BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: OPSTELLING AJAX 2022/23

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
Scout2
 Scout2 - woensdag 25 januari 2023 - 15:45   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 25 januari 2023 - 14:24 schreef Pietje het volgende:
En ik maar denken dat Ajax de transfermarkt zou opgaan. Dat werd toch overal gezegd en geschreven? Ja, doelman Rulli is gekomen. Maar verder?

Het klokje tikt door: nog 6 1/2 dag en het blijft oorverdovend stil in Amsterdam...
Ook niet verstandig om te doen met dit beleid, daarnaast heb je teveel betaald voor Bassey en Bergwijn.

Bassey is wel een goede verdediger om de zooi op slot te gooien, maar niet echt van nature een meevoetballende verdediger.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 25 januari 2023 door Scout2 --
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - woensdag 25 januari 2023 - 16:56   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 25 januari 2023 - 14:24 schreef Pietje het volgende:
En ik maar denken dat Ajax de transfermarkt zou opgaan. Dat werd toch overal gezegd en geschreven? Ja, doelman Rulli is gekomen. Maar verder?

Het klokje tikt door: nog 6 1/2 dag en het blijft oorverdovend stil in Amsterdam...
Ze waren met een lcv bezig van Olympic Marseille maar die had geen trek om te komen half in het jaar.
Snap ik, ik zou in de winter pook niet noordelijk gaan

Ze hadden aangekondigd dat ze enkel voor een lcv gingen in de winterstop, en heel misschien een rechtsbuiten mocht Ocampos vertrekken.

Vorige week liet Schreuder nog weten dat ze met een lcv in gesprek waren.

Ik denk dat er nu helemaal niemand meer komt
remco k
 remco k - woensdag 25 januari 2023 - 18:26   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 25 januari 2023 - 16:56 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Ze waren met een lcv bezig van Olympic Marseille maar die had geen trek om te komen half in het jaar.
Snap ik, ik zou in de winter pook niet noordelijk gaan

Ze hadden aangekondigd dat ze enkel voor een lcv gingen in de winterstop, en heel misschien een rechtsbuiten mocht Ocampos vertrekken.

Vorige week liet Schreuder nog weten dat ze met een lcv in gesprek waren.

Ik denk dat er nu helemaal niemand meer komt
Volgens mij hebben ze uberhaubt niks aangekondigd en hebben ze laten weten altijd maar buitenkansjes te kijken.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - woensdag 25 januari 2023 - 20:15   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 25 januari 2023 - 18:26 schreef remco k het volgende:

[..]

Volgens mij hebben ze uberhaubt niks aangekondigd en hebben ze laten weten altijd maar buitenkansjes te kijken.
Ik heb het hem zelfs zien zeggen voor de camera vanwege Kaplan en Blind.

Maar goed wie weet is het lastig om nu kwaliteit los te weken, clubs werken nu misschien ook niet mee

Het kan ook zo maar dat het contract afloopt bij een speler(s) die graag wil komen komende zomer

Wat mij betreft niets meer halen, of het moet een topper zijn die heel snel en gemakkelijk aan sluit

Ergens vind ik Alvarez goed functioneren op die positie
remco k
 remco k - donderdag 26 januari 2023 - 19:50   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 25 januari 2023 - 20:15 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Ik heb het hem zelfs zien zeggen voor de camera vanwege Kaplan en Blind.

Maar goed wie weet is het lastig om nu kwaliteit los te weken, clubs werken nu misschien ook niet mee

Het kan ook zo maar dat het contract afloopt bij een speler(s) die graag wil komen komende zomer

Wat mij betreft niets meer halen, of het moet een topper zijn die heel snel en gemakkelijk aan sluit

Ergens vind ik Alvarez goed functioneren op die positie
Nou niet zomaar ergens hoor. Alvarez was tegen Twente en Feyenoord je beste centrale man van dit seizoen

Maar had, dat riepen een aantal hier twee jaar terug al.
Scout2
 Scout2 - vrijdag 27 januari 2023 - 19:10   quote  deeplink  
Rulli

Rensch- Alvarez- Bassey- Wijndal

Kudus(10) -Timber(6) - Fitz jim (8)

Conceicao - Brobbey- Bergwijn.
Scout2
 Scout2 - vrijdag 27 januari 2023 - 19:13   quote  deeplink  
Berghuis paar dagjes vrij, Tadic assistent,
/Speler (invaller)

Taylor eff laten banken

Spelers duidelijk maken dat iedereen aanvalt en ook verdedigd, spelers die hun taken verzaken zonder pardoes banken.

