BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Ajax - Feyenoord 19-3-2023 om 14:30u; 2-3

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
Pietje
 Pietje - zondag 19 maart 2023 - 16:57   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 19 maart 2023 - 16:52 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Reken maar dat ze in de zomer het 1 en ander gaan rechtzetten. En hopelijk nooit meer een zaakwaarnemer het beleid laten maken!
Ik hoop het ook, maar de RvC zal wel weer ingrijpen en ervoor gaan liggen. Dus verwacht ik eerlijk gezegd niet dat er grote dingen zullen gaan gebeuren.
Loetje
 Loetje - zondag 19 maart 2023 - 16:57   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 19 maart 2023 - 16:55 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Dat kwam door het pauperbestuur wat Schreuder niet durfde te ontslaan. Ik denk dat er met een eventuele komst van Ward wel het 1 en ander gaat gebeuren.
Moet ook wel.

En weet je wat ik nog het meeste wens gap? Dat er weer blind vertrouwd wordt op de scouting.

Die ontdekken de pareltjes.
Pietje
 Pietje - zondag 19 maart 2023 - 16:58   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 19 maart 2023 - 16:56 schreef Loetje het volgende:

[..]

Ach, stel je niet zo aan man.

Ajax staat gewoon waar het hoort. De uitspraken deze week sloegen totaal nergens op. Echt, helemaal nergens.

En ook gewoon nergens op gebaseerd.
Wat waren dat dan voor uitspraken? Waren ze weer eens arrogant? Ik heb er niets van meegekregen.
Pietje
 Pietje - zondag 19 maart 2023 - 16:59   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 19 maart 2023 - 16:57 schreef Loetje het volgende:

[..]

Moet ook wel.

En weet je wat ik nog het meeste wens gap? Dat er weer blind vertrouwd wordt op de scouting.

Die ontdekken de pareltjes.
Dat sowieso.
Scout2
 Scout2 - zondag 19 maart 2023 - 16:59   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 19 maart 2023 - 16:57 schreef Loetje het volgende:

[..]

Moet ook wel.

En weet je wat ik nog het meeste wens gap? Dat er weer blind vertrouwd wordt op de scouting.

Die ontdekken de pareltjes.
Precies dit de arrogantie om de scouting compleet te negeren stelletje dwazen.
Succes steeg maar hun hoofd denkende dat alle eer en lof hun toekwam.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 19 maart 2023 - 17:01   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 19 maart 2023 - 16:56 schreef Loetje het volgende:

[..]

Ach, stel je niet zo aan man.

Ajax staat gewoon waar het hoort. De uitspraken deze week sloegen totaal nergens op. Echt, helemaal nergens.

En ook gewoon nergens op gebaseerd.
Ach ja, uitspraken hoor ik altijd overal. Lekker belangrijk. Als ze zichzelf in de underdog lullen is het ook niet goed en wordt er gejankt dat de spelers geen passie hebben. Ik vind het zorgelijker dat tegenstanders daar schijnbaar door geraakt worden.
pth
 pth - zondag 19 maart 2023 - 17:03   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 19 maart 2023 - 16:55 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Dat kwam door het pauperbestuur wat Schreuder niet durfde te ontslaan. Ik denk dat er met een eventuele komst van Ward wel het 1 en ander gaat gebeuren.
Ik vrees het ergste. Die hockey trutjes en golf flikkertjes gaan nooit vele vele miljoenen afschrijven, want alles voor het dividend bij die nigus lijers …
Pietje
 Pietje - zondag 19 maart 2023 - 17:06   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 19 maart 2023 - 17:03 schreef pth het volgende:

[..]

Ik vrees het ergste. Die hockey trutjes en golf flikkertjes gaan nooit vele vele miljoenen afschrijven, want alles voor het dividend bij die nigus lijers …
Daar ben ik het helemaal mee eens. Natuurlijk wordt er niks afgeschreven, want dan zouden zij moeten toegeven dat ze grove (inschattings)fouten hebben gemaakt. Dat zou vervolgens reden kunnen zijn om ze van het pluche te halen.
pth
 pth - zondag 19 maart 2023 - 17:07   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 19 maart 2023 - 16:58 schreef Pietje het volgende:

[..]

