BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Ajax - Heracles 12-08-2023 Za 20.00u

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zaterdag 12 augustus 2023 - 22:15   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 12 augustus 2023 - 22:13 schreef Pietje het volgende:

[..]

Misschien is hij al een topper. Ik hoop dat hij snel 100% fit wordt.
Volgende week een hele wedstrijd vermoed ik, spelers van zijn kaliber zijn binnen no time fit
Pietje
 Pietje - zaterdag 12 augustus 2023 - 22:15   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 12 augustus 2023 - 22:14 schreef Ajax Warrior het volgende:
We staan gewoon bovenaan! Nog 33 wedstrijden volhouden!
Haha.Optimist.
Scout2
 Scout2 - zaterdag 12 augustus 2023 - 22:15   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 12 augustus 2023 - 22:13 schreef Ajax Warrior het volgende:
Man van de wedstrijd voor mij Medic!
Vraag me af of sutalo wel nodig hebt, die Medic is wel een baas hoor.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zaterdag 12 augustus 2023 - 22:16   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 12 augustus 2023 - 22:13 schreef Pietje het volgende:

[..]

Ja, goed gedaan door Mislintat
Met zijn diamanten ogen hahaha, we mogen niet te vroeg roepen maar zo te zien is Ajax nu al fitter dan heel het seizoen
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zaterdag 12 augustus 2023 - 22:17   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 12 augustus 2023 - 22:14 schreef Ajax Warrior het volgende:
We staan gewoon bovenaan! Nog 33 wedstrijden volhouden!
Whahahaha bijna kampioen Warrior
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zaterdag 12 augustus 2023 - 22:18   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 12 augustus 2023 - 22:14 schreef Pietje het volgende:

[..]

Brobbey... Ik kreeg gewoon medelijden met hem. Je zag de frustratie op zijn gezicht
Tja die voelt dat hij straks op het 2e plan komt
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zaterdag 12 augustus 2023 - 22:18   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 12 augustus 2023 - 22:15 schreef Scout2 het volgende:

[..]

Vraag me af of sutalo wel nodig hebt, die Medic is wel een baas hoor.
Die gaat voor niemand op zij
Scout2
 Scout2 - zaterdag 12 augustus 2023 - 22:21   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 12 augustus 2023 - 22:14 schreef Pietje het volgende:

[..]

Brobbey... Ik kreeg gewoon medelijden met hem. Je zag de frustratie op zijn gezicht
Ben nu we klaar met Brobbey, graag een nieuwe spits
Scout2
 Scout2 - zaterdag 12 augustus 2023 - 22:22   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 12 augustus 2023 - 22:18 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Die gaat voor niemand op zij
Klopt, hopelijk is het geen piek moment van hem. Maar wat ik van hem zag kan ie aardig mee voetballen zeer goed verdedigen en ook nog kopsterk.

En dat voor een paar miljoen.
remco k
 remco k - zaterdag 12 augustus 2023 - 22:25   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 12 augustus 2023 - 22:15 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Volgende week een hele wedstrijd vermoed ik, spelers van zijn kaliber zijn binnen no time fit
Voor wie dan. Kudus en Bergwijn zijn gewoon eerste keuze op de flanken en Brobbey mag ook blijven staan vermoed ik.
Scout2
 Scout2 - zaterdag 12 augustus 2023 - 22:27   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 12 augustus 2023 - 22:25 schreef remco k het volgende:

[..]

Voor wie dan. Kudus en Bergwijn zijn gewoon eerste keuze op de flanken en Brobbey mag ook blijven staan vermoed ik.
Bergwijn moet nog iets verfijnder worden, Kudus moet zijn kop niet laten hangen. Brobbey gaat gewoon naar de bank als er een nieuwe spits is.
Pietje
 Pietje - zaterdag 12 augustus 2023 - 22:30   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 12 augustus 2023 - 22:21 schreef Scout2 het volgende:

[..]

