BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Ajax - Heracles 12-08-2023 Za 20.00u

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zondag 13 augustus 2023 - 16:02   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 13 augustus 2023 - 15:51 schreef remco k het volgende:

[..]

Zet hem er dan meer als 9. Een 10 kan niet tegen veel tegenstanders door het gebrek aan balans.
En aanspreken is niet het probleem, sommige hebben dat gewoon niet.

Maar ik wordt ook blij van z’n acties hoor, al was dat gisteren ook onder de maat.
Inderdaad dan beter in de spits
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zondag 13 augustus 2023 - 16:03   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 13 augustus 2023 - 16:01 schreef remco k het volgende:

[..]

Salah Edine vond ik gisteren prima spelen, een paar keer ongelukkig, zoals bij de tegengoal waar hij niks aan kan doen.
Die komt er inderdaad en volgens mij speelde Rensch ook meer dan prima
remco k
 remco k - zondag 13 augustus 2023 - 16:32   quote  deeplink  
Rensch zou wel worden veroordeeld op die tegengoal, maar als Kudus niet mee loopt is zo’n 1 tegen 1 niet te verdedigen als hij de combinatie aan gaat.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zondag 13 augustus 2023 - 16:36   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 13 augustus 2023 - 16:32 schreef remco k het volgende:
Rensch zou wel worden veroordeeld op die tegengoal, maar als Kudus niet mee loopt is zo’n 1 tegen 1 niet te verdedigen als hij de combinatie aan gaat.
De goal van Heracles was meer onhandig van Salah Eddine die de bal verkeerd op zijn schoen kreeg wat kan gebeuren, maar ben het met je eens dat Kudus meer had moeten doen.

Ik zou het graag nog eens willen zien
Pietje
 Pietje - zondag 13 augustus 2023 - 16:37   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 13 augustus 2023 - 16:01 schreef remco k het volgende:

[..]

Salah Edine vond ik gisteren prima spelen, een paar keer ongelukkig, zoals bij de tegengoal waar hij niks aan kan doen.
Ik beoordeelde Anass Salah-Eddine niet alleen op zijn wedstrijd van gisteren, maar ook op zijn wedstrijden in de voorbereiding. In zijn algemeenheid dus.
Pietje
 Pietje - zondag 13 augustus 2023 - 16:37   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 13 augustus 2023 - 16:32 schreef remco k het volgende:
Rensch zou wel worden veroordeeld op die tegengoal, maar als Kudus niet mee loopt is zo’n 1 tegen 1 niet te verdedigen als hij de combinatie aan gaat.
Volledig met je eens.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zondag 13 augustus 2023 - 16:38   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 13 augustus 2023 - 16:37 schreef Pietje het volgende:

[..]

Ik beoordeelde Anass Salah-Eddine niet alleen op zijn wedstrijd van gisteren, maar ook op zijn wedstrijden in de voorbereiding. In zijn algemeenheid dus.
Ik zie hem liever dan Wijndal, die is verdedigend nog minder op dit moment
Pietje
 Pietje - zondag 13 augustus 2023 - 18:02   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 13 augustus 2023 - 16:38 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Ik zie hem liever dan Wijndal, die is verdedigend nog minder op dit moment
Ik denk dat uiteindelijk Hato daar op links gaat spelen zodra Kaplan en Sutalo beschikbaar zijn.
remco k
 remco k - zondag 13 augustus 2023 - 21:01   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 13 augustus 2023 - 16:36 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

De goal van Heracles was meer onhandig van Salah Eddine die de bal verkeerd op zijn schoen kreeg wat kan gebeuren, maar ben het met je eens dat Kudus meer had moeten doen.

Ik zou het graag nog eens willen zien
De tegengoal gaat al veel eerder verkeerd. Wat Salah doet is niet eens fout maar heeft gewoon pech. Als Kudus mee loopt kan die actie niet eens gemaakt worden.
remco k
 remco k - zondag 13 augustus 2023 - 21:03   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 13 augustus 2023 - 16:37 schreef Pietje het volgende:

[..]

