BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Feyenoord - Ajax - 20:00u halve finale KNVB-beker 05-04-2023; 1-2

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
Pietje
 Pietje - woensdag 05 april 2023 - 23:35   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 05 april 2023 - 23:24 schreef Scout2 het volgende:
Maargoed qua doelpunten beetje geluk gehad, wat die scheids weer uitvrat op bepaalde momenten begrijp ik totaal niet.
Ach, het mocht ook weleens meezitten.
Over de scheidsrechter was inderdaad weer genoeg te zeggen. Het niveau van de arbiters is vaak bedroevend. Maar het zoet van de overwinning vanavond smaakt heerlijk.
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - donderdag 06 april 2023 - 00:53   quote  deeplink  
Proost op de jankende havenslaven die in gedachten de dubbel al omhoog hielden ::))
nummer10
 nummer10 - donderdag 06 april 2023 - 00:56   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 06 april 2023 - 00:53 schreef ALTIJD PRIJS IN DE K het volgende:
Proost op de jankende havenslaven die in gedachten de dubbel al omhoog hielden ::))
Ik proost mee.. schijt volk..
nummer10
 nummer10 - donderdag 06 april 2023 - 01:05   quote  deeplink  
En Heitinga snapt er nog minder van dan Schreuder... Taylor beste van het veld hahahah clown
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - donderdag 06 april 2023 - 07:19   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 05 april 2023 - 22:56 schreef Scout2 het volgende:

[..]

We hebben op Overmars en Ten Hag geteerd blijkbaar, de rest is niet capabel genoeg.
Zo zie ik het ook
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - donderdag 06 april 2023 - 07:21   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 06 april 2023 - 00:53 schreef ALTIJD PRIJS IN DE K het volgende:
Proost op de jankende havenslaven die in gedachten de dubbel al omhoog hielden ::))
Ja whahahahahahaha
Ajax we love you
 Ajax we love you - donderdag 06 april 2023 - 09:28   quote  deeplink  
Ik neem aan dat de KNVB nu een harde maatregel neemt en zorgt dat alle thuiswedstrijden van dit seizoen voor Feijenoord zonder publiek gespeeld moeten worden.

Daarbij uitsluitstel van bekerwedstrijden voor volgend zeizoen

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 06 april 2023 door Ajax we love you --
Ajax we love you
 Ajax we love you - donderdag 06 april 2023 - 09:30   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 06 april 2023 - 01:05 schreef nummer10 het volgende:
En Heitinga snapt er nog minder van dan Schreuder... Taylor beste van het veld hahahah clown
Taylor speelde heel goed. Daardoor kwam Ajax aan het voetballen. Vergeet niet dat we achterin Sanchez, Alvarez en Baas hadden, dan ga je het voetballend niet redden. Zeker niet als ze Timber afschermen, waardoor Taylor de opbouw moest verzorgen en dat ging prima.
p111
 p111 - donderdag 06 april 2023 - 09:31   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 05 april 2023 - 20:55 schreef remco k het volgende:
Even serieus. timber moet bij hem zijn. Timber is dit seizoen echt gewoon een hele slechte speler, en dat met een bepaalde arrogantie alsof hij de beste van allemaal is.

Dit seizoen al eerder vermeld, maar die is bij meer tegengoals betrokken dan Bassey.
De gelijkmaker van Giminez is een blunder van Timber,die terecht al het hele seizoen matig is.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - donderdag 06 april 2023 - 09:43   quote  deeplink  
https://instagram.com/stories/afcajax/3074496985420731530?igshid=MDJmNzVkMjY=

Voor wie Instagram heeft. Luister en huiver wanneer Berghuis na de wedstrijd richting den tunnel loopt. De k****rhomo en k****rjood vliegen hem om de oren. Daarnaast ook nog een broekie die homo naar hem roept. Die gasten leren echt niets, nadat de wedstrijd al 35 minuten stil lag vanwege idioten.

https://twitter.com/leonzantinge/status/1643676337062936576?ref_src=twsrc%5Etfw%7Ctwc