Ben nu we klaar met Brobbey, graag een nieuwe spits
En jij niet alleen, scout. Ik denk dat bijna iedere supporter van Ajax klaar met hem is. Hij komt gewoon tekort en dat moet de technische staf toch ook zien. Maar ja, wat is op dit moment het alternatief?!
Scout2
 Scout2 - zaterdag 12 augustus 2023 - 22:31   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 12 augustus 2023 - 22:30 schreef Pietje het volgende:

[..]

En jij niet alleen, scout. Ik denk dat bijna iedere supporter van Ajax klaar met hem is. Hij komt gewoon tekort en dat moet de technische staf toch ook zien. Maar ja, wat is op dit moment het alternatief?!
Dat is het probleem er is geen alternatief.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zaterdag 12 augustus 2023 - 22:41   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 12 augustus 2023 - 22:25 schreef remco k het volgende:

[..]

Voor wie dan. Kudus en Bergwijn zijn gewoon eerste keuze op de flanken en Brobbey mag ook blijven staan vermoed ik.
Ik denk dat Kudus niet meer speelt volgende week, zal in onderhandeling zijn dan want er is nogal interesse.
Maar is die interesse er niet staat Kudus misschien op 10 en Forbs op rechts
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zaterdag 12 augustus 2023 - 22:41   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 12 augustus 2023 - 22:27 schreef Scout2 het volgende:

[..]

Bergwijn moet nog iets verfijnder worden, Kudus moet zijn kop niet laten hangen. Brobbey gaat gewoon naar de bank als er een nieuwe spits is.
Dit zeker
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zaterdag 12 augustus 2023 - 22:42   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 12 augustus 2023 - 22:30 schreef Pietje het volgende:

[..]

En jij niet alleen, scout. Ik denk dat bijna iedere supporter van Ajax klaar met hem is. Hij komt gewoon tekort en dat moet de technische staf toch ook zien. Maar ja, wat is op dit moment het alternatief?!
Het alternatief is een nieuwe spits die ze maakt hahahaha
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zaterdag 12 augustus 2023 - 22:43   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 12 augustus 2023 - 22:22 schreef Scout2 het volgende:

[..]

Klopt, hopelijk is het geen piek moment van hem. Maar wat ik van hem zag kan ie aardig mee voetballen zeer goed verdedigen en ook nog kopsterk.

En dat voor een paar miljoen.
Ik dacht zelfs 3 miljoen
Pietje
 Pietje - zaterdag 12 augustus 2023 - 22:55   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 12 augustus 2023 - 22:42 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Het alternatief is een nieuwe spits die ze maakt hahahaha
Haha. Maar ik doelde op het alternatief binnen de huidige selectie. Maar dat begreep je vast wel. Die tweede spits moet er dringend komen, ook al omdat Brobbey nogal blessuregevoelig is. Dat kon tot voor kort worden ingevuld door Tadic, maar die is er helaas niet meer.
Pietje
 Pietje - zaterdag 12 augustus 2023 - 22:59   quote  deeplink  
Ik hoorde zojuist dat doelman Rulli een zware schouderblessure heeft opgelopen, die wel eens lang zou kunnen gaan duren. Een "fijn" begin is dat.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 13 augustus 2023 door Pietje --
bertus bikkel
 bertus bikkel - zaterdag 12 augustus 2023 - 23:09   quote  deeplink  
Even op gang komen maar wel 3 punten!!
Nieuwe spelers maakten het volledig waar vandaag. Dus onze TD heeft het goed gedaan tot nu toe. Nu nog een 10, 9 en 3 halen. Ik denk dat als die andere Kroaat komt, dat Hato naar LB gaat verhuizen. Na vandaag moet ook nog Olij worden gehaald vrees ik.
Publiek was geweldig vanavond en heeft onze boys soms echt over het dode punt heen geholpen!! Lekker avondje in de Arena!!!! Was weer even geleden Coldplay was de laatste keer....hahaha.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 12 augustus 2023 door bertus bikkel --
p111
 p111 - zondag 13 augustus 2023 - 00:11   quote  deeplink  
Tylor en Brobbey als die nou eens gaan scooren dan wordt het echt feest.
p111
 p111 - zondag 13 augustus 2023 - 00:12   quote  deeplink  
Brobbey is op dit moment de clouwn van het elftal. Hopelijk gaat hij nog eens scoren
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zondag 13 augustus 2023 - 00:18   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 13 augustus 2023 - 00:11 schreef p111 het volgende:
Tylor en Brobbey als die nou eens gaan scooren dan wordt het echt feest.
Beiden komen te kort, waren niet om aan te zien.
Was vorig seizoen ook al zo
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zondag 13 augustus 2023 - 00:19   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 12 augustus 2023 - 23:09 schreef bertus bikkel het volgende:
Even op gang komen maar wel 3 punten!!
Nieuwe spelers maakten het volledig waar vandaag. Dus onze TD heeft het goed gedaan tot nu toe. Nu nog een 10, 9 en 3 halen. Ik denk dat als die andere Kroaat komt, dat Hato naar LB gaat verhuizen. Na vandaag moet ook nog Olij worden gehaald vrees ik.
Publiek was geweldig vanavond en heeft onze boys soms echt over het dode punt heen geholpen!! Lekker avondje in de Arena!!!! Was weer even geleden Coldplay was de laatste keer....hahaha.
Mooi man, op naar een mooi seizoen
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zondag 13 augustus 2023 - 00:21   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 12 augustus 2023 - 22:55 schreef Pietje het volgende:

[..]

Haha. Maar ik doelde op het alternatief binnen de huidige selectie. Maar dat begreep je vast wel. Die tweede spits moet er dringend komen, ook al omdat Brobbey nogal blessuregevoelig is. Dat kon tot voor kort worden ingevuld door Tadic, maar die is er helaas niet meer.
Inderdaad, maar die hebben ze allang op de korrel.
Ik verwacht dat de deal volgende week rond komt

Met Brobbey gaat je de oorlog niet winnen
nummer10
 nummer10 - zondag 13 augustus 2023 - 00:56   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 12 augustus 2023 - 22:13 schreef Ajax Warrior het volgende:
Man van de wedstrijd voor mij Medic!
Eens.. mooie is nog dat hij afgeschreven was, want ach het was maar een 24 jarig speler uit de 2de Bundesliga..
remco k
 remco k - zondag 13 augustus 2023 - 09:30   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 12 augustus 2023 - 22:27 schreef Scout2 het volgende:

[..]

Bergwijn moet nog iets verfijnder worden, Kudus moet zijn kop niet laten hangen. Brobbey gaat gewoon naar de bank als er een nieuwe spits is.
Wat heeft dit te maken met waar ik op reageer?
remco k
 remco k - zondag 13 augustus 2023 - 09:32   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 12 augustus 2023 - 22:41 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Ik denk dat Kudus niet meer speelt volgende week, zal in onderhandeling zijn dan want er is nogal interesse.
Maar is die interesse er niet staat Kudus misschien op 10 en Forbs op rechts
Zou kunnen maar denk het niet eerlijk gezegd. Hij verdedigd amper mee en dat kan gewoon niet op je middenveld. Dan ga je overlopen worden.
remco k
 remco k - zondag 13 augustus 2023 - 09:33   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 13 augustus 2023 - 00:56 schreef nummer10 het volgende:

[..]

Eens.. mooie is nog dat hij afgeschreven was, want ach het was maar een 24 jarig speler uit de 2de Bundesliga..
Huh. Door wie dan?
Scout2
 Scout2 - zondag 13 augustus 2023 - 09:46   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 13 augustus 2023 - 09:30 schreef remco k het volgende:

[..]

