BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Schreuder op non actief gezet

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - donderdag 26 januari 2023 - 23:48   quote  deeplink  
Direct na de wedstrijd kwam vd Sar voor de camera van ESPN.
met dit bericht.

De komende dagen wordt bekend gemaakt wie het stokje over neemt
Scout2
 Scout2 - donderdag 26 januari 2023 - 23:52   quote  deeplink  
Hij wist het volgens mij al van tevoren dat een verlies of gelijkspel hem de kop zou kosten.
Loetje
 Loetje - donderdag 26 januari 2023 - 23:56   quote  deeplink  
En nu zul je zien dat je Bosz, Frank de Boer of het koppel Heitinga/Reiziger krijgt...
remco k
 remco k - vrijdag 27 januari 2023 - 00:07   quote  deeplink  
Dat is ook logisch denk ik gezien de tijd.

Maar geen schreuder meer. Gelukkig.

Nu kijken hoelang het duurt om dat van schreuder allemaal uit de ploeg te halen.
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - vrijdag 27 januari 2023 - 00:58   quote  deeplink  
Wat een ellendige tijd heren...
nummer10
 nummer10 - vrijdag 27 januari 2023 - 01:02   quote  deeplink  
Alles prima, zolang het geen de boer is...
Loetje
 Loetje - vrijdag 27 januari 2023 - 02:52   quote  deeplink  
Als ik het al niet dacht, het was ook te makkelijk in te vullen...

Het wordt Heitinga en Reiziger. Heitinga die totaal niets presteert met Jong en Reiziger waarvan ik me altijd afvraag wat die aan het doen is.
Jaccio
 Jaccio - vrijdag 27 januari 2023 - 06:18   quote  deeplink  
Fijn. En ik vind dit vervelend van mezelf om te zeggen, omdat die man een gezin heeft en ik het eigelijk niemand gun om op deze manier ontslagen te worden, met immens gejuich rondom het hele stadion.

Maar.. blij dat hij weg is. De manier van ontslag toont eigenlijk immers te meer de onkunde van de Ajax directie. De volgende stap moet de juiste zijn, anders gaat de bezem weer door heel Ajax en zijn we terug bij af. Ben heel benieuwd waar ze mee komen. Ze oriënteren zich al een paar maanden en hebben dit moment uitgekozen, dus ze hebben vast al iemand op het oog en gesproken.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - vrijdag 27 januari 2023 - 07:15   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 26 januari 2023 - 23:56 schreef Loetje het volgende:
En nu zul je zien dat je Bosz, Frank de Boer of het koppel Heitinga/Reiziger krijgt...
Vermoed ik ook Brabo
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - vrijdag 27 januari 2023 - 07:17   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 27 januari 2023 - 00:07 schreef remco k het volgende:
Dat is ook logisch denk ik gezien de tijd.

Maar geen schreuder meer. Gelukkig.

Nu kijken hoelang het duurt om dat van schreuder allemaal uit de ploeg te halen.
Zal nog wel even duren met Brobbey in de spits en andere aankopen, want ik denk niet dat het lek boven is
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - vrijdag 27 januari 2023 - 07:18   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 27 januari 2023 - 02:52 schreef Loetje het volgende:
Als ik het al niet dacht, het was ook te makkelijk in te vullen...

Het wordt Heitinga en Reiziger. Heitinga die totaal niets presteert met Jong en Reiziger waarvan ik me altijd afvraag wat die aan het doen is.
Innderdaad
Pietje
 Pietje - vrijdag 27 januari 2023 - 07:38   quote  deeplink  
Ik heb de vlag buiten opgehangen!!
p111
 p111 - vrijdag 27 januari 2023 - 08:06   quote  deeplink  
Nou slechter als dit wat Schreuder heeft gedaan kan het gewoon niet.
p111
 p111 - vrijdag 27 januari 2023 - 08:08   quote  deeplink  
Normaliter beginnen ze om die clouwn Bassie naar kleedkamer 2 te gooien.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - vrijdag 27 januari 2023 - 08:27   quote  deeplink  
Tadic onthult laatste woorden van Schreuder na ontslag

