BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Ajax - PSV finale KNVB-beker zondag 30-04-2023 om 18:00u; 1-1 PSV wns

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
Pietje
 Pietje - donderdag 27 april 2023 - 17:43   quote  deeplink  
Een mooie gelegenheid voor Ajax om revanche te nemen voor de recente nederlaag in de competitie tegen dezelfde tegenstander. Echter denk ik dat onze "krijgers" opnieuw tegen een nederlaag zullen aanlopen, omdat PSV precies weet hoe zij Ajax moeten aanpakken. En daar hebben zij precies de goede spelers voor.
Ik hoop dat de Ajacieden zich realiseren dat dit de laatste kans is op een prijs, dat bovendien garant staat voor de poulefase van de Europa League.

Desondanks is mijn voorspelling 0-4

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 30 april 2023 door Pietje --
p111
 p111 - donderdag 27 april 2023 - 17:49   quote  deeplink  
Als je terug kijkt naar PSV tegen Ajax dan zag je de wil om te winnen bij PSV als Ajax dat ook kan opbrengen dan win je.Als dat weer niet gebeurd dan hoop ik dat Heitinga rigoreus ingrijpt en ook de gelouterde spelers bij geen inzet wisselt ongeacht hoe die heet,en dan gewoon jeugd er ingooien.
bertus bikkel
 bertus bikkel - donderdag 27 april 2023 - 20:53   quote  deeplink  
Inderdaad Pietje, mooie kans op revanche!!
Beker is altijd anders dan competitie en een finale helemaal.
Niet de eerste keer dat de underdog dan wint....denk aan PEC tegen Ajax...haha
Hopelijk durft Johnny het aan om met lef en jeugd te spelen.
Met Alvarez terug in de basis en de wetenschap dat we in de beker zowel Twente als Feyenoord in een uitwedstrijd hebben verslagen , houd ik n beetje hoop. 2-1 winst!!!!
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - donderdag 27 april 2023 - 23:32   quote  deeplink  
Mooi Pietje!
Revanche

Met de nodige intensiteit kunnen we PSV verslaan, ook zijn onze supporters aanwezig dit is ook een pluspunt

Ik denk dat ze er boven op klappen...
Scout2
 Scout2 - vrijdag 28 april 2023 - 11:10   quote  deeplink  
Heb er geen goed gevoel bij.
Pietje
 Pietje - vrijdag 28 april 2023 - 12:38   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 27 april 2023 - 20:53 schreef bertus bikkel het volgende:
Inderdaad Pietje, mooie kans op revanche!!
Beker is altijd anders dan competitie en een finale helemaal.
Niet de eerste keer dat de underdog dan wint....denk aan PEC tegen Ajax...haha
Hopelijk durft Johnny het aan om met lef en jeugd te spelen.
Met Alvarez terug in de basis en de wetenschap dat we in de beker zowel Twente als Feyenoord in een uitwedstrijd hebben verslagen , houd ik n beetje hoop. 2-1 winst!!!!
Ik hoop dat je gelijk krijgt Bertus, maar ik vrees opnieuw een nederlaag. PSV is een sluwe ploeg, die precies weet hoe je Ajax moet aanpakken.
Als het weer niet loopt bij ons, zullen zij moeten wisselen naar plan B en dat kunnen zij niet, hebben zij dit seizoen laten zien.
Kortom, ik verwacht opnieuw een bittere nederlaag.
Pietje
 Pietje - vrijdag 28 april 2023 - 12:41   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 27 april 2023 - 23:32 schreef Jack Huntelaar het volgende:
Mooi Pietje!
Revanche

Met de nodige intensiteit kunnen we PSV verslaan, ook zijn onze supporters aanwezig dit is ook een pluspunt

Ik denk dat ze er boven op klappen...
Ik hoop het oprecht Jack. Maar de Ajacieden hebben 0,0 zelfvertrouwen. Erop klappen verwacht ik ook wel het eerste kwartier, maar als een doelpunt uitblijft, vrees ik toch weer hetzelfde spelletjes als vorige week in de competitie.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - vrijdag 28 april 2023 - 13:19   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 28 april 2023 - 12:41 schreef Pietje het volgende:

[..]