Kudus vrij rol.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zaterdag 28 januari 2023 - 10:29   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 25 januari 2023 - 18:26 schreef remco k het volgende:

[..]

Volgens mij hebben ze uberhaubt niks aangekondigd en hebben ze laten weten altijd maar buitenkansjes te kijken.
Hierbij dat ze wel degelijk op zoek waren naar een CV.
Waren zelfs meerdere berichten over.

In verband dat ze meer met Schreuder bezig waren hebben ze de zoektocht op hold gezet

*******************************************

Ajax zoekt vooral nog naar een centrale verdediger
Aangepast 20 januari 2023 18:36

Ajax is nog niet klaar op de transfermarkt. De club wil zich deze maand nog met een centrale verdediger versterken."De club is ermee bezig, het contact is er", zei trainer Alfred Schreuder op een persconferentie voor het uitduel van zondag met Feyenoord. "We hopen ons nog te versterken."

Leonardo Balerdi vertelde afgelopen week dat hij door Ajax is benaderd. Maar de Argentijnse verdediger wil dit seizoen bij Olympique Marseille blijven. Ajax zag afgelopen maand de verdedigers Daley Blind en Lisandro Magallán vertrekken. Ahmetcan Kaplan heeft een zware blessure opgelopen.

Ajax nam deze transferperiode wel doelman Gerónimo Rulli over van Villarreal.

Bron: ANP
Ajax we love you
 Ajax we love you - maandag 06 februari 2023 - 14:55   quote  deeplink  
Wat een verschil zeg vergeleken met Schreuder. Ze hadden na Feijenoord meteen dioe mafkees moeten ontslaan, dan had je nu gewoon 1ste gestaan.

Mensen neer zetten op logische plekken. Die Schreuder was toch echt een koekenbakker. Natuurlijk spelen we tegen kleine clubjes en het stelt niets voor, maar man wat een verschil om naar dit Ajax te kijken vergeleken met het Ajax onder Schreuder. Geluk tegen Excelsior, maar de 2de helft kon hij dat ook aanpassen. OOk iets dat Schreuder niet kon.

BAssey komt volgend zeizoen wel weer terug op zijn lcv plek. Vind Kudus het goed doen en Klaasssen ook. Denk wel dat als we tegen sterkere tegenstanders gaan voetballen dat Alvarez een plekje door moet schuiven en BAssey achterin erbij moet komen
remco k
 remco k - maandag 06 februari 2023 - 15:41   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 06 februari 2023 - 14:55 schreef Ajax we love you het volgende:
Wat een verschil zeg vergeleken met Schreuder. Ze hadden na Feijenoord meteen dioe mafkees moeten ontslaan, dan had je nu gewoon 1ste gestaan.

Mensen neer zetten op logische plekken. Die Schreuder was toch echt een koekenbakker. Natuurlijk spelen we tegen kleine clubjes en het stelt niets voor, maar man wat een verschil om naar dit Ajax te kijken vergeleken met het Ajax onder Schreuder. Geluk tegen Excelsior, maar de 2de helft kon hij dat ook aanpassen. OOk iets dat Schreuder niet kon.

