BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: FC Twente-Ajax, zondag 17-09-2023

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
Scout2
 Scout2 - zondag 17 september 2023 - 16:40   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 17 september 2023 - 16:38 schreef Jack Huntelaar het volgende:
Na volgende week kan Steyn met de late flut aankopen van Mislintat zijn koffers pakken.

Ongelooflijk hoe krijg je Ajax naar de kloten kutduitser
Wat ik er zo van kan zien is Steijn ook geen wereldwonder.
pth
 pth - zondag 17 september 2023 - 16:40   quote  deeplink  
Ze zitten vlak bij de grens, dus maar eens beginnen met die Duitse clown terug zijn Heimat in te trappen.
nummer10
 nummer10 - zondag 17 september 2023 - 16:41   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 17 september 2023 - 16:30 schreef pth het volgende:

[..]

Zijn gewoon totale miskopen. Maakt geen reet uit waar je ze neer zet. Lijkt wel of die Pipo’s voor het eerst een bal zien.
Vooral als je ze op de posities zet waar ze niet horen..

Als je zo word weggetikt zonder enig idee in het spel met dit materiaal vraag je je toch af wat ze hebben geoefend de laatste weken..

Of wou je zeggen dat Twente beter materiaal heeft ? En fortuna of welke willekeurige ploeg ook.. heb echt enkel alleen Ajax zo slordig zien voetballen dit seizoen tot nu toe..
pth
 pth - zondag 17 september 2023 - 16:42   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 17 september 2023 - 16:40 schreef Scout2 het volgende:

[..]

Wat ik er zo van kan zien is Steijn ook geen wereldwonder.
Precies Steijnezwansje heeft ook nog helemaal niets gebracht waarvan je denkt dat gaat ooit nog wel beter worden.
nummer10
 nummer10 - zondag 17 september 2023 - 16:42   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 17 september 2023 - 16:38 schreef Jack Huntelaar het volgende:
Na volgende week kan Steyn met de late flut aankopen van Mislintat zijn koffers pakken.

Ongelooflijk hoe krijg je Ajax naar de kloten kutduitser
Utrecht had ook kut spelers dit seizoen.. toch vreemd dat een Ron Jans dat binnen 1 week aan het draaien heeft..
pth
 pth - zondag 17 september 2023 - 16:44   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 17 september 2023 - 16:41 schreef nummer10 het volgende:

[..]

Vooral als je ze op de posities zet waar ze niet horen..

Als je zo word weggetikt zonder enig idee in het spel met dit materiaal vraag je je toch af wat ze hebben geoefend de laatste weken..

Of wou je zeggen dat Twente beter materiaal heeft ? En fortuna of welke willekeurige ploeg ook.. heb echt enkel alleen Ajax zo slordig zien voetballen dit seizoen tot nu toe..
Geen beter materiaal (al zou je daar ook nog wel een boompje over op kunnen zetten. Zit behoorlijk wat troep tussen namelijk), maar stuk voor stuk betere teams!
Pietje
 Pietje - zondag 17 september 2023 - 16:44   quote  deeplink  
Ik vermoed dat vanavond de eerste Ajaxsupporters de bus uit Enschede zullen opwachten om verhaal te halen en een gesprek met de leiding aan te gaan om hun ongenoegen te uiten.
Wat een rampzalige vertoning was dat vanmiddag. Niets, echt niets leek enigszins op Ajax. Het kan niet slechter.
Kom op Jan van Halst, geef onze TD (ik krijg zijn naam niet meer uit mijn strot) een schop onder zijn kont: WEG ERMEE!
Loetje
 Loetje - zondag 17 september 2023 - 16:45   quote  deeplink  
Ik hoop eigenlijk vanavond de F-side met een hoop gezeik bij de JCA. Wordt tijd dat die zichzelf gaan mengen
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zondag 17 september 2023 - 16:45   quote  deeplink  
Ik bedank hierbij ook Susan Lenderink πŸ‘‹πŸ‘‹πŸ‘‹ omdat er eerst verkocht moest worden voordat er ingekocht kon worden terwijl het al langer duidelijk was dat Alvarez en Kudus verkocht zouden worden.

