BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Peter Bosz, mogelijk de nieuwe trainer ?

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
Onze Ajax
 Onze Ajax - zondag 15 januari 2023 - 11:10   quote  deeplink  
Hedenochtend was Peter Bosz de gast bij voetbalprogramma Goedemorgen Eredivisie. Aan Peter werd (in)direct gevraagd of hij de nieuwe trainer van Ajax wil worden daat Peter een antwoord ontweek en toch niet ontkende.

Mijn gevoel zegt dat de zaak in diepste geheim beklonken is, totdat het tegendeel bewijst dat hij het niet wordt. Wat denken wij met z'n allen hierover ? Komt hij ?
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zondag 15 januari 2023 - 11:48   quote  deeplink  
Alles beter dan Schreuder maar mocht hij komen wat ik betwijfel krijgt hij ook te maken met een selectie waar mee je geen kampioen wordt.

Twente speelde Ajax helemaal vd mat, ze maakte het alleen slecht af
ajax ingewijde
 ajax ingewijde - zondag 15 januari 2023 - 11:59   quote  deeplink  
Peter Bosz was bij NEC AJAX en de directie van Ajax was op korte afstand!
ajax ingewijde
 ajax ingewijde - zondag 15 januari 2023 - 11:59   quote  deeplink  
Peter Bosz was bij NEC AJAX en de directie van Ajax was op korte afstand!
remco k
 remco k - zondag 15 januari 2023 - 12:37   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 15 januari 2023 - 11:48 schreef Jack Huntelaar het volgende:
Alles beter dan Schreuder maar mocht hij komen wat ik betwijfel krijgt hij ook te maken met een selectie waar mee je geen kampioen wordt.

Twente speelde Ajax helemaal vd mat, ze maakte het alleen slecht af
We hebben echt een meer dan prima selectie.

Dat zal een andere trainer 100% zeker ook bewijzen.
Loetje
 Loetje - zondag 15 januari 2023 - 13:26   quote  deeplink  
Fuck Bosz
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zondag 15 januari 2023 - 17:04   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 15 januari 2023 - 12:37 schreef remco k het volgende:

[..]

We hebben echt een meer dan prima selectie.

Dat zal een andere trainer 100% zeker ook bewijzen.
Ik hoop het, ik zie sommige spelers zoals Bassey en Sanchez behoorlijk staan prullen, zelfs kinderlijk de fout in gaan.

Het lijkt mij sterk dat ze dit opgedragen krijgen
remco k
 remco k - zondag 15 januari 2023 - 20:22   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 15 januari 2023 - 17:04 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Ik hoop het, ik zie sommige spelers zoals Bassey en Sanchez behoorlijk staan prullen, zelfs kinderlijk de fout in gaan.

Het lijkt mij sterk dat ze dit opgedragen krijgen
Geen enkele speler haalt zijn normale niveau. Deze jongens dus ook niet.

Gebrek aan vertrouwen in zowel systeem medespelers als jezelf en niet begrijpen wat een trainer van iedereen verwacht zorgt ervoor dat men individueel fouten gaat maken.

Zolang schreuder er zit ga ik geen spelers meer afkraken. Dat heeft met zo’n verschrikkelijk slechte hoofdtrainer geen enkel nut.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - maandag 16 januari 2023 - 07:25   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 15 januari 2023 - 20:22 schreef remco k het volgende:

[..]

Geen enkele speler haalt zijn normale niveau. Deze jongens dus ook niet.

Gebrek aan vertrouwen in zowel systeem medespelers als jezelf en niet begrijpen wat een trainer van iedereen verwacht zorgt ervoor dat men individueel fouten gaat maken.

Zolang schreuder er zit ga ik geen spelers meer afkraken. Dat heeft met zo’n verschrikkelijk slechte hoofdtrainer geen enkel nut.
Ik hoop dat dit op conto vd trainer is te verhalen, dan is er nog hoop
remco k
 remco k - maandag 16 januari 2023 - 09:52   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 16 januari 2023 - 07:25 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Ik hoop dat dit op conto vd trainer is te verhalen, dan is er nog hoop
Al die spelers hebben de afgelopen jaren of bij Ajax of bij hun vorige club veel meer laten zien dan wat ze nu laten zien..

