nu wordt hij weer uit de wind geholpen
Dan mag hij als de meest ervaren man bij ons wel vaker een goed klankbord zijn. Want iedereen roept van alles, trainer, spelers, Huntelaar... Maar hem hoor je niet

En zoals Remco zegt, wellicht is die bezig met alle neuzen dezelfde kant op te krijgen, misschien niet. Maar naar buiten toe laat hij het compleet afweten.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - maandag 23 januari 2023 - 20:20   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 23 januari 2023 - 19:57 schreef Loetje het volgende:

[..]

Dan mag hij als de meest ervaren man bij ons wel vaker een goed klankbord zijn. Want iedereen roept van alles, trainer, spelers, Huntelaar... Maar hem hoor je niet

En zoals Remco zegt, wellicht is die bezig met alle neuzen dezelfde kant op te krijgen, misschien niet. Maar naar buiten toe laat hij het compleet afweten.
+1
remco k
 remco k - dinsdag 24 januari 2023 - 08:15   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 23 januari 2023 - 19:25 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Er zijn genoeg items naar buiten te brengen met het juiste verhaal, duidelijkheid verschaffen heet dat want er wordt zo veel geluld, daardoor zijn mensen beschadigd.

Naar de pers toe mag hij best zijn woordje doen.

Ik weet hij moet niets maar soms is het verstandig

Maar heb ik ergens gezegd dat ik vertrouwen heb?
Je ziet het ook bij de grote bedrijven. Ook daar houd men het intern en dat is volkomen terecht.

Leuk dat jij of ik wat meer informatie willen, maar dat lost het issue niet op.

Ik zeg niet dat jij vertrouwen hebt, dit is wat van der sar echt letterlijk als enige naar buiten toe zou kunnen zeggen.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 24 januari 2023 door remco k --
bertus bikkel
 bertus bikkel - dinsdag 24 januari 2023 - 11:10   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 14 januari 2023 - 23:42 schreef Jack Huntelaar het volgende:
--------------------Rulli-----------------

Sanchez-----Alvarez-----Timber-----Rensch

---------Klaassen---------Berghuis-------

-------------------Kudus-----------------

Conceicao---------Bergwijn----------Tadic
Laat Sanchez en Bassey maar even weg.
Speel gewoon achterin met Rensch, Timber, Alvarez, Wijndal.
Midden met Klaassen, Taylor , Berghuis
Voorin met Conceicao, Brobbey, Bergwijn.

Iedereen eens even lekker op zijn eigen plekkie en dat 5 wedstrijden laten staan.
Daarna zien we wel verder. Hoe moeilijk kan het zijn , Schreudertje?
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - dinsdag 24 januari 2023 - 11:31   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 24 januari 2023 - 11:10 schreef bertus bikkel het volgende:

[..]

Laat Sanchez en Bassey maar even weg.
Speel gewoon achterin met Rensch, Timber, Alvarez, Wijndal.
Midden met Klaassen, Taylor , Berghuis
Voorin met Conceicao, Brobbey, Bergwijn.

Iedereen eens even lekker op zijn eigen plekkie en dat 5 wedstrijden laten staan.
Daarna zien we wel verder. Hoe moeilijk kan het zijn , Schreudertje?
Achterhoede eens
Middenveld met Kudus op 10

Voorhoede: Brobbey raakt geen pepernoot, hadden ze nooit terug moeten kopen dus banken.
Bergwijn in vorm heeft daar meer gespeeld bij Tottenham, is snel en beter in de kleine ruimte

Middenveld: Klaassen, Kudus, Berghuis
Voorhoede: Conceicao, Bergwijn(9), Tadic
nummer10
 nummer10 - dinsdag 24 januari 2023 - 12:02   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 24 januari 2023 - 11:31 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Achterhoede eens
Middenveld met Kudus op 10

Voorhoede: Brobbey raakt geen pepernoot, hadden ze nooit terug moeten kopen dus banken.
Bergwijn in vorm heeft daar meer gespeeld bij Tottenham, is snel en beter in de kleine ruimte

Middenveld: Klaassen, Kudus, Berghuis
Voorhoede: Conceicao, Bergwijn(9), Tadic
Kudus kan mij ook nog niet bekoren .. Brobbey is kapot gemaakt door Schreuder door hem plots te wisselen terwijl die gewoon topscorer was op dat moment.. puur vertrouwen wat ik mis bij een aantal spelers...

Ik wil het voorin wel eens zien met onze portugees Brobbey en Bergwijn en als tadic dan toch perse moet spelen die dit seizoen echt nog niet goed is gooi hem maar weer eens op 10
remco k
 remco k - dinsdag 24 januari 2023 - 14:51   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 24 januari 2023 - 11:31 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Achterhoede eens
Middenveld met Kudus op 10

Voorhoede: Brobbey raakt geen pepernoot, hadden ze nooit terug moeten kopen dus banken.
Bergwijn in vorm heeft daar meer gespeeld bij Tottenham, is snel en beter in de kleine ruimte

Middenveld: Klaassen, Kudus, Berghuis
Voorhoede: Conceicao, Bergwijn(9), Tadic
Waarom wil je die Kudus toch zien? Die raakt geen enkele bal en alles wat hij raakt spring van zijn voeten. Brengt met zamp;euro;n balverlies daarnaast de defensie constant in de problemen.