Daniel Cabot Kerkdijk
27 jan. 2023 07:40 CET

Alfred Schreuder, Ontslag Alfred Schreuder, Alfred Schreuder Ajax
Dusan Tadic meldde zich in de nacht van donderdag op vrijdag op het parkeerdek om de media te woord te staan na het ontslag van Alfred Schreuder bij Ajax. De spelersgroep heeft de oefenmeester in de steek gelaten, zo oordeelt de aanvaller annex aanvoerder. Ajax kwam donderdagavond niet verder dan een 1-1 gelijkspel tegen FC Volendam en dat betekende de zevende wedstrijd op rij waarin niet werd gewonnen. Tadic zei zich te schamen en onthulde onder meer de laatste woorden die Schreuder sprak in de kleedkamer na zijn ontslag.

"In allerlei formaties hebben we om de tafel gezeten. Korte gesprekken, lange gesprekken, noem maar op. Maar vervolgens gaat het erom dat we op het veld leveren. En die vastberadenheid misten we in de ploeg. We zijn dertien spelers verloren, en niet alleen spelers op het veld, maar ook karakters”, werd Tadic door De Telegraaf en Voetbal International geciteerd. “Spelers die opstaan, hun verantwoordelijkheid pakken.” Tadic voelt zich verantwoordelijk voor het ontslag van Schreuder. “Ik schaam me. Alle spelers moeten dat voelen, want wij hebben het laten afweten in het veld.”

“Voor de zoveelste keer dit seizoen niet winnen, dat kan en mag niet bij Ajax gebeuren. Dan wordt er automatisch naar de trainer gekeken, zo werkt het in het voetbal, maar ik vind dat wij allemaal in de spiegel moeten kijken als spelers. Kom op zeg, weer niet winnen in de Eredivisie, thuis tegen FC Volendam. Wie de trainer ook is, al zouden we geen trainer hebben, dan nog moet je die wedstrijd gewoon winnen.”

Tadic onthulde de laatste woorden die Schreuder sprak in de kleedkamer. "Hij sprak de groep toe en deed dat op een hele waardige manier. Hij bedankte ons voor de samenwerking, wenste ons veel succes en zei nog dat we er alles aan moeten doen om kampioen te worden. Wij waren als spelers stil, maar voelen ons natuurlijk schuldig. Dat zijn we ook, want wij hebben het te vaak laten afweten.”

Ajax heeft John Heitinga voorlopig naar voren geschoven om de kar te trekken bij de hoofdmacht. De trainer van Jong Ajax wordt overgeheveld en leidt vrijdag al de eerste training. Het is niet bekend hoe lang Heitinga voor de groep zal staan. Tadic hoopt dat er 'een sterke persoonlijkheid' voor de groep komt te staan. “Maar we houden dezelfde spelersgroep. We spelen shit. Ajax staat vijfde, dat mag nooit gebeuren. We moeten het als spelers eens gaan oppakken. Geen vingers wijzen naar elkaar, maar naar jezelf kijken en alles doen om de ommekeer bij Ajax teweeg te brengen.”
remco k
 remco k - vrijdag 27 januari 2023 - 10:34   quote  deeplink  
schreuder doet een hoop verkeerd he,
maar heeft ook geen geluk gehad. Gister 31 doelpogingen man met een expected goal ratio van meer dan 4. NOrmaal gesproken win je die wesdtrijd dan gewoon met 3-0
nummer10
 nummer10 - vrijdag 27 januari 2023 - 10:41   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 27 januari 2023 - 10:34 schreef remco k het volgende:
schreuder doet een hoop verkeerd he,
maar heeft ook geen geluk gehad. Gister 31 doelpogingen man met een expected goal ratio van meer dan 4. NOrmaal gesproken win je die wesdtrijd dan gewoon met 3-0
Yep..
Loetje
 Loetje - vrijdag 27 januari 2023 - 12:45   quote  deeplink  
Mike Verweij verwoordde het gister wel goed moet ik zeggen.

Wat Ajax aan het doen is, is gewoon schandalig. Schreuder heeft veel verkeerd gedaan, maar heb ook altijd gezegd dat er weinig mee zat.

