BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het officiële Calvin Stengs topic

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
CobusIII
 CobusIII - maandag 21 augustus 2023 - 17:19   quote  deeplink  
Het gaat wel goedkomen met Stengs. Vind wel dat Slot hem een beetje te snel brengt. Laat hem ff wennen aan de trainingen en zijn medespelers, laat hem invallen in het laatste half uur en bouw dat verder uit. Die jongen heeft vertrouwen nodig en dan betaalt hij dat wel terug. Hij kan nog hele mooie dingen laten zien. Hij is er net 3 weken.
Kokcu wordt nu als de grote held gezien, maar daar hebben we ook een aantal seizoenen op moeten wachten.
ar
 ar - maandag 21 augustus 2023 - 19:54   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 24 juli 2023 - 11:18 schreef ar het volgende:
Totaal niet gecharmeerd, maar goed.
Je krijgt 3 wedstrijden de tijd.
Welkom!
Het kan nog!
Cruzcontrol
 Cruzcontrol - maandag 28 augustus 2023 - 18:35   quote  deeplink  
Zijn nieuwe kapsel doet hem al goed, volwassener :))
tomson
 tomson - zondag 03 september 2023 - 13:52   quote  deeplink  
Begint zn draai te vinden op de 10
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - zondag 03 september 2023 - 13:53   quote  deeplink  
Voetballend is het wel aardig, vandaag ook erg beslissend, maar als hij fysiek wat verbeterd kan hij nog zoveel meer uit zijn potentie halen.
FR-Henk
 FR-Henk - zondag 03 september 2023 - 13:55   quote  deeplink  
Passeren van tegenstander is een ding.
Wel fluwelen passes en voorzetten.
Stylzz
 Stylzz - zondag 03 september 2023 - 13:55   quote  deeplink  
Nog wat meer inhoud krijgen
bijft007
 bijft007 - zondag 03 september 2023 - 13:58   quote  deeplink  
Goeie wedstrijd hoor, heeft van velen op dit forum de kritieken tot zich genomen en is zich wat extra aan bewijzen tegenover ons😛

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 03 september 2023 door bijft007 --
Alexmem
 Alexmem - zondag 03 september 2023 - 14:11   quote  deeplink  
Ik vind z’n spelhervatting aardig en z’n steekpass fenomenaal, maar verder vind ik t niet veel tot nu toe.
Stylzz
 Stylzz - zondag 03 september 2023 - 14:13   quote  deeplink  
Oké. Vreemd wel. Want speelde echt prima.
Maakt een prima goal
Assist.
Werkt hard. Was prima
Alexmem
 Alexmem - zondag 03 september 2023 - 14:18   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 03 september 2023 - 14:13 schreef Stylzz het volgende:
Oké. Vreemd wel. Want speelde echt prima.
Maakt een prima goal
Assist.
Werkt hard. Was prima
Afgezien van die 10 ballen die van z’n voet sprongen, het verliezen van elk duel en het trekken van maximaal 5 sprintjes in een hele wedstrijd… Hij kan echt nog 100x beter. Dus tja, heeft ook te maken met verwachtingen.
bijft007
 bijft007 - zondag 03 september 2023 - 14:21   quote  deeplink  
Tja, mijn verwachtingspatroon is dat hij nu al boven verwachting speelde of liet zien, dus net andere kant op
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 03 september 2023 - 14:32   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 03 september 2023 - 14:18 schreef Alexmem het volgende:

[..]

Afgezien van die 10 ballen die van z’n voet sprongen, het verliezen van elk duel en het trekken van maximaal 5 sprintjes in een hele wedstrijd… Hij kan echt nog 100x beter. Dus tja, heeft ook te maken met verwachtingen.
Mensen blijven te vaak hangen bij de dingen die misgaan ,terwijl
er zoveel dingen wel goed gaan die bepalend zijn.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - zondag 03 september 2023 - 14:53   quote  deeplink  
1 goal en 4 assists in een week tijd.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 03 september 2023 - 15:00   quote  deeplink  
Dat zijn cijfers waarmee je thuis kan komen.
netsurfer
 netsurfer - zondag 03 september 2023 - 15:54   quote  deeplink  
Gaat goede kant op. Gaat 19 positie steeds beter invullen.
CobusIII
 CobusIII - zondag 03 september 2023 - 15:57   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 03 september 2023 - 13:55 schreef Stylzz het volgende:
Nog wat meer inhoud krijgen
eens...gekoppeld aan zijn voetballend vermogen kan het echt een sterkhouder worden.
Heeft daar nog wel 2 maanden voor nodig denk ik.
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 03 september 2023 - 17:33   quote  deeplink  
Calvin Stengs heeft een uitstekende wedstrijd gespeeld voor Feyenoord. De aanvallende middenvelder scoorde de belangrijke 2-1 in de gewonnen wedstrijd tegen FC Utrecht. Stengs lijkt zijn draai te hebben gevonden in de ploeg van trainer Arne Slot.

