BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Ajax - PSV finale KNVB-beker zondag 30-04-2023 om 18:00u; 1-1 PSV wns

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
Pietje
 Pietje - dinsdag 02 mei 2023 - 11:13   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 02 mei 2023 - 11:10 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Inderdaad Pietje, nu is het afwachten of ze kunnen handelen zoals Overmars dit kon want die heeft de boel overeind gehouden met ten Hag.

Het is nu zaak om de juiste spelers binnen halen, want de beste spelers "de krenten uit de pap" willen vertrekken.

Het moet nog maar blijken of er voor de mindere spelers interesse is, anders blijven we er mee opgezadeld zitten
Ik was net bezig om mijn geciteerde post aan te passen en uit te breiden...
Pietje
 Pietje - dinsdag 02 mei 2023 - 11:16   quote  deeplink  
Dan zal Ajax de prijs van die spelers moeten aanpassen. Als je maar laag genoeg gaat zitten komt die interesse vanzelf wel.
We moeten af van die middelmatigheid.
Anders wordt het dweilen met de kraan open. Beter in één keer flink saneren dan halfslachtige maatregelen.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 02 mei 2023 door Pietje --
p111
 p111 - dinsdag 02 mei 2023 - 11:23   quote  deeplink  
Wat ik ook nog effe kwijt wil is al die analisten en voetbalinsite ,het gaat bijna alleen maar over Ajax,hoe irritant Tadic en Klaasen zijn en van de Sar is een lichtgewicht en van Halst en die duitser zijn niks,maar over ene kwallebak Luuk de Jong hoor je helemaal niks die vanaf minuut 1 is gaan kwallen zeiken klagen en iedereen aan het provoceren was,echt de enige die hem aangepakt heeft is Kraay niet mijn vriend maar die zag ook wat hij allemaal flikte,maar al die kut analisten hoor je daar niet over,en hoe slecht Ajax wel niet was enz maar Ajax had normaal gewoon gewonnen als die kut Brobbey van 18 miljoen gewoon die bal er in schiet.Die klote boeren hebben gewoon alle geluk van de wereld gehad dat ze die beker mee naar huis mochten nemen.
remco k
 remco k - dinsdag 02 mei 2023 - 21:52   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 01 mei 2023 - 22:36 schreef nummer10 het volgende:

[..]

Je had hoog gevoetbald toch? Dan moet je toch echt weten dat als je amper speelt (wedstrijd ritme) het echt wel lastiger is dan met wedstrijdritme... Daarbij moest die gisteren enorme 2v1 duels uitvechten en kreeg toen zelfs nog kansen en schiet die een keer op de paal (ongelukkig) en welke ballen krijgt die nu eigenlijk van een Bergwijn, tadic en ook Berghuis de laatste tijd..

Daarbij is het enkel nog een talent, net zoals Taylor die er ook amper nog wat van bakt, maar die mag het dan wel laten zien?
Je snapt er echt niks van hè.

Het gaat alleen om de beoordeling van zondag. Heel
Simpel. Goed slecht of modelmatig. Om die beoordeling te maken heeft niks van de dagen maandag of weken ervoor iets mee te maken.

Gewoon die 120 minuten. En die waren gewoon bar en bar slecht.
remco k
 remco k - dinsdag 02 mei 2023 - 21:55   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 02 mei 2023 - 10:14 schreef Pietje het volgende:

[..]

Oh zeker, we zullen beslist wel een keer uit die "dip" komen, maar dat zou best wel eens een aantal jaren kunnen duren.
Er moet direct gehandeld worden, grote schoonmaak gehouden worden. Ajax kan dan niet anders dan haar verlies nemen. Alle ballast en miskopen eruit en nieuwe spelers halen die er direct staan. Kijk wat dat betreft naar Feyenoord en PSV.
Helaas geldt dat ook voor clubman John Heitinga: gewogen en te licht bevonden! Ik vind dat ook Edwin van der Sar c.s. niet ongeschonden uit die strijd kan komen: eveneens gewogen en te licht bevonden.
Pietje. Oprecht is van der Sar het probleem niet.

De geschiedenis herhaalt zich. Het probleem is dat er weer geld te halen valt bij Ajax en daardoor verdwijnen alle voetbal mannen weer en worden alle echte helden weer beschadigd. Bergkamp jonk overmars en dadelijk van de Sar. Allemaal weg met een flinke smet.

Dat ligt niet aan die mannen, die mannen hebben de club weer groot gemaakt en zijn hoogstpersoonlijk verantwoordelijk voor het succes van de afgelopen 12 jaar.

Ik hoop echt dat alle supporters dit eens gaan snappen. Hetzelfde gebeurde immers vanaf 99 tot 2010. De geschiedenis herhaalt zich en de enige mensen die wij allemaal gaan zien als de kop van jut zijn de echte voetbal mannen.
Pietje
 Pietje - dinsdag 02 mei 2023 - 22:17   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 02 mei 2023 - 21:55 schreef remco k het volgende:

[..]

Pietje. Oprecht is van der Sar het probleem niet.

De geschiedenis herhaalt zich. Het probleem is dat er weer geld te halen valt bij Ajax en daardoor verdwijnen alle voetbal mannen weer en worden alle echte helden weer beschadigd. Bergkamp jonk overmars en dadelijk van de Sar. Allemaal weg met een flinke smet.

Dat ligt niet aan die mannen, die mannen hebben de club weer groot gemaakt en zijn hoogstpersoonlijk verantwoordelijk voor het succes van de afgelopen 12 jaar.