Ik hoop het oprecht Jack. Maar de Ajacieden hebben 0,0 zelfvertrouwen. Erop klappen verwacht ik ook wel het eerste kwartier, maar als een doelpunt uitblijft, vrees ik toch weer hetzelfde spelletjes als vorige week in de competitie.
Het Ajax spelletje ligt PSV wel, die ruiken hun kans.

Wanneer Ajax weer te hoog gaat spelen lopen we weer in het mes.

Deze wedstrijd hoeft niet mooi te zijn, winnen is het enige wat telt
Pietje
 Pietje - vrijdag 28 april 2023 - 14:25   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 28 april 2023 - 13:19 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Het Ajax spelletje ligt PSV wel, die ruiken hun kans.

Wanneer Ajax weer te hoog gaat spelen lopen we weer in het mes.

Deze wedstrijd hoeft niet mooi te zijn, winnen is het enige wat telt
Laten we er maar het beste van hopen. Ik las in de Volkskrant een stukje, dat PSV in ieder geval met Drommel op doel gaat spelen, i.p.v. met Benitez. Ik weet niet of dat echt iets gaat uitmaken.

Nou ja, hoe dan ook, ik ben niet gerust op een goede uitslag voor Ajax.
remco k
 remco k - vrijdag 28 april 2023 - 17:02   quote  deeplink  
Verlies. Dat lijkt me duidelijk. Ik denk erover om de wedstrijd zelfs over te slaan. En dat is echt jaren terug.
Pietje
 Pietje - vrijdag 28 april 2023 - 17:16   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 28 april 2023 - 17:02 schreef remco k het volgende:
Verlies. Dat lijkt me duidelijk. Ik denk erover om de wedstrijd zelfs over te slaan. En dat is echt jaren terug.
Ik vrees met je mee. Na de zeperd van het afgelopen weekend had ik mij ook voorgenomen om maar niet te kijken. Ik wil mijzelf niet pijnigen.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zaterdag 29 april 2023 - 00:05   quote  deeplink  
Ach veel slechter kan niet, onze supporters zijn aanwezig, Alvarez speelt mee en wie weet ook Kudus.
We kunnen deze wedstrijd verliezen maar er is ook veel te winnen.

Ik hou het op 1-1 na 90 minuten, en dan kan het alle kanten op
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - zaterdag 29 april 2023 - 09:47   quote  deeplink  
Geen paniek, Ajax pakt deze.
Wordt geen mooi voetbal, maar wel een harde wedstrijd en mogelijk ook een paar rode kaarten, maar we pakken ze!
Pietje
 Pietje - zaterdag 29 april 2023 - 10:33   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 29 april 2023 - 09:47 schreef ALTIJD PRIJS IN DE K het volgende:
Geen paniek, Ajax pakt deze.
Wordt geen mooi voetbal, maar wel een harde wedstrijd en mogelijk ook een paar rode kaarten, maar we pakken ze!
Wat een optimisme en wat een positieve post. Ik hoop oprecht dat je gelijk krijgt. Ik kan er echt niet in geloven, als je Ajax al het hele seizoen ziet tobben. Zelfs "de kleine" clubs waren in staat om Ajax hun wil op te leggen. Laat staan een sluwe ploeg als PSV.
Ik hoop dat ik er grandioos naast zit, maar ik verwacht een regelrechte nederlaag.
Met pijn in mijn hart... Zoals je wellicht nog weet ben ik al 68 jaar supporter van Ajax en in die 68 jaar heb ik hun zelden zo waardeloos zien spelen als dit (praktisch) hele seizoen.
Voor morgen: let's hope for the best! 😥
nummer10
 nummer10 - zaterdag 29 april 2023 - 11:27   quote  deeplink  
Ik durf het niet eens te zeggen.. als Ajax zo speelt als de laatste pot tegen psv dan hou maar op.. ook snap ik Heitinga niet en lijkt zo stront eigenwijs als Schreuder, heb er maar weinig vertrouwen en toch hou ik het maar op een minimale zege..
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zaterdag 29 april 2023 - 12:13   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 29 april 2023 - 10:33 schreef Pietje het volgende:

[..]

