BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het officiële Leo Sauer topic

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
FR-Henk
 FR-Henk - donderdag 01 februari 2024 - 16:46   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 01 februari 2024 - 16:43 schreef Leuv het volgende:

[..]

Dat zie je aan iedere eerste balaanname.
Vast, maar het vervolg is vooralsnog ruk.
Jongen moet nog heel wat leren om echt standaard aan te tikken.
Alexmem
 Alexmem - donderdag 01 februari 2024 - 21:50   quote  deeplink  
Hij kan voetballen. Maar ik zie helemaal geen vleugelspeler in die jongen. Te weinig snelheid.
Leuv
 Leuv - donderdag 01 februari 2024 - 21:56   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 01 februari 2024 - 16:46 schreef FR-Henk het volgende:

[..]

Vast, maar het vervolg is vooralsnog ruk.
Jongen moet nog heel wat leren om echt standaard aan te tikken.
Wat een onzin. Hij heeft nog geen enkele kans gekregen, hoe kun je hem dan veroordelen.
Ik wil het wel eens zien, zet hem maar 10 wedstrijden in de basis en hij zal je verbazen.
FR-Henk
 FR-Henk - donderdag 01 februari 2024 - 22:37   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 01 februari 2024 - 21:56 schreef Leuv het volgende:

[..]

Wat een onzin. Hij heeft nog geen enkele kans gekregen, hoe kun je hem dan veroordelen.
Ik wil het wel eens zien, zet hem maar 10 wedstrijden in de basis en hij zal je verbazen.
De onzin begint bij de aanname dat Slot Sauer niet opstelt omdat ie zo goed is.
DMD
 DMD - donderdag 01 februari 2024 - 22:46   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 01 februari 2024 - 22:37 schreef FR-Henk het volgende:

[..]

De onzin begint bij de aanname dat Slot Sauer niet opstelt omdat ie zo goed is.
Valt in bij Sparta uit, speelt ijzersterk en zorgt voor een punt in de blessuretijd.

Heeft daarna geen "echte" kans meer gekregen. Hoe verklaar je dat?
Leuv
 Leuv - donderdag 01 februari 2024 - 22:59   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 01 februari 2024 - 22:37 schreef FR-Henk het volgende:

[..]

De onzin begint bij de aanname dat Slot Sauer niet opstelt omdat ie zo goed is.
De onzin begint bij het opstellen van Nieuwkoop ten faveure van menig buitenspeler in de eerste selectie maar ook onder 21.
DMD
 DMD - donderdag 01 februari 2024 - 23:17   quote  deeplink  
Ik zie zojuist een 18 jarig talent bij Man Utd in de basis starten en de winnende maken.

Bij ons hebben ze een aanlooptijd nodig van 2 jaar die bij Man Utd niet geld ofzo.
MightyAce
 MightyAce - vrijdag 01 maart 2024 - 12:32   quote  deeplink  
Bijgetekend tot 2028!
Stylzz
 Stylzz - vrijdag 01 maart 2024 - 13:17   quote  deeplink  
Ze hebben zo veel vertrouwen in deze speeler!
kenny
 kenny - vrijdag 01 maart 2024 - 14:18   quote  deeplink  
goed nieuws , en nu meer kansen gaan geven
CobusIII
 CobusIII - vrijdag 01 maart 2024 - 16:05   quote  deeplink  
Dat Sauer kan voetballen lijkt mij duidelijk. Men is gewoon voorzichtig en wil het niet forceren. Talent is wat anders dan er fysiek klaar voor zijn. Ik denk dat hij volgend seizoen aanmerkelijk meer minuten gaat krijgen.
coenjo
 coenjo - vrijdag 01 maart 2024 - 21:17   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 01 februari 2024 - 23:17 schreef DMD het volgende:
Ik zie zojuist een 18 jarig talent bij Man Utd in de basis starten en de winnende maken.

Bij ons hebben ze een aanlooptijd nodig van 2 jaar die bij Man Utd niet geld ofzo.
een milambo zit nu al 3 jaar te wachten, die had ook al veel verder kunnen zijn inmiddels
MightyAce
 MightyAce - zondag 10 maart 2024 - 21:37   quote  deeplink  
Free Sauer!
MMM
 MMM - zondag 10 maart 2024 - 21:40   quote  deeplink  
Laat hem dan lekker 90 minuten meedoen bij O21 als we toch naar Nieuwkoop moeten kijken..
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 10 maart 2024 - 21:42   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 10 maart 2024 - 21:40 schreef MMM het volgende:
Laat hem dan lekker 90 minuten meedoen bij O21 als we toch naar Nieuwkoop moeten kijken..
Daar zal hij ook linksbuiten spelen
MMM
 MMM - zondag 10 maart 2024 - 21:43   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 10 maart 2024 - 21:42 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Daar zal hij ook linksbuiten spelen
Paixão rechts en Sauer links had gewoon gekund.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 10 maart 2024 - 21:45   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 10 maart 2024 - 21:43 schreef MMM het volgende:

[..]