Daar begint heel deze shit
Pietje
 Pietje - zondag 17 september 2023 - 16:46   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 17 september 2023 - 16:45 schreef Loetje het volgende:
Ik hoop eigenlijk vanavond de F-side met een hoop gezeik bij de JCA. Wordt tijd dat die zichzelf gaan mengen
Dan zijn we het dus eens: zie mijn post net boven die van jou!
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zondag 17 september 2023 - 16:46   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 17 september 2023 - 16:45 schreef Loetje het volgende:
Ik hoop eigenlijk vanavond de F-side met een hoop gezeik bij de JCA. Wordt tijd dat die zichzelf gaan mengen
Hoop ik ook want er moet wat gebeuren nu
pth
 pth - zondag 17 september 2023 - 16:47   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 17 september 2023 - 16:44 schreef Pietje het volgende:
Ik vermoed dat vanavond de eerste Ajaxsupporters de bus uit Enschede zullen opwachten om verhaal te halen en een gesprek met de leiding aan te gaan om hun ongenoegen te uiten.
Wat een rampzalige vertoning was dat vanmiddag. Niets, echt niets leek enigszins op Ajax. Het kan niet slechter.
Kom op Jan van Halst, geef onze TD (ik krijg zijn naam niet meer uit mijn strot) een schop onder zijn kont: WEG ERMEE!
En Jantje pleur daarna zelf ook meteen op …
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zondag 17 september 2023 - 16:47   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 17 september 2023 - 16:45 schreef Jack Huntelaar het volgende:
Ik bedank hierbij ook Susan Lenderink πŸ‘‹πŸ‘‹πŸ‘‹ omdat er eerst verkocht moest worden voordat er ingekocht kon worden terwijl het al langer duidelijk was dat Alvarez en Kudus verkocht zouden worden.

Daar begint heel deze shit
Nogmaals bedankt kutwijf πŸ‘‹πŸ‘‹πŸ‘‹πŸ‘‹
Pietje
 Pietje - zondag 17 september 2023 - 16:48   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 17 september 2023 - 16:45 schreef Jack Huntelaar het volgende:
Ik bedank hierbij ook Susan Lenderink πŸ‘‹πŸ‘‹πŸ‘‹ omdat er eerst verkocht moest worden voordat er ingekocht kon worden terwijl het al langer duidelijk was dat Alvarez en Kudus verkocht zouden worden.

Daar begint heel deze shit
En zo maak je onze (eens zo) mooie club kapot.
Pietje
 Pietje - zondag 17 september 2023 - 16:49   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 17 september 2023 - 16:47 schreef pth het volgende:

[..]

En Jantje pleur daarna zelf ook meteen op …
Maar eerst de pleures Duitser met zijn netwerk van "geweldige" spelers
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zondag 17 september 2023 - 16:50   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 17 september 2023 - 16:49 schreef Pietje het volgende:

[..]

Maar eerst de pleures Duitser met zijn netwerk van "geweldige" spelers
Inderdaad moet die zijn ontslag krijgen, welke trainer kan van deze zooi iets maken
Hummel10
 Hummel10 - zondag 17 september 2023 - 16:52   quote  deeplink  
Rensch ook nooit meer opstellen
pth
 pth - zondag 17 september 2023 - 16:54   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 17 september 2023 - 16:45 schreef Jack Huntelaar het volgende:
Ik bedank hierbij ook Susan Lenderink πŸ‘‹πŸ‘‹πŸ‘‹ omdat er eerst verkocht moest worden voordat er ingekocht kon worden terwijl het al langer duidelijk was dat Alvarez en Kudus verkocht zouden worden.

