BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Peter Bosz, mogelijk de nieuwe trainer ?

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
p111
 p111 - woensdag 31 mei 2023 - 08:57   quote  deeplink  
Nou dat wordt dan een nw deens Ajax .pff
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - woensdag 31 mei 2023 - 09:15   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 31 mei 2023 - 08:57 schreef p111 het volgende:
Nou dat wordt dan een nw deens Ajax .pff
Tja ze hebben Bosz niet hoog staan in ieder geval, al blijven het geruchten
nummer10
 nummer10 - woensdag 31 mei 2023 - 18:38   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 31 mei 2023 - 07:59 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Lees dit...
Telegraaf: Ajax denkt aan Knutsen en Hjulmand, PSV ziet Bosz als sterke kandidaat

Binnen 48 uur weten we het volgens de Telegraaf
Knutsen wat ik zo lees speelt ook een beetje in de cruiff gedachte/Hollandse school..idem voor hjulmand... Maar als ik dan het laatste wk bekijk en de Noorse competitie.. tjah.. het mag van mij hoor, zolang er maar mooi en goed gevoetbald word...
remco k
 remco k - woensdag 31 mei 2023 - 21:20   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 31 mei 2023 - 00:46 schreef nummer10 het volgende:

[..]

Dankzij Bosz weer een Europees gezocht gekregen... En nee hij hoeft het niet te worden maar niemand noemt hier andere namen en niemand weet iemand..
Ach hou toch op man. Niemand weet nog wie er wanneer in de Europa league finale stonden de afgelopen jaren.

In de cl heeft Ajax weer kleur gekregen in Europa, je kan die droom verhaaltjes wel blijven vertellen maar het klopt gewoon niet.

Ook onder Bosz maar heel weinig echt goede wedstrijden gespeeld en heel weinig constant geweest.
nummer10
 nummer10 - donderdag 01 juni 2023 - 09:35   quote  deeplink  
En weer geen andere namen.. zou jij die 2 opnoemen die nu genoemd worden ?
p111
 p111 - donderdag 01 juni 2023 - 11:33   quote  deeplink  
Bij Bosz in iedergaval veel aantrekkelijker voetbal gezien als dit hele seizoen.Bij ten Hag ook prima voetbal gezien alleen die is weg he
nummer10
 nummer10 - donderdag 01 juni 2023 - 12:24   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 01 juni 2023 - 11:33 schreef p111 het volgende:
Bij Bosz in iedergaval veel aantrekkelijker voetbal gezien als dit hele seizoen.Bij ten Hag ook prima voetbal gezien alleen die is weg he
Vorig jaar na de winterstop kwam de klat er al in.. en niet te vergeten het stilgelegd seizoen.. ook toen was alles niet rooskleurig..

Maar dit seizoen is helemaal een ramp
p111
 p111 - donderdag 01 juni 2023 - 12:35   quote  deeplink  
Wij voetballen 70 minuten per wedstrijd in de breedte en terug,er zit amper diepte in het spel.
Dus aankoop trainer die diepte wil en spelers die dat kunnen en willen.
nummer10
 nummer10 - donderdag 01 juni 2023 - 15:26   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 01 juni 2023 - 12:35 schreef p111 het volgende:
Wij voetballen 70 minuten per wedstrijd in de breedte en terug,er zit amper diepte in het spel.
Dus aankoop trainer die diepte wil en spelers die dat kunnen en willen.
Nederlandse trainers die dit kunnen en willen spelen...

Bosz
Grim speelt vaak ook wel verzorgd aanvallend voetbal
Jansen az
Slot

En dan houd het al snel op..

Daarom denk ik ook dat het die noor of deen word..