Paixão rechts en Sauer links had gewoon gekund.
Dat wel maar Leo hoeft nog niet in de etalage
bijft007
 bijft007 - zondag 10 maart 2024 - 22:06   quote  deeplink  
Zn tijd komt nog wel lijkt me💪
FR-Henk
 FR-Henk - zondag 10 maart 2024 - 22:13   quote  deeplink  
Inderdaad.
En dat ziet Slot ook lijkt me.
Cruzcontrol
 Cruzcontrol - zondag 10 maart 2024 - 22:30   quote  deeplink  
Zijn tijd komt zeker, niks overhaasten!
Cruzcontrol
 Cruzcontrol - donderdag 21 maart 2024 - 11:58   quote  deeplink  
Verstandige jongen en familie, heel belangrijk op die leeftijd.

Feyenoord zuinig op Sauer: ''Dat komt er ook nog eens bij''
vandaag, 06:03 787 reacties
Leo Sauer timmert bij Feyenoord aan de weg. De talentvolle Slowaak wordt rustig bij de Rotterdammers gebracht en krijgt sporadisch speelminuten in de hoofdmacht van Feyenoord. Sauer viel op 16-jarige leeftijd op tijdens een EK-kwalificatietoernooi met het Slowaaks Elftal Onder 17. Hoofdscout Mark Ruil zag met eigen ogen de kwaliteiten ervan druipen en was overtuigd.

Feyenoord leek mis te grijpen, want de Duitse club Freiburg had op dat moment de beste papieren. Ruijl wist zaakwaarnemer, tevens ook de vader van Sauer, te verleiden om een bezoek te brengen aan De Kuip en Varkenoord. ''Ik moest mijn tickets wijzigen en allerlei afspraken thuis afzeggen'', blikt de vader van Leo Sauer terug in gesprek met Feyenoord Magazine.

Sauer senior vertelde voor de grap aan Feyenoord dat hij alleen langs zou komen als een ontmoeting met Robin van Persie mogelijk was. ''Dat was eigenlijk een grapje, want ik zou toch wel gaan. Waarom ik Van Persie wilde zien? Hij is voor mij een van de grootste Nederlandse voetballers ooit, een icoon. Dus die kans wilde ik niet laten lopen.''

Tijdens het aanhoren van de plannen in Rotterdam en kennismaking met het jeugdcomplex was de familie van Sauer overtuigd. ''En het Nederlandse voetbal is natuurlijk perfect voor jonge spelers, zeker voor aanvallers. Bovenal wilde Leo zelf dolgraag naar Feyenoord.'' De rechtspoot kwam uiteindelijk op huurbasis over van MSK Zilina met optie tot koop, die niet veel later ook definitief werd gelicht.

Sauer wist te overtuigen bij de beloften en mocht vervolgens al vrij snel meetrainen met Feyenoord. Tijdens de uitwedstrijd tegen Sparta Rotterdam maakte de buitenspeler zijn officiële debuut en was direct trefzeker in de slotfase van de stadsderby. Ook maakte hij minuten in de Champions League. Een van de redenen waarom trainer Arne Slot zuinig is op Sauer is vanwege overbelasting. Daarnaast volgt hij nog een studie wat energie kost.

''Dat komt er ook nog eens bij'', zegt Sauer senior in het nieuwe magazine van Feyenoord. ''Hij moet thuis studeren en soms heel vroeg op voor een examen. Af en toe deed hij dat zelfs na een late wedstrijd in de Champions League. Dan kwam hij diep in de nacht thuis en had dan om 7 uur 's ochtends examen. Nog een paar maanden, dan heeft hij als het goed is zijn diploma.''