Daar begint heel deze shit
Dat krijg je met het aanstellen van allerlei geteisem dat helemaal niets met voetbal heeft: een Duitser met stront ogen, een of andere hockey lul die denkt dat ie het buskruit heeft uitgevonden, een PC Hoofdstraat trut die bepaald hoe er met budgetten wordt omgegaan, een trainertje dat nog nooit iets van enig niveau heeft getrained en dan nog een interim voorzitter die je de sleutels van de Dixi nog niet zou toevertrouwen.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 17 september 2023 door pth --
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zondag 17 september 2023 - 16:54   quote  deeplink  
Alvarez werd gemist.
De trainer had Vos moeten opstellen voor Mannsverk, die was nergens te bekennen.
Spitsen opstellen aan de zijkant werkt ook niet dus er staat nog heel veel te gebeuren
Pietje
 Pietje - zondag 17 september 2023 - 16:54   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 17 september 2023 - 16:50 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Inderdaad moet die zijn ontslag krijgen, welke trainer kan van deze zooi iets maken
En die trainer, Steijn dus, was als ik het goed begrepen heb, nergens bij betrokken. Ineens stonden er een aantal volledig onbekende spelers voor zijn neus. Ga er maar aan staan.
Loetje
 Loetje - zondag 17 september 2023 - 16:54   quote  deeplink  
Volgende week een nieuw record. Ajax na 5 speelrondes al klaar voor de titel. Al zijn we dat nu al min of meer.

En de week erna de topper tegen Volendam.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zondag 17 september 2023 - 16:55   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 17 september 2023 - 16:54 schreef pth het volgende:

[..]

Dat krijg je met het aanstellen van allerlei geteisem dat helemaal niets met voetbal heeft: een Duitser met stront ogen, een of andere hockey lul die denkt dat ie het buskruit heeft uitgevonden, een PC Hoofdstraat trut die bepaald hoe er met budgetten wordt omgegaan, een trainertje dat nog nooit iets van enig niveau heeft getrained en dan nog een interim voorzitter die je de sleutels van Dixi nog niet zou toevertrouwen.
Je slaat de spijker op z'n kop, heel de club binnen no time naar de kloten
pth
 pth - zondag 17 september 2023 - 16:55   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 17 september 2023 - 16:49 schreef Pietje het volgende:

[..]

Maar eerst de pleures Duitser met zijn netwerk van "geweldige" spelers
Die tyfus mof moeten ze zo diep begraven dat ie nooit meer teruggevonden wordt. Zo’n TD zou je je ergste vijand nog niet toewensen.
Pietje
 Pietje - zondag 17 september 2023 - 16:56   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 17 september 2023 - 16:54 schreef Loetje het volgende:
Volgende week een nieuw record. Ajax na 5 speelrondes al klaar voor de titel. Al zijn we dat nu al min of meer.

En de week erna de topper tegen Volendam.
Dat wordt degradatievoetbal. Maar dat niveau was er vandaag ook al.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zondag 17 september 2023 - 16:56   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 17 september 2023 - 16:54 schreef Pietje het volgende:

[..]

En die trainer, Steijn dus, was als ik het goed begrepen heb, nergens bij betrokken. Ineens stonden er een aantal volledig onbekende spelers voor zijn neus. Ga er maar aan staan.
Dat is wel zo maar je moet geen spitsen aan de zijkant zetten, ook had hij Vos moeten opstellen.
Mannsverk komt er misschien wel maar die is koud binnen
p111
 p111 - zondag 17 september 2023 - 16:58   quote  deeplink  
Ze worden er uit gelopen ze zijn week ze vallen gewoon om en we hebben een keeper die geen bal klemvast heeft in de ballen weer het veld inslaat.Lichtpuntje Sosa/Berghuis eerste helft en ook zijn eerste wedstrijd,Bergwijn niet gezien Rensch weer dramatisch en die Noor die zo geweldig moet zijn drama en Frob drama en Acpo ondanks dat had je nog gelijk kunnen spelen Brobey kreeg nog 2 mooie kansen.al had het niet verdiend geweest.
Pietje
 Pietje - zondag 17 september 2023 - 16:59   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 17 september 2023 - 16:55 schreef pth het volgende:

[..]

