BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Ajax - Feyenoord 19-3-2023 om 14:30u; 2-3

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
Pietje
 Pietje - maandag 20 maart 2023 - 15:41   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 20 maart 2023 - 13:58 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Niemand van de analisten die je hier over hoort!
En dat is op z'n zachts gezegd heel vreemd. Er wordt van alles besproken en dan zo iets elementairs over het hoofd zien is bizar.
Pietje
 Pietje - maandag 20 maart 2023 - 15:49   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 20 maart 2023 - 13:56 schreef Jack Huntelaar het volgende:
Niet dat ik hier mee ons erbarmelijk slecht spelen in de 2e helft wil goed praten.

Ik vond het eerlijk gezegd heel vreemd dat we de 1e helft beter waren en na rust zo vreselijk slecht, zonder overtuiging, waren de spelers moe of angstig?

Heeft Heitinga ze wel met een goed verhaal de 2e helft ingestuurd?
Ik heb dezelfde vraagtekens Jack. Elke Ajacied (spelers, technische staf en directie) wist wat er gisteren op het spel stond. De eerste helft, behoudens de eerste 20 minuten) was hoopvol en na de rust was Ajax volledig onherkenbaar. Ook ik had het vermoeden dat de spelers bang waren. Maar ja, voor wie en waarom. Er moest gewonnen worden. Een gelijkspel had ook nauwelijks waarde. De trainers hadden dit moeten inzien en sneller met wisselspelers op de proppen moeten komen. Dat hebben zij niet gedaan. Hier was dus sprake van collectief falen.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - maandag 20 maart 2023 - 22:43   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 20 maart 2023 - 15:41 schreef Pietje het volgende:

[..]

En dat is op z'n zachts gezegd heel vreemd. Er wordt van alles besproken en dan zo iets elementairs over het hoofd zien is bizar.
Wordt weg gemoffeld, het is lang geleden dat Feijenoord kampioen werd dus wordt het tijd.

De KNVB is niet meer zoals jij al eerder zei het is KNFB geworden
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - maandag 20 maart 2023 - 22:58   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 20 maart 2023 - 15:49 schreef Pietje het volgende:

[..]

Ik heb dezelfde vraagtekens Jack. Elke Ajacied (spelers, technische staf en directie) wist wat er gisteren op het spel stond. De eerste helft, behoudens de eerste 20 minuten) was hoopvol en na de rust was Ajax volledig onherkenbaar. Ook ik had het vermoeden dat de spelers bang waren. Maar ja, voor wie en waarom. Er moest gewonnen worden. Een gelijkspel had ook nauwelijks waarde. De trainers hadden dit moeten inzien en sneller met wisselspelers op de proppen moeten komen. Dat hebben zij niet gedaan. Hier was dus sprake van collectief falen.
Onze achterhoede bestaat uit spelers die niet op kunnen bouwen, op Timber na
Bassey Wijndal Sanchez komen grandioos te kort, je zag ze weg kruipen, niemand bood zich aan, niemand nam het voortouw

Daley Blind had uitkomst kunnen bieden want die kan met zijn passing een linie overslaan, iemand voor de goal brengen.

Maar goed wat was de reden dat het na rust een stuk minder was want voor rust waren we veel beter? h
Heeft Heitinga ze met kijk uit hier voor, kijk uit daar voor, m.a.w. met iets van angst het veld ingestuurd, of dachten ze dat ze er al waren of kwamen ze conditioneel te kort?

Wat is er in de rust gebeurd?
nummer10
 nummer10 - dinsdag 21 maart 2023 - 09:33   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 20 maart 2023 - 22:58 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Onze achterhoede bestaat uit spelers die niet op kunnen bouwen, op Timber na
Bassey Wijndal Sanchez komen grandioos te kort, je zag ze weg kruipen, niemand bood zich aan, niemand nam het voortouw

Daley Blind had uitkomst kunnen bieden want die kan met zijn passing een linie overslaan, iemand voor de goal brengen.