Of ze hebben een verrassing voor ons... Zo te lezen gaan ze igg niet verder met Heitinga
p111
 p111 - zaterdag 03 juni 2023 - 13:40   quote  deeplink  
Hoe is het in godsnaam mogelijk dat Ajax nog steeds geen trainer heeft,echt slecht beleid over 3 weken begint de voorbereiding weer,echt belachelijk.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zaterdag 03 juni 2023 - 13:52   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 03 juni 2023 - 13:40 schreef p111 het volgende:
Hoe is het in godsnaam mogelijk dat Ajax nog steeds geen trainer heeft,echt slecht beleid over 3 weken begint de voorbereiding weer,echt belachelijk.
Omdat de meesten nog een contract hebben bij een andere club ?
Wie weet zijn ze al ver gevorderd
p111
 p111 - zondag 04 juni 2023 - 11:27   quote  deeplink  
Fans van Ajax zijn niet blij met het nieuws dat PSV vol Peter Bosz gaat. Dat meldde het Eindhovens Dagblad en Voetbal International op zondagochtend. Veel Ajacieden zagen de oefenmeester, die met de Amsterdammers de Europa League-finale bereikte, graag naar Amsterdam komen. De supporters lieten hun teleurstelling blijken op Twitter.
p111
 p111 - zondag 04 juni 2023 - 11:29   quote  deeplink  
Wat zou er aan de hand zijn dat Ajax totaal geen actie onderneemt wat betreft een nw trainer.
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - zondag 04 juni 2023 - 12:08   quote  deeplink  
Een groot konijn uit de hoed van Mislintat!
nummer10
 nummer10 - zondag 04 juni 2023 - 21:09   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 04 juni 2023 - 12:08 schreef ALTIJD PRIJS IN DE K het volgende:
Een groot konijn uit de hoed van Mislintat!
Mag het wel Roger Rabbit zijn want die knutsen en ook de trainer van denemarken hebben eigenlijk nog zeer weinig laten zien...
p111
 p111 - zondag 04 juni 2023 - 22:33   quote  deeplink  
Of afspraken met een trainer die nog bezig is in de nacompetitie
nummer10
 nummer10 - maandag 05 juni 2023 - 01:57   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 04 juni 2023 - 22:33 schreef p111 het volgende:
Of afspraken met een trainer die nog bezig is in de nacompetitie
Zoals wie ?
p111
 p111 - maandag 05 juni 2023 - 09:14   quote  deeplink  
Jans of Stein
nummer10
 nummer10 - maandag 05 juni 2023 - 10:11   quote  deeplink  
Kan het me niet voorstellen en zou het ook niet willen denk ik..
p111
 p111 - maandag 05 juni 2023 - 10:49   quote  deeplink  
Nou Jans doet het uitstekend bij zijn clubs met aanvallend voetbal, en Stein heeft het ook overal prima gedaan,zelfs nu met Sparta de finale gehaald voor Europeesch voetbal.
nummer10
 nummer10 - maandag 05 juni 2023 - 12:37   quote  deeplink  
Snap ik, maar vind ze niet bij Ajax passen op 1 of andere manier... Ik denk zelf dat het die knutsen word..
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - maandag 05 juni 2023 - 14:15   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 05 juni 2023 - 12:37 schreef nummer10 het volgende:
Snap ik, maar vind ze niet bij Ajax passen op 1 of andere manier... Ik denk zelf dat het die knutsen word..
Als het maar geen knutselaar wordt...
Bosz wordt het sowieso niet anders hadden ze die al lang benaderd, gaat waarschijnlijk aan de slag in Eindhoven
Het wordt tijd dat ze een trainer gaan aanstellen, verwacht dat het deze week rond komt
Ajax we love you
 Ajax we love you - maandag 05 juni 2023 - 15:31   quote  deeplink  
Bosz gaat de nieuwe coach worden van de lampjes. Wie gaat Ajax aannemen?
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - maandag 05 juni 2023 - 18:33   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 05 juni 2023 - 15:31 schreef Ajax we love you het volgende:
Bosz gaat de nieuwe coach worden van de lampjes. Wie gaat Ajax aannemen?
Niet Frank de Boer in ieder geval, die gaat aan de slag als trainer van Al-Jazira.
nummer10
 nummer10 - dinsdag 06 juni 2023 - 01:23   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 05 juni 2023 - 18:33 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Niet Frank de Boer in ieder geval, die gaat aan de slag als trainer van Al-Jazira.
Dat vind ik niet erg... Maar denk dat Ajax hier een enorme fout gaat maken, voor gevoel...
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - dinsdag 06 juni 2023 - 07:19   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 06 juni 2023 - 01:23 schreef nummer10 het volgende:

[..]