Nu zit je zonder trainer, zonder een technisch directeur en een technische man in de RvC. Je kan een trainer aanstellen, wat als de nieuwe TD die trainer niet ziet zitten? Gewoon even een voorbeeld... Van der Sar zei ook dat er geen aankopen meer komen.

Ajax is tot op de bodem ziek, maar dan ook heel erg ziek.
Pietje
 Pietje - vrijdag 27 januari 2023 - 12:48   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 27 januari 2023 - 10:34 schreef remco k het volgende:
schreuder doet een hoop verkeerd he,
maar heeft ook geen geluk gehad. Gister 31 doelpogingen man met een expected goal ratio van meer dan 4. NOrmaal gesproken win je die wesdtrijd dan gewoon met 3-0
Je hebt helemaal gelijk hoor.
Deze "score" was niet alleen gisteren, maar deed zich wel vaker voor. Ajax blijkt een fors tekort te hebben aan spelers die kansen kunnen omzetten in doelpunten.
Pietje
 Pietje - vrijdag 27 januari 2023 - 12:51   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 27 januari 2023 - 12:45 schreef Loetje het volgende:
Mike Verweij verwoordde het gister wel goed moet ik zeggen.

Wat Ajax aan het doen is, is gewoon schandalig. Schreuder heeft veel verkeerd gedaan, maar heb ook altijd gezegd dat er weinig mee zat.

Nu zit je zonder trainer, zonder een technisch directeur en een technische man in de RvC. Je kan een trainer aanstellen, wat als de nieuwe TD die trainer niet ziet zitten? Gewoon even een voorbeeld... Van der Sar zei ook dat er geen aankopen meer komen.

Ajax is tot op de bodem ziek, maar dan ook heel erg ziek.
Tja, ze zijn lekker bezig daar in Amsterdam. Het lijkt erop dat veel lieden daar een cursus "hoe help ik een mooie club naar de ratsmodee" hebben gevolgd. Wat een dramatische toestand.
bertus bikkel
 bertus bikkel - vrijdag 27 januari 2023 - 12:54   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 27 januari 2023 - 02:52 schreef Loetje het volgende:
Als ik het al niet dacht, het was ook te makkelijk in te vullen...

Het wordt Heitinga en Reiziger. Heitinga die totaal niets presteert met Jong en Reiziger waarvan ik me altijd afvraag wat die aan het doen is.
Heitinga heeft als enige taak elk jaar minimaal 2 spelers laten doorstromen naar het eerste.
Dat betekent dat hij elk jaar zijn beste spelers ziet gaan en nu zijn dat er nog meer ivm het vertrek van veel eerste elftal spelers.
Hij moet nu met gasten werken van 16,17,18 jaar in de KKD. Als je puur naar de punten kijkt, is dat niet best maar zijn doel en taak is niet om kampioen te worden. Ik ga regelmatig bij Jong kijken en vind ze vaak fris en leuk voetballen.
Ik snap de keuze voor Heitinga wel maar dan tijdelijk....
Loetje
 Loetje - vrijdag 27 januari 2023 - 13:16   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 27 januari 2023 - 12:54 schreef bertus bikkel het volgende:

[..]

Heitinga heeft als enige taak elk jaar minimaal 2 spelers laten doorstromen naar het eerste.
Dat betekent dat hij elk jaar zijn beste spelers ziet gaan en nu zijn dat er nog meer ivm het vertrek van veel eerste elftal spelers.
Hij moet nu met gasten werken van 16,17,18 jaar in de KKD. Als je puur naar de punten kijkt, is dat niet best maar zijn doel en taak is niet om kampioen te worden. Ik ga regelmatig bij Jong kijken en vind ze vaak fris en leuk voetballen.
Ik snap de keuze voor Heitinga wel maar dan tijdelijk....
Ik niet!

Los van of Heitinga op den duur een Ajax waardige trainer kan worden, realiseer je het volgende:

Ajax is letterlijk op technisch gebied stuurloos hè. Aan alles merk je dat de huidige mensen die dat nu voor hun rekening nemen, daarin tekort komen. Sportief gezien is het ook dikke crisis. Ofwel, dan heb je een trainer nodig die stevig in zijn schoenen staat, misschien is het woord crisismanager dan wel het juiste woord.