BAssey komt volgend zeizoen wel weer terug op zijn lcv plek. Vind Kudus het goed doen en Klaasssen ook. Denk wel dat als we tegen sterkere tegenstanders gaan voetballen dat Alvarez een plekje door moet schuiven en BAssey achterin erbij moet komen
Ze hadden hem voor de winterstop moeten wegsturen. Dan had een nieuwe trainer tijd gehad om er zelf iets van te maken.
bertus bikkel
 bertus bikkel - maandag 06 februari 2023 - 18:48   quote  deeplink  
Precies!! Dan had je ook gelijk kunnen spelen tegen Twente en Feyenoord maar wel 3 punten tegen nec en volendam gepakt en nu bovenaan gestaan. Waarom toch wachten op iets wat iedereen al lang zag aankomen....??
Ajax we love you
 Ajax we love you - woensdag 08 februari 2023 - 16:19   quote  deeplink  
Ze hebben hem te lang de hand boven zijn hoofd gehouden. Het is een dramatische coach en ook in interviews. Ik heb geen moment de indruk gehad dat hij relaxed was of iets begreep van voetbal. Het leek wel of hij onder hoogspanning stond vanaf dag 1.
Maargoed snel vergeten deze man, NOOIT meer Schreuder!!
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - woensdag 08 februari 2023 - 17:05   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 06 februari 2023 - 18:48 schreef bertus bikkel het volgende:
Precies!! Dan had je ook gelijk kunnen spelen tegen Twente en Feyenoord maar wel 3 punten tegen nec en volendam gepakt en nu bovenaan gestaan. Waarom toch wachten op iets wat iedereen al lang zag aankomen....??
Dit werd ook gezegd tijdens Rondo, ze hadden een andere strategie in eerste instantie.

Kijk even terug, op die opmerking heeft vd Sar gereageerd

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 08 februari 2023 door Jack Huntelaar --
Pietje
 Pietje - vrijdag 10 februari 2023 - 17:15   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 06 februari 2023 - 18:48 schreef bertus bikkel het volgende:
Precies!! Dan had je ook gelijk kunnen spelen tegen Twente en Feyenoord maar wel 3 punten tegen nec en volendam gepakt en nu bovenaan gestaan. Waarom toch wachten op iets wat iedereen al lang zag aankomen....??
Ik ben het totaal met je eens. Ajax heeft zo ontzettend veel punten verspeeld tegen kleine clubs.
De halve wereld (of meer) schreeuwde al tijden om Schreuder te vervangen. Schreuder zal beslist zijn best hebben gedaan, maar het functioneerde gewoon niet. Dat zag echt iedereen. Hij is een prima assistent-trainer, maar voldoet niet als hoofdtrainer. Feitelijk hebben wij de positie van Ajax in de stand van de ED te danken aan enkele beleidsbepalers die schroomden om orde op zaken te stellen met het wegsturen van de trainer. Het is een wonder dat Ajax nog altijd in de race is voor het kampioenschap. Dankzij het zo nu en dan puntverlies van al onze concurrenten mogen we nog hopen.
bertus bikkel
 bertus bikkel - dinsdag 14 februari 2023 - 15:49   quote  deeplink  
Ik mag nu toch aannemen dat we komende donderdag gaan spelen met Bassey centraal naast Timber en Alvarez op 6 ? Dat lijkt een abc tje en aangezien Johnny houdt van logica , zal dat wel gebeuren. Dit gaat dan ten koste van Davy maar dat moet maar even. Verder lijken voorin Bergwijn-Tadic-Kudus wel zeker. Of het moet zijn dat Kudus en Berghuis van positie wisselen. Kudus op 10 en Berghuis rechtsvoor....dit kan ook tijdens de wedstrijd worden omgezet uiteraard. Lijkt me prima opstelling!!!
nummer10
 nummer10 - dinsdag 14 februari 2023 - 16:50   quote  deeplink  
Maar bassey moest eruit volgens velen toen Schreuder er nog zat want die kon er helemaal niks van... En die zou nu de missing link zijn, ok..
bertus bikkel
 bertus bikkel - dinsdag 14 februari 2023 - 20:52   quote  deeplink  
Op linksback was het niet veel inderdaad.
Maar we hebben gezien hoe het ging zonder hem zondag....
Maar vergeet niet dat daardoor Alvarez op 6 kan en ook dat is een mising link.
Het is dus niet alleen Bassey....
nummer10
 nummer10 - woensdag 15 februari 2023 - 11:01   quote  deeplink  
De beste pot van Alvarez dit seizoen was centraal achterin volgens een aantal hier (en terecht) ik weet oprecht niet of dit het hem deed als ik eerlijk ben, de omzetting van bassey bedoel ik, ik denk eerder Kudus naar 10, Berghuis rechts en Brobbey erbij wat het verschil maakte
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - woensdag 15 februari 2023 - 17:29   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 15 februari 2023 - 11:01 schreef nummer10 het volgende:
De beste pot van Alvarez dit seizoen was centraal achterin volgens een aantal hier (en terecht) ik weet oprecht niet of dit het hem deed als ik eerlijk ben, de omzetting van bassey bedoel ik, ik denk eerder Kudus naar 10, Berghuis rechts en Brobbey erbij wat het verschil maakte
Alvarez is belangrijker als verdedigende middenvelder voor Ajax, onderschept veel ballen voordat het gevaarlijk wordt voor de verdediging.