Taylor berghuis en Klaassen zijn alle drie veel beter op het middenveld.
p111
 p111 - dinsdag 24 januari 2023 - 16:35   quote  deeplink  
Rulli
Rensch-Alvares-Timber-Wijndal
Taylor-Klaasen
Berghuis
Tadic/Beobbey- Berwijn

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 24 januari 2023 door p111 --
p111
 p111 - dinsdag 24 januari 2023 - 16:37   quote  deeplink  
Ik vind Kdus een uistekende voetballer tot hij hoorde dat Everton hem wilde,nu voetbalt hij alleen nog voor zich zelf.
remco k
 remco k - dinsdag 24 januari 2023 - 18:00   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 24 januari 2023 - 16:35 schreef p111 het volgende:
Rulli
Rensch-Alvares-Timber-Wijndal
Taylor-Klaasen
Berghuis
Tadic/Beobbey- Berwijn
Op Wijndal na kan dit hem nog weleens worden tegen Volendam.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - dinsdag 24 januari 2023 - 18:56   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 24 januari 2023 - 18:00 schreef remco k het volgende:

[..]

Op Wijndal na kan dit hem nog weleens worden tegen Volendam.
Dit denk ik ook, alleen is dit niet mijn opstelling.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - dinsdag 24 januari 2023 - 19:05   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 24 januari 2023 - 14:51 schreef remco k het volgende:

[..]

Waarom wil je die Kudus toch zien? Die raakt geen enkele bal en alles wat hij raakt spring van zijn voeten. Brengt met zamp;euro;n balverlies daarnaast de defensie constant in de problemen.

Taylor berghuis en Klaassen zijn alle drie veel beter op het middenveld.
Klopt maar wie was er wel goed tegen Feijenoord?
Heb alleen Alvarez en in mindere mate Bergwijn goed zien spelen.

Natuurlijk moet Kudus niet in de spits, het is gewoon geen spits je ziet dan geen goed beeld van hem, nee op 10, daar heeft hij nauwelijks gespeeld.

Wisselen kan altijd, dan schuif je Berghuis naar voor, en breng je Taylor voor naast Klaassen

Taylor vind ik aan vallend leuk voetballen maar schiet verdedigend te kort, wordt te vaak voorbij gelopen vandaar dat hij op de bank begint bij mij.
Scout2
 Scout2 - dinsdag 24 januari 2023 - 23:21   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 24 januari 2023 - 19:05 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Klopt maar wie was er wel goed tegen Feijenoord?
Heb alleen Alvarez en in mindere mate Bergwijn goed zien spelen.

Natuurlijk moet Kudus niet in de spits, het is gewoon geen spits je ziet dan geen goed beeld van hem, nee op 10, daar heeft hij nauwelijks gespeeld.

Wisselen kan altijd, dan schuif je Berghuis naar voor, en breng je Taylor voor naast Klaassen

Taylor vind ik aan vallend leuk voetballen maar schiet verdedigend te kort, wordt te vaak voorbij gelopen vandaar dat hij op de bank begint bij mij.
Ik zou ook wel eens een middenveld willen zien met Grillitsch op 6 Berghuis op 8 en Taylor op 10
remco k
 remco k - woensdag 25 januari 2023 - 07:49   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 24 januari 2023 - 19:05 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Klopt maar wie was er wel goed tegen Feijenoord?
Heb alleen Alvarez en in mindere mate Bergwijn goed zien spelen.

Natuurlijk moet Kudus niet in de spits, het is gewoon geen spits je ziet dan geen goed beeld van hem, nee op 10, daar heeft hij nauwelijks gespeeld.

Wisselen kan altijd, dan schuif je Berghuis naar voor, en breng je Taylor voor naast Klaassen

Taylor vind ik aan vallend leuk voetballen maar schiet verdedigend te kort, wordt te vaak voorbij gelopen vandaar dat hij op de bank begint bij mij.
Het gaat toch helemaal niet om Feyenoord. Hij heeft dit gehele seizoen nog geen goede minuut gespeeld op het middenveld. Dat is waar het om gaat.

Ik snap de aversie naar Taylor ook niet goed, als je zijn statistieken bekijkt is hij met Alvarez samen onze beste middenvelder. Waarbij hij aan de bal op de helft van de tegenstander de meest bepalende is.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - woensdag 25 januari 2023 - 08:28   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 25 januari 2023 - 07:49 schreef remco k het volgende:

[..]

Het gaat toch helemaal niet om Feyenoord. Hij heeft dit gehele seizoen nog geen goede minuut gespeeld op het middenveld. Dat is waar het om gaat.

Ik snap de aversie naar Taylor ook niet goed, als je zijn statistieken bekijkt is hij met Alvarez samen onze beste middenvelder. Waarbij hij aan de bal op de helft van de tegenstander de meest bepalende is.
Ik wil Kudus gewoon is langer zien op 10, heeft op die positie maar enkele minuten gespeeld, daar kan je hem niet realistisch op beoordelen.
Ben het met je eens dat hij niet best mee verdedigd, daar mee heb je een punt.

Dus daarom snap ik jou ergens wel want dan is Berghuis een betere optie al is die minder in de kleine ruimte

Statistieken zeggen mij niet alles
Taylor is aan de bal statistisch een hele goede middenvelder maar is niet zoals Alvarez een bal afpakker, hij is ook dramatisch in het mee verdedigen.

Daardoor komt de defensie meer onder druk te staan, wat we al menige wedstijden hebben gezien, ik ben van mening dat dit ons punten heeft gekost
Pietje
 Pietje - woensdag 25 januari 2023 - 14:24   quote  deeplink  
En ik maar denken dat Ajax de transfermarkt zou opgaan. Dat werd toch overal gezegd en geschreven? Ja, doelman Rulli is gekomen. Maar verder?

Het klokje tikt door: nog 6 1/2 dag en het blijft oorverdovend stil in Amsterdam...

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5967
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: OPSTELLING AJAX 2022/23









0.0073921