Dat moet ergens vandaan komen
p111
 p111 - maandag 16 januari 2023 - 10:18   quote  deeplink  
Nou het is een klote trainer dat hadden ze bij Brugge al gezien.Maar er zijn echt wel spelers die niet in Aax basis thuis horen en dat is Bassie en Sanches !!! op rechts Rensch en op links Wijndal.Je kan in noodgeval Alvares naast Timber neerzetten en een Middenveld met Kudes/Taylor/Berghuis opstellen of Kudus/Klaasen/Berghuis en voorin Tadic/{Brobbey of Bergwijn} en Conceic.
p111
 p111 - maandag 16 januari 2023 - 10:19   quote  deeplink  
Ik zou echt goed rondkijken voor een goede linker cv je hebt nog tot 31 Januari.
Ajax we love you
 Ajax we love you - dinsdag 17 januari 2023 - 11:20   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 15 januari 2023 - 12:37 schreef remco k het volgende:

[..]

We hebben echt een meer dan prima selectie.

Dat zal een andere trainer 100% zeker ook bewijzen.
Inderdaad!! +1
jodocus
 jodocus - dinsdag 17 januari 2023 - 13:58   quote  deeplink  
laten we het hopen
Loetje
 Loetje - dinsdag 17 januari 2023 - 18:20   quote  deeplink  
Ik denk ook dat er veel meer kwaliteit aanwezig is dan er getoond wordt. Echter, ik vind Ajax ook dingen missen momenteel
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - dinsdag 17 januari 2023 - 18:38   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 17 januari 2023 - 18:20 schreef Loetje het volgende:
Ik denk ook dat er veel meer kwaliteit aanwezig is dan er getoond wordt. Echter, ik vind Ajax ook dingen missen momenteel
Kwaliteit zeker weten, maar minder dan degene die zijn verkocht.
Maar goed dit minder kan ook mede door Schreudertje komen wat sommigen hier opperen.

De meeste aankopen hebben nog niet datgene gebracht wat ik er van verwacht had, anders gezegd
jodocus
 jodocus - vrijdag 27 januari 2023 - 11:37   quote  deeplink  
de weg is vrij
nummer10
 nummer10 - vrijdag 27 januari 2023 - 11:56   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 27 januari 2023 - 11:37 schreef jodocus het volgende:
de weg is vrij
Dit jaar groeien/bouwen.. volgend jaar gerichte aankopen aangezien er was niks meer komt als ik vd sar zo hoorde en dan oogsten... Pakt die dan geen prijs is het klaar... Geldt overigens voor elke andere trainer..

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 27 januari 2023 door nummer10 --
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zondag 29 januari 2023 - 11:06   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 27 januari 2023 - 11:56 schreef nummer10 het volgende:

[..]

Dit jaar groeien/bouwen.. volgend jaar gerichte aankopen aangezien er was niks meer komt als ik vd sar zo hoorde en dan oogsten... Pakt die dan geen prijs is het klaar... Geldt overigens voor elke andere trainer..
Peter Bosz komt niet indien Heitinga het seizoen afmaakt, anders was hij direct aangesteld.
nummer10
 nummer10 - zondag 29 januari 2023 - 11:21   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 29 januari 2023 - 11:06 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Peter Bosz komt niet indien Heitinga het seizoen afmaakt, anders was hij direct aangesteld.
We zien het wel wie er komt.. als die ajax maar weer lekker laat voetballen
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zondag 29 januari 2023 - 11:50   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 29 januari 2023 - 11:21 schreef nummer10 het volgende:

[..]

We zien het wel wie er komt.. als die ajax maar weer lekker laat voetballen
Iemand die er een eenheid van maakt want die was ver te zoeken onder Schreudertje, het blijkt dat niet iedereen de gave heeft om een eenheid te vormen