Wat omzettingen voor in met name met Tadic in de spits die een bal als geen ander goed kan vasthouden lijkt mij meer van toepassing dat het beter draait

Ook lijken de spelers met meer energie te spelen door de nieuwe trainer.

Het feit is dat er nu meer gescoord wordt, verdedigend laten we nog steken vallen.

Ik zie ons overigens echt niet winnen van Union Berlin, Ajax is nog geen goed draaiend team

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 15 februari 2023 door Jack Huntelaar --
p111
 p111 - woensdag 15 februari 2023 - 23:21   quote  deeplink  
Er zit zeker verbetering in deze samenstelling dat is duidelijk ook omdat Johnny een betere opstelling heeft neergezet als Schreuder, en zijn wisselingen is een verademing.Als Steven Bergwijn zijn vorm weer terug krijgt dan gaan we het toch nog allemaal waarmaken denk ik.
Ajax we love you
 Ajax we love you - donderdag 16 februari 2023 - 14:57   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 15 februari 2023 - 11:01 schreef nummer10 het volgende:
De beste pot van Alvarez dit seizoen was centraal achterin volgens een aantal hier (en terecht) ik weet oprecht niet of dit het hem deed als ik eerlijk ben, de omzetting van bassey bedoel ik, ik denk eerder Kudus naar 10, Berghuis rechts en Brobbey erbij wat het verschil maakte
Hij is idd erg sterk achterin, maar ik maak me toch zorgen om de 6 positie. Daar staat niemand die dat echt goed opvangt. Ik vind Taylor niet de juiste man op die positie. Klaassen heeft het ook gedaan onder Ten hag, maar ook daar ben ik nu niet echt van onder de indruk. Ik weet even niet wie daar nu echt moet staan binnen de huidige selectie op Alvarez na
nummer10
 nummer10 - donderdag 16 februari 2023 - 15:20   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 16 februari 2023 - 14:57 schreef Ajax we love you het volgende:

[..]

Hij is idd erg sterk achterin, maar ik maak me toch zorgen om de 6 positie. Daar staat niemand die dat echt goed opvangt. Ik vind Taylor niet de juiste man op die positie. Klaassen heeft het ook gedaan onder Ten hag, maar ook daar ben ik nu niet echt van onder de indruk. Ik weet even niet wie daar nu echt moet staan binnen de huidige selectie op Alvarez na
Timber.. zou dat echt wel eens willen zien en Alvarez en bassey centraal

Rulli (ook al schijt ik me in de broek bij hoge ballen)

Rensch Alvarez bassey wijndal

Timber Klaassen
Kudus/Berghuis

Kudus/Berghuis tadic/Brobbey tadic/bergwijn

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 16 februari 2023 door nummer10 --
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - dinsdag 21 februari 2023 - 23:04   quote  deeplink  
Het was smullen van Liverpool - Real Madrid

Een goed voorbeeld doet goed volgen Ajax
nummer10
 nummer10 - woensdag 22 februari 2023 - 01:42   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 21 februari 2023 - 23:04 schreef Jack Huntelaar het volgende:
Het was smullen van Liverpool - Real Madrid

Een goed voorbeeld doet goed volgen Ajax
Wel hopen dan dat rulli het beter doet haha
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - woensdag 22 februari 2023 - 17:29   quote  deeplink  
Zelfs supporters van Ajax nemen uitspraak Wijndal niet serieus

15:24 – Aan zelfvertrouwen geen gebrek bij Owen Wijndal, zo bleek deze week in een interview met ESPN. De linksback van Ajax is te spreken over de manier waarop hij met Steven Bergwijn de linkerkant bestrijkt: ze vormen samen 'zeker de beste linkerkant van Nederland' en als ze echt gasgeven, 'misschien wel van Europa'.

