BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Het Ajax DNA: Een identiteitscrisis

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
remco k
 remco k - maandag 18 september 2023 - 22:20   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 18 september 2023 - 15:41 schreef nummer10 het volgende:

[..]

Tjah maar volgens mij is dit al wel ingevoerd toen jonk de jeugd deed ? Of er voor al 🤔 jonk was immers techniek trainer als ik me niet vergis
Nee hoor dat is echt al heel erg lang zo, werd alleen nadrukkelijker gebracht dan vroeger.
remco k
 remco k - maandag 18 september 2023 - 22:22   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 18 september 2023 - 16:29 schreef Scout2 het volgende:

[..]

Ik weet niet wie het ingevoerd heeft, ik persoonlijk vind het een dom iets.
Resultaat en progressie van het individu zitten toch aan elkaar vast.
Heel veel studies hebben aangetoond dat dit in de onderbouw en middenbouw niet zo is.

Kijk maar naar de befaamde opleiding in Frankrijk, dat is de meest vooruitstrevende en succesvolle opleiding in de wereld en daar staat louter het individu centraal. Idem aan de Nederlandse zeer succesvolle Coerver methode.
remco k
 remco k - maandag 18 september 2023 - 22:23   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 18 september 2023 - 14:50 schreef nummer10 het volgende:
Was het niet zo dat ze vanuit de jeugd niet perse voor resultaat gingen maar meer voor het individu ?
Dat is eigenlijk altijd wel zo geweest op een periode na voor 2010.

Echter was het resslutaat wel vaak dat ze alsnog alles winnen en als je heel veel niet meer wint ga je toch echt zien dat er een probleem is.
p111
 p111 - maandag 18 september 2023 - 22:59   quote  deeplink  
Het probleem zal dan zijn dat ze te weinig niveau hebben.
Scout2
 Scout2 - maandag 18 september 2023 - 23:40   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 18 september 2023 - 22:22 schreef remco k het volgende:

[..]

Heel veel studies hebben aangetoond dat dit in de onderbouw en middenbouw niet zo is.

Kijk maar naar de befaamde opleiding in Frankrijk, dat is de meest vooruitstrevende en succesvolle opleiding in de wereld en daar staat louter het individu centraal. Idem aan de Nederlandse zeer succesvolle Coerver methode.
Dat gaat er bij mij niet in, ikzelf denk dat je die jongens dan veel tekort doet.

Het individu kun je doordeweeks de nadruk op leggen, niet in de wedstrijden als het er op aan komt dat is ook een leerproces die dan overgeslagen wordt.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 18 september 2023 door Scout2 --
nummer10
 nummer10 - dinsdag 19 september 2023 - 00:33   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 18 september 2023 - 22:23 schreef remco k het volgende:

[..]

Dat is eigenlijk altijd wel zo geweest op een periode na voor 2010.

Echter was het resslutaat wel vaak dat ze alsnog alles winnen en als je heel veel niet meer wint ga je toch echt zien dat er een probleem is.
Ik denk oprecht dat het ook met de jeugd zelf te maken heeft... Voetballen buiten etc etc
remco k
 remco k - dinsdag 19 september 2023 - 06:56   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 18 september 2023 - 23:40 schreef Scout2 het volgende:

[..]

Dat gaat er bij mij niet in, ikzelf denk dat je die jongens dan veel tekort doet.

Het individu kun je doordeweeks de nadruk op leggen, niet in de wedstrijden als het er op aan komt dat is ook een leerproces die dan overgeslagen wordt.
Dat kan je vinden. Maar de Nederlandse jeugdopleiding staat hoog aangeslagen. De Spaanse en de Franse staan bekend als de beste van de wereld en daar staat ook het individu volledig boven het team belang bij alle jeugdelftallen. Sterker nog in zowel Spanje als Frankrijk gaan de echt grote talenten niet eens naar een club maar naar een landelijk instituut waar ze voetballen.
remco k
 remco k - dinsdag 19 september 2023 - 06:56   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 19 september 2023 - 00:33 schreef nummer10 het volgende:

[..]