Ik hoop echt dat alle supporters dit eens gaan snappen. Hetzelfde gebeurde immers vanaf 99 tot 2010. De geschiedenis herhaalt zich en de enige mensen die wij allemaal gaan zien als de kop van jut zijn de echte voetbal mannen.
Ik noemde Edwin van der Sar omdat hij wel degelijk een deel van het probleem is. Uiteraard niet alleen hij. Ik vind hem geen krachtig leider. Hij functioneert in mijn optiek te veel en te vaak op de achtergrond. Dat kan in sommige gevallen, maar soms moet jij je als CEO laten gelden, laten zien wie de baas is.
Met de huidige grote problemen hoor je hem toch nauwelijks?
remco k
 remco k - woensdag 03 mei 2023 - 14:30   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 02 mei 2023 - 22:17 schreef Pietje het volgende:

[..]

Ik noemde Edwin van der Sar omdat hij wel degelijk een deel van het probleem is. Uiteraard niet alleen hij. Ik vind hem geen krachtig leider. Hij functioneert in mijn optiek te veel en te vaak op de achtergrond. Dat kan in sommige gevallen, maar soms moet jij je als CEO laten gelden, laten zien wie de baas is.
Met de huidige grote problemen hoor je hem toch nauwelijks?
Wie zegt dat je hem niet hoort? Hij heeft twee maanden geleden aan tafel gezeten bij de rondo en zijn verhaal gedaan. Een prima verhaal waar niet zoveel mis mee is.

Waarom moet de buitenwacht hem zien? Totaal niet relevant toch. Hij moet zich binnen bij Ajax laten gelden.

Maar goed en nogmaals, de geschiedenis herhaalt zich, voetbal legendes die bij andere clubs veel meer kunnen verdienen steken hun nek uit bij Ajax, worden vervolgens voor het karretje gespannen van de “slimmere” zakenmannen en uiteindelijk zijn de voetbal legendes de kop van jut.

En het overgrote deel van de supporters trapt erin.
Pietje
 Pietje - woensdag 03 mei 2023 - 15:20   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 03 mei 2023 - 14:30 schreef remco k het volgende:

[..]

Wie zegt dat je hem niet hoort? Hij heeft twee maanden geleden aan tafel gezeten bij de rondo en zijn verhaal gedaan. Een prima verhaal waar niet zoveel mis mee is.

Waarom moet de buitenwacht hem zien? Totaal niet relevant toch. Hij moet zich binnen bij Ajax laten gelden.

Maar goed en nogmaals, de geschiedenis herhaalt zich, voetbal legendes die bij andere clubs veel meer kunnen verdienen steken hun nek uit bij Ajax, worden vervolgens voor het karretje gespannen van de “slimmere” zakenmannen en uiteindelijk zijn de voetbal legendes de kop van jut.

En het overgrote deel van de supporters trapt erin.
Sorry Remco, dan zijn we het niet eens. Ik blijf van mening, dat bij serieuze problemen (en laten we wel wezen, die heeft Ajax) zal de CEO (van der Sar dus), zich moeten laten horen. Ook extern. Een plan van aanpak om de crisis te lijf te gaan. En die crisis, daar zit Ajax middenin.
Dat is absoluut geen kwestie van "intrappen" maar een (andere) mening hebben.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 03 mei 2023 door Pietje --
remco k
 remco k - woensdag 03 mei 2023 - 15:26   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 03 mei 2023 - 15:20 schreef Pietje het volgende:

[..]

Sorry Remco, dan zijn we het niet eens. Ik blijf van mening, dat bij serieuze problemen (en laten we wel wezen, die heeft Ajax) zal de CEO (van der Sar dus), zich moeten laten horen. Ook extern. Een plan van aanpak om de crisis te lijf te gaan. En die crisis, daar zit Ajax middenin.
Dat is absoluut geen kwestie van "intrappen" maar een (andere) mening hebben.
Sorry. Maar bedrijfsmatig vind ik het woord crisis echt zwaar overtrokken.

We winnen een jaar geen prijs, er zijn twee bekendere werknemers vertrokken omdat er een andere weg gekozen wordt. En er zijn een aantal verkeerde spelers aangetrokken.
Dat laatste is ook al gewoon actie op ondernomen en andere mensen en invulling aan gegeven.
bertus bikkel
 bertus bikkel - woensdag 03 mei 2023 - 16:03   quote  deeplink  
Voor beiden is iets te zeggen!
Aan de ene kant was er niet voor niets ooit de fluwelen Cruyff revolutie die het voor elkaar kreeg, na lang aanmodderen, dat er op de belangrijkste posities echte Ajax/ voetbalmensen kwamen te zitten. Vd Sar, Bergkamp, Jonk enz hebben toen onze club weer redelijk op de rails gezet. Nu verdwijnen deze mensen en draait Johan zich om in zijn graf. Is dan alles voor niks geweest en hebben we er niets van geleerd? Aan de andere kant: juist vd Sar als laatste Cruyff adept zou zich dat moeten beseffen. Huntelaar en Heitinga zouden nog wel passen in deze strategie maar de rest....
Dat verhaal had vd Sar moeten uitdragen aan de fans en media, dat hij die weg weer wil bewandelen en zo onze club en icoon hoog in zijn vaandel heeft staan!!!!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 03 mei 2023 door bertus bikkel --

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 8733
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Ajax - PSV finale KNVB-beker zondag 30-04-2023 om 18:00u; 1-1 PSV wns









0.0086789