De uitspraken werden met hoongelach ontvangen door veel voetbalfans en zelfs Ajacieden vinden dat Wijndal wat te hard van stapel liep. "Nu ben ik al mijn hele leven Ajax fan, maar volgens mij zette hij na deze woorden de Playstation uit", schrijft Evelien bijvoorbeeld op onze Facebook-pagina. Steven schrijft: "Kijk, dat willen we horen! Niet dat het momenteel waar is, maar het is goed dat het zelfvertrouwen terug is en de lat hoog gelegd wordt. Nu is het aan hen om het ook echt te gaan laten zien."

"Ik als Ajacied denk dat hij wat verkeerde pilletjes heeft geslikt", luidt een reactie van Frank. Op Instagram schrijft een volger van FCUpdate: "Als Ajax-fan vind ik dit wel erg overdreven. Als er iemand uit vorm is, is het Bergwijn wel... En Wijndal heeft ook wel betere periodes gehad. Mond houden en gaan voetballen dus." Ook onder ons nieuwsartikel werd verbaasd gereageerd. "Wijndal heeft zich hier al vaker schuldig aan gemaakt. Die jongen loopt enorm naast zijn schoenen", schreef gebruiker Gusa bijvoorbeeld.

Whahahahaha misschien wel de beste van Europa...wat voor pil heeft die ingenomen...hahaha

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 22 februari 2023 door Jack Huntelaar --
nummer10
 nummer10 - vrijdag 24 februari 2023 - 01:08   quote  deeplink  
Had toch liever wijndal dan Bassie vanavond
remco k
 remco k - vrijdag 24 februari 2023 - 08:44   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 24 februari 2023 - 01:08 schreef nummer10 het volgende:
Had toch liever wijndal dan Bassie vanavond
Serieus? Bassey is met Alvarez de reden dat we veel minder kansen tegen hebben gehad en we speelden voor een groot deel in 3-4-3 om dat middenveld te versterken. Op welke plek had je Wijndal dan willen hebben?
p111
 p111 - vrijdag 24 februari 2023 - 09:10   quote  deeplink  
Klopt alleen waar wij voor staan is techn/opbouwend voetbal en dat is bij Bassie dramatisch ,verdedigend beter maar als de tegen partij druk uit oefend op Bassie is hij nergens meer.Dus qua toekomst moet die achterhoede echt verbeteren,types zoals Nico en Martinez die mis je zo erg.Dit seizoen zal je het hiermee moeten doen,hopelijk gaan ze dit aan het eind van dit seizoen even goed evalueren en de juiste aankopen doen.
nummer10
 nummer10 - vrijdag 24 februari 2023 - 09:11   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 24 februari 2023 - 08:44 schreef remco k het volgende:

[..]

Serieus? Bassey is met Alvarez de reden dat we veel minder kansen tegen hebben gehad en we speelden voor een groot deel in 3-4-3 om dat middenveld te versterken. Op welke plek had je Wijndal dan willen hebben?
343... Heb veel al 433 gezien met een verdediging bassey Alvarez timber rensch en een middenveld Taylor Klaassen Berghuis...

Zeg overigens niet dat we slecht speelde hè.. maar wel iets met vertrouwen geven aan spelers, iets wat Heitinga zegt te willen doen
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - vrijdag 24 februari 2023 - 12:24   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 24 februari 2023 - 01:08 schreef nummer10 het volgende:
Had toch liever wijndal dan Bassie vanavond
Schei toch uit, met Wijndal lever je snelheid en een balletje terug of op zij in
remco k
 remco k - vrijdag 24 februari 2023 - 13:05   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 24 februari 2023 - 09:11 schreef nummer10 het volgende:

[..]

343... Heb veel al 433 gezien met een verdediging bassey Alvarez timber rensch en een middenveld Taylor Klaassen Berghuis...

Zeg overigens niet dat we slecht speelde hè.. maar wel iets met vertrouwen geven aan spelers, iets wat Heitinga zegt te willen doen
Gisteren speelden we in basis 3-4-3. Dat vertelde Heitinga ook heel netjes. Hij vertelde ook netjes hoe dat tactisch staat en dat je defensief probeert terug te schakelen naar een bepaalde bezetting waarbij die ruimte links door Taylor of Bassey moet worden ingevuld.