Wat een optimisme en wat een positieve post. Ik hoop oprecht dat je gelijk krijgt. Ik kan er echt niet in geloven, als je Ajax al het hele seizoen ziet tobben. Zelfs "de kleine" clubs waren in staat om Ajax hun wil op te leggen. Laat staan een sluwe ploeg als PSV.
Ik hoop dat ik er grandioos naast zit, maar ik verwacht een regelrechte nederlaag.
Met pijn in mijn hart... Zoals je wellicht nog weet ben ik al 68 jaar supporter van Ajax en in die 68 jaar heb ik hun zelden zo waardeloos zien spelen als dit (praktisch) hele seizoen.
Voor morgen: let's hope for the best! 😥
Pietje jij weer net zo goed als ik dat Ajax tegen de kleinere clubs altijd al met minimale intensiteit speelde, in de grotere ging het ze altijd beter af omdat ze daarnaast ook meer ruimte kregen.

Nu gaat het om een prijs dus verwacht ik dat ze alles gaan geven, al is het alleen al omdat spelers een move willen maken naar een grotere club in Europa, omdat het een finale is weten ze dat "heel" Europa mee kijkt.

Dit geldt overigens ook voor PSV maar Ajax heeft iets recht te zetten, het is niet dat sommige spelers ineens niet meer kunnen voetballen.

Dus ja ik verwacht wel iets
Pietje
 Pietje - zaterdag 29 april 2023 - 12:45   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 29 april 2023 - 12:13 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Pietje jij weer net zo goed als ik dat Ajax tegen de kleinere clubs altijd al met minimale intensiteit speelde, in de grotere ging het ze altijd beter af omdat ze daarnaast ook meer ruimte kregen.

Nu gaat het om een prijs dus verwacht ik dat ze alles gaan geven, al is het alleen al omdat spelers een move willen maken naar een grotere club in Europa, omdat het een finale is weten ze dat "heel" Europa mee kijkt.

Dit geldt overigens ook voor PSV maar Ajax heeft iets recht te zetten, het is niet dat sommige spelers ineens niet meer kunnen voetballen.

Dus ja ik verwacht wel iets
Het is niet zo dat het huidige Ajax zomaar met minder intensiteit kleinere clubs tegemoet kan treden. Dat kon misschien vroeger wel, maar tegenwoordig niet meer. Sterker, die kleinere clubs denken dat er tegen Ajax wel wat te halen valt en dat lukte die clubs een aantal keren inderdaad.
Dat zij wel tegen grote(re) clubs erop klappen is ook niet waar, immers alleen Feyenoord-uit voor de beker werd gewonnen.
Ajax komt simpelweg klasse tekort. En zelfvertrouwen.
Het rammelt bij Ajax in alle geledingen en daarom heb ik geen enkel vertrouwen in een goede uitslag voor Ajax morgen.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zaterdag 29 april 2023 - 16:28   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 29 april 2023 - 12:45 schreef Pietje het volgende:

[..]

Het is niet zo dat het huidige Ajax zomaar met minder intensiteit kleinere clubs tegemoet kan treden. Dat kon misschien vroeger wel, maar tegenwoordig niet meer. Sterker, die kleinere clubs denken dat er tegen Ajax wel wat te halen valt en dat lukte die clubs een aantal keren inderdaad.
Dat zij wel tegen grote(re) clubs erop klappen is ook niet waar, immers alleen Feyenoord-uit voor de beker werd gewonnen.
Ajax komt simpelweg klasse tekort. En zelfvertrouwen.
Het rammelt bij Ajax in alle geledingen en daarom heb ik geen enkel vertrouwen in een goede uitslag voor Ajax morgen.
Natuurlijk komt Ajax kwaliteit/klasse te kort Pietje dut hoor je mij niet zeggen daar is iedereen van overtuigd die een klein beetje verstand van voetbal heeft.