Ik denk oprecht dat het ook met de jeugd zelf te maken heeft... Voetballen buiten etc etc
Ah. Dus alleen de Amsterdamse jeugd voetbalt niet meer buiten??
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - dinsdag 19 september 2023 - 09:06   quote  deeplink  
En Jong Ajax ook finaal gesloopt gisterenavond. Het is gewoon om je kapot te schamen!
nummer10
 nummer10 - dinsdag 19 september 2023 - 09:15   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 19 september 2023 - 06:56 schreef remco k het volgende:

[..]

Ah. Dus alleen de Amsterdamse jeugd voetbalt niet meer buiten??
Doelde meer op dat we minder goede jeugd krijgen dan vroeger in het algemeen, en qua Amsterdam, ik denk wel dat daar minder ruimte is dan in de kleinere steden om überhaupt lekker een balletje te trappen..
remco k
 remco k - dinsdag 19 september 2023 - 13:39   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 19 september 2023 - 09:15 schreef nummer10 het volgende:

[..]

Doelde meer op dat we minder goede jeugd krijgen dan vroeger in het algemeen, en qua Amsterdam, ik denk wel dat daar minder ruimte is dan in de kleinere steden om überhaupt lekker een balletje te trappen..
De jeugd floreert in Alkmaar Rotterdam en Eindhoven. Presteren geweldig op ieder Europees toernooi en Ajax wordt overal te kijk gezet.

Hou eens op met naar excuses zoeken en accepteer dat Ajax gewoon een hele matige club is momenteel geleid door een aantal zwakzinnigen.
nummer10
 nummer10 - dinsdag 19 september 2023 - 14:52   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 19 september 2023 - 13:39 schreef remco k het volgende:

[..]

De jeugd floreert in Alkmaar Rotterdam en Eindhoven. Presteren geweldig op ieder Europees toernooi en Ajax wordt overal te kijk gezet.

Hou eens op met naar excuses zoeken en accepteer dat Ajax gewoon een hele matige club is momenteel geleid door een aantal zwakzinnigen.
Dat ontken ik ook niet kerel, maar als het doel individu is ipv team prestatie moeten de uitslagen toch niet uitmaken zolang de parels maar blijven komen zoals een Hato, vos etc
..
nummer10
 nummer10 - dinsdag 19 september 2023 - 14:52   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 19 september 2023 - 13:39 schreef remco k het volgende:

[..]

De jeugd floreert in Alkmaar Rotterdam en Eindhoven. Presteren geweldig op ieder Europees toernooi en Ajax wordt overal te kijk gezet.

Hou eens op met naar excuses zoeken en accepteer dat Ajax gewoon een hele matige club is momenteel geleid door een aantal zwakzinnigen.
Dat ontken ik ook niet kerel, maar als het doel individu is ipv team prestatie moeten de uitslagen toch niet uitmaken zolang de parels maar blijven komen zoals een Hato, vos etc
..
Scout2
 Scout2 - dinsdag 19 september 2023 - 14:57   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 19 september 2023 - 14:52 schreef nummer10 het volgende:

[..]

Dat ontken ik ook niet kerel, maar als het doel individu is ipv team prestatie moeten de uitslagen toch niet uitmaken zolang de parels maar blijven komen zoals een Hato, vos etc
..
Je moet ze toch ook de mentaliteit, de wil om te winnen aanleren. Al van jongs af aan, anders krijg je toch zacht gekookt eitjes die alleen met zichzelf bezig zijn.
Scout2
 Scout2 - dinsdag 19 september 2023 - 14:58   quote  deeplink  
Geen wonder dat ze dan blijven lachen na verlies, ze zijn niet anders gewend.
nummer10
 nummer10 - dinsdag 19 september 2023 - 15:21   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 19 september 2023 - 14:57 schreef Scout2 het volgende:

[..]

Je moet ze toch ook de mentaliteit, de wil om te winnen aanleren. Al van jongs af aan, anders krijg je toch zacht gekookt eitjes die alleen met zichzelf bezig zijn.
Ik zelf ben ook meer van team prestaties hoor en zo bedoel ik het ook niet.. het is tenslotte een teamsport..
remco k
 remco k - dinsdag 19 september 2023 - 17:18   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 19 september 2023 - 14:52 schreef nummer10 het volgende:

[..]