En zo was het in de praktijk ook gewoon.
Scout2
 Scout2 - vrijdag 24 februari 2023 - 13:41   quote  deeplink  
Ajax heeft gewoon ontzettend veel pech gehad, speelden aardig voetbal maar er zijn meer factoren die meewegen.

Het geluk hebben we niet afgedwongen.
Dat zijn de details die er toe doen.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 24 februari 2023 door Scout2 --
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - vrijdag 24 februari 2023 - 14:40   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 24 februari 2023 - 13:41 schreef Scout2 het volgende:
Ajax heeft gewoon ontzettend veel pech gehad, speelden aardig voetbal maar er zijn meer factoren die meewegen.

Het geluk hebben we niet afgedwongen.
Dat zijn de details die er toe doen.
Ook dit
Het was gewoon een kutploeg maar dit is geen excuus, we hebben genoeg kansen gehad om het af te ronden
wvb
 wvb - zaterdag 25 februari 2023 - 15:08   quote  deeplink  
Als ik Brobbey over het veld zie schuifelen, hij doet me denken aan een walrus.
De beste man heeft totaal geen techniek, kan niet dribbelen, kan geen pass geven, moet in de voeten aangespeeld worden. Koppen dat kan hij wel.
Hoe kan Ajax toch zo'n "houten Klaas" terughalen voor 17 miljoen Euro's.
Is zelfs nog niet goed genoeg voor Spakenburgse Boys.
Past totaal niet bij het door Ajax geliefde speltype.
Onbegrijppelijk wat een gigantische verkwisting van kapitaal.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 25 februari 2023 door wvb --
nummer10
 nummer10 - zaterdag 25 februari 2023 - 17:47   quote  deeplink  
Want in de jeugd van Ajax was die niks natuurlijk en liet niks zien voor dat ze hem definitief terughaalde na het huren van hem...
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zaterdag 25 februari 2023 - 23:48   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 25 februari 2023 - 15:08 schreef wvb het volgende:
Als ik Brobbey over het veld zie schuifelen, hij doet me denken aan een walrus.
De beste man heeft totaal geen techniek, kan niet dribbelen, kan geen pass geven, moet in de voeten aangespeeld worden. Koppen dat kan hij wel.
Hoe kan Ajax toch zo'n "houten Klaas" terughalen voor 17 miljoen Euro's.
Is zelfs nog niet goed genoeg voor Spakenburgse Boys.
Past totaal niet bij het door Ajax geliefde speltype.
Onbegrijppelijk wat een gigantische verkwisting van kapitaal.
Zo is het inderdaad, volledig mee eens

Suarez was mijn spits, die had/heeft een neusje voor de goal, stond vaak op de goede plek.
Is technisch, goed in de kleine ruimte, niet gehaast of ongecontroleerd, een goed aanspeelpunt
nummer10
 nummer10 - zondag 26 februari 2023 - 02:04   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 25 februari 2023 - 23:48 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Zo is het inderdaad, volledig mee eens

Suarez was mijn spits, die had/heeft een neusje voor de goal, stond vaak op de goede plek.
Is technisch, goed in de kleine ruimte, niet gehaast of ongecontroleerd, een goed aanspeelpunt
Was Huntelaar niet de spits toen Suarez er was ? Onze houten Klaas uit Friesland.. echter toen kwamen we nog voldoende voorzetten..
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zondag 26 februari 2023 - 13:12   quote  deeplink  
Huntelaar speelde van 2006 t/m eind 2008 in de spits, keerde in 2017 bij Ajax terug.

In de zomer van 2007 kwam El Pistolo van Groningen naar Ajax, in januari 2011 verkaste hij naar Liverpool.

Suarez was de 1e spits bij Ajax
nummer10
 nummer10 - zondag 26 februari 2023 - 14:51   quote  deeplink  
Wat ik me nog herinder kwam Suarez meer vanaf de flanken..
remco k
 remco k - zondag 26 februari 2023 - 16:53   quote  deeplink  
Suarez speelde meer vanaf de flank. Eerste seizoen met Huntelaar in de spits, daarna 1 seizoen met el hamdaoui in de spits en 1 seizoen zelf in de spits.
nummer10
 nummer10 - zondag 26 februari 2023 - 19:56   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 26 februari 2023 - 16:53 schreef remco k het volgende:
Suarez speelde meer vanaf de flank. Eerste seizoen met Huntelaar in de spits, daarna 1 seizoen met el hamdaoui in de spits en 1 seizoen zelf in de spits.
Https://www.voetbal.com/teams/afc-ajax/2009/2/

Wat ik zo een beetje kan zien enkel 2008/2009

2007/2008 was indd Huntelaar

2008/2009 volgens mij spits

Jaren erna weer naar de flank wat ik zo zie en me nog herrinder..