Schreuder blijkt dan toch niet meer dan een goede veldtrainer te zijn
p111
 p111 - dinsdag 23 mei 2023 - 09:47   quote  deeplink  
Waar blijft gvd de nw trainer ,ik ga toch voor Bosz is voor mij de simpelste en meest voor de handliggende trainer.Ik weet dat er ook vele geen fan zijn van Bosch maar hij heeft in mijn ogen wel heerlijk aanvallend voetbal gebracht,heeft veel routine en heeft het ook niet slecht gedaan met de finale in de Europaleaqe.Heitinga is nog niet klaar voor de top,die zou ik graag bij Peter Bosz als assistent willen zien,zodat hij het misschien over een paar jaar kan overnemen.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 23 mei 2023 door p111 --
p111
 p111 - dinsdag 23 mei 2023 - 09:50   quote  deeplink  
Het is dramatisch dat er niks naar buiten komt qua nw trainer,je begint over een maand al weer met de voorbereiding van het nw seizoen.
p111
 p111 - dinsdag 23 mei 2023 - 12:23   quote  deeplink  
De analisten bij Voetbalpraat kunnen niet begrijpen dat Ajax nog steeds niet Peter Bosz heeft benaderd. Op dit moment is John Heitinga trainer, maar het is nog allerminst zeker dat hij volgend jaar aan het roer is. Een wedstrijd voor het einde van de competitie heeft de Amsterdamse club nog niks naar buiten gebracht.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - dinsdag 23 mei 2023 - 14:35   quote  deeplink  
Rot toch op met Bosz. Wat een geneuzel.
p111
 p111 - dinsdag 23 mei 2023 - 18:04   quote  deeplink  
ja Warrior ik weet dat jij geen fan bent van hem,maar wat voor een trainer je ook haalt er zijn altijd mensen die niks hebben met een bepaalde trainer.Ik vind het een prima trainer die durft te laten voetballen,ik ben helemaal klaar met 80% bal bezit doormiddel van 80x breed en 90x terug,ik verveel me eigen de tyfhus met dat behoudende spel.
remco k
 remco k - dinsdag 23 mei 2023 - 23:04   quote  deeplink  
Een trainer is of jong en talentvol, of een gearriveerde trainer met een herkenbare speelwijze en aantoonbare prijzen pakket. Bosz is dat laatste gewoon niet en dat wordt je met een aantal fantastische wedstrijden waar we heel blij van worden volgend seizoen derde en vlieg je uit de beker.

Als Bosz een plan B weet te hanteren indien nodig mag hij graag komen, maar hij heeft na Ajax nergens aangetoond dat te kunnen en overal na Ajax ontslagen door waardeloze prestaties.
p111
 p111 - woensdag 24 mei 2023 - 09:23   quote  deeplink  
Peter Bosz heeft een herkenbare speelwijze en dat vind ik als Ajacied een aanvallende en aantrekkelijke speelwijze,dat is niet altijd de speelwijze waar je veel prijzen mee wint(Morinho) maar we hebben heel veel aantrekkelijk voetbal gehad onder Bosz dat jaar werden we tweede met 2 punten achter Feyenoord en we kwamen ook nog in de finale Eoropaleauqe ,en daar verloren wij van Morinho hopelijk heeft toen iedereen genoten van het spel van Morinho.Daardoor werd Bosz ook de beste trainer van de Eredivisie .Bij Vitesse heeft hij het prima gedaan prijs bestvoetballende ploeg en eindigde als vierde,Tweede in Israel club Jordi Cruyff met Maccabi/werd hij tweede en met Bayer Leverkussen werd hij vierde en haalde CL en kwam in de finale Duitse beker,verloor van Munchen.Dus al met al heeft hij niet alles gewonnen maar ook zeker wel resultaten gehaald.En ook nog met Heracles kampioen kkd ach je kan niet zeggen dat hij niks gepresteerd heefd.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 24 mei 2023 door p111 --
nummer10
 nummer10 - woensdag 24 mei 2023 - 11:53   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 23 mei 2023 - 23:04 schreef remco k het volgende:
Een trainer is of jong en talentvol, of een gearriveerde trainer met een herkenbare speelwijze en aantoonbare prijzen pakket. Bosz is dat laatste gewoon niet en dat wordt je met een aantal fantastische wedstrijden waar we heel blij van worden volgend seizoen derde en vlieg je uit de beker.

Als Bosz een plan B weet te hanteren indien nodig mag hij graag komen, maar hij heeft na Ajax nergens aangetoond dat te kunnen en overal na Ajax ontslagen door waardeloze prestaties.
Dat prijzen pakken zegt me echt niks Remco... Je moet de teams er voor hebben.. Ben het wel met je eens over het plan b..