Dat vind ik niet erg... Maar denk dat Ajax hier een enorme fout gaat maken, voor gevoel...
Hebben ze het afgelopen seizoen al gemaakt
nummer10
 nummer10 - dinsdag 06 juni 2023 - 19:04   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 06 juni 2023 - 07:19 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Hebben ze het afgelopen seizoen al gemaakt
Dus niet nogmaals aub...
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - donderdag 08 juni 2023 - 08:27   quote  deeplink  
Er komen zoveel berichten in de media over dat Ajax voor Bosz moet gaan en dat al het andere kut zal zijn dat het echt lachwekkend wordt. Bosz heeft in dat ene jaar inderdaad mooi voetbal gespeeld, maar had never een plan B. Daarnaast stonden we aan het eind zonder prijzen en toen hij even onenigheid kreeg met de leiding was hij weg. Met andere woorden, een trainer die totaal niet loyaal is! Opbokken dus, lekker laten gaan naar die lampies. Een club die nou niet echt bekend staat om aanvallend voetbal of aanvallend te willen spelen.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - donderdag 08 juni 2023 - 09:39   quote  deeplink  
Eens!
Moet zeggen dat onze Duitser goed op de hoogte is

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 08 juni 2023 door Jack Huntelaar --
p111
 p111 - donderdag 08 juni 2023 - 09:49   quote  deeplink  
Niet eens,ik hoor constant geen prijzen maar een finale in de EL zouden wij nu voor tekenen.Als je een finale niet wint heb je geen prijs maar in sommige gevallen is het een prijs om de finale te halen,en dat word wel is vergeten.Plus heb ik erg genoten van het voebal wat Bosz Ajax liet spelen,als ik dan dit seizoen terug kijk,was gewoon zo saai zo verschrikkelijk anti voetbal,wat dat betreft laat hem aub komen al is het maar om weer naar voetbal te kijken.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - donderdag 08 juni 2023 - 15:16   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 08 juni 2023 - 09:49 schreef p111 het volgende:
Niet eens,ik hoor constant geen prijzen maar een finale in de EL zouden wij nu voor tekenen.Als je een finale niet wint heb je geen prijs maar in sommige gevallen is het een prijs om de finale te halen,en dat word wel is vergeten.Plus heb ik erg genoten van het voebal wat Bosz Ajax liet spelen,als ik dan dit seizoen terug kijk,was gewoon zo saai zo verschrikkelijk anti voetbal,wat dat betreft laat hem aub komen al is het maar om weer naar voetbal te kijken.
Je moet hem niet vergelijken met dit seizoen natuurlijk, als je gem dan toch wil vergelijken doe dit dan met ten Hag
p111
 p111 - donderdag 08 juni 2023 - 16:37   quote  deeplink  
Dat is niet echt mogelijk omdat Ten Hag de beste trainer was en ook een top selectie had.Ik kijk alleen maar naar het systeem, en dat was dit seizoen terug/breed en geen risico.Dus bloed saai.En dat lieve mensen is als Ajacied niet te pruimen.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 08 juni 2023 door p111 --
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - donderdag 08 juni 2023 - 18:14   quote  deeplink  
Er zijn meer trainers die het Ajax filosofie volgen, niet alleen Bosz.

We zullen nog even geduld moeten hebben
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - vrijdag 09 juni 2023 - 15:11   quote  deeplink  
Hoe wijzig ik dit topic, Bosz gaat toch naar die lampjes?
Pietje
 Pietje - vrijdag 09 juni 2023 - 15:52   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 09 juni 2023 - 15:11 schreef Jack Huntelaar het volgende:
Hoe wijzig ik dit topic, Bosz gaat toch naar die lampjes?
Dat kun jij niet. Alleen de topic starter (Onze Ajax) of Boudewijn kan de naam van het topic veranderen.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - vrijdag 09 juni 2023 - 18:53   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 09 juni 2023 - 15:52 schreef Pietje het volgende:

[..]