Maar goed wat was de reden dat het na rust een stuk minder was want voor rust waren we veel beter? h
Heeft Heitinga ze met kijk uit hier voor, kijk uit daar voor, m.a.w. met iets van angst het veld ingestuurd, of dachten ze dat ze er al waren of kwamen ze conditioneel te kort?

Wat is er in de rust gebeurd?
Je zeg het zelf al de eerste helft kon het ook, dus miste je hem kijk niet toch.. waar het mis gaat? Aankoop, en bassey maar dom laten staan waardoor iedereen steeds angstiger ging voetballen..
Pietje
 Pietje - dinsdag 21 maart 2023 - 13:28   quote  deeplink  
Ik las zojuist een berichtje dat de VAR afgelopen zondag Dieperink was, een "leerling" van Makkelie. Mario van den Ende, de baas van de scheidsrechters, gaf onomwonden toe dat van een onpartijdige VAR dus geen sprake kon zijn. Daar ben je snotverdrie mooi lekker mee om dat achteraf te constateren. Dus toch de KNFB???
nummer10
 nummer10 - dinsdag 21 maart 2023 - 13:44   quote  deeplink  
Hoe was dit sowieso mogelijk ...
Pietje
 Pietje - dinsdag 21 maart 2023 - 15:09   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 21 maart 2023 - 13:44 schreef nummer10 het volgende:
Hoe was dit sowieso mogelijk ...
Tja, je kunt uiteraard niets bewijzen, maar toch de KNFB??

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 21 maart 2023 door Pietje --
nummer10
 nummer10 - dinsdag 21 maart 2023 - 16:25   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 21 maart 2023 - 15:09 schreef Pietje het volgende:

[..]

Tja, je kunt uiteraard niets bewijzen, maar toch de KNFB??
Gezien de onterechte rode kaarten dit seizoen al in het voordeel van Feyenoord, en nu dit weer zou je het bijna zeggen he..
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - woensdag 22 maart 2023 - 09:16   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 21 maart 2023 - 13:28 schreef Pietje het volgende:
Ik las zojuist een berichtje dat de VAR afgelopen zondag Dieperink was, een "leerling" van Makkelie. Mario van den Ende, de baas van de scheidsrechters, gaf onomwonden toe dat van een onpartijdige VAR dus geen sprake kon zijn. Daar ben je snotverdrie mooi lekker mee om dat achteraf te constateren. Dus toch de KNFB???
Pagina 6, zondagavond om 20.45 uur meldde ik dat al. Snap dat je in een gehucht woont, maar niet dat de nieuwsgaring daar pas 2 dagen later binnenkomt! ;-)
p111
 p111 - woensdag 22 maart 2023 - 09:32   quote  deeplink  
Tja ik ben er ook van overtuigd dat die KNFB heel graag een handje wil helpen om de oude top 3 weer te willen herstellen, die top 3 bestond al een paar jaar niet meer.
p111
 p111 - woensdag 22 maart 2023 - 09:33   quote  deeplink  
Die Rotterdamse smeris heeft zijn plicht gedaan,en Bassie heeft daar ook behoorlijk aan mee geholpen.
Pietje
 Pietje - woensdag 22 maart 2023 - 09:52   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 22 maart 2023 - 09:16 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Pagina 6, zondagavond om 20.45 uur meldde ik dat al. Snap dat je in een gehucht woont, maar niet dat de nieuwsgaring daar pas 2 dagen later binnenkomt! ;-)
Hahaha. Klopt, ik zie het. Sorry... Ik had mijn bril niet op. In fatsoenlijk Nederlands noemen wij dat plagiaat. Haha.
Pietje
 Pietje - woensdag 22 maart 2023 - 10:19   quote  deeplink  
Trouwens, Warrior, ik vind mijn post veeeeeel mooier dan die van jou! ;-) Haha.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - woensdag 22 maart 2023 - 11:52   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 22 maart 2023 - 10:19 schreef Pietje het volgende:
Trouwens, Warrior, ik vind mijn post veeeeeel mooier dan die van jou! ;-) Haha.
Ja sorry Pietje, ben de laatste dagen druk bezig met de naamswijziging en de daaraan verbonden logo's en dergelijke. Vandaar dat mijn berichten wat korter van stof zijn. Maar als het goed is, komt er morgen een persconferentie vanuit Zeist met betrekking tot deze naamswijziging.
remco k
 remco k - woensdag 22 maart 2023 - 17:06   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 20 maart 2023 - 11:53 schreef Jack Huntelaar het volgende:
Even dit...