Dat ontken ik ook niet kerel, maar als het doel individu is ipv team prestatie moeten de uitslagen toch niet uitmaken zolang de parels maar blijven komen zoals een Hato, vos etc
..
Je kan echter het een nooit los zien van het ander. Verdiep je eens in de Coerver methodiek. Dan snap je het wel.
remco k
 remco k - dinsdag 19 september 2023 - 17:18   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 19 september 2023 - 14:57 schreef Scout2 het volgende:

[..]

Je moet ze toch ook de mentaliteit, de wil om te winnen aanleren. Al van jongs af aan, anders krijg je toch zacht gekookt eitjes die alleen met zichzelf bezig zijn.
Verdiep je eens in de Coerver methodiek. Dan ga je het echt begrijpen.
remco k
 remco k - dinsdag 19 september 2023 - 17:19   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 19 september 2023 - 14:58 schreef Scout2 het volgende:
Geen wonder dat ze dan blijven lachen na verlies, ze zijn niet anders gewend.
Helemaal niet. De jeugd van Ajax wint al jaren vrijwel alles. Echter is dat van ondergeschikt belang.
Scout2
 Scout2 - dinsdag 19 september 2023 - 18:25   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 19 september 2023 - 17:18 schreef remco k het volgende:

[..]

Verdiep je eens in de Coerver methodiek. Dan ga je het echt begrijpen.
Coerver methode focused zich op het individu om dat te verbeteren wat nodig is voor teamspel.

Kijk op deze manier ben ik het volledig eens.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 19 september 2023 door Scout2 --
p111
 p111 - dinsdag 19 september 2023 - 23:05   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 19 september 2023 - 09:15 schreef nummer10 het volgende:

[..]

Doelde meer op dat we minder goede jeugd krijgen dan vroeger in het algemeen, en qua Amsterdam, ik denk wel dat daar minder ruimte is dan in de kleinere steden om überhaupt lekker een balletje te trappen..
De jeugd van Ajax komt overal vandaan,niet alleen uit Amsterdam
p111
 p111 - dinsdag 19 september 2023 - 23:07   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 19 september 2023 - 14:57 schreef Scout2 het volgende:

[..]

Je moet ze toch ook de mentaliteit, de wil om te winnen aanleren. Al van jongs af aan, anders krijg je toch zacht gekookt eitjes die alleen met zichzelf bezig zijn.
Juist,de wil om te winnen ontbreekt al jaren bij vele van die jongens,dat zie je nu terug in de wedstrijden
remco k
 remco k - donderdag 21 september 2023 - 16:17   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 19 september 2023 - 18:25 schreef Scout2 het volgende:

[..]

Coerver methode focused zich op het individu om dat te verbeteren wat nodig is voor teamspel.

Kijk op deze manier ben ik het volledig eens.
Daar draait uiteindelijk alles om toch. Dat is ook logisch.

In de onderbouw echter stelt Coerver ook dat tactiek volslagen idioot is en dat de zaterdag volledig ondergeschikt is aan de trainingsmomenten.
remco k
 remco k - donderdag 21 september 2023 - 16:19   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 19 september 2023 - 23:07 schreef p111 het volgende:

[..]

Juist,de wil om te winnen ontbreekt al jaren bij vele van die jongens,dat zie je nu terug in de wedstrijden
En dit komt juist door het in team verband opleiden. Het individu moet opgeleid worden waarbij intensiteit mentaliteit en techniek alles is waar het voetballend om gaat.
Ronald 1960
 Ronald 1960 - zondag 24 september 2023 - 15:35   quote  deeplink  
Het bestuur en RvCheeft dit alles laten gebeuren. Niets meer en niets minder
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 24 september 2023 - 18:52   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 24 september 2023 - 15:35 schreef Ronald 1960 het volgende:
Het bestuur en RvCheeft dit alles laten gebeuren. Niets meer en niets minder
Klopt ouwe en dan verbaast zijn dat het vandaag ontploft. Iedereen had dit zien aankomen.
remco k
 remco k - zondag 24 september 2023 - 19:40   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 24 september 2023 - 18:52 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Klopt ouwe en dan verbaast zijn dat het vandaag ontploft. Iedereen had dit zien aankomen.
Aan zien kunnen komen. De meeste mensen hebben het niet aan zien komen want waren over heel veel dingen gewoon eeer positief.
Hummel10
 Hummel10 - zondag 24 september 2023 - 20:15   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 24 september 2023 - 19:40 schreef remco k het volgende:

[..]