En dan bovenstaande voor de wedstrijd. En dan raar vinden dat er een agressief sfeertje hangt?
p111
 p111 - donderdag 06 april 2023 - 09:44   quote  deeplink  
Wat een smerig zooitje varkens daar in 010,hoe lang wordt dit zooitje nog getolereerd in voetballand,ook in het buitenland hebben ze hun geweldige reputatie weer eer aangedaan,kranten schrijven er over als Oorlog/zwartedag enz enz Nou KNFB misschien is het EINDELIJK tijd om dat schorem een jaar uit te sluiten voor de beker en alleen maar nog met netten te voetballen,dat is een maatregel en niet met zo,n scheit A viertje te komen hoe erg het wel is,want dit dulden jullie al jaren.
Pietje
 Pietje - donderdag 06 april 2023 - 09:52   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 06 april 2023 - 00:53 schreef ALTIJD PRIJS IN DE K het volgende:
Proost op de jankende havenslaven die in gedachten de dubbel al omhoog hielden ::))
Haha!! Sadist! :)
Pietje
 Pietje - donderdag 06 april 2023 - 09:57   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 06 april 2023 - 09:43 schreef Ajax Warrior het volgende:
https://instagram.com/stories/afcajax/3074496985420731530?igshid=MDJmNzVkMjY=

Voor wie Instagram heeft. Luister en huiver wanneer Berghuis na de wedstrijd richting den tunnel loopt. De k****rhomo en k****rjood vliegen hem om de oren. Daarnaast ook nog een broekie die homo naar hem roept. Die gasten leren echt niets, nadat de wedstrijd al 35 minuten stil lag vanwege idioten.

https://twitter.com/leonzantinge/status/1643676337062936576?ref_src=twsrc%5Etfw%7Ctwc

En dan bovenstaande voor de wedstrijd. En dan raar vinden dat er een agressief sfeertje hangt?
Wat een godvergeten schandaal!! Ik hoop dat de KNFB dit ook heeft gehoord. Maar ach, het zal wel bij een kleine boete blijven of gewoon helemaal niks.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 06 april 2023 door Pietje --
Ajax we love you
 Ajax we love you - donderdag 06 april 2023 - 10:02   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 06 april 2023 - 09:43 schreef Ajax Warrior het volgende:
https://instagram.com/stories/afcajax/3074496985420731530?igshid=MDJmNzVkMjY=

Voor wie Instagram heeft. Luister en huiver wanneer Berghuis na de wedstrijd richting den tunnel loopt. De k****rhomo en k****rjood vliegen hem om de oren. Daarnaast ook nog een broekie die homo naar hem roept. Die gasten leren echt niets, nadat de wedstrijd al 35 minuten stil lag vanwege idioten.

https://twitter.com/leonzantinge/status/1643676337062936576?ref_src=twsrc%5Etfw%7Ctwc

En dan bovenstaande voor de wedstrijd. En dan raar vinden dat er een agressief sfeertje hangt?
Lekker toch, die frustratie en jaloezie bij die gasten. Hoe zielig kan je zijn. Laten we heel eerlijk zijn, als je Feijenoord supporter bent, dan hou je toch van harde SM, dan wil je in je hol genaaid worden door 100 verschillende bajesklantebn terwijl je vastgebonden Zit, je wil pijn voelen, je weet dat je bijna nooit succesvol bent. Je weet dat je tot de tweehersencelligen hoort, je maakt je club liever kapot, dan dat ze succesvol zijn. Zie ook dat zielige stadionnetje van ze, ooit stort het in, ze bedreigen hun directeuren. De fans zijn daar de baas, dat is ook meteen de ondergang van Feijenoord!!

Je bent en blijft een loser als je je dan zo gedraagt en ook nog eens voor Feijenoord bent... hahahahaha.
de kromme2
 de kromme2 - donderdag 06 april 2023 - 12:30   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 06 april 2023 - 09:43 schreef Ajax Warrior het volgende:
https://instagram.com/stories/afcajax/3074496985420731530?igshid=MDJmNzVkMjY=

Voor wie Instagram heeft. Luister en huiver wanneer Berghuis na de wedstrijd richting den tunnel loopt. De k****rhomo en k****rjood vliegen hem om de oren. Daarnaast ook nog een broekie die homo naar hem roept. Die gasten leren echt niets, nadat de wedstrijd al 35 minuten stil lag vanwege idioten.