Danny Desmond Makkelie (Willemstad, 28 januari 1983) is een Nederlandse voetbalscheidsrechter en politie-inspecteur. Hij debuteerde in 2009 in de Eredivisie. Makkelie is werkzaam bij de Nationale Politie (Eenheid Rotterdam) en werd in november 2017 bevorderd tot inspecteur van politie (Operationeel Expert). Hij vervult deze baan op parttime basis en combineert het politiewerk met zijn andere baan als scheidsrechter betaald voetbal.

Hoe kan het dat deze partijdige scheidsrechter deze wedstrijd mocht fluiten
Iemand die daar werkt hoeft niet partijdig te zijn.

Ik geloof daar op structurele basis uberhaubt niet in. Dan zou zo’n man ook geen internationale top scheidsrechter zijn.

Hij heeft in mijn beleving echter wel twee grote fouten gemaakt die de wedstrijd zeker beïnvloed hebben.
Pietje
 Pietje - woensdag 22 maart 2023 - 18:58   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 22 maart 2023 - 17:06 schreef remco k het volgende:

[..]

Iemand die daar werkt hoeft niet partijdig te zijn.

Ik geloof daar op structurele basis uberhaubt niet in. Dan zou zo’n man ook geen internationale top scheidsrechter zijn.

Hij heeft in mijn beleving echter wel twee grote fouten gemaakt die de wedstrijd zeker beïnvloed hebben.
In de politiek zegt men dan dat je te allen tijde moet voorkomen, dat je beschuldigd kunt worden van belangenverstrengeling en van partijdigheid. Uit dien hoofde was het van de KNVB absoluut niet verstandig om Makkelie deze belangrijke wedstrijd te laten fluiten. Nu is er dus toch discussie ontstaan en dat had men in Zeist moeten voorkomen.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 22 maart 2023 door Pietje --
remco k
 remco k - donderdag 23 maart 2023 - 19:58   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 22 maart 2023 - 18:58 schreef Pietje het volgende:

[..]

In de politiek zegt men dan dat je te allen tijde moet voorkomen, dat je beschuldigd kunt worden van belangenverstrengeling en van partijdigheid. Uit dien hoofde was het van de KNVB absoluut niet verstandig om Makkelie deze belangrijke wedstrijd te laten fluiten. Nu is er dus toch discussie ontstaan en dat had men in Zeist moeten voorkomen.
Makkelie heeft Ajax vaak zat meer dan goed gefloten.

Zo zullen er altijd lastige linkjes te leggen zijn.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - donderdag 23 maart 2023 - 20:06   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 22 maart 2023 - 17:06 schreef remco k het volgende:

[..]

Iemand die daar werkt hoeft niet partijdig te zijn.

Ik geloof daar op structurele basis uberhaubt niet in. Dan zou zo’n man ook geen internationale top scheidsrechter zijn.

Hij heeft in mijn beleving echter wel twee grote fouten gemaakt die de wedstrijd zeker beïnvloed hebben.
Klopt hoor, ik vind het alleen vreemd dat hij de klassieker mag fluiten vd KNVB, als of we voor de rest geen scheidsrechters hebben
Pietje
 Pietje - donderdag 23 maart 2023 - 22:32   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 23 maart 2023 - 19:58 schreef remco k het volgende:

[..]