Maar wat ik dan weer niet geloof is dat hij opdracht zou geven dom te blijven aanvallen, maar de spelers moeten hun taken wel uitvoeren daarin..

Maar goed het maakt me niet uit wie de trainer word, als het dit maar niet is..

Nog namen die zouden kunnen? Jonk ?
remco k
 remco k - donderdag 25 mei 2023 - 09:30   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 24 mei 2023 - 11:53 schreef nummer10 het volgende:

[..]

Dat prijzen pakken zegt me echt niks Remco... Je moet de teams er voor hebben.. Ben het wel met je eens over het plan b..

Maar wat ik dan weer niet geloof is dat hij opdracht zou geven dom te blijven aanvallen, maar de spelers moeten hun taken wel uitvoeren daarin..

Maar goed het maakt me niet uit wie de trainer word, als het dit maar niet is..

Nog namen die zouden kunnen? Jonk ?
Hahaha. Het zegt je niks. Het is zelfs alles bepalend. Ploegen doen het vrij regelmatig na zijn vertrek ook beter.

Maar als je niet gelooft dat het een opdracht is. Hoe verklaar je dan dat al zijn ploegen het blijven doen
remco k
 remco k - donderdag 25 mei 2023 - 09:33   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 24 mei 2023 - 09:23 schreef p111 het volgende:
Peter Bosz heeft een herkenbare speelwijze en dat vind ik als Ajacied een aanvallende en aantrekkelijke speelwijze,dat is niet altijd de speelwijze waar je veel prijzen mee wint(Morinho) maar we hebben heel veel aantrekkelijk voetbal gehad onder Bosz dat jaar werden we tweede met 2 punten achter Feyenoord en we kwamen ook nog in de finale Eoropaleauqe ,en daar verloren wij van Morinho hopelijk heeft toen iedereen genoten van het spel van Morinho.Daardoor werd Bosz ook de beste trainer van de Eredivisie .Bij Vitesse heeft hij het prima gedaan prijs bestvoetballende ploeg en eindigde als vierde,Tweede in Israel club Jordi Cruyff met Maccabi/werd hij tweede en met Bayer Leverkussen werd hij vierde en haalde CL en kwam in de finale Duitse beker,verloor van Munchen.Dus al met al heeft hij niet alles gewonnen maar ook zeker wel resultaten gehaald.En ook nog met Heracles kampioen kkd ach je kan niet zeggen dat hij niks gepresteerd heefd.
Lekker man. Het ene uiterste met het andere naar beneden halen.

Volgens mij zit er heel veel tussen een Mourinho en Bosz.

Ik vind het een matige trainer die niet in staat is echt voor de prijzen te spelen, een uitzondering daargelaten.

En zoveel goede wedstrijden? Kijk de topics eens terug, dat zijn er bij had hooguit een stuk of 10 geweest, in het eerste half jaar werd hij hier sowieso verguisd en wouden een hoop mensen hem al weer weg hebben. Pas na de winter heeft het team echt een paar goede wedstrijden gespeeld.

En niks is misschien iets overdreven. Maar met zijn staat van dienst ben je dan geschikt voor Twente of Heerenveen en niet voor een topclub.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 25 mei 2023 door remco k --
nummer10
 nummer10 - donderdag 25 mei 2023 - 17:51   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 25 mei 2023 - 09:30 schreef remco k het volgende:

[..]

Hahaha. Het zegt je niks. Het is zelfs alles bepalend. Ploegen doen het vrij regelmatig na zijn vertrek ook beter.

Maar als je niet gelooft dat het een opdracht is. Hoe verklaar je dan dat al zijn ploegen het blijven doen
Stond laatst nog een heel stuk ergers hierover... Maar als jij ze de opdracht geeft en het niet uitgevoerd word.. tjah..

Daarbij met zijn kamikaze voetbal (Cruijff gedachte, aanval is de beste verdediging) een finale el behaald, iets wat niemand na de boer voor mogelijk hield...

Maar nogmaals het boeit me niet wie verder en het hoeft van mij Bosz niet te worden..