https://twitter.com/leonzantinge/status/1643676337062936576?ref_src=twsrc%5Etfw%7Ctwc

En dan bovenstaande voor de wedstrijd. En dan raar vinden dat er een agressief sfeertje hangt?
Ik schaam me diep, ben al sinds 1970 hartstochtelijk supporter van Feyenoord, maar begin me nu zo langzamerhand af te vragen voor hoelang ik daar nog bij wil 'horen'....
Maar laten we nu niet doen of de harde kern van Ajax zulke fijne jongens zijn.
Maar in alle eerlijkheid: dat tuig dat zich Feyenoord supporter noemt spant de kroon. Ze maken die club echt kapot zo. Dat doet heel veel pijn.
nummer10
 nummer10 - donderdag 06 april 2023 - 12:40   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 06 april 2023 - 12:30 schreef de kromme2 het volgende:

[..]

Ik schaam me diep, ben al sinds 1970 hartstochtelijk supporter van Feyenoord, maar begin me nu zo langzamerhand af te vragen voor hoelang ik daar nog bij wil 'horen'....
Maar laten we nu niet doen of de harde kern van Ajax zulke fijne jongens zijn.
Maar in alle eerlijkheid: dat tuig dat zich Feyenoord supporter noemt spant de kroon. Ze maken die club echt kapot zo. Dat doet heel veel pijn.
Maar was dit de harde kern aangezien er op die plekken geen netten hingen. En ook de plek waar ze weer gingen warm lopen was de haat zo erg, niet normaal....
Pietje
 Pietje - donderdag 06 april 2023 - 13:42   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 06 april 2023 - 12:30 schreef de kromme2 het volgende:

[..]

Ik schaam me diep, ben al sinds 1970 hartstochtelijk supporter van Feyenoord, maar begin me nu zo langzamerhand af te vragen voor hoelang ik daar nog bij wil 'horen'....
Maar laten we nu niet doen of de harde kern van Ajax zulke fijne jongens zijn.
Maar in alle eerlijkheid: dat tuig dat zich Feyenoord supporter noemt spant de kroon. Ze maken die club echt kapot zo. Dat doet heel veel pijn.
Sportief!
Maar ook ik heb mij een jaar of twee, drie geleden kapot geschaamd aan de harde kern van Ajax, toen die kwam met met spandoeken "bommen op Rotterdam". Ik heb de supportersvereniging van Ajax daarover aangesproken in een protest, maar nooit antwoord gekregen.

Weet je, kromme2, wat die dommeriken kennelijk niet begrijpen, is dat ze hun club, waar ze toch echt van moeten houden, totaal naar de ratsmodee helpen. Of zijn het eigenlijk helemaal geen supporters, maar "professionele" relschoppers? En die hufters (van beide clubs) zorgen ervoor dat er nog steeds geen "uit-fans" welkom zijn.

Ik ben een oudje (74 jaar) en heb een tijd meegemaakt (in 1955 voor het eerst) dat tijdens de Klassieker in het Olympisch stadion hele gezinnen uit Rotterdam en uit Amsterdam in één vak zaten, gezellig met elkaar aan het praten..! Dat kun je je anno 2023 (en jaren ervoor) absoluut niet voorstellen. Denk daarbij ook maar aan "Beverwijk". De ECHTE (!) supporters zijn de dupe.
Ajax we love you
 Ajax we love you - donderdag 06 april 2023 - 13:58   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 06 april 2023 - 12:30 schreef de kromme2 het volgende:

[..]

Ik schaam me diep, ben al sinds 1970 hartstochtelijk supporter van Feyenoord, maar begin me nu zo langzamerhand af te vragen voor hoelang ik daar nog bij wil 'horen'....
Maar laten we nu niet doen of de harde kern van Ajax zulke fijne jongens zijn.
Maar in alle eerlijkheid: dat tuig dat zich Feyenoord supporter noemt spant de kroon. Ze maken die club echt kapot zo. Dat doet heel veel pijn.
Je hebt altijd dit soort jongens er tussen zitten aan beide kanten, maar volgens mij praten we hier niet eens over de harde kern, het gaat hier gewoon om randdebielen en het lijkt erop dat Feijenoord meer van dit soort jongens op de tribune hebben zitten, dan Ajax. Het wordt ook met het jaar erger, en het wordt ook allemaal gevoed dankzij social media!!