''Ik hoop het wel'', reageert Stengs direct na afloop van de wedstrijd in gesprek met ESPN. ''Vandaag ging het lekker. Zeker je eerste doelpunt maken is altijd leuk. Ik ben blij dat ik die heb kunnen maken en het team heb kunnen helpen.''

Stengs begon stroef bij Feyenoord en kreeg ook de nodige kritiek te verwerken. ''Ik maak me sowieso niet heel snel druk om dingen. Natuurlijk wil je goed spelen en het team helpen, daarvoor moet je presteren. De afgelopen twee wedstrijden heb ik dat gedaan en daar ben ik blij om. Nu moet ik zo doorgaan.''

Het eerste doelpunt van Santiago Gimenez had eigenlijk afgekeurd moeten worden. De Mexicaan stond buitenspel. De scheidsrechter dacht dat Stengs de bal had geraakt. ''Nee, ik heb hem niet geraakt. Dit is de eerste keer dat ik hem terugzie. Dan zit het misschien mee, ik weet het niet. Ik heb de bal volgens mij niet aangeraakt.''

''Dat is lekker'', reageert Stengs op het vroege doelpunt van Feyenoord na rust. ''Je weet dat ze na de rust direct gaan komen. Daarvoor waarschuw je elkaar in de kleedkamer. Dan maakt Santi een goede goal, misschien met wat geluk. Het is fijn dat je na rust gelijk op 3-1 komt.''

Luka Ivanušec
Ook Stengs is blij met de komst van de Kroaat. ''Als je hem ziet spelen, dan merk je sowieso dat hij kwaliteiten heeft. Dat hij dat gelijk laat zien is mooi. Vandaag geeft hij een hele mooie assist. Hij zag me goed. Eigenlijk wist ik niet zeker of hij me zag op dat moment. Ik ben blij dat ik heb kunnen scoren en hij een assist heeft kunnen geven.''
DMD
 DMD - zondag 03 september 2023 - 18:05   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 03 september 2023 - 14:53 schreef T-FeYeN00rD het volgende:
1 goal en 4 assists in een week tijd.
Heeft alles wat Szymanski niet had voor de 10 positie.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - zondag 03 september 2023 - 18:11   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 03 september 2023 - 18:05 schreef DMD het volgende:

[..]

Heeft alles wat Szymanski niet had voor de 10 positie.
mwa, dat lijkt me wel erg vroeg. Stengs heeft iets meer rust aan de bal denk ik. Szymanski was op andere vlakken verder. Vooral ook qua inhoud bijvoorbeeld. En die is ook niet zo gek begonnen bij Fenerbahce dit seizoen natuurlijk. Die begon met 8 goals/assists uit evenveel wedstrijden, waaronder enkele invalbeurten.

Dus die is m.i. wel een stuk verder op het moment, maar wie weet, als Stengs dit door kan zetten. Ook tegen betere tegenstanders, want toen stond Szymanski er ook. Met oa belissende goals uit bij AZ en Ajax.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - zondag 03 september 2023 - 18:14   quote  deeplink  
Herinner me nog dat Szymanski zo'n beetje de hele wedstrijd naast Pedersen speelde uit tegen AZ. Die bracht ook zonder bal veel. En dan nog de beslissende maken.

Maar wellicht dat Stengs op termijn aan de bal meer kan gaan brengen dan Szymanski deed. Verwacht niet dat ie ooit zonder bal hetzelfde kan brengen.
coenjo
 coenjo - zondag 03 september 2023 - 18:34   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 03 september 2023 - 18:14 schreef T-FeYeN00rD het volgende:
Herinner me nog dat Szymanski zo'n beetje de hele wedstrijd naast Pedersen speelde uit tegen AZ. Die bracht ook zonder bal veel. En dan nog de beslissende maken.