Die tyfus mof moeten ze zo diep begraven dat ie nooit meer teruggevonden wordt. Zo’n TD zou je je ergste vijand nog niet toewensen.
Hij had moeten worden teruggefloten door de algemeen directeur, maar ja die hadden wij op dat moment niet meer omdat Edwin van der Sar er de brui aan gaf. Dus heeft de TD gebruik / misbreuk gemaakt van die leemte.
Pietje
 Pietje - zondag 17 september 2023 - 17:00   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 17 september 2023 - 16:56 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Dat is wel zo maar je moet geen spitsen aan de zijkant zetten, ook had hij Vos moeten opstellen.
Mannsverk komt er misschien wel maar die is koud binnen
Tja, als het niet loopt dan ga je dingen uitproberen, dus dat begrijp ik wel. Maar in principe heb je natuurlijk wel een punt.
Loetje
 Loetje - zondag 17 september 2023 - 17:01   quote  deeplink  
Gorter 4
Rensch 5
Sutalo 4
Hato 6.5
Sosa 6.5
Tahirovic 5
Manssverk 4.5
Berghuis 5
Bergwijn 5
Brobbey 5.5
Akpom 4.5

Taylor 5
Gaaei 5.5

En dat zegt alles.
pth
 pth - zondag 17 september 2023 - 17:02   quote  deeplink  
Staat er nu op ESPN één die trainer van Twente aan te lullen dat ze niveautje Manchester City zijn. Terwijl ze net hebben gewonnen van het allerslechtste Ajax ooit …
Pietje
 Pietje - zondag 17 september 2023 - 17:03   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 17 september 2023 - 17:01 schreef Loetje het volgende:
Gorter 4
Rensch 5
Sutalo 4
Hato 6.5
Sosa 6.5
Tahirovic 5
Manssverk 4.5
Berghuis 5
Bergwijn 5
Brobbey 5.5
Akpom 4.5

Taylor 5
Gaaei 5.5

En dat zegt alles.
Ik vind je nog mild hoor. Ik zou de meeste spelers een nog lager cijfer geven.
pth
 pth - zondag 17 september 2023 - 17:04   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 17 september 2023 - 17:03 schreef Pietje het volgende:

[..]

Ik vind je nog mild hoor. Ik zou de meeste spelers een nog lager cijfer geven.
Het gemiddelde komt niet ver boven een 2 uit.
Pietje
 Pietje - zondag 17 september 2023 - 17:06   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 17 september 2023 - 17:04 schreef pth het volgende:

[..]

Het gemiddelde komt niet ver boven een 2 uit.
Op de HBS vroeger en als er gespiekt werd bij proefwerken, dan kreeg je een één voor de moeite als je gesnapt werd...
Pietje
 Pietje - zondag 17 september 2023 - 17:08   quote  deeplink  
Bij AZ scoorde zojuist ook al een Ajacied (Danny de Wit) die weg moest.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zondag 17 september 2023 - 17:09   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 17 september 2023 - 17:02 schreef pth het volgende:
Staat er nu op ESPN één die trainer van Twente aan te lullen dat ze niveautje Manchester City zijn. Terwijl ze net hebben gewonnen van het allerslechtste Ajax ooit …
Hahahaha van het vreemdelingen ploegje gewonnen en ze worden direct kampioen van Engeland hahahaha
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zondag 17 september 2023 - 17:10   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 17 september 2023 - 17:01 schreef Loetje het volgende:
Gorter 4
Rensch 5
Sutalo 4
Hato 6.5
Sosa 6.5
Tahirovic 5
Manssverk 4.5
Berghuis 5
Bergwijn 5
Brobbey 5.5
Akpom 4.5

Taylor 5
Gaaei 5.5

En dat zegt alles.
Kan ik me wel in vinden
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zondag 17 september 2023 - 17:13   quote  deeplink  
We kunnen beter al de spelers die we verhuurd hebben terug halen en in de basis zetten, jammer dat dit niet kan.

hierbij zijn echt ook grote fouten gemaakt
nummer10
 nummer10 - zondag 17 september 2023 - 17:13   quote  deeplink  
Vind wel dat alle aankopen echt te snel afgedaan worden als niksnutten, en dat enkel omdat Steijn dit in de media tieft.. Steijn had zelfs zonder een enkele aankoop beter spel moeten laten zien en spelers uit de eigen jeugd niet te snel aan de kant moeten schuiven..

De aankopen krijgen van mij gewoon de tijd

Tahirovic en vd boomen (2 aankopen van Sven) de beste in de voorbereiding, niks van over idem voor Bergwijn overigens..

