BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: FC Twente-Ajax, zondag 17-09-2023

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
Pietje
 Pietje - zondag 17 september 2023 - 20:34   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 17 september 2023 - 20:28 schreef remco k het volgende:

[..]

Sorry maar dat stukje is volkomen logisch en zelfs niet eens onderdeel van dit probleem.

Probleem is dat onze directie mislintat heeft aangesteld die er niks van kan en dat die meneer cart blanche heeft gekregen.

Steijn is geen Ajax trainer en dus onterecht aangesteld en er is geen enkele speler gekocht die een versterking lijkt te zijn.

Probleem zit in het beleid sinds het vertrek van Overmars. Een stuiurloos schip
Zo is het precies. Ik had het niet mooier kunnen zeggen. Vooral het feit dat meneertje Mislintat carte blanche heeft gekregen is mij een doorn in het oog. Onbegrijpelijk. En nu zit de directie met de gebakken peren. Hoe raak deze incapabele Duitser kwijt? Of hoe stel je hem onder curatele?
Pietje
 Pietje - zondag 17 september 2023 - 20:41   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 17 september 2023 - 20:30 schreef bertus bikkel het volgende:

[..]

Tja....realistisch is toch beter dan positief...
Ik hoop echt op n enorme opstand van ons als supporters!!!
Hier helpt niets meer aan. 2 jaar wanbeleid en we zijn terug bij af.
RVC en bestuursraad oprotten!!!!
Volgende week in de Arena sta ik niet voor mezelf in....
Ik ben zo in en in kwaad, gefrustreerd en verdrietig, ik heb dit voor het laatst gevoeld vlak voor de fluwelen revolutie. Ik hoop daar nu weer op maar ik vrees een betonnen revolutie....
Ik wil verdomme onze mooie club niet voor mijn ogen zien sterven!!!!!!
Ik herken je gevoel, Bertus.
Ook ik ben furieus, teleurgesteld, vol onbegrip en ziek van het niveau van vanmiddag, maar ook de wedstrijden van de afgelopen weken. In niets herken je mijn Ajax nog. Waardeloos.
Pietje
 Pietje - zondag 17 september 2023 - 20:43   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 17 september 2023 - 20:31 schreef Scout2 het volgende:

[..]

Maak mij maar TD :)
Binnen no time de cup met de grote oren. Hehehe

Ik beloof geen dickpicks te sturen.

Wat een drama zeg in het bestuur, stelletje amateurs.
Ik steun jouw kandidatuur, scout. ๐Ÿ˜œ
Scout2
 Scout2 - zondag 17 september 2023 - 20:47   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 17 september 2023 - 20:43 schreef Pietje het volgende:

[..]

Ik steun jouw kandidatuur, scout. ๐Ÿ˜œ
Kijk dat is al een goed begin, zo komen we ergens. XD
Pietje
 Pietje - zondag 17 september 2023 - 20:56   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 17 september 2023 - 20:47 schreef Scout2 het volgende:

[..]

Kijk dat is al een goed begin, zo komen we ergens. XD
Haha. Graag gedaan hoor. Trouwens, ben jij om te kopen? ๐Ÿ˜„๐Ÿ˜‡
Scout2
 Scout2 - zondag 17 september 2023 - 21:01   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 17 september 2023 - 20:56 schreef Pietje het volgende:

[..]

Haha. Graag gedaan hoor. Trouwens, ben jij om te kopen? ๐Ÿ˜„๐Ÿ˜‡
Dat ligt eraan wat je wilt, toch geen dickpic hoop ik? XD
Loetje
 Loetje - zondag 17 september 2023 - 21:07   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 17 september 2023 - 20:06 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Inderdaad Loetje, maar hoe nu verder als je dit de laatste weken ziet?
Uithuilen en snel hopen op nieuwe beleidsbepalers.

Tot die tijd kan het wel eens heel pijnlijk gaan worden.
Loetje
 Loetje - zondag 17 september 2023 - 21:09   quote  deeplink  
Ik hoop dat Alex Kroese de ballen heeft om Overmars terug te halen. Dan zijn we heel snel genezen. Die kennen elkaar volgens mij ook erg goed vanuit Go Ahead Eagles.