Wat waren dat dan voor uitspraken? Waren ze weer eens arrogant? Ik heb er niets van meegekregen.
Viel allemaal wel mee. Moet Heitinga dan verkondigen dat Ajax in eigen huis de absolute underdog is. Kakkerlakjes waren de tweede helft dit keer beter en als Kudus de 1000% kans gewoon maakt hadden ze ook nog gewoon onverdiend kunnen verliezen. Wat die Turkse haven slaaf daar allemaal van vindt kan mij niet echt boeien. Jammer dat ze hem niet kreupel hebben getrapt.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 19 maart 2023 - 17:09   quote  deeplink  
Maar ja gisteren eens gekeken naar onze geweldige Ajax-jeugd. Daar loopt ook gewoon niemand rond waarvan je ook maar een beetje denkt dat dit de toekomst wordt. Kijk je naar Jong Ajax is het ook al zo teleurstellend. Het wordt tijd de gehele organisatie weer even op de schop te gooien. Wat mij betreft ga je er alles aan doen om Jonk terug te halen en de organisatie van de jeugd weer te herstructureren. Daarnaast moet je elftal weer voor de helft bestaan uit eigen jeugd die gewoon binnen de club is opgeleid.

Je ziet bij Ajax, maar ook in de jeugd van Ajax, op dit moment veel te veel lochtgewichten rondlopen waarvan je weet dat ze het nooit zullen halen.

Klaar! Tijd voor een nieuw begin!!
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 19 maart 2023 - 17:11   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 19 maart 2023 - 17:07 schreef pth het volgende:

[..]

Viel allemaal wel mee. Moet Heitinga dan verkondigen dat Ajax in eigen huis de absolute underdog is. Kakkerlakjes waren de tweede helft dit keer beter en als Kudus de 1000% kans gewoon maakt hadden ze ook nog gewoon onverdiend kunnen verliezen. Wat die Turkse haven slaaf daar allemaal van vindt kan mij niet echt boeien. Jammer dat ze hem niet kreupel hebben getrapt.
Inderdaad. Had Heitinga verkondigt dat we de underdog waren was het ook niet goed geweest. Die Turkse havenslaaf heeft gewoon teveel cocaïne gesnoven voor de wedstrijd. Die stond helemaal stijf man en overal op te trippen de eerste helft.
pth
 pth - zondag 19 maart 2023 - 17:14   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 19 maart 2023 - 17:11 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Inderdaad. Had Heitinga verkondigt dat we de underdog waren was het ook niet goed geweest. Die Turkse havenslaaf heeft gewoon teveel cocaïne gesnoven voor de wedstrijd. Die stond helemaal stijf man en overal op te trippen de eerste helft.
Die frustratie overtreding van Kudus had op het smoelwerk van die Turkse kakkerlak moeten wezen.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 19 maart 2023 - 17:15   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 19 maart 2023 - 17:14 schreef pth het volgende:

[..]

Die frustratie overtreding van Kudus had op het smoelwerk van die Turkse kakkerlak moeten wezen.
Inderdaad. Dat je dan als Ajacied nog respect kan hebben voor zijn uitspraak na de wedstrijd.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 19 maart 2023 - 17:16   quote  deeplink  
Wie was eigenlijk de VAR vanmiddag? Zat die op de schoot van een hoertje ofzo?? Had gewoon die overtreding van Idrissi moeten beoordelen!
Loetje
 Loetje - zondag 19 maart 2023 - 17:17   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 19 maart 2023 - 17:01 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Ach ja, uitspraken hoor ik altijd overal. Lekker belangrijk. Als ze zichzelf in de underdog lullen is het ook niet goed en wordt er gejankt dat de spelers geen passie hebben. Ik vind het zorgelijker dat tegenstanders daar schijnbaar door geraakt worden.
Als je de praatjes hebt die je deze week had, moet je het laten zien.