Maar noem eens namen van trainers die prijzen hebben gepakt, mooi voetbal speelt, en beschikbaar is..
p111
 p111 - donderdag 25 mei 2023 - 17:59   quote  deeplink  
We gaan het wel zien,ik zie wel wat in Jansen van AZ of Bosz die vrij is,ik heb het niet echt op buitenlandse trainers.
Pietje
 Pietje - zaterdag 27 mei 2023 - 12:33   quote  deeplink  
Vergeet Peter Bosz. Ik hoorde zojuist van mijn zoon (geen idee waar hij het vandaan haalde) dat PSV zich bij hem gemeld heeft en dat zij bereid zijn om flink in de buidel te tasten.
Als dat waar is (geen bron!) zijn de Eindhovenaren wel wat slagvaardiger dan Ajax en mochten zij hem inderdaad als trainer willen binnenhalen, dan vissen wij simpelweg achter het net.
Pietje
 Pietje - zaterdag 27 mei 2023 - 12:37   quote  deeplink  
Ik vind overigens dat John Heitinga schofterig behandeld wordt door Ajax. Zeg dan gewoon "je bent gewogen en te licht bevonden". Dan weet Heitinga waar hij aan toe is. Schep duidelijkheid.
Of zou er intern al iets gezegd zijn (met een embargo tot en met de laatste wedstrijd, morgen) tegen hem? Hoe dan ook het is oorverdovend stil...

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 27 mei 2023 door Pietje --
Scout2
 Scout2 - zaterdag 27 mei 2023 - 13:10   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 27 mei 2023 - 12:37 schreef Pietje het volgende:
Ik vind overigens dat John Heitinga schofterig behandeld wordt door Ajax. Zeg dan gewoon "je bent gewogen en te licht bevonden". Dan weet Heitinga waar hij aan toe is. Schep duidelijkheid.
Of zou er intern al iets gezegd zijn (met een embargo tot en met de laatste wedstrijd, morgen) tegen hem? Hoe dan ook het is oorverdovend stil...
Ik denk tweede, gaan ze met hem door, derde zal het 50/50 zijn, 4de gaat ie eruit.
Ze wachten gewoon op de eindstand, denk ik.
nummer10
 nummer10 - zaterdag 27 mei 2023 - 15:23   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 27 mei 2023 - 12:33 schreef Pietje het volgende:
Vergeet Peter Bosz. Ik hoorde zojuist van mijn zoon (geen idee waar hij het vandaan haalde) dat PSV zich bij hem gemeld heeft en dat zij bereid zijn om flink in de buidel te tasten.
Als dat waar is (geen bron!) zijn de Eindhovenaren wel wat slagvaardiger dan Ajax en mochten zij hem inderdaad als trainer willen binnenhalen, dan vissen wij simpelweg achter het net.
Peter Bosz krijg je het zelfde als onder Schmidt.. psv heeft simpel weg niet de spelers om dat soort voetbal te spelen... Enige voordeel voor psv is dat hij Jason van duiven goed kent en wellicht dat die dan kansen gaat krijgen ipv Luuk de jong
remco k
 remco k - zaterdag 27 mei 2023 - 18:12   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 25 mei 2023 - 17:51 schreef nummer10 het volgende:

[..]

Stond laatst nog een heel stuk ergers hierover... Maar als jij ze de opdracht geeft en het niet uitgevoerd word.. tjah..

Daarbij met zijn kamikaze voetbal (Cruijff gedachte, aanval is de beste verdediging) een finale el behaald, iets wat niemand na de boer voor mogelijk hield...

Maar nogmaals het boeit me niet wie verder en het hoeft van mij Bosz niet te worden..

Maar noem eens namen van trainers die prijzen hebben gepakt, mooi voetbal speelt, en beschikbaar is..
Ah. Hij heeft iedere club de opdracht het anders te doen maar het wordt niet uitgevoerd. Als dat waar is, is het zelfs gewoon een kut trainer.
remco k
 remco k - zaterdag 27 mei 2023 - 18:13   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 27 mei 2023 - 12:33 schreef Pietje het volgende:
Vergeet Peter Bosz. Ik hoorde zojuist van mijn zoon (geen idee waar hij het vandaan haalde) dat PSV zich bij hem gemeld heeft en dat zij bereid zijn om flink in de buidel te tasten.
Als dat waar is (geen bron!) zijn de Eindhovenaren wel wat slagvaardiger dan Ajax en mochten zij hem inderdaad als trainer willen binnenhalen, dan vissen wij simpelweg achter het net.
Je kan ze alleen slagvaardiger noemen als Ajax hem uberhaubt zou willen.
nummer10
 nummer10 - zaterdag 27 mei 2023 - 18:18   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 27 mei 2023 - 18:12 schreef remco k het volgende:

[..]