Onbewogen
Sauer is iemand die zich niet snel gek laat maken. ''Hij is niet gauw ergens van onder de indruk. Toen hij bij Feyenoord bij de A-selectie kwam, was ik natuurlijk opgetogen en nieuwsgierig hoe het was gegaan en hoe hij het vond. 'Gewoon papa, we hebben getraind. Iedereen is goed, ik moest mijn best doen, maar het zal wel lukken', zei hij toen. Nadat hij was ingevallen in de Champions League hetzelfde. Ik had bij wijze van spreken tranen in mijn ogen, maar voor Leo was het een gewone wedstrijd. 'Ik moest mijn acties maken en hard werken, net als iedereen.' Hij is een soort van onbewogen
piet de paler
 piet de paler - donderdag 21 maart 2024 - 13:23   quote  deeplink  
Hopelijk een diamant
Echter de laatste wedstrijd O21 liet hij niet veel zien ook read niet.
Hopelijk moment opname
FR-Henk
 FR-Henk - donderdag 21 maart 2024 - 18:25   quote  deeplink  
Meteen ook duidelijk waarom Slot wat minder beroep op hem deed in meerdere wedstrijden.
piet de paler
 piet de paler - donderdag 21 maart 2024 - 18:30   quote  deeplink  
Hoe bedoel je Henk?
FR-Henk
 FR-Henk - donderdag 21 maart 2024 - 18:51   quote  deeplink  
Vaak kritische noten op Slot: waarom krijgt Sauer zo weinig speelminuten?
Los van het feit dat ie nog weinig echt heeft laten, blijkt in het stuk dat Slot hem beschermt tegen overbelasting.

Dat verklaart ook veel.
piet de paler
 piet de paler - donderdag 21 maart 2024 - 19:26   quote  deeplink  
O.K
Cruzcontrol
 Cruzcontrol - donderdag 21 maart 2024 - 23:49   quote  deeplink  
Is toch prima , en zo te lezen is hij samen met zijn familie ook geduldig.
Leuv
 Leuv - zaterdag 23 maart 2024 - 14:05   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 21 maart 2024 - 18:51 schreef FR-Henk het volgende:
Vaak kritische noten op Slot: waarom krijgt Sauer zo weinig speelminuten?
Los van het feit dat ie nog weinig echt heeft laten, blijkt in het stuk dat Slot hem beschermt tegen overbelasting.

Dat verklaart ook veel.
Sorry hoor Henk maar hier zit Slot en zijn volledige technische staf fout.

Het is niet zo dat wanneer hij wat wedstrijdjes speelt hij overbelast raakt.
Volgens de trainingsleer is een wedstrijdmethode slechts een manier om beter te worden. Dat is trainen overigens ook. Je moet er dan ook voor zorgen dat beide complementeer zijn aan elkaar. Dus een wedstrijdje spelen heeft geen enkele invloed op overbelasting zolang je er maar rekening mee houdt op de trainingen. Ontneem je hem echter structureel deze wedstrijdmethode, iets wat Slot dus doet. Dan ontneem je hem de kans zich verder te ontwikkelen.
Sorry hoor maar in dit kader vind ik Slot echt een amateuristische minkukel. Hij denkt ook werkelijk overal verstand van te hebben. Die hele fysieke staf bij ons is een lachtertje.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 23 maart 2024 door Leuv --
piet de paler
 piet de paler - zaterdag 23 maart 2024 - 15:03   quote  deeplink  
Ontwikkel je jezelf op het trainingsveld?
Of tegen tegenstanders?
Hij komt gewoon nog te kort, maakt ook het verschil niet onder 21.
Maar Leuv met respect de Feyenoord jeugd is nog niet zo ver , en ze zijn ( nog) niet veel beter dan die er nu staan.
Cruzcontrol
 Cruzcontrol - zaterdag 23 maart 2024 - 18:52   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 23 maart 2024 - 14:05 schreef Leuv het volgende:

[..]

Sorry hoor Henk maar hier zit Slot en zijn volledige technische staf fout.

Het is niet zo dat wanneer hij wat wedstrijdjes speelt hij overbelast raakt.
Volgens de trainingsleer is een wedstrijdmethode slechts een manier om beter te worden. Dat is trainen overigens ook. Je moet er dan ook voor zorgen dat beide complementeer zijn aan elkaar. Dus een wedstrijdje spelen heeft geen enkele invloed op overbelasting zolang je er maar rekening mee houdt op de trainingen. Ontneem je hem echter structureel deze wedstrijdmethode, iets wat Slot dus doet. Dan ontneem je hem de kans zich verder te ontwikkelen.
Sorry hoor maar in dit kader vind ik Slot echt een amateuristische minkukel. Hij denkt ook werkelijk overal verstand van te hebben. Die hele fysieke staf bij ons is een lachtertje.
Pfff
Minukel ben jij! Punt

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 23 maart 2024 door Cruzcontrol --
Cruzcontrol
 Cruzcontrol - zaterdag 23 maart 2024 - 18:52   quote  deeplink  
.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 23 maart 2024 door Cruzcontrol --
Leuv
 Leuv - zaterdag 23 maart 2024 - 19:19   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 23 maart 2024 - 18:52 schreef Cruzcontrol het volgende:

[..]