En wat heeft Ajax er mee bereikt, dat het Feyenoord juist gemotiveerder maakt en je jezelf wederom voor lul zet

Eerst presteren, dan praten en niet andersom.
Pietje
 Pietje - zondag 19 maart 2023 - 17:17   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 19 maart 2023 - 17:09 schreef Ajax Warrior het volgende:
Maar ja gisteren eens gekeken naar onze geweldige Ajax-jeugd. Daar loopt ook gewoon niemand rond waarvan je ook maar een beetje denkt dat dit de toekomst wordt. Kijk je naar Jong Ajax is het ook al zo teleurstellend. Het wordt tijd de gehele organisatie weer even op de schop te gooien. Wat mij betreft ga je er alles aan doen om Jonk terug te halen en de organisatie van de jeugd weer te herstructureren. Daarnaast moet je elftal weer voor de helft bestaan uit eigen jeugd die gewoon binnen de club is opgeleid.

Je ziet bij Ajax, maar ook in de jeugd van Ajax, op dit moment veel te veel lochtgewichten rondlopen waarvan je weet dat ze het nooit zullen halen.

Klaar! Tijd voor een nieuw begin!!
Dat schreef ik min of meer ook vanmiddag. De organisatie moet eerst moeten "staan", op peil gebracht worden: hoofdtrainer, technisch directeur, etc. Dan kunnen er maatregelen genomen worden en ingrepen gedaan worden die de club ten goede zullen komen.
Zolang Edwin van der Sar daar de scepter zwaait, zal Wim Jonk nooit terugkeren. Die is tot op het bod toe beledigd.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 19 maart 2023 - 18:08   quote  deeplink  
Ach en Makkelie lult zichzelf weer goed! Wat een walgelijke vent is dat toch!!!
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zondag 19 maart 2023 - 18:46   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 19 maart 2023 - 16:02 schreef Loetje het volgende:

[..]

Wat oogt Ajax verschrikkelijk moe
Dit zegt weer genoeg over Slot
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zondag 19 maart 2023 - 18:46   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 19 maart 2023 - 16:08 schreef Loetje het volgende:
Concecao is een leuke sierlijke speler, maar echt 0 rendement. Die kan gewoon niets nuttigs doen
Idd leuk voor de pupillen meer niet
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zondag 19 maart 2023 - 18:48   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 19 maart 2023 - 16:16 schreef Loetje het volgende:
2-3...

En niet alleen de titel die hier verloren gaat.

Met het huidige programma gaan Pisvee en AZ over Ajax heen.

En dan, play offs voor de Conference League.
Wie had dit gedacht na de periode ten Hag?
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zondag 19 maart 2023 - 18:49   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 19 maart 2023 - 16:20 schreef pth het volgende:

[..]

Kudus moet gewoon oprotten … overschatte lul de behanger!
Zo verschrikkelijk slap in de 2e helft, overigens ging bij iedereen het licht uit, zegt genoeg over de leiding..
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zondag 19 maart 2023 - 18:50   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 19 maart 2023 - 16:23 schreef Loetje het volgende:

[..]

Allemaal troep gekocht. Niet een voltreffer
Tijd voor een nieuwe lichting zo wel in de top, de trainer als ook een aantal spelers
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zondag 19 maart 2023 - 18:51   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 19 maart 2023 - 16:27 schreef Ajax Warrior het volgende:
Met dank aan v.d. Sar, Huntelaar en Hamstra die Ajax gewoon veel te lang hebben verneukt met het aanhouden van Schreuder!!
Naast alle aankopen ook dit..
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zondag 19 maart 2023 - 18:55   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 19 maart 2023 - 16:47 schreef Loetje het volgende:

[..]

Dat is te zien. Ajax maakt gewoon nog steeds dezelfde fouten.