Maar wellicht dat Stengs op termijn aan de bal meer kan gaan brengen dan Szymanski deed. Verwacht niet dat ie ooit zonder bal hetzelfde kan brengen.
tegen clubs die minder zijn zal het nog wel gaan maar ik verwacht lingr snel in het elftal in plaats van stengs.
tegen de sterkere clubs zal je meer jagers types moeten hebben
en het hoge druk zetten zal dan ook weer veel beter tot zijn recht komen
miss gaat slot ook wel met beide spelen ten koste van timber

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 03 september 2023 door coenjo --
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - zondag 03 september 2023 - 18:45   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 03 september 2023 - 18:34 schreef coenjo het volgende:

[..]

tegen clubs die minder zijn zal het nog wel gaan maar ik verwacht lingr snel in het elftal in plaats van stengs.
tegen de sterkere clubs zal je meer jagers types moeten hebben
en het hoge druk zetten zal dan ook weer veel beter tot zijn recht komen
miss gaat slot ook wel met beide spelen ten koste van timber
Een van die scenarios zou zomaar kunnen gebeuren inderdaad.
R()b
 R()b - zondag 03 september 2023 - 22:14   quote  deeplink  
Zo lang Stengs zo zijn goals en assists mee pakt prima.
Scheelt weer bij een eventuele verkoop in de toekomst.
bijft007
 bijft007 - zondag 03 september 2023 - 22:56   quote  deeplink  
Was In ieder geval vanmiddag echt al boven mn verwachtingen, kan dus zomaar is wat gaan worden zo💪
VVout
 VVout - maandag 04 september 2023 - 06:24   quote  deeplink  
Kan ook altijd nog op rechts voor natuurlijk, Pax wil ook nog niet lekker uit de verf komen tot nu toe.
DMD
 DMD - maandag 04 september 2023 - 10:18   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 03 september 2023 - 22:56 schreef bijft007 het volgende:
Was In ieder geval vanmiddag echt al boven mn verwachtingen, kan dus zomaar is wat gaan worden zo💪
Als Slot de complete potentie eruit kan halen die erin zit en Stengs hier dus ook gehoor aan geeft dan wordt het echt vuurwerk dit seizoen.

Je zag vandaag meteen waarom Antwerp hem heel heel graag wilde behouden. Hij ziet dingen toch net wat eerder dan de rest en kan hier ook de juiste invulling aan geven.
Stylzz
 Stylzz - woensdag 20 september 2023 - 14:28   quote  deeplink  
Player of the match
piet de paler
 piet de paler - woensdag 20 september 2023 - 14:29   quote  deeplink  
Speelde voor zijn type spel best wel mannelijk en hard
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - woensdag 20 september 2023 - 14:31   quote  deeplink  
Viel wel wat terug, maar toen Feyenoord minder was, was hij wel goed vond ik. En maakt een hele belangrijke goal. Dus denk ik terecht. Al kwamen met name Trauner, Hancko en Hartman ook wel in aanmerking.
piet de paler
 piet de paler - woensdag 20 september 2023 - 14:37   quote  deeplink  
Het zal wel vloeken in de kerk zijn ...maar Timber was ook niet slecht, maakt zijn foutjes maar gaat wel voorop in de strijd
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - woensdag 20 september 2023 - 14:39   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 20 september 2023 - 14:37 schreef piet de paler het volgende:
Het zal wel vloeken in de kerk zijn ...maar Timber was ook niet slecht, maakt zijn foutjes maar gaat wel voorop in de strijd
Das waar, hij was niet heel erg aanwezig vond ik, maar ik had wel het idee dat hij er alles aan deed. Had ook wel een aantal aardige momenten daardoor.
DMD
 DMD - woensdag 20 september 2023 - 15:58   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 20 september 2023 - 14:37 schreef piet de paler het volgende:
Het zal wel vloeken in de kerk zijn ...maar Timber was ook niet slecht, maakt zijn foutjes maar gaat wel voorop in de strijd
Was meerdere malen debet aan het balverlies in de middencirkel.

We hadden geluk dat we een scheidsrechter hadden die daarin ons goed gezind was, maar er zijn er genoeg die voor de helft van de "overtredingen" die op Timber begaan werden niet fluiten.