Dat kun jij niet. Alleen de topic starter (Onze Ajax) of Boudewijn kan de naam van het topic veranderen.
Jammer want Bosz is niet meer van toepassing
Pietje
 Pietje - vrijdag 09 juni 2023 - 20:35   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 09 juni 2023 - 18:53 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Jammer want Bosz is niet meer van toepassing
Klopt. Een PB'tje naar Boudewijn zal wonderen doen. 😜
p111
 p111 - zondag 11 juni 2023 - 21:32   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 05 juni 2023 - 09:14 schreef p111 het volgende:
Jans of Stein
Nou zat er niet ver vanaf.
nummer10
 nummer10 - zondag 11 juni 2023 - 22:14   quote  deeplink  
Klopt... Maar zoals ik al eerder zei, vind hem niet bij Ajax passen.. maar goed de toekomst zal dit uitwijzen..
bertus bikkel
 bertus bikkel - dinsdag 13 juni 2023 - 21:06   quote  deeplink  
Ik vind 'm n type straatvechter net als zijn grote idool Ten Cate....nou we weten allemaal wat hij heeft bereikt bij onze club. Een hoop ruzie en geen prijzen. Maar wat wel goed is van dit soort gasten is dat ze die verwende spelers van ons helemaal afbeulen op elke training zodat ze eindelijk eens fit ogen en 90 minuten kunnen knallen. Kijk naar Feyenoord afgelopen seizoen. Dat is wel het minste wat je mag verwachten van de spelers. Er zullen maatregelen moeten worden genomen waar je je niet populair mee maakt bij oa Tadic door hem af en toe te laten banken maar dat dwingt dan wel weer respect af bij de anderen en de fans. Zo krijg je wel n team die wil vechten voor elke meter en elkaar!!!!
Laten we eerst maar afwachten hoe de selectie eruit komt te zien....
Pietje
 Pietje - woensdag 14 juni 2023 - 12:51   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 13 juni 2023 - 21:06 schreef bertus bikkel het volgende:
Ik vind 'm n type straatvechter net als zijn grote idool Ten Cate....nou we weten allemaal wat hij heeft bereikt bij onze club. Een hoop ruzie en geen prijzen. Maar wat wel goed is van dit soort gasten is dat ze die verwende spelers van ons helemaal afbeulen op elke training zodat ze eindelijk eens fit ogen en 90 minuten kunnen knallen. Kijk naar Feyenoord afgelopen seizoen. Dat is wel het minste wat je mag verwachten van de spelers. Er zullen maatregelen moeten worden genomen waar je je niet populair mee maakt bij oa Tadic door hem af en toe te laten banken maar dat dwingt dan wel weer respect af bij de anderen en de fans. Zo krijg je wel n team die wil vechten voor elke meter en elkaar!!!!
Laten we eerst maar afwachten hoe de selectie eruit komt te zien....
Henk ten Cate was en is bluffer eerste klas, maar behaalde wél met Ajax in 2007 bijna het kampioenschap (slechts één doelpunt verschil met het mazzelende PSV (Cocu in blessuretijd)). Ik vond hem echt een trainer die bij Ajax paste. Wel een beetje een kamikaze trainer, net als Peter Bosz: vol op de aanval, ruimte weggeven en de achterhoede verwaarlozen.

Wat mij aan Sparta opviel het net afgelopen seizoen (net als bij Feyenoord) was de enorme fitheid van de ploeg, dit in tegenstelling tot de Ajacieden, die je vaak vermoeid over het veld zag sloffen.

Na het ontslag van Alfred Schreuder was ik één van de forumleden die Maurice Steijn opperde als vervanger, dus ik ben wel tevreden en heb echt veel vertrouwen in hem. Geef iemand ook gewoon de kans om in zijn nieuwe rol te groeien, net als we met Erik ten Hag uiteindelijk hebben gedaan. Die werd in eerste instantie ook maar moeilijk geaccepteerd, maar het vervolg kennen we! :)

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 14 juni 2023 door Pietje --
Pietje
 Pietje - donderdag 15 juni 2023 - 17:59   quote  deeplink  
Een leuk en boeiend interview met Maurice Steijn in de Volkskrant vanmorgen. Hij is wars van kapsones, een absolute no-nonsense trainer. Hij wil werken aan de mentaliteit van de spelers. Ik ben heel erg benieuwd en heb veel vertrouwen in hem. Ik heb nu al zin in het komende seizoen.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 15 juni 2023 door Pietje --
remco k
 remco k - donderdag 15 juni 2023 - 20:09   quote  deeplink  
Als men ook wat meer onderzoek zou doen naar zijn kwaliteiten kom je eigenlijk tot een hele realistische trainer.

Eentje die zijn team top fit en met een top mentaliteit aan de aftrap van iedere wedstrijd krijgt.

Dat is natuurlijk al een hele goede basis en eigenlijk dezelfde basis die ten Hag had.

Ik ben heel benieuwd wie de assistent gaat worden naast Maduro. Dat gaat wel een hele belangrijke worden want in mijn beleving zou dat wel een iemand moeten zijn die gepokt en gemazeld is in het top voetbal.
Maduro is dat in mijn beleving namelijk niet, die heeft wel andere kwaliteiten en wordt ook veel beroemt om zijn rol bij Almere.

Ik zou daar het liefst een bogarde, Wesley sneijder Ronald de Boer André Ooijer Heitinga achtige man bij zien.
nummer10
 nummer10 - donderdag 15 juni 2023 - 21:51   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 15 juni 2023 - 20:09 schreef remco k het volgende:
Als men ook wat meer onderzoek zou doen naar zijn kwaliteiten kom je eigenlijk tot een hele realistische trainer.