Makkelie heeft Ajax vaak zat meer dan goed gefloten.

Zo zullen er altijd lastige linkjes te leggen zijn.
Dat weet ik uiteraard ook wel. Het ging mij om deze specifieke en beladen wedstrijd. In feite zou Makkelie geen enkele wedstrijd van Feyenoord mogen leiden i.v.m. de schijn van eventuele belangenverstrengeling. Dat was ooit ook met een scheidsrechter uit Hengelo of Almelo, die nooit een wedstrijd van FC Twente mocht fluiten.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 24 maart 2023 door Pietje --
nummer10
 nummer10 - vrijdag 24 maart 2023 - 09:07   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 23 maart 2023 - 22:32 schreef Pietje het volgende:

[..]

Dat weet ik uiteraard ook wel. Het ging mij om deze specifieke en beladen wedstrijd. In feite zou Makkelie geen enkele wedstrijd van Feyenoord mogen leiden i.v.m. eventuele belangenverstrengeling. Dat was ooit ook met een scheidsrechter uit Hengelo of Almelo, die nooit een wedstrijd van FC Twente mocht fluiten.
Nijhuis, onze Twente supporter
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - vrijdag 24 maart 2023 - 12:13   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 23 maart 2023 - 22:32 schreef Pietje het volgende:

[..]

Dat weet ik uiteraard ook wel. Het ging mij om deze specifieke en beladen wedstrijd. In feite zou Makkelie geen enkele wedstrijd van Feyenoord mogen leiden i.v.m. eventuele belangenverstrengeling. Dat was ooit ook met een scheidsrechter uit Hengelo of Almelo, die nooit een wedstrijd van FC Twente mocht fluiten.
Hier is door de KNVB niet over nagedacht, of juist wel...
Pietje
 Pietje - zaterdag 25 maart 2023 - 11:36   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 24 maart 2023 - 12:13 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Hier is door de KNVB niet over nagedacht, of juist wel...
Haha. Een mooie laatste opmerking "of juist wel..."
Als ik Ajax-directeur was, zou ik via een advocaad de eis op tafel leggen om de wedstrijd over te laten spelen, en dan onder leiding van een niet-marchanderende scheidsrechter.
Uiteraard zal die eis kansloos zijn, maar het is altijd goed om je tanden te laten zien.
Als je ziet en leest wat AZ bij de KNVB op tafel legt over de laatste paar seizoenen...

Wellicht ten overvloede.
Uit de Volkskrant:

QUOTE
AZ vraagt om onderzoek naar KNVB wegens voortrekken Ajax, Feyenoord en PSV

AZ heeft de leiding van de KNVB in een brief beticht van "vriendjespolitiek". De voetbalclub uit Alkmaar wil dat de Nederlandse voetbalbond een onafhankelijk (feiten-)onderzoek laat doen naar het handelen van diverse KNVB-functionarissen. AZ heeft het gevoel dat Ajax, PSV en Feyenoord een voorkeurspositie hebben, staat in de brief die in handen is van het tv-programma,'Vandaag Inside'. De KNVB bevestigt de ontvangst van de brief van zes A4tjes. De AZ-leiding schrijft onder meer dat Jan Albers, de voorzitter van de raad voor commissarisen (rvc) bij de KNVB, een grens heeft overschreden door met de rvc-voorzitters van PSV, Ajax en Feyenoord in gesprek te gaan over de NL League. Die nieuw te vormen organisatie in het betaald voetbal moet een deel van de taken van de KNVB overnemen. Een groot deel van de betaaldvoetbalclubs is voor het opzetten van de NL League. Ajax en Feyenoord zijn hier volgens AZ echter op tegen en in de brief staat dat PSV, de club waar Albers eerder commissaris was, nu ook tegen is. Volgens AZ probeert Albers 'op persoonlijke titel' het initiatief 'doelbewust te traineren'
UNQUOTE

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 25 maart 2023 door Pietje --
Pietje
 Pietje - zaterdag 25 maart 2023 - 11:36   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 24 maart 2023 - 09:07 schreef nummer10 het volgende:

[..]