Wat heeft dit te maken met waar ik op reageer?
Waarom moet alles draaien om wat jij zegt? Je kan het ook als een aanvulling zien.
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - zondag 13 augustus 2023 - 09:58   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 12 augustus 2023 - 22:14 schreef Ajax Warrior het volgende:
We staan gewoon bovenaan! Nog 33 wedstrijden volhouden!
Haha, prachtig dit
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zondag 13 augustus 2023 - 10:48   quote  deeplink  
Ik denk niet dat Gorter nog verhuurd wordt, Rulli 3 maanden aan de kant
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zondag 13 augustus 2023 - 10:53   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 13 augustus 2023 - 09:32 schreef remco k het volgende:

[..]

Zou kunnen maar denk het niet eerlijk gezegd. Hij verdedigd amper mee en dat kan gewoon niet op je middenveld. Dan ga je overlopen worden.
Daar moet hij nog op aangesproken worden inderdaad, je moet zijn andere kwaliteiten ook zien, die zijn soms onnavolgbaar

Ik denk dat hij meer scoort als spits dan Brobbey, heeft toch veel meer in huis, meer controle over de bal en kan ook beheerst scoren
nummer10
 nummer10 - zondag 13 augustus 2023 - 11:21   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 13 augustus 2023 - 09:33 schreef remco k het volgende:

[..]

Huh. Door wie dan?
Niet hier, zoon beetje door alle Feyenoord en psv aanhangers.. en dan nog maar te zwijgen over Driessen en valentijn
nummer10
 nummer10 - zondag 13 augustus 2023 - 11:23   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 13 augustus 2023 - 10:48 schreef Jack Huntelaar het volgende:
Ik denk niet dat Gorter nog verhuurd wordt, Rulli 3 maanden aan de kant
Of ze halen alsnog een andere keeper.. in Duitsland roept men 3 maand, maar hierover heb ik nog niets officieels gelezen...
nummer10
 nummer10 - zondag 13 augustus 2023 - 11:23   quote  deeplink  
-

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 13 augustus 2023 door nummer10 --
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zondag 13 augustus 2023 - 12:41   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 13 augustus 2023 - 11:23 schreef nummer10 het volgende:

[..]

Of ze halen alsnog een andere keeper.. in Duitsland roept men 3 maand, maar hierover heb ik nog niets officieels gelezen...
Ze kunnen beter een goede spits halen, man man drama...
Pietje
 Pietje - zondag 13 augustus 2023 - 12:58   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 13 augustus 2023 - 11:23 schreef nummer10 het volgende:

[..]

Of ze halen alsnog een andere keeper.. in Duitsland roept men 3 maand, maar hierover heb ik nog niets officieels gelezen...
Waarom een keeper halen? Ajax heeft toch Diant Ramsj, Jay Gorter en Charlie Setford? Dat is volgens mij meer dan genoeg.
Ik zou de nadruk leggen op het halen van een spits, want wat Brobbey presteert kan niet op dit niveau. Een zielige vertoning, een karikatuur van een derderangs voetballer.
Als je als Ajax zijnde een eerste keeper gaat halen en Rulli komt na drie maanden weer terug, wie moet je dan opstellen? Dat wordt bij de één of de ander ontevredenheid.
Pietje
 Pietje - zondag 13 augustus 2023 - 13:01   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 13 augustus 2023 - 00:12 schreef p111 het volgende:
Brobbey is op dit moment de clouwn van het elftal. Hopelijk gaat hij nog eens scoren
Een mooie job voor Klaas Jan Huntelaar om Brobbey te leren hoe je moet afronden.
AkaS
 AkaS - zondag 13 augustus 2023 - 13:07   quote  deeplink  
Van der Boomen doet het tot op heden meer dan goed. Ik was negatief over zijn komst en het ziet ernaar uit dat ik er volledig naast zit. Gelukkig maar ook, al moet hij het nog wel laten zien tegen de goede tegenstanders natuurlijk.

Medic, is hij dan de verrassende factor die plots helemaal tot zijn recht komt. En dat voor een paar miljoen slechts... En dan de megaaankop buiten het team spelen. Hahahaha. Zou een mooi verhaal zijn.

Om jullie niet teleur te stellen zal ik toch ook nog even een negatieve nooit kraken...