Ik beoordeelde Anass Salah-Eddine niet alleen op zijn wedstrijd van gisteren, maar ook op zijn wedstrijden in de voorbereiding. In zijn algemeenheid dus.
Ook toen vond ik hem terecht Wijndal uit de basis houden. En ook vorig jaar bij Twente gewoon vaak meer dan prima. Vond het daar al heel apart dat hij niet meer speelde.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zondag 13 augustus 2023 - 21:08   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 13 augustus 2023 - 21:01 schreef remco k het volgende:

[..]

De tegengoal gaat al veel eerder verkeerd. Wat Salah doet is niet eens fout maar heeft gewoon pech. Als Kudus mee loopt kan die actie niet eens gemaakt worden.
Volgens mij laten wij het zelfde weten, en anders heb jij gelijk, goed toch...hahaha
p111
 p111 - zondag 13 augustus 2023 - 22:36   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 13 augustus 2023 - 16:37 schreef Pietje het volgende:

[..]

Ik beoordeelde Anass Salah-Eddine niet alleen op zijn wedstrijd van gisteren, maar ook op zijn wedstrijden in de voorbereiding. In zijn algemeenheid dus.
Ik vind Sala-Edddine een drama voetballer tot op heden komt hij gewoon te kort.
p111
 p111 - zondag 13 augustus 2023 - 22:40   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 13 augustus 2023 - 21:01 schreef remco k het volgende:

[..]

De tegengoal gaat al veel eerder verkeerd. Wat Salah doet is niet eens fout maar heeft gewoon pech. Als Kudus mee loopt kan die actie niet eens gemaakt worden.
Hij wil die bal wegschieten met buitenkant links door het midden en dat doet hij omdat hij geen poot rechts kan.Hij moet gewoon met zijn rechterbeen rechtdoor schieten evt over de zijlijn.
remco k
 remco k - maandag 14 augustus 2023 - 07:29   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 13 augustus 2023 - 22:40 schreef p111 het volgende:

[..]

Hij wil die bal wegschieten met buitenkant links door het midden en dat doet hij omdat hij geen poot rechts kan.Hij moet gewoon met zijn rechterbeen rechtdoor schieten evt over de zijlijn.
Nogmaals, het gaat ver daarvoor al mis doordat spelers hun taken niet uitvoeren en je ziet heel veel backs ballen op die manier wegwerken.

Aan de bal ging er dreiging vanuit en defensief een paar knullige momenten maar verder ook gewoon prima.
p111
 p111 - maandag 14 augustus 2023 - 09:56   quote  deeplink  
Dat het daarvoor veel mis gaat klopt,maar hij moet op dat moment de situatie oplossen en dat deed hij niet goed,ik vind hem nog te zwak voor Ajax op dit moment.
Pietje
 Pietje - maandag 14 augustus 2023 - 12:59   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 14 augustus 2023 - 07:29 schreef remco k het volgende:

[..]

Nogmaals, het gaat ver daarvoor al mis doordat spelers hun taken niet uitvoeren en je ziet heel veel backs ballen op die manier wegwerken.

Aan de bal ging er dreiging vanuit en defensief een paar knullige momenten maar verder ook gewoon prima.
Je hebt wel gelijk hoor. Het begon met Kudus, die weer niet meeverdedigde.
Pietje
 Pietje - maandag 14 augustus 2023 - 13:41   quote  deeplink  
Rulli moet geopereerd worden aan zijn schouder en zal daarna maandenlang moeten revalideren. Vóór de winterstop komt hij niet meer in actie.
Wie hem gaat vervangen, Gorter of Ramaj is nog niet duidelijk.
Een forse aderlating dus.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - maandag 14 augustus 2023 - 16:58   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 14 augustus 2023 - 13:41 schreef Pietje het volgende:
Rulli moet geopereerd worden aan zijn schouder en zal daarna maandenlang moeten revalideren. Vóór de winterstop komt hij niet meer in actie.
Wie hem gaat vervangen, Gorter of Ramaj is nog niet duidelijk.
Een forse aderlating dus.
Gorter vermoed ik
Pietje
 Pietje - maandag 14 augustus 2023 - 17:27   quote  deeplink  
Steijn is er nog niet uit, heb ik begrepen. Het zou ook zomaar Ramaj kunnen worden.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3095
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Ajax - Heracles 12-08-2023 Za 20.00u









0.0077300