Satulo kennen we
Sosa ook prima vandaag

Onze Georgische spits en akpom nog nooit getest in de spits door Sven omdat Brobbey 90 moet blijven maken

Forbs jeugdig maar moet nu op rechts omdat onze Portugese vriend niet goed genoeg was volgens Steijn..

Maar alles ligt aan de Duitser πŸ˜…
Loetje
 Loetje - zondag 17 september 2023 - 17:27   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 17 september 2023 - 17:04 schreef pth het volgende:

[..]

Het gemiddelde komt niet ver boven een 2 uit.
Dat is wanneer je het rationele laat overheersen.

Er waren er 2 voldoende vandaag, de rest trekt elkaar gewoon mee de ondergrens in.

En het bizarre is weer, Hato is godverdomme de enige die stabiel is he
Pietje
 Pietje - zondag 17 september 2023 - 17:35   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 17 september 2023 - 17:13 schreef nummer10 het volgende:
Vind wel dat alle aankopen echt te snel afgedaan worden als niksnutten, en dat enkel omdat Steijn dit in de media tieft.. Steijn had zelfs zonder een enkele aankoop beter spel moeten laten zien en spelers uit de eigen jeugd niet te snel aan de kant moeten schuiven..

De aankopen krijgen van mij gewoon de tijd

Tahirovic en vd boomen (2 aankopen van Sven) de beste in de voorbereiding, niks van over idem voor Bergwijn overigens..

Satulo kennen we
Sosa ook prima vandaag

Onze Georgische spits en akpom nog nooit getest in de spits door Sven omdat Brobbey 90 moet blijven maken

Forbs jeugdig maar moet nu op rechts omdat onze Portugese vriend niet goed genoeg was volgens Steijn..

Maar alles ligt aan de Duitser πŸ˜…
De selectie van Ajax is en blijft een bij elkaar geraapt zootje. Dat is toch primair de schuld van een technisch directeur. En die technisch directeur van Ajax kwam steeds weer met een onbekende speler uit zijn vroegere netwerk aandragen, zonder de trainer/coach daarin te kennen.
Dus ja, er lag veel, heel veel aan die Duitser.
En daarmee zeg ik niet dat Maurice Steijn geen fouten heeft gemaakt. Het begon natuurlijk al in de voorbereiding: Steijn had nog lang niet alle spelers tot zijn beschikking. Zelfs bij het begin van de competitie was de selectie nog niet op peil, met dank aan het doldwaze transfersysteem.
Dus ja, Maurice Steijn is niet veel te verwijten, ook al heeft hij zo hier en daar een steekje laten vallen met spelers op "verkeerde" plaatsen. Maar deed Frank de Boer dat niet ook zo nu en dan tijdens zijn trainerschap? Je probeert wat als het niet (helemaal) lukt.
Pietje
 Pietje - zondag 17 september 2023 - 17:36   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 17 september 2023 - 17:27 schreef Loetje het volgende:

[..]

Dat is wanneer je het rationele laat overheersen.

Er waren er 2 voldoende vandaag, de rest trekt elkaar gewoon mee de ondergrens in.

En het bizarre is weer, Hato is godverdomme de enige die stabiel is he
Klopt hoor. Hato is een (groei)briljant!! En zo jong nog.
Loetje
 Loetje - zondag 17 september 2023 - 19:38   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 17 september 2023 - 17:36 schreef Pietje het volgende:

[..]

Klopt hoor. Hato is een (groei)briljant!! En zo jong nog.
Had hem wel graag naast een Martinez willen zien spelen. Dan hadden we echt een centrum gehad
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zondag 17 september 2023 - 20:06   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 17 september 2023 - 19:38 schreef Loetje het volgende:

[..]

Had hem wel graag naast een Martinez willen zien spelen. Dan hadden we echt een centrum gehad
Inderdaad Loetje, maar hoe nu verder als je dit de laatste weken ziet?
Pietje
 Pietje - zondag 17 september 2023 - 20:09   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 17 september 2023 - 19:38 schreef Loetje het volgende:

[..]