Misschien dat een toptrainer wat meer punten had gepakt maar dan nog is ons elftal niet in balans, ze hadden wellicht fitter geweest.

Maar het sluipt er gewoon in dat ze tegen kleinere clubs niet zo zeer strak gespannen staan, of je nu naar Emmen moet of naar PSV daar zit een wezenlijk verschil in, dit was vroeger zo en is nog zo.
Ook onder ten Hag zaten we ons hier af en toe te verbijten

Maar we wonnen wel de grote wedstrijden omdat het elftal in balans was met meer klasse.

Overigens heeft ook PSV punten laten liggen tegen de kleinere

Feijenoord heeft dit seizoen geleerd onder Slot dat ze wel punten moeten pakken tegen de kleinere clubs, vorige seizoenen lieten zij het ook afweten.

Dit zeggen zelfs Feyenoorders op mijn werk.

Ik zeg niet dat ze winnen morgen maar dat ze er boven op klappen weet ik bijna zeker, de vraag is wel hoe lang ze het volhouden want ik heb het gevoel dat de spelers van PSV als ook Feijenoord fitter zijn.
Pietje
 Pietje - zaterdag 29 april 2023 - 18:04   quote  deeplink  
Sorry Jack, ik ben het niet helemaal met je eens.
Kijk, een keer gelijkspelen of een verlies tegen een mindere god (met alle respect) dat kan, zolang het een incidentje is. Maar op zeker moment was het een structureel probleem. Dan is het een gebrek aan klasse/kunde van de trainer en een gebrek aan klasse/motivatie van de spelers. Spelers die tonnen of zelfs miljoenen verdienen. Je zou ze een trap tegen hun reet geven.

Overigens verwacht ik Brobbey aan de aftrap morgenavond en Alvarez is weer beschikbaar. Dat laatste scheelt natuurlijk enorm. Een zekerheidje.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 29 april 2023 door Pietje --
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zaterdag 29 april 2023 - 19:04   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 29 april 2023 - 18:04 schreef Pietje het volgende:
Sorry Jack, ik ben het niet helemaal met je eens.
Kijk, een keer gelijkspelen of een verlies tegen een mindere god (met alle respect) dat kan, zolang het een incidentje is. Maar op zeker moment was het een structureel probleem. Dan is het een gebrek aan klasse/kunde van de trainer en een gebrek aan klasse/motivatie van de spelers. Spelers die tonnen of zelfs miljoenen verdienen. Je zou ze een trap tegen hun reet geven.

Overigens verwacht ik Brobbey aan de aftrap morgenavond en Alvarez is weer beschikbaar. Dat laatste scheelt natuurlijk enorm. Een zekerheidje.
Maar hier mee zijn we het toch 100% eens, jij ziet hier toch het zelfde Piet
Pietje
 Pietje - zaterdag 29 april 2023 - 20:27   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 29 april 2023 - 19:04 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Maar hier mee zijn we het toch 100% eens, jij ziet hier toch het zelfde Piet
Vooruit: oké, jij je zin 😁😂
remco k
 remco k - zaterdag 29 april 2023 - 20:56   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 29 april 2023 - 16:28 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Natuurlijk komt Ajax kwaliteit/klasse te kort Pietje dut hoor je mij niet zeggen daar is iedereen van overtuigd die een klein beetje verstand van voetbal heeft.

Misschien dat een toptrainer wat meer punten had gepakt maar dan nog is ons elftal niet in balans, ze hadden wellicht fitter geweest.