Eentje die zijn team top fit en met een top mentaliteit aan de aftrap van iedere wedstrijd krijgt.

Dat is natuurlijk al een hele goede basis en eigenlijk dezelfde basis die ten Hag had.

Ik ben heel benieuwd wie de assistent gaat worden naast Maduro. Dat gaat wel een hele belangrijke worden want in mijn beleving zou dat wel een iemand moeten zijn die gepokt en gemazeld is in het top voetbal.
Maduro is dat in mijn beleving namelijk niet, die heeft wel andere kwaliteiten en wordt ook veel beroemt om zijn rol bij Almere.

Ik zou daar het liefst een bogarde, Wesley sneijder Ronald de Boer André Ooijer Heitinga achtige man bij zien.
Maar dat is toch allang bekend, al voor Maduro bekend was.. en was ook aanwezig bij de persconferentie.. niet gekeken ? Wel leuk om te zien en heldere taal..

Steijn Maduro bakkati moeten het gaan doen..

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 15 juni 2023 door nummer10 --
Pietje
 Pietje - donderdag 15 juni 2023 - 23:05   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 15 juni 2023 - 20:09 schreef remco k het volgende:
Als men ook wat meer onderzoek zou doen naar zijn kwaliteiten kom je eigenlijk tot een hele realistische trainer.

Eentje die zijn team top fit en met een top mentaliteit aan de aftrap van iedere wedstrijd krijgt.

Dat is natuurlijk al een hele goede basis en eigenlijk dezelfde basis die ten Hag had.

Ik ben heel benieuwd wie de assistent gaat worden naast Maduro. Dat gaat wel een hele belangrijke worden want in mijn beleving zou dat wel een iemand moeten zijn die gepokt en gemazeld is in het top voetbal.
Maduro is dat in mijn beleving namelijk niet, die heeft wel andere kwaliteiten en wordt ook veel beroemt om zijn rol bij Almere.

Ik zou daar het liefst een bogarde, Wesley sneijder Ronald de Boer André Ooijer Heitinga achtige man bij zien.
Die andere assistent is toch Bakkati? Die was al eerder rond met Ajax.
nummer10
 nummer10 - vrijdag 16 juni 2023 - 01:54   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 15 juni 2023 - 23:05 schreef Pietje het volgende:

[..]

Die andere assistent is toch Bakkati? Die was al eerder rond met Ajax.
Precies.. volgens mij was bakkati zelfs nog eerder bekend dan Steijn zelf.. maar hey ik ben geen echte ajacied volgens onze vriend Remco, die zelf blijkbaar niet helemaal op de hoogte is van wat er speelt bij Ajax op dit moment.. snap ik wel na een teleurstellend seizoen..

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 16 juni 2023 door nummer10 --
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - vrijdag 16 juni 2023 - 08:58   quote  deeplink  
Kan dit topic niet veranderd worden, Bosz is trainer van PSV?
Pietje
 Pietje - vrijdag 16 juni 2023 - 09:25   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 16 juni 2023 - 08:58 schreef Jack Huntelaar het volgende:
Kan dit topic niet veranderd worden, Bosz is trainer van PSV?
Of gewoon een slotje?
Boudewijn?
remco k
 remco k - zaterdag 17 juni 2023 - 09:37   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 15 juni 2023 - 21:51 schreef nummer10 het volgende:

[..]

Maar dat is toch allang bekend, al voor Maduro bekend was.. en was ook aanwezig bij de persconferentie.. niet gekeken ? Wel leuk om te zien en heldere taal..

Steijn Maduro bakkati moeten het gaan doen..
Wel gezien alleen Bakkati vergeten.

Daar wordt ik absoluut niet vrolijk van. Daar had iemand moeten zitten in de bogarde rol.
remco k
 remco k - zaterdag 17 juni 2023 - 09:37   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 16 juni 2023 - 01:54 schreef nummer10 het volgende:

[..]

Precies.. volgens mij was bakkati zelfs nog eerder bekend dan Steijn zelf.. maar hey ik ben geen echte ajacied volgens onze vriend Remco, die zelf blijkbaar niet helemaal op de hoogte is van wat er speelt bij Ajax op dit moment.. snap ik wel na een teleurstellend seizoen..
De tering, iemand vergeet 1 ding. Hoe droevig ben je man.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5940
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Peter Bosz, mogelijk de nieuwe trainer ?









0.0090830