Mjah doet er ook niet toe, zoals je al zegt en ik het mee eens ben, meer flank speler
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zondag 26 februari 2023 - 20:09   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 26 februari 2023 - 16:53 schreef remco k het volgende:
Suarez speelde meer vanaf de flank. Eerste seizoen met Huntelaar in de spits, daarna 1 seizoen met el hamdaoui in de spits en 1 seizoen zelf in de spits.
Suarez heeft de grootste tijd destijds in de spits gespeeld, ik ging toen regelmatig naar de ArenA
nummer10
 nummer10 - maandag 27 februari 2023 - 01:31   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 26 februari 2023 - 20:09 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Suarez heeft de grootste tijd destijds in de spits gespeeld, ik ging toen regelmatig naar de ArenA
https://www.voetbal.com/teams/afc-ajax/2009/2/

Misschien dan net het seizoen dat jij bent geweest..
wvb
 wvb - maandag 27 februari 2023 - 09:49   quote  deeplink  
Ik zag 10 keer liever Neres voorin dollen dan Brobbey.
Neres ook voor een schandalig laag bedrag verkocht.
Nu de meeste smaakmakers vertrokken zijn.
Het spel is voor de neutrale toeschouwer niet meer om aan te gluren.
Voor de nieuwe trainer rest een zeer ondankbare job.
80% van de veel te dure nieuwe aankopen renderen ondermaats, ontberen de benodigde kwaliteiten.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - maandag 27 februari 2023 - 12:21   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 27 februari 2023 - 01:31 schreef nummer10 het volgende:

[..]

https://www.voetbal.com/teams/afc-ajax/2009/2/

Misschien dan net het seizoen dat jij bent geweest..
Dit tabelletje zegt toch niets, ik zie totaal geen posities
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - maandag 27 februari 2023 - 12:21   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 27 februari 2023 - 09:49 schreef wvb het volgende:
Ik zag 10 keer liever Neres voorin dollen dan Brobbey.
Neres ook voor een schandalig laag bedrag verkocht.
Nu de meeste smaakmakers vertrokken zijn.
Het spel is voor de neutrale toeschouwer niet meer om aan te gluren.
Voor de nieuwe trainer rest een zeer ondankbare job.
80% van de veel te dure nieuwe aankopen renderen ondermaats, ontberen de benodigde kwaliteiten.
Eens
nummer10
 nummer10 - maandag 27 februari 2023 - 17:13   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 27 februari 2023 - 12:21 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Dit tabelletje zegt toch niets, ik zie totaal geen posities
Je weet toch wel wie er speelde als je de namen zo ziet ?
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - maandag 27 februari 2023 - 20:31   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 27 februari 2023 - 17:13 schreef nummer10 het volgende:

[..]

Je weet toch wel wie er speelde als je de namen zo ziet ?
Het ging er toch om wie er in de spits stond bij Ajax, en dat was Suarez afwisselend met Huntelaar, maar 1 seizoen samen overigens
nummer10
 nummer10 - maandag 27 februari 2023 - 23:22   quote  deeplink  
Kijk de seizoenen ff terug... Suarez was amper in de spits te vinden, gewoon een vleugelspeler die veel in de spits te vinden was.. maar eigen amper echt een 9 bij Ajax geweest...
remco k
 remco k - woensdag 01 maart 2023 - 07:13   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 26 februari 2023 - 20:09 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Suarez heeft de grootste tijd destijds in de spits gespeeld, ik ging toen regelmatig naar de ArenA
Wat heeft het er in hemelsnaam mee te maken dat je er toen regelmatig was?

Check gewoon de feiten.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5967
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: OPSTELLING AJAX 2022/23









0.0092799