Social media is het grootste gevaar, niet alleen onder voetbalfans. Het zorgt voor de meeste frustratie en idioterie. Als je alle stukjes van Feijenoord fans bij elkaar plakt, dan krijg je bijna zelf zin om even een paar gasten af te tuigen, maar dat komt door al die compilaties.

Het wordt tijd dat er alleen maar filmpjes rondgaan met hoe goed de supporters het met elkaar kunnen vinden, met respect naar elkaar toe. Ik zeg STOP SOCIAL MEDIA!!!! De bron van al het kwaad.

Ik was erbij in 1995 CL finale van Ajax tegen AC Milaan in wenen, (er was geen social media!!) we vierden samen feest voor de wedstrijd. Respect voor elkaar!! Van Basten liep het stadion in en het hele stadion ging uit zijn dak. Rijkaart kwam er net vandaan en werd niet uitgefloten. Prima sfeertje, ook al riepen we bij elke dubieuze beslissing van de scheids: "Maffia, maffia"

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 06 april 2023 door Ajax we love you --
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - donderdag 06 april 2023 - 14:14   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 06 april 2023 - 12:30 schreef de kromme2 het volgende:

[..]

Ik schaam me diep, ben al sinds 1970 hartstochtelijk supporter van Feyenoord, maar begin me nu zo langzamerhand af te vragen voor hoelang ik daar nog bij wil 'horen'....
Maar laten we nu niet doen of de harde kern van Ajax zulke fijne jongens zijn.
Maar in alle eerlijkheid: dat tuig dat zich Feyenoord supporter noemt spant de kroon. Ze maken die club echt kapot zo. Dat doet heel veel pijn.
Zeker heb je daar een punt, al moet ik zeggen dat het de laatste jaren bij Ajax een stuk rustiger is op de tribune. Gelukkig zijn bij ons geen netten nodig om aanstekerhooligans te voorkomen.
de kromme2
 de kromme2 - donderdag 06 april 2023 - 15:32   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 06 april 2023 - 13:42 schreef Pietje het volgende:

[..]

Sportief!
Maar ook ik heb mij een jaar of twee, drie geleden kapot geschaamd aan de harde kern van Ajax, toen die kwam met met spandoeken "bommen op Rotterdam". Ik heb de supportersvereniging van Ajax daarover aangesproken in een protest, maar nooit antwoord gekregen.

Weet je, kromme2, wat die dommeriken kennelijk niet begrijpen, is dat ze hun club, waar ze toch echt van moeten houden, totaal naar de ratsmodee helpen. Of zijn het eigenlijk helemaal geen supporters, maar "professionele" relschoppers? En die hufters (van beide clubs) zorgen ervoor dat er nog steeds geen "uit-fans" welkom zijn.

Ik ben een oudje (74 jaar) en heb een tijd meegemaakt (in 1955 voor het eerst) dat tijdens de Klassieker in het Olympisch stadion hele gezinnen uit Rotterdam en uit Amsterdam in één vak zaten, gezellig met elkaar aan het praten..! Dat kun je je anno 2023 (en jaren ervoor) absoluut niet voorstellen. Denk daarbij ook maar aan "Beverwijk". De ECHTE (!) supporters zijn de dupe.
Amen!
remco k
 remco k - donderdag 06 april 2023 - 15:39   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 06 april 2023 - 01:05 schreef nummer10 het volgende:
En Heitinga snapt er nog minder van dan Schreuder... Taylor beste van het veld hahahah clown
Even serieus. Taylor speelde gisteren echt heel erg goed. Kijk de berichten hier maar terug. Werd ook al tijdens de wedstrijd door anderen aangegeven.
nummer10
 nummer10 - donderdag 06 april 2023 - 15:40   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 06 april 2023 - 15:39 schreef remco k het volgende:

[..]

Even serieus. Taylor speelde gisteren echt heel erg goed. Kijk de berichten hier maar terug. Werd ook al tijdens de wedstrijd door anderen aangegeven.
Zat een beetje in de emotie denk ik en het beeld van de afgelopen weken..
de kromme2
 de kromme2 - donderdag 06 april 2023 - 15:42   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 06 april 2023 - 13:58 schreef Ajax we love you het volgende:

[..]