Had hem wel graag naast een Martinez willen zien spelen. Dan hadden we echt een centrum gehad
Dat zou inderdaad een machtig mooi centraal duo zijn.
Maar ik moet bekennen dat toen ik de opstelling vanmiddag zag, dat ik best wel vertrouwen had. Onterecht dus.
Pietje
 Pietje - zondag 17 september 2023 - 20:13   quote  deeplink  
Ik ben echt geschrokken van het niveau van Ajax. Dat komt voorlopig niet goed. Als er nΓ­et snel een mooie overwinning komt, gaat het snel tussen de oren zitten en verdwijnt het laatste restje zelfvertrouwen.
Pietje
 Pietje - zondag 17 september 2023 - 20:24   quote  deeplink  
Jack van Gelder maakt gehakt van Mislintat en neemt het (ook) op voor Maurice Steijn.
Ik ben ontzettend benieuwd hoe dit allemaal gaat aflopen.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 17 september 2023 door Pietje --
Scout2
 Scout2 - zondag 17 september 2023 - 20:28   quote  deeplink  
Bergwijn Akpom Berghuis

Mikautadze

Tahirovic, Vos

Sosa, Hato, sutalo, gaaij

Tahirovic 50/50 met Taylor

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 17 september 2023 door Scout2 --
remco k
 remco k - zondag 17 september 2023 - 20:28   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 17 september 2023 - 16:45 schreef Jack Huntelaar het volgende:
Ik bedank hierbij ook Susan Lenderink πŸ‘‹πŸ‘‹πŸ‘‹ omdat er eerst verkocht moest worden voordat er ingekocht kon worden terwijl het al langer duidelijk was dat Alvarez en Kudus verkocht zouden worden.

Daar begint heel deze shit
Sorry maar dat stukje is volkomen logisch en zelfs niet eens onderdeel van dit probleem.

Probleem is dat onze directie mislintat heeft aangesteld die er niks van kan en dat die meneer cart blanche heeft gekregen.

Steijn is geen Ajax trainer en dus onterecht aangesteld en er is geen enkele speler gekocht die een versterking lijkt te zijn.

Probleem zit in het beleid sinds het vertrek van Overmars. Een stuiurloos schip
bertus bikkel
 bertus bikkel - zondag 17 september 2023 - 20:30   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 16 september 2023 - 18:52 schreef bertus bikkel het volgende:
Nou Pietje ,wordt me het weekje wel!!
Ik ben normaal gesproken positief ingesteld maar het is echt niet realistisch om nu te denken dat dit wel ff op rit komt in n paar weken.
Als je reΓ«el bent , verliezen we ze alle drie maar laat ik positief eindigen, morgen 1-1.
Tja....realistisch is toch beter dan positief...
Ik hoop echt op n enorme opstand van ons als supporters!!!
Hier helpt niets meer aan. 2 jaar wanbeleid en we zijn terug bij af.
RVC en bestuursraad oprotten!!!!
Volgende week in de Arena sta ik niet voor mezelf in....
Ik ben zo in en in kwaad, gefrustreerd en verdrietig, ik heb dit voor het laatst gevoeld vlak voor de fluwelen revolutie. Ik hoop daar nu weer op maar ik vrees een betonnen revolutie....
Ik wil verdomme onze mooie club niet voor mijn ogen zien sterven!!!!!!
Scout2
 Scout2 - zondag 17 september 2023 - 20:31   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 17 september 2023 - 20:30 schreef bertus bikkel het volgende:

[..]

Tja....realistisch is toch beter dan positief...
Ik hoop echt op n enorme opstand van ons als supporters!!!
Hier helpt niets meer aan. 2 jaar wanbeleid en we zijn terug bij af.
RVC en bestuursraad oprotten!!!!
Volgende week in de Arena sta ik niet voor mezelf in....
Ik ben zo in en in kwaad, gefrustreerd en verdrietig, ik heb dit voor het laatst gevoeld vlak voor de fluwelen revolutie. Ik hoop daar nu weer op maar ik vrees een betonnen revolutie....
Ik wil verdomme onze mooie club niet voor mijn ogen zien sterven!!!!!!
Maak mij maar TD :)
Binnen no time de cup met de grote oren. Hehehe

Ik beloof geen dickpicks te sturen.

Wat een drama zeg in het bestuur, stelletje amateurs.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 17 september 2023 door Scout2 --

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5967
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: FC Twente-Ajax, zondag 17-09-2023









0.0086419