Tijd voor een zwaargewicht. Maar Van der Sar zal wel weer de keuze van de minste weerstand kiezen
Volledig mee eens Brabo, Heitinga is geen winnaar en van der Sar neemt te weinig stappen
remco k
 remco k - zondag 19 maart 2023 - 20:09   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 19 maart 2023 - 16:36 schreef Pietje het volgende:

[..]

Het enige verschil tussen Schreuder en Heitinga is dat we onder Heitinga wedstrijden gingen winnen. Maar het was slecht en het bleef slecht.
Ik vind het ook veel meer een team en het voetbal is ook echt een stuk beter.
remco k
 remco k - zondag 19 maart 2023 - 20:09   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 19 maart 2023 - 16:37 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Vandaar dat die Kokcu speelde alsof hij een pot cocaïne had gesnoven??
Tsja.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 19 maart 2023 - 20:45   quote  deeplink  
Dieperink was VAR, leerling van Makkelie. Vind je het gek dat die niet ingreep. Blij dat we nog een v.d. Ende hebben die dit durft te benoemen!
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zondag 19 maart 2023 - 20:54   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 19 maart 2023 - 20:09 schreef remco k het volgende:

[..]

Ik vind het ook veel meer een team en het voetbal is ook echt een stuk beter.
Meer kan je niet uit deze spelers halen.

Al komen ze conditioneel te kort tov die kakkerlakken, na rust leek het wel een uitgeblust team.

Dus alle credits voor Slot
Scout2
 Scout2 - zondag 19 maart 2023 - 21:06   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 19 maart 2023 - 20:54 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]
Dus alle credits voor Slot
Slot beste trainer eredivisie.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zondag 19 maart 2023 - 21:17   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 19 maart 2023 - 21:06 schreef Scout2 het volgende:

[..]

Slot beste trainer eredivisie.
Met afstand, vraag niet hoe maar spelers worden beter onder hem.
Leest een wedstrijd goed, durft vroegtijdig te wisselen etc.
Scout2
 Scout2 - zondag 19 maart 2023 - 21:24   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 19 maart 2023 - 21:17 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Met afstand, vraag niet hoe maar spelers worden beter onder hem.
Leest een wedstrijd goed, durft vroegtijdig te wisselen etc.
Heeft gewoon zijn verstand op de goede plek, leert snel en is slim.

Heeft Kocku ook terug gefloten na zijn uitspraak, komt niet van kokcu zelf.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zondag 19 maart 2023 - 21:47   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 19 maart 2023 - 21:24 schreef Scout2 het volgende:

[..]

Heeft gewoon zijn verstand op de goede plek, leert snel en is slim.

Heeft Kocku ook terug gefloten na zijn uitspraak, komt niet van kokcu zelf.
Is wel trainer van de verkeerde club
Scout2
 Scout2 - zondag 19 maart 2023 - 21:50   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 19 maart 2023 - 21:47 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Is wel trainer van de verkeerde club
Ach.. ik heb toen al eens gezegd op het Feyenoord forum dat het wel goed zou komen met Slot.
Toendertijd slim gedaan van Feyenoord, terwijl het Ajax bestuur verzoop in de arrogantie.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zondag 19 maart 2023 - 22:18   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 19 maart 2023 - 21:50 schreef Scout2 het volgende:

[..]

Ach.. ik heb toen al eens gezegd op het Feyenoord forum dat het wel goed zou komen met Slot.
Toendertijd slim gedaan van Feyenoord, terwijl het Ajax bestuur verzoop in de arrogantie.
Ik hoop dat ze nu met beide voetjes landen want er is niets om arrogant over te zijn
Scout2
 Scout2 - zondag 19 maart 2023 - 22:23   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 19 maart 2023 - 22:18 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Ik hoop dat ze nu met beide voetjes landen want er is niets om arrogant over te zijn
Nee, het wordt weer opnieuw bouwen.
Beroerde is dat je de val al van ver zag aankomen, blind door succes zijn ze/we dan.
Goeie scouting is gewoon één van de belangrijkste onderdelen.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 19 maart 2023 door Scout2 --
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zondag 19 maart 2023 - 23:08   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 19 maart 2023 - 22:23 schreef Scout2 het volgende:

[..]