Maar het sluipt er gewoon in dat ze tegen kleinere clubs niet zo zeer strak gespannen staan, of je nu naar Emmen moet of naar PSV daar zit een wezenlijk verschil in, dit was vroeger zo en is nog zo.
Ook onder ten Hag zaten we ons hier af en toe te verbijten

Maar we wonnen wel de grote wedstrijden omdat het elftal in balans was met meer klasse.

Overigens heeft ook PSV punten laten liggen tegen de kleinere

Feijenoord heeft dit seizoen geleerd onder Slot dat ze wel punten moeten pakken tegen de kleinere clubs, vorige seizoenen lieten zij het ook afweten.

Dit zeggen zelfs Feyenoorders op mijn werk.

Ik zeg niet dat ze winnen morgen maar dat ze er boven op klappen weet ik bijna zeker, de vraag is wel hoe lang ze het volhouden want ik heb het gevoel dat de spelers van PSV als ook Feijenoord fitter zijn.
Waarom deden ze dat afgelopen week niet dan? Dat was in principe een veel belangrijkere wedstrijd?
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zaterdag 29 april 2023 - 21:40   quote  deeplink  
Ik ben erbij, maar ga erheen met het idee dat we gaan verliezen. Kan het altijd meevallen. Maar eerlijk gezegd denk ik dat de wedstrijd het einde niet eens haalt. ;-)
Pietje
 Pietje - zaterdag 29 april 2023 - 22:25   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 29 april 2023 - 21:40 schreef Ajax Warrior het volgende:
Ik ben erbij, maar ga erheen met het idee dat we gaan verliezen. Kan het altijd meevallen. Maar eerlijk gezegd denk ik dat de wedstrijd het einde niet eens haalt. ;-)
Jij durft! Haha. Ga jij met een aansteker gooien?
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zaterdag 29 april 2023 - 23:15   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 29 april 2023 - 20:56 schreef remco k het volgende:

[..]

Waarom deden ze dat afgelopen week niet dan? Dat was in principe een veel belangrijkere wedstrijd?
Om de dood eenvoudige reden dat ze door Heitinga niet met de juiste intensiteit het veld op zijn gestuurd.

Heitinga heeft nu laten weten dit wel te doen.

Ook miste we Alvarez, die hoef je niet te motiveren en brengt mede door zijn spel passie over op de rest vh team.

Maar ik verwijt dit Heitinga en een tijdje terug Schreuder.
Hierdoor hebben we onnodig punten verspeeld.