Nijhuis, onze Twente supporter
Ja, die inderdaad!
remco k
 remco k - maandag 27 maart 2023 - 15:10   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 25 maart 2023 - 11:36 schreef Pietje het volgende:

[..]

Haha. Een mooie laatste opmerking "of juist wel..."
Als ik Ajax-directeur was, zou ik via een advocaad de eis op tafel leggen om de wedstrijd over te laten spelen, en dan onder leiding van een niet-marchanderende scheidsrechter.
Uiteraard zal die eis kansloos zijn, maar het is altijd goed om je tanden te laten zien.
Als je ziet en leest wat AZ bij de KNVB op tafel legt over de laatste paar seizoenen...

Wellicht ten overvloede.
Uit de Volkskrant:

QUOTE
AZ vraagt om onderzoek naar KNVB wegens voortrekken Ajax, Feyenoord en PSV

AZ heeft de leiding van de KNVB in een brief beticht van "vriendjespolitiek". De voetbalclub uit Alkmaar wil dat de Nederlandse voetbalbond een onafhankelijk (feiten-)onderzoek laat doen naar het handelen van diverse KNVB-functionarissen. AZ heeft het gevoel dat Ajax, PSV en Feyenoord een voorkeurspositie hebben, staat in de brief die in handen is van het tv-programma,'Vandaag Inside'. De KNVB bevestigt de ontvangst van de brief van zes A4tjes. De AZ-leiding schrijft onder meer dat Jan Albers, de voorzitter van de raad voor commissarisen (rvc) bij de KNVB, een grens heeft overschreden door met de rvc-voorzitters van PSV, Ajax en Feyenoord in gesprek te gaan over de NL League. Die nieuw te vormen organisatie in het betaald voetbal moet een deel van de taken van de KNVB overnemen. Een groot deel van de betaaldvoetbalclubs is voor het opzetten van de NL League. Ajax en Feyenoord zijn hier volgens AZ echter op tegen en in de brief staat dat PSV, de club waar Albers eerder commissaris was, nu ook tegen is. Volgens AZ probeert Albers 'op persoonlijke titel' het initiatief 'doelbewust te traineren'
UNQUOTE
Dan kan er geen scheidsrechter meer fluit Pietje. Hij heeft Ajax vaak zat meer dan goed gefloten. En er is altijd wel ergens een belang te vinden.
Pietje
 Pietje - maandag 27 maart 2023 - 18:14   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 27 maart 2023 - 15:10 schreef remco k het volgende:

[..]

Dan kan er geen scheidsrechter meer fluit Pietje. Hij heeft Ajax vaak zat meer dan goed gefloten. En er is altijd wel ergens een belang te vinden.
Ik denk dat jij mij niet helemaal begrijpt, beste Remco.
Ik schreef namelijk niet dat Makkelie geen wedstrijden van Ajax zou moeten fluiten. Ik schreef dat hij geen wedstrijden van Feyenoord (of Sparta en Excelsior) zou mogen leiden. Immers hij komt uit (de omgeving van) Rotterdam. De KNVB zou iedere schijn van partijdigheid uit de weg moeten gaan, zoals de Twentse arbiter Nijhuis geen wedstrijden van FC Twente meer kreeg. En daarmee zeg ik niet dat Makkelie partijdig was, maar de schijn moet voorkomen worden.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 27 maart 2023 door Pietje --
remco k
 remco k - dinsdag 28 maart 2023 - 09:00   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 27 maart 2023 - 18:14 schreef Pietje het volgende:

[..]

