BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Schreuder op non actief gezet

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
remco k
 remco k - zaterdag 28 januari 2023 - 14:36   quote  deeplink  
Gallardo zingt al wat langer rond. Dat zou ik echt geweldig vinden.
coenjo
 coenjo - zaterdag 28 januari 2023 - 17:49   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 28 januari 2023 - 14:35 schreef remco k het volgende:

[..]

Ah. Daarom staat Twente top 5 en krijgen weinig tegengoals.
verliezen veel punten de laatste wedstrijden..
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zaterdag 28 januari 2023 - 18:16   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 28 januari 2023 - 14:36 schreef remco k het volgende:
Gallardo zingt al wat langer rond. Dat zou ik echt geweldig vinden.
Ik ook, heeft heel wat prijzen gewonnen
remco k
 remco k - zaterdag 28 januari 2023 - 22:09   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 28 januari 2023 - 18:16 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Ik ook, heeft heel wat prijzen gewonnen
Buiten dat, hij speelt extreem aanvallend voetbal met een goed gevoel voor restverdediging.

Uiteindelijk wel alleen buiten Europa dus geen idee hoe dat zich houdt in Europa.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zaterdag 28 januari 2023 - 23:23   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 28 januari 2023 - 22:09 schreef remco k het volgende:

[..]

Buiten dat, hij speelt extreem aanvallend voetbal met een goed gevoel voor restverdediging.

Uiteindelijk wel alleen buiten Europa dus geen idee hoe dat zich houdt in Europa.
Ik hoop dat hij komt, en anders hoop ik ergens op groot sportman Luis Enrique, zijn geliefde opstelling is 4-3-3 met de punt naar achter wat weer wel risico's met zich mee brengt.

Ik hoop dan wel dat hij onze verdediging goed weg zet

Maar ik vermoed dat Heitinga dit seizoen afmaakt.
bertus bikkel
 bertus bikkel - zondag 29 januari 2023 - 09:56   quote  deeplink  
Ik denk ook dat Heitinga het seizoen afmaakt. We zullen eerst in de organisatie de posities moeten opvullen met goede voetbalmensen en pas als er een technisch directeur is aangesteld, kan er n trainer worden gezocht. Ik hoop ergens nog wel op types als Arnesen of van Gaal als TD of technische man in de RvC.
Ben heel benieuwd of Heitinga het aandurft om Tadic te passeren. Eigenlijk moet ie dat meteen doen om n signaal af te geven aan iedereen!! Dan kun je daarna gewoon weer met Dusan spelen wanneer het nodig is of een helftje....
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zondag 29 januari 2023 - 10:20   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 29 januari 2023 - 09:56 schreef bertus bikkel het volgende:
Ik denk ook dat Heitinga het seizoen afmaakt. We zullen eerst in de organisatie de posities moeten opvullen met goede voetbalmensen en pas als er een technisch directeur is aangesteld, kan er n trainer worden gezocht. Ik hoop ergens nog wel op types als Arnesen of van Gaal als TD of technische man in de RvC.
Ben heel benieuwd of Heitinga het aandurft om Tadic te passeren. Eigenlijk moet ie dat meteen doen om n signaal af te geven aan iedereen!! Dan kun je daarna gewoon weer met Dusan spelen wanneer het nodig is of een helftje....
Dit zou inderdaad een statement zijn Bikkeltje, niet dat we Dusan niet nodig hebben maar wel om een signaal af te geven naar de groep.

Misschien doet hij dit niet in de allereerste wedstrijd maar in zijn 2e, Hij kan hem later altijd in laten vallen.

Ik denk wel dat we Dusan nog altijd nodig hebben, er zijn weinig spelers die zo veel assists op hun naam hebben staan
bertus bikkel
 bertus bikkel - zondag 29 januari 2023 - 11:11   quote  deeplink  
We hebben hem zeker nog nodig maar om ff te laten zien dat iedereen gelijk is en hij maatregelen durft te nemen, is dit wel n binnenkomer....
Niemand is groter dan de club en dat besef moet er zijn.
Dusan moet alleen links spelen en dan moet hij de strijd aan met Bergwijn.
Ik denk ook dat Heitinga veel eerder dan Schreuder die lange spits gaat brengen. Zeker nu het even echt om overleven gaat. Mooi voetbal is nu even niet belangrijk

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5163
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Schreuder op non actief gezet









0.0078358