Als 8 is het gewoon niet voldoende voor het niveau waar Feyenoord naartoe wil.
FR-Henk
 FR-Henk - woensdag 20 september 2023 - 17:11   quote  deeplink  
Timber was dit keer minder verrassend en bepalend.
Maar zo waren er nog wel 4 a 5.
MightyAce
 MightyAce - zaterdag 30 september 2023 - 17:47   quote  deeplink  
Doe maar wisselen
tomson
 tomson - zaterdag 30 september 2023 - 17:48   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 30 september 2023 - 17:47 schreef MightyAce het volgende:
Doe maar wisselen
Lingr maar eens wat minuten gunnen ?
tomson
 tomson - zaterdag 30 september 2023 - 17:50   quote  deeplink  
Haha zul je altijd zien he
MightyAce
 MightyAce - zaterdag 30 september 2023 - 17:50   quote  deeplink  
Nog steeds wisselen ;)
CobusIII
 CobusIII - zaterdag 30 september 2023 - 20:57   quote  deeplink  
Wordt steeds beter MOTM
Cruzcontrol
 Cruzcontrol - zondag 01 oktober 2023 - 09:26   quote  deeplink  
Beter en beter, sinds zijn kapsel veranderd is al :))
ar
 ar - woensdag 04 oktober 2023 - 21:17   quote  deeplink  
Erg goede wedstrijd gespeeld
MightyAce
 MightyAce - woensdag 04 oktober 2023 - 21:28   quote  deeplink  
Die ene aanname waar ie z'n mannetje mee passeerde...smullen
Cruzcontrol
 Cruzcontrol - woensdag 04 oktober 2023 - 21:29   quote  deeplink  
Prima weer hoor!
Gerard_FR
 Gerard_FR - woensdag 04 oktober 2023 - 21:31   quote  deeplink  
Maar als ie de bal kwijtraakt staat ie aan de grond genageld.
CobusIII
 CobusIII - woensdag 04 oktober 2023 - 21:32   quote  deeplink  
Wisselvallig
coenjo
 coenjo - woensdag 04 oktober 2023 - 21:33   quote  deeplink  
een paar goede momenten, maar ook een paar erg slechte als je hem de hele wedstrijd volgt. in de duels is het een pussy en trekt hij het liefst zijn been terug
als hij wat meer met ballen speelt en het duel in gaat als linssen of een szymanski of een lingr kan het wat worden
ik zie ook liever lingr op 10 en geef die maar 10 wedstrijden de kans
veel meer power heeft die man

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 04 oktober 2023 door coenjo --
MMM
 MMM - woensdag 04 oktober 2023 - 21:37   quote  deeplink  
Feyenoord kan niet zonder de creativiteit van Stengs. Ik ben de eerste paar potjes ook zeer kritisch geweest maar de laatste weken kun je niet ontkennen dat hij het goed dit. Hij moet deze stijgende lijn vasthouden
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - woensdag 04 oktober 2023 - 21:38   quote  deeplink  
Vond hem wel aardig beginnen, maar had op een gegeven moment nog maar weinig spelaandeel. Fysiek nog genoeg te winnen. Zowel in de duels als om 90 minuten te blijven gaan. Op dat soort momenten mis je wel Szymanski inderdaad. Die stond er tweede helft meestal ook nog.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - woensdag 04 oktober 2023 - 21:41   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 04 oktober 2023 - 21:37 schreef MMM het volgende:
Feyenoord kan niet zonder de creativiteit van Stengs. Ik ben de eerste paar potjes ook zeer kritisch geweest maar de laatste weken kun je niet ontkennen dat hij het goed dit. Hij moet deze stijgende lijn vasthouden
Ook eens. Hij heeft voorlopig wel zijn kans gepakt vind ik. Maar hij moet toegroeien naar een niveau dat hij ook in de grote wedstrijden beslissend kan zijn. Zoals dat hem wel goed lukt tegen mindere tegenstanders. Was ook een beetje de kritiek op hem in zijn AZ periode natuurlijk. Hij heeft al wel stappen gemaakt hoor, das duidelijk. Maar er is nog wel wat te winnen hopelijk.
FR-Henk
 FR-Henk - woensdag 04 oktober 2023 - 22:09   quote  deeplink  
Stengs is belangrijk. Vind hem in alle opzichten groeien: passes, diep gaan, fysieke kracht, afjagen. Soms er even niet, maar intussen al zeer waardevol, zeker ook qua goals en assists.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5144
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het officiële Calvin Stengs topic









0.0093650