Ik denk dat jij mij niet helemaal begrijpt, beste Remco.
Ik schreef namelijk niet dat Makkelie geen wedstrijden van Ajax zou moeten fluiten. Ik schreef dat hij geen wedstrijden van Feyenoord (of Sparta en Excelsior) zou mogen leiden. Immers hij komt uit (de omgeving van) Rotterdam. De KNVB zou iedere schijn van partijdigheid uit de weg moeten gaan, zoals de Twentse arbiter Nijhuis geen wedstrijden van FC Twente meer kreeg. En daarmee zeg ik niet dat Makkelie partijdig was, maar de schijn moet voorkomen worden.
Dan ben je dus een hele hoop wedstrijden kwijt. En er is meer dan alleen ergens wonen.

Misschien woont zijn favoriete neef wel in Utrecht en komt zijn vrouw uit Amsterdam.

Ik vind het echt complete onzin.
Pietje
 Pietje - dinsdag 28 maart 2023 - 09:10   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 28 maart 2023 - 09:00 schreef remco k het volgende:

[..]

Dan ben je dus een hele hoop wedstrijden kwijt. En er is meer dan alleen ergens wonen.

Misschien woont zijn favoriete neef wel in Utrecht en komt zijn vrouw uit Amsterdam.

Ik vind het echt complete onzin.
Dan verschillen wij van mening. Dat kan en dat mag.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - dinsdag 28 maart 2023 - 14:34   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 27 maart 2023 - 18:14 schreef Pietje het volgende:

[..]

Ik denk dat jij mij niet helemaal begrijpt, beste Remco.
Ik schreef namelijk niet dat Makkelie geen wedstrijden van Ajax zou moeten fluiten. Ik schreef dat hij geen wedstrijden van Feyenoord (of Sparta en Excelsior) zou mogen leiden. Immers hij komt uit (de omgeving van) Rotterdam. De KNVB zou iedere schijn van partijdigheid uit de weg moeten gaan, zoals de Twentse arbiter Nijhuis geen wedstrijden van FC Twente meer kreeg. En daarmee zeg ik niet dat Makkelie partijdig was, maar de schijn moet voorkomen worden.
Ben het hier mee eens, lijkt me heel logisch er zijn nog genoeg andere wedstrijden die hij kan en mag fluiten.

Een Nederlandse arbiter fluit in het internationale voetbal ook geen wedstrijden van Oranje
AkaS
 AkaS - woensdag 29 maart 2023 - 08:06   quote  deeplink  
Heel de wereld haat Ajax. Maar heel de wereld is afhankelijk van Ajax!

Nu moet blijkbaar feijenooit kampioen worden en worden ze aan alle kanten in het zadel geholpen.

Ja, ze spelen goed voetbal en hebben dit gekoppeld aan strijdlust.

Maar toch even dit...

feijenooit - Ajax volgens mij had die achterlijke debiel van een hartman vlak voor tijd een vliegende tackel net in het eigen strafschopgebied. Was voor mij gewoon een rode kaart en een pingel.

Ajax - feijenooit Diezelfde debiel had gewoon 2x geel moeten hebben. Heb nog nooit zoveel achterlijk gezwam gehoord van die Makkelie. Wat een bullshit verhaal.

En wat nog grappiger is, niemand heeft het er echt over en iedereen komt ermee weg die er eigenlijk niet mee weg mag komen.

Waarom? Omdat ze eindelijk een andere kampioen willen zien dan AFC AJAX AMSTERDAM. Daarom!

Verder mag die van der Sar opsodemieteren wat een arrogante misbaksel die er gewoon voor de sier als oud voetballer is maar verder niets goeds toevoegt.

Iedereen kon zien dat Schreuder het niet voor elkaar had en er geen tekenen tot herstel op het veld zichtbaar waren. En toch zolang vol blijven houden met als gevolg.... Hopende op een 2e plaats en zelfs dat is kiele kiele.

Goed bezig allemaal!

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 2219
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Ajax - Feyenoord 19-3-2023 om 14:30u; 2-3









0.0154809