Hoe kan het dat je als Ajax zijnde, dat staat voor attractief en aanvallend voetbal, dat je je spitsenbezetting niet op orde heb bij het begin van het seizoen.

Heb je deze niet in je eigen gelederen rondlopen, trek dan je fucking knip. Want Ajax hoort gewoon een topspits te hebben. Ik had altijd gedacht dat Brobbey dit zou worden omdat ik in hem altijd een Lukaka achtige speler met dezelfde potentie zag. Maar voorlopig levert hij niet en is hij met regelmaat geblesseerd.

En dus een brevet van onvermogen dat er nog geen spits is die het voor ons gaat doen en moet doen op het niveau dat Ajax nastreeft en dat is vooralsnog niet het niveau dat Brobbey laat zien, helaas!

Lekker begin wel, dat is tegen Heracles weleens anders geweest ;-)
Pietje
 Pietje - zondag 13 augustus 2023 - 13:19   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 13 augustus 2023 - 13:07 schreef AkaS het volgende:
Van der Boomen doet het tot op heden meer dan goed. Ik was negatief over zijn komst en het ziet ernaar uit dat ik er volledig naast zit. Gelukkig maar ook, al moet hij het nog wel laten zien tegen de goede tegenstanders natuurlijk.

Medic, is hij dan de verrassende factor die plots helemaal tot zijn recht komt. En dat voor een paar miljoen slechts... En dan de megaaankop buiten het team spelen. Hahahaha. Zou een mooi verhaal zijn.

Om jullie niet teleur te stellen zal ik toch ook nog even een negatieve nooit kraken...

Hoe kan het dat je als Ajax zijnde, dat staat voor attractief en aanvallend voetbal, dat je je spitsenbezetting niet op orde heb bij het begin van het seizoen.

Heb je deze niet in je eigen gelederen rondlopen, trek dan je fucking knip. Want Ajax hoort gewoon een topspits te hebben. Ik had altijd gedacht dat Brobbey dit zou worden omdat ik in hem altijd een Lukaka achtige speler met dezelfde potentie zag. Maar voorlopig levert hij niet en is hij met regelmaat geblesseerd.

En dus een brevet van onvermogen dat er nog geen spits is die het voor ons gaat doen en moet doen op het niveau dat Ajax nastreeft en dat is vooralsnog niet het niveau dat Brobbey laat zien, helaas!

Lekker begin wel, dat is tegen Heracles weleens anders geweest ;-)
Ik vind dat ook Benjamin Tahirovic het erg goed doet op het middenveld. En de paar minuten dat hij gisteren mee mocht doen, vond ik Borges ook opvallend gretig en vooral zeer dreigend. Bij vlagen vond ik Ajax veelbelovend en dominant. Ook ik had soms kritiek, maar ik heb er vertrouwen in dat Ajax een goed seizoen tegemoet gaat. En ik weet dat één zwaluw nog geen zomer maakt. 😄
Overigens vind ik dat naast de spitspositie, ook de linksback positie met Owen Wijndal en Anass Salah-Edine niet overtuigend. Maar dat kan worden opgelost met Jerrel Hato, die nu nog centraal achterin staat.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 13 augustus 2023 door Pietje --
nummer10
 nummer10 - zondag 13 augustus 2023 - 14:11   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 13 augustus 2023 - 13:19 schreef Pietje het volgende:

[..]

Ik vind dat ook Benjamin Tahirovic het erg goed doet op het middenveld. En de paar minuten dat hij gisteren mee mocht doen, vond ik Borges ook opvallend gretig en vooral zeer dreigend. Bij vlagen vond ik Ajax veelbelovend en dominant. Ook ik had soms kritiek, maar ik heb er vertrouwen in dat Ajax een goed seizoen tegemoet gaat. En ik weet dat één zwaluw nog geen zomer maakt. 😄
Overigens vind ik dat naast de spitspositie, ook de linksback positie met Owen Wijndal en Anass Salah-Edine niet overtuigend. Maar dat kan worden opgelost met Jerrel Hato, die nu nog centraal achterin staat.
En rensch... Vind beide back posities niet je van het... En terugkomend op het keepers verhaal, waarom nog een keeper halen.. 3 jonge keepers... Pasveer duurt wel ff en is al op leeftijd en rulli 3 maand, en dat is minimaal vermoed ik... Begrijp me niet verkeerd maar Gorter word te licht bevonden (anders wouden ze hem niet weer verhuren) terwijl ik hem wel eens wekelijks wil zien keepen.. en de nieuwe weten we niks van..