Aan zien kunnen komen. De meeste mensen hebben het niet aan zien komen want waren over heel veel dingen gewoon eeer positief.
Denk dat er weinig mensen gerust op waren hoor. OM was het verdedigend ook zeer matig en Twente was vernederend.

Eigelijk mag je van een nieuwe trainer en zoveel nieuwe spelers ook niet gelijk veel verwachten.

Steijn en Mislintat kunnen ook niet echt door 1 deur.
De meeste aankopen staan er ook niet gelijk is ook niet vreemd.

Je hoopt tegen beter weten in op een beter Ajax maar helaas.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zondag 24 september 2023 - 20:24   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 24 september 2023 - 19:40 schreef remco k het volgende:

[..]

Aan zien kunnen komen. De meeste mensen hebben het niet aan zien komen want waren over heel veel dingen gewoon eeer positief.
De meesten juist wel, bekijk anders de topics maar, we roep hier toch al een hele poos om het ontslag van de RVC en Mislintat.

Ik denk niet dat Steyn dit vlot gaat trekken, weet wel dat we kwaliteit te kort komen terwijl er voor 110 miljoen is ingekocht.

Ben benieuwd wat er de komende dagen gaat gebeuren
Pietje
 Pietje - zondag 24 september 2023 - 20:35   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 24 september 2023 - 20:24 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

De meesten juist wel, bekijk anders de topics maar, we roep hier toch al een hele poos om het ontslag van de RVC en Mislintat.

Ik denk niet dat Steyn dit vlot gaat trekken, weet wel dat we kwaliteit te kort komen terwijl er voor 110 miljoen is ingekocht.

Ben benieuwd wat er de komende dagen gaat gebeuren
Ik blijf Mislintat de kwaaie genius vinden, die Steijn met tweede- of dderderangs kneuzen heeft opgezadeld. Daarnaast is het duidelijk dat ze elkaar niet verstaan. De meesten, zo heb ik begrepen, spreken ook geen behoorlijk Engels. Hoe moet Steijn dan zijn tactisch plan en instructies kenbaar maken. Ik heb serieus te doen met Maurice Steijn.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 24 september 2023 door Pietje --
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zondag 24 september 2023 - 20:48   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 24 september 2023 - 20:35 schreef Pietje het volgende:

[..]

Ik blijf Mislintat de kwaaie genius vinden, die Steijn met tweede- of dderderangs kneuzen heeft opgezadeld. Daarnaast is het duidelijk dat ze elkaar niet verstaan. De meesten, zo heb ik begrepen, spreken ook geen behoorlijk Engels. Hoe moet Steijn dan zijn tactisch plan en instructies kenbaar maken. Ik heb serieus te doen met Maurice Steijn.
Hier ben ik het wel mee eens, maar na Marseille snapte ik niet dat Sosa en Gaaei in de basis stonden.
Rensch en Avila had ik eerder in de basis gezet

En het maar blijven opstellen van Brobbey begrijp ik ook niet.
,het maakt niet uit wie je in de spits zet die doet het vast beter.

Brobbey heeft totaal geen balcontrole, het terug kaatsen ging al verkeerd over 3 meter.

Daardoor heb ik mijn twijfels over Steyn

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 24 september 2023 door Jack Huntelaar --
Pietje
 Pietje - zondag 24 september 2023 - 21:37   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 24 september 2023 - 20:48 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Hier ben ik het wel mee eens, maar na Marseille snapte ik niet dat Sosa en Gaaei in de basis stonden.
Rensch en Avila had ik eerder in de basis gezet

En het maar blijven opstellen van Brobbey begrijp ik ook niet.
,het maakt niet uit wie je in de spits zet die doet het vast beter.

Brobbey heeft totaal geen balcontrole, het terug kaatsen ging al verkeerd over 3 meter.