Iemand die in tijden van crisis kan werken op basis van ervaring.

Nee, Heitinga nu is ook weer de weg van de minste weerstand
Scout2
 Scout2 - vrijdag 27 januari 2023 - 14:05   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 27 januari 2023 - 10:34 schreef remco k het volgende:
schreuder doet een hoop verkeerd he,
maar heeft ook geen geluk gehad. Gister 31 doelpogingen man met een expected goal ratio van meer dan 4. NOrmaal gesproken win je die wesdtrijd dan gewoon met 3-0
Klopt, geluk moet je ook afdwingen.
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 27 januari 2023 - 15:10   quote  deeplink  
Mannen ons diepste medeleven namens het Feyenoord forum, en bovenal namens VVout, om deze held zo vroegtijdig de laan uit te sturen. Wij hebben de afgelopen periode van hem genoten..
Stylzz
 Stylzz - vrijdag 27 januari 2023 - 15:38   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 27 januari 2023 - 15:10 schreef RenatoBos het volgende:
Mannen ons diepste medeleven namens het Feyenoord forum, en bovenal namens VVout, om deze held zo vroegtijdig de laan uit te sturen. Wij hebben de afgelopen periode van hem genoten..
We hebben wel veel vertrouwen in Heitinga
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - vrijdag 27 januari 2023 - 15:59   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 27 januari 2023 - 15:10 schreef RenatoBos het volgende:
Mannen ons diepste medeleven namens het Feyenoord forum, en bovenal namens VVout, om deze held zo vroegtijdig de laan uit te sturen. Wij hebben de afgelopen periode van hem genoten..
Dank je wel voor je innige medeleven. Ik zou anders aanraden hem bij je club binnen te halen! Misschien kan hij volgend seizoen dan het stokje overnemen van Slot.
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 27 januari 2023 - 16:19   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 27 januari 2023 - 15:59 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Dank je wel voor je innige medeleven. Ik zou anders aanraden hem bij je club binnen te halen! Misschien kan hij volgend seizoen dan het stokje overnemen van Slot.
Neuh Slot blijft nog wel ff.
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 27 januari 2023 - 16:20   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 27 januari 2023 - 15:38 schreef Stylzz het volgende:

[..]

We hebben wel veel vertrouwen in Heitinga
Zeker die gaat het stukken beter doen
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - vrijdag 27 januari 2023 - 17:56   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 27 januari 2023 - 15:59 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Dank je wel voor je innige medeleven. Ik zou anders aanraden hem bij je club binnen te halen! Misschien kan hij volgend seizoen dan het stokje overnemen van Slot.
Whahaha hahaha misschien het stokje overnemen ???

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 27 januari 2023 door Jack Huntelaar --
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - vrijdag 27 januari 2023 - 17:57   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 27 januari 2023 - 16:19 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

Neuh Slot blijft nog wel ff.
Ik denk tot juni..
coenjo
 coenjo - vrijdag 27 januari 2023 - 19:26   quote  deeplink  
ik zou niet weten waarom slot naar ajax zou gaan..
feyenoord haalt dit jaar champions league en het geld kan gaan rollen na dit seizoen
want weer worden er een paar spelers verkocht na dit seizoen voor een miljoen of 70 of meer. ajax en psv hebben een veel te dure huishouding, feyenoord heeft niet mee gedaan aan deze waanzin. voor je het weet is feyenoord voorbij gestreefd aan ajax doordat ze in amsterdam op veel te grote voet leven..
ajax keert dit jaar 50 miljoen aan salarissen uit,feyenoord 16.
de rollen kunnen zomaar omgedraaid zijn als je 2 keer geen champions leaque haalt
slot heeft veel inspraak in het halen van spelers bij feyenoord, als er een bak geld bij komt word het alleen maar beter voor hem