Pfff
Minukel ben jij! Punt
Nou jou hebben ze lekker strak getrokken joh. Persoonlijk worden is nergens voor nodig. Doe gewoon wat met de informatie en zie hoe alles gemanaged wordt. Het is echt amateurisme ten top.
Het IJsbad in Oostenrijk was ook zo’n voorbeeld evenals het trainen met afgeplakte mond. Ze googelen wat en denken dat het werkt. Werkelijk droevig.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 23 maart 2024 door Leuv --
Cruzcontrol
 Cruzcontrol - zaterdag 23 maart 2024 - 19:22   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 23 maart 2024 - 19:19 schreef Leuv het volgende:

[..]

Nou jou hebben ze lekker strak getrokken joh. Persoonlijk worden is nergens voor nodig. Doe gewoon wat met de informatie en zie hoe alles gemanaged wordt. Het is echt amateurisme ten top.
Amateurisme? Zie de resultaten sinds Slot er is met zijn staf!

Dus ja jij met ALTIJD je negativisme bent DE Minkukel! Punt!!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 23 maart 2024 door Cruzcontrol --
Leuv
 Leuv - zaterdag 23 maart 2024 - 19:26   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 23 maart 2024 - 19:22 schreef Cruzcontrol het volgende:

[..]

Amateurisme? Zie de resultaten sinds Slot er is met zijn staf!

Dus ja jij met ALTIJD je negativisme bent DE Minkukel! Punt!!
Nou ik weet echt wel waar ik sowieso meer opleiding in het genoten dan onze edele achtbare Slot.
Het voetbal is het hele seizoen al klote dus wordt eens wakker.
VVout
 VVout - zondag 24 maart 2024 - 07:59   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 23 maart 2024 - 19:26 schreef Leuv het volgende:

[..]

Nou ik weet echt wel waar ik sowieso meer opleiding in het genoten dan onze edele achtbare Slot.
Het voetbal is het hele seizoen al klote dus wordt eens wakker.
Betreffende Leo Sauer is er contact met hem en zijn ouders door een hele groep mensen.

https://www.feyenoord.nl/teams/feyenoord-1/staf
https://www.feyenoord.nl/academy/over-de-academy/staf

Dan is er gewoon iets afgesproken en vastgesteld waar de partijen het over eens zijn en kan je natuurlijk niet Slot gaan aanwijzen als een oelewapper. Hij kan alleen maar uitspreken in dit geval wat de koers is.

Kunnen we van alles van vinden, maar zonder persoonlijk te worden niet reëel natuurlijk om Slot hiervoor verantwoordelijk te houden.

We moeten gewoon geduld hebben tot Leo en zijn begeleiding er wel klaar voor zijn.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 24 maart 2024 door VVout --
Gerard_FR
 Gerard_FR - zondag 24 maart 2024 - 09:25   quote  deeplink  
Leuv sfeertje weer.
Leuv
 Leuv - zondag 24 maart 2024 - 09:40   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 24 maart 2024 - 09:25 schreef Gerard_FR het volgende:
Leuv sfeertje weer.
Ja joh je mag hier ook helemaal niets posten, snel beginnen sommigen hier dan persoonlijk te worden. Kan, maar het resultaat is dan wel dat er hier alleen nog maar jaknikkers rondlopen.
piet de paler
 piet de paler - zondag 24 maart 2024 - 10:03   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 24 maart 2024 - 09:40 schreef Leuv het volgende:

[..]

Ja joh je mag hier ook helemaal niets posten, snel beginnen sommigen hier dan persoonlijk te worden. Kan, maar het resultaat is dan wel dat er hier alleen nog maar jaknikkers rondlopen.
De pot verwijt de ketel...................
Stylzz
 Stylzz - zondag 24 maart 2024 - 10:55   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 24 maart 2024 - 09:40 schreef Leuv het volgende:

[..]

Ja joh je mag hier ook helemaal niets posten, snel beginnen sommigen hier dan persoonlijk te worden. Kan, maar het resultaat is dan wel dat er hier alleen nog maar jaknikkers rondlopen.
Nou ik wilde ook op je reageren omdat je op een groot gedeelte van dat artikel niet reageerde maar ik dacht dat je t waarschijnlijk niet gelezen had
FR-Henk
 FR-Henk - zondag 24 maart 2024 - 15:14   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 23 maart 2024 - 14:05 schreef Leuv het volgende:

[..]