Je hebt altijd dit soort jongens er tussen zitten aan beide kanten, maar volgens mij praten we hier niet eens over de harde kern, het gaat hier gewoon om randdebielen en het lijkt erop dat Feijenoord meer van dit soort jongens op de tribune hebben zitten, dan Ajax. Het wordt ook met het jaar erger, en het wordt ook allemaal gevoed dankzij social media!!

Social media is het grootste gevaar, niet alleen onder voetbalfans. Het zorgt voor de meeste frustratie en idioterie. Als je alle stukjes van Feijenoord fans bij elkaar plakt, dan krijg je bijna zelf zin om even een paar gasten af te tuigen, maar dat komt door al die compilaties.

Het wordt tijd dat er alleen maar filmpjes rondgaan met hoe goed de supporters het met elkaar kunnen vinden, met respect naar elkaar toe. Ik zeg STOP SOCIAL MEDIA!!!! De bron van al het kwaad.

Ik was erbij in 1995 CL finale van Ajax tegen AC Milaan in wenen, (er was geen social media!!) we vierden samen feest voor de wedstrijd. Respect voor elkaar!! Van Basten liep het stadion in en het hele stadion ging uit zijn dak. Rijkaart kwam er net vandaan en werd niet uitgefloten. Prima sfeertje, ook al riepen we bij elke dubieuze beslissing van de scheids: "Maffia, maffia"
Amen 2
Ik ga een heel eind met je mee. Die social media brengen meer ellende dan goeds. Open riool. En weet je wat daarbij komt: die nieuwe media blijven mensen maar voeden met dezelfde mening en ideeën waardoor ze er steeds meer in gaan geloven. Bijv. allerlei debiele complot theorieën.

T.a.v. Feyenoord: die mongool die daar op dat podium Hamas hamas .... etc stond te schreeuwen spant want mij betreft de kroon. Opsluiten die gozert ! Ik snap echt niet dat niemand ingreep. Heel beschamend !!!!
Ajax we love you
 Ajax we love you - donderdag 06 april 2023 - 16:36   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 06 april 2023 - 15:42 schreef de kromme2 het volgende:

[..]

Amen 2
Ik ga een heel eind met je mee. Die social media brengen meer ellende dan goeds. Open riool. En weet je wat daarbij komt: die nieuwe media blijven mensen maar voeden met dezelfde mening en ideeën waardoor ze er steeds meer in gaan geloven. Bijv. allerlei debiele complot theorieën.

T.a.v. Feyenoord: die mongool die daar op dat podium Hamas hamas .... etc stond te schreeuwen spant want mij betreft de kroon. Opsluiten die gozert ! Ik snap echt niet dat niemand ingreep. Heel beschamend !!!!
Ik ben het hier volledig mee eens. Daarbij wil ik je ook alvast feliciteren met jullie aankomende kampioenschap, want dat hebben jullie dit jaar wel verdiend. Slot heeft het goed voor elkaar gekregen. Dat extra geld kunnen jullie ook goed gebruiken.
de kromme2
 de kromme2 - donderdag 06 april 2023 - 17:24   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 06 april 2023 - 16:36 schreef Ajax we love you het volgende:

[..]

Ik ben het hier volledig mee eens. Daarbij wil ik je ook alvast feliciteren met jullie aankomende kampioenschap, want dat hebben jullie dit jaar wel verdiend. Slot heeft het goed voor elkaar gekregen. Dat extra geld kunnen jullie ook goed gebruiken.
Dankjezeer, maar je kent het verhaal van de huid en de beer.... het is pas gespeeld als het gespeeld is. Maar het kan toch haast niet meer misgaan zou je zeggen... Slot had Ajax met dat spelersmateriaal dat jullie hebben ook kampioen gemaakt. Zelfs Bassey was onder Slot een prima speler geweest. Daar ben ik van overtuigd. Slot is echt de beste die er in NL op dit moment rondloopt. Ik hoop natuurlijk dat hij nog een jaar bij Feyenoord blijft.
Als dat Feyenoord publiek nou ook eens normaal ging doen, zou het nog wat kunnen worden met mijn cluppie. Ook internationaal. Die lui maken zoveel kapot....