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 27 januari 2023 door coenjo --
nummer10
 nummer10 - vrijdag 27 januari 2023 - 20:18   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 27 januari 2023 - 19:26 schreef coenjo het volgende:
ik zou niet weten waarom slot naar ajax zou gaan..
feyenoord haalt dit jaar champions league en het geld kan gaan rollen na dit seizoen
want weer worden er een paar spelers verkocht na dit seizoen voor een miljoen of 70 of meer. ajax en psv hebben een veel te dure huishouding, feyenoord heeft niet mee gedaan aan deze waanzin. voor je het weet is feyenoord voorbij gestreefd aan ajax doordat ze in amsterdam op veel te grote voet leven..
ajax keert dit jaar 50 miljoen aan salarissen uit,feyenoord 16.
de rollen kunnen zomaar omgedraaid zijn als je 2 keer geen champions leaque haalt
slot heeft veel inspraak in het halen van spelers bij feyenoord, als er een bak geld bij komt word het alleen maar beter voor hem
Want Feyenoord speelt enorm goed en staan mijlen ver voor op de rest...
coenjo
 coenjo - vrijdag 27 januari 2023 - 21:12   quote  deeplink  
klopt.. er staat weer een team die bijna niet te verslaan is
ook als ze een mindere dag hebben

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 27 januari 2023 door coenjo --
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - vrijdag 27 januari 2023 - 21:20   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 27 januari 2023 - 20:18 schreef nummer10 het volgende:

[..]

Want Feyenoord speelt enorm goed en staan mijlen ver voor op de rest...
Mijlen ver op de rest?

Ajax heeft al eens verder achter in punten gestaan, en Feijenoord speelde echt niet veel beter dan Ajax in de Kuip
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - vrijdag 27 januari 2023 - 21:26   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 27 januari 2023 - 21:12 schreef coenjo het volgende:
klopt.. er staat weer een team die bijna niet te verslaan is
ook als ze een mindere dag hebben
Ze doen het goed maar over 3 weken weten we meer.

A.s. zondag Twente uit, daarna Pisvee thuis en nog een week later Heerenveen uit.
coenjo
 coenjo - vrijdag 27 januari 2023 - 21:30   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 27 januari 2023 - 21:26 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Ze doen het goed maar over 3 weken weten we meer.

A.s. zondag Twente uit, daarna Pisvee thuis en nog een week later Heerenveen uit.
twente word zwaar overschat, psv is dit seizoen 3x niks en als we al moeten beven voor heerenveen tegenwoordig?
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - vrijdag 27 januari 2023 - 21:44   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 27 januari 2023 - 21:30 schreef coenjo het volgende:

[..]

twente word zwaar overschat, psv is dit seizoen 3x niks en als we al moeten beven voor heerenveen tegenwoordig?
Twente heeft thuis nog niet verloren dit seizoen.

PSV is in "topwedstrijden" altijd goed, ook in de Kuip

En Heerenveen is thuis ook sterk
coenjo
 coenjo - vrijdag 27 januari 2023 - 22:01   quote  deeplink  
psv heeft het kampioenschap verkocht in deze window
twente heeft het thuis nog niet evht lastig gehad, die krijgen nog veel clubs uit het linker rijtje thuis de 2e helft van het seizoen
en in heerenveen winnen we meestal
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - vrijdag 27 januari 2023 - 22:25   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 27 januari 2023 - 22:01 schreef coenjo het volgende:
psv heeft het kampioenschap verkocht in deze window
twente heeft het thuis nog niet evht lastig gehad, die krijgen nog veel clubs uit het linker rijtje thuis de 2e helft van het seizoen
en in heerenveen winnen we meestal
Nou 9 punten dus..;-)
coenjo
 coenjo - vrijdag 27 januari 2023 - 22:28   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 27 januari 2023 - 22:25 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Nou 9 punten dus..;-)
het worden idd 9 punten:)
en mocht het een beetje tegen zitten dan 7
nummer10
 nummer10 - vrijdag 27 januari 2023 - 22:31   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 27 januari 2023 - 21:20 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Mijlen ver op de rest?