Sorry hoor Henk maar hier zit Slot en zijn volledige technische staf fout.

Het is niet zo dat wanneer hij wat wedstrijdjes speelt hij overbelast raakt.
Volgens de trainingsleer is een wedstrijdmethode slechts een manier om beter te worden. Dat is trainen overigens ook. Je moet er dan ook voor zorgen dat beide complementeer zijn aan elkaar. Dus een wedstrijdje spelen heeft geen enkele invloed op overbelasting zolang je er maar rekening mee houdt op de trainingen. Ontneem je hem echter structureel deze wedstrijdmethode, iets wat Slot dus doet. Dan ontneem je hem de kans zich verder te ontwikkelen.
Sorry hoor maar in dit kader vind ik Slot echt een amateuristische minkukel. Hij denkt ook werkelijk overal verstand van te hebben. Die hele fysieke staf bij ons is een lachtertje.
Beter het stuk goed lezen. Gaat ook over studie.
Duid eens nader aan waarop training en wedstrijdmethode complementair moeten zijn? Waar ligt het doel?
Je spreekt ook over het baggervoetbal dat Feyenoord speelt.
Voor delen is het onaantrekkelijk, zeker ook als het om tactisch uitverdedigen gaat.
Slot kiest in alle situaties, ook bij het verdedigen voor het collectief. Geen onlogische keuze als je het geschikte materiaal voor hebt. Daarin heeft hij m.i. een passende selectie bijeen.
Met enkele sterkhouders kun je wat ordeelkundiger voetballen. Maar in die regionen zit de club doodeenvoudige (nog?) niet.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 24 maart 2024 - 19:26   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 24 maart 2024 - 09:25 schreef Gerard_FR het volgende:
Leuv sfeertje weer.
Staat altijd garant voor een zure gezelligheid
tomson
 tomson - zondag 31 maart 2024 - 16:38   quote  deeplink  
Hancko zegt net dat Leo de jongste debutant ooit voor Slovenië is geworden.
Weer een teken van deze man z'n kwaliteit. Gaan we nog veel lol aan beleven.
DMD
 DMD - zondag 31 maart 2024 - 16:49   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 31 maart 2024 - 16:38 schreef tomson het volgende:
Hancko zegt net dat Leo de jongste debutant ooit voor Slovenië is geworden.
Weer een teken van deze man z'n kwaliteit. Gaan we nog veel lol aan beleven.
Toch wel knap om als Slowaak voor Slovenië uit te komen ;)
tomson
 tomson - zondag 31 maart 2024 - 16:50   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 31 maart 2024 - 16:49 schreef DMD het volgende:

[..]

Toch wel knap om als Slowaak voor Slovenië uit te komen ;)
Damn.... 1 april ?
Foutje doet niks af aan m'n constatering btw ;)

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 31 maart 2024 door tomson --
VVout
 VVout - zondag 31 maart 2024 - 16:53   quote  deeplink  
31 maart niet, of is het in Nederland al april?
tomson
 tomson - zondag 31 maart 2024 - 16:54   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 31 maart 2024 - 16:53 schreef VVout het volgende:
31 maart niet, of is het in Nederland al april?
Hmm ik dacht ik probeer t . Ik zag ook al een kettingzaag drone voorbij komen vandaag
Bowie
 Bowie - zondag 31 maart 2024 - 17:05   quote  deeplink  
Sauer, Zechiel, Milambo en Read.
Kern van het Feyenoord over 2 jaar.
VVout
 VVout - zondag 31 maart 2024 - 17:14   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 31 maart 2024 - 16:54 schreef tomson het volgende:

[..]

Hmm ik dacht ik probeer t . Ik zag ook al een kettingzaag drone voorbij komen vandaag
Nu ben ik toch echt benieuwd wat je gerookt hebt 🤣🤣🤣
tomson
 tomson - zondag 31 maart 2024 - 17:23   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 31 maart 2024 - 17:14 schreef VVout het volgende:

[..]

Nu ben ik toch echt benieuwd wat je gerookt hebt 🤣🤣🤣
Was een facebook reclame en advertentie in 1. Gewoon een hele flauwe grap ..
MMM
 MMM - zondag 31 maart 2024 - 17:48   quote  deeplink  
Meer minuten

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3095
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het officiële Leo Sauer topic









0.0088999