En als Slot weggaat moet Feyenoord Peter Bosz maar halen... als ik Ajax was, zou ik maar opschieten ;-)
p111
 p111 - donderdag 06 april 2023 - 21:44   quote  deeplink  
Ook nog wat over de wedstrijd,er was eindelijk wel inzet van Ajax zijde en ik vond ze zeker beter spelen als de eerste 2 klassiekers dit seizoen,met een zeer zwakke achterhoede waar echt wel wat aandacht mag hebben qua aankoop,ook Timber is toch behoorlijk terug gevallen vergeleken met vorig seizoen.Een rechtsback Rensh en Sanches allebei matig tot te slecht,achter Timber zie ik niemand,op linker cv zie ik niemand die voldoet en ook onze linksback Bassie/Wijndal niet voldoende op dit moment en Baas en Hato zijn wel talenten maar moeten eerst uren maken,middenveld met Alvares/Taylor/Berghuis/Klaasen vind ik fysiek/tempo te kort komen voor top wedstrijden,plus/punt is dat gisteren eindelijk Bergwijn en Taylor weer een betere wedstrijd speelde ook Tadic was weer behoorlijk aanwezig ,Brobbey blijft nog ver beneden peil en Kudus was blij vlagen zeer sterk maar ook vlagen van te veel alleen en te weinig oog voor zijn medespelers.Al met al een licht beter Ajax als de laatste weken.
de kromme2
 de kromme2 - vrijdag 07 april 2023 - 17:33   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 06 april 2023 - 21:44 schreef p111 het volgende:
Ook nog wat over de wedstrijd,er was eindelijk wel inzet van Ajax zijde en ik vond ze zeker beter spelen als de eerste 2 klassiekers dit seizoen,met een zeer zwakke achterhoede waar echt wel wat aandacht mag hebben qua aankoop,ook Timber is toch behoorlijk terug gevallen vergeleken met vorig seizoen.Een rechtsback Rensh en Sanches allebei matig tot te slecht,achter Timber zie ik niemand,op linker cv zie ik niemand die voldoet en ook onze linksback Bassie/Wijndal niet voldoende op dit moment en Baas en Hato zijn wel talenten maar moeten eerst uren maken,middenveld met Alvares/Taylor/Berghuis/Klaasen vind ik fysiek/tempo te kort komen voor top wedstrijden,plus/punt is dat gisteren eindelijk Bergwijn en Taylor weer een betere wedstrijd speelde ook Tadic was weer behoorlijk aanwezig ,Brobbey blijft nog ver beneden peil en Kudus was blij vlagen zeer sterk maar ook vlagen van te veel alleen en te weinig oog voor zijn medespelers.Al met al een licht beter Ajax als de laatste weken.
ja licht beter, maar het was toch wel een bemazzelde overwinning. Ik neem aan dat jullie dat wel me me eens zijn. Het moet toch echt veel beter met al dat geld dat jullie hebben (verdiend met heel goed voetbal en - beleid). Ik gun jullie dat het allemaal weer beter wordt en dat we ooit weer gewoon uitsupporters bij de klassieker hebben en dat de Ajax bus gewoon Rotterdam kan binnenrijden. Maar ik vrees dat dat ver weg is....
bertus bikkel
 bertus bikkel - vrijdag 07 april 2023 - 19:41   quote  deeplink  
Even iets heel anders, wat me op viel is dat in de slotfase er n speler met een tweede gele kaart voor n stevige ingreep werd weggestuurd. Dit terwijl onlangs nog gezegd is door de arbitrage in de Arena dat dit soort overtredingen niet zwaar genoeg zijn als het om n tweede kaart gaat. Toen moest dit soort wedstrijden niet beslist worden door te snel gegeven kaarten....
Kortom....bullshit!!!! Complete willekeur door de knvb.
Niet uit te leggen. Ben heel benieuwd of deze scheids die in dit duel in die fase ook aan de thuisclub gegeven had...weet het antwoord al wel.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5967
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Feyenoord - Ajax - 20:00u halve finale KNVB-beker 05-04-2023; 1-2









0.0070009