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 13 augustus 2023 door nummer10 --
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zondag 13 augustus 2023 - 15:40   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 13 augustus 2023 - 13:01 schreef Pietje het volgende:

[..]

Een mooie job voor Klaas Jan Huntelaar om Brobbey te leren hoe je moet afronden.
Als ze dit nu nog moeten gaan leren???
Gewoon een spits binnen halen die wel makkelijk scoort
remco k
 remco k - zondag 13 augustus 2023 - 15:49   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 13 augustus 2023 - 09:46 schreef Scout2 het volgende:

[..]

Waarom moet alles draaien om wat jij zegt? Je kan het ook als een aanvulling zien.
Omdat je op iets heel specifieks reageert.
remco k
 remco k - zondag 13 augustus 2023 - 15:51   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 13 augustus 2023 - 10:53 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Daar moet hij nog op aangesproken worden inderdaad, je moet zijn andere kwaliteiten ook zien, die zijn soms onnavolgbaar

Ik denk dat hij meer scoort als spits dan Brobbey, heeft toch veel meer in huis, meer controle over de bal en kan ook beheerst scoren
Zet hem er dan meer als 9. Een 10 kan niet tegen veel tegenstanders door het gebrek aan balans.
En aanspreken is niet het probleem, sommige hebben dat gewoon niet.

Maar ik wordt ook blij van z’n acties hoor, al was dat gisteren ook onder de maat.
remco k
 remco k - zondag 13 augustus 2023 - 15:51   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 13 augustus 2023 - 11:21 schreef nummer10 het volgende:

[..]

Niet hier, zoon beetje door alle Feyenoord en psv aanhangers.. en dan nog maar te zwijgen over Driessen en valentijn
O dat lees ik niet en boeit me niet.
remco k
 remco k - zondag 13 augustus 2023 - 15:53   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 13 augustus 2023 - 13:07 schreef AkaS het volgende:
Van der Boomen doet het tot op heden meer dan goed. Ik was negatief over zijn komst en het ziet ernaar uit dat ik er volledig naast zit. Gelukkig maar ook, al moet hij het nog wel laten zien tegen de goede tegenstanders natuurlijk.

Medic, is hij dan de verrassende factor die plots helemaal tot zijn recht komt. En dat voor een paar miljoen slechts... En dan de megaaankop buiten het team spelen. Hahahaha. Zou een mooi verhaal zijn.

Om jullie niet teleur te stellen zal ik toch ook nog even een negatieve nooit kraken...

Hoe kan het dat je als Ajax zijnde, dat staat voor attractief en aanvallend voetbal, dat je je spitsenbezetting niet op orde heb bij het begin van het seizoen.

Heb je deze niet in je eigen gelederen rondlopen, trek dan je fucking knip. Want Ajax hoort gewoon een topspits te hebben. Ik had altijd gedacht dat Brobbey dit zou worden omdat ik in hem altijd een Lukaka achtige speler met dezelfde potentie zag. Maar voorlopig levert hij niet en is hij met regelmaat geblesseerd.

En dus een brevet van onvermogen dat er nog geen spits is die het voor ons gaat doen en moet doen op het niveau dat Ajax nastreeft en dat is vooralsnog niet het niveau dat Brobbey laat zien, helaas!

Lekker begin wel, dat is tegen Heracles weleens anders geweest ;-)
Zowaar helemaal met je eens. Alleen niet dat het ook direct een brevet van onvermogen is. Dat is nogal overdreven.