Ajax heeft al eens verder achter in punten gestaan, en Feijenoord speelde echt niet veel beter dan Ajax in de Kuip
Neejoh is toch ook reactie op hem dat Feyenoord wel ff cl gaat halen.. ;)
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zaterdag 28 januari 2023 - 00:06   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 27 januari 2023 - 22:28 schreef coenjo het volgende:

[..]

het worden idd 9 punten:)
en mocht het een beetje tegen zitten dan 7
Of 3
Of zelfs 0 punten ;-)

En dan krijgt degene die langs de kant staat de zak en rijdt naar Amsterdam....hahahaha
coenjo
 coenjo - zaterdag 28 januari 2023 - 08:12   quote  deeplink  
nou ok als jullie dan 20 miljoen over maken voor slot dan mag hij binnen 3 dagen nog weg:)
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zaterdag 28 januari 2023 - 08:23   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 28 januari 2023 - 08:12 schreef coenjo het volgende:
nou ok als jullie dan 20 miljoen over maken voor slot dan mag hij binnen 3 dagen nog weg:)
Nee laat maar Heitinga is een stuk goedkoper volgens vd Sar hahahahaha
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zaterdag 28 januari 2023 - 10:58   quote  deeplink  
Blijft Heitinga na komend weekend nog trainer van Ajax1 of wordt hij assistent of keert hij terug naar Jong Ajax is de vraag.

Trekt Ajax een transfervrije trainer aan dan zijn dit de opties:

Nederlanders

Peter Bosz
Louis van Gaal
Frank de Boer
Clarence Seedorf
Jaap Stam
Fred Grim
Giovanni van Bronckhorst
Henk Fraser

Buitenlanders

Mauricio Pochettino
Joachim Löw
Luis Enrique
Thomas Tuchel
Zinédine Zidane
Steven Gerrard
Frank Lampard
Ralph Hasenhüttl

Ps. Het laatste gerucht is de Argentijnse coach Marcelo Gallardo

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 28 januari 2023 door Jack Huntelaar --
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zaterdag 28 januari 2023 - 11:09   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 27 januari 2023 - 19:26 schreef coenjo het volgende:
ik zou niet weten waarom slot naar ajax zou gaan..
feyenoord haalt dit jaar champions league en het geld kan gaan rollen na dit seizoen
want weer worden er een paar spelers verkocht na dit seizoen voor een miljoen of 70 of meer. ajax en psv hebben een veel te dure huishouding, feyenoord heeft niet mee gedaan aan deze waanzin. voor je het weet is feyenoord voorbij gestreefd aan ajax doordat ze in amsterdam op veel te grote voet leven..
ajax keert dit jaar 50 miljoen aan salarissen uit,feyenoord 16.
de rollen kunnen zomaar omgedraaid zijn als je 2 keer geen champions leaque haalt
slot heeft veel inspraak in het halen van spelers bij feyenoord, als er een bak geld bij komt word het alleen maar beter voor hem
Nergens heb ik gezegd dat Slot naar Ajax moet komen. Maar bedankt voor je bijdrage!
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zaterdag 28 januari 2023 - 11:13   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 28 januari 2023 - 08:12 schreef coenjo het volgende:
nou ok als jullie dan 20 miljoen over maken voor slot dan mag hij binnen 3 dagen nog weg:)
Je snapt toch wel dat je forumnaam zonder e moest toch! Dus conjo kakkerlak!
coenjo
 coenjo - zaterdag 28 januari 2023 - 13:37   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 28 januari 2023 - 11:13 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Je snapt toch wel dat je forumnaam zonder e moest toch! Dus conjo kakkerlak!
jij bent een spaanse ajaxied hoor ik wel..
coenjo
 coenjo - zaterdag 28 januari 2023 - 13:38   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 28 januari 2023 - 11:09 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Nergens heb ik gezegd dat Slot naar Ajax moet komen. Maar bedankt voor je bijdrage!
graag gedaan..
remco k
 remco k - zaterdag 28 januari 2023 - 14:35   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 27 januari 2023 - 21:30 schreef coenjo het volgende:

[..]

twente word zwaar overschat, psv is dit seizoen 3x niks en als we al moeten beven voor heerenveen tegenwoordig?
Ah. Daarom staat Twente top 5 en krijgen weinig tegengoals.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3098
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Schreuder op non actief gezet









0.0091240