Ah. Hij heeft iedere club de opdracht het anders te doen maar het wordt niet uitgevoerd. Als dat waar is, is het zelfs gewoon een kut trainer.
Nou komop namen graag... wie je wel zou willen en wie haalbaar is..
Pietje
 Pietje - zaterdag 27 mei 2023 - 18:53   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 27 mei 2023 - 18:13 schreef remco k het volgende:

[..]

Je kan ze alleen slagvaardiger noemen als Ajax hem uberhaubt zou willen.
Daar heb je zeker een punt.
Hoewel niet meer dan geruchten, las je met regelmaat zijn naam (Bosz). Maar ok ben sowieso geen fan van hem.
p111
 p111 - zaterdag 27 mei 2023 - 19:43   quote  deeplink  
Ik wel, maar ik ben benieuwd wat Ajax gaat doen, ik hoop dat ze echt niet met Heitinga als hoofdtrainer door gaan,ik hoop wel dat hij ass/word bij een nw hoofdtrainer.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 27 mei 2023 door p111 --
Pietje
 Pietje - zondag 28 mei 2023 - 17:32   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 27 mei 2023 - 19:43 schreef p111 het volgende:
Ik wel, maar ik ben benieuwd wat Ajax gaat doen, ik hoop dat ze echt niet met Heitinga als hoofdtrainer door gaan,ik hoop wel dat hij ass/word bij een nw hoofdtrainer.
Ik denk dat Ajax weinig financiële middelen heeft om forse salarissen te betalen nu dat ze Europa League of Conference League gaan spelen. Het gaat nog een hele kluif worden om "topspelers" te contracteren. Die willen Champions League spelen, dus is Ajax oninteressant geworden.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zondag 28 mei 2023 - 20:13   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 28 mei 2023 - 17:32 schreef Pietje het volgende:

[..]

Ik denk dat Ajax weinig financiële middelen heeft om forse salarissen te betalen nu dat ze Europa League of Conference League gaan spelen. Het gaat nog een hele kluif worden om "topspelers" te contracteren. Die willen Champions League spelen, dus is Ajax oninteressant geworden.
Dit is gedeeltelijk waar maar spelers kijken ook naar het verleden, Ajax heeft natuurlijk wel een naam, weten ook dat de club zich wil revancheren, vinden het misschien een uitdaging om daar deel van te zijn

Jonge spelers (talenten) weten ook dat er altijd een markt is voor Ajaxspelers, spelers van Ajax worden vaak voor het veelvoudige verkocht.

Ik zie voor als geen reden om niet naar Ajax te gaan

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 28 mei 2023 door Jack Huntelaar --
p111
 p111 - maandag 29 mei 2023 - 11:10   quote  deeplink  
Freek Jansen denkt dat Ajax er goed aan doet om Peter Bosz aan te stellen als hoofdtrainer. De 59-jarige oefenmeester zit sinds oktober 2022 zonder baan, nadat hij ontslagen werd bij Olympique Lyon. Hij liet meermaals weten een dienstverband in Amsterdam zeer te zien zitten, maar tot nog toe is er vanuit de hoofdstad geen toenadering tot de ex-trainer van Vitesse en Heracles Almelo gezocht.