Maar een 9 moet er bij komen en had er eigenlijk al moeten zijn.
remco k
 remco k - zondag 13 augustus 2023 - 16:00   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 13 augustus 2023 - 14:11 schreef nummer10 het volgende:

[..]

En rensch... Vind beide back posities niet je van het... En terugkomend op het keepers verhaal, waarom nog een keeper halen.. 3 jonge keepers... Pasveer duurt wel ff en is al op leeftijd en rulli 3 maand, en dat is minimaal vermoed ik... Begrijp me niet verkeerd maar Gorter word te licht bevonden (anders wouden ze hem niet weer verhuren) terwijl ik hem wel eens wekelijks wil zien keepen.. en de nieuwe weten we niks van..
Rensch speelde gister gewoon een prima wedstrijd.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zondag 13 augustus 2023 - 16:00   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 13 augustus 2023 - 13:07 schreef AkaS het volgende:
Van der Boomen doet het tot op heden meer dan goed. Ik was negatief over zijn komst en het ziet ernaar uit dat ik er volledig naast zit. Gelukkig maar ook, al moet hij het nog wel laten zien tegen de goede tegenstanders natuurlijk.

Medic, is hij dan de verrassende factor die plots helemaal tot zijn recht komt. En dat voor een paar miljoen slechts... En dan de megaaankop buiten het team spelen. Hahahaha. Zou een mooi verhaal zijn.

Om jullie niet teleur te stellen zal ik toch ook nog even een negatieve nooit kraken...

Hoe kan het dat je als Ajax zijnde, dat staat voor attractief en aanvallend voetbal, dat je je spitsenbezetting niet op orde heb bij het begin van het seizoen.

Heb je deze niet in je eigen gelederen rondlopen, trek dan je fucking knip. Want Ajax hoort gewoon een topspits te hebben. Ik had altijd gedacht dat Brobbey dit zou worden omdat ik in hem altijd een Lukaka achtige speler met dezelfde potentie zag. Maar voorlopig levert hij niet en is hij met regelmaat geblesseerd.

En dus een brevet van onvermogen dat er nog geen spits is die het voor ons gaat doen en moet doen op het niveau dat Ajax nastreeft en dat is vooralsnog niet het niveau dat Brobbey laat zien, helaas!

Lekker begin wel, dat is tegen Heracles weleens anders geweest ;-)
Ben ik ergens met je eens maar jij weet ook dat Ajax eerst moest verkopen voordat ze een blik spelers open konden trekken

Gezien de verrichtingen van vorig seizoen was in eerste instantie het blik gericht op het middenveld en achterhoede, waar ik het volledig mee eens was.

Stel dat Kudus nog verkocht wordt dan kunnen ze iets meer uitgeven waar ik ook helemaal achter sta.

Het blik zal nu gericht zijn op een nieuwe spits, laten we hopen dat die wat makkelijker scoort dan Brobbey dan gaan we beter van start dan vorig seizoen
remco k
 remco k - zondag 13 augustus 2023 - 16:01   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 13 augustus 2023 - 13:19 schreef Pietje het volgende:

[..]

Ik vind dat ook Benjamin Tahirovic het erg goed doet op het middenveld. En de paar minuten dat hij gisteren mee mocht doen, vond ik Borges ook opvallend gretig en vooral zeer dreigend. Bij vlagen vond ik Ajax veelbelovend en dominant. Ook ik had soms kritiek, maar ik heb er vertrouwen in dat Ajax een goed seizoen tegemoet gaat. En ik weet dat één zwaluw nog geen zomer maakt. 😄
Overigens vind ik dat naast de spitspositie, ook de linksback positie met Owen Wijndal en Anass Salah-Edine niet overtuigend. Maar dat kan worden opgelost met Jerrel Hato, die nu nog centraal achterin staat.
Salah Edine vond ik gisteren prima spelen, een paar keer ongelukkig, zoals bij de tegengoal waar hij niks aan kan doen.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3165
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Ajax - Heracles 12-08-2023 Za 20.00u









0.0101120