Nee, het wordt weer opnieuw bouwen.
Beroerde is dat je de val al van ver zag aankomen, blind door succes zijn ze/we dan.
Goeie scouting is gewoon één van de belangrijkste onderdelen.
Inderdaad zie je heel het seizoen al dat de aankopen droevig waren, daarnaast zag je dat Blind minder werd,ook Tadic zie je minder te worden

Weet je de aankopen hoeven niet zo heel veel miljoenen te kosten, ze moeten passen in je elftal, kijk maar naar Feijenoord
Pietje
 Pietje - maandag 20 maart 2023 - 00:02   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 19 maart 2023 - 20:09 schreef remco k het volgende:

[..]

Ik vind het ook veel meer een team en het voetbal is ook echt een stuk beter.
Wat mij al een paar weken opvalt is dat je de spelers weer een lach op hun gezicht
ziet hebben. De spelers zijn beslist blij met Heitinga en dat plezier is ook heel belangrijk.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 20 maart 2023 door Pietje --
Pietje
 Pietje - maandag 20 maart 2023 - 00:06   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 19 maart 2023 - 22:23 schreef Scout2 het volgende:

[..]

Nee, het wordt weer opnieuw bouwen.
Beroerde is dat je de val al van ver zag aankomen, blind door succes zijn ze/we dan.
Goeie scouting is gewoon één van de belangrijkste onderdelen.
Dst is beslist waar wat je schreef over de scouting. En juist de scouts werden genegeerd door de directie. Een grote fout.
remco k
 remco k - maandag 20 maart 2023 - 07:11   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 19 maart 2023 - 17:15 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Inderdaad. Dat je dan als Ajacied nog respect kan hebben voor zijn uitspraak na de wedstrijd.
Die gast is ook helemaal niet goed bij z’n hoofd.

Ajax moet gewoon dit soort uitspraken niet doen. Geen underdog kiezen of wat dan ook. Gewoon je mond houden en zeggen, we gaan het zondag allemaal zien.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - maandag 20 maart 2023 - 07:46   quote  deeplink  
Nog even wat anders. Makkelie floot gisteren slecht, daar zijn we het allemaal over eens. Maar hoezo trek je 6 minuten blessuretijd bij, fluit je vervolgens af na 5.55 minuten, terwijl de wedstrijd in blessuretijd nog bijna 2 tot 3 minuten heeft stil gelegen?? Ik praat niet meer over de niet gegeven gele en rode kaarten, want daar is genoeg over gezegd. Het wordt niet alleen tijd dat ze bij Ajax een reorganisatie beginnen, maar ook in Zeist mag er wel het 1 en ander gebeuren met het scheidsrechterskorps.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - maandag 20 maart 2023 - 11:53   quote  deeplink  
Even dit...

Danny Desmond Makkelie (Willemstad, 28 januari 1983) is een Nederlandse voetbalscheidsrechter en politie-inspecteur. Hij debuteerde in 2009 in de Eredivisie. Makkelie is werkzaam bij de Nationale Politie (Eenheid Rotterdam) en werd in november 2017 bevorderd tot inspecteur van politie (Operationeel Expert). Hij vervult deze baan op parttime basis en combineert het politiewerk met zijn andere baan als scheidsrechter betaald voetbal.

Hoe kan het dat deze partijdige scheidsrechter deze wedstrijd mocht fluiten
Pietje
 Pietje - maandag 20 maart 2023 - 12:49   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 20 maart 2023 - 11:53 schreef Jack Huntelaar het volgende:
Even dit...