Daardoor heb ik mijn twijfels over Steyn
Dat begrijp ik. Ik zeg natuurlijk nergens dat Steijn geen fouten heeft gemaakt, maar hij heeft nog niet eerder een topclub (is Ajax dat nog wel op de 14e plaats?)
Brobbey als spits is absoluut Ajax-onwaardig, de twee backs die hij opstelde ook. Ik ga er vanuit dat hij woensdag (Volendam) andere backs zal opstellen.
Ik denk dat ook Steijn nog niet is uitgeleerd. Maar ja, is daar wel tijd voor?
Hoe dan ook, Ik benijd hem niet, ook al door zijn dwaze en arrogante baas Mislintat.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zondag 24 september 2023 - 21:48   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 24 september 2023 - 21:37 schreef Pietje het volgende:

[..]

Dat begrijp ik. Ik zeg natuurlijk nergens dat Steijn geen fouten heeft gemaakt, maar hij heeft nog niet eerder een topclub (is Ajax dat nog wel op de 14e plaats?)
Brobbey als spits is absoluut Ajax-onwaardig, de twee backs die hij opstelde ook. Ik ga er vanuit dat hij woensdag (Volendam) andere backs zal opstellen.
Ik denk dat ook Steijn nog niet is uitgeleerd. Maar ja, is daar wel tijd voor?
Hoe dan ook, Ik benijd hem niet, ook al door zijn dwaze en arrogante baas Mislintat.
Ik benijd hem ook niet maar iedereen zag voor de wedstrijd waar de problemen liggen bij Ajax.
Die Avila afkomstig van Antwerp schat ik hoger in dan Salah Eddine en Sosa.

En zouden Akpom en Mikautadze minder zijn Brobbey?

We kunnen nu heel wat excuses aandragen maar kijkt hij de beelden wel eens terug ?
Pietje
 Pietje - zondag 24 september 2023 - 21:53   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 24 september 2023 - 21:48 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Ik benijd hem ook niet maar iedereen zag voor de wedstrijd waar de problemen liggen bij Ajax.
Die Avila afkomstig van Antwerp schat ik hoger in dan Salah Eddine en Sosa.

En zouden Akpom en Mikautadze minder zijn Brobbey?

We kunnen nu heel wat excuses aandragen maar kijkt hij de beelden wel eens terug ?
We gaan het zien woensdag. Volendam is voor Ajax vaak lastig, dus ben ik er niet helemaal gerust op. Ik ben dan ook benieuwd naar de opstelling woensdag.
Scout2
 Scout2 - zondag 24 september 2023 - 22:22   quote  deeplink  
Die arrogante kwal is weg, las ik.
Pietje
 Pietje - zondag 24 september 2023 - 22:29   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 24 september 2023 - 22:22 schreef Scout2 het volgende:
Die arrogante kwal is weg, las ik.
Klopt. Studio Voetbal maakte dat bekend.
Scout2
 Scout2 - zondag 24 september 2023 - 22:30   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 24 september 2023 - 22:29 schreef Pietje het volgende:

[..]

Klopt. Studio Voetbal maakte dat bekend.
Nu hopen dat ze er niet weer een droeftoeter neerzetten.
nummer10
 nummer10 - zondag 24 september 2023 - 22:31   quote  deeplink  
nu de RVC en Steijn nog... want oprecht het voetbal slaat natuurlijk helemaal nergens op wat hij laat zien..
Scout2
 Scout2 - zondag 24 september 2023 - 22:34   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 24 september 2023 - 22:31 schreef nummer10 het volgende:
nu de RVC en Steijn nog... want oprecht het voetbal slaat natuurlijk helemaal nergens op wat hij laat zien..
Wat mij betreft vol inzetten op de jeugd met een paar aankopen ertussen zoals een Forbs of van der boomen.