Ik hoop dat we beter in balans zijn morgen met Alvarez, Brobbey en misschien Kudus, en dat Heitinga ieder met de juiste boodschap het veld op stuurt
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zaterdag 29 april 2023 - 23:17   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 29 april 2023 - 21:40 schreef Ajax Warrior het volgende:
Ik ben erbij, maar ga erheen met het idee dat we gaan verliezen. Kan het altijd meevallen. Maar eerlijk gezegd denk ik dat de wedstrijd het einde niet eens haalt. ;-)
Haha succes en houdt je plastic bekertje goed vast ;-)
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zondag 30 april 2023 - 16:58   quote  deeplink  
Opstelling: Rulli; Sánchez, Timber, Álvarez, Hato; Grillitsch, Tadic, Klaassen; Berghuis, Brobbey, Bergwijn.
bertus bikkel
 bertus bikkel - zondag 30 april 2023 - 17:32   quote  deeplink  
Kudus er niet bij.
Met dit middenveld kom je zelfs tekort tegen Emmen.
Eerst zien te winnen van die pisboeren en dan heb je ook nog de knvb die dit seizoen wel erg vaak in ons nadeel beslist. Dus zullen we wel weer rood krijgen en een pingel tegen....verbaast me niks.Toch blijf ik bij mijn 2-1 zege Het kan niet maar toch!!!!
Pietje
 Pietje - zondag 30 april 2023 - 17:40   quote  deeplink  
Kudus zal nog geen hele wedstrijd kunnen spelen. Hij zal wel ergens in de tweede helft mogen invallen.
Pietje
 Pietje - zondag 30 april 2023 - 17:41   quote  deeplink  
Wat ziet de technische staf toch in Grillitsch?
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zondag 30 april 2023 - 18:38   quote  deeplink  
2x Rulli er goed bij hoor
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zondag 30 april 2023 - 18:47   quote  deeplink  
Jaaaaaaaa jaaaaaaaa
Scout2
 Scout2 - zondag 30 april 2023 - 18:58   quote  deeplink  
Wat een irritante eerste helft, slecht voetbal ook.
Pietje
 Pietje - zondag 30 april 2023 - 18:59   quote  deeplink  
Wat is dat PSV toch een onsympathieke ploeg. Met name die vreselijke Luuk de Jong, die constant zijn komt naar achteren duwt, een Ajacied die daardoor valt en vervolgens gaat die lamzak ook liggen. Krijgt die nog een vrije trap mee ook.
Het zal mij echt verbazen als aan het eind van de wedstrijd nog 22 spelers op het veld staan.
Dat PSV is niets anders dan een opgefokte rot ploeg.
Pietje
 Pietje - zondag 30 april 2023 - 19:02   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 30 april 2023 - 18:58 schreef Scout2 het volgende:
Wat een irritante eerste helft, slecht voetbal ook.
Absoluut met je eens. Opgefokte sfeer.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zondag 30 april 2023 - 19:04   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 30 april 2023 - 18:58 schreef Scout2 het volgende:
Wat een irritante eerste helft, slecht voetbal ook.
Het wordt tijd dat ze een keer gaan voetballen, al snap ik onze giftige Ajacieden wel.

Want wat een jankbal is die Luuk de Jong zeg
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zondag 30 april 2023 - 19:05   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 30 april 2023 - 18:59 schreef Pietje het volgende:
Wat is dat PSV toch een onsympathieke ploeg. Met name die vreselijke Luuk de Jong, die constant zijn komt naar achteren duwt, een Ajacied die daardoor valt en vervolgens gaat die lamzak ook liggen. Krijgt die nog een vrije trap mee ook.
Het zal mij echt verbazen als aan het eind van de wedstrijd nog 22 spelers op het veld staan.
Dat PSV is niets anders dan een opgefokte rot ploeg.
Wat een jankballen zijn het toch, met name de Jong
Scout2
 Scout2 - zondag 30 april 2023 - 20:51   quote  deeplink  
Tjonge jonge, hoe moeilijk is het om een bal tussen de palen te schieten vanaf een paar meter. XD
Scout2
 Scout2 - zondag 30 april 2023 - 20:52   quote  deeplink  
Ze willen ook niet winnen.
Pietje
 Pietje - zondag 30 april 2023 - 20:56   quote  deeplink  
Wat een penalty van Alvarez... pfff Bij de f'jes doen ze het beter.
Scout2
 Scout2 - zondag 30 april 2023 - 20:57   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 30 april 2023 - 20:56 schreef Pietje het volgende:
Wat een penalty van Alvarez... pfff Bij de f'jes doen ze het beter.
Alvarez schiet hem tenminste tussen de palen, die is dichter bij een goal dan Timber en onze "SPITS"
remco k
 remco k - zondag 30 april 2023 - 21:09   quote  deeplink  
Hahahaha. Jezus wat staat Ajax weer voor schut zeg.

Hoe kan Heitinga timber en Brobbey een penalty laten nemen. Die gasten hebben die gehele seizoen nog geen bal goed geraakt.
Pietje
 Pietje - zondag 30 april 2023 - 21:09   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 30 april 2023 - 20:57 schreef Scout2 het volgende:

[..]