Danny Desmond Makkelie (Willemstad, 28 januari 1983) is een Nederlandse voetbalscheidsrechter en politie-inspecteur. Hij debuteerde in 2009 in de Eredivisie. Makkelie is werkzaam bij de Nationale Politie (Eenheid Rotterdam) en werd in november 2017 bevorderd tot inspecteur van politie (Operationeel Expert). Hij vervult deze baan op parttime basis en combineert het politiewerk met zijn andere baan als scheidsrechter betaald voetbal.

Hoe kan het dat deze partijdige scheidsrechter deze wedstrijd mocht fluiten
Dit geeft inderdaad te denken. De KNFB zou zich kapot moeten schamen. Deze scheidsrechter mag NOOIT MEER een wedstrijd van Feyenoord fluiten.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 20 maart 2023 door Pietje --
Pietje
 Pietje - maandag 20 maart 2023 - 12:54   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 20 maart 2023 - 07:46 schreef Ajax Warrior het volgende:
Nog even wat anders. Makkelie floot gisteren slecht, daar zijn we het allemaal over eens. Maar hoezo trek je 6 minuten blessuretijd bij, fluit je vervolgens af na 5.55 minuten, terwijl de wedstrijd in blessuretijd nog bijna 2 tot 3 minuten heeft stil gelegen?? Ik praat niet meer over de niet gegeven gele en rode kaarten, want daar is genoeg over gezegd. Het wordt niet alleen tijd dat ze bij Ajax een reorganisatie beginnen, maar ook in Zeist mag er wel het 1 en ander gebeuren met het scheidsrechterskorps.
Je hebt helemaal gelijk.
Het is nogal verdacht allemaal, waarmee ik niet zeg dat Ajax anders wel gewonnen zou hebben. Daarvoor was de tweede helft simpelweg veel te slecht aan Ajax-zijde.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - maandag 20 maart 2023 - 13:21   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 20 maart 2023 - 12:54 schreef Pietje het volgende:

[..]

Je hebt helemaal gelijk.
Het is nogal verdacht allemaal, waarmee ik niet zeg dat Ajax anders wel gewonnen zou hebben. Daarvoor was de tweede helft simpelweg veel te slecht aan Ajax-zijde.
Feijenoord met 9 of 10 man had een andere wedstrijd geweest
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - maandag 20 maart 2023 - 13:48   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 20 maart 2023 - 13:21 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Feijenoord met 9 of 10 man had een andere wedstrijd geweest
Dat sowieso!
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - maandag 20 maart 2023 - 13:49   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 20 maart 2023 - 13:48 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Dat sowieso!
Dus heeft die klootzak ons flink genaaid
Pietje
 Pietje - maandag 20 maart 2023 - 13:50   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 20 maart 2023 - 13:21 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Feijenoord met 9 of 10 man had een andere wedstrijd geweest
Dat ontken ik ook niet hoor, maar ik vond Ajax in de tweede helft zeer zwak en naar adem happen.
Pietje
 Pietje - maandag 20 maart 2023 - 13:53   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 20 maart 2023 - 13:49 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Dus heeft die klootzak ons flink genaaid
Ik hoop dat de KNFB z'n lesje heeft geleerd om een halve Rotterdammer de wedstrijd van Feyenoord te geven. Dat had nooit gemogen.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - maandag 20 maart 2023 - 13:56   quote  deeplink  
Niet dat ik hier mee ons erbarmelijk slecht spelen in de 2e helft wil goed praten.

Ik vond het eerlijk gezegd heel vreemd dat we de 1e helft beter waren en na rust zo vreselijk slecht, zonder overtuiging, waren de spelers moe of angstig?

Heeft Heitinga ze wel met een goed verhaal de 2e helft ingestuurd?
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - maandag 20 maart 2023 - 13:58   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 20 maart 2023 - 13:53 schreef Pietje het volgende:

[..]

Ik hoop dat de KNFB z'n lesje heeft geleerd om een halve Rotterdammer de wedstrijd van Feyenoord te geven. Dat had nooit gemogen.
Niemand van de analisten die je hier over hoort!

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5878
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Ajax - Feyenoord 19-3-2023 om 14:30u; 2-3









0.0112421