Wil Avila nog wel eens zien, graag een nieuwe spits en een 10 zo ook een rechtsbuiten.
Bergwijn en berghuis de volgende transfer periode de deur uit daar ga je de oorlog ook niet mee winnen.
Pietje
 Pietje - zondag 24 september 2023 - 22:54   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 24 september 2023 - 22:31 schreef nummer10 het volgende:
nu de RVC en Steijn nog... want oprecht het voetbal slaat natuurlijk helemaal nergens op wat hij laat zien..
Steijn blijft echt wel zitten, de RvC mag verdwijnen.
nummer10
 nummer10 - maandag 25 september 2023 - 08:51   quote  deeplink  
Moet die het wel rap beter gaan doen en geen dingen uitvechten via de selectie..
Pietje
 Pietje - maandag 25 september 2023 - 10:04   quote  deeplink  
Louis van Gaal sluit om persoonlijke redenen een terugkeer naar Ajax uit.
nummer10
 nummer10 - maandag 25 september 2023 - 13:33   quote  deeplink  
Misschien zeg ik nu iets geks..

Alex kroes AD

Kluivert als TD

Grim Bogarde Maduro staf (mocht Steijn er alsnog niks van bakken)
remco k
 remco k - maandag 25 september 2023 - 20:30   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 24 september 2023 - 20:15 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Denk dat er weinig mensen gerust op waren hoor. OM was het verdedigend ook zeer matig en Twente was vernederend.

Eigelijk mag je van een nieuwe trainer en zoveel nieuwe spelers ook niet gelijk veel verwachten.

Steijn en Mislintat kunnen ook niet echt door 1 deur.
De meeste aankopen staan er ook niet gelijk is ook niet vreemd.

Je hoopt tegen beter weten in op een beter Ajax maar helaas.
Ik heb het over dit seizoen. 1 potje doet er niet zoveel toe. Zelfs niet als het Feyenoord is.
remco k
 remco k - maandag 25 september 2023 - 20:31   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 24 september 2023 - 20:24 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

De meesten juist wel, bekijk anders de topics maar, we roep hier toch al een hele poos om het ontslag van de RVC en Mislintat.

Ik denk niet dat Steyn dit vlot gaat trekken, weet wel dat we kwaliteit te kort komen terwijl er voor 110 miljoen is ingekocht.

Ben benieuwd wat er de komende dagen gaat gebeuren
Ik heb het over vooraf. Na de transferperiode is het makkelijk praten.
remco k
 remco k - maandag 25 september 2023 - 20:32   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 25 september 2023 - 13:33 schreef nummer10 het volgende:
Misschien zeg ik nu iets geks..

Alex kroes AD

Kluivert als TD

Grim Bogarde Maduro staf (mocht Steijn er alsnog niks van bakken)
Serieus. Kluivert is overal ontslagen na zijn actieve carrière. Die kan letterlijk echt helemaal niks.
remco k
 remco k - maandag 25 september 2023 - 20:35   quote  deeplink  
Lodewijk Asscher wordt genoemd voor de RVc. Het moet niet gekker worden.
Pietje
 Pietje - maandag 25 september 2023 - 21:19   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 25 september 2023 - 20:35 schreef remco k het volgende:
Lodewijk Asscher wordt genoemd voor de RVc. Het moet niet gekker worden.
Haha een (oud)-politicus. Dat zal wel niet serieus zijn.
remco k
 remco k - maandag 25 september 2023 - 22:20   quote  deeplink  
Halsema heeft in een bericht laten weten te vinden dat Ajax bepaalde vakken voor onbepaalde tijd moet leeg houden. Ze praat er ook over dit af te willen dwingen maar dat dit eerst aan Ajax is.

Heb je met 1 actie er dadelijk voor gezorgd dat de gehele sfeer vakken dadelijk leeg zijn en voor langere tijd niet meer welkom zijn.

Ik begrijp de frustratie, maar dit alleen maar koren op de molen van Halsema en dit gaat Ajax heel duur komen te staan.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - maandag 25 september 2023 - 22:33   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 25 september 2023 - 20:32 schreef remco k het volgende:

[..]

Serieus. Kluivert is overal ontslagen na zijn actieve carrière. Die kan letterlijk echt helemaal niks.
Niet dat ik Kluivert ziet zitten maar wie ziet jij dan zitten als TD ?

Buiten Jordy Cruyff en Overmars want die zijn zeer waarschijnlijk niet realistisch

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3165
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Het Ajax DNA: Een identiteitscrisis









0.0077822