De hoofdredacteur van Voetbal International denkt dat Bosz van buitenaf de enige geschikte kandidaat is voor het hoofdtrainerschap van Ajax. "Het negatieve sentiment is vergelijkbaar met 2016. De problemen in de selectie evenzeer, waardoor een harde trainershand in combinatie met een aanvallende en gedurfde voetbalvisie noodzakelijk is om het geloof en vertrouwen terug te brengen. Bovendien is Bosz iemand die club en alle valkuilen in Amsterdam kent en daardoor geen aanpassingsperiode nodig heeft. Op dat vlak zou elke andere keuze in de huidige problematiek een grote gok zijn."
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - maandag 29 mei 2023 - 12:04   quote  deeplink  
Mislintat wil mentale kwaliteitsinjectie bij Ajax: Tadic roepende in de woestijn'
10:18, Vandaag Laatste update: 11:03

Directeur voetbalzaken Sven Mislintat zal de bezem door de selectie van Ajax moeten halen. Voetbal International wijst daarbij niet alleen naar de voetballende kwaliteiten, maar ook naar het mentale gedeelte in Amsterdam.

Volgens het weekblad is het contrast met voorgaande seizoenen groot. Dusan Tadic wordt een roepende in de woestijn genoemd, die alleen in Edson Álvarez, Jurriën Timber en Davy Klaassen nog wat steun vond. Andere spelers 'keken liever weg' en kozen 'voor de weg met de minste weerstand'.

VI haalt ook een voorbeeld aan rond de Servische aanvoerder, die bekendstaat om de vele extra uren die hij doorbrengt in de fitnessruimte. 'Tadic bepaalde jarenlang met zijn arbeidsethos de norm op De Toekomst, maar daar hadden veel spelers deze jaargang geen boodschap aan. Het resulteerde in een selectie zonder balans, zonder onderlinge chemie en zonder de honger om elke dag het beste eruit te halen, om fysieke en mentale grenzen te verleggen.'

Interim-trainer John Heitinga liep zodoende tegen dezelfde problemen aan als zijn ontslagen voorganger Alfred Schreuder. De selecte van Ajax is niet in balans. 'De spelersgroep was als los zand, onderlinge ergernissen stapelden zich op een zwijgende manier op, maar de spelers bleven eenduidig achter Heitinga staan. Met woorden, want de daden op het veld bleven beperkt', aldus VI.

Niet alles wordt opgehangen aan de gebrekkige mentaliteit, er wordt ook een gebrek aan voetballend vermogen geconstateerd. Mislintat wil daarom in elke linie een kwaliteitsinjectie doorvoeren, behalve onder de lat. Branco van den Boomen moet de eerste aanwinst worden.

*****************************

Ik was en ben geen Bosz voorstander maar om de spelers mentaal sterker te krijgen denk ik dat hij hier juist beter is dan Schreuder of Heitinga.
Hij is een prater als coach laat niets aan het toeval over

Ik zie dus Bosz en Heitinga samen als de kwaliteits injectie die dit elftal nodig heeft op dit moment

Samen kennen ze ook de club in alle gelederen

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 29 mei 2023 door Jack Huntelaar --
Ajax we love you
 Ajax we love you - dinsdag 30 mei 2023 - 11:48   quote  deeplink  
Het zou me niets verbazen als Bosz het gaat doen, samen met Heitinga. Met als doel om Heitinga over 2 jaar als hoofdcoach neer te zetten.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - dinsdag 30 mei 2023 - 21:44   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 30 mei 2023 - 11:48 schreef Ajax we love you het volgende:
Het zou me niets verbazen als Bosz het gaat doen, samen met Heitinga. Met als doel om Heitinga over 2 jaar als hoofdcoach neer te zetten.
Ik ben geen Bosz man maar weet op dit moment ook geen beter tandem
nummer10
 nummer10 - woensdag 31 mei 2023 - 00:46   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 30 mei 2023 - 21:44 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Ik ben geen Bosz man maar weet op dit moment ook geen beter tandem
Dankzij Bosz weer een Europees gezocht gekregen... En nee hij hoeft het niet te worden maar niemand noemt hier andere namen en niemand weet iemand..
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - woensdag 31 mei 2023 - 07:59   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 31 mei 2023 - 00:46 schreef nummer10 het volgende:

[..]

Dankzij Bosz weer een Europees gezocht gekregen... En nee hij hoeft het niet te worden maar niemand noemt hier andere namen en niemand weet iemand..
Lees dit...
Telegraaf: Ajax denkt aan Knutsen en Hjulmand, PSV ziet Bosz als sterke kandidaat

Binnen 48 uur weten we het volgens de Telegraaf

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3166
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Peter Bosz, mogelijk de nieuwe trainer ?









0.0180909