Alvarez schiet hem tenminste tussen de palen, die is dichter bij een goal dan Timber en onze "SPITS"
Haha.
Pietje
 Pietje - zondag 30 april 2023 - 21:10   quote  deeplink  
Brobbey nooit, echt NOOIT meer opstellen.
Scout2
 Scout2 - zondag 30 april 2023 - 21:13   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 30 april 2023 - 21:10 schreef Pietje het volgende:
Brobbey nooit, echt NOOIT meer opstellen.
Laagste cijfers zijn voor Sanchez, Tadic, Klaassen, Berghuis.
Zijn te oud en te traag geworden laaste 3 Sanchez heeft het gewoon niet.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 30 april 2023 door Scout2 --
remco k
 remco k - zondag 30 april 2023 - 21:23   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 30 april 2023 - 21:13 schreef Scout2 het volgende:

[..]

Laagste cijfers zijn voor Sanchez, Tadic, Klaassen, Berghuis.
Zijn te oud en te traag geworden laaste 3 Sanchez heeft het gewoon niet.
Cijfers van wie?

Brobbey was wederom de slechtste man van alle spelers die vandaag een bal geraakt hebben inclusief alle amateur velden.

Van zowel Brobbey als Timber wist je toch direct dat die zouden missen.
Scout2
 Scout2 - zondag 30 april 2023 - 21:24   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 30 april 2023 - 21:23 schreef remco k het volgende:

[..]

Cijfers van wie?

Brobbey was wederom de slechtste man van alle spelers die vandaag een bal geraakt hebben inclusief alle amateur velden.

Van zowel Brobbey als Timber wist je toch direct dat die zouden missen.
Vp (voetbal primeur), Brobbey is ook barslecht die paar kansen krijgt ie er structureel niet in, zo anders onder Ten Hag.

Daar begrijp ik niks van, meschien beter als diepe spits met veel beweging om hem heen.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 30 april 2023 door Scout2 --
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zondag 30 april 2023 - 21:27   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 30 april 2023 - 21:23 schreef remco k het volgende:

[..]

Cijfers van wie?

Brobbey was wederom de slechtste man van alle spelers die vandaag een bal geraakt hebben inclusief alle amateur velden.

Van zowel Brobbey als Timber wist je toch direct dat die zouden missen.
Dit gevoel had ik ook, echt balen dit
Pietje
 Pietje - zondag 30 april 2023 - 21:27   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 30 april 2023 - 21:13 schreef Scout2 het volgende:

[..]

Laagste cijfers zijn voor Sanchez, Tadic, Klaassen, Berghuis.
Zijn te oud en te traag geworden laaste 3 Sanchez heeft het gewoon niet.
Ik las op HL ergens dat Ajax 7 spelers van de huidige selectie gaat lozen, ook bv Wijndal, Lucca, Sanchez, Grillitsch, Stekelenburg, etc. Daarnaast gaan er een paar spelers een transfer maken. O.a
Kudus en Alvarez.
In dat artikel stond ook dat Ajax vol gaat inzetten op de jeugd. Ben benieuwd.
pth
 pth - zondag 30 april 2023 - 21:28   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 30 april 2023 - 21:23 schreef remco k het volgende:

[..]

Cijfers van wie?

Brobbey was wederom de slechtste man van alle spelers die vandaag een bal geraakt hebben inclusief alle amateur velden.

Van zowel Brobbey als Timber wist je toch direct dat die zouden missen.
Lul niet zo dom man. Brobbey heeft zich helemaal leeg gevochten, was weer te wild in de afwerking en die penalty kon je uit tekenen. Heitinga had hem nooit bij de eerste 5 moeten zetten. Deze wedstrijd verlies je uiteindelijk voornamelijk door Dennisje Hitler die zijn eigen voetbalregels verzint. Bij gelijkmaker was het eerst gewoon een overtreding op Bergwijn en El Aarsie beukt gewoon Alvarez voor zijn smoel zonder enig oog voor de bal … normaal is dat gewoon 100% een penalty.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5962
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Ajax - PSV finale KNVB-beker zondag 30-04-2023 om 18:00u; 1-1 PSV wns









0.0076689