Een dickpick was niet netjes, maar dit land slaat compleet door. Een schorsing of flinke boete was genoeg geweest wat mij betreft.
Scout2
 Scout2 - zondag 17 september 2023 - 21:16   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 17 september 2023 - 21:09 schreef Loetje het volgende:
Ik hoop dat Alex Kroese de ballen heeft om Overmars terug te halen. Dan zijn we heel snel genezen. Die kennen elkaar volgens mij ook erg goed vanuit Go Ahead Eagles.

Een dickpick was niet netjes, maar dit land slaat compleet door. Een schorsing of flinke boete was genoeg geweest wat mij betreft.
Zo denk ik er ook over.
Scout2
 Scout2 - zondag 17 september 2023 - 21:19   quote  deeplink  
Was dom van Overmars, maar omdan je succes weg te gooien als Ajax zijnde is nog dommer.
Pietje
 Pietje - zondag 17 september 2023 - 21:20   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 17 september 2023 - 21:09 schreef Loetje het volgende:
Ik hoop dat Alex Kroese de ballen heeft om Overmars terug te halen. Dan zijn we heel snel genezen. Die kennen elkaar volgens mij ook erg goed vanuit Go Ahead Eagles.

Een dickpick was niet netjes, maar dit land slaat compleet door. Een schorsing of flinke boete was genoeg geweest wat mij betreft.
Exact Loetje! Natuurlijk was het niet goed wat Overmars heeft gedaan, maar dit land is nu inderdaad compleet aan het doorslaan.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zondag 17 september 2023 - 22:33   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 17 september 2023 - 21:09 schreef Loetje het volgende:
Ik hoop dat Alex Kroese de ballen heeft om Overmars terug te halen. Dan zijn we heel snel genezen. Die kennen elkaar volgens mij ook erg goed vanuit Go Ahead Eagles.

Een dickpick was niet netjes, maar dit land slaat compleet door. Een schorsing of flinke boete was genoeg geweest wat mij betreft.
Volledig mee eens
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zondag 17 september 2023 - 22:53   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 17 september 2023 - 20:28 schreef remco k het volgende:

[..]

Sorry maar dat stukje is volkomen logisch en zelfs niet eens onderdeel van dit probleem.

Probleem is dat onze directie mislintat heeft aangesteld die er niks van kan en dat die meneer cart blanche heeft gekregen.

Steijn is geen Ajax trainer en dus onterecht aangesteld en er is geen enkele speler gekocht die een versterking lijkt te zijn.

Probleem zit in het beleid sinds het vertrek van Overmars. Een stuiurloos schip
Ben het met je eens beiden heren kunnen het beste optiefen.

Maar ook een belangrijk aspect was dat de nieuwe spelers zo laat binnen druppelden.

De oorzaak was dat er eerst verkocht moest worden.

Hoe kan je dan in godsnaam op korte termijn een ingespeeld team klaar hebben staan, onmogelijk dus.

Het zijn meerdere oorzaken waarom dit team niet presteert.

Mislintat heeft in zijn eentje mogen acteren heeft daar bij 2e rangs spelers

ingekocht en hij heeft een amateur als trainer aangesteld.

Dit seizoen is bu al naar de kloten door meerdere personen, goed voor elkaar Ajax
p111
 p111 - zondag 17 september 2023 - 23:30   quote  deeplink  
Wat is een Ajax trainer,dacht je dat er een trainer was die een elftal na 3 dagen op de rit had.
De hele schuld ligt bij de directie,en v/d Sar was toen nog in dienst.
nummer10
 nummer10 - zondag 17 september 2023 - 23:36   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 17 september 2023 - 21:09 schreef Loetje het volgende:
Ik hoop dat Alex Kroese de ballen heeft om Overmars terug te halen. Dan zijn we heel snel genezen. Die kennen elkaar volgens mij ook erg goed vanuit Go Ahead Eagles.

Een dickpick was niet netjes, maar dit land slaat compleet door. Een schorsing of flinke boete was genoeg geweest wat mij betreft.
Eens !
nummer10
 nummer10 - zondag 17 september 2023 - 23:39   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 17 september 2023 - 23:30 schreef p111 het volgende:
Wat is een Ajax trainer,dacht je dat er een trainer was die een elftal na 3 dagen op de rit had.
De hele schuld ligt bij de directie,en v/d Sar was toen nog in dienst.
Vind Utrecht toch echt een wereld van verschil na de trainers wissel..

Als de spelers in het veld geen benul hebben wat ze moeten doen of wat het plan is, ligt dat dan aan de spelers ๐Ÿค”...
nummer10
 nummer10 - maandag 18 september 2023 - 01:42   quote  deeplink  
Perez is van mening dat het verlies tegen de Tukkers hier niks mee te maken had. Bij Dit was het Weekend geeft hij aan: "Je kan hele grote vraagtekens zetten achter de aankopen, maar dat geldt ook voor het tactische vermogen van de staf. Ik heb echt nog nooit zoiets gezien in het druk zetten vandaag."

De analist zag dat de spelers van Ajax veel moeite hadden met hun eigen spel. "Ze hebben geen flauw idee waar ze heen moeten lopen. Moeten ze wรฉl of niet doordekken? Ze hebben geen idee. Dat neem ik de technische staf ook kwalijk. Vandaag was het niet om aan te gluren, dat druk zetten. Vind je het gek dat FC Twente goed speelde?"

Precies dus dit.. zijn de aankopen wel zo slecht wat de media roept en met name valentijn waar niemand naar wou luisteren want het was de telegraaf en nu klopt dat stuk wel ? Vreemd.. als je goed naar de bank had gekeken was Maduro ook constant aan het praten tegen Steijn..

zet gewoon de poppetjes goed neer (akpom rechtsbuiten ?) Rensch maar blijven opstellen idem voor Brobbey ipv een akpom wel spits te zetten.. komaan Steijn hier kan je meer uithalen ! Lets go !
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - maandag 18 september 2023 - 07:15   quote  deeplink  
Lekker blijven keepen met Gorter. Pfffff
AkaS
 AkaS - maandag 18 september 2023 - 09:27   quote  deeplink  
In het team dat alle klasse had van de wereld kon Berghuis op 10. Met de huidige selectie lijkt het mij niet zo handig, aangezien we geen echte rechterspits meer hebben... Dankjewel moet ik hiervoor zeggen richting die kutduitser met zijn uitgestreken kutkop!

Nu halen we een Engelsman op uit de 2e divisie, die nog nooit van zijn leven rechtsbuiten heeft gespeeld en zeker niet in het Ajax systeem... Dan koop je dus geen rechtsbuiten, de speler met potentie die nog geen echte kans hebt gehad doe je verhuren en dan haal je dus die Engelsman die nog nooit op rechtsbuiten heeft gestaan en ga je rechtsbuiten laten spelen...

Waarom niet in een tandem met Brobbey als 10 en spits samen. Met daarachter 2 controlerende middenvelders en dan alsjeblieft niet Taylor. Die hadden ze moeten verhuren en of verkopen. Dat gaat nooit van ze langzalzeleven iets worden met die knuppel. Sorry dat ik het zeg over een eigen speler, maar wat is dat jong arrogant terwijl hij er helemaal niets van bakt.
AkaS
 AkaS - maandag 18 september 2023 - 09:36   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 18 september 2023 - 07:15 schreef Ajax Warrior het volgende:
Lekker blijven keepen met Gorter. Pfffff
Effe serieus man... kijk nu eens terug naar Sutalo. De man waar we tot sint juttemis op moesten wachten en waar ontzettend veel geld voor is uitgetrokken.... En voor een deel de voorbereiding stokte want hij moest en zou komen ook al moest hij eerst de voorronde CL spelen bij zijn oude club... Dus ... nouja we weten het allemaal wel.

Ons succes doet ons de das om omdat ons succes golddiggers heeft aangetrokken zonder verstand van waar het echt om draait.

En zo gaan we wederom kapot. Want ook volgend jaar geen CL... Dan pas kan je lachen als je versterkingen moet halen... Dan heben wee dus echt helemaal niets meer om te besteden!
nummer10
 nummer10 - maandag 18 september 2023 - 10:11   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 18 september 2023 - 09:27 schreef AkaS het volgende:
In het team dat alle klasse had van de wereld kon Berghuis op 10. Met de huidige selectie lijkt het mij niet zo handig, aangezien we geen echte rechterspits meer hebben... Dankjewel moet ik hiervoor zeggen richting die kutduitser met zijn uitgestreken kutkop!

Nu halen we een Engelsman op uit de 2e divisie, die nog nooit van zijn leven rechtsbuiten heeft gespeeld en zeker niet in het Ajax systeem... Dan koop je dus geen rechtsbuiten, de speler met potentie die nog geen echte kans hebt gehad doe je verhuren en dan haal je dus die Engelsman die nog nooit op rechtsbuiten heeft gestaan en ga je rechtsbuiten laten spelen...

Waarom niet in een tandem met Brobbey als 10 en spits samen. Met daarachter 2 controlerende middenvelders en dan alsjeblieft niet Taylor. Die hadden ze moeten verhuren en of verkopen. Dat gaat nooit van ze langzalzeleven iets worden met die knuppel. Sorry dat ik het zeg over een eigen speler, maar wat is dat jong arrogant terwijl hij er helemaal niets van bakt.
Eens ik zei het net toevallig op een ander forum..
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - maandag 18 september 2023 - 10:42   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 18 september 2023 - 09:27 schreef AkaS het volgende:
In het team dat alle klasse had van de wereld kon Berghuis op 10. Met de huidige selectie lijkt het mij niet zo handig, aangezien we geen echte rechterspits meer hebben... Dankjewel moet ik hiervoor zeggen richting die kutduitser met zijn uitgestreken kutkop!

Nu halen we een Engelsman op uit de 2e divisie, die nog nooit van zijn leven rechtsbuiten heeft gespeeld en zeker niet in het Ajax systeem... Dan koop je dus geen rechtsbuiten, de speler met potentie die nog geen echte kans hebt gehad doe je verhuren en dan haal je dus die Engelsman die nog nooit op rechtsbuiten heeft gestaan en ga je rechtsbuiten laten spelen...

Waarom niet in een tandem met Brobbey als 10 en spits samen. Met daarachter 2 controlerende middenvelders en dan alsjeblieft niet Taylor. Die hadden ze moeten verhuren en of verkopen. Dat gaat nooit van ze langzalzeleven iets worden met die knuppel. Sorry dat ik het zeg over een eigen speler, maar wat is dat jong arrogant terwijl hij er helemaal niets van bakt.
Eens, hoe triest is het bij onze club
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - maandag 18 september 2023 - 10:56   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 18 september 2023 - 01:42 schreef nummer10 het volgende:
Perez is van mening dat het verlies tegen de Tukkers hier niks mee te maken had. Bij Dit was het Weekend geeft hij aan: "Je kan hele grote vraagtekens zetten achter de aankopen, maar dat geldt ook voor het tactische vermogen van de staf. Ik heb echt nog nooit zoiets gezien in het druk zetten vandaag."

De analist zag dat de spelers van Ajax veel moeite hadden met hun eigen spel. "Ze hebben geen flauw idee waar ze heen moeten lopen. Moeten ze wรฉl of niet doordekken? Ze hebben geen idee. Dat neem ik de technische staf ook kwalijk. Vandaag was het niet om aan te gluren, dat druk zetten. Vind je het gek dat FC Twente goed speelde?"

Precies dus dit.. zijn de aankopen wel zo slecht wat de media roept en met name valentijn waar niemand naar wou luisteren want het was de telegraaf en nu klopt dat stuk wel ? Vreemd.. als je goed naar de bank had gekeken was Maduro ook constant aan het praten tegen Steijn..

zet gewoon de poppetjes goed neer (akpom rechtsbuiten ?) Rensch maar blijven opstellen idem voor Brobbey ipv een akpom wel spits te zetten.. komaan Steijn hier kan je meer uithalen ! Lets go !
Heb het idee dat steyn het niet aan kan, zo moedeloos hij op dat bank zat.

Niet dat ik de aankopen goed praat maar hij moet idd zijn spelers op de juiste plaats zetten, zo moeilijk is het niet.

Ik denk idd dat Maduro niet achter zijn beslissingen staat.

Zoals Steyn nu bezig is vraagt hij zelf om zijn ontslag

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 18 september 2023 door Jack Huntelaar --
nummer10
 nummer10 - maandag 18 september 2023 - 13:16   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 18 september 2023 - 10:56 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Heb het idee dat steyn het niet aan kan, zo moedeloos hij op dat bank zat.

Niet dat ik de aankopen goed praat maar hij moet idd zijn spelers op de juiste plaats zetten, zo moeilijk is het niet.

Ik denk idd dat Maduro niet achter zijn beslissingen staat.

Zoals Steyn nu bezig is vraagt hij zelf om zijn ontslag
Hiermee zijn we het eens ;) haha
p111
 p111 - maandag 18 september 2023 - 13:22   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 18 september 2023 - 07:15 schreef Ajax Warrior het volgende:
Lekker blijven keepen met Gorter. Pfffff
Is geen keeper maar een ballenstopper,de beste keeper staat bij Twente op doel.
p111
 p111 - maandag 18 september 2023 - 13:27   quote  deeplink  
Nou de anti Ajax hype is weer heerlijk bezig ,ze zijn jaren onderdrukt door onze arrogante Ajacieden.Nu kunnen zij hun frustatie via sociaal media naar buiten brengen,wel lullig PSV en Feyenoord hebben prima uigehaald maar alles gaat weer over Ajax.ha ha
remco k
 remco k - maandag 18 september 2023 - 13:28   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 17 september 2023 - 20:34 schreef Pietje het volgende:

[..]

Zo is het precies. Ik had het niet mooier kunnen zeggen. Vooral het feit dat meneertje Mislintat carte blanche heeft gekregen is mij een doorn in het oog. Onbegrijpelijk. En nu zit de directie met de gebakken peren. Hoe raak deze incapabele Duitser kwijt? Of hoe stel je hem onder curatele?
De directie en rvc is uberhaubt niet in de veronderstelling dat ze iets verkeerd doen.
Pietje
 Pietje - maandag 18 september 2023 - 13:31   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 18 september 2023 - 13:28 schreef remco k het volgende:

[..]

De directie en rvc is uberhaubt niet in de veronderstelling dat ze iets verkeerd doen.
Dan zijn ze nรณg dommer dan ik al dacht. Vooral niet in de spiegel kijken en vooral geen zelfkritiek hebben.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 18 september 2023 door Pietje --
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - dinsdag 19 september 2023 - 09:05   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 18 september 2023 - 09:36 schreef AkaS het volgende:

[..]

Effe serieus man... kijk nu eens terug naar Sutalo. De man waar we tot sint juttemis op moesten wachten en waar ontzettend veel geld voor is uitgetrokken.... En voor een deel de voorbereiding stokte want hij moest en zou komen ook al moest hij eerst de voorronde CL spelen bij zijn oude club... Dus ... nouja we weten het allemaal wel.

Ons succes doet ons de das om omdat ons succes golddiggers heeft aangetrokken zonder verstand van waar het echt om draait.

En zo gaan we wederom kapot. Want ook volgend jaar geen CL... Dan pas kan je lachen als je versterkingen moet halen... Dan heben wee dus echt helemaal niets meer om te besteden!
Het gaat in alle geledingen fout, maar die Gorter had je vorig jaar al met een enkeltje weg moeten sturen.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5115
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: FC Twente-Ajax